Beltegoed.nl kom je het hoogste uit inderdaad, hoger dan Thoorn. Ik heb zelfs na de eerste bestelling een kortingscode van 2,50 gekregen voor de volgende bestelling.MK_ schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:11:
Ik heb ondertussen Beltegoed.nl 4 keer gebruikt, en na de eerste initiële hick-up (zie MK_ in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie" ) gaat het gewoon prima. Bonnen worden direct uitbetaald, en de return is ook aardig (~69%).
Voor het tegoed wat dan nog over blijft heb ik Sparenmetjebeltegoed gebruikt.
Al zou ik Thoorn zeker weer proberen als ze terug zijn met cadeaukaarten
edit:
Voor Beltegoed.nl neem ik wel telkens screenshots just in case het mis gaat
Het is me niet duidelijk of je Odido kan gebruiken met 0906 nummer. Of wordt het buiten je bundel gerekend?
Op welke site bedoel je?zing schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:54:
Het is me niet duidelijk of je Odido kan gebruiken met 0906 nummer. Of wordt het buiten je bundel gerekend?
Reken maar op buiten de bundel maar voor iets meer dan een euro kan je het even proberen.
Zonet ook weer het restant HN van de maand opgemaakt, weer iets van 11 euro tegoed.
Tikt lekker weg, 8,50 voor het abbo per maand en 11 tegoed op sparenmetjebeltegoed
Helaas gaat Skype stoppen en wil ik mijn tegoed hiervoor opnemen, maar helaas werkt SparenmetjeBeltegoed niet samen. 0909 is geblokkeerd en de 0900 krijgt geen verbinding (die is zwak zegt Skype?!) Weet iemand een alternatief?
https://www.reddit.com/r/skype/nlboy schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:18:
Helaas gaat Skype stoppen en wil ik mijn tegoed hiervoor opnemen, maar helaas werkt SparenmetjeBeltegoed niet samen. 0909 is geblokkeerd en de 0900 krijgt geen verbinding (die is zwak zegt Skype?!) Weet iemand een alternatief?
Ook nog een tipje is Google Wallet gebruiken voor je waardebonnen. Alles in de mail is niet altijd zo praktisch.
Wel ff je tegoed in je wallet handmatig bijwerken als je wat tegoed overhoudt. Of verwijderen als verbruikt is.
Zo toch nog enig overzicht welke cadeaubonnen je nog hebt.
Wel ff je tegoed in je wallet handmatig bijwerken als je wat tegoed overhoudt. Of verwijderen als verbruikt is.
Zo toch nog enig overzicht welke cadeaubonnen je nog hebt.
Is er een overzicht met welke abonnement ik moet nemen die het beste uitkomt qua kosten en opbrengst?
En een stappenplan ergens wat je moet doen en vooral hoe?
[ Voor 3% gewijzigd door NicoHF op 24-03-2025 20:51 ]
Nee.NicoHF schreef op maandag 24 maart 2025 @ 20:51:
Is er een overzicht met welke abonnement ik moet nemen die het beste uitkomt qua kosten en opbrengst?
Het hangt ook af van eventueel bundelvoordeel met je huis internet, je bundel en gebruik ( wat hou je nog over eind van de maand)
En of je Überhaupt kan bellen naar zo'n nummer binnen de bundel.
Persoonlijk denk ik dat Ziggo in combo met HN het beste werkt maar pin mij daar niet aan vast want ik ben sinds een paar maanden achter dit fenomeen.
Ook per toeval omdat ik dit topic tegenkwam en net over was op Ziggo in combo met HN.
En ik moet zeggen, ik ben geen grote gebruiker qua bellen en mobiel internetten maar bijna elke maand je €8,50 beltegoed omzetten naar een €10,- tegoed op sparenmetjebeltegoed vind ik een prima deal.
[ Voor 6% gewijzigd door Humma Kavula op 24-03-2025 21:16 ]
BedanktHumma Kavula schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:11:
[...]
Nee.
Het hangt ook af van eventueel bundelvoordeel met je huis internet, je bundel en gebruik ( wat hou je nog over eind van de maand)
En of je Überhaupt kan bellen naar zo'n nummer binnen de bundel.
Persoonlijk denk ik dat Ziggo in combo met HN het beste werkt maar pin mij daar niet aan vast want ik ben sinds een paar maanden achter dit fenomeen.
Ook per toeval omdat ik dit topic tegenkwam en net over was op Ziggo in combo met HN.
En ik moet zeggen, ik ben geen grote gebruiker qua bellen en mobiel internetten maar bijna elke maand je €8,50 beltegoed omzetten naar een €10,- tegoed op sparenmetjebeltegoed vind ik een prima deal.
Internet verbruik ik zo een 10gb en Bellen verschilt tussen de 500 a 1000 minuten per maand.
Ziggo is aanwezig op het adres
Dus wou graag willen weten welk abonnement ik dan zou moeten nemen om de kosten eruit te halen of zelfs winst kan maken als dat mogelijk is?
Je snapt hopelijk zelf wel dat dat voor niemand te voorspellen/berekenen is?NicoHF schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:32:
[...]
Dus wou graag willen weten welk abonnement ik dan zou moeten nemen om de kosten eruit te halen of zelfs winst kan maken als dat mogelijk is?
Maar als je al Ziggo hebt dan zou ik gewoon even naar Belsimpel gaan om daar snel overzicht te krijgen wat je kan kiezen als combo deal met Ziggo. Zal wss HN of Vodafone worden maar dat moet je voor jezelf uitrekenen wat het voordeligst is.
En zoals gezegd, HN doet niet moeilijk over bellen binnen je tegoed, geen idee of het bij Vodafone ook kan.
Hoezo zou dat niet te berekenen zijn?Humma Kavula schreef op maandag 24 maart 2025 @ 22:03:
[...]
Je snapt hopelijk zelf wel dat dat voor niemand te voorspellen/berekenen is?
Maar als je al Ziggo hebt dan zou ik gewoon even naar Belsimpel gaan om daar snel overzicht te krijgen wat je kan kiezen als combo deal met Ziggo. Zal wss HN of Vodafone worden maar dat moet je voor jezelf uitrekenen wat het voordeligst is.
En zoals gezegd, HN doet niet moeilijk over bellen binnen je tegoed, geen idee of het bij Vodafone ook kan.
Als je exact weet hoeveel tegoed er in de bundel zit kan je alles uitrekenen.
HN is de enige voor zover ik weet weet die tegoed heeft voor betaalde nummers zodat je dit trucje kan doen.
Van Vodafone heb ik dat nog nooit gehoord, hebben zij meer tegoed wat de extra abonnementskosten kan dekken dat je het daarom suggereert?
Hoe populairder dit topic, hoe eerder HN z'n abonnementsmodel omgooit. Hou er daarom altijd rekening mee dat het feest morgen voorbij kan zijn.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
@NicoHF https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only ff door scrollen naar bundels en tarieven en je ziet alle gewenste info staan, waarmee je het kan berekenen.
Sinds HN app/web update kan ik niet meer zien hoeveel beltegoed over is in euro's. Enkel in data (MB)
Weet iemand hoeveel je nog van 10gb bij beltegoed.nl kan uithalen?
Ik heb dat hier mooi uitgelegd:mokkie schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:44:
Sinds HN app/web update kan ik niet meer zien hoeveel beltegoed over is in euro's. Enkel in data (MB)
MK_ in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie"
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Mijn 50,- AH-cadeaubon van Sparenmetjebeltegoed (29-02) duurt langer dan 1 maand want leveringsproblemen oid..
xileS in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie"MK_ schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:47:
[...]
Ik heb dat hier mooi uitgelegd:
MK_ in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie"
Of gewoon *101# bellen, dan krijg je een sms.
Yup, dat werkt om je huidige tegoed te zien, en het meest handig om te zien hoeveel je over hebt.xileS schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:46:
[...]
xileS in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie"
Of gewoon *101# bellen, dan krijg je een sms.
De andere methode is vooral handig om de waarde te berekenen als je je abonnement wilt kiezen.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Waarde staat ook gewoon op de site:MK_ schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:39:
[...]
De andere methode is vooral handig om de waarde te berekenen als je je abonnement wilt kiezen.
https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only bij bundels en tarieven
Nope, komt niet overeenxileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:47:
[...]
Waarde staat ook gewoon op de site:
https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only bij bundels en tarieven
:strip_exif()/f/image/fCV0EPLHUOZzkNRsa2Wt0vTL.png?f=user_large)
Wat komt niet overeen? Bijv. 20.000 units * €0.0014 = €28, staat er wel gewoon en 10.000 * €0.0020 = €20 klopt ook.
Als je van plan bent tegoed te gaan terugbellen en je wilt ook normaal gebruik kunnen maken van het abo, is er nmi maar 1 optie, en dat is het duurste abo. Liefst even wachten tot aanbiedingen/black friday..
Niet helemaal waar. Het is afhankelijk hoeveel GB je per maand nodig hebt. Ik heb bv de 10.000 (+10.000 ziggo = 20.000 MB) en kan vaak gewoon volledige €20 opbellen.pennywiser schreef op zondag 30 maart 2025 @ 17:07:
Als je van plan bent tegoed te gaan terugbellen en je wilt ook normaal gebruik kunnen maken van het abo, is er nmi maar 1 optie, en dat is het duurste abo. Liefst even wachten tot aanbiedingen/black friday..
Ik heb het ook even uitgerekend met de duurste abo 20k (+15k ziggo) voor €12 en ik kom er nauwelijks voordeliger mee uit en je moet er veel vaker/langer voor bellen.
Maar dit is dus ook weer afhankelijk van je Ziggo abbo.xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:06:
[...]
Niet helemaal waar. Het is afhankelijk hoeveel GB je per maand nodig hebt. Ik heb bv de 10.000 (+10.000 ziggo = 20.000 MB) en kan vaak gewoon volledige €20 opbellen.
Ik heb het ook even uitgerekend met de duurste abo 20k (+15k ziggo)
Ik heb het goedkoopste internet met TV bij Ziggo en krijg derhalve maar 5.000 bij mijn 10.000 HN dus ook die moet je mee calculeren, zeker nu ik bv een jaar abbo heb met 9 maand 50% korting wat de kosten ook drukt en doordat gebruik van je mobiel best wel kan fluctueren ben ik van mening dat je dit echt niet vooraf kan in calculeren wat het beste voor eenieder is.
Dikke kans dat ik namelijk na dat jaar weer naar glasvezel ga met een goede aanbieding aangezien je als vaste klant in NL gewoon geen goede deal kan scoren. Dus ook HN zal dan wss weer wijken voor een provider die de beste deal in combo met internet heeft.
Stel ik haal nu €100,- tegoed uit mijn jaar HN dan zal ik dat zeker mee rekenen bij mijn keuze om te switchen maar alleen met Ziggo nu scheelt het al ongeveer €225 op jaar basis ( tov een abbo zonder korting )
Mijn vraag is eerder waarom jij maar 5.000 krijgt vanwege Ziggo, want site van HN geeft duidelijk 10.000 aan bij de 10k abo:Humma Kavula schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:30:
[...]
Maar dit is dus ook weer afhankelijk van je Ziggo abbo.
Ik heb het goedkoopste internet met TV bij Ziggo en krijg derhalve maar 5.000 bij mijn 10.000 HN dus ook die moet je mee calculeren, zeker nu ik bv een jaar abbo heb met 9 maand 50% korting wat de kosten ook drukt en doordat gebruik van je mobiel best wel kan fluctueren ben ik van mening dat je dit echt niet vooraf kan in calculeren wat het beste voor eenieder is.
Dikke kans dat ik namelijk na dat jaar weer naar glasvezel ga met een goede aanbieding aangezien je als vaste klant in NL gewoon geen goede deal kan scoren. Dus ook HN zal dan wss weer wijken voor een provider die de beste deal in combo met internet heeft.
Stel ik haal nu €100,- tegoed uit mijn jaar HN dan zal ik dat zeker mee rekenen bij mijn keuze om te switchen maar alleen met Ziggo nu scheelt het al ongeveer €225 op jaar basis ( tov een abbo zonder korting )
- 10.000
- 20.000 MB/MIN/SMS (inclusief 10.000 combi-tegoed)
- 15.000
- 25.000 MB/MIN/SMS (inclusief 10.000 combi-tegoed)
- 20.000
- 35.000 MB/MIN/SMS (inclusief 15.000 combi-tegoed)
@xileS Ik ga er vanuit dat dat te maken heeft met het moment dat jij je abbo afsluit, in mijn geval Dec vorig jaar dus dan gelden de regels van toen neem ik aan.
Maar begrijp ik nu goed dat je gewoon HN kan oplichten door een ander adres dan je eigen op te geven?
Maar begrijp ik nu goed dat je gewoon HN kan oplichten door een ander adres dan je eigen op te geven?
Maar dan heb je net als ik toch ook 20k en niet 10?xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:06:
[...]
Niet helemaal waar. Het is afhankelijk hoeveel GB je per maand nodig hebt. Ik heb bv de 10.000 (+10.000 ziggo = 20.000 MB) en kan vaak gewoon volledige €20 opbellen.
Ik heb het ook even uitgerekend met de duurste abo 20k (+15k ziggo) voor €12 en ik kom er nauwelijks voordeliger mee uit en je moet er veel vaker/langer voor bellen.
Ook jij komt in aanmerking voor de nieuwe regels, want volgens mij kan je elke maand je abo aanpassen.Humma Kavula schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:48:
@xileS Ik ga er vanuit dat dat te maken heeft met het moment dat jij je abbo afsluit, in mijn geval Dec vorig jaar dus dan gelden de regels van toen neem ik aan.
postadres hoeft niet perse je woonadres te zijn nee.Maar begrijp ik nu goed dat je gewoon HN kan oplichten door een ander adres dan je eigen op te geven?
klopt, maar je hebt sim-only tegoed en combi-tegoed. Alleen het sim-only tegoed is bruikbaar voor betaalde nummers en buiten bundel kosten.pennywiser schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:25:
[...]
Maar dan heb je net als ik toch ook 20k en niet 10?
Voor bv bellen en inet in NL, gaat het eerst het combi-tegoed verbruikt worden. En aan dat deel heb ik zo goed als elke maand genoeg. Dus 10k en de rest bel ik op.
Ja dus je houdt het HN tegoed altijd 100% van over, dat kan je dus niet vergelijken. Heb je geen Ziggo, duurste Abo nemen.xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:38:
[...]
klopt, maar je hebt sim-only tegoed en combi-tegoed. Alleen het sim-only tegoed is bruikbaar voor betaalde nummers en buiten bundel kosten.
Voor bv bellen en inet in NL, gaat het eerst het combi-tegoed verbruikt worden. En aan dat deel heb ik zo goed als elke maand genoeg. Dus 10k en de rest bel ik op.
Jij hebt geloof ik ook geen Ziggo of wel
[ Voor 4% gewijzigd door pennywiser op 30-03-2025 19:43 ]
Daarom zei ik dat het afhankelijk is van hoeveel GB je per maand nodig hebt, dan kan je zelf een berekening maken.pennywiser schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:42:
[...]
Ja dus je houdt het HN tegoed altijd 100% van over, dat kan je dus niet vergelijken. Heb je geen Ziggo, duurste Abo nemen.
Jij hebt geloof ik ook geen Ziggo of wel
Als je geen Ziggo adres hebt, zal dat idd een andere berekening zijn. In jouw bericht lijkt je een aanname te doen dat niemand Ziggo heeft.
Ik zie die tabel helemaal nergens op de website staanxileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:25:
[...]
[Afbeelding]
Wat komt niet overeen? Bijv. 20.000 units * €0.0014 = €28, staat er wel gewoon en 10.000 * €0.0020 = €20 klopt ook.
Of de mobiele website moet anders zijn

Ik dacht daarom dat je uit ging van de van/voor abonnement prijzen.
Edit:
Kopje "bundels en tarieven" verscheen na een refresh. Vandaar gemist

[ Voor 6% gewijzigd door MK_ op 30-03-2025 20:13 ]
Die 5k was een eerdere regeling. Dat is later opgehoogd.xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:41:
[...]
Mijn vraag is eerder waarom jij maar 5.000 krijgt vanwege Ziggo, want site van HN geeft duidelijk 10.000 aan bij de 10k abo:
- 10.000
- 20.000 MB/MIN/SMS (inclusief 10.000 combi-tegoed)
- 15.000
- 25.000 MB/MIN/SMS (inclusief 10.000 combi-tegoed)
Ik heb zelf gewoon glasvezel thuis en heb mijn adres van HN gewoon op een huisadres staan waar wel een Ziggo abo is (volgens mij ook gewoon de goedkoopste inet+TV pakket)
- 20.000
- 35.000 MB/MIN/SMS (inclusief 15.000 combi-tegoed)
---------------
Heeft iemand toevallig ervaring met het aanschaffen van een cadeaubon en deze afrekenen met 2 mobiele abonnementen? Dus eerst bellen met de ene totdat het tegoed op is en dan nog een keer bellen met een ander nummer tot het bedrag bereikt is? Of is dat niet mogelijk?
Ja met Smjb bel ik met meerdere telefoonnummers het tegoed op en dat komt gewoon bij je saldo.Hugo__Boss schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:38:
Heeft iemand toevallig ervaring met het aanschaffen van een cadeaubon en deze afrekenen met 2 mobiele abonnementen? Dus eerst bellen met de ene totdat het tegoed op is en dan nog een keer bellen met een ander nummer tot het bedrag bereikt is? Of is dat niet mogelijk?
Ja, wij doen dat ook met 2 nummers. Denk er wel om, dat je bij het aanvragen van de cadeaubon, beide nummers moet opgeven in het veld waar gevraagd wordt om het gebruikte telefoonnummer op te geven.Hugo__Boss schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:38:
Juist omdat SMJB geen nummerherkenning gebruikt maar in plaats daarvan die ellendige codes die je moet overtikken maakt het niet uit met welk nummer je belt, het komt allemaal in je account terecht
Zal het de volgende keer eens proberen zonder daar iets in te vullen. Geen idee waarom ze dat überhaupt vragen.
Totale bullshit natuurlijk, het opgebouwde tegoed staat al in je account, alsof ze nog een tweede keer die nummers gaan opzoeken om te zien of ze wel aan het tegoed zijn te matchen.Eindhovenk schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 05:23:
[...]
Denk er wel om, dat je bij het aanvragen van de cadeaubon, beide nummers moet opgeven in het veld waar gevraagd wordt om het gebruikte telefoonnummer op te geven.
Zal het de volgende keer eens proberen zonder daar iets in te vullen. Geen idee waarom ze dat überhaupt vragen.
Het voelt bij smjb alsof er heel veel handmatig werk in de afhandeling van de koop en het afhandelen van de transactie zit.
Bij beltegoed.nl werkt dit een stuk soepeler.
Eerste keer bij beltegoed.nl werkte perfect voor mij.
Bij de tweede keer heb ik de pincode ingevuld terwijl het bandje nog niet uitgepraat was. Ik weet niet of het daarmee te maken had, maar toen werd mijn belletje niet correct opgepakt (de voortgangsbalk ging niet lopen).
De derde keer netjes gewacht met het invullen van de pincode en toen werkte het wel in direct.
Geen idee of de tweede poging een toevalstreffer was. Even in de gaten houden.
Nadeel van beltegoed.nl vind ik dat ze geen VVV-bonnen doen. Dat heeft wel mijn voorkeur.
Bij de tweede keer heb ik de pincode ingevuld terwijl het bandje nog niet uitgepraat was. Ik weet niet of het daarmee te maken had, maar toen werd mijn belletje niet correct opgepakt (de voortgangsbalk ging niet lopen).
De derde keer netjes gewacht met het invullen van de pincode en toen werkte het wel in direct.
Nadeel van beltegoed.nl vind ik dat ze geen VVV-bonnen doen. Dat heeft wel mijn voorkeur.
SRK35ZS-W
Dank, ik zie dat ik alleen niet helemaal volledig ben geweest. Het gaat om beltegoed.nlEindhovenk schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 05:23:
[...]
Ja, wij doen dat ook met 2 nummers. Denk er wel om, dat je bij het aanvragen van de cadeaubon, beide nummers moet opgeven in het veld waar gevraagd wordt om het gebruikte telefoonnummer op te geven.
Stel ik koop een bon van 25 euro, die kost 35 euro. Op het ene abonnement heb ik 32 euro tegoed, dus 3 te weinig. Kan ik na het bereiken van 32 euro nog een keer bellen met een tweede abonnement tot ik de 35 bereikt heb?
Ga je gang, ik doe maar gewoon wat ze vragen. Misschien is het wel een anti-fraude maatregel voor als iemand pincodes heeft weten te 'harvesten'.ASW1 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:05:
Juist omdat SMJB geen nummerherkenning gebruikt maar in plaats daarvan die ellendige codes die je moet overtikken maakt het niet uit met welk nummer je belt, het komt allemaal in je account terecht
[...]
Totale bullshit natuurlijk, het opgebouwde tegoed staat al in je account, alsof ze nog een tweede keer die nummers gaan opzoeken om te zien of ze wel aan het tegoed zijn te matchen.
Ik denk dat smjb opgezet is door iemand die geld wil verdienen en daar wat techniek bij heeft gezocht; en thomas is een techneut die vanuit een IT perspectief iets heel slims had gebouwd en er geld mee verdient.Scooper schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:22:
Het voelt bij smjb alsof er heel veel handmatig werk in de afhandeling van de koop en het afhandelen van de transactie zit.
---------------
Thoorn - update 13 april 2025
"We verkennen de mogelijkheid om klanten via cadeaukaarten uit te betalen."
"Mocht dit mogelijk zijn, hopen wij binnen enkele maanden weer live te gaan."
Als hij ze sneller uitbetaalt dan SMJB dan ben ik per direct weer terug. Wat een gedoe is smjb.Peter Triac schreef op maandag 14 april 2025 @ 23:06:
Thoorn - update 13 april 2025
---------------
Ja, ook onterecht, het zit gewoon klungelig in elkaar.Mistraller schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:24:
[...]
Als hij ze sneller uitbetaalt dan SMJB dan ben ik per direct weer terug. Wat een gedoe is smjb.
Ik had reeds tegoed opgebouwd van meer dan een maand geleden, dus dat geld hebben ze allang binnen.
Als je vervolgens een aanvraag doet voor een cadeaukaart laten ze je alsnog een maand extra wachten.
Gamecardsdirect betaald direct uit en ik haal er net zoveel euros uit als met Thoorn. Dikke prima oplossing zo.ASW1 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 12:33:
[...]
Ja, ook onterecht, het zit gewoon klungelig in elkaar.
Ik had reeds tegoed opgebouwd van meer dan een maand geleden, dus dat geld hebben ze allang binnen.
Als je vervolgens een aanvraag doet voor een cadeaukaart laten ze je alsnog een maand extra wachten.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Is dat zo? Er wordt in de voorwaarden nergens gesproken over postadres en huisadres, wel over "adres". Ik heb begin dit jaar Ziggo opgezegd en kreeg na 4 maanden een mail van HN dat mijn combitegoed per volgende maand zal komen te vervallen. In de begeleidende tekst stond: "Ben je verhuisd en heb je daar ook weer internet van Ziggo? Pas dan je adres aan in de HN app". Vooral het woord "verhuisd" triggerde mij, dat impliceert toch een vorm van wonen? ...xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:36:
[...]
Ook jij komt in aanmerking voor de nieuwe regels, want volgens mij kan je elke maand je abo aanpassen.
[...]
![]()
postadres hoeft niet perse je woonadres te zijn nee.
[ Voor 3% gewijzigd door rowicom op 27-04-2025 10:30 ]
Het is iig wel mogelijk om online je adres te wijzigen, je krijgt verder geen post van ze. Enkel als je een nieuwe simkaart nodig hebt, zal die naar het opgegeven adres gestuurd worden.rowicom schreef op zondag 27 april 2025 @ 10:28:
[...]
Is dat zo? Er wordt in de voorwaarden nergens gesproken over postadres en huisadres, wel over "adres". Ik heb begin dit jaar Ziggo opgezegd en kreeg na 4 maanden een mail van HN dat mijn combitegoed per volgende maand zal komen te vervallen. In de begeleidende tekst stond: "Ben je verhuisd en heb je daar ook weer internet van Ziggo? Pas dan je adres aan in de HN app". Vooral het woord "verhuisd" triggerde mij, dat impliceert toch een vorm van wonen? ...
Tuurlijk kun je online je adres wijzigen, dat heb ik ook niet in twijfel getrokken. Het gaat mij even om de legaliteit, maar minstens ook de laakbaarheid ervan.
Zover ik het weet is er nog niemand aangeklaagd of opgepakt door de politie. Ik weet alleen dat veel men er gebruik/misbruik van maakt, maar je hoeft het natuurlijk niet te doen.rowicom schreef op zondag 27 april 2025 @ 10:57:
Tuurlijk kun je online je adres wijzigen, dat heb ik ook niet in twijfel getrokken. Het gaat mij even om de legaliteit, maar minstens ook de laakbaarheid ervan.
Werkt hier nog gewoon:zing schreef op maandag 28 april 2025 @ 00:52:
*101# werkt niet meer om beltegoed te controleren. Ik krijg een MMI code foutmelding.
Andere ook?
:strip_exif()/f/image/Arfe6dBKYmi0BaiQeMCxIiJk.jpg?f=fotoalbum_medium)
Hier werkt het nog. Krijg binnen een paar sec de sms binnen.zing schreef op maandag 28 april 2025 @ 00:52:
*101# werkt niet meer om beltegoed te controleren. Ik krijg een MMI code foutmelding.
Andere ook?
Anoniem: 2288854
0909 is hier ook geblokkeerd. Op deze manier verliest SMJB een klant.mkmi schreef op maandag 28 april 2025 @ 21:10:
SMJB heeft een nieuw telefoonnummer voor ophogen per gesprek en het is bij mij helaas geblokkeerd terwijl ik het nummer hiervoor wel gewoon kon bellen. Hebben meer mensen hier last van?
Eens, het lijkt een abrupte wijziging omdat de e-mail ook achteraf is verstuurd. Tot nu toe heb ik positieve ervaringen met SMJB, dus ik ga even afwachten of ze een oplossing gaan bieden anders gaan ze vrees ik inderdaad klanten verliezen. Ze noemen ons trouwens leden, maar ik zie mezelf ook als een SMJB klant, het is immers ook geen vereniging.Anoniem: 2288854 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:44:
[...]
0909 is hier ook geblokkeerd. Op deze manier verliest SMJB een klant.
Ik heb gisteren kunnen bellen met het nieuwe nummer van SMJB, 0909-0400889
Lijkt er op dat het alleen tijdens de nacht van de 27e op de 28e van de maand niet werkt, omdat dan je tegoed wordt bijgevuld.zing schreef op maandag 28 april 2025 @ 00:52:
Andere ook?
Ok, goed om te weten. Let er wel op dat de datum van tegoed aanvullen afhankelijk is van wanneer het contract afgesloten is. Bij mij van de 8e op de 9e vd maand bijvoorbeeld. Zal het eens testen.rubenjanse schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 16:32:
[...]
Lijkt er op dat het alleen tijdens de nacht van de 27e op de 28e van de maand niet werkt, omdat dan je tegoed wordt bijgevuld.
Nope. En denk er ook aan dat je in het buitenland niet je gratis extra tegoed kunt gebruiken maar dat dit altijd uit het betaalde deel van je bundel gaat. (Helemaal) opmaken voor vertrek is daarom ook niet verstandig.xileS schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 19:52:
Er is geen mogelijkheid om je beltegoed te cashen als je in het buitenland bent of wel?
Dat klopt geloof ik niet helemaal. Ik heb geregeld met helemaal opgemaakte sim only tegoed nog prima gebruik kunnen maken van internet in het buitenland, dit valt gewoon in je bundel (als het EU is). Gebeld worden gaat geloof ik ook nog, maar bellen naar NL weet ik ff niet zeker (wellicht dat je hiervoor wel sim only tegoed nodig hebt).ASW1 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:16:
[...]
Nope. En denk er ook aan dat je in het buitenland niet je gratis extra tegoed kunt gebruiken maar dat dit altijd uit het betaalde deel van je bundel gaat. (Helemaal) opmaken voor vertrek is daarom ook niet verstandig.
En toch controleren ze het. Als je maar 1 nr hebt opgegeven, maar je hebt meerdere gebruikt, zal je een mail hierover (kunnen) ontvangen.ASW1 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:05:
[...]
Totale bullshit natuurlijk, het opgebouwde tegoed staat al in je account, alsof ze nog een tweede keer die nummers gaan opzoeken om te zien of ze wel aan het tegoed zijn te matchen.
Je hebt gelijk inderdaad, vroeger was dat volgens mij niet zo.xileS schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:26:
[...]
Dat klopt geloof ik niet helemaal. Ik heb geregeld met helemaal opgemaakte sim only tegoed nog prima gebruik kunnen maken van internet in het buitenland, dit valt gewoon in je bundel (als het EU is). Gebeld worden gaat geloof ik ook nog, maar bellen naar NL weet ik ff niet zeker (wellicht dat je hiervoor wel sim only tegoed nodig hebt).
Nu staat op de website:
"combi-tegoed
Je krijgt van hollandsnieuwe combi-tegoed. Dat is extra veel MB/MIN/SMS voor hetzelfde geld. Combi-tegoed is te gebruiken binnen Nederland en de EU. "
Zonde want ik zat net in België toen m'n nieuwe bundel inging en m'n oude dus niet op kunnen maken.
Terwijl ik dat had kunnen doen voordat ik vertrok en dan het combi-tegoed in Be gebruiken.
Wordt helemaal Gallisch van de klantenservice op de HN website, je kunt niet gewoon meer informatie opzoeken maar alles moet in dialoogvorm met een chatbot

[ Voor 10% gewijzigd door ASW1 op 06-05-2025 20:42 ]
Besten,
SMJB onbereikbaarheid van 09 nummer komt door een blokkade van HollandsNieuwe.
Ik kon tot verkort naar 09 nummers bellen en ineens was het niet meer mogelijk. Contact met HN opgenomen. Via chat. Direct 09 blokkade opgeheven en ik kon na herstart telefoon, weer beklen naar smjb 09 nummer.
Mochten er nog mensen hier last van hebben. Oplossing is simpel en snel.
Waarom mijn jaren bestaande nummer een 09 blokkade had gekregen is onbekend.
Ik kon tot verkort naar 09 nummers bellen en ineens was het niet meer mogelijk. Contact met HN opgenomen. Via chat. Direct 09 blokkade opgeheven en ik kon na herstart telefoon, weer beklen naar smjb 09 nummer.
Er is hierover ook een mail verstuurd door ze:teksetter schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:19:
Besten,
Oplossing voor blokkade op 0909-nummers bij hollandsnieuwe 📞
Beste lid,
Dankzij de waardevolle feedback die we ontvingen na onze eerdere update over onze dienstverlening, zijn we continu in gesprek geweest met verschillende partijen om een oplossing te vinden voor de blokkade op servicenummers bij hollandsnieuwe.
We hebben goed nieuws: er is nu een oplossing!
Bij hollandsnieuwe worden betaalde servicenummers (0909/0906) om veiligheidsredenen standaard geblokkeerd gedurende de eerste drie maanden van een nieuw afgesloten abonnement. Hierdoor is het gebruik van bepaalde betaalnummers, waaronder onze 'per gesprek'-betaallijn, in deze periode niet mogelijk.
Na drie maanden kun je de blokkade laten opheffen door contact op te nemen met de klantenservice van hollandsnieuwe en een verzoek in te dienen.
Hoe kun je dit doen?
Neem contact op met de hollandsnieuwe klantenservice en vraag hen de blokkade op servicenummers op te heffen. Zodra dit is geregeld, kun je zonder problemen gebruikmaken van onze dienstverlening.
Contactgegevens hollandsnieuwe klantenservice
Bellen vanaf je hollandsnieuwe nummer: 1200
Bellen via een ander netwerk: 0900-0324 (gebruikelijke belkosten)
Openingstijden: Werkdagen van 09:00 - 18:00
Facebook: Stuur een privébericht via Facebook
App: Stuur een chatbericht via de app
Website: www.hollandsnieuwe.nl
We willen iedereen bedanken voor de waardevolle feedback en het geduld. Dankzij jullie hebben we samen een oplossing kunnen realiseren.
Klopt helemaal. Jammer van de spontane blokkades door HN.
Ben jij de eigenaar van smjb? Want dan heb ik nog wel een stuk of tig verbeterpunten voor jeteksetter schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:19:
...
---------------
Hahahahah nee joh. Maar ik denk dat je hen makkelijk kunt bereiken per mail. Stuur je verbeterpunten maar. Ik kom ook vanuit thoorn af.Mistraller schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:15:
[...]
Ben jij de eigenaar van smjb? Want dan heb ik nog wel een stuk of tig verbeterpunten voor je
Denk je echt dat ze dat niet al jaren eerder hadden toegepast? Met meerdere nummers opwaarderen is gedoe, dat geleur met pincodes, maandenlang wachten tot ze je kaart uitkeren.... Die klachten zijn er vanaf het begin. Nog even geduld en dan snel weer terug naar Thomasteksetter schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 08:45:
[...]
Hahahahah nee joh. Maar ik denk dat je hen makkelijk kunt bereiken per mail. Stuur je verbeterpunten maar. Ik kom ook vanuit thoorn af.
---------------
Laten we hopen dat hij heel snel weer terug is.
In de update van 13 april geeft hij aan binnen enkele maanden...
In de update van 13 april geeft hij aan binnen enkele maanden...
Sinds thoorn wegviel heb ik als velen naar smjb moeten uitwijken. Ik lees, maar zelf tot op heden niet laten uitbetalen. Als het zover is doe ik het. Of het 1 of 2 maanden duurt. Lig ik zelf niet wakker van. Als het maar wordt uitbetaald.
Maar het klopt. Het kan zeker sneller en in minuten, uren of enkele dagen worden uitgevoerd. Zonde uitleg vanuit smjb is het gissen.
Maar het klopt. Het kan zeker sneller en in minuten, uren of enkele dagen worden uitgevoerd. Zonde uitleg vanuit smjb is het gissen.
3 maanden moeten wachten op de albert heijn waardebon. Ik weet vaak niet vooraf waar ik iets ga kopen, maar als ik besluit een item te kopen bij coolblue wil ik niet maanden op de voucher moeten wachten. Ze doen alsof ze moeten wachten op de uitbetaling, maar die bedragen zijn over meerdere maanden gespaard en hebben ze echt allang wel binnen. Het is ook allemaal handwerk daar.teksetter schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 00:29:
Sinds thoorn wegviel heb ik als velen naar smjb moeten uitwijken. Ik lees, maar zelf tot op heden niet laten uitbetalen. Als het zover is doe ik het. Of het 1 of 2 maanden duurt. Lig ik zelf niet wakker van. Als het maar wordt uitbetaald.
En omdat Thomas alles vanuit IT perspectief regelt en automatiseert is hij waarschijnlijk aan het uitzoeken hoe ook de uitbetalingen via een API kunnen verlopen zodat hij letterlijk slapend rijk wordt. En wij blij met de efficiëntere werkwijze.
---------------
Dat verklaart wel.Mistraller schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 11:51:
[...]
3 maanden moeten wachten op de albert heijn waardebon. Ik weet vaak niet vooraf waar ik iets ga kopen, maar als ik besluit een item te kopen bij coolblue wil ik niet maanden op de voucher moeten wachten. Ze doen alsof ze moeten wachten op de uitbetaling, maar die bedragen zijn over meerdere maanden gespaard en hebben ze echt allang wel binnen. Het is ook allemaal handwerk daar.
En omdat Thomas alles vanuit IT perspectief regelt en automatiseert is hij waarschijnlijk aan het uitzoeken hoe ook de uitbetalingen via een API kunnen verlopen zodat hij letterlijk slapend rijk wordt. En wij blij met de efficiëntere werkwijze.
Ik denk bij cashbackxl etc doen ze zelfde. Alles een waardebon wilt is het binnen enkele minuten binnen vaak.
De doet het liever met de hand of heeft middelen en of kennis niet om te investeren.
Het zou makkelijker kunnen worden.
Als thoorn terug is stap ik snel terug. Daarna alles laten uitbetalen bij smjb. Als het 3 maanden later wordt uitbetaald so be it. Meeste rotzooi koop ik bij bol. Kids stuff. Bonnen zijn vaak lang geldig. Dus geen echte zorgen aan mijn kant.
Ik dacht dat mijn AH-waardebon bijna 2 maanden duurde. Niet erg voor mij.
Ik bestel altijd een paar dagen voor het einde van de maand want dat scheelt geloof ik ook nog.
Ik heb mijn HN-abo verlengd (2 jaar)(..) en moest ook weer deblokkeren.
Eerst die 'grappige wacht-computer', maar daarna 20 minuten met de medewerkster alle wereldproblemen besproken.. :-)
Ik bestel altijd een paar dagen voor het einde van de maand want dat scheelt geloof ik ook nog.
Eerst die 'grappige wacht-computer', maar daarna 20 minuten met de medewerkster alle wereldproblemen besproken.. :-)
Ook met verlengen moet je opnieuw deblokkeren?Peter Triac schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:27:
Ik dacht dat mijn AH-waardebon bijna 2 maanden duurde. Niet erg voor mij.
Ik snap niet wat iedereen moeilijk loopt te doen met SMJB. Gamecardsdirect betaald gelijk uit, ongeacht het bedrag. Ik heb uit 20 euro beltegoed een 13 euro bol.com kaart gehaald, en ik had nog steeds wat tegoed over, dus volgende maand eens experimenteren met een hoger bedrag.
Ik heb geen aandelen in deze toko, maar ik zou er niet vrolijk van worden als je zolang op je tegoedbon moet wachten vanwege het voorfinancieren.
Ik heb geen aandelen in deze toko, maar ik zou er niet vrolijk van worden als je zolang op je tegoedbon moet wachten vanwege het voorfinancieren.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Kan je daar ook voor Albert Heijn cadeaukaarten kiezen?Jassy schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 07:50:
Ik snap niet wat iedereen moeilijk loopt te doen met SMJB. Gamecardsdirect betaald gelijk uit, ongeacht het bedrag. Ik heb uit 20 euro beltegoed een 13 euro bol.com kaart gehaald, en ik had nog steeds wat tegoed over, dus volgende maand eens experimenteren met een hoger bedrag.
Hoe werkt het dan bij Gamescardirect precies want daar vind ik weinig over op hun website.
Dus stel ik kies een bol.com bon van 20 euro maar ik heb uiteindelijk niet genoeg beltegoed om het gesprek af te ronden, wat gebeurd en dan?
Dus stel ik kies een bol.com bon van 20 euro maar ik heb uiteindelijk niet genoeg beltegoed om het gesprek af te ronden, wat gebeurd en dan?
Als je de site van de bellijn open laat staan en niet afsluit (computer hibernate) kun je de volgende maand het resterende bedrag verbellen. Dat doe ik de laatste paar maanden.Gorefest schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:17:
Hoe werkt het dan bij Gamescardirect precies want daar vind ik weinig over op hun website.
Kennelijk wel. Geen idee of dat gebruikelijk is.
Kan dit ook met verschillende nummers? Stel je belt met abonnement A waar het beltegoed vroegtijdig van op is, kun je dan verder bellen met abonnement B?KC Boutiette schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 17:18:
[...]
Als je de site van de bellijn open laat staan en niet afsluit (computer hibernate) kun je de volgende maand het resterende bedrag verbellen. Dat doe ik de laatste paar maanden.
Ik heb het zelf nooit gedaan maar eerder in dit topic is het wel gemeld als ik het me goed herinnerHugo__Boss schreef op zondag 18 mei 2025 @ 11:42:
[...]
Kan dit ook met verschillende nummers? Stel je belt met abonnement A waar het beltegoed vroegtijdig van op is, kun je dan verder bellen met abonnement B?
Net even geprobeerd bij beltegoed.nl om tijdens het betalen de verbinding te verbreken, maar dan redirect de pagina naar een niet geïmplementeerde 'partial payment'-pagina. Dat werkt dus niet.Hugo__Boss schreef op zondag 18 mei 2025 @ 11:42:
[...]
Kan dit ook met verschillende nummers? Stel je belt met abonnement A waar het beltegoed vroegtijdig van op is, kun je dan verder bellen met abonnement B?
Er is op de betaalpagina nog wel een link met de tekst 'Terug naar betaalmethodes', maar volgens mij wordt de betaling dan gecancelled en is het niet zo dat je enkel het resterende bedrag dan nog hoeft te voldoen. Maar dat zou nog geprobeerd kunnen worden. Andere optie is om twee keer tegelijk te bellen, kijken of de voortgangsbalk dan twee keer zo snel gaat
Bij Gamecardsdirect heb ik het niet geprobeerd, maar je moet op de website een code invullen die je tijdens het belletje hoort. Als je twee keer belt krijg je dus twee verschillende codes. Denk dat dit dus ook niet gaat werken.
SRK35ZS-W
Inmiddels kan ik bevestigen dat het bij Gamecardsdirect wel werkt. Als de verbinding verbroken wordt, keer je terug naar het vorige scherm en kun je opnieuw bellen met een ander nummer en krijg je een nieuwe code en gaat de betaling verder waar je was.Scooper schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:52:
[...]
Net even geprobeerd bij beltegoed.nl om tijdens het betalen de verbinding te verbreken, maar dan redirect de pagina naar een niet geïmplementeerde 'partial payment'-pagina. Dat werkt dus niet.
Er is op de betaalpagina nog wel een link met de tekst 'Terug naar betaalmethodes', maar volgens mij wordt de betaling dan gecancelled en is het niet zo dat je enkel het resterende bedrag dan nog hoeft te voldoen. Maar dat zou nog geprobeerd kunnen worden. Andere optie is om twee keer tegelijk te bellen, kijken of de voortgangsbalk dan twee keer zo snel gaat![]()
Bij Gamecardsdirect heb ik het niet geprobeerd, maar je moet op de website een code invullen die je tijdens het belletje hoort. Als je twee keer belt krijg je dus twee verschillende codes. Denk dat dit dus ook niet gaat werken.
Fijn dat je dit getest hebt. Bij mij werkt het inderdaad ook via Gamecardsdirect. Al ging de teller bij het tweede telefoontje niet direct doorlopen, dat gaf wat verwarring, maar na een paar minuten pikte hij de voortgang wel weer op (betaling liep ook gewoon door tijdens de hick-up).Hugo__Boss schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 08:45:
[...]
Inmiddels kan ik bevestigen dat het bij Gamecardsdirect wel werkt. Als de verbinding verbroken wordt, keer je terug naar het vorige scherm en kun je opnieuw bellen met een ander nummer en krijg je een nieuwe code en gaat de betaling verder waar je was.
SRK35ZS-W
Ook zo geprobeerd, helaas is bij mij de browser uutgevallen, opnieuw naar url gaan werkte toen niet meer (bestelling niet meer beschikbaar). Na contact zoeken met gamescarddirect hebben ze het snel opgelost (gister mail gestuurd, op zondag reactie). Overigens werkte beltegoed.nl ook snel.
Ik heb ook beltegoed.nl geprobeerd vorige week. Tijdens het bellen krijg je een voortgangsmeter die aangeeft hoeveel je gebeld hebt. Dit liep bij mij helemaal niet vol.Scooper schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:52:
[...]
Net even geprobeerd bij beltegoed.nl om tijdens het betalen de verbinding te verbreken, maar dan redirect de pagina naar een niet geïmplementeerde 'partial payment'-pagina. Dat werkt dus niet.
Er verscheen een linkje om de pagina te verversen, na daarop klikken ga je terug naar de bestelpagina.
Gelukkig via de helpdesk opgelost, maar daar raden ze aan de volgende keer een andere betaalmethode te gebruiken.
Zou het iets van cookieproblemen kunnen zijn, doordat ik die van externe bronnen geblokkeerd heb?
(maar volgende maand maar wat anders proberen.)
[ Voor 3% gewijzigd door NIMIC op 26-05-2025 11:24 ]
Mijn voorbeeld ging over bewust de telefoonverbinding zelf te verbreken in de hoop dat je dan met een tweede telefoon verder zou kunnen betalen. Dat werkte dus niet bij beltegoed.nl.NIMIC schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:35:
[...]
Ik heb ook beltegoed.nl geprobeerd vorige week. Tijdens het bellen krijg je een voortgangsmeter die aangeeft hoeveel je gebeld hebt. Dit liep bij mij helemaal niet vol.
Er verscheen een linkje om de pagina te verversen, na daarop klikken ga je terug naar de bestelpagina.
Gelukkig via de helpdesk opgelost, maar daar raden ze aan de volgende keer een andere betaalmethode te gebruiken.
Zou het iets van cookieproblemen kunnen zijn, doordat ik die van externe bronnen geblokkeerd heb?
Ik heb zowel bij beltegoed.nl als gamecarddirect weleens gehad dat de voortgangsbalk niet ging lopen. Bij beltegoed.nl niet aangedurft om gewoon te blijven hangen in de hoop dat de betaling wel zou slagen. Bij gamecarddirect hoor je telefonisch hoelang je nog moet bellen om de betaling te voltooien, daardoor hoorde ik dat de benodigde beltijd wel afliep en ben ik dus gewoon aan de lijn blijven hangen zonder dat de voortgang op de website opliep. Na een paar minuten versprong de voortgang ineens wel weer correct.
SRK35ZS-W
Ik hoop dat we weer snel terug kunnen naar Thomas.
We zijn inmiddels weer 1,5 maand verder na de update.
Bij beltegoed.nl moet je niet te snel zijn net het invullen van je pincode. Je moet echt wachten totdat het bandje klaar is. Op deze manier is bij mij de betaling vooralsnog altijd gelukt.
[ Voor 6% gewijzigd door MK_ op 27-05-2025 22:17 ]
Off topic maar zojuist 2,5 kortingscode in de mail ontvangen van beltegoed .nl. Deze werkt zonder minimaal bestelbedrag. Misschien hebben meer deze.
Die zal toch eerst goede zakelijke afspraken moeten regelen en zo denk ik. Hij zal niet nog een keer in de valkuil willen trappen dat partners ineens afhaken.janheldens schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:33:
Ik hoop dat we weer snel terug kunnen naar Thomas.
Ik denk dat het stiekem om best grote volumes gaat.
---------------
Krijg ze ook. Meestal na 5 bestellingen.sschelhaas schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:56:
Off topic maar zojuist 2,5 kortingscode in de mail ontvangen van beltegoed .nl. Deze werkt zonder minimaal bestelbedrag. Misschien hebben meer deze.
Ik heb mij ingelezen, maar ligt het aan mij dat ik het niet snap hoe dat op beltegoed werkt om mijn Hollandsnieuwe beltegoed om te zetten en uit te laten betalen?
Volgens mij is hier vrij veel/alles wel besproken, dus je kan veel wel terug lezen. Ik kan uit je vraagstelling alleen niet helemaal opmaken wat je niet snapt.Vjenne-ICT schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 23:47:
Ik heb mij ingelezen, maar ligt het aan mij dat ik het niet snap hoe dat op beltegoed werkt om mijn Hollandsnieuwe beltegoed om te zetten en uit te laten betalen?
Bedankt voor je snelle reactie.xileS schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 23:59:
[...]
Volgens mij is hier vrij veel/alles wel besproken, dus je kan veel wel terug lezen. Ik kan uit je vraagstelling alleen niet helemaal opmaken wat je niet snapt.
Het is mij niet duidelijk hoe ik mijn HollandsNieuwe beltegoed kan omzetten en laten uitbetalen via Beltegoed.nl, hoed dat werkt? Ik zie alleen maar op de site opwaarderen en lees niks over omzetten en uitbetalen.
Je kunt niet direct omzetten of laten uitbetalen op beltegoed.nl. Je koopt een Giftcard, bijvoorbeeld een bol.com Giftcard en je kiest als betaalmethode "telefoon". Daarna bel je volgens de instructies op de site een betaalnummer waarbij je betaling gaat vanuit je Hollandsnieuwe-bundel.Vjenne-ICT schreef op zondag 1 juni 2025 @ 00:04:
[...]
Bedankt voor je snelle reactie.
Het is mij niet duidelijk hoe ik mijn HollandsNieuwe beltegoed kan omzetten en laten uitbetalen via Beltegoed.nl, hoed dat werkt? Ik zie alleen maar op de site opwaarderen en lees niks over omzetten en uitbetalen.
Of kijk eens naar sparenmetjebeltegoed, wellicht is die wat gebruiksvriendelijker. Ik heb zelf alleen deze en Thoorn gebruikt.
De AH-cadeaukaart van SMJB arriveerde na 5 weken dus ik ben tevreden.
Dus wel een paar dagen voor het einde van de maand besteld.
Dus wel een paar dagen voor het einde van de maand besteld.
Ik vind de beltegoed.nl website maar onduidelijk over de kosten die berekend worden als je betaald met je beltegoed.
Ik zie netto percentages in deze tread van ca. 69% maar ik kan dat niet vinden op de site.
En ik begrijp dat er verschillende percentages gelden voor verschillende binnen?
Wil het liefst Amazon.nl binnen maar die zijn duur las ik.
Welke nemen jullie? Bol.com bonnen?
Ik zie netto percentages in deze tread van ca. 69% maar ik kan dat niet vinden op de site.
En ik begrijp dat er verschillende percentages gelden voor verschillende binnen?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik kies bewust voor AH cadeaukaarten, omdat je op deze manier een ruime keuzevrijheid hebt om het in te leveren waar je het wil. Stel, je hebt een AH cadeaukaart en je wilt iets kopen op Bol, dan lever ik een AH cadeaukaart in voor een Bol.com cadeaukaart en je bent er. Als je een Bol.com cadeaukaart hebt, dan zit je aan Bol vast.nocalimero schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:34:
Ik vind de beltegoed.nl website maar onduidelijk over de kosten die berekend worden als je betaald met je beltegoed.