Ik heb een eigen bedrijf. Misschien kijk ik iets anders tegen de wereld aanpinokkia schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 01:43:
[...]
Helaas lees ik nu pas op internet genoeg mensen die zo’n situatie hebben meegemaakt. Ik waarschuw alleen maar medetweakers, want hun kunnen dat ook meemaken. Het is goed bedoeld.
Maar ik laat niet toe dat beltegoed.nl mijn 06nummer als fraude nummer ziet en ik durf te wedden dat meerdere mensen zo denken! Jij zou het ook niet leuk vinden dat jouw 06nummer bekend staat als fraude! Of laat jij je over je heen walsen, ja en amen knikker.
Ps: gedeeltelijk klopt met Choose your battles wissely
Soms is het slim om niet voor de laatste paar centen winst te gaan. Ik gebruik gewoon smjb (alleen op prive toestellen overigens, voor mijn zakelijke nummer vind ik dit fiscaal al een schimmig gebied) en dat werkt prima. Die houden iets meer wellicht maar geen gezeik verder.
Verder ben ik ook zeer bekend met financiële wetgeving (oa waarom Thoorn moest stoppen), en ik weet dus ook dat deze bedrijven op het randje van de wet opereren. Het is een leuk extraatje, en dit doek gaat vroeg of laat vallen. Hoe harder je schreeuwt, hoe eerder dit doek valt. Kijk maar naar Thoorn.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.