Kol Nedra schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:15:
Heey hallo allemaal hoe is het hier? Ik had fftjes een maandje vakantie genomen![]()
Tja hoe begin je hier als je een tijdje weg geweest ben.....
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de geweldige memes die de afgelopen maand langs gekomen zijn, heerlijk ik heb mij echt kapot gelachen!![]()
Ik hoop dat ik er geen enkele gemist heb, is toch raar, wel kunnen kijken maar niet reageren.
maar wat voor een geweldige maand was het ook; 5 december voor de alle eerste keer door de $100k heen, helaas kon ik deze feest niet met jullie mee genieten, maar treur niet ik heb het ook gevierd, zie hier mijn feestje op 5 dec:
[Twitter]
wat kan ik verder zeggen op dit moment, heel veel is er niet veranderd; nog steeds BTC geen 1 miljoen dus we moeten nog steeds werken voor die vieze fiat airdrop iedere maand.
Deze maand voelde overigens als een eeuwigheid, volgende keer ga ik maar toch niet teveel in andere topics zitten en reageren anders gaan ze allemaal rapparteren, Slowchat topic is en blijft toch nr.1 op Tweakers, there is no second best!!!
Goed weekend allen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
/f/image/PTFNkuyQgpuV5okpTfsTDJoZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MpT6RrYvU9Dt5mol7t54S00b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/awEfj4AecidIgVcsXAJqiuOs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Mp5NZewkWmNeRHCF24bgD1vc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/B66jg7tc4uKI07eKccWS0jGl.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vYJ2mVTQef4uHPSgaYlRbK5S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ON5YLlJQlz6KuARxth6Z953B.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EyaZk2nz3PQKtrzNdkv4z7B6.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/rkyTbQhGbBKogAao1wxhHhBN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FuaSRjqKWXthcAPNmSwSzoXL.jpg?f=fotoalbum_large)