Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:25
pinokkia schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 01:43:
[...]

Helaas lees ik nu pas op internet genoeg mensen die zo’n situatie hebben meegemaakt. Ik waarschuw alleen maar medetweakers, want hun kunnen dat ook meemaken. Het is goed bedoeld.

Maar ik laat niet toe dat beltegoed.nl mijn 06nummer als fraude nummer ziet en ik durf te wedden dat meerdere mensen zo denken! Jij zou het ook niet leuk vinden dat jouw 06nummer bekend staat als fraude! Of laat jij je over je heen walsen, ja en amen knikker.

Ps: gedeeltelijk klopt met Choose your battles wissely
Ik heb een eigen bedrijf. Misschien kijk ik iets anders tegen de wereld aan ;)

Soms is het slim om niet voor de laatste paar centen winst te gaan. Ik gebruik gewoon smjb (alleen op prive toestellen overigens, voor mijn zakelijke nummer vind ik dit fiscaal al een schimmig gebied) en dat werkt prima. Die houden iets meer wellicht maar geen gezeik verder.

Verder ben ik ook zeer bekend met financiële wetgeving (oa waarom Thoorn moest stoppen), en ik weet dus ook dat deze bedrijven op het randje van de wet opereren. Het is een leuk extraatje, en dit doek gaat vroeg of laat vallen. Hoe harder je schreeuwt, hoe eerder dit doek valt. Kijk maar naar Thoorn.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:24
Mistraller schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 02:24:
[...]

Ik heb een eigen bedrijf. Misschien kijk ik iets anders tegen de wereld aan ;)

Soms is het slim om niet voor de laatste paar centen winst te gaan. Ik gebruik gewoon smjb (alleen op prive toestellen overigens, voor mijn zakelijke nummer vind ik dit fiscaal al een schimmig gebied) en dat werkt prima. Die houden iets meer wellicht maar geen gezeik verder.

Verder ben ik ook zeer bekend met financiële wetgeving (oa waarom Thoorn moest stoppen), en ik weet dus ook dat deze bedrijven op het randje van de wet opereren. Het is een leuk extraatje, en dit doek gaat vroeg of laat vallen. Hoe harder je schreeuwt, hoe eerder dit doek valt. Kijk maar naar Thoorn.
Ik kom zelf vanaf klein af aan uit bedrijf leven. Ik heb zelf zo’n 25 jaar het bedrijf van mijn ouders overgenomen. Helaas wegens gezondheidsproblemen mee moeten stoppen. Maar dat ff terzijde. Ja Thoorn was gewoon een goed en eerlijk bedrijf. Jammer dat de eigenaar mee gestopt is. Maar wat beltegoed.nl doet dat is niet goed te praten. Als een klant met alle bewijzen netjes aanlevert ook al zijn bepaalde dingen niet mag volgens de privacywet. Dan neem ik dit voor lief. Maar als mijn 06nummer als fraude wordt gekenmerkt dan word ik hellig. Daarom wil ik alleen mensen waarschuwen voor dit “oplichtingspraktijken”. Inmiddels heeft mijn schoonzus die juridische kennis en ook op een fraude afdeling werkt gezegd. Laat Beltegoed.nl dit maar doen, want dan kan jij verdere en betere stappen ondernemen.😄. Misschien dat ik dat ga doen als mijn gezondheid het toelaat, want dan is beltegoed.nl die in de problemen komt. Zelf ben ik niet juridisch onderlegd met dit probleem.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Mistraller schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 02:24:
[...]
Ook SMJB is niet heilig, daarbij heb ik identiek dezelfde vraag gehad om gegevens door te sturen:
MK_ in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie"

Ik heb daarbij mijn verlies genomen en uiteindelijk geen gegevens doorgestuurd en mijn account laten opdoeken daar.

Het blijft uiteindelijk inderdaad een leuk extraatje zolang het werkt.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste