[MC] Gure Drek topic [HOOG RISICO]PoKi schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:26:
*knuppel in SC chat gooit*
XRP doet ook even een upje
Gerappateerd.
Het is een totaa onoverzichtelijke site/app.ByteMe_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:37:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met die cash back? Ik heb bybit sinds vorige week, maar ik zie €0 bij het cashback gedeelte. Of worden transacties omgezet in punten?
Heb je je aangemeld voor de actie, een card aangevraagd en uitgaves gedaan?
Dan zouden die bij transacties moeten staan.
Ik heb bij autocashback dan in mijn geval de bbSOL aangevinkt . Ik krijg dus bbSOL ervoor terug.
Net weer een uur Bybit zitten refreshen omdat ik wat BTC van de Ledger die kant uit had gestuurd, maar weer te gierig was en de goedkoopste transactie fee had aangeklikt

Ik teken er voor, maar vrees dat ik voor die tijd al lang alles verkocht hebMicroWhale schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:13:
En voor de liefhebbers, het nog langere termijn"hopium"
plaatje.
[Afbeelding]
CHRlS schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:14:
[...]
Ik teken er voor, maar vrees dat ik voor die tijd al lang alles verkocht heb
/f/image/WRcpvxNI6VO2A8A5MurOA9PT.webp?f=fotoalbum_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
MicroWhale schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:13:
En voor de liefhebbers, het nog langere termijn"hopium"
plaatje.
[Afbeelding]

Ik heb eigenlijk mijn BTC-target bereikt. In 2017 besloten dat ik bij 100.000 zou verkopen. Nu 7 jaar later heb ik alleen geen echte bestemming hiervoor dus we houden ze nog wat langer aan. Op naar de 1.000.000
hier al 2x uitgespeeld. En daarnaast ook nog 100 USDT als bonus vanwege een of andere loterijzenith schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:28:
[...]
Je bent veeleisend, maar wel fijn die bybit 10%, hier ook flink uitgemolken
Heb alleen nog geen Xiaomi/OPPO/Huawei telefoon.Eusebius schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:18:
[...]
Je bedoelt @YES ? Die zou zijn huis ook verkopen zodat hij al die rotklusjes niet meer hoeft te doen & drinkt het juiste bier.
[...]
Maar zonder gein, ik zou niet twee maanden werkeloos willen zijn, ik zou best twee maanden vrij willen hebben. Dat had ik destijds niet zo duidelijk gezegd maar zo bedoelde ik het wel.
En Schultenbräu is natuurlijk een prima pils, mits uit 0,5L blik. Uit fles is me te elitair.
Dan kijk je toch in de blockchainCHRlS schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:13:
Net weer een uur Bybit zitten refreshen omdat ik wat BTC van de Ledger die kant uit had gestuurd, maar weer te gierig was en de goedkoopste transactie fee had aangeklikt
Misschien helpt de volgende gedachte je langer te hodl'en. De 100K van 2017 is nog maar 60K nu.Pexow schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:17:
Ik heb eigenlijk mijn BTC-target bereikt. In 2017 besloten dat ik bij 100.000 zou verkopen. Nu 7 jaar later heb ik alleen geen echte bestemming hiervoor dus we houden ze nog wat langer aan. Op naar de 1.000.000
Haal je inleg er iig uitPexow schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:17:
==
hoi
XRP gaat naar de maan
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dit is nou eens een goede tip. De 100k van 2017 is inderdaad nu 125k dus we kunnen nog wat langer wachtenWhySoSerious schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:19:
[...]
Misschien helpt de volgende gedachte je langer te hodl'en. De 100K van 2017 is nog maar 60K nu.
Gisteren allemaal weer ingewisseld naar BTC. Ik ben hier niet voor gemaakt. Ik HODL wel op de BTC en ETH en laat de rest allemaal maar weer even gaan 😅John245 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:23:
XRP gaat naar de maan
ADA is nextJohn245 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:23:
XRP gaat naar de maan
Wat een gure drek wordt hier allemaal besproken zeg, bah.
Laat @DoeEensGek het niet horen!
==
hoi
nothing stops this train
Dan heb je een ander uitgavenpatroon dan ik. Ik was pas halverwege. Daarom maar vast de vakantie voor deze zomer vastgelegd, zodat ik op de aanbetaling nog 10% op kan meepikken.paul-s83 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:17:
[...]
hier al 2x uitgespeeld. En daarnaast ook nog 100 USDT als bonus vanwege een of andere loterij
1 BTC = 1 BTC
En als ie zijn inleg eruit haalt heeft ie minder sats. Dus why sell als je het niet nodig hebt?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Die tip kost 25% commissie.Pexow schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:23:
[...]
Dit is nou eens een goede tip. De 100k van 2017 is inderdaad nu 125k dus we kunnen nog wat langer wachten
dit 100%Vis schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:34:
[...]
1 BTC = 1 BTC
En als ie zijn inleg eruit haalt heeft ie minder sats. Dus why sell als je het niet nodig hebt?
waarom een winnaar verkopen voor een verliezer?
nothing stops this train
Omdat mijn werkgever beweert dat de inflatie 1,5% was afgelopen jaar en het totale budget voor salarisverhoging 3% is.Kol Nedra schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:35:
[...]
dit 100%
waarom een winnaar verkopen voor een verliezer?
BTC verkopen is dus iets met gaten in een dijk enzulks.
Allemaal zuur op ADA omdat jullie op $2,50 gekocht hebben?
Precies... inleg eruit halen schiet niet veel op als je voor langere termijn aanhoud en je nog regelmatig bijkoopt. Je kan nu wel je inleg eruit halen, maar over een paar maanden koop je weer BTC terug terwijl de prijs wellicht hoger is.Vis schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:34:
[...]
1 BTC = 1 BTC
Nee, ik heb op 0.3 gekocht maar ik verkoop pas op 3, dus het mag eens gaan gebeuren.metallicattim schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:37:
Ik sta er ook open in. In 15 jaar is Bitcoin gestegen van 0 naar 100k.Vis schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:34:
[...]
1 BTC = 1 BTC
Da's een prima rendament en als je de periodieke maar vooral de dagelijkse waanzin negeert is het voor mij reden genoeg om de volgende 15 jaar eens aan te kijken.
Ik heb op die termijn ook geen financiële doelen die zonder crypto niet gerealiseerd kunnen worden, dus fuck it.
Zolang mijn kinderen zonder schulden, met opleiding en rijbewijs het huis uit kunnen vind ik het allemaal wel mooi.
Volgens het Nibud kost een kind gemiddeld zo'n 15 procent van dit besteedbaar inkomen. Dat is 636 euro per maand en 7635 euro per jaar. Tot zijn achttiende kost een kind dus maar liefst 137.430 euro.FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:40:
[...]
Ik sta er ook open in. In 15 jaar is Bitcoin gestegen van 0 naar 100k.
...
Zolang mijn kinderen zonder schulden, met opleiding en rijbewijs het huis uit kunnen vind ik het allemaal wel mooi.
Weinig veeleisend ben je Jaapio
Haha, of toch niet?donleone83 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 10:03:
[...]
Dat weet ik ook nog niet. Op de website staat het keurig bij mij geregistreerd en gekoppeld aan mijn coinbase wallet. Volgens de mensen hier kan je hem dus ophalen als hij live gaat.
Heb overigens zelf twee dagen geleden een deel van mijn BTC (was al niet zoveel hoor) omgezet naar ETH en XRP. Beroerde timing maar wilde een beetje spreiden want had alleen BTC. XRP gisteren net op tijd weer terug omgezet naar BTC.
Zo denk ik er ook over. Mocht ik écht in geldnood komen dan kan ik altijd een stukje crypto verkopen. Maar zolang ik 't zo ook red vind ik het prima. Ik heb al eerder de fout gemaakt om in 2015 BTC te verkopen.. nooit weer. Enige waar ik het wel voor zou kunnen gebruiken is het afbetalen van mijn studieschuld. Maar het randamant van BTC is vele malen hoger dan de rente op de schuld.FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:40:
[...]
Ik sta er ook open in. In 15 jaar is Bitcoin gestegen van 0 naar 100k.
Da's een prima rendament en als je de periodieke maar vooral de dagelijkse waanzin negeert is het voor mij reden genoeg om de volgende 15 jaar eens aan te kijken.
Ik heb op die termijn ook geen financiële doelen die zonder crypto niet gerealiseerd kunnen worden, dus fuck it.
Op werk zijn ze hier opeens allemaal stil. Denk dat ze inmiddels doorhebben dat ik toch wel gelijk had over Bitcoin toen het op 20k stondKol Nedra schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:09:
Hier overigens in RL heeft niemand het er nog over, durven ze niet om een reden?
[Afbeelding]
of weten ze het gewoon nog niet?
Dat ze niet weten dat Tesla op ATH staat oke, maar BTC?

van mij mogen mijn kinderen ook bij mij later thuis wonen, als ze dit blijven doen tot hun 35e en alles gaan ze investeren, dan kunnen ze met pensioen gaan op hun 36e
nothing stops this train
Natuurlijk niet, nog even en ADA zit op x10metallicattim schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:37:
Als je er nu instapt en BTC gaat naar 500K, dat is maal 5, daarmee komt je er niet hoorKol Nedra schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:51:
van mij mogen mijn kinderen ook bij mij later thuis wonen, als ze dit blijven doen tot hun 35e en alles gaan ze investeren, dan kunnen ze met pensioen gaan op hun 36e
YANBEdjatwork007 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:52:
[...]
Als je er nu instapt en BTC gaat naar 500K, dat is maal 5, daarmee komt je er niet hoor
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je verdient punten per transactie als je je hebt lid gemaakt van die 10% actie, die punten komen keren na 3-5 dagen uit in $ByteMe_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:37:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met die cash back? Ik heb bybit sinds vorige week, maar ik zie €0 bij het cashback gedeelte. Of worden transacties omgezet in punten?
Hij staat gewoon in de OP he!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Als ik wel eens op de Nibud site kijk, dan vraag ik me echt af hoe ze aan all die bedragen komen.\DaWayne schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:45:
[...]
Volgens het Nibud kost een kind gemiddeld zo'n 15 procent van dit besteedbaar inkomen. Dat is 636 euro per maand en 7635 euro per jaar. Tot zijn achttiende kost een kind dus maar liefst 137.430 euro.
Weinig veeleisend ben je Jaapio
Hier ook weer, kind van 4-8 jaar, €1,13 per ontbijtje.
Je koopt een heel brood voor €1,20. Als beleg huismerk pindakaas.
Wil je aan die €1,13 komen moet je een heel brood eten.

[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 17-12-2024 13:02 ]
You Are Now Banned (4) Ever
Idealiter geef je een kind wat afwisselends te eten, maar brood & beleg & water kun je aardig goedkoop houden. Ik denk dat fruit per hoeveelheid het duurste is. Dan nog geef ik liever 3 euro uit aan een bak peren dan 1 euro aan een zak chips.Dacuuu schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:02:
[...]
Als ik wel eens op de Nibud site kijk, dan vraag ik me echt af hoe ze aan all die bedragen komen.\
[Afbeelding]
Maar ben dan gelukkig (nog) in de positie om daar niet over na te hoeven denken.
You Are Not Bullish Enough.
Beetje een verkapte 'Have Fun Staying Poor' slogan, bedoeld om mensen hun positie in de ponzi te houden om zo zelf het bagdumpen te kunnen frontrunnen.
Klopt ook hoor, maar ik heb wel vaker moeite met Nibud, Helemaal als je ze in laat schatten wat je allemaal nodig hebt. Als je voor de grap je loon etc wat hoger opvoert dan heb je ook opeens meer geld nodig voor vervoer, en allemaal andere zaken.WhySoSerious schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:05:
[...]
Idealiter geef je een kind wat afwisselends te eten, maar brood & beleg & water kun je aardig goedkoop houden. Ik denk dat fruit per hoeveelheid het duurste is. Dan nog geef ik liever 3 euro uit aan een bak peren dan 1 euro aan een zak chips.
Maar ben dan gelukkig (nog) in de positie om daar niet over na te hoeven denken.
Want als ik miljonair ben kost die 2e hands fiets meer als voor een skeere atser.

Weet wat je zegt, ik heb er ook nog thuiswonen, de jongste is 24. Het zijn gewoon volwassenen met hun eigen dingen en geloof me dat botst. Op een gegeven moment is het gewoon beter als ouders en kinderen een eigen leven en eigen plek hebben.Kol Nedra schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:51:
Het zal zeker nog paar jaar duren voordat de laatste uit huis kan/is en ik kijk er wel naar uit, had niet verwacht dat ik dadelijk 60+ ben en de kinderen nog thuis wonen
Hou zielsveel van ze, maar soms, regelmatig zelfs zou ik willen dat ze hun eigen stek hadden.
En.. pensioen met 36?, voor al de kinderen hebben we de rijbewijs, schulden vrije studie (de jongste zelfs aan 2e master nu) gezorgd dus ik voel me niet geroepen om voor hun vroege pensioen te zorgen
Als je je kinderen gewoon in de kelderkast houdt scheelt dat ook enorm in de kosten. Gewoon 1x per dag een brood en fles water naar binnen gooien.WhySoSerious schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:05:
[...]
Idealiter geef je een kind wat afwisselends te eten, maar brood & beleg & water kun je aardig goedkoop houden. Ik denk dat fruit per hoeveelheid het duurste is. Dan nog geef ik liever 3 euro uit aan een bak peren dan 1 euro aan een zak chips.
Vooral school en opvang zijn duur, als je dat overslaat is het allemaal prima betaalbaar.
Na 18 jaar kijk je eens hoe het gaat en stuur je ze de wereld in.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:10:
[...]
Als je je kinderen gewoon in de kelderkast houdt scheelt dat ook enorm in de kosten. Gewoon 1x per dag een brood en fles water naar binnen gooien.
Vooral school en opvang zijn duur, als je dat overslaat is het allemaal prima betaalbaar.
Na 18 jaar kijk je eens hoe het gaat en stuur je ze de wereld in.

Mwa, kopje thee, boterhammetje met biologische kipfilet, beetje fruit erbij en in het weekend een croissantje.Dacuuu schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:02:
[...]
Als ik wel eens op de Nibud site kijk, dan vraag ik me echt af hoe ze aan all die bedragen komen.\
[Afbeelding]
Ik kom er wel aan vrees ik...
Nja ik vind het helemaal geen gekke gedachte. Dit topic met kia's en porsches is een voorbeeld dat meer besteedbaar inkomen ook tot hogere uitgaven leidt.Dacuuu schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:07:
[...]
Klopt ook hoor, maar ik heb wel vaker moeite met Nibud, Helemaal als je ze in laat schatten wat je allemaal nodig hebt. Als je voor de grap je loon etc wat hoger opvoert dan heb je ook opeens meer geld nodig voor vervoer, en allemaal andere zaken.
Want als ik miljonair ben kost die 2e hands fiets meer als voor een skeere atser.
Valt wel mee hoor, had ook al e.e.a. na de zomer opgespaard aan transacties ivm dat gezeik bij Plutus.DaWayne schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:32:
[...]
Dan heb je een ander uitgavenpatroon dan ik. Ik was pas halverwege. Daarom maar vast de vakantie voor deze zomer vastgelegd, zodat ik op de aanbetaling nog 10% op kan meepikken.
En om toch even on-topic te blijven, er zat ook een nieuwe Miele wasdroger tussen
Een monsterlijk chaotische app, maar ik kan wel overal betalen nu, ik heb geen CC. Echt een Chinese saus erover.DaWayne schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:05:
[...]
Het is een totaa onoverzichtelijke site/app.
Heb je je aangemeld voor de actie, een card aangevraagd en uitgaves gedaan?
Dan zouden die bij transacties moeten staan.
Ik heb bij autocashback dan in mijn geval de bbSOL aangevinkt . Ik krijg dus bbSOL ervoor terug.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hier ook wel hoor. En helemaal die oeverloze meuk. PS5, Switch, funko pop verzameling...DaWayne schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:17:
[...]
Mwa, kopje thee, boterhammetje met biologische kipfilet, beetje fruit erbij en in het weekend een croissantje.
Ik kom er wel aan vrees ik...
Straks in de vakantie samen naar Duitsland en weer 3 banken vuurwerk in de kofferbak.
En sport enzo waar ze natuurlijk ook weer een uitrusting voor nodig hebben...
Maarja ik geef liever bakken met geld uit aan de kids dan aan andere onnodige meuk.
Geld moet rollen toch.
Wij hebben zelfs 2 PS5en thuis, en dan nog een switch en 2 ipads...FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:31:
[...]
Hier ook wel hoor. En helemaal die oeverloze meuk. PS5, Switch, funko pop verzameling...
Straks in de vakantie samen naar Duitsland en weer 3 banken vuurwerk in de kofferbak.
Maarja ik geef liever bakken met geld uit aan de kids dan aan andere onnodige meuk.
Geld moet rollen toch.

Als je kids gewoon helemaal moddervet mest met allemaal vies vet vreten, kan je naast geld ook je kids laten rollen!
Volgens de wet van Metcalfe is BTC in 2038 1 miljard waard.djatwork007 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:52:
[...]
Als je er nu instapt en BTC gaat naar 500K, dat is maal 5, daarmee komt je er niet hoor
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Yep, same here. Aankomende zomer rondreis Indonesië a 16k gepland, waarvan de helft voor de kids. Ben er zelf bij en heb het ervoor over zullen we maar zeggen.FrambozenTaart schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:31:
[...]
Hier ook wel hoor. En helemaal die oeverloze meuk. PS5, Switch, funko pop verzameling...
Geld moet rollen toch.
BrrrrrrDaWayne schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:38:
[...]
Yep, same here. Aankomende zomer rondreis Indonesië a 16k gepland, waarvan de helft voor de kids. Ben er zelf bij en heb het ervoor over zullen we maar zeggen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3qagwCFRhunnLkjxlcbC29x8.jpg?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
U bent kinderloos gok ik?Dacuuu schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:02:
[...]
[Afbeelding]
SOL komt eindelijk tot leven. Jemig
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Nee nee, dit mag dus niet. BTC doet het prima en het gaat weer over kinderen? Iedereen terug z'n hok in!
Veel alts in de plus. LFG!
Moar sats incoming.
Moar sats incoming.
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:32:
[...]
of @Gipsy King misschien moeten we hem gewoon bellen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VyIVvz1FQaLOM5OYiEpF0m77.gif?f=user_large)
Trap renovatie nextDurpstick schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:51:
Nee nee, dit mag dus niet. BTC doet het prima en het gaat weer over kinderen? Iedereen terug z'n hok in!

nothing stops this train
Iedereen knows dat kids een liability zijn, geen asset. Invest. Grow. Become wie je wil zijn.
Become the man you want to be become..Raaafie schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:54:
Iedereen knows dat kids een liability zijn, geen asset. Invest. Grow. Become wie je wil zijn.
Ik begrijp het nu gewoon helemaal, every day is a chance, money growing en die healthy lifestyleRaaafie schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:54:
Plus kost t gemiddeld een Bitcoin aan onderhoud tot 18 jaarRaaafie schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:54:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
It is now official. The Bitcoin/Gold ratio has now posted a new ATH. Next stop will be 89 to 1 -- it will require 89 ounces of Gold (purchased at a rip-off premium from Shifty-Schiff SchiffGold @PeterSchiff) to buy a single Bitcoin. pic.twitter.com/PZnIQ81zwW
— Peter Brandt (@PeterLBrandt) 16 december 2024
Issue met Nibud is dat gemiddelden niet werken. Want voorbeeldje, het ene modale inkomen heeft een openstaande hypotheek van twee knikkers en wat knopen, terwijl het andere modaal inkomen zich scheel betaald aan de huisjesmelker.Dacuuu schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:07:
[...]
Klopt ook hoor, maar ik heb wel vaker moeite met Nibud
"Gemiddeld" kunnen ze het beide prima betalen ja...

Het probleem is dat men vervolgens wél monetair beleid zit te verzinnen op basis van die gemiddelden.
Daarom Bitcoin. Het beleid staat muurvast en is niet afhankelijk van electorale belangen
En dan krijg je dus dit soort onzin inderdaad.Als je voor de grap je loon etc wat hoger opvoert dan heb je ook opeens meer geld nodig voor vervoer, en allemaal andere zaken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb je nog tips voor een mooie partij ? Dan kunnen we gaan voor een combi deal
Jullie hebben echt niks te doen he?
Ik wou het nét zeggen.ScuL schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:50:
Of in sommige gevallen: Become the...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/skkkYzzf4IXgCsoHtBXfFwdM.jpg?f=user_large)
Stacking like a fucker as... Shit man. I'm a shit man. Weetjewel? Maar jij ook volgens mij.YES schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:56:
[...]
Ik begrijp het nu gewoon helemaal, every day is a chance, money growing en die healthy lifestyle
Ja is dat? Hier in het dorp zijn een man of 3-4 die weten dat ik (dik) in de BTC / crypto zit. Spraken me aan in de supermarkt toen ik in de bak met afprijzingen / datumvoordeel het vlees en allerlei andere shit eruit stond te graaienexelletor schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:19:
[...]
Nja ik vind het helemaal geen gekke gedachte. Dit topic met kia's en porsches is een voorbeeld dat meer besteedbaar inkomen ook tot hogere uitgaven leidt.

Weet niet, denk dat het heel persoonlijk is waar je het aan uitgeeft. Vakanties moeten ze me m'n huis uit trekken, voor de rest bezig met besparen waar mogelijk, maar de enige splurge is dat ding op 4 wielen.
Zit tegen een trendline aan te schuren, toch? Hopelijk nu er even doorheen.ScuL schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:50:
Ik zie het meer als bounce op een trendline, nu nog een breakout.Durpstick schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:01:
[...]
Zit tegen een trendline aan te schuren, toch? Hopelijk nu er even doorheen.
/f/image/DhY3ZnyKRWvGYktHUY7uEkX3.png?f=fotoalbum_large)
Ah ja, bij mij ligt die line op de topjes van de candle bodies, en dan zit ie er nog net onder.tomtom901 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:04:
[...]
Ik zie het meer als bounce op een trendline, nu nog een breakout.
Ik was benieuwd, hou je dan wel je verkoopplan BTC in stand?anti elppa schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:06:
Zo. Weer lading btc gekocht!!!!
Nu 100% btc. Eth en ltc gedumpt voor btc. Ik ben nu echt aardig zeker dat we geen shitcoin season krijgen zoals vorige cycles. Daarom deze actie. Voelt echt goed.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Either way, tijd dat dat ding gaat lopen.Durpstick schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:05:
[...]
Ah ja, bij mij ligt die line op de topjes van de candle bodies, en dan zit ie er nog net onder.
hee daar issie weer!
Leuke vakantie gehad?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2si7yv6Oj2iLBminyjwkz8o5.gif?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hij is al een eeuw terug. Heb jij een leuke vakantie gehad?resusaapje schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:16:
[...]
hee daar issie weer!
Leuke vakantie gehad?
[Afbeelding]
resusaapje schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:16:
[...]
hee daar issie weer!
Leuke vakantie gehad?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_exif()/f/image/DlhP3t2Lt1BeAxsyjaGgcSYr.webp?f=user_large)
Een bijna perfecte lineaire aanwas voor BTC op de hourly. BTC trekt zelf zijn lijntjes tegenwoordig. Makkelijk.
[ Voor 32% gewijzigd door troje op 17-12-2024 14:23 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Zie liever een verticale groene lijn naar de 420K, maar ja wie ben ik.troje schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:22:
Een bijna perfecte lineaire aanwas voor BTC op de hourly. BTC trekt zelf zijn lijntjes tegenwoordig. Makkelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!