[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 256 Laatste
Acties:
  • 872.157 views

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 16:43
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:15:
Heey hallo allemaal hoe is het hier? Ik had fftjes een maandje vakantie genomen :z
Tja hoe begin je hier als je een tijdje weg geweest ben.....

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de geweldige memes die de afgelopen maand langs gekomen zijn, heerlijk ik heb mij echt kapot gelachen! _/-\o_
Ik hoop dat ik er geen enkele gemist heb, is toch raar, wel kunnen kijken maar niet reageren.

maar wat voor een geweldige maand was het ook; 5 december voor de alle eerste keer door de $100k heen, helaas kon ik deze feest niet met jullie mee genieten, maar treur niet ik heb het ook gevierd, zie hier mijn feestje op 5 dec:
[Twitter]

wat kan ik verder zeggen op dit moment, heel veel is er niet veranderd; nog steeds BTC geen 1 miljoen dus we moeten nog steeds werken voor die vieze fiat airdrop iedere maand.

Deze maand voelde overigens als een eeuwigheid, volgende keer ga ik maar toch niet teveel in andere topics zitten en reageren anders gaan ze allemaal rapparteren, Slowchat topic is en blijft toch nr.1 op Tweakers, there is no second best!!!

Goed weekend allen d:)b
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/718efa78c544e2465747b7e49ff4aabf/tenor.gif?itemid=16062594

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 12:57

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:24:
[...]

BLIJF EENS EVEN BIJ ZEG, HIER HADDEN WE HET AL OVER.

Moge Elpa je lekker met azijn besproeien... Als hij niet alles al opgedronken heeft.
Ach het zijn sowieso verwarrende tijden. Kol is terug, ik snap dat je dan door alle opwinding even een pagina aan postjes mist.

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12-2025

filthy rich

löp wa los

Wat vinden jullie:

Ik heb voor mijn buurvrouw een pakketje in ontvangst genomen een week geleden. Vervolgens haar drie keer aan herinnert, waarop zij 3 keer heeft gezegd dat ze hem 'vandaag' zou op halen.

Mag ik dat pakketje nu verkopen op marktplaats voor sats?

en aans löpt wa vast

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
@Guere kom maar in met je filmpje?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:51

Darrell

Fiat moonboy

Heey hallo allemaal hoe is het hier? Ik had fftjes een maandje vakantie genomen :z

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de geweldige memes die de afgelopen maand langs gekomen zijn, heerlijk ik heb mij echt kapot gelachen! _/-\o_
Ik hoop dat ik er geen enkele gemist heb, is toch raar, wel kunnen kijken maar niet reageren.

maar wat voor een geweldige maand was het ook; 5 december voor de alle eerste keer door de $100k heen, helaas kon ik deze feest niet met jullie mee genieten, maar treur niet ik heb het ook gevierd, zie hier mijn feestje op 5 dec:
[Twitter]

wat kan ik verder zeggen op dit moment, heel veel is er niet veranderd; nog steeds BTC geen 1 miljoen dus we moeten nog steeds werken voor die vieze fiat airdrop iedere maand.

Deze maand voelde overigens als een eeuwigheid, volgende keer ga ik maar toch niet teveel in andere topics zitten en reageren anders gaan ze allemaal rapparteren, Slowchat topic is en blijft toch nr.1 op Tweakers, there is no second best!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EuxqK3adlHSsnBZTaU-n1TbR788=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PTFNkuyQgpuV5okpTfsTDJoZ.png?f=fotoalbum_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 16:43
filthy rich schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:27:
Wat vinden jullie:

Ik heb voor mijn buurvrouw een pakketje in ontvangst genomen een week geleden. Vervolgens haar drie keer aan herinnert, waarop zij 3 keer heeft gezegd dat ze hem 'vandaag' zou op halen.

Mag ik dat pakketje nu verkopen op marktplaats voor sats?
Afbeeldingslocatie: https://th.bing.com/th/id/R.3c62cb0bd91089e72f4015d2b04b68b0?rik=rQcHxb6xFbJTCw&riu=http%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FnGOZPKGbB3xpm%2Fgiphy.gif&ehk=bRpMzq5LRIA0l0RGYB3vNQ%2FjJvoujYU0V1hW%2BHzvBug%3D&risl=&pid=ImgRaw&r=0

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:50

knakworst

Get more sats!

WhySoSerious schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:24:
[...]

BLIJF EENS EVEN BIJ ZEG, HIER HADDEN WE HET AL OVER.

Moge Elpa je lekker met azijn besproeien... Als hij niet alles al opgedronken heeft.
Ohjee pretendeerde een halfuur lang een sociaal leven te hebben en kan in de bull niet alles teruglezen. Maar in de NOS wordt speciifiek crypto's benoemd, bij nu.nl niet.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Guere schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:44:
[...]

Ja hallo ik heb net voor de zoveelste keer de datum in de video aan moeten passen, ga dat niet nog een keer doen!
Nou, waar blijft ie dan?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
WB @Kol Nedra !

Ik pak er 1 uit de ouwe doos!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qviATHJXnOjcQsUaLb_uO9Cm79k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zmDh4AOZkVXcoJbaLNEluEAr.jpg?f=user_large

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[Twitter]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3a0C1fuf8Z_E3kha2S7JEEWO8w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Be6Xn1FHTr619xAbSr8H3jM9.jpg?f=user_large

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:24
Welkom terug @Kol Nedra :)

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
_O- _O- _O- _O- Prachtig getimed ook

Tomtom staat er weer strak op

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• YES

YES

Moderator General Chat

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
GabberPiet schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 20:26:
[...]

Dus die gek heeft inmiddels ruim negen en een half miljoen euro aan vermogen en verschijnt nog steeds op zijn werk? Plausibel...
Ken meerdere mensen met >10 BTC en ze hebben allemaal 1 ding gemeen: Ze werken gewoon, ze zien het als iets erbij, ze lopen er verder niet mee te koop, rijden oude auto's, betalen gewoon hypotheek en zien het niet als iets om over een maandje met pensioen te gaan.

Ze leven gewoon hun leven, vinden het moeilijk BTC's naar Euro om te zetten en het geld uit te geven. En dat heeft ze waarschijnlijk ook in deze positie gebracht.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:54
Over dat nieuwsartikeltje van onze rakkers van de BD. Die hebben nog steeds niet geleerd van de toeslagen affaire. Nu mag de gewone man weer bewijzen dat ie teveel is aangeslagen op zijn vermogen, maar wel eerst betalen en dan natuurlijk veel te laat en door alle hoepeltjes heen gesprongen pas ons geld terug.

Gezien ik geen maandje weg wil van tweakers alla onze Kol hou ik de verwensingen aan deze boevenbende maar voor mezelf.

discogs

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:09
Geweldige video weer, en ook best oké dat Kol weer terug is.

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:01
Prachtig, meesterwerk en geweldig _/-\o_

Alleen een duimpje was niet genoeg :)

[ Voor 7% gewijzigd door Laurens1970 op 13-12-2024 22:52 ]

• Pinsa
  • Laatst online: 22:01
Welkom terug! @Kol Nedra d:)b

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005

[Twitter]

Welkom terug @Kol Nedra

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwC_pf2bOpHFt-dbmB82FslioRo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MpT6RrYvU9Dt5mol7t54S00b.jpg?f=fotoalbum_large

Tijd om in te slaan! Moooooooon!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b38XhqSP-o37NAGwMMf_yqdorwg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NXrPQ50FNegVtBPggMZJQ6rT.gif?f=user_large

Ik lul ook zomaar wat

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:46:
[...]

Ken meerdere mensen met >10 BTC en ze hebben allemaal 1 ding gemeen: Ze werken gewoon, ze zien het als iets erbij, ze lopen er verder niet mee te koop, rijden oude auto's, betalen gewoon hypotheek en zien het niet als iets om over een maandje met pensioen te gaan.

Ze leven gewoon hun leven, vinden het moeilijk BTC's naar Euro om te zetten en het geld uit te geven. En dat heeft ze waarschijnlijk ook in deze positie gebracht.
Als ik morgen ineens 10 BTC had, dan verkocht ik er zeker 5 en mijn huidige woning en kochten we er een mooi stulpje met meer tuin dan woonoppervlakte van dan we nu hebben en..... ging ik maandag gewoon weer aan het werk.
Ik zou wel heel goed gaan nadenken over wat ik nou echt wil doen maar helemaal niet meer werken, nooit. Ik zou me dood vervelen en ik denk dat dat weer hele slechte dingen in de hand zou werken.

Ik snap heel goed dat (verstandige) mensen met veel geld gewoon lekker blijven werken.

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08-2025

Lentehoofdje

Ago ergo sum

• YES

YES

Moderator General Chat
Laurens1970 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:48:
[...]

Prachtig, meesterwerk en geweldig _/-\o_
Gut, als zelfs ons Laurens uit zijn lurker-hol gekropen komt om te posten heb je het wel héél goed gedaan @Guere ;)

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

YES schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:52:
[...]

Als ik morgen ineens 10 BTC had, dan verkocht ik er zeker 5 en mijn huidige woning en kochten we er een mooi stulpje met meer tuin dan woonoppervlakte van dan we nu hebben en..... ging ik maandag gewoon weer aan het werk.
Ik zou wel heel goed gaan nadenken over wat ik nou echt wil doen maar helemaal niet meer werken, nooit. Ik zou me dood vervelen en ik denk dat dat weer hele slechte dingen in de hand zou werken.

Ik snap heel goed dat (verstandige) mensen met veel geld gewoon lekker blijven werken.
Je kan thuis toch ook gewoon de hele dag op tweakers?

en aans löpt wa vast

• YES

YES

Moderator General Chat
filthy rich schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:53:
[...]

Klopt, maar dan zou ik tussen het posten op tweakers door nog veel stommere dingen gaan doen dan werken :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Oké. @Kol Nedra is terug. Top, heel mooi. Geweldig.
@Guere zijn filmpie is sowieso nu al legendarisch.
Ik ben benieuwd of we nog mooiere momenten gaan krijgen in de bullrun.

Toch graag nog iets anders, wat serieuzer: heeft iemand nog iets vernomen van skrunsies? Iemand contact gehad met hem sinds zijn laatste post?
Zijn laatste bericht hier gaf me de rillingen en ik werd er oprecht enigszins emotioneel van (dat heb ik sinds ik zelf vader ben, als het op kinderen aankomt, schiet ik zo vol). Ik tag hem bewust niet nu, omdat ik hem niet zo'n notificatie-bom wil bezorgen als we met Kol hebben gedaan, ook omdat hij mogelijk door een hele zware tijd gaat. Ik ben benieuwd of iemand nog iets van hem vernomen heeft?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
omg prachtig Guere, je blijft geniaal met je memes _/-\o_

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:08

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• knakworst

knakworst

Get more sats!

filthy rich schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oPok78ECu4HjtzVYaOxZ0BOzNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/awEfj4AecidIgVcsXAJqiuOs.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
Wispe schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:14:
[...]

Microsoft zal spijt krijgen. Mooi idee toch? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQU6oIVBqxUw64B_t879iJ00Vv8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Mp5NZewkWmNeRHCF24bgD1vc.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Pexow
  • Laatst online: 08-10-2025
YES schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:04:
[...]

Huh, ik lees dit:

"Dat stelsel moet op de schop, omdat de werkelijke opbrengst de afgelopen jaren door de lage rentes vaak lager was dan gedacht. Daardoor moest de overheid vaak spaarders terugbetalen omdat zij te veel belasting hadden betaald."

En daarna dit:

"Om de 2,5 miljard euro die de Staat nu misloopt op te vangen, worden enkele andere zaken in box 3 veranderd. Zo wordt het fictieve rendement verhoogd"

Begrijp ik het niet goed, of gaan ze fictief rendement verhogen terwijl bekend is dat ze daar nu elke keer al veel van moeten terugbetalen?
Het is allemaal voor de bühne. Sinds Piketty in het nieuws kwam met zijn verhaal over vermogensbelasting bestaat het beeld dat we in Nederland ook te weinig vermogensbelasting betalen. Wij betalen in Nederland meer dan de voorgestelde belasting dus dit beeld klopt niet. Feitelijk betalen we hier teveel vermogensbelasting en daar wordt de overheid steeds voor teruggefloten. Elke methode om het kostenneutraal op te lossen zal falen, omdat de belasting simpelweg naar beneden moet.

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22:44
Geniaal! Lig hier in een hotelkamer met mijn vriendin, half bezopen na veel te veel gluhwein op een Duitse kerstmarkt. Helemaal kapot gelachen om deze legendarische video. Het was al een geweldige dag, maar de timing hiervan heeft het nog mooier gemaakt d:)b

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:58
Steady schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 23:18:
[...]

Geniaal! Lig hier in een hotelkamer met mijn vriendin, half bezopen na veel te veel gluhwein op een Duitse kerstmarkt. Helemaal kapot gelachen om deze legendarische video. Het was al een geweldige dag, maar de timing hiervan heeft het nog mooier gemaakt d:)b
Sc baby in de maak dus. Naam: Kol

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
13 december (terugkomst van Kol en meme van Guere) > 5 december.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pexow schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 23:17:
[...]

Het is allemaal voor de bühne. Sinds Piketty in het nieuws kwam met zijn verhaal over vermogensbelasting bestaat het beeld dat we in Nederland ook te weinig vermogensbelasting betalen. Wij betalen in Nederland meer dan de voorgestelde belasting dus dit beeld klopt niet. Feitelijk betalen we hier teveel vermogensbelasting en daar wordt de overheid steeds voor teruggefloten. Elke methode om het kostenneutraal op te lossen zal falen, omdat de belasting simpelweg naar beneden moet.
Belasting is van de middeleeuwen ;) , peasants

• shovelhead1340
Steady schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 23:18:
[...]

Bewonderenswaardig dat je dan de SC als prio hebt
💪🏻of🤔

Ik lul ook zomaar wat

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:32

WhySoSerious

Be the change.

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

shovelhead1340 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 23:40:
[...]

Bewonderenswaardig dat je dan de SC als prio hebt
💪🏻of🤔
ach met een sigaretje...

en aans löpt wa vast

• Gelukszoekr
We doen hier niet meer aan sigaretjes...

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

De verwachte pump blijft uit. Zullen we Kol maar weer bannen?

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 23:44:
[...]

We doen hier niet meer aan sigaretjes...
was ook het spreekwoordelijke sigaretje

en aans löpt wa vast

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:12
Alts down, bitcoin up. Kol terug. Goed teken!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

• shovelhead1340

Ik lul ook zomaar wat

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gsgoyxyb9fr8sE_pXw-1KAzpxPA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/B66jg7tc4uKI07eKccWS0jGl.jpg?f=user_large

Geintje Kol, ook ik heb je gemist. Kun je hier nog even toelichten wat je wél binnen deze muren kan zeggen, maar niet buiten de slow chat? Dan kunnen wij er nog wat van leren.

Maktub

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Welkom terug @Kol Nedra ouwe reus!

@Guere _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

YES schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:54:
Oké. @Kol Nedra is terug. Top, heel mooi. Geweldig.
@Guere zijn filmpie is sowieso nu al legendarisch.
Ik ben benieuwd of we nog mooiere momenten gaan krijgen in de bullrun.

Toch graag nog iets anders, wat serieuzer: heeft iemand nog iets vernomen van skrunsies? Iemand contact gehad met hem sinds zijn laatste post?
Zijn laatste bericht hier gaf me de rillingen en ik werd er oprecht enigszins emotioneel van (dat heb ik sinds ik zelf vader ben, als het op kinderen aankomt, schiet ik zo vol). Ik tag hem bewust niet nu, omdat ik hem niet zo'n notificatie-bom wil bezorgen als we met Kol hebben gedaan, ook omdat hij mogelijk door een hele zware tijd gaat. Ik ben benieuwd of iemand nog iets van hem vernomen heeft?
Eigenlijk zouden we met de kerst nog een keer die inzamelingsactie moeten herhalen..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-01 21:51
Hahaha grote held, tranen in mn ogen! Respect

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:04

tomtom901

Moderator General Chat
Oke, deze gaat de OP in. Fan-tas-tisch _O- _O- _O- _O- _O-

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
tomtom901 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 00:51:
[...]

Oke, deze gaat de OP in. Fan-tas-tisch _O- _O- _O- _O- _O-
Ik ken hem niet, maar erg leuk gedaan en ondanks de ban zijn veel mensen van hem blijven houden. Gezien z’n YouTube filmpje leuke technische flapuit om niet te mogen missen hier! 😂👍👍

• LadyS
  • Laatst online: 24-12-2025
_O- _O-

Geweldige (bonus)afsluiter van een vervelende grieperige week. Ik hoest mijn longontsteking weer terug van het lachen.

@Kol Nedra Fijn dat je er weer bent *O*

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:02
Weekend pump? o<:)

The Bull is on!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08-01 00:31
Moest net € 87 afrekenen voor een avond bieren met z’n teeetjes . Dat kan echt niet kloppen toxic? 7 drankjes pp, ik tel zelf niet verder dan 5. Mja zal wel, iig geen fooi gegeven. Zit bij de prijs inbegrepen. Ik drong nog aan, maar mijn maat rekenende af terwijl ik klaarstond met mkm. Cro cashback van 2%. Helaas, volgenden keeer beter. Iig geen fooi gegeven, zit bij de prijs in toch?… Sjeez

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:02
AlterBridge schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 02:10:
Moest net € 87 afrekenen voor een avond bieren met z’n teeetjes . Dat kan echt niet kloppen toxic? 7 drankjes pp, ik tel zelf niet verder dan 5. Mja zal wel, iig geen fooi gegeven. Zit bij de prijs inbegrepen. Ik drong nog aan, maar mijn maat rekenende af terwijl ik klaarstond met mkm. Cro cashback van 2%. Helaas, volgenden keeer beter. Iig geen fooi gegeven, zit bij de prijs in toch?… Sjeez
A87 is that you?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

• AlterBridge

[Twitter]

Lees nu pas alles terug. Wat fijn dat je weer bij ons bent Kol! Welcome back. Stack die sats. Op naar 0,42m!

• AlterBridge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kAJ7usL8jjeraKUZSFHiG-ssU1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vYJ2mVTQef4uHPSgaYlRbK5S.jpg?f=fotoalbum_large

Wat is dit!? Ik kijk hier al een maand naar uit, maar kan het zelfs na refreshen niet afspelen :-( !

• AlterBridge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23Co--Nl474djjHpJ1mb8szQzDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ON5YLlJQlz6KuARxth6Z953B.jpg?f=fotoalbum_large

Zoekfunctie helpt niet

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27
Was dit de pump? 🙃

• labtech2000
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20-07-2025
FrambozenTaart schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 18:50:
[...]

1 van de mooiste dingen in het leven is zolang schijten in de baas zijn tijd totdat je benen slapen.

Of bedoelde je dat niet?
_O- _/-\o_ _O-

De tandjes zeg… deze long-time lurker spuugt tijdens het wachten op eten en een vlucht op de luchthaven Detroit ff zijn bier uit… holy shit… als je denkt dat lachten terwijl je cola drinkt erg is, wacht maar tot er bier uit je neus komt… en die yankees maar vreemd kijken …

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Zo, was ff op pad.

Heb ik nog iets gemist?

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FrambozenTaart schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 03:13:
Zo, was ff op pad.

Heb ik nog iets gemist?
Nee

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
23 december.

Net op tijd voor kerstavond!

Dat zit wel Schnorr.

• Wispe
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 04:08:
[...]

23 december.

Net op tijd voor kerstavond!
Dan is mn 13de maand er al. Perfecte timing.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
@elektriekert

En de volgende

• Gipsy King

[Twitter]

Saluté !

Morgen 110 k ?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:51

Darrell

Fiat moonboy

Weet je zeker dat het maar 5 drankjes waren? oOo

• Wispe
  • Niet online
Darrell schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 06:54:
[...]

Weet je zeker dat het maar 5 drankjes waren? oOo
_O-

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:03
[...]

ja zeer herkenbaar. Met 10 tot 30 btc ken ik er idd een handje vol. En wat je zegt, net als ik schrale atser. Echt serieus bier uit blik, oude kleren, geen dikke auto's. Ik ben met die 2 tesla's al een uitzondering (zegt genoeg denk ik). Werken ook allemaal fulltime en absoluut niet de intentie om ooit meer dan 50% te verkopen.

Best grappig om zo meer verhalen te horen. Is blijkbaar toch echt een bepaald type mens

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
hahahahh echt zo ongekend goed!!!! Dacht dat het na dimitri wel klaar zou zijn....nog ff @tomtom901 en @LadyS in de schijnwerper in de bonus _O- _O- _O- _O- _O-

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:57
anti elppa schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:06:
[...]

En wat je zegt, net als ik schrale atser. Echt serieus bier uit blik, oude kleren, geen dikke auto's. Ik ben met die 2 tesla's al een uitzondering (zegt genoeg denk ik).

[..]

Is blijkbaar toch echt een bepaald type mens
Ik ben ook zo’n type mens.

Twee afgeragde Fords op de oprit, meeste kleren gaan al acht jaar mee. Tequila bier van de Aldi en meestal eet ik gewoon crackers met een beetje choco pasta erop.

Belangrijkste verschil is denk ik dat ik nauwelijks Bitcoin heb.

Maktub

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Ken er ook eentje, klopt allemaal, rijdt alleen een Porsche, voor de rest doet ie gewoon normaal. :+ Nee, zonder grappen, ik heb mijn BTC positie wat derisked, de rest laat ik lopen. Heb ook geen behoefte aan meer fiat op dit moment of voor mijn eigen gewin, we hebben op dit moment 1 kleintje, ik zou er nog wel 1 of 2 willen denk ik, die zou ik dan willen helpen. Dat is eigenlijk mijn doel.

Verder gewoon een goede baan met een belachelijk salaris, dus daar wordt alles van betaald wat betaald moet worden. Traden en investeren is allemaal extra.

[ Voor 25% gewijzigd door tomtom901 op 14-12-2024 08:17 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:58
MrMrq schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:10:
[...]

Ik ben ook zo’n type mens.

Twee afgeragde Fords op de oprit, meeste kleren gaan al acht jaar mee. Tequila bier van de Aldi en meestal eet ik gewoon crackers met een beetje choco pasta erop.

Belangrijkste verschil is denk ik dat ik nauwelijks Bitcoin heb.
De Fords:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xvgFjQCam8bCL489ozqpBw7kTU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EyaZk2nz3PQKtrzNdkv4z7B6.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fFEZ3ADvoTOIT-dt1HysmjlKngM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rkyTbQhGbBKogAao1wxhHhBN.jpg?f=fotoalbum_large

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:24
@Kol Nedra welcome back ouwe rukker! When fiat airdrop?
@Guere meesterlijke video weer

@OT: bullflag in the making op de hourly? Ik vind de pump na bekendmaking van de Nasdaq nog wat flauwtjes eigenlijk. Is toch meer exposure in de boomermarkten

• anti elppa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JxToi2AaWBm0emlpur-z2QKhDxc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fN33TuiTll4QuNrjpOrMz3XM.jpg?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:20:
@OT: bullflag in the making op de hourly?
Die zie ik niet.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Prachtig dit, volgens mij zijn ze eerder vergeten er een paar aan te slaan dan te weinig :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Guere
  • Laatst online: 19:24
Goedemorgen!

Bedankt iedereen voor alle positieve reacties! O+ Altijd erg fijn om te lezen dat het bevalt. Ik maak ze in ieder geval met veel plezier: zelf moet ik tussendoor ook wel even lachen om sommige grapjes... en wat de SC betreft is dat meestal wel een goed teken :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
tomtom901 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:12:
[...]
Verder gewoon een goede baan met een belachelijk salaris, dus daar wordt alles van betaald wat betaald moet worden. Traden en investeren is allemaal extra.
Ik heb heel leuk werk met een belachelijk salaris, maar ik verwacht dat belachelijk bij jou een andere betekenis heeft.

Traden heb ik geen tijd voor.. maar wel heel leuk werk dus. :9

Zit er trouwens ook aan te denken om een opleiding te gaan doen vanuit het werk. Als ik die opleiding dan afgerond heb zak ik 1 schaal. Klinkt aantrekkelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 14-12-2024 08:51 ]

Zero.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:24
Pelox schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:49:
[...]

Ik heb heel leuk werk met een belachelijk salaris, maar ik verwacht dat belachelijk bij jou een andere betekenis heeft.

Traden heb ik geen tijd voor.. maar wel heel leuk werk dus. :9
Ik heb belachelijk werk met een leuk salaris, telt dat ook?

@tomtom901 soms zie je dingen die je wil zien blijkbaar :'(

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Haha ja dat hangt er vanaf, ik werk voor een grote networking vendor (US based) dus dan kun je al wat OpSec toepassen om dat uit te vogelen.
[...]
Zit er trouwens ook aan te denken om een opleiding te gaan doen vanuit het werk. Als ik die opleiding dan afgerond heb zak ik 1 schaal. Klinkt aantrekkelijk.
Goede deal idd. Zo denk ik er al een tijdje over om me om te laten scholen naar elektromonteur of op zijn minst wat cursusjes te pakken. Vind dat toch wel gaaf werk eigenlijk.

• zenith
  • Niet online
N/m :)

[ Voor 97% gewijzigd door zenith op 14-12-2024 10:00 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:33
Die zit zwaar aan de Hopium pijp dayumn :9

• Gipsy King
Simply the best.

Better then all the rest.

Fijn weekend allemaal.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:33

[Twitter]

Daar istie weer!
Het zij een dag te laat, maar dat wordt je vergeven :p

Welkom terug!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 11:08
Ik werk fulltime bij een bedrijf dat me een belachelijk salaris van 25 euro per dag betaalt. Het is misschien niet veel, maar ik mag niet klagen, want er zijn ook secundaire arbeidsvoorwaarden! Zo krijg ik gratis koffie. Nou ja, "gratis" is een groot woord, want ik moet wel zelf een koffiebeker meenemen. Papier is namelijk niet meer toegestaan vanwege de nieuwe milieuregels. Kleine moeite, toch?

Vorig jaar hadden we zelfs een winstdeling. Dat klinkt mooi, maar helaas bleek de winst negatief te zijn, dus moesten we allemaal 49 euro terugbetalen. Dat was even slikken. Maar goed, dit jaar hebben we nog hoop dat het beter uitpakt.

Gelukkig werk ik maar 60 uur per week, dus houd ik nog wat tijd over om in crypto te traden. Mijn strategie? Ik koop alleen munten die op een dag minimaal 10x in waarde zijn gegaan. Want als ze dat kunnen, moet er wel serieus geld achter zitten, toch? Dat is mijn pensioenplan in wording. Het leven is prima zo!

Een echte golver is nooit uitgeput

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
LoBbY_1 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 09:33:
Ik werk fulltime bij een bedrijf dat me een belachelijk salaris van 25 euro per dag betaalt. Het is misschien niet veel, maar ik mag niet klagen, want er zijn ook secundaire arbeidsvoorwaarden! Zo krijg ik gratis koffie. Nou ja, "gratis" is een groot woord, want ik moet wel zelf een koffiebeker meenemen. Papier is namelijk niet meer toegestaan vanwege de nieuwe milieuregels. Kleine moeite, toch?

Vorig jaar hadden we zelfs een winstdeling. Dat klinkt mooi, maar helaas bleek de winst negatief te zijn, dus moesten we allemaal 49 euro terugbetalen. Dat was even slikken. Maar goed, dit jaar hebben we nog hoop dat het beter uitpakt.

Gelukkig werk ik maar 60 uur per week, dus houd ik nog wat tijd over om in crypto te traden. Mijn strategie? Ik koop alleen munten die op een dag minimaal 10x in waarde zijn gegaan. Want als ze dat kunnen, moet er wel serieus geld achter zitten, toch? Dat is mijn pensioenplan in wording. Het leven is prima zo!
Klinkt solide. Change nothing.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

LoBbY_1 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 09:33:

Hey! Ben jij mij?

• Gipsy King
Zit hier nog volk in ASTR ? Anders koop ik een paar kratjes.

• zenith
  • Niet online
Gipsy King schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 09:48:
Heb meer behoefte aan een kratje dan ASTR

• Wispe
  • Niet online
Gipsy King schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 09:48:
Paar maanden geleden eruit geflikkerd. Had ik dat niet moeten doen dan?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:51

[Twitter]

Hey Kollie, ouwe boemert, welkom terug.
Namens mij en de rest van de SC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hak_jS_n_ZG_GhDAjwzauQNuEsk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rQtmQomn2WHdFYTSIfWDntcv.jpg?f=user_large

• Gipsy King
Wispe schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 10:03:
[...]

Paar maanden geleden eruit geflikkerd. Had ik dat niet moeten doen dan?
Waarschijnlijk toen een goede keuze , maar er is nu zeker ruimte omhoog if u ask me. Weet trouwens iemand waar de dollar knop zit in ze cmc app ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dy2ekvLatlacKFlqHu7Khe1VXAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FuaSRjqKWXthcAPNmSwSzoXL.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
_/-\o_

Dit kan je volgens mij frontrunnen. MSTR op Tradegate opent maandag ver voordat de yanks wakker worden

Pagina: 1 ... 75 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!