Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9MNh_ADVm8U0FK3tRSWVtnWb8c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOSBImiNgIuO5N3tB8zj2BpM.jpg?f=fotoalbum_large

Met de beperkte beschikbaarheid en hoge prijzen van met name Ryzen 7***x3D en 9***x3D CPU's is het fijn om dit in een topic te kunnen bediscussiëren zonder ruis voor de ervaringen/nieuwstopics rondom AM5.

Voor meer inhoudelijke discussie ben je welkom in:
AMD Nieuwsdiscussietopic - Deel 38
AMD Ryzen (ZEN5) platform Ervaringen & OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik heb zelf de 9800x3D in bestelling staan bij Megekko. Heb er nog 599 voor betaald, inmiddels kost een backorder daar 629 euro. Het laatste wat ik heb gehoord is dat hij op 21 december geleverd wordt, maar ik verwacht dat het niet zo nauw komt en het zomaar later kan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrShady
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-05 18:47
9800X3D besteld op 8 November bij paradigit, levering 2x verschoven en staat nu op 31Dec (lijkt op een placeholder).
Bij paradigit staat de 9800X3D als niet meer onderdeel van het assortiment, waarschijnlijk vanwege leveringsproblemen.
Prijs: €539,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:58
Bedankt voor het maken van deze thread.

Ik houd Coolblue al sinds 12 November in de gaten en ze hebben nog niets er op gehad. Mijn order van 549,- bij Redable staat al sinds 19 November en wordt dagelijks verschoven, inmiddels op verwachtte levering 25 December.

Ik denk zelf dat ze die van 599,- eerst gaan doen, maar we zullen het gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Thomas schreef op maandag 9 december 2024 @ 08:36:
Met de beperkte beschikbaarheid en hoge prijzen van met name Ryzen 7***x3D en 9***x3D CPU's is het fijn om dit in een topic te kunnen bediscussiëren zonder ruis voor de ervaringen/nieuwstopics rondom AM5.
De 7900X3D en 7950X3D lijken nog vrij goed beschikbaar. De 7800X3D is out-of-production.

uitvoering: AMD Ryzen 9 7900X3D Boxed
uitvoering: AMD Ryzen 9 7950X3D Boxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Fijn dat dit topic er is.

Ik heb mijn 9800x3d op 9-11 besteld bij MaxICT. Die staat nog op uitlevering op 14-12. Hopelijk wordt dat gehaald want alle nieuwe onderdelen liggen te wachten op deze processor. Heb hem nog kunnen bestellen voor 539,35 euro. (Geen idee waar die 35 cent extra vandaan komt maar zo is het nou eenmaal.)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-05 00:03
Ferruginous Hwk schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:01:
Fijn dat dit topic er is.

Ik heb mijn 9800x3d op 9-11 besteld bij MaxICT. Die staat nog op uitlevering op 14-12. Hopelijk wordt dat gehaald want alle nieuwe onderdelen liggen te wachten op deze processor. Heb hem nog kunnen bestellen voor 539,35 euro. (Geen idee waar die 35 cent extra vandaan komt maar zo is het nou eenmaal.)
Een iDeal transactie kost een verkoper normaal 29 cent + 21% btw = 35 cent :p

Ik heb zelf de 9800X3D niet besteld, maar wil hem wel bestellen. Ik zit nu te twijfelen of ik hem voor ~600 moet pre-orderen of gewoon even een paar weekjes wachten totdat hij op voorraad komt overal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 31-05 21:21
jugger naut schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:02:
[...]

Ik heb zelf de 9800X3D niet besteld, maar wil hem wel bestellen. Ik zit nu te twijfelen of ik hem voor ~600 moet pre-orderen of gewoon even een paar weekjes wachten totdat hij op voorraad komt overal.
Ik zou zelf nog even wachten. Je moet toch sowieso wachten op nieuwe leveringen, dan kun je ook wel wachten tot hij weer voor adviesprijs of minder staat...

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ben zelf dus toch voor de fomo gezwicht :X . Ergens vind ik het ook redelijk aan mijzelf te verkopen omdat mijn 7800x3D tweedehands inmiddels evenveel oplevert als ik er nieuw aan betaald heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 17:34
jugger naut schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:02:
[...]

Ik heb geluk gehad dat ik ehm voor 539 euro bij Azerty heb kunnen bestellen toen,op de dag van release,maar met die prijzen van nu,zou ik echt wachten

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 00:29
Het beste voor iedereen is om NOOIT te pre-orderen en al helemaal niet boven msrp.
Door dat wel te doen geef je effectief toe dat die prijs acceptabel is. Als niemand dat doet dan zal de prijs sneller weer op 539 belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:22
computerjunky schreef op maandag 9 december 2024 @ 18:46:
Het beste voor iedereen is om NOOIT te pre-orderen en al helemaal niet boven msrp.
Door dat wel te doen geef je effectief toe dat die prijs acceptabel is. Als niemand dat doet dan zal de prijs sneller weer op 539 belanden.
Wat je zegt zal ongetwijfeld waar zijn, maar de praktijk wijst anders uit. Maar een product is waard wat de klant ervoor over heeft uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Thomas schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:48:
Ben zelf dus toch voor de fomo gezwicht :X . Ergens vind ik het ook redelijk aan mijzelf te verkopen omdat mijn 7800x3D tweedehands inmiddels evenveel oplevert als ik er nieuw aan betaald heb...
Moest even zoeken maar ik heb mijn 7800x3D op 30 SEP 2024 gekocht voor EUR 439 (wat ik toen al een bak geld vond).
Ik zal het even aankijken, maar denk dat ik niet upgrade.
Maar hoe ga je dat doen, nu een andere AM5 proc gebruiken? Als de nieuwste voor lagere bedragen beschikbaar komt, zal de tweedehandsprijs ook navenant mee dalen lijkt mij?

EDIT: nooit helemaal zeker hoe betrouwbaar dit soort sites zijn, maar voor die ca 10% winst hou ik het bij wat ik heb https://cpu.userbenchmark...800X3D/m2356328vsm2081998

[ Voor 14% gewijzigd door franssie op 10-12-2024 18:40 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CMT
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:47

CMT

franssie schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 18:36:
EDIT: nooit helemaal zeker hoe betrouwbaar dit soort sites zijn, maar voor die ca 10% winst hou ik het bij wat ik heb https://cpu.userbenchmark...800X3D/m2356328vsm2081998
Oef, dat is vloeken in de kerk hier. Userbenchmark (of degene die het beheert) is zo anti-AMD als maar kan en spuwt voornamelijk gal uit. Staat er ook om bekend om heimelijk het gewicht van de criteria aan te passen om zodoende een score te beïnvloeden. Het is niet voor niets een beetje een pariah van het internet geworden.

Een stuk uit de conclusie van Amuserbenchmark :z :
AMD’s 7800X3D and 9800X3D CPUs, priced over $400 USD, are widely marketed as “the best gaming CPUs in the world”. This is demonstrated at low resolutions with a 4090-class GPU, whilst conveniently ignoring 0.1% lows (frame drops). Under cherry-picked cache-bound conditions the X3D chips do excel, but there’s a trade-off: the additional cache results in 6% lower boost clocks and 50% to 80% higher prices than their regular counterparts (9700X and 7700X). As with their Radeon GPUs, AMD is looking to drive demand through advanced marketing rather than delivering real-world performance. While Nvidia has effectively countered AMD’s marketing in the GPU space, Intel's marketers remain asleep (terminally?) at the wheel. Nevertheless, the 13600K and 14600K still deliver almost unparalleled real-world gaming performance for around $200 USD. Spending more on a gaming CPU is often pointless, as games are normally limited by the GPU.
en
Since this summary was published just two days ago, hundreds of twitter threads, thousands of “pcmasterrace” reddit posts, multiple magazine articles, and several youtube videos have emerged in unanimous support for the $480 USD 9800X3D. All of these supposedly disinterested actors are working the weekend to convince you to pay their favourite billion-dollar brand an extra $280 USD this holiday season.
De prestatiewinst is veel meer dan 10%, kijk maar naar de reviews van o.a. Computerbase, TPU, HWunboxed etc. Wel is het zo dat de efficiëntie (FPS/watt) vrijwel niet verbeterd is t.o.v. Zen4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
franssie schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 18:36:
[...]

Moest even zoeken maar ik heb mijn 7800x3D op 30 SEP 2024 gekocht voor EUR 439 (wat ik toen al een bak geld vond).
Ik zal het even aankijken, maar denk dat ik niet upgrade.
Maar hoe ga je dat doen, nu een andere AM5 proc gebruiken? Als de nieuwste voor lagere bedragen beschikbaar komt, zal de tweedehandsprijs ook navenant mee dalen lijkt mij?

Ik heb de 7800x3D zelf in het dal gekocht voor net wat meer dan 300 euro. Dat maakt het iets makkelijker. Wat betreft de upgrade; ik ben in een aantal games CPU bound. Ik vind het dus wel interessant en leuk om te upgraden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Redable verwacht maandag voorraad te krijgen voor 9800X3D, ze werken met backorder dus daar zullen jullie weinig aan hebben, maar ik wacht al een paar weken dus hopelijk komt er nu iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Megekko had de order een paar dagen terug verlaat, maar nu weer vervroegd (naar 23 december). Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekevinater
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 28-05 20:42
19 nov back order geplaatst bij redable.
Staat helaas nu op 30 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
Dustin krijgt de 9800X3D op 29-12 weer op voorraad. Ze vragen er nu 595 voor in de backorder, ik hoop dat de prijzen omlaag gaan richting MSRP als de voorraad een beetje op gang komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Prijs is een beetje afhankelijk van de markt.

Wat je nu deels ook ziet is dat in de VS - door de komst van Trump - er veel vraag is naar onderdelen die van buiten de VS komen i.v.m. de importheffingen die het mogelijk een stuk duurder maken voor Amerikanen om spullen te krijgen. Ook helpt het niet dat Trump iets heeft geroepen over Crypto-"munten" die de vraag naar vooral GPU's omhoog jaagt.

Beetje koffiedik kijken over wanneer prijzen weer enigszins normaliseren maar na beredenering van bovenstaande pas na maanden na aantreden van Trump. Wellicht dus in de zomer van 2025?

• stfnz
Redable heeft inmiddels voorraad, voor 599EUR. Hoop eigenlijk dat mensen er niet in meegaan voor die prijs maar goed. Ik heb zelf mijn order geannuleerd en wacht tot Amazon voorraad heeft, heb toch geen haast. Was eigenlijk meer FOMO, maar die GPU komt voorlopig toch niet en ik denk dat het eind Januari toch wel moet zijn bijgedraaid.

• Jorca
  • Laatst online: 16-04 11:56
stfnz schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:24:
Redable heeft inmiddels voorraad, voor 599EUR. Hoop eigenlijk dat mensen er niet in meegaan voor die prijs maar goed. Ik heb zelf mijn order geannuleerd en wacht tot Amazon voorraad heeft, heb toch geen haast. Was eigenlijk meer FOMO, maar die GPU komt voorlopig toch niet en ik denk dat het eind Januari toch wel moet zijn bijgedraaid.
Ik zie dat Dustin het nu voor 485 euro aanbied maar ze hebben geen voorraad

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:54
Jorca schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:34:
[...]

Ik zie dat Dustin het nu voor 485 euro aanbied maar ze hebben geen voorraad
Nee hoor, gewoon voor 595, je zit op de bedrijfspagina, dat is exclusief BTW.

• Jorca
Mijn excuses. Ik ga het wel gewoon van redable bestellen. Ik denk dat het niet echt veel goedkoper gaat worden en mijn 8600k van 7 jaar geleden begint wat kuren te vertonen

• stfnz
Jorca schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:37:
Mijn excuses. Ik ga het wel gewoon van redable bestellen. Ik denk dat het niet echt veel goedkoper gaat worden en mijn 8600k van 7 jaar geleden begint wat kuren te vertonen
Ligt er een beetje aan hoeveel haast je er mee hebt denk ik. Wanneer Coolblue of Amazon voorraad krijgen hoop ik dat ze niet meegaan in deze 599,- prijs.

Maar als je hem erg graag wilt hebben dan snap ik het wel. Hopelijk komt er snel meer voorraad dan dat er vraag naar is.

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Coolblue is over het algemeen vaak al duurder dan gemiddeld. En Amazon hanteert vaak dagprijzen.
599 zal voorlopig wel de norm zijn. Er is voor die bedrijven geen enkele reden om goedkoper te gaan zitten.

• nzall
Ik ging zelf toch sowieso wachten tot April/Mei, dus de huidige prijzen zijn niet zo relevant. Ondertussen doe ik gewoon lekker mee met sweepstakes van AMD.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:21

HellBeast

Oh My GoT!

Ik kies weer het perfecte moment dat ik mijn PC wil upgraden...

Met alle pre-orders die overal al lopen denk ik dat het niet realistisch is om een 9800X3D nog dit jaar te kunnen bemachtigen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Helaas.. Tenzij je bereid bent om de hoofdprijs te betalen voor een cpu via MP oid.
Ik had ook gepreorderd en zou hem morgen krijgen. Helaas weer uitgesteld naar begin januari.

AMD (Nederland) krijgt vandaag bijna 23.000 CPU’s binnen maar die zijn alweer verdeeld.
Ik zit bij de volgende batch waarvan AMD heeft aangegeven die per 2-1 binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benzie
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 15-12-2024
Gisterenavond om 18hr de 9800X3D besteld bij Redable, op dat moment waren er 15 in stock.

Vandaag mail gehad dat ze niet meer in voorrraad waren en dat mijn bestelling 'net' was gekruist met een andere order.

Sure.

Maar excuses voor het ongemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 14:38
benzie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 18:42:
Gisterenavond om 18hr de 9800X3D besteld bij Redable, op dat moment waren er 15 in stock.

Vandaag mail gehad dat ze niet meer in voorrraad waren en dat mijn bestelling 'net' was gekruist met een andere order.

Sure.

Vanochtend waren er volgens de site nog 9 in stock, dus raar verhaal idd.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
benzie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 18:42:

Sure.

Die van mij staat in behandeling en als ik erop klik staat er verzonden maar nog geen verzendbevestiging gekregen. Wat wel raar is is dat ik later dan jou heb besteld rond half 10 savonds. Ik ga ervan uit dat die van mij ook geannuleerd gaat worden. Wel kut want ik heb net allemaal nieuwe componenten besteld 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:31

RumaNoV

Folding

Op de website van Redable staat 2x de 9800x3d. Éénmaal aan 599 EUR en éénmaal aan 561,44 EUR. Ik zie geen verschil tussen beiden, iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrShady
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-05 18:47
RumaNoV schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:54:
Op de website van Redable staat 2x de 9800x3d. Éénmaal aan 599 EUR en éénmaal aan 561,44 EUR. Ik zie geen verschil tussen beiden, iemand een idee?
1 eindigt op WOF
En dat is volgenshttps://www.cgdirector.com/cpu-boxed-vs-tray-vs-wof/ without a fan
Waarom de andere dan goedkoper is weet ik niet, misschien een tray versie, maar dat is een aanname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:31

RumaNoV

Folding

mrShady schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 09:16:
[...]

1 eindigt op WOF
En dat is volgenshttps://www.cgdirector.com/cpu-boxed-vs-tray-vs-wof/ without a fan
Waarom de andere dan goedkoper is weet ik niet, misschien een tray versie, maar dat is een aanname.
Bedankt voor je opzoekwerk. Aangezien er sowieso geen fan bij zit, weet ik welke te bestellen 😉.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murat-sahin-85
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-02 20:49
*knip* dit heeft niks met levertijden of prijzen te maken zonder prijzen en links te geven. Dit topic is bedoeld om elkaar te wijzen op levertijden en prijzen van websites, niet om je eigen aankopen te showen

[ Voor 150% gewijzigd door br00ky op 14-12-2024 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Even voor alle duidelijkheid vraagje aan de moderatoren: zijn scalpers welkom op deze site? Want ik weet zelf dat de meeste mensen (mij inbegrepen) dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn. Maar als ze hier toegestaan zijn, heeft het geen zin dat ik ze rapporteer natuurlijk...

[ Voor 18% gewijzigd door nzall op 14-12-2024 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:42

HugoBoss1985

Xenotech

nzall schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 13:47:
Even voor alle duidelijkheid vraagje aan de moderatoren: zijn scalpers welkom op deze site? Want ik weet zelf dat de meeste mensen (mij inbegrepen) dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn. Maar als ze hier toegestaan zijn, heeft het geen zin dat ik ze rapporteer natuurlijk...
"kijk eens, ik heb er 15 binnen, waarvan ik een deel ga scalpen terwijl men hier nog lekker zit te wachten op 1 enkele cpu" (als dit al klopt).
Goed voor de sfeer hier.

Verder ontopic en m.b.t. bovenstaande: het is wel duidelijk dat je in het buitenland soms veel en veel betere deals krijgt dan hier.
Kijk eens naar wat een 7600X3D bij Mindfactory kost en wat ze er hier voor durven te vragen.
Dat gaat over meer dan €100,00 verschil.

Ik denk dat het ook aan @Thomas is om hier over (mee) te beslissen.

[ Voor 18% gewijzigd door HugoBoss1985 op 14-12-2024 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Je kunt natuurlijk wel in het buitenland kopen, maar dat compliceert natuurlijk wel de garantieafhandeling. En je moet dan natuurlijk een winkel vinden die bereid is om in NL of BE te leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullpower
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-05 09:10
Alternate.be heeft de WOF-versies nog. Via de computerbuilder kun je ze bestellen, even klikken op ''Enkel de losse componenten bestellen''. Mocht je in Zeeland of West-Brabant wonen, kun je evt. afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
bullpower schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:59:
Alternate.be heeft de WOF-versies nog. Via de computerbuilder kun je ze bestellen, even klikken op ''Enkel de losse componenten bestellen''. Mocht je in Zeeland of West-Brabant wonen, kun je evt. afhalen.
Jammer dat ze daar ook weer de hoofdprijs vragen. :-(

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullpower
Hij lijkt alweer uitverkocht! 🤐

Maar inderdaad, @Vissa66 , het was wel de hoofdprijs: €649. Was ik vergeten in de eerdere post te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan445
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 13-01 13:01
Op alternate.nl staat hij ook op voorraad via de pc-builder, maar ik vraag me af of het echt op voorraad is aangezien je m niet kan vinden via de normale shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan445
Ah, ik zie nu dat het de tray cpu is bij alternate.nl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 00:29
Ben zo blij met ze dat ik er bijna 1 wil ophalen zodat ik weet wie ik moet rapporteren bij de belastingdienst })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vogels60
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:36
Don't feed the troll ;)

7800X3D | B650E-F | DDR5-6000C30 64GB | RTX4070Ti | 990PRO 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorca
Net met iemand van Redable gesproken en zij hebben als datum morgen (dinsdag 17-12-2024) staan voor nieuwe leveringen, wel zei hij dat het steeds wordt verschoven vanuit AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Megekko heeft weer voorraad, wel voor 629 euro en 6-10 dagen levertijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-05 08:56
Jorca schreef op maandag 16 december 2024 @ 10:36:
Megekko heeft weer voorraad, wel voor 629 euro en 6-10 dagen levertijd!
Staat bij mij op Levertijd: minimaal 10 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
uNoTopia schreef op maandag 16 december 2024 @ 10:46:
[...]

Staat bij mij op Levertijd: minimaal 10 dagen
Ja op de productpagina zelf staat/stond er 6 dagen maar als je het wilt afrekenen staat er minimaal 10 dagen, vandaar dat ik 6-10 dagen heb geschreven.

Edit: ze hebben het snel aangepast zie ik. Ik heb het zelf niet besteld want 629 is too much. 599 euro op redable vond ik al veel maar dat had ik geaccepteerd, waarvan ik 31 december als verwachte leverdatum heb gekregen. |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Jorca op 16-12-2024 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik heb een backorder bij Megekko staan met verwachte leverdatum 23 december. Zou een leuk kerstcadeautje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Lijkt het alsof alle winkels dan deze week komende 2 weken enige voorraad gaan zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Deze discussie is in eerdere levertijden en prijzentopics ook al gevoerd. Iedereen is in deze topics welkom, zolang het maar gaat om levertijden en prijzen. Als Pietje ze opkoopt voor x euro en ze in de markt zet voor x+€€€ en dat hier post, dan gaat het sec genomen nog steeds gewoon over prijzen en levertijden. Dat dat zuur is, begrijp ik, maar uiteindelijk blijft het een vraag-aanbod spel. Als uiteindelijk niemand geïnteresseerd is in de hoge prijzen, gaat het vanzelf uiteindelijk naar beneden.

Kortom, scalpers zijn hier welkom, zure reacties op scalpers niet.

De post die ik hier eerder heb weggeëdit heeft niks te maken met levertijden en prijzen. Dit was alleen een plaatje van een aantal cpu's. Daar kunnen we hier niks mee, dus horen hier niet.

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 16-12-2024 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Bij Megekko ben ik vandaag vertraagd naar 28 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

br00ky schreef op maandag 16 december 2024 @ 12:33:
[...]

Deze discussie is in eerdere levertijden en prijzentopics ook al gevoerd. Iedereen is in deze topics welkom, zolang het maar gaat om levertijden en prijzen. Als Pietje ze opkoopt voor x euro en ze in de markt zet voor x+€€€ en dat hier post, dan gaat het sec genomen nog steeds gewoon over prijzen en levertijden. Dat dat zuur is, begrijp ik, maar uiteindelijk blijft het een vraag-aanbod spel. Als uiteindelijk niemand geïnteresseerd is in de hoge prijzen, gaat het vanzelf uiteindelijk naar beneden.

Kortom, scalpers zijn hier welkom, zure reacties op scalpers niet.

De post die ik hier eerder heb weggeëdit heeft niks te maken met levertijden en prijzen. Dit was alleen een plaatje van een aantal cpu's. Daar kunnen we hier niks mee, dus horen hier niet.
Waarom werd daar eerder, bij videokaarten topics, wel op gemodereerd? (en een topic warning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Thomas schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:13:
Bij Megekko ben ik vandaag vertraagd naar 28 december.
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:29

br00ky

Moderator Harde Waren
HugoBoss1985 schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:45:
[...]

Waarom werd daar eerder, bij videokaarten topics, wel op gemodereerd? (en een topic warning)
Mogelijk heb je dit anders geïnterpreteerd of onthouden? Zie ook Scalping op Tweakers. We doen er niks mee maar mekkeren óver wordt wel aangepakt.

Blijf dus vooral topic reports aanmaken en niet zelf de bedoel op het spits drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

br00ky schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:01:
[...]

Mogelijk heb je dit anders geïnterpreteerd of onthouden? Zie ook Scalping op Tweakers. We doen er niks mee maar mekkeren óver wordt wel aangepakt.

Blijf dus vooral topic reports aanmaken en niet zelf de bedoel op het spits drijven.
Blijkbaar.
Dank voor de link.
Ik ben wellicht in de war met V&A op/in de forums.
Volgens mij was het inderdaad "Scalping bespreken is niet toegestaan" of iets in die trend.

Nog even over de gemodereerde reactie... jullie "gedogen" wel vaak (altijd?) dat men zijn/haar/ander aankopen eenmalig toont.
Ongeacht waar men het aangekocht heeft.
Of het nou 1 of 100 stuks zijn hoort dan in principe niet uit te maken. ;)
De poster besprak scalping, maar niet de gehele reactie ging over scalping.

Is een topicwarning hieronder geen idee?
Met duidelijke richtlijnen, zoals in de vergelijkbare videokaarten topics.
Ik verwacht dat dit een hoop ongewenste reacties scheelt (als/wanneer men de moeite neemt om de info in het rode kader te lezen) en dat maakt het handhaven voor jou (moderators) ook makkelijker, zonder discussie.

Verder ontopic:
Er zijn inmiddels aardig wat shops die ook de "Tray" variant van de 7600X3D aanbieden voor een wat betere prijs.
Nog steeds geen prijzen zoals bij Mindfactory voor een "Boxed", maar dan zo'n €50-60 meer.
Wat vinden jullie van die bedragen?
Ik overweeg al even om de 7500f een upgrade te geven.
Maar wéér een 6 core AM5 doet mij twijfelen.

@Thomas
Dat is wel zuur en nog bijna 2 weken is nog wel even...

Het zou mooi zijn als er ook binnenkort een 9600X3D en misschien 9700X3D komen, om het wat te verdelen.

[ Voor 61% gewijzigd door HugoBoss1985 op 16-12-2024 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
4 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-04 19:20
Ik heb 10 november mijn upgrade set besteld bij informatique waaronder de 9800x3d. Lijkt me dat wat er nu binnen gaat komen eerst naar al die bestellingen gaat die bij diverse webshops nog open staan. Maar misschien komt er genoeg dat jij er dit jaar ook nog bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Coolblue kon mij vertellen dat ze 4 stuks verwachten in hun volgende batch, een mooi aantal.. not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullpower
Zondag besteld, vandaag in huis. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Alternate heeft ze weer, wel voor 650 euro! 2 stuks over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-05 09:41
Gaat een beetje heen en weer bij Alternate. Beschikbaar, gereserveerd. Denk dat verschillende winkels nu voorraad krijgen en de mensen die (bij meerdere winkels) bestellingen hebben staan deze dan cancellen.

Ik had zelf bij Redable besteld en via de telefoon de garantie gekregen dat ik bij de eerstvolgende levering zou zitten. Over de levering zelf wist meneer te melden dat het vandaag, morgen of over een maand kon zijn. Dat ze daar niks over horen en dat het telkens schuift. Hoe hij mij dan alsnog kon garanderen dat ik bij de volgende levering zat... misschien doordat ik deze processor graag wil ben ik misschien ook iets te goedgelovig.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Kartale schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 16:16:
Gaat een beetje heen en weer bij Alternate. Beschikbaar, gereserveerd. Denk dat verschillende winkels nu voorraad krijgen en de mensen die (bij meerdere winkels) bestellingen hebben staan deze dan cancellen.

Ik had zelf bij Redable besteld en via de telefoon de garantie gekregen dat ik bij de eerstvolgende levering zou zitten. Over de levering zelf wist meneer te melden dat het vandaag, morgen of over een maand kon zijn. Dat ze daar niks over horen en dat het telkens schuift. Hoe hij mij dan alsnog kon garanderen dat ik bij de volgende levering zat... misschien doordat ik deze processor graag wil ben ik misschien ook iets te goedgelovig.
En hoeveel betaald men dan meer t.o.v. de eerdere bestelling (pre-order?).
Bij Alternate zijn ze al gereserveerd voor €649 per stuk... voor een cpu! 8)7
Zo gaan de prijzen nooit dalen :P
Ik vraag me dan ook altijd of de webshops niet eerder verkopen aan de nieuwe kopers die er zo tientallen Euro's meer voor betalen?

[ Voor 10% gewijzigd door HugoBoss1985 op 17-12-2024 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Zojuist besteld bij MaxICT voor 599, per direct leverbaar. Ik ben benieuwd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan445
Ik zag net ook dat er weer 2 op voorraad waren bij Alternate. Ik heb m daar besteld en toen zag ik dat die een stukje goedkoper bij MaxICT was, maar ja helaas. Ik ben ook zeker benieuwd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

uNoTopia schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 17:53:
Zojuist besteld bij MaxICT voor 599, per direct leverbaar. Ik ben benieuwd…
MaxICT en een prijs die lager ligt dan elders.
Heb je de shopreviews niet gelezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 18:10:
[...]

Tsja ik hoop dat ik mazzel heb, maar wellicht duurt het langer inderdaad. Ik heb vandaag ook van Megekko een uitstel naar 11 januari gekregen dus ik wed dan maar op meerdere paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloq
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-05 18:13
Wat zullen ze bij Megekko een lol hebben gehad toen ze de copy maakten om verwarring te veroorzaken:

"Uit voorraad leverbaar. Levertijd: minimaal 10 dagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Ik mag hopen dat maxict hier even op terugkomt.. mijn cpu, besteld op 9 november is verplaatst naar levering op 8 januari.. lijkt me dus erg sterk dat je een cpu krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Ferruginous Hwk schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 19:35:
Ik mag hopen dat maxict hier even op terugkomt.. mijn cpu, besteld op 9 november is verplaatst naar levering op 8 januari.. lijkt me dus erg sterk dat je een cpu krijgt.
Op zijn zachts gezegd klopt er dus ergens iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik wi ook nog wel eens naar een 98, heb nu een 78, maar bij een nieuw systeem is de huidige meerprijs tov de ooit geadviseerde prijs zo hoog, ik zou dan een
uitvoering: AMD Ryzen 5 8400F Tray
nemen en lekker afwachten.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xailoNN
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-05 15:21
Ik heb voor nu genoegen genomen met de 9700X zal ze werk ook doen. Ik speel 1080p en 1440p vind de bedragen voor de 7800x3d en 9800x3d veel te hoog atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
franssie schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:29:
Ik wi ook nog wel eens naar een 98, heb nu een 78, maar bij een nieuw systeem is de huidige meerprijs tov de ooit geadviseerde prijs zo hoog, ik zou dan een
uitvoering: AMD Ryzen 5 8400F Tray
nemen en lekker afwachten.
Van een 7800X3D naar een 8400f is een ferme downgrade hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bloq schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 19:02:
Wat zullen ze bij Megekko een lol hebben gehad toen ze de copy maakten om verwarring te veroorzaken:

"Uit voorraad leverbaar. Levertijd: minimaal 10 dagen"
Voorraad betekent daar bij de leverancier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

nzall schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:24:
[...]

Van een 7800X3D naar een 8400f is een ferme downgrade hoor...
Snap ik, maar om een werkend systeem te hebben tot ze voorradig en betaalbaar zijn leek het mij een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Voor 599+ mogen jullie ze van mij hebben hoor ;)
Hopelijk komt het in Januari beter op gang, wil toch eigenlijk eerst een nieuwe GPU scoren voor ik hier met een CPU zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:20
stfnz schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:54:
Voor 599+ mogen jullie ze van mij hebben hoor ;)
Hopelijk komt het in Januari beter op gang, wil toch eigenlijk eerst een nieuwe GPU scoren voor ik hier met een CPU zit.
Same here, ik ben langzaam een nieuwe pc aan t sparen en wacht wel eerst op een mooie gpu. Nooit gedacht dat er een tekort aan CPU’s zou zijn. Mocht de nieuwe generatie nog steeds zo bagger zijn in januari, dan neem ik gewoon de 7950x3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
Dustin is inmiddels vertraagd naar 11-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

jugger naut schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:53:
Dustin is inmiddels vertraagd naar 11-1
Hey, ik kreeg dezelfde mail vandaag.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoStress
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-05 13:57
Ik zie nu dit staat bij Alternate 'Na bestelling binnen 1 dag op voorraad' voor de 9800X3D. Voor 649 euro ex. verzendkosten. Dat dan weer wel.

Such is life

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Scalpernate kan van mij de 🌲 in.

Ik wil ook een 9800X3D maar wacht gewoon een maand, en als het nodig is 2 maanden.

En bij webwinkels die scalpen koop ik gewoon nooit meer iets.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Format-C schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:26:
Scalpernate kan van mij de 🌲 in.

Ik wil ook een 9800X3D maar wacht gewoon een maand, en als het nodig is 2 maanden.

En bij webwinkels die scalpen koop ik gewoon nooit meer iets.
Zijn er winkels die op dit moment niet ,,scalpen''?

Volgens mij is er bij geen enkele winkel die af en toe voorraad heeft de CPU tegen de normale prijs te krijgen. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik heb hem nog nergens gezien voor een normale prijs (de adviesprijs dus ;) ). Althans, bestelbaar (of dat nou op voorraad of met een backorder was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopkin
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-05 21:06
Alternate geeft aan dat de 9800x3d 'binnenkort op voorraad' is + 'voor 22:00 uur besteld, vandaag verzonden'. Lekker vaag, waar ben je nou eigenlijk aan toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullpower
Als je winkels die 'scalpen' gaat boycotten, kun je nergens meer winkelen.. Het is de economie: "Veel vraag, weinig aanbod.. "

Doet iedere winkel, autodealer etc etc. Zelfs particulieren doen het op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therealpro1341
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 13-01 16:43
Ik heb een order lopen bij azerty sinds 3 weken, maar levertijd staat al die tijd al op 10+ werkdagen.

Overigens zie ik bij Alternate heel af en toe er 1-2 op voorraad staan die dan binnen 5min weer weg zijn.
Weet niet of het een bug is, maar mocht je erom staan te springen, dan is het het waard om die in de gaten te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daan445
Therealpro1341 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:05:
Ik heb een order lopen bij azerty sinds 3 weken, maar levertijd staat al die tijd al op 10+ werkdagen.

Overigens zie ik bij Alternate heel af en toe er 1-2 op voorraad staan die dan binnen 5min weer weg zijn.
Weet niet of het een bug is, maar mocht je erom staan te springen, dan is het het waard om die in de gaten te houden.
Bij Alternate zijn ze dan denk ik gewoon in voorraad. Ik heb er daar gisteren een besteld en de bezorger is vandaag langs geweest.. alleen was ik helaas niet thuis. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 18:10:
[...]

Zojuist inderdaad een update ontvangen over de verwachte leverdatum: 28 januari 8)7

Echt heel jammer. Ik heb alle onderdelen behalve de CPU en ik wilde het systeem echt heel graag in deze kerstperiode bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

uNoTopia schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:13:
[...]

Zojuist inderdaad een update ontvangen over de verwachte leverdatum: 28 januari 8)7

Echt heel jammer. Ik heb alle onderdelen behalve de CPU en ik wilde het systeem echt heel graag in deze kerstperiode bouwen.
Dan schaf je toch gewoon een andere cpu (tussentijd) aan.
Op een 7500f val je bijvoorbeeld geen buil als je die t.z.t. weer doorverkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

HugoBoss1985 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:17:
[...]

Dan schaf je toch gewoon een andere cpu (tussentijd) aan.
Op een 7500f val je bijvoorbeeld geen buil als je die t.z.t. weer doorverkoopt.
8400F is 30% goedkoper, ook nog 10% trager, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
En bij Megekko trouwens ook een uitstel gehad: levering over 25 dagen

Terwijl ze momenteel op de productpagina aangeven dat de levertijd 3 dagen is: Uit voorraad leverbaar. Levertijd: 3 dagen (zaterdag). En als je hem dan in je winkelmandje stopt: Levertijd: 9 dagen (vrijdag)

Al met al liegen de webshops dus de levertijd bij elkaar om maar zoveel mogelijk bestellingen te krijgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

franssie schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:32:
[...]

8400F is 30% goedkoper, ook nog 10% trager, dat wel.
Om 1,5 maand te overbruggen (ik help het je hopen) prima toch.

Met dat meerdere bestellingen doen bij meerdere webshops draag je wel bij aan het probleem.
Omdat velen dat doen gaan de (verwachtte) levertijden dus ook ver vooruit.
Stel je maar voor dat alles qua levertijden maal 2x gaat want immers besteld men bij 2 webshops.
Ik zou zelf of bij Azerty of bij Megekko en bestelling doen (1 van de 2) en verder niet, daar heb ik goede ervaringen mee.

[ Voor 45% gewijzigd door HugoBoss1985 op 18-12-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

HugoBoss1985 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:33:
[...]

Om 1,5 maand te overbruggen (ik help het je hopen) prima toch.
Ik zou het zelf ook zeker doen, ook wel leuk om te zien hoeveel sneller je PC dan wordt met de nieuwste, wie weet valt dat dan nog wel tegen ook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

franssie schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:34:
[...]

Ik zou het zelf ook zeker doen, ook wel leuk om te zien hoeveel sneller je PC dan wordt met de nieuwste, wie weet valt dat dan nog wel tegen ook :+
Offtopic link want dit gaat over prestaties:
https://www.techspot.com/...-six-cores-enough-gaming/

Ik twijfel zelf al even over een upgrade van een 7500f.
Wat ik nog enigszinds betaalbaar vind is dan een 7700, 9700x of een 7600x3d.
Liefst toch ook wel eigenlijk gewoon een 8 core.
Maar het is het mij gewoon niet waard.
Zeker niet met een 6800XT op 4k.
En 500 - 600 voor een cpu voelt voor mij helemaal niet goed.
Voor een videokaart vind ik dat al een smak geld.

Ik heb ooit een Intel 9700k gekocht voor meer dan €400 en toen besloten om dat nooit meer te doen.
Misschien hooguit 200-300 Euro.

Een 9800X3D is denk ik ook voor een andere doelgroep die ook het geld hebben en overhebben voor een RTX 4090.

Ik vind het jammer dat het hier ook voornamelijk over de 9800X3D gaat, de top gaming cpu.
Eerder heb ik een paar keer naar de meningen over de 7600X3D gevraagd en de prijstelling daarvan, maar daar wordt niet op gereageerd.

[ Voor 60% gewijzigd door HugoBoss1985 op 18-12-2024 17:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Krijg net een mail van Megekko; verwachte leverdatum is 21 december. Ik ben zéér benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Megekko heeft weer een aantal op voorraad, maar let wel op dat het niet uit eigen voorraad is. Ik heb toevallig een mail gekregen met wat info over mijn bestelling daar (Gskill ram geheugen) die ook van toepassing zijn hierop:

Het spijt ons te horen dat je product niet op de beoogde leverdatum geleverd kon worden. Hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan.

Wanneer het volgende vermeld staat op onze website:
Uit voorraad leverbaar: Het product is op voorraad bij onze distributeur. Er ontstaat een langere levertijd van het product (of een levertijd van een X aantal dagen) omdat het artikel vanuit een extern magazijn moet komen.
Uit eigen voorraad leverbaar: Het product is in ons eigen magazijn aanwezig. De bestelling kan direct worden uitgeleverd.

ter informatie!

• Forceflow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-05 01:36
Thomas schreef op woensdag 18 december 2024 @ 18:13:
Krijg net een mail van Megekko; verwachte leverdatum is 21 december. Ik ben zéér benieuwd.
Op de pagina staat er 21 december, maar in het bestelformulier zelf werd er 27 december aangegeven.

Benieuwd, was al tijdje aan het wachten om een te bestellen, en nu meteen op gesprongen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Forceflow op 19-12-2024 00:21 ]

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-05 09:41
De genoemde 21 december is nog maar de vraag. Dat is de indicatie die AMD afgeeft. Die is nu afgelopen maand bij diverse winkels verschoven, waaronder Redible. Ze hebben aangegeven dat AMD indicaties afgeeft en op de dag zelf verschuift.

Ik heb ook hoop op 21 december, maar ben bang dat we op de dag zelf te horen krijgen dat er weer niet geleverd is.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om elkaar te wijzen op sites waar de desbetreffende processoren te koop zijn. Dit topic is niet bedoeld om je aankopen te showen.