[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 256 Laatste
Acties:
  • 872.396 views

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:27:
[...]

ken ik niet, hoef ik ook niet te zien. Ik ben erg oud kwa comedy. Als ik wil lachen klik ik gewoon wat aan van waardenberg en de jong, jiskefet, hans teeuwen en theo maassen. Al dat nieuwe spul trek ik niet.
George Carlin agreed dit niet met je.

Teeuwen zou willen dat hij in zijn schaduw mocht staan. Of liggen.

Dat zit wel Schnorr.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
Stukfruit schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:36:
[...]

George Carlin agreed dit niet met je.

Teeuwen zou willen dat hij in zijn schaduw mocht staan. Of liggen.
ook deze vent ken ik niet. Ff gegoogled, dat fossiel ligt al onder de grond. En best lang ook al, ruim voor die hele shit storm/ gier over de wereld uitgestort werd. (sowieso vind ik amerikaanse standup comedy next level bagger).

Geen idee dus waarom je schrijft dat hij het er niet mee eens is, als ie het niet meegemaakt heeft. Hij was al dood precies toen de mensen die ik hier noemde hoogtij vierden.

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 11-12-2024 06:42 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:40:
[...]

ook deze vent ken ik niet. Ff gegoogled, dat fossiel ligt al onder de grond. En best lang ook al, ruim voor die hele shit storm/ gier over de wereld uitgestort werd. (sowieso vind ik amerikaanse standup comedy next level bagger).

Geen idee dus waarom je schrijft dat hij het er niet mee eens is, als ie het niet meegemaakt heeft. Hij was al dood precies toen de mensen die ik hier noemde hoogtij vierden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KzXYD43FpdaYONXeBk3x4PvJNHY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/srGi8RNPsRI3CFU2AkVqUNnI.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• anti elppa
heerlijk. heb hem al op. 2 zelfs :9

420k vandaag?

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:19
anti elppa schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:40:
[...]

Zelf weten. Heb zelf Carlin ook pas 'ontdekt' toen hij al gestorven was, maar hij is voor mij alsnog één van de leukste, maar zeker één van de geniaalste mensen ooit. Ricky Gervais is zo nu en dan vergelijkbaar, die leeft nog wel. Maar als ik moest kiezen tussen die twee dan was het zeker Carlin.

Even heel serieus op de vroege ochtend. Qua BTC, hij staat weer net zo hoog als de laatste dagen, niks te zien.

YouTube: The Naked Gun - "Nothing to see here!" (1080p)

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

tomtom901

Moderator General Chat
De helft is ook goed.

• anti elppa
Playa del C. schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:07:
[...]

Zelf weten. Heb zelf Carlin ook pas 'ontdekt' toen hij al gestorven was, maar hij is voor mij alsnog één van de leukste, maar zeker één van de geniaalste mensen ooit. Ricky Gervais is zo nu en dan vergelijkbaar, die leeft nog wel. Maar als ik moest kiezen tussen die twee dan was het zeker Carlin.

Even heel serieus op de vroege ochtend. Qua BTC, hij staat weer net zo hoog als de laatste dagen, niks te zien.

YouTube: The Naked Gun - "Nothing to see here!" (1080p)
Engelse humor is wel mijn ding. Gervais vind ik dus geweldig. Die heeft gelukkig nog wel schijt aan alles en iedereen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhHlyuhYG-YKNC7i9PG5cS6HNhY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/X8d3vOKH5sv5IYOejHzbQOyd.png?f=fotoalbum_large

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:19
anti elppa schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:11:
[...]

Engelse humor is wel mijn ding. Gervais vind ik dus geweldig. Die heeft gelukkig nog wel schijt aan alles en iedereen.
Inderdaad. Ik ook, jij ook dacht ik. Luister een half uur Carlin aub 8) Daarna kom je smekend excuses aanbieden voor de woorden die jij in je mond genomen hebt, als een Will Smith. Zo niet, dan verwacht ik dat de kenners jou professioneel dit forum uit roasten :P Dan noemen we ze "Elppa's". (anti "anti elppa")

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 tja heeft die dodo al wel een sell target ingesteld? Of hij gaat hij zijn eigen hopium achterna? Lekker hodlen tot 5+ en op 4+ klapt de hele zaak *O*

Afbeeldingslocatie: https://ih1.redbubble.net/image.1027986892.6323/st,small,507x507-pad,600x600,f8f8f8.u2.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Ik verlang naar wat dikke palen

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08-2025

Lentehoofdje

Ago ergo sum

anti elppa schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:27:
[...]

ken ik niet, hoef ik ook niet te zien. Ik ben erg oud kwa comedy. Als ik wil lachen klik ik gewoon wat aan van waardenberg en de jong, jiskefet, hans teeuwen en theo maassen. Al dat nieuwe spul trek ik niet. Komt oa door die hele cancel, lthbiyereaf+++ drek enz Kunnen die cabaretiers ook niets aan doen uiteraard.
Dat heb ik ook met Arjen Lubach. Hij schijnt ook geweldig te zijn, ik zie het echter niet... :+

• anti elppa
Lentehoofdje schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:28:
[...]

Dat heb ik ook met Arjen Lubach. Hij schijnt ook geweldig te zijn, ik zie het echter niet... :+
ook paar keer geprobeerd, zeer middelmatig imo. Beetje makkelijke oneliners mbt actualiteiten. Maar blijkbaar slaat dat aan bij de gemiddelde nederlander.
Ook niet gek, gemiddelde nederlander koopt tegenwoordig ook XRP......makes sence nu ik er over nadenk

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6DPFw8_saHcm5PU_DadQZJYt77A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RxWD7IPKpDrdxVycbi79wJVZ.gif?f=user_large

Maktub

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
When Kol?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat
Geinig, het Reddit algoritme schotelde mij deze ook al voor

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Deman23 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 00:58:
[...]

Dat patroon hangt wel aan een zijden draadje, we hebben wel een groene dag nodig ook om daar binnen te blijven..
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12:05
FrambozenTaart schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:00:
Ik follow niet zoveel influencers wat betreft investing enzo, maar ik denk dat hier wel echt 'wise lessons' gedeeld worden.

Zo zie ik vele mensen hier ook voor me, echte 'shit guys' die er alleen voor de minimale 800% ingaan.

[YouTube: Een inspirerend gesprek met Henry van Loon | Bram Krikke]
Gandhi do you even lift? _O-

En de comments ook _O-

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als we toch comedians aan het tippen zijn op deze vroege ochtend: Anthony Jeselnik - zwarte humor en hij geeft er net een twist aan.

==
hoi

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Wat een scam, bybit met die points die je krijgt bij de debitcard. Of heeft iemand nog wel iets kunnen inwisselen om 09:00:01u?

Y'24

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-01 20:30
RvV schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:04:
Wat een scam, bybit met die points die je krijgt bij de debitcard. Of heeft iemand nog wel iets kunnen inwisselen om 09:00:01u?
Nee, morgen pas!

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• ByteMe_
  • Niet online
Wat een rust opeens? Iedereen heeft het besef dat ze toch nog even loonslaven blijven? :+

BTC gaat wel weer langzaam up.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2TcnbBM6LniLpbVD1TEt7uJlQBU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/82qrqlTRF9a5Et5qxXLxbhHX.gif?f=user_large

• Steady
Glazen bol voorspelt max 98.5K vandaag en daarna weer naar beneden naar 94K.

• Aeronaut
  • Laatst online: 13-01 16:47

Aeronaut

PF sinds TOP '24

smaak van vandaag is iedergeval omhoog

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Steady schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:38:
Glazen bol voorspelt max 98.5K vandaag en daarna weer naar beneden naar 94K.
nee joh, als BTC nu al zo vroeg reageert in de diepe nacht van de yankies. dat belooft wat.... zij hij voorbarig :+

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:49
Aeronaut schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:38:
smaak van vandaag is iedergeval omhoog
Smaak van vandaag is suikerbrood *O*

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13:50
RvV schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:04:
Ik dacht ook dat het vanmorgen aangevuld werd maar wss pas morgen :+

The only easy day is yesterday.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:34
Wanneer bereikt Bitcoin zijn top?

Cowen merkt op dat Bitcoin in het verleden zijn toppen bereikte op het moment dat de MVRV Z-score in een bepaald bereik kwam.

“Historisch gezien komen de cyclus-toppen van Bitcoin overeen met een MVRV Z-score van tussen de zeven en 10. De eerste cyclus eindigde met een score van 7,68 punten, en de laatste met 7,15 punten. De cyclus daartussen kwam zelfs hoger.

Nu ligt de score voor deze cyclus op 3,29,” aldus Cowen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1KlgF2msrAOKKWgpNYJazSmpc4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nwqvU6Ss434shX5VlX20u0Xa.png?f=fotoalbum_large

Bron : YouTube: Bitcoin: Market Value to Realized Value Z-Score

[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 11-12-2024 10:21 ]

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Dus als je de score van nu x2 doet, kom je uit op ca. 180k en dan is dat nog niet de top?

• Gipsy King
Wispe schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:23:
[...]

Dus als je de score van nu x2 doet, kom je uit op ca. 180k en dan is dat nog niet de top?
De precieze conversie rate snap ik ook niet helemaal, maar een x2 is prima zeg ik :P

De Crypto Crow was pinned hem ook op 180K , voor Mei 2025.....
(YouTube: Cardano EXPERT Reveals the Shocking Truth About Bitcoin Price)

Persoonlijk denk ik dat de top plaatsvind in q1-2025. En dat daarna de boel klapt. Maar dat is slecht een onderbuik gevoel.... en die buik is aanwezig :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MHPMlU_zn-c45xF-oT3zOLWGir0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8JK1nZ7OxBEnE3JRDwR4ilRe.jpg?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door Gipsy King op 11-12-2024 10:29 ]

• kbuntu
Ik vind het allemaal prachtig die analyses maar de vorige keer liepen deze ook uiteen van 300000 tot een miljoentriljard, dus eerst maar eens zien of we vandaag überhaupt lekker gaan pompen

• Gipsy King
kbuntu schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:31:
Ik vind het allemaal prachtig die analyses maar de vorige keer liepen deze ook uiteen van 300000 tot een miljoentriljard, dus eerst maar eens zien of we vandaag überhaupt lekker gaan pompen
@Guere
of we vandaag überhaupt lekker gaan pompen
jaren 90 vibes natuurlijk. Memetime

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Nog 1-3 maandjes voor top1 en 9-11 maanden voor top 2... SEND IT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90SFnvafLDyQzO6H3O3oQVY4m-E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R9v1JvfXVUGrHBpVwZU4jzQx.png?f=fotoalbum_large

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-01 09:01
Aeronaut schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:41:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMial01mJslVuDobZIzRTVQ8doA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EFuspYq2JB1G1AAdlwtoNo8g.jpg?f=user_large

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:03
Aeronaut schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:41:
[...]

[Afbeelding]
Denk 2-3 maanden top 1, dan lange bear, dan top 1 weer in de volgende bull over 4 jaar ;)

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
DarkShadow schreef op woensdag 11 december 2024 @ 11:11:
[...]

Denk 2-3 maanden top 1, dan lange bear, dan top 1 weer in de volgende bull over 4 jaar ;)
Ik denk ook dat je voor april 2025 uit de markt moet zijn. Maar dat moet een ieder maar voor zichzelf bepalen.

• MrFX
  • Laatst online: 13-01 14:47

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• ByteMe_
  • Niet online
thierry1982 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 11:13:
[...]

Ik denk ook dat je voor april 2025 uit de markt moet zijn. Maar dat moet een ieder maar voor zichzelf bepalen.
Niemand weet t zeker...

https://newsbit.nl/mark-y...rmarkt-in-zomer-van-2025/

Ik ben zelf uitgegaan van mei/juni.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:38
Persoonlijk denk ik dat er teveel naar de geschiedenis wordt gekeken hier. Wat er in het verleden is gebeurd werd volledig veroorzaakt door particuliere kopers/verkopers aka amateurs (incl. mijzelf uiteraard).

Nu nemen de grote bedrijven/investeerders het over die minder snel overgaan tot fomo buy and panic sells.

De standaard crypto winter is naar mijn mening dan ook voorbij. Dips komen uiteraard nog maar opnieuw -80%? Opnieuw jaren wachten voor de volgende bull?

Ik schat de kans in op 50/50.

• ByteMe_
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 11 december 2024 @ 11:17:
Persoonlijk denk ik dat er teveel naar de geschiedenis wordt gekeken hier. Wat er in het verleden is gebeurd werd volledig veroorzaakt door particuliere kopers/verkopers aka amateurs (incl. mijzelf uiteraard).

Nu nemen de grote bedrijven/investeerders het over die minder snel overgaan tot fomo buy and panic sells.

De standaard crypto winter is naar mijn mening dan ook voorbij. Dips komen uiteraard nog maar opnieuw -80%? Opnieuw jaren wachten voor de volgende bull?

Helaas zoals verwacht:

https://newsbit.nl/domper...egen-bitcoin-investering/

• YES

YES

Moderator General Chat

Denk dat de halving cycle wel enigszins intact blijft, misschien met een minder barre bear, maar ook voor instituten en grote investeerders is een cyrptowinter gunstig om in te kopen. Dus ook die anticiperen denk ik, in zekere zin, wel op de halving cycle.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb deze plaat al een hele tijd zo staan, op basis van de voorgaande twee cycli. April/mei einde bullrun zou betekenen dat het veel vroeger klaar is dan anders. Natuurlijk is de ATH vroeger gebroken dan de vorige keren, maar de ATH in de vorige run van '21, werd ook eerder in de cyclus doorbroken dan de bullrun daar weer voor.
Ik ga dus gewoon uit van wederom een periode van zo'n 1000 dagen voordat het weer afgelopen is en we de cryptowinter in duiken. Wil overigens niet zeggen dat ik niet al eerder in fiat duik, als ik het idee krijg dat deze plaat toch niet kloppend blijft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7y124ANARm4CzmrR2SuLXhUBMY0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q37Eu5mjGcrhDxHmRs8L2TPZ.png?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter

This time it's different? De vorige runs waren er ook altijd meerdere redenen waarom de cycle zich niet zou herhalen en desondanks gebeurt het iedere keer.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Nopheros
YES schreef op woensdag 11 december 2024 @ 11:20:
[...]

Denk dat de halving cycle wel enigszins intact blijft, misschien met een minder barre bear, maar ook voor instituten en grote investeerders is een cyrptowinter gunstig om in te kopen. Dus ook die anticiperen denk ik, in zekere zin, wel op de halving cycle.
Ja dit denk ik ook, i.p.v. -80% misschien een -50% bijvoorbeeld.

Daarnaast denk ik dat mensen ook sneller terug gaan kopen waardoor de cycle korter zal zijn.

• Pexow
  • Laatst online: 08-10-2025

Wie zitten er achter veel van die grote investeerders? Juist particulieren die in fondsen beleggen. Als die particulieren verkopen dan moeten de fondsen ook verkopen.

• Nopheros
Pexow schreef op woensdag 11 december 2024 @ 11:55:
[...]

Wie zitten er achter veel van die grote investeerders? Juist particulieren die in fondsen beleggen. Als die particulieren verkopen dan moeten de fondsen ook verkopen.
Jij en ik kunnen inderdaad ook prima ETFs kopen. Maar ik gok dat jij geen Amerikaans pensioenfonds beheerd bijvoorbeeld?

Daar doel ik op uiteraard. Deze instellingen kopen niet voor 2 jaar maar voor de lange termijn en gaan niet tussendoor uit paniek zitten verkopen. Hoe meer miljarden vanuit dit soort bedrijven Bitcoin instromen hoe minder heftig de koersschommelingen zullen zijn.

Dit zien we nu ook al terug trouwens, naar mijn gevoel (heb er geen wiskundige formule op los gelaten verder) is de koers nu een stuk stabieler als de vorige bullrun.

In de vorige bullrun verdiende ik regelmatig aan flash crashes, die zijn er eigenlijk niet meer lijkt het.

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 11-12-2024 12:02 ]

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOeoApQM6CvlfZ9idgZG0T_jNJA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ryFKiDUw9egsuEieHvlQbIFU.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
@Kol Nedra waar blijf je?

• Wispe
  • Niet online
Waarom kan ik hem niet taggen?
@kol Nedra

• YES

YES

Moderator General Chat
Wispe schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:38:
[...]

Waarom kan ik hem niet taggen?
@kol Nedra
Moet je superspeciale rechten voor hebben. Krijg je alleen als je voor Feyenoord bent.

Nee gein. Spaties in combinatie met het taggen dmv van een apenstaartje werkt niet. [Edit: gebande mensen taggen met het apenstaartje werkt niet.] Je kan wel de code zelf die achter het @+naam zit.

Dus zo dan type je [ ~Kol Nedra]. Spatie tussen [ en ~ even weghalen en dan werkt het.

[ Voor 13% gewijzigd door YES op 11-12-2024 13:37 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xpb-Z__-nvQa1Z0HfnERES4ReNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bR3EzgY6ZFjiAARzYilQLKJl.jpg?f=fotoalbum_large

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-01 22:32
Hoe vaak gaan we de 100k testen. Wil bijna gaan traden voor paar procent dagelijkse gains. Meestal als ik dat wil doen schiet het omhoog dus advies voor iedereen: even niet verkopen.

• Wispe
  • Niet online
YES schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:42:
[...]

Moet je superspeciale rechten voor hebben. Krijg je alleen als je voor Feyenoord bent.

Nee gein. Spaties in combinatie met het taggen dmv van een apenstaartje werkt niet. Je kan wel de code zelf die achter het @+naam zit.

Dus zo dan type je [ ~Kol Nedra]. Spatie tussen [ en ~ even weghalen en dan werkt het.
@Kol Nedra

Geinig, maar dit zal vast doorgegeven worden naar achter de schermen en wordt het onmogelijk gemaakt.

• YES

YES

Moderator General Chat
Wispe schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:48:
[...]

@Kol Nedra

Geinig, maar dit zal vast doorgegeven worden naar achter de schermen en wordt het onmogelijk gemaakt.
Waarom zou het taggen van mensen die een spatie in hun gebruikersnaam hebben onmogelijk gemaakt worden?

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yC34URDm5_5Shk2jQx2kkqBchj0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jaYYgX1CONcCzPvBUztjmAw1.jpg?f=fotoalbum_large

• MrFX
  • Laatst online: 13-01 14:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdEum76iXil8MciQ7fb34kdQDw8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QuGHYkqnLgQRlE8DOoTuqeZM.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rdUygSX38vdByGKe2EBKricQjk8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iG068vUgjw8Dj8anN1ByKFcp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jW5uSPRRA73Th0UDG4Yk67TJY0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYVov9Vh2NV1v4rHlJFoGmQf.jpg?f=fotoalbum_large

:X

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Wispe
  • Niet online
YES schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:49:
[...]

Waarom zou het taggen van mensen die een spatie in hun gebruikersnaam hebben onmogelijk gemaakt worden?
1 maand geleden stond Kol gewoon in dit ritje. Toen niet meer. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfmsU8TRS_ad9NvZayoWSUFLxnk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wSovFV14lZQ8kmZAmhL13PJe.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:13
Wispe schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:54:
1 maand geleden stond Kol gewoon in dit ritje. Toen niet meer. ;)

[Afbeelding]
Klopt, als je b.v. anti elppa wil taggen werkt het wel gewoon. Ook gebruikers met spaties kun je normaal gesproken dus gewoon taggen. Verbannen users zijn dus wel verborgen in die quick-select lijst, maar met die methode van YES via @naam kun je het dus omzeilen :)

Het moet overigens wel erg saai zijn hier dat we nu over het taggen van onze Kol gaan discussiëren... hij moet gewoon ff mailen en terugkomen!

[ Voor 10% gewijzigd door Guere op 11-12-2024 12:59 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:58:
[...]

Klopt, als je b.v. anti elppa wil taggen werkt het wel gewoon. Ook gebruikers met spaties kun je normaal gesproken dus gewoon taggen. Verbannen users zijn dus wel verborgen in die quick-select lijst, maar met die methode van YES via @naam kun je het dus omzeilen :)

Het moet overigens wel erg saai zijn hier dat we nu over het taggen van onze Kol gaan discussiëren... hij moet gewoon ff mailen en terugkomen!
Past wel binnen dit topic dat we dat gewoon omzeilen en @Kol Nedra lekker blijven taggen.

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:58:
[...]

Tja, YES post er. :X

• YES

YES

Moderator General Chat
Waarom tag je me niet? Ben ik gebanned?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Die afgeschoten fiat van gisteren staat er nu mooi bij :)

• Moiety
YES schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:02:
[...]

Waarom tag je me niet? Ben ik gebanned?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y2vAgwZobVGEuV3fDzZ2OEqE8BQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IGXJm0WAhMUOuT55klmagCRV.jpg?f=fotoalbum_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
tomtom901 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:03:
Die afgeschoten fiat van gisteren staat er nu mooi bij :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tW8P7FUiE4XPnvBaWj-8NK3ecfc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LbEoyruZQs8neoeP7HNKsXTA.gif?f=user_large

• Moiety
Berichtje aan de potentiële nieuwe mensen hier. Het wordt wild in de komende maanden. Als je denkt dat dit spiderman is, dan is de Crypto SC misschien niet voor jou...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1kSkpJ3sALsdwDCyHXZoAPg17k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hvgTr3NURVqZt7Wql7WPWgza.jpg?f=user_large

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12-2025

filthy rich

löp wa los

als je verder sxrolt staat er:
Of neem bitcoin, overal ter wereld in te ruilen voor een andere valuta

en aans löpt wa vast

• Guere
Ik heb 'm ff gepersonaliseerd voor @tomtom901 :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZazNffkbVmbC3v_mIDptrQN9Cc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xiSUa44MwqYUeJ3mXRbzb8V7.gif?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Guere op 11-12-2024 13:46 ]

• Pexow
  • Laatst online: 08-10-2025
https://www.telegraaf.nl/...oed-verdiend-aan-crypto-s

Nog mensen wat zin in media-aandacht.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:21:
[...]

[Afbeelding]
Dit is spot, dus weinig TP maar leuke gedachte O+

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12-2025

filthy rich

löp wa los

Nee dankje, heb al een boormachine

en aans löpt wa vast

• Steady
Wij zijn voor een artikel op zoek naar particuliere beleggers die dit jaar de prachtige cryptotijden hebben beleefd. Wil jij vertellen over jouw succesverhaal met de bitcoin of andere digitale munten en ook met je foto in de krant? Stuur een mail naar dft_redactie@telegraaf.nl met je naam, telefoonummer en een korte omschrijving over je ervaringen op de cryptomarkt.
Hoi ik heb dit jaar 1 miljoen verdiend aan crypto. Ik woon in dit dorp buitenaf zonder buren en ik ben alleenstaand. Mijn muntjes staan niet op de onveilige exchange, maar veilig opgeslagen thuis.

Insert: foto met mij en mijn woning

• Moiety
Steady schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:25:
[...]

[...]

Hoi ik heb dit jaar 1 miljoen verdiend aan crypto. Ik woon in dit dorp buitenaf zonder buren en ik ben alleenstaand. Mijn muntjes staan niet op de onveilige exchange, maar veiling opgeslagen thuis.

Insert: foto met mij en mijn woning
Op een ledger in de trapkast naast de wc. Want veiligheid boven alles en wie kijkt daar nou?

• YES

YES

Moderator General Chat
Wij zijn voor een artikel op zoek naar particuliere beleggers die dit jaar de prachtige cryptotijden hebben beleefd. Wil jij vertellen over jouw succesverhaal met de bitcoin of andere digitale munten en ook met je foto in de krant? Stuur een mail naar dft_redactie@telegraaf.nl met je naam, telefoonummer en een korte omschrijving over je ervaringen op de cryptomarkt.
Prachtige cryptotijden heb ik wel beleefd. Wil overigens niet zeggen dat ik winst gemaakt heb. De memes waren genoeg om de tijd als prachtig te bestempelen.

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 11-12-2024 13:31 ]

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
Eh, dit is een grapje toch? Met je foto in de krant? |:(

Bijna net zo veilig als lekker met alle ByBit VIP's gaan karten in Delft...

[ Voor 11% gewijzigd door TakutoRadiance op 11-12-2024 13:34 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:49

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Guere
tomtom901 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:24:
Dit is spot, dus weinig TP maar leuke gedachte O+
Haha, ergens wist ik dat jij over zo'n technicality zou vallen bij 'n zwaar onrealistische grappige meme :o Maar graag gedaan! :D

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34
Ik sla over dit keer ;)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:30
iedereen zijn buy orders weer klaar gezet voor de dagelijkse 'US begint met een 3k spike omlaag sale van 15:00-15;30?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:35:
[...]

Haha, ergens wist ik dat jij over zo'n technicality zou vallen bij 'n zwaar onrealistische grappige memes :o Maar graag gedaan! :D
Haha het is dan ook technische analyse. Wenn video? Wenn kol?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
brothermaynard schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:42:
iedereen zijn buy orders weer klaar gezet voor de dagelijkse 'US begint met een 3k spike omlaag sale van 15:00-15;30?
On that note, vandaag is CPI dus als er een beweging komt eerder over ~45 min (14.30).

• Gipsy King
Guere schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:21:
[...]

[Afbeelding]
John901 klinkt ook wel ;)

• Gipsy King
ADA redelijke snelle recovery , not bad : https://coinmarketcap.com/nl/currencies/cardano/

TP1.5 werd weer TP1 , Little sell order gehit.

Weer een iets slappere zak.

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
Jij was er zeker niet bij toen de ETF's goedgekeurd werden? :D Toen ging het juist bijna dagelijks de andere kant op om 15:30...

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-01 12:18

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

https://www.binance.com/e...74-300-dai-17372603325794

Wij van WC eend verkopen onze WC eend.

• FrambozenTaart
  • Niet online
YES schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:30:
[...]

[...]

Prachtige cryptotijden heb ik wel beleefd. Wil overigens niet zeggen dat ik winst gemaakt heb. De memes waren genoeg om de tijd als prachtig te bestempelen.
Eigenlijk zou je dat in moeten sturen _O-

YES: 'Ja zeker prachtige tijden gehad! Vooral toen de slowchat overspoeld werd met memmen toen de 100k werd gebroken! Of toen Guere weer een nieuwe meme postte.'

Verslaggever: 'En welke levensdoelen heeft u kunnen uitvoeren met uw gerealiseerde winst?'

YES: 'Winst?'

• kbuntu
Geloof ik niet. Vandaag gaat het de lucht in, morgen weer naar de tyfus

• FrambozenTaart
  • Niet online
Zeker weten? Jij hebt toch maar mooi een afbetaalde hypotheek.

• BTC100K2021

BTC100K2021

FrambozenTaart schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:55:
[...]

En hij is een Lipton Ice Tea Green whale. Bij de huidige supermarktprijzen ook jaloersmakend.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Misschien wil @Karebare in de televaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HygznLR8nO_TBs5SEShPYijwpMg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X6v0o7B6xJx7rRu68Q0pl5pk.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34
FrambozenTaart schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:55:
[...]

Hoe enthousiast ik er ook over ben om dit te delen, en de positieve boodschap over Bitcoin te verkondigen. Denk ik dat het voor mij op dit moment in m'n leven verstandig is het niet te doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 11-12-2024 14:12 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• ByteMe_
  • Niet online
Met recht kutcoins

• BTC100K2021

BTC100K2021

#Circle and #Binance have partnered to boost global USDC adoption, Circle CEO Jeremy Allaire announced Tuesday.

Binance will make #USDC more available to its customers and adopt the stablecoin for its own corporate treasury.

USDC$USDC has a market cap of $40B and is the 2nd largest stablecoin.
Wordt wel weer tijd voor wat ouderwetse Tether FUD! Ze hebben o.a. 70.000 BTC (https://intel.arkm.com/explorer/entity/tether), ik weet niet hoe liquide de rest van het onderpand is (ze zitten dik in US treasuries met verschillende looptijden).

[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-12-2024 14:28 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
CPI incoming

• Guere
Precies zoals verwacht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UE1RbkABqjWpohi8jmCi8X-E3Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/23URmBDxeKAQnVx8HS0Tyjyo.png?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Niet online
LFG

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:43:
[...]

On that note, vandaag is CPI dus als er een beweging komt eerder over ~45 min (14.30).
Nou tis weer geen verrassing allemaal.
Pagina: 1 ... 63 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!