Bumpy_NL schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:20:
[...]
Niet direct relevant, maar maar ben ik allergisch geworden voor KPN aan de deur. Het is de enige partij die meermaals heeft aangebeld ondanks en bordje naast de deur dat dit ongewenst is. Als je ze op het bordje wijst dan gaan ze gewoon door met hun praatje... Ik snap het wel als mensen geen behoefte aan KPN hebben.
Ik heb het meer over KPN Netwerken, da's een andere tak en die komen in een werktenue, die zijn ook makkelijk te herkennen. Het probleem met onze onderbuurman, is dat hij echt een enorme treiteraar is en de woningbouwvereniging zegt niets te kunnen omdat hij 'in zijn recht' staat. Ook de wijkagent, hoe goed hij ook zijn best doet, zegt niets te kunnen. Ik begrijp niet zo goed waarom een woningbouwvereniging hem niet kan/mag dwingen om mee te werken. Voor mijn werk is het belangrijk om supersnel internet te hebben met een hoge uploadsnelheid. 100mbit is niet
snel genoeg. Nu gooi ik projecten in de upload als ik ga slapen, het is niet echt gewenst om mijn Macbook de hele nacht aan te hebben staan. Komt gemiddeld drie keer per week voor.
Ik denk dat dat 5G-alternatief van Odido ook niet wat is, gezien de snelheid.
V.w.b. de uploads, ik doe grote audio- en videoprojecten, dan heb je het vaak over 600-1000GB per project. Vaak moet ik twee of drie projecten naar de opdrachtgever sturen. Met Ziggo 1GBIT met 100mbit upload is dat niet geweldig en komt het geregeld voor dat ik na 7 uur slaap nog steeds aan het uploaden ben.
[
Voor 14% gewijzigd door
Indifstublatia op 24-01-2025 10:39
]