Standaard is het de βhenkβ interface? πSlux schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:15:
[...]
Oh nee gewoon via de telefoon, wist niet dat er een ''pro'' interface was.
Op de pc gebruik ik de normale exchanges maar via de telefoon werken die apps voor geen meter bij mij, vandaar dat Bitvavo
Zometeen de persconferentie, die is misschien nog wel belangrijker.
Hoe laat begint die poppenkast? πtomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:27:
Sowieso. Die 25 wist iedereen. Tot nu toe iig weinig actie. Hoop dat er zo wat meer beweging istomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:27:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Uugh kan het woordje inflatie niet meer zien, word tegenwoordig overal gebruikt om de prijs te verhogen. Kreeg van de week de premie van de autoverzekering ondanks een schadevrij jaar extra weer fors gestegen, en zo zijn er nog tig dingen die gaan oplopen in prijs⦠Wen inflatiecorrectie op inkomen?Guere schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:15:
[...]
Nou, deze 0.25 was verwacht, maar wat tegen valt is dat ze volgend jaar inderdaad minder reet cuts gaan doen. Inflatie blijft toch net aan de hoge kant daar.
Super booring allemaal. Lijkt wel weekend. Ik wil 3k moves, kerstbomen, barts etc
In het kader van LFG, de film "Moonfall" op tv: zware oscarwaardige film uiteraard waarbij de maan in botsing komt met aarde.
Dat is ook wel een goed idee: Als we niet naar de maan pompen, dan komt der maan wel naar ons
Dat is ook wel een goed idee: Als we niet naar de maan pompen, dan komt der maan wel naar ons
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
1 januari weer voor de deur he, ff alles weer opblazen in euro-waarde.Pinsa schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:34:
[...]
Uugh kan het woordje inflatie niet meer zien, word tegenwoordig overal gebruikt om de prijs te verhogen. Kreeg van de week de premie van de autoverzekering ondanks een schadevrij jaar extra weer fors gestegen, en zo zijn er nog tig dingen die gaan oplopen in prijs⦠Wen inflatiecorrectie op inkomen?
maar de bitcoin waarde in goederen worden wederom weer goedkoper
nothing stops this train
Jezus wat een lulverhaal.
echt niets anders dan de afgelopen 10x +/-.tomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:45:
Jezus wat een lulverhaal.
Kortom, maakt geen zak uit wat hij zegt.
Kan vriezen, kan dooien
Vraag me vaker af waarom ik niet fully in crypto zit, fiat is gewoon een grote ponziKol Nedra schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:44:
[...]
1 januari weer voor de deur he, ff alles weer opblazen in euro-waarde.
maar de bitcoin waarde in goederen worden wederom weer goedkoper
Eur/usd 1.035 dat is dan wel weer heel nice
#rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Altijd wat met die gozer.anti elppa schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:43:
Super booring allemaal. Lijkt wel weekend. Ik wil 3k moves, kerstbomen, barts etc
Als ik me verveel ga ik altijd een beetje shitcoins traden. Oh wacht..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Die grote ponzi zorgt anders wel voor de huidige crypto waardePinsa schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:49:
[...]
Vraag me vaker af waarom ik niet fully in crypto zit, fiat is gewoon een grote ponzi
als je van dollar euro maakt jaThe Redman schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:51:
Eur/usd 1.035 dat is dan wel weer heel nice
buy order geplaatst op $95222
LFG!
LFG!
nothing stops this train
Hmmm alles is nu toch wel flink rood, de dow al sinds high vandaag -700 punten, dat is best veel.
Shit powell altijd feestjes verstoren.
108k lijkt nu wel erg ver weg ineens..
BTC bijna op 102.500 target-1
JoebarRC schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:59:
Hmmm alles is nu toch wel flink rood, de dow al sinds high vandaag -700 punten, dat is best veel.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oFQwZJkyOomXsiQaFOCNNy5c.jpg?f=user_large)
5.5k ver weg. Vrijdagavond gok ik.JoebarRC schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:59:
Zonder fiat had ik geen crypto kunnen kopen idd, helaas accepteren ze geen ruilhandelSlux schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:52:
[...]
Die grote ponzi zorgt anders wel voor de huidige crypto waarde
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 18-12-2024 21:04 ]
ADA ook weer exact een dollar. Stablecoin.
Pfoeee rokende servers bij aggr.trade haha, wat een geweld weer
Euh nee niet prima. Is weer totaal overdreven market reactie op wat iedereen al wist inclusief de mindere cuts volgend jaarkbuntu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:02:
Eigenlijk prima toch dit? Volgende events weer vanaf 20 januari?
Dubbele rekt deze woensdag, zowel crypto als beurs π€
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Boeie is voor het weekend weer wegJoebarRC schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:04:
[...]
Euh nee niet prima. Is weer totaal overdreven market reactie op wat iedereen al wist inclusief de mindere cuts volgend jaar
ik ben even van stablecoin gewisseldknakworst schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:03:
ADA ook weer exact een dollar. Stablecoin.
/f/image/HugQKI23dy9B5yQPXagpiSoP.png?f=fotoalbum_large)
edit, Rekt! ik had BTC moeten kopen
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 18-12-2024 21:08 ]
nothing stops this train
Buy the rumour, sell the news. Wel jammer dat de alts die al rekt waren, nog even meer rekt gaan. En dan hebben we morgen donderdagdipdag ook nog. Ah well.
Catch the falling knife please.
Geen paniek.. Als dit de bull van 2017 was waren binnen een dag terug gegaan naar 65k om 's avonds weer op 105k te staan. This is fine..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hopppa lekker hoor. Buying spreeeee
Laatste kans om boven de $100k te kopen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Shirt gaat hard nu, zo dadelijk duiken we nog onder de 100.. not funny
34 ADA, doe maar ruig, als je een 20 procent bounce krijgt heb je toch een treetje schultenbrau..Kol Nedra schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:06:
[...]
ik ben even van stablecoin gewisseld
[Afbeelding]
edit, Rekt! ik had BTC moeten kopen
Als iemand nog niet wist dat de Fed momenteel nog niks kan, heeft ie niet opgelet
Ik las vandaag een artikel dat de cao lonen met zo'n 6,5%(?) zijn gestegen dit jaar en dat daardoor ook de huren volgend jaar mogen stijgen. Dit schrijf ik overigens als iemand die werkzaam is bij een werkgever zonder cao en onlangs bij een andere werkgever een contract heeft getekend voor hetzelfde salaris (hopelijk wel vooruit qua werkgeluk).Pinsa schreef op woensdag 18 december 2024 @ 20:34:
[...]
Uugh kan het woordje inflatie niet meer zien, word tegenwoordig overal gebruikt om de prijs te verhogen. Kreeg van de week de premie van de autoverzekering ondanks een schadevrij jaar extra weer fors gestegen, en zo zijn er nog tig dingen die gaan oplopen in prijs⦠Wen inflatiecorrectie op inkomen?

Nasdaq gaat ook goed rekt deze woensdagavond
It's beginning to look a lot like Rektmas
Every chart you go
Take a look at the five and count to ten, it's not pumping again
With red candy candles and silver lanes that glow
Every chart you go
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
mooi toch, alle beetjes helpen, dit is gewoon wat positie trading geld, natuurlijk hodl ik gewoon de restDon Guacamole schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:09:
[...]
34 ADA, doe maar ruig, als je een 20 procent bounce krijgt heb je toch een treetje schultenbrau..
nothing stops this train
@anti elppa happy yet?
*kijkt de kerstvideo van @Guere nog maar eens..
A87 tegeltje check.knakworst schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:23:
Gewoon wachten op die FOMC, daarna A87 tegeltje manipulaassie, daarna moon.
Moon wil nog niet echt lukken.
Hoop dat iedereen zijn winsten op de run op omhoog heeft genomen. 100/101k was een mooi moment om terug te kopen
Moet nog steeds pakkentomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:15:
Hoop dat iedereen zijn winsten op de run op omhoog heeft genomen. 100/101k was een mooi moment om terug te kopen
BTC β¬94.837,08
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oOJvXtZIiFoajjhZp1uZSymd.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
ByteMe_ schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:10:
It's beginning to look a lot like Rektmas
Every chart you go
/f/image/uhBLeLJTyNxVQWceEX2cze5F.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8UUgTZyelHhkOPopBkTuKIOq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5Oe5a0mhfpi4hlhiMkq0dve3.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Morgen is het pas donderdag dipdag...
$95222 laat ik staan, morgen donderdag dus komt goed
nothing stops this train
Ik zou zeggen tel onder de streep eens alles bij elkaar uit, ik denk oprecht ondanks je loonstijging je toch minder over houd. Geld is zeker niet alles en maakt ook niet gelukkig maar tis wel makkelijk. Succes met je switch hopelijk de goede keus voor jou en meer werkgelukexelletor schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:10:
[...]
Ik las vandaag een artikel dat de cao lonen met zo'n 6,5%(?) zijn gestegen dit jaar en dat daardoor ook de huren volgend jaar mogen stijgen. Dit schrijf ik overigens als iemand die werkzaam is bij een werkgever zonder cao en onlangs bij een andere werkgever een contract heeft getekend voor hetzelfde salaris (hopelijk wel vooruit qua werkgeluk).
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Long term still bullish, dit is nog niet de top denk ik. Maar ein-de-lijk een goeie backtest.tomtom901 schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:33:
Net hoop trades en spot posities gesloten, tijd voor een rustige avond.
Haha jij ziet dezelfde supply zone als ikMoiety schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:25:
Ik verbaas mij regelmatig over de simpliciteit van dit alles. Mensen zijn extreem voorspelbaar. Wat is op dit moment de beste ai TA tool?
[Afbeelding]
Op de langere termijn is dit allemaal ruis
Zelfs nu al, behalve voor fiat hoarders.WhySoSerious schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:28:
Op de langere termijn is dit allemaal ruis
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Precies, ik zal ook heerlijk slapen zo.FrambozenTaart schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:30:
[...]
Zelfs nu al, behalve voor fiat hoarders.
Maar dat is meer omdat ik gisteren maar 3 of 4 uurtjes geslapen heb
Ziezo, de spot bag is weer wat groter tov maandag. Over slapen gesproken, welterusten!
[ Voor 7% gewijzigd door tomtom901 op 18-12-2024 21:32 ]

βοΈ 4500wp zuid | πMT Venus 5kW | π Tesla Model 3 SR+ 2020 | βοΈ Daikin 3MXM 4kW
Trieste geitenbende allemaal
Winst pakken, wat is dat?tomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:15:
Yes. Dit is meer wat ik in gedachten had idd.
Een cadeautje van Powell voor alle box-3 klagers
Tis dat ik al een complete run heb mee gemaakt.
Met 60%+ dalingen van mn pf waarbij ik niet optijd uitgestapt was..
Dis allemaal ruis, maar natuurlijk heb ik net op $103.800 nog wat fiat weg weten te werken, en btc gekocht. Had achteraf (altijd) goedkoper gekunt. grumbl...
Met 60%+ dalingen van mn pf waarbij ik niet optijd uitgestapt was..

Dis allemaal ruis, maar natuurlijk heb ik net op $103.800 nog wat fiat weg weten te werken, en btc gekocht. Had achteraf (altijd) goedkoper gekunt. grumbl...
Dit komt omdat ik een uur of 4 geleden mijn Delta meldingen had aangepast. Sorry.
ο£Ώ MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium ο£Ώ
Ja zo hoort het, ff wat max pain erin. Nu echt pitten.anti elppa schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:35:
[...]
Yes. Dit is meer wat ik in gedachten had idd.
Prima test idd. Maar eindelijk? Vorige week nog van 104.3 naar onder de 90 op sommige exchanges. Dus 1, totaal niet lang terug, 2 ivm vorige soft geprutteltomtom901 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:23:
[...]
Ook ik zit er wel eens naast, maar wel blij dat ik mijn bearish petje had afgestoft.
[...]
Long term still bullish, dit is nog niet de top denk ik. Maar ein-de-lijk een goeie backtest.
Ja zo kan ie wel weerTaro schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:37:
Grote kans dat de groene box nog wordt geraakt:
[Afbeelding]
YANBE!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat is dit joh. Het is nog niet eens donderdag.
In ieder geval voorbereid op de volgende dip
:strip_exif()/f/image/TPyFjzyMZGm3NhY9BI85PReZ.png?f=user_large)
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Die zone is ie al 2x geweest en stevig gebounced. Kans erop is erg klein. 97 tot 98k zou nog kunnen.Steady schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:44:
In ieder geval voorbereid op de volgende dip
[Afbeelding]
Bounce of Rektoni?anti elppa schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:49:
Zo glad als een aal naar boven. Funding onder neutraal..liquiditeit boven ons. Kan hard gaan. Maar zal wel na 22h gebeuren.
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Kans is zeker klein, zoals op 5 decemberanti elppa schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:46:
[...]
Die zone is ie al 2x geweest en stevig gebounced. Kans erop is erg klein. 97 tot 98k zou nog kunnen.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Naar boven schrijf ik. Bounce dus.
Edit, gaat ie al
Wat bedoel je hier precies mee?anti elppa schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:49:
Zo glad als een aal naar boven. Funding onder neutraal..liquiditeit boven ons. Kan hard gaan. Maar zal wel na 22h gebeuren.
[Afbeelding]
Nee, toen was er al sinds 70 zone niets meer getest. Nu al 2x. Is totaal anders.
Enige manier om nog x naar jou onderste buy orders te komen is wat fud. Israel meuk, rusland nuke, dood trump
SchültenbrÀü jonguhreshi schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:46:
Geen paniek de kordaat is in de aanbieding bij de lijdal
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UADytO5gMoT57r5l3NbWnPMR.gif?f=user_large)
Als ik nu alles verkoop en dan weer oploop, heb ik dan de dip gekocht?
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiΓ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!