Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Q-bone schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:44:
Hier ook beltegoed.nl 3 x geprobeerd, eerste keer ging perfect, andere 2x, niets. Nu al 2 weken met de service desk aan het mailen. Want een tent...
Dus al met all blijft tot nu smjb 1 van de betere opties denk ik. Ik heb daar zelf al wat naar gebeld en tegoed staan, maar nog geen waardebonnen uitgecasht en daar dus nog geen ervaringen mee.

Ik zag bv wel AH, Gall & Gall en Netflix waardebonnen, dus daarvoor zou ik ze vast wel kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
xileS schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:08:
[...]

Dus al met all blijft tot nu smjb 1 van de betere opties denk ik. Ik heb daar zelf al wat naar gebeld en tegoed staan, maar nog geen waardebonnen uitgecasht en daar dus nog geen ervaringen mee.

Ik zag bv wel AH, Gall & Gall en Netflix waardebonnen, dus daarvoor zou ik ze vast wel kunnen gebruiken.
Kan je tegoed op smjb opwaarderen zonder waardebon uittecashen? Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
zing schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:13:
[...]

Kan je tegoed op smjb opwaarderen zonder waardebon uittecashen? Hoe doe je dat?
In principe hetzelfde als bv met Thoorn, je bouwt tegoed op en daarmee kan je een waardebon uitkiezen als goed is i.p.v. het geld uit te laten betalen.

Kan je ook een antwoord geven of het idd niet klopt dat je buiten de bundel kosten hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
xileS schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:40:
[...]
In principe hetzelfde als bv met Thoorn, je bouwt tegoed op en daarmee kan je een waardebon uitkiezen als goed is i.p.v. het geld uit te laten betalen.

Kan je ook een antwoord geven of het idd niet klopt dat je buiten de bundel kosten hebt gekregen?
Klopt ik heb gevheckt, de kosten van bellen naar 0906 ging uit mijn bundel (maar niet uit combi tegoed van Ziggo).

Hoe bouw je tegoed op zonder uit te cashen dit is voor mijn niet duidelijk nog op hun website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
zing schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:50:
[...]

Klopt ik heb gevheckt, de kosten van bellen naar 0906 ging uit mijn bundel (maar niet uit combi tegoed van Ziggo).
Dat is idd heel wat anders dan wat jij zei. Er zullen dus nooit extra kosten buiten je abo kosten zijn. En combi-tegoed is idd alleen bruikbaar voor kosten dat binnen je bundel valt.

Je zou dus in principe al in het begin van de maand al je Sim Only tegoed op kunnen bellen naar betaalde nummers, als je voldoende hebt aan je combi-tegoed (en geen buiten de bundel tegoed nodig hebt).
Hoe bouw je tegoed op zonder uit te cashen dit is voor mijn niet duidelijk nog op hun website?
Hoe werkt SparenmetjeBeltegoed?
SparenmetjeBeltegoed is eenvoudig te gebruiken. Registreer je eerst op de website en activeer je account. Daarna kun je beginnen met het sparen van tegoed op verschillende manieren:
- 'Per gesprek'-betaallijn: Bel naar een betaalnummer voor € 1,30 per gesprek, plus mobiele telefoonkosten. Tijdens het gesprek ontvang je een pincode die je op de website invoert, waardoor je tegoed met € 0,75 toeneemt.
- 'Per minuut'-betaallijn: Bel naar een betaalnummer voor € 0,80 per minuut, plus mobiele telefoonkosten. Je krijgt een pincode die je tijdens het gesprek invoert op je telefoon. Je tegoed neemt toe met € 0,40 per minuut, tot een maximum van € 12,- per gesprek.

Het gespaarde tegoed kan vervolgens worden besteed aan diverse cadeaus in onze webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
xileS schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:24:
[...]

Dat is idd heel wat anders dan wat jij zei. Er zullen dus nooit extra kosten buiten je abo kosten zijn. En combi-tegoed is idd alleen bruikbaar voor kosten dat binnen je bundel valt.

Je zou dus in principe al in het begin van de maand al je Sim Only tegoed op kunnen bellen naar betaalde nummers, als je voldoende hebt aan je combi-tegoed (en geen buiten de bundel tegoed nodig hebt).

[...]

SparenmetjeBeltegoed is eenvoudig te gebruiken. Registreer je eerst op de website en activeer je account. Daarna kun je beginnen met het sparen van tegoed op verschillende manieren:
- 'Per gesprek'-betaallijn: Bel naar een betaalnummer voor € 1,30 per gesprek, plus mobiele telefoonkosten. Tijdens het gesprek ontvang je een pincode die je op de website invoert, waardoor je tegoed met € 0,75 toeneemt.
- 'Per minuut'-betaallijn: Bel naar een betaalnummer voor € 0,80 per minuut, plus mobiele telefoonkosten. Je krijgt een pincode die je tijdens het gesprek invoert op je telefoon. Je tegoed neemt toe met € 0,40 per minuut, tot een maximum van € 12,- per gesprek.

Het gespaarde tegoed kan vervolgens worden besteed aan diverse cadeaus in onze webshop.
Bedankt voor de info ik neem aan bellen per minuut is voordeliger als je bij HN bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
zing schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:39:
[...]

Bedankt voor de info ik neem aan bellen per minuut is voordeliger als je bij HN bent?
Nee per gesprek levert meer op en kan zonder tussenkomst van de klantenservice. Bij de per minuut optie, moest je geloof ik contact opnemen met de klantenservice. Die optie heb ik nog niet geprobeerd.

Met Thoorn deed ik altijd eerst per gesprek en van wat er over was, opmaken met per minuut lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 00:00
Een tijdje meegelezen hier, ik wilde aanvankelijk ook beltegoed.nl proberen, maar gezien de ervaringen die niet altijd even soepel zijn, toch maar sparenmetjebeltegoed gaan proberen.

De codes ingeven zijn natuurlijk jammer, wat dat betreft had Thoorn het echt goed voor elkaar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:10
Afgelopen week 2 x beltegoed.nl gedaan en deze x ging het vlekkeloos op laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppetj
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 22-03 07:29
Ik heb nu een aantal goede ervaringen met dundle.com . Deze site heeft ook bol cadeaubonnen en is voordeliger dan SMJB. De werking is vergelijkbaar met beltegoed.nl : je koopt direct een cadeaubon en belt naar een per minuut betaallijn. De verbinding wordt automatisch verbroken zodra het benodigde aantal minuten is bereikt. Wanneer je tussentijds per ongeluk ophangt, kun je vanuit dezelfde online sessie weer opnieuw bellen en wordt de betaling hervat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
muppetj schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:51:
Ik heb nu een aantal goede ervaringen met dundle.com . Deze site heeft ook bol cadeaubonnen en is voordeliger dan SMJB. De werking is vergelijkbaar met beltegoed.nl : je koopt direct een cadeaubon en belt naar een per minuut betaallijn. De verbinding wordt automatisch verbroken zodra het benodigde aantal minuten is bereikt. Wanneer je tussentijds per ongeluk ophangt, kun je vanuit dezelfde online sessie weer opnieuw bellen en wordt de betaling hervat.
Hoe werkt het dan als je niet genoeg tegoed blijkt te hebben voor de gekozen tegoedbon, kun je de rest dan op een andere manier betalen? En kun je ook een tegoedbon kopen door vanaf verschillende nummers te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenjanse
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11-06 21:58
Helaas, zowel beltegoed als dundle niet gelukt omdat het nummer geblokkeerd is door hollandsnieuwe. En de klantenservice is gesloten dus dan maar iets anders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06 21:19
Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat voor waarde heb je kunnen verzilveren met welk abonnement van hollandsnieuwe. In mijn abonnement zit 24 euro. Kan ik dan een cadeaukaart van 20 euro kopen? Bij SMJB kom ik niet verder dan 12 euro nogwat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16

GmR

Ik heb het hier recent maar opgebeld via gamecardsdirect.com.
Daar kan je bij bepaalde cadeaubonnen (zoals bol) zelf het bedrag invullen om zo min mogelijk tegoed over te houden :).
Het levert volgens mij ongeveer evenveel op als SMJB, maar zit je niet met de brakke uitbetalingstermijn (en je hoeft maar 1x te bellen en aan de lijn te blijven hangen).

Daarnaast hebben we hier meer hollandsnieuwe abo's in huis, dus ik zorg er vooralsnog voor dat ik een iets te hoge waarde kies, zodat abo1 helemaal opgebeld is, om vervolgens het laatste stukje via abo2 af te tikken (en als het tijd is om abo2 leeg te gooien is het dus een gevalletje rinse & repeat).
Er komen naast de getoonde kosten wel nog sneaky kosten van pay.nl bij (ik geloof dat die bij het betalen nog extra kosten van 1 a 2 euro vermelden die in de winkelmand niet worden getoond, maar weet de hoogte dus niet 100% zeker).

Maar het gemak van het goede oude Thoorn.nl wordt helaas (nog) nergens benaderd :(

[ Voor 4% gewijzigd door GmR op 28-01-2025 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:41
ASW1 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 19:46:
[...]

Hoe werkt het dan als je niet genoeg tegoed blijkt te hebben voor de gekozen tegoedbon, kun je de rest dan op een andere manier betalen? En kun je ook een tegoedbon kopen door vanaf verschillende nummers te bellen?
Ik ben inderdaad ook geïnteresseerd wat voor waarde je krijgt bij dundle, hebben anderen ook ervaring hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• muppetj
mkmi schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 18:14:
[...]

Ik ben inderdaad ook geïnteresseerd wat voor waarde je krijgt bij dundle, hebben anderen ook ervaring hiermee?
Een 10 euro bon kost 17 euro bij dundle.com en een 10 + 5 euro bon kost 27 euro. Het is dus net iets voordeliger dan SMJB, maar wel duurder dan beltegoed.nl . Als je bij gamecardsdirect vanuit meerdere nummers kunt bellen, dan verwacht ik dat het bij dundle ook kan. Ze gebruiken allebei pay.nl als onderliggend betalingsplatform.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
ASW1 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:44:
[...]

Gewoon makkelijk, extra handel.
Jouw data verkopen ze ook weer door aan Jan en Alleman.

Zo lang je je IBAN invult en de achternaam klopt kun je meestal willekeurige info invullen bij dit soort sites, wat ik dan ook doe.
Ik had ook maar wat ingevuld, maar had er iets beter over na moeten denken volgens mij xD.
Conform onze algemene voorwaarden dienen alle benodigde gegevens (naam, adres, woonplaats, etc.) naar waarheid te worden ingevuld. Aangezien je profiel hieraan niet voldoet, kunnen wij je bestelling helaas niet verwerken.

We verzoeken je vriendelijk om je gegevens naar waarheid in je profiel in te vullen en ons te informeren zodra dit is gedaan. Zonder de benodigde gegevens kunnen wij je bestelling helaas niet verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
xileS schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:05:
[...]

Ik had ook maar wat ingevuld, maar had er iets beter over na moeten denken volgens mij xD.

[...]
Wat heeft dit getriggered dan, dat is toch niet te controleren tenzij je een niet bestaand adres op hebt gegeven?

En hoe kan je je profiel aanpassen, zie alleen de mogelijkheid om je adres te wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
ASW1 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 20:08:
[...]

Wat heeft dit getriggered dan, dat is toch niet te controleren tenzij je een niet bestaand adres op hebt gegeven?

En hoe kan je je profiel aanpassen, zie alleen de mogelijkheid om je adres te wijzigen.
jup, ik had letterlijk maar iets ingevuld. Je kon zien dat het niet bestond xD. Dus als je niet je eigen adres wilt invullen, vul dan minstens een bestaand adres in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
xileS schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:24:
[...]

[...]

Ik zie optie om tegoed te sparen nergens op hun website, moet je niet eerst een cadeaubon kiezen met waarde en daarna bellen? Misschien begrijp ik het verkeerd maar ik dacht dat je gewoon bellen naar een betaalnummer om saldo van tegoed op te bouwen en daarna kan je kiezen wat soort cadeaubon je wilt bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
zing schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:29:
[...]

Ik zie optie om tegoed te sparen nergens op hun website, moet je niet eerst een cadeaubon kiezen met waarde en daarna bellen?
Nee dat hoeft niet.
Misschien begrijp ik het verkeerd maar ik dacht dat je gewoon bellen naar een betaalnummer om saldo van tegoed op te bouwen en daarna kan je kiezen wat soort cadeaubon je wilt bestellen?
Ja dat kan.

Edit: dit gaat dus over sparenmetjebeltegoed.nl

[ Voor 5% gewijzigd door ASW1 op 01-02-2025 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Zeker weten dat die voordeliger is? Er komen aardig wat kosten bij zo te zien, waardoor je op een procent of 59 komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik hou het voor het "gemak" voorlopig bij SMJB, volgens mij scheelt het allemaal niet super veel. Ik heb 75E aan tegoedbonnen uit laten cashen. Helaas kan dit wel een maand duren, dus je moet wel geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hugo__Boss schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:52:
[...]

Zeker weten dat die voordeliger is? Er komen aardig wat kosten bij zo te zien, waardoor je op een procent of 59 komt te zitten.
Ik heb even doorgeklikt en vergeleken:
- Dundle 10 euro Bol: 10/16.94 = 59%. Misschien iets lager door belkosten HN. 10 euro + servicekosten + 30% telefoonllijn + kosten bellen op betaalpagina.
- Dundle 20 euro Bol: 20/30.88 = 64%. Zie hierboven.
- Gamecardsdirect vergelijkbaar met Dundle, alleen iets voordeliger door vaste servicekosten (niet afhankelijk bedrag cadeaubon).
- SMJB: 0.75/1.32 = 57%

Ik ga komende maand gamecardsdirect eens proberen, daar hoef je (zo te lezen) niet ruim maand te wachten op je cadeaukaart itt SMJB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-06 19:35
Voor wat betreft de wachttijd bij SMJB, ik heb vorige maand mijn beltegoed opgemaakt. En afgelopen week om laten zetten in een Bol cadeaubon. Die kwam na 27 uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Eindhovenk schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:09:
Voor wat betreft de wachttijd bij SMJB, ik heb vorige maand mijn beltegoed opgemaakt. En afgelopen week om laten zetten in een Bol cadeaubon. Die kwam na 27 uur binnen.
Dan heb je denk ik voor een tientje aan beltegoed. Probeer maar eens enkele tientjes uit te laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-06 19:35
GioStyle schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:10:
[...]

Dan heb je denk ik voor een tientje aan beltegoed. Probeer maar eens enkele tientjes uit te laten betalen.
Dus handig om iedere keer direct aan te vragen bij een gespaard tientje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zo heb ik het ook zeer snel binnen gekregen, tientje opgewaardeerd en gelijk een bol van 10,- besteld.
Ook binnen enkele uren in de mailbox.

Geen ervaring nog met meer sparen, net pas begonnen en aangezien ik argwanend ben ingesteld het zo gedaan, eerst 1x opwaarderen en zien wat het met het HN beltegoed deed en daarna volpompen en een bol kaart bestellen.
Maar schijnbaar moet ik het zo blijven doen :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Eindhovenk schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:14:
[...]

Dus handig om iedere keer direct aan te vragen bij een gespaard tientje?
Naja, zo ver ik het begrijp betalen ze een tientje gelijk uit. Heb je meerdere tientjes, dan moet je lang wachten. Meerdere losse tientjes laten uitbetalen heeft geen zin. Maar als je het structureel elke maand dit doet, dan heb je op een gegeven moment een flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Eindhovenk schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:09:
Tegoedbon van €10 denk ik?

/edit
Is al gezegd ;p.

Maar het is idd snel(ler) uitbetaald als het €10 is en max 1x per maand volgens de gegevens op de site.

Ik heb gekozen om om langer te wachten met uitbetalen en een waardebon van een groter bedrag aan te vragen.

[ Voor 28% gewijzigd door xileS op 02-02-2025 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:56
Hoe lang duurt het uitbetalen van grotere bedragen dan eigenlijk gemiddeld ? Er staat afhankelijk van provider, maar het is allemaal Hollandsnieuwe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
pennywiser schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:51:
Hoe lang duurt het uitbetalen van grotere bedragen dan eigenlijk gemiddeld ? Er staat afhankelijk van provider, maar het is allemaal Hollandsnieuwe
Waarom wordt mijn bestelling later verwerkt?
Soms wordt je bestelling later verwerkt omdat we afhankelijk zijn van de uitbetaling door onze provider, die wij pas later ontvangen. Als service aan jou als lid, en zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, verwerken we per maand maximaal € 10,- aan bestellingen binnen 5 werkdagen, nog voordat we de uitbetaling van onze provider hebben ontvangen. Voor bestellingen boven dit bedrag geldt een verwerkingstijd van 30 dagen na het einde van de maand, afhankelijk van de uitbetaling door onze provider.

Houd er rekening mee dat er enkele werkdagen kunnen zitten tussen de administratieve verwerking, de daadwerkelijke ontvangst van de uitbetaling en het daaropvolgende verwerken van de bestellingen. Voor meer details kun je de uitbetalingscondities van onze provider en verwachte tijdlijn raadplegen.
Reken maar op twee maanden wachttijd. Maar zoals ik al zei, als je het elke maand doet, dan krijg je na twee maanden elke maand ook je cadeau, dan maakt het niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-06 14:23
SMJB:

"Hartelijk dank voor je bestelling.

Conform onze algemene voorwaarden dienen alle benodigde gegevens (naam, adres, woonplaats, etc.) naar waarheid te worden ingevuld. Aangezien je profiel hieraan niet voldoet, kunnen wij je bestelling helaas niet verwerken.

We verzoeken je vriendelijk om je gegevens naar waarheid in je profiel in te vullen en ons te informeren zodra dit is gedaan. Zonder de benodigde gegevens kunnen wij je bestelling helaas niet verwerken."

Ik kan de naam aanpassen ( was een cartoon karakter :) ) maar hoe verificieren ze adres en geboortedatum...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
drwoo schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:49:
SMJB:

"Hartelijk dank voor je bestelling.

We verzoeken je vriendelijk om je gegevens naar waarheid in je profiel in te vullen en ons te informeren zodra dit is gedaan. Zonder de benodigde gegevens kunnen wij je bestelling helaas niet verwerken."

Ik kan de naam aanpassen ( was een cartoon karakter :) ) maar hoe verificieren ze adres en geboortedatum...
Ik ben volgens de geboortedatum al 100 jaar. Daar zijn geen vragen over gesteld, maar mijn adres bestond niet. Ik had maar wat op mijn toetsenbord geramd, dus als je een bestaand adres invult zal het denk ik al schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
xileS schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:34:
[...]

Ik ben volgens de geboortedatum al 100 jaar. Daar zijn geen vragen over gesteld, maar mijn adres bestond niet. Ik had maar wat op mijn toetsenbord geramd, dus als je een bestaand adres invult zal het denk ik al schelen.
Was dat nog goed gekomen bij jou trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
ASW1 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:43:
[...]

Was dat nog goed gekomen bij jou trouwens?
Hoop het, moet mijn waardebonnen nog ontvangen. Kan dus tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
xileS schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:51:
[...]

Hoop het, moet mijn waardebonnen nog ontvangen. Kan dus tijdje duren.
Alleen het adres gewijzigd in je account neem ik aan dan, of heb je verder contact gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik merk dat ik steeds tot het laatste moment wacht met het cashen van het beltegoed nu Thoorn niet meer werkt. Gehannes met die codes overtypen, dat zat bij Thoorn toch wat gebruiksvriendelijker in elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
ASW1 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:57:
[...]

Alleen het adres gewijzigd in je account neem ik aan dan, of heb je verder contact gehad?
gewoon ff gewijzigd idd en ik had ze gemaild dat ik het aangepast had. Daarop wel een bericht gekregen dat mijn bestelling in behandeling genomen zal worden. Ook daarvan is een apart bericht ontvangen en op de status pagina zie ik idd dat mijn orders in behandeling zijn:

DatumBedragStatus
31-01-2025€ 25,00Afbeeldingslocatie: https://www.sparenmetjebeltegoed.nl/img/waiting.gif
30-01-2025€ 50,00Afbeeldingslocatie: https://www.sparenmetjebeltegoed.nl/img/waiting.gif

[ Voor 37% gewijzigd door xileS op 05-02-2025 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Inmiddels heb ik ook via het per min nr gecashed. Vorige keren vergat ik telkens het pincode te noteren.

met mijn €20 (10000+10000 abo) sim only tegoed is dat 20/1,31= 15x bellen naar het per gesprek nr en dan blijft er nog 35 seconden over om naar het per min nr te bellen.

Dat is dus dan 15x0,75+0,20 = €11,45 wat het in totaal aan waardebonnen tegoed oplevert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:41
Hier zojuist de bestelling van eind december ontvangen. Het heeft even geduurd, maar ik ben tevreden en vind het betrouwbaar.

Edit: betreft bestelling via SparenmetjeBeltegoed, maar dat was waarschijnlijk voor de meesten hier al duidelijk.

[ Voor 31% gewijzigd door mkmi op 05-02-2025 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
mkmi schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:53:
Hier zojuist de bestelling van eind december ontvangen. Het heeft even geduurd, maar ik ben tevreden en vind het betrouwbaar.

Edit: betreft bestelling via SparenmetjeBeltegoed, maar dat was waarschijnlijk voor de meesten hier al duidelijk.
Wel heb ik mijzelf de tip gegeven om in het vervolg aan het eind van de maand een bestelling te plaatsen ipv op de 2e vd maand, scheelt lang wachten bij 10+€ bestellingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hey, ik dacht dat ik gepost had maar hij is niet doorgekomen daarom nog een keer.
Ik heb de eerste keer een fout gemaakt met de extra kosten van de betaallijn van pay.nl bij gamecardsdirect. Op 19 januari was mijn tegoed dus op voor ik het totaal betaald had. Al die dagen de site open laten staan (pc in hibernate waar nodig) en vandaag de rest verbeld met nieuw tegoed. De bestelde giftcard heb ik gelijk binnen! Ik zou niemand aanraden zo lang te wachten als ik maar je kunt dus tegoed van meerdere perioden gebruiken voor een aankoop. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hmm, ik probeer vandaag mijn laatste beltegoed van HN op te maken ( morgen nieuw ) bij SparenmetjeBeltegoed maar na een 6/7 tal gesprekken werkt het niet meer.?

Ik probeer nu eens in de zoveel tijd weer maar elke keer gelijk gesprek beëindigd.

Heb denk ik bijna €5,- tegoed kunnen toevoegen en heb nog meer dan 4500 min. ( Bij HN "kost" 1 gesprek 620 min.)
Kan wel gewoon bellen naar alle andere nummers.
Heeft HN hier een stokje voor gestoken of hebben ze een maximum aan 0900 nummers per dag?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Humma Kavula schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 17:59:
Hmm, ik probeer vandaag mijn laatste beltegoed van HN op te maken ( morgen nieuw ) bij SparenmetjeBeltegoed maar na een 6/7 tal gesprekken werkt het niet meer.?

Ik probeer nu eens in de zoveel tijd weer maar elke keer gelijk gesprek beëindigd.

Heb denk ik bijna €5,- tegoed kunnen toevoegen en heb nog meer dan 4500 min. ( Bij HN "kost" 1 gesprek 620 min.)
Kan wel gewoon bellen naar alle andere nummers.
Heeft HN hier een stokje voor gestoken of hebben ze een maximum aan 0900 nummers per dag?
"Bel" eens naar *101#, dan krijg je een sms. Alleen je "sim only tegoed" kan je gebruiken voor betaalde nummers. Als dat, minder dan 1,31 Euro is, dan kan je idd niet meer naar het per gesprek nr bellen.

Combi-tegoed is alleen voor kosten binnen je bundel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

xileS schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:17:
[...]

"Bel" eens naar *101#, dan krijg je een sms. Alleen je "sim only tegoed" kan je gebruiken voor betaalde nummers. Als dat, minder dan 1,31 Euro is, dan kan je idd niet meer naar het per gesprek nr bellen.

Combi-tegoed is alleen voor kosten binnen je bundel.
Wauw, weer wat geleerd, thanks!
Bleek nog €0,17 op te staan.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Humma Kavula schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:25:
[...]

Wauw, weer wat geleerd, thanks!
Bleek nog €0,17 op te staan.
Dan heb je meer opgemaakt dan je dacht :'). Moet zeggen dat het tegoed veel duidelijker was eerst op de site en App, nu is dat idd veel lastiger te zien. Zo'n sms is dan een stuk duidelijker.

Met je 0,17 euro, kan je wellicht nog de per min lijn proberen. Maar kan zijn dat het net te weinig is om mimum te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

xileS schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 20:42:
[...]

Dan heb je meer opgemaakt dan je dacht :'). Moet zeggen dat het tegoed veel duidelijker was eerst op de site en App, nu is dat idd veel lastiger te zien. Zo'n sms is dan een stuk duidelijker.

Met je 0,17 euro, kan je wellicht nog de per min lijn proberen. Maar kan zijn dat het net te weinig is om mimum te redden.
Ja klopt, net ff terug gekeken en heb totaal 16 keer gebeld, ik was eerder eind vorige maand al bezig geweest..

Dus ik heb totaal toch €12,- tegoed uit mijn €8,50 abonnement per maand, laat die €0,17 maar zitten :+

Wear Sunscreen!

• muppetj
pennywiser schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:51:
30 dagen na de laatste dag van de maand waarin de bestelling is gedaan. Dus 30 a 60 dagen.

Net een beltegoed.nl transactie gedaan, maar er werd na 22 min opgehangen (terwijl de transactie 33 min had moeten duren volgens het laadscherm). Ben benieuwd wat de klantenservice gaat zeggen, maar het komt erg onstabiel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:10
muppetj schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 19:06:
[...]

30 dagen na de laatste dag van de maand waarin de bestelling is gedaan. Dus 30 a 60 dagen.

Net een beltegoed.nl transactie gedaan, maar er werd na 22 min opgehangen (terwijl de transactie 33 min had moeten duren volgens het laadscherm). Ben benieuwd wat de klantenservice gaat zeggen, maar het komt erg onstabiel over.
Bij Hollands nieuwe kun je ff je gebruik meesturen naar beltegoed.Lossen het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17:51
Bij sparenmetjebeltegoed kan ik met m’n HN nummer alleen het 0909 nummer gebruiken en niet het 0900.

Zijn er mensen die bij HN zitten en toch het 0900 nummer kunnen bellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Reintje schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 20:57:
Bij sparenmetjebeltegoed kan ik met m’n HN nummer alleen het 0909 nummer gebruiken en niet het 0900.

Zijn er mensen die bij HN zitten en toch het 0900 nummer kunnen bellen?
Yes, ik bel altijd met 0900 nummers met HN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Vandaag ondanks meerdere mindere ervaringen hier beltegoed.nl geprobeerd.

Werkte prima, 2x een bol bon van 10 euro in de app, eerste keer met 10% korting dus 26,10 euro.
Nummer gebeld, een kleine 33 minuten open laten staan.
Daarna werd de verbinding verbroken en verschenen direct de codes in beeld en werden ook per mail gestuurd.
Saldo gecontroleerd, er is 26,22 beltegoed afgeschreven, waarschijnlijk doordat de timer pas gaat lopen na controle pincode.
77% opbrengst, zelfs flink hoger dan Thoorn. Volgende keer waarschijnlijk geen 10% korting, maar dan nog zit je zonder de korting op 69% opbrengst. Ik heb nog nergens hoger gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janheldens
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:52
Bij mij werkt het per minuut nummer van Sparen met je beltegoed niet meer. Vorige maand kon ik deze nog wel bellen.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
janheldens schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:06:
Bij mij werkt het per minuut nummer van Sparen met je beltegoed niet meer. Vorige maand kon ik deze nog wel bellen.

Meer mensen hier last van?
Ik heb gisteren geprobeert 0906 payfone nummer te bellen en pincode invoeren maar geen dat de pincode ongeldig is.

Is dit wat je ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janheldens
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:52
Nee, de verbinding komt niet tot stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Vandaag probeerde ik een bol.com te bestellen via beltegod.nl via pay.nl 0906 nummer te bellen en pincode in te voeren. Na pincode invoeren kreeg ik te horen dat ik een limiet bereikt heb bij pay.nl. Klink raar, ik heb 4 HN telnummers hier die ik kan gebruiken, los van elkaar. Hoe kan nu pay.nl herkennen welke telnummer een limiet heeft bereikt? En hoe los ik het op?

[ Voor 6% gewijzigd door zing op 26-02-2025 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
zing schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:30:
Vandaag probeerde ik een bol.com te bestellen via beltegoed.nl via pay.nl 0906 nummer te bellen en pincode in te voeren. Na pincode invoeren kreeg ik te horen dat ik een limiet bereikt heb bij pay.nl. Klink raar, ik heb 4 HN telnummers hier die ik kan gebruiken, los van elkaar. Hoe kan nu pay.nl herkennen welke telnummer een limiet heeft bereikt? En hoe los ik het op?
ZO te zien kan je niet meer dan 3 bestelling op 1 account per maand plaatsen bij beltegoed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-06 16:27
Het lijkt er op dat Thoorn ook met cadeaukaarten gaat werken. Fijn want Thoorn had zaken altijd soepel voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Koos77 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:05:
Het lijkt er op dat Thoorn ook met cadeaukaarten gaat werken. Fijn want Thoorn had zaken altijd soepel voor elkaar.
Ik zie niets op de website, wat is je bron daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kard
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
ASW1 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:19:
[...]

Ik zie niets op de website, wat is je bron daarvoor?
Ik weet niet of dit de bron van @ASW1 is, maar het valt op dat op de website een van de menu items subtiel hernoemd is naar "Cadeaukaarten". Al staat er nog een bitcoin icoontje bij en linkt het item naar het pad
/litecoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Kard schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:56:
[...]

Ik weet niet of dit de bron van @ASW1 is
Wat bedoel je, Koos77 komt met de suggestie van Thoorn en cadeaukaarten, niet ik.
Ik vraag naar waar die suggestie op gebaseerd is.

Niet om vervelend te doen, maar ik wil de discussie graag precies en helder houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Als je naar www.thoorn.nl gaat, valt idd een nieuw cadeaukaarten tabblad op. Zal niet voor niks ineens zijn geplaatst.. Ik hoop het, zal vast beter zijn dan smjb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
xileS schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:04:
Als je naar www.thoorn.nl gaat, valt idd een nieuw cadeaukaarten tabblad op. Zal niet voor niks ineens zijn geplaatst.. Ik hoop het, zal vast beter zijn dan smjb.
Hier ook team Thoorn.
Smjb werkt wel, het werkt alleen onhandiger en het wachten op 10+€ bestellingen is vervelend. Vandaag voor einde maand nog maar wat kaarten besteld, hoop ze eind maart eindelijk te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kard
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
ASW1 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 22:02:
[...]

Wat bedoel je, Koos77 komt met de suggestie van Thoorn en cadeaukaarten, niet ik.
Ik vraag naar waar die suggestie op gebaseerd is.

Niet om vervelend te doen, maar ik wil de discussie graag precies en helder houden.
Excuus, was namen door elkaar aan het halen. Ik bedoelde inderdaad @Koos77.

Ben ook benieuwd of er nog een andere bron is dan het mysterieuze menu item.

[ Voor 8% gewijzigd door Kard op 28-02-2025 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-06 16:27
Zag idd dat menu-item op Thoorn-site was hernoemd naar Cadeaukaarten en ben benieuwd of en wat er verder gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
tyson69 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 23:50:
[...]

Hier ook team Thoorn.
Smjb werkt wel, het werkt alleen onhandiger en het wachten op 10+€ bestellingen is vervelend. Vandaag voor einde maand nog maar wat kaarten besteld, hoop ze eind maart eindelijk te krijgen
Hier inmiddels meer dan 100 euro laten uitbetalen, maar nog geen bon ontvangen xD. Is steeds 2 maanden geduld hebben zo te lezen, best lang. En gepiel met pincodes is ook niet echt gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik heb ondertussen Beltegoed.nl 4 keer gebruikt, en na de eerste initiële hick-up (zie MK_ in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie" ) gaat het gewoon prima. Bonnen worden direct uitbetaald, en de return is ook aardig (~69%).

Voor het tegoed wat dan nog over blijft heb ik Sparenmetjebeltegoed gebruikt.

Al zou ik Thoorn zeker weer proberen als ze terug zijn met cadeaukaarten :Y

edit:

Voor Beltegoed.nl neem ik wel telkens screenshots just in case het mis gaat :+

[ Voor 9% gewijzigd door MK_ op 01-03-2025 09:12 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Koos77 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:05:
Met je overgebleven beltegoed koop je bij Thoorn.nl cadeaukaarten van specifiek uit te kiezen webwinkels!
Je kunt door naar ons betaalnummer te bellen eenvoudig je beltegoed omzetten, waarbij je nu een cadeaukaart van een specifiek uit te kiezen webwinkel kunt ontvangen voor je beltegoed. Wij geven je de hoogste uitbetaling!

Staat er inmiddels op de hoofdpagina, dus hij lijkt er mee bezig te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
xileS schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:01:
[...]

Met je overgebleven beltegoed koop je bij Thoorn.nl cadeaukaarten van specifiek uit te kiezen webwinkels!
Je kunt door naar ons betaalnummer te bellen eenvoudig je beltegoed omzetten, waarbij je nu een cadeaukaart van een specifiek uit te kiezen webwinkel kunt ontvangen voor je beltegoed. Wij geven je de hoogste uitbetaling!

Staat er inmiddels op de hoofdpagina, dus hij lijkt er mee bezig te zijn.
Hopelijk blijft de werking hetzelfde als het altijd al was. Dus eenvoudig zonder pincode kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
MK_ schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:11:
Ik heb ondertussen Beltegoed.nl 4 keer gebruikt, en na de eerste initiële hick-up (zie MK_ in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie" ) gaat het gewoon prima. Bonnen worden direct uitbetaald, en de return is ook aardig (~69%).

Voor het tegoed wat dan nog over blijft heb ik Sparenmetjebeltegoed gebruikt.

Al zou ik Thoorn zeker weer proberen als ze terug zijn met cadeaukaarten :Y

edit:

Voor Beltegoed.nl neem ik wel telkens screenshots just in case het mis gaat :+
Beltegoed.nl kom je het hoogste uit inderdaad, hoger dan Thoorn. Ik heb zelfs na de eerste bestelling een kortingscode van 2,50 gekregen voor de volgende bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Het is me niet duidelijk of je Odido kan gebruiken met 0906 nummer. Of wordt het buiten je bundel gerekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

zing schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:54:
Het is me niet duidelijk of je Odido kan gebruiken met 0906 nummer. Of wordt het buiten je bundel gerekend?
Op welke site bedoel je?
Reken maar op buiten de bundel maar voor iets meer dan een euro kan je het even proberen.

Zonet ook weer het restant HN van de maand opgemaakt, weer iets van 11 euro tegoed.
Tikt lekker weg, 8,50 voor het abbo per maand en 11 tegoed op sparenmetjebeltegoed :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:49

nlboy

Alles kitz?

Helaas gaat Skype stoppen en wil ik mijn tegoed hiervoor opnemen, maar helaas werkt SparenmetjeBeltegoed niet samen. 0909 is geblokkeerd en de 0900 krijgt geen verbinding (die is zwak zegt Skype?!) Weet iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
nlboy schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:18:
Helaas gaat Skype stoppen en wil ik mijn tegoed hiervoor opnemen, maar helaas werkt SparenmetjeBeltegoed niet samen. 0909 is geblokkeerd en de 0900 krijgt geen verbinding (die is zwak zegt Skype?!) Weet iemand een alternatief?
https://www.reddit.com/r/skype/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ook nog een tipje is Google Wallet gebruiken voor je waardebonnen. Alles in de mail is niet altijd zo praktisch.

Wel ff je tegoed in je wallet handmatig bijwerken als je wat tegoed overhoudt. Of verwijderen als verbruikt is.

Zo toch nog enig overzicht welke cadeaubonnen je nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Is er een overzicht met welke abonnement ik moet nemen die het beste uitkomt qua kosten en opbrengst?
En een stappenplan ergens wat je moet doen en vooral hoe?

[ Voor 3% gewijzigd door NicoHF op 24-03-2025 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

NicoHF schreef op maandag 24 maart 2025 @ 20:51:
Is er een overzicht met welke abonnement ik moet nemen die het beste uitkomt qua kosten en opbrengst?
En een stappenplan ergens wat je moet doen en vooral hoe?
Nee.

Het hangt ook af van eventueel bundelvoordeel met je huis internet, je bundel en gebruik ( wat hou je nog over eind van de maand)
En of je Überhaupt kan bellen naar zo'n nummer binnen de bundel.

Persoonlijk denk ik dat Ziggo in combo met HN het beste werkt maar pin mij daar niet aan vast want ik ben sinds een paar maanden achter dit fenomeen.
Ook per toeval omdat ik dit topic tegenkwam en net over was op Ziggo in combo met HN.

En ik moet zeggen, ik ben geen grote gebruiker qua bellen en mobiel internetten maar bijna elke maand je €8,50 beltegoed omzetten naar een €10,- tegoed op sparenmetjebeltegoed vind ik een prima deal.

[ Voor 6% gewijzigd door Humma Kavula op 24-03-2025 21:16 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Niet online
Humma Kavula schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:11:
[...]

Nee.

Het hangt ook af van eventueel bundelvoordeel met je huis internet, je bundel en gebruik ( wat hou je nog over eind van de maand)
En of je Überhaupt kan bellen naar zo'n nummer binnen de bundel.

Persoonlijk denk ik dat Ziggo in combo met HN het beste werkt maar pin mij daar niet aan vast want ik ben sinds een paar maanden achter dit fenomeen.
Ook per toeval omdat ik dit topic tegenkwam en net over was op Ziggo in combo met HN.

En ik moet zeggen, ik ben geen grote gebruiker qua bellen en mobiel internetten maar bijna elke maand je €8,50 beltegoed omzetten naar een €10,- tegoed op sparenmetjebeltegoed vind ik een prima deal.
Bedankt

Internet verbruik ik zo een 10gb en Bellen verschilt tussen de 500 a 1000 minuten per maand.

Ziggo is aanwezig op het adres

Dus wou graag willen weten welk abonnement ik dan zou moeten nemen om de kosten eruit te halen of zelfs winst kan maken als dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

NicoHF schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:32:
[...]
Dus wou graag willen weten welk abonnement ik dan zou moeten nemen om de kosten eruit te halen of zelfs winst kan maken als dat mogelijk is?
Je snapt hopelijk zelf wel dat dat voor niemand te voorspellen/berekenen is?
Maar als je al Ziggo hebt dan zou ik gewoon even naar Belsimpel gaan om daar snel overzicht te krijgen wat je kan kiezen als combo deal met Ziggo. Zal wss HN of Vodafone worden maar dat moet je voor jezelf uitrekenen wat het voordeligst is.

En zoals gezegd, HN doet niet moeilijk over bellen binnen je tegoed, geen idee of het bij Vodafone ook kan.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Niet online
Humma Kavula schreef op maandag 24 maart 2025 @ 22:03:
[...]

Je snapt hopelijk zelf wel dat dat voor niemand te voorspellen/berekenen is?
Maar als je al Ziggo hebt dan zou ik gewoon even naar Belsimpel gaan om daar snel overzicht te krijgen wat je kan kiezen als combo deal met Ziggo. Zal wss HN of Vodafone worden maar dat moet je voor jezelf uitrekenen wat het voordeligst is.

En zoals gezegd, HN doet niet moeilijk over bellen binnen je tegoed, geen idee of het bij Vodafone ook kan.
Hoezo zou dat niet te berekenen zijn?
Als je exact weet hoeveel tegoed er in de bundel zit kan je alles uitrekenen.

HN is de enige voor zover ik weet weet die tegoed heeft voor betaalde nummers zodat je dit trucje kan doen.
Van Vodafone heb ik dat nog nooit gehoord, hebben zij meer tegoed wat de extra abonnementskosten kan dekken dat je het daarom suggereert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:23
Hoe populairder dit topic, hoe eerder HN z'n abonnementsmodel omgooit. Hou er daarom altijd rekening mee dat het feest morgen voorbij kan zijn.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
@NicoHF https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only ff door scrollen naar bundels en tarieven en je ziet alle gewenste info staan, waarmee je het kan berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-06 19:56
Sinds HN app/web update kan ik niet meer zien hoeveel beltegoed over is in euro's. Enkel in data (MB)
Weet iemand hoeveel je nog van 10gb bij beltegoed.nl kan uithalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

mokkie schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:44:
Sinds HN app/web update kan ik niet meer zien hoeveel beltegoed over is in euro's. Enkel in data (MB)
Weet iemand hoeveel je nog van 10gb bij beltegoed.nl kan uithalen?
Ik heb dat hier mooi uitgelegd:
MK_ in "Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie"

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-06 00:56
Mijn 50,- AH-cadeaubon van Sparenmetjebeltegoed (29-02) duurt langer dan 1 maand want leveringsproblemen oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Yup, dat werkt om je huidige tegoed te zien, en het meest handig om te zien hoeveel je over hebt.

De andere methode is vooral handig om de waarde te berekenen als je je abonnement wilt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MK_ schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:39:
[...]

De andere methode is vooral handig om de waarde te berekenen als je je abonnement wilt kiezen.
Waarde staat ook gewoon op de site:

https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only bij bundels en tarieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:47:
[...]
Waarde staat ook gewoon op de site:

https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only bij bundels en tarieven
Nope, komt niet overeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MK_ schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:17:
[...]

Nope, komt niet overeen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QM14kUulybzJScfukC-X71LI5ko=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fCV0EPLHUOZzkNRsa2Wt0vTL.png?f=user_large

Wat komt niet overeen? Bijv. 20.000 units * €0.0014 = €28, staat er wel gewoon en 10.000 * €0.0020 = €20 klopt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Als je van plan bent tegoed te gaan terugbellen en je wilt ook normaal gebruik kunnen maken van het abo, is er nmi maar 1 optie, en dat is het duurste abo. Liefst even wachten tot aanbiedingen/black friday..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
pennywiser schreef op zondag 30 maart 2025 @ 17:07:
Als je van plan bent tegoed te gaan terugbellen en je wilt ook normaal gebruik kunnen maken van het abo, is er nmi maar 1 optie, en dat is het duurste abo. Liefst even wachten tot aanbiedingen/black friday..
Niet helemaal waar. Het is afhankelijk hoeveel GB je per maand nodig hebt. Ik heb bv de 10.000 (+10.000 ziggo = 20.000 MB) en kan vaak gewoon volledige €20 opbellen.

Ik heb het ook even uitgerekend met de duurste abo 20k (+15k ziggo) voor €12 en ik kom er nauwelijks voordeliger mee uit en je moet er veel vaker/langer voor bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:06:
[...]

Niet helemaal waar. Het is afhankelijk hoeveel GB je per maand nodig hebt. Ik heb bv de 10.000 (+10.000 ziggo = 20.000 MB) en kan vaak gewoon volledige €20 opbellen.

Ik heb het ook even uitgerekend met de duurste abo 20k (+15k ziggo)
Maar dit is dus ook weer afhankelijk van je Ziggo abbo.

Ik heb het goedkoopste internet met TV bij Ziggo en krijg derhalve maar 5.000 bij mijn 10.000 HN dus ook die moet je mee calculeren, zeker nu ik bv een jaar abbo heb met 9 maand 50% korting wat de kosten ook drukt en doordat gebruik van je mobiel best wel kan fluctueren ben ik van mening dat je dit echt niet vooraf kan in calculeren wat het beste voor eenieder is.

Dikke kans dat ik namelijk na dat jaar weer naar glasvezel ga met een goede aanbieding aangezien je als vaste klant in NL gewoon geen goede deal kan scoren. Dus ook HN zal dan wss weer wijken voor een provider die de beste deal in combo met internet heeft.

Stel ik haal nu €100,- tegoed uit mijn jaar HN dan zal ik dat zeker mee rekenen bij mijn keuze om te switchen maar alleen met Ziggo nu scheelt het al ongeveer €225 op jaar basis ( tov een abbo zonder korting )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Humma Kavula schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:30:
[...]

Maar dit is dus ook weer afhankelijk van je Ziggo abbo.

Ik heb het goedkoopste internet met TV bij Ziggo en krijg derhalve maar 5.000 bij mijn 10.000 HN dus ook die moet je mee calculeren, zeker nu ik bv een jaar abbo heb met 9 maand 50% korting wat de kosten ook drukt en doordat gebruik van je mobiel best wel kan fluctueren ben ik van mening dat je dit echt niet vooraf kan in calculeren wat het beste voor eenieder is.

Dikke kans dat ik namelijk na dat jaar weer naar glasvezel ga met een goede aanbieding aangezien je als vaste klant in NL gewoon geen goede deal kan scoren. Dus ook HN zal dan wss weer wijken voor een provider die de beste deal in combo met internet heeft.

Stel ik haal nu €100,- tegoed uit mijn jaar HN dan zal ik dat zeker mee rekenen bij mijn keuze om te switchen maar alleen met Ziggo nu scheelt het al ongeveer €225 op jaar basis ( tov een abbo zonder korting )
Mijn vraag is eerder waarom jij maar 5.000 krijgt vanwege Ziggo, want site van HN geeft duidelijk 10.000 aan bij de 10k abo:
  • 10.000
  • 20.000 MB/MIN/SMS (inclusief 10.000 combi-tegoed)
  • 15.000
  • 25.000 MB/MIN/SMS (inclusief 10.000 combi-tegoed)
  • 20.000
  • 35.000 MB/MIN/SMS (inclusief 15.000 combi-tegoed)
Ik heb zelf gewoon glasvezel thuis en heb mijn adres van HN gewoon op een huisadres staan waar wel een Ziggo abo is (volgens mij ook gewoon de goedkoopste inet+TV pakket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@xileS Ik ga er vanuit dat dat te maken heeft met het moment dat jij je abbo afsluit, in mijn geval Dec vorig jaar dus dan gelden de regels van toen neem ik aan.

Maar begrijp ik nu goed dat je gewoon HN kan oplichten door een ander adres dan je eigen op te geven?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:06:
[...]

Ik heb het ook even uitgerekend met de duurste abo 20k (+15k ziggo) voor €12 en ik kom er nauwelijks voordeliger mee uit en je moet er veel vaker/langer voor bellen.
Maar dan heb je net als ik toch ook 20k en niet 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Humma Kavula schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:48:
@xileS Ik ga er vanuit dat dat te maken heeft met het moment dat jij je abbo afsluit, in mijn geval Dec vorig jaar dus dan gelden de regels van toen neem ik aan.
Ook jij komt in aanmerking voor de nieuwe regels, want volgens mij kan je elke maand je abo aanpassen.
Maar begrijp ik nu goed dat je gewoon HN kan oplichten door een ander adres dan je eigen op te geven?
postadres hoeft niet perse je woonadres te zijn nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
pennywiser schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:25:
[...]

Maar dan heb je net als ik toch ook 20k en niet 10?
klopt, maar je hebt sim-only tegoed en combi-tegoed. Alleen het sim-only tegoed is bruikbaar voor betaalde nummers en buiten bundel kosten.

Voor bv bellen en inet in NL, gaat het eerst het combi-tegoed verbruikt worden. En aan dat deel heb ik zo goed als elke maand genoeg. Dus 10k en de rest bel ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
xileS schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:38:
[...]

klopt, maar je hebt sim-only tegoed en combi-tegoed. Alleen het sim-only tegoed is bruikbaar voor betaalde nummers en buiten bundel kosten.

Voor bv bellen en inet in NL, gaat het eerst het combi-tegoed verbruikt worden. En aan dat deel heb ik zo goed als elke maand genoeg. Dus 10k en de rest bel ik op.
Ja dus je houdt het HN tegoed altijd 100% van over, dat kan je dus niet vergelijken. Heb je geen Ziggo, duurste Abo nemen.

Jij hebt geloof ik ook geen Ziggo of wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door pennywiser op 30-03-2025 19:43 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste