Totdat ik per ongeluk door de wand van mijn doos stoot en weer tape moet gaan ritselen...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit vrolijkt me wel op haha! Is ook dit park of niet hahaha
[ Voor 4% gewijzigd door tomtom901 op 25-01-2025 09:21 ]
Ik heb ook weer geleerd om uit de memecoins te blijven, voor 100 euro Melania gekocht op 9 euro, die drek staat nu op 2
Blijf wel weer bij bitcoin
Uiteraard kies ik een foto van een huisje in jouw park, jatomtom901 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:20:
Dit vrolijkt me wel op haha! Is ook dit park of niet hahaha
Ik dacht meer aan dit:kbuntu schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:14:
[...]
Haha het huisje dat Tomtom beschreef deed me meer denken aan dit:
[Afbeelding]

Verpakkingsbedrijf ontwerpt stevige tent van karton voor daklozen
HeldGuere schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:23:
[...]
Uiteraard kies ik een foto van een huisje in jouw park, ja
En terecht, nutteloze rotzooi. Hoop dat members hier er niet teveel aan kwijt zijn geraakt. Ik raak die shit niet aan.
Daarom postte ik het ook!Domino schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:32:
[...]
En terecht, nutteloze rotzooi. Hoop dat members hier er niet teveel aan kwijt zijn geraakt. Ik raak die shit niet aan.
Ben gelukkig op tijd uitgestapt. Wat een drek.Domino schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:32:
[...]
OMG. Herinneringen komen boven. Nee hier wil je niet doodgeboren gevonden worden.
Bedankt hèknakworst schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:36:
[...]
OMG. Herinneringen komen boven. Nee hier wil je niet doodgeboren gevonden worden.
Ik had in beide paar honderd euro, klein beetje rendament opgemaakt, maar was de moeite echt niet waardBlik1984 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:22:
[...]
Ik heb ook weer geleerd om uit de memecoins te blijven, voor 100 euro Melania gekocht op 9 euro, die drek staat nu op 2
Blijf wel weer bij bitcoin
Tja jij hebt tenminste internet. De eerste keer dat ik erheen ging had ik nog een telefoon met Telfort waarbij de verbinding buiten de randstad wegviel. Wifi was er ook niet. Geen idee hoe ik de tijd doorkwam. Met mensen praten ofzo.
Pfoe. Ik heb gelukkig mijn Airpods Max mee met active noise (schoonmoeder) cancellingknakworst schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:44:
[...]
Tja jij hebt tenminste internet. De eerste keer dat ik erheen ging had ik nog een telefoon met Telfort waarbij de verbinding buiten de randstad wegviel. Wifi was er ook niet. Geen idee hoe ik de tijd doorkwam. Met mensen praten ofzo.
Haha ja tuurlijk!knakworst schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:44:
[...]
Geen idee hoe ik de tijd doorkwam. Met mensen praten ofzo.

Zero.
+50%. Dan kan de hypotheek afgelost worden.
Benieuwd of ik dat ook ga doen als het zover is, of dat ik wacht op leningen waarbij je Bitcoin als onderpand kan opgeven, en daarmee dan de hypotheek aflos. Genoeg tijd om hier nog over na te denken gok ik.
Grappig, maar ja. btc heeft al 11x gebeukt op mn getrokken trendlijn op de 4h sinds 5 dec.anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 22:48:
[...]
Again? Alsof we al 8 pogingen gehad hebben. Wat een achterlijke sensatiezoekende prutser weer.
Waarbij 2x een body erboven. En ja dat is vermoeiend om te zien dat het weer niet is gelukt
Je bent afwezig wanneer btc wat slechter doet tov markt en komt in volle zonnestralen terug wanneer btc weer een scheet laat. Zeg maar de anti-bsm
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 25-01-2025 10:06 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Wil de schoonmoeder niet aan de virtuele internet munten? Kun je haar wat leren, heb je wat te doentomtom901 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:45:
[...]
Pfoe. Ik heb gelukkig mijn Airpods Max mee met active noise (schoonmoeder) cancelling
Klopt. Lijkt me geweldig om jou te zijn. Jij kan de toekomst voorspellen 👍🏻SleepTwitch schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:08:
[...]
Bitcoin staat +10% YTD. Maar dat wil je niet omdat daar te weinig winst mee te halen valt. Je doet het jezelf aan. Sucks to be you.
Na 1 avondje regen lig je als een smeuïge rollade op de straat.Trichoglossus schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:25:
[...]
Ik dacht meer aan dit:
[Afbeelding]
Verpakkingsbedrijf ontwerpt stevige tent van karton voor daklozen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk. Doe dit ook al sinds 2017, vroeger ook alleen maar alts maar op een paar lucky shots na verliest elke altcoin het tov BTC, sinds 2 jaar alleen btc gekocht en het werkt echt, je kan altijd alles omzetten naar BTC nog en de rit uitzitten, of stoppen, blue pil red pil.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:18:
[...]
Klopt. Lijkt me geweldig om jou te zijn. Jij kan de toekomst voorspellen 👍🏻
Het is alsof je op verlies staat tov 1 jaar geledenbsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:18:
[...]
Hoe kom je daar bij? Meerdere keren over nagedacht maar we zouden zogenaamd nog een altseizoen krijgen en volgen de 4 jaarlijkse cyclus enz.. Trump zou ook positief zijn voor crypto maar die besluit een muntje de markt in te gooien waardoor alts alleen nog maar rekter gaan. Dus tot nu toe een groot alts fiasco 2025.
Het is dan ook pas januari.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:24:
[...]
Dus tot nu toe een groot alts fiasco 2025.
[ Voor 41% gewijzigd door tomtom901 op 25-01-2025 10:26 ]
Minder winst is wat mij betreft ook gewoon verlies.Aeronaut schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:22:
[...]
Het is alsof je op verlies staat tov 1 jaar geleden
Wat eigenlijk het slechtste maand is voor crypto in zn algemeen na jun/jul/aug
Dan zeg ik.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:27:
[...]
Minder winst is wat mij betreft ook gewoon verlies.
Winst is winst.
Dan win je nooit en zit je altijd en altijd in een negatieve spiraal. Want niks is genoeg want elders had je betere rendementbsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:27:
[...]
Ben er bang voor als er een altseason komt dit niet zo zal zijn als de vorige cycles, er zijn gewoon teveel verschillende coins en dan is het volume veel meer verdeeld + kijk eens naar het totale volume van de markt weet niet hoeveel daar nog bij kan komen maar deze is al vrij hoog. Laat de greed niet de overhand nemen en neem op tijd winst of sta je nu al onder water?bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:24:
[...]
Hoe kom je daar bij? Meerdere keren over nagedacht maar we zouden zogenaamd nog een altseizoen krijgen en volgen de 4 jaarlijkse cyclus enz.. Trump zou ook positief zijn voor crypto maar die besluit een muntje de markt in te gooien waardoor alts alleen nog maar rekter gaan. Dus tot nu toe een groot alts fiasco 2025.
Ja en dan moet je ook gewoon realistisch blijven en stoppen met crypto.Aeronaut schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:30:
[...]
Dan win je nooit en zit je altijd en altijd in een negatieve spiraal. Want niks is genoeg want elders had je betere rendement
Ergens een rekening met iets meer rente weet ik veel.
Nee doe maar niet trouwens. Dan wordt het spaartopic weer lastig gevallen met ‘ik denk dat dit een icesave wordt’ berichten
Wees een volwassen vent en neem de verantwoordelijkheid voor je eigen beslissingen en acties. Je kiest ervoor zelf voor om 100% in alts zitten.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:24:
[...]
Bitcoin is sowieso rustiger maar ik denk dat het in dit geval ook een verloren zaak is.jvel92 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:34:
[...]
Wees een volwassen vent en neem de verantwoordelijkheid voor je eigen beslissingen en acties. Je kiest ervoor zelf voor om 100% in alts zitten.
Krijgen we die berichten in een bear weer hier…
Met Bitcoin only kun je mooie rendamenten behalen, maar dat is te weinig volgens sommigen dus kopen ze alts om vervolgens alles zien te verdampenAlpina schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:34:
[...]
Ja en dan moet je ook gewoon realistisch blijven en stoppen met crypto.
Ergens een rekening met iets meer rente weet ik veel.
Nee doe maar niet trouwens. Dan wordt het spaartopic weer lastig gevallen met ‘ik denk dat dit een icesave wordt’ berichten
Zou in dit topic de kroon nemen 🤣
https://x.com/ashcryptoreal/status/1882787151051682074?s=46
Kijk de rest van zijn tweets maar
Never ever financial advice...
solidslayer schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:21:
[...]
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk. Doe dit ook al sinds 2017, vroeger ook alleen maar alts maar op een paar lucky shots na verliest elke altcoin het tov BTC, sinds 2 jaar alleen btc gekocht en het werkt echt, je kan altijd alles omzetten naar BTC nog en de rit uitzitten, of stoppen, blue pil red pil.
:strip_exif()/f/image/Edzm63KZcdJaYxUgZhk1qR6a.png?f=user_large)
En daar ga je nat, (bijna) niemand verkoopt precies op de top. Dus we hebben allemaal verlies genomen??bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:27:
[...]
Winst == winst
Ik verkocht plukjes btc rond de 90k… met winst want gekocht rond de 20k
Heerlijk. Jammer dat ik m’n short heb gesloten.
Ik houd ook nog trouw vast aan m’n ETH zak die ik bij 1600 heb gekocht. Heb daardoor niet het maximale er uit gehaald, dan als ik in BTC zat. Ja dat is jammer maar het is toch een verdubbeling.
[ Voor 45% gewijzigd door gebruikershaes op 25-01-2025 11:09 ]
gebruikershaes schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:07:
Mooi dit. Elk draadje heeft een bsmpower nodig. Uber pessimist om de het in balans te brengen met alle hopium snuivers.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Natuurlijk wel weer gelijk een hoop nieuwelingen afgeknapt op "crypto". Alt season nog weer wat verder uitgesteld...
[ Voor 58% gewijzigd door knakworst op 25-01-2025 11:11 ]
Yep, daar waren we wel een beetje bang voor toen die coin werd aangekondigd. Maar: de hype is gelukkig wel weer vrij snel voorbij (zoals wel vaker met dat soort absolute drek). Het had nog veel hoger kunnen stijgen, heeft niet het niveautje DOGE in 2021 bereikt qua marketcap. Dus wellicht is de schade net iets minder erg dan gedacht, zeker als het nu gewoon richting 0 doodbloed.knakworst schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:10:
Trump gaat nu echt wel snel rekt. mooi dit.
Natuurlijk wel weer gelijk een hoop nieuwelingen afgeknapt op "crypto". Alt season nog weer wat verder uitgesteld...
Het is inderdaad geweldig om mij te zijn, want ik leer de toekomst voorspellen door te leren van fouten uit het verleden. Dat leerde mij dat BTC sterker terugkomt en alts zware bags worden.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:18:
[...]
Hoeveel geld ik wel niet heb verloren met kansloze alts als NEO, Gulden (
Hoe heb ik dan geleerd terwijl ik nu ook in de alts zit? Die zijn 5% van mn PF. Max. Leuk als ze het goed doen maar ze trekken mn PF tenminste niet diep het dal in.
BTC bewijst zich in positieve zin op lange termijn (voor cryptobegrippen). Alts niet. Je hebt geen recht op een altseason omdat er word gezegd dat die zou komen.
Je definitie van verlies klopt niet.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:27:
[...]
Maar, mijn mening wat breder:
Ik denk dat je een soort troll bent, eentje die niet uit is op negatieve/boze reacties en verhitte discussies maar op helpende/positieve reacties. Het kan zomaar zijn dat je grinnikt op de reacties. Een soort slachtoffer rol.
"Minder winst is verlies" is, op deze manier en met jouw historie hier, reacties uitlokken. Je weet dat je tegenreacties gaat krijgen.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Was men maar zo rationeel. Veel denken ook: als er nu eerder hij was…knakworst schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:10:
Een vriendelijke trollGondor schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:14:
[...]
Je definitie van verlies klopt niet.
Ik denk dat je een soort troll bent, eentje die niet uit is op negatieve/boze reacties en verhitte discussies maar op helpende/positieve reacties. Het kan zomaar zijn dat je grinnikt op de reacties. Een soort slachtoffer rol.
"Minder winst is verlies" is, op deze manier en met jouw historie hier, reacties uitlokken. Je weet dat je tegenreacties gaat krijgen.
Soort Calimero.
Nee ben geen trol. Uit mijn frustratie weer tegen beter weten in op dit forum. Ben super geïrriteerd, gefrustreerd en boos dat ik niet gewoon eerder heb verkocht. Nu weer 15% minder in één week. Heb veel stress waar ik goed aan doe. Voelt een beetje als sell low als ik nu verkoop. Maar wie weet gaat er komende week nog eens 15% af.Gondor schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:14:
[...]
Je definitie van verlies klopt niet.
Ik heb inmiddels een klein alt season nodig om die zakjes drek weer in de plus te krijgen.knakworst schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:10:
Ik vind het wel respect als je deze swings kan handelen als je PF geheel uit die rommel bestaat. Een klein trauma ligt dan op de loer

nee hoor, ben hier altijd. Juist meestal als alles in de fik staat kom ik met een oneliner dat dit niets is, of dat er nu weer mensen sell low gaan doen.Aeronaut schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:05:
[...]
Grappig, maar ja. btc heeft al 11x gebeukt op mn getrokken trendlijn op de 4h sinds 5 dec.
Waarbij 2x een body erboven. En ja dat is vermoeiend om te zien dat het weer niet is gelukt
Je bent afwezig wanneer btc wat slechter doet tov markt en komt in volle zonnestralen terug wanneer btc weer een scheet laat. Zeg maar de anti-bsm
In de bear hoor je mij ook absoluut niet bullish praten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wees blij dat je nog wat hebt man, ik ben alles kwijt ben ik boos en gefrusteerd ja maar ik kan het niet terugdraaien alleen maar van leren. Volgende week is een FOMC er zit een kans in dat er nog wat vanaf gaat bij de alts. Maybe de volgende cycle ook lekker voor BTC gaan en niet meer in alts gaan of het risico beperken en bij bepaalde gains winsten pakken of deze omzetten in BTC of Stablesbsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:31:
[...]
Nee ben geen trol. Uit mijn frustratie weer tegen beter weten in op dit forum. Ben super geïrriteerd, gefrustreerd en boos dat ik niet gewoon eerder heb verkocht. Nu weer 15% minder in één week. Heb veel stress waar ik goed aan doe. Voelt een beetje als sell low als ik nu verkoop. Maar wie weet gaat er komende week nog eens 15% af.
Oei, leverage trade?Pinsa schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:37:
[...]
Wees blij dat je nog wat hebt man, ik ben alles kwijt ben ik boos en gefrusteerd ja maar ik kan het niet terugdraaien alleen maar van leren. Volgende week is een FOMC er zit een kans in dat er nog wat vanaf gaat bij de alts. Maybe de volgende cycle ook lekker voor BTC gaan en niet meer in alts gaan of het risico beperken en bij bepaalde gains winsten pakken of deze omzetten in BTC of Stables
solidslayer schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:21:
[...]
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk. Doe dit ook al sinds 2017, vroeger ook alleen maar alts maar op een paar lucky shots na verliest elke altcoin het tov BTC, sinds 2 jaar alleen btc gekocht en het werkt echt, je kan altijd alles omzetten naar BTC nog en de rit uitzitten, of stoppen, blue pil red pil.
bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:24:
[...]
:strip_exif()/f/image/WQN5pZcctVLG0volmeyzlrKc.png?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Nopheros op 25-01-2025 11:42 ]
In beslag genomen door z’n vrouw. Zit veel te veel op SC. Ze krijgt geen aandacht meer.
[ Voor 12% gewijzigd door gebruikershaes op 25-01-2025 11:42 ]
Aeronaut schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:12:
***members only***
hier wel, ik wordt maxi! waarom nu niet dan kan je zeggen? tja......hopen op een moonshotPinsa schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:37:
[...]
Wees blij dat je nog wat hebt man, ik ben alles kwijt ben ik boos en gefrusteerd ja maar ik kan het niet terugdraaien alleen maar van leren. Volgende week is een FOMC er zit een kans in dat er nog wat vanaf gaat bij de alts. Maybe de volgende cycle ook lekker voor BTC gaan en niet meer in alts gaan of het risico beperken en bij bepaalde gains winsten pakken of deze omzetten in BTC of Stables
nothing stops this train
Dan mag je absoluut niet klagen. En heeft bitcoin mij minder opgeleverd afgelopen (half) jaar
Ok, ik heb een fantastische tip voor je dat je leven een stuk makkelijker maakt. Als je wil.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:31:
[...]
Nee ben geen trol. Uit mijn frustratie weer tegen beter weten in op dit forum. Ben super geïrriteerd, gefrustreerd en boos dat ik niet gewoon eerder heb verkocht. Nu weer 15% minder in één week. Heb veel stress waar ik goed aan doe. Voelt een beetje als sell low als ik nu verkoop. Maar wie weet gaat er komende week nog eens 15% af.
Lees je mee?
Ik wil je niet de mond snoeren en vind het leuk om wat tegengewicht te lezen hier in het forum dus blijf vooral posten, maar als je chatGPT hebt, dan kan je daar al je emotie in kwijt. Zonder gekheid, dat ding geeft echt solide advies. Risicomanagement, TA op charts dat je upload, mogelijke entries en exits, emotioneel advies om bepaalde dingen om te denken, nieuws, etc. Je kan het zo gek niet bedenken. Alles wat je er tegenaan gooit, krijg je een verstandig antwoord terug.
Wel zelf blijven nadenken, want soms klopt er ook geen zak van, maar het kan je enorm helpen met je emoties managen en dingen omdenken en strategie bepalen.
Heb je er ook veel ingestopt dan? Alle issues die hier voorbij komen hebben de oud gedienden hier allemaal al jaren gelden doorlopen incl. mijzelf maar ondanks dat je met shitcoins idd meer % winst kunt maken zijn er maar weinig mensen die ook daadwerkelijk all in in alt coins gaan met bijv. 20k.038Zwolle schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:50:
Denk dat veel mensen wat laat zijn ingestapt. Als ik zie hoeveel wisnt ik heb gemaakt (gerealiseerd) met een xrp , ondo , sui , aero maar zelfs met een FET.
Dan mag je absoluut niet klagen. En heeft bitcoin mij minder opgeleverd afgelopen (half) jaar
1k in xrp stoppen die x5 gaat is natuurlijk een leuke winst maar ik zou er zelf nooit 20k in steken bijv. Dus rijk zou ik er dan ook niet van worden. In tegenstelling tot Bitcoin.
Na jaren spelen met shitcoins en af en toe flink winst maken en sommige jaren dik verlies is er voor mij nog maar 1 strategie over:
Slow and steady wins the race.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 25-01-2025 12:04 ]
Heb je ook MORPHO? Dat lijkt mij nou wel een kandidaat om naar de maan te gaan.
Coinbase als promotor, BTC leningen. Lage aantal muntjes in omloop.
Oplopende TVL.
Plus beschikbaar op Bitvavo, daar selecteer ik met name op
Eerder te lang holden. Dat lijkt een goeie taktiek bij BTC maar niet met alts. Als voorbeeld mijn Vechain. Die stond na een parabolische stijging op 0,08. Dom blijven holden en staat nu op 0,047. SUI van 5,30 nu 4,14. Dat is mijn eigen schuld, maar ook een tip aan anderen om echt winst te pakken na een flinke stijging!038Zwolle schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:50:
Denk dat veel mensen wat laat zijn ingestapt. Als ik zie hoeveel wisnt ik heb gemaakt (gerealiseerd) met een xrp , ondo , sui , aero maar zelfs met een FET.
Heb ik je al meermaals geadviseerd, als iets parabolisch stijgt (zo ook BTC, altijd deel van je winsten locken. Ik dacht dat je ook schreef dat je dat gedaan had)bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:07:
[...]
Eerder te lang holden. Dat lijkt een goeie taktiek bij BTC maar niet met alts. Als voorbeeld mijn Vechain. Die stond na een parabolische stijging op 0,08. Dom blijven holden en staat nu op 0,47. SUI van 5,30 nu 4,14. Dat is mijn eigen schuld, maar ook een tip aan anderen om echt winst te pakken na een flinke stijging!
Ik heb een aantal jaar geleden een leuke winst gepakt. Deze "cycle" nog niet.tomtom901 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:12:
[...]
Heb ik je al meermaals geadviseerd, als iets parabolisch stijgt (zo ook BTC, altijd deel van je winsten locken. Ik dacht dat je ook schreef dat je dat gedaan had)
Heb al een aardige winst op Morpho. Maar naar de maan is altijd goed.BTC100K2021 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:02:
[...]
Oplopende TVL.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Iets voor de volgende cycle en/of tijdens de volgende stijging van je coinsbsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:15:
[...]
Ik heb een aantal jaar geleden een leuke winst gepakt. Deze "cycle" nog niet.
Als iedereen hier iedere dag al zijn of haar frustraties zou delen zou iedereen een burn-out krijgen. Dit is geen klaagmuur of bodemloze put waarin je alles maar kunt droppen zonder te verwachten dat daar pushback op komt.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:31:
[...]
Als je zoveel frustraties hebt: Kijk dan eens kritisch naar je eigen handelen en pas dat aan. Steek het positief ipv negatief in. Ik kom hier voor mijn plezier en om kansen te spotten, niet om naar mensen te luisteren die regelmatig alleen maar negatieve reacties delen waar ik niets mee kan. Ik en anderen hebben je tips gegeven, daar doe je vervolgens niets mee, maar je blijft wel negatieve aandacht trekken en vragen.
Hierbij het verzoek: Doe wat met de adviezen, en zo niet, stop dan met klagen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Soms kan het helpen om te weten dat je niet alleen staat. Even tussen alle BTC maxi's hier in: ik voel met je mee.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:31:
[...]
Ik zit ook te diep in shitcoins, en boy, zijn deze depri de laatste tijd. Is klote, ja. Net als jij sta ik nog steeds op winst, zo'n 2x sinds aankoop (terwijl mijn mini tasje btc x4 is gegaan sinds aankoop), maar dat komt alleen maar door een paar goede coins, zoals SOL. Er zitten ook nog wat rotte appels tussen die sinds maart alleen maar door het putje zijn gegaan.
Dus je bent niet alleen. Wij shitcoiners voelen dit allemaal. En wij weten ook dat dit erbij hoort. Waar je wel alleen in bent is hoe vaak je het hier ventileert.
Fet ging hier nog mooi x8. Verkopen en klaar038Zwolle schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:50:
Gehad, verkocht. Winst omgezet naar.. oh wacht blijft op winst zelfs met een -50%.. blijft een achtbaan.BTC100K2021 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:02:
[...]
Oplopende TVL.
gewoon lekker wat anders doen. Ik hele ochtend weer in de garage met de motors in de weer geweest. Nu lekker ff lunchen en dan straks nog sporten en wat gamen. Heerlijk.Pelox schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:38:
Wat een klote weer en mijn btc doet ook niks.
Definier leuke winst tov huidige portowaarde tov vorige ‘run’. Wat hoop je of op welke vermenigvuldiging wacht je? Maak het helder voorjezelfbsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:15:
[...]
Ik maakte een grapanti elppa schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:40:
[...]
gewoon lekker wat anders doen. Ik hele ochtend weer in de garage met de motors in de weer geweest. Nu lekker ff lunchen en dan straks nog sporten en wat gamen. Heerlijk.
Haha heb wel wat beters te doen dan de hele dag naar de regen en de koersen te kijken!
Oh nee.. toch niet
Zero.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Pak gewoon de hele bende op, verkoop het, stop het in BTC en zet het op een Ledger (of een andere) en leun achterover. En maak vooral een duidelijk exit-plan en probeer je daar aan te houden. Dat gaat je rust geven, minder frustraties, etc. En onthoudt, BTC gaat niet in één rechte lijn om hoog, soms verliest die wat waarde maar daarna kan het weer omhoog. En zet alleen geld in wat je kan missen. Hopelijk zorgt dit voor wat minder emoties.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:15:
[...]
Mijn portfolio is nu 20% hoger dan de winst die ik een paar jaar geleden heb uitgekeerd. Heb wel een bedrag in gedachten om er uit te stappen, dat is ong +30% vanaf nu.Aeronaut schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:41:
[...]
Definier leuke winst tov huidige portowaarde tov vorige ‘run’. Wat hoop je of op welke vermenigvuldiging wacht je? Maak het helder voorjezelf
Dat is dus 1 a 2 goede dag? Of een week als we zelfs weer 50% omlaag gaan vanaf hier.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:46:
[...]
Mijn portfolio is nu 20% hoger dan de winst die ik een paar jaar geleden heb uitgekeerd. Heb wel een bedrag in gedachten om er uit te stappen, dat is ong +30% vanaf nu.
Zet je verkoop orders op prijsniveau dat je wilt verkopen of zet een stoplimit (-15% vanaf hier) om je ‘winst’ te behouden. Als het lager gaat kun je altijd weer bijkopen. Dit kun je ook in stappen doen (-5 -10 -15 etc% van x% van porto) zodat je niet weggespeeld wordt door een wick. Verkocht? Koop lager of koop btc/eth wat stabieler is maar wel meegaat met markt (lees btc).
Het is klote, maar het is het spel.
"Alleen maar positief wordt gedaan" is wederom een extreme, niemand zegt of vraagt je alleen maar positief te doen. Het gaat om de balans zoeken, het matigen en doseren.bsmpower schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:42:
Ik snap natuurlijk ook wel dat het fijn is als er alleen maar positief wordt gedaan. Er zijn ook generaties die het nieuws al niet meer kijken, kunnen niet tegen de realiteit, dat het leven niet alleen maar rozen en maneschijn is. Door hier alleen maar hopium te verspreiden omdat er geen ruimte is om slechte keuzes, trades of ervaringen te delen kan dit ook impact hebben op newbies. Die lezen alleen maar de succesverhalen, dikke Porsches of Tesla's die er mee worden gekocht, hypotheken mee worden afbetaald en ga zo maar door. Dat is toch ook geen afspiegeling van de werkelijkheid? Ik begrijp heel goed dat ik reacties uit lok met mijn reacties en communicatief ben ik misschien niet de sterkste. Vind het een beetje ver gaan dat je hier niet meer mag reageren als je er wat negatief in staat omdat het de lol van een ander mogelijk verpest. Je kan de berichten ook negeren? Doe ik ook al ik weer berichten lees dat BTC naar 420K gaat.
Ik ben hier ook transparant geweest over mijn fuck-ups, dikke verliezen rondom april, het verliezen van een deel van mijn BTC door een domme actie. En ik en @zwembroek zijn de afgelopen periode ook regelmatig negatief/depressief geweest door die shitshow. Natuurlijk is er ruimte voor de niet-positieve berichten, die moeten ook vooral gedeeld worden en horen bij crypto. Niemand wil hier een perfect en alleen maar positief gebeuren tonen terwijl de realiteit gewoon anders is.
Maar, de algehele stemming verlagen door iedere dag even te klagen, zuchten en steunen schieten we allemaal niets mee op. Dus hup: Neem de adviezen ter harte, ga even wat leuks doen met je gezin, neem wat afstand en probeer het eens anders aan te pakken. En hopelijk gaat de zon snel weer schijnen, dat helpt hier thuis ook altijd, daar wordt de stemming sowieso weer wat positiever van.
En vergeet niet: Als je doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg. Dus: Leer ervan, onderneem actie, zet het naar je hand ipv erin te verzanden en het te ondergaan, want daar lijkt het nu op en kan ik in ieder geval heel slecht tegen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Monopoly?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
hier ook gamen, vooral lekker dat ik sinds deze maand een Xbox ultimate pass heb aangeschaft. ik op pc en mijn kinderen op de Xbox (van mijn winsten AAVE)anti elppa schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:40:
[...]
gewoon lekker wat anders doen. Ik hele ochtend weer in de garage met de motors in de weer geweest. Nu lekker ff lunchen en dan straks nog sporten en wat gamen. Heerlijk.
nothing stops this train
Als je gure drek wil kopen je staat op winst verkoop de gure drek en stop de winst in btc en een deel in een doodsaaie ftse all world index en kom er tot je pensioen niet aan.
Zorg dat je vermogen opbouwt. Kan je niet tegen de stress en merk je dat je er veel teveel van je besteedbare inkomen instopt?
Stop er direct mee, verkoop alles en ga voor saai degelijk en langzaam.
1 keer “gelijk” hebben in een cycle met alts <> echt gelijk hebben en een briljante trader zijn.
Gezondheid voor al het andere.
nothing stops this train
Sindsdien veel meer rust en kan ik weer gewoon andere dingen doen in het leven zonder de hele dag met crypto bezig te zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 25-01-2025 13:30 ]
Zero.
Ik stop winsten naast BTC in NT world en s&p500 vanguard ETF. Veel lagere transactiekosten dan reguliere aandelen. 1 eur voor etf bij vs 3,90 eur voor aandelen bij degiro.Kol Nedra schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:17:
ik snap het spelletje een beetje, kopen in de bear, verkopen in de bull en de winsten in BTC en dividend kings aandelen drukken.
Pro-tip: als je alleen bitcoin-core koopt ga je dat spel niet winnen.
crap idd, wat een kut spel zeg.......Darrell schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:37:
[...]
Pro-tip: als je alleen bitcoin-core koopt ga je dat spel niet winnen.
Ik had er redelijk wat ingestopt. Maar ik had Xrp gekocht voor gemiddeld 0.45 - 0.50 cent. En SUI voor onder 1 euro. En een stukje meer dan 1k geïnvesteerd 😅Nopheros schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:01:
[...]
Heb je er ook veel ingestopt dan? Alle issues die hier voorbij komen hebben de oud gedienden hier allemaal al jaren gelden doorlopen incl. mijzelf maar ondanks dat je met shitcoins idd meer % winst kunt maken zijn er maar weinig mensen die ook daadwerkelijk all in in alt coins gaan met bijv. 20k.
1k in xrp stoppen die x5 gaat is natuurlijk een leuke winst maar ik zou er zelf nooit 20k in steken bijv. Dus rijk zou ik er dan ook niet van worden. In tegenstelling tot Bitcoin.
Na jaren spelen met shitcoins en af en toe flink winst maken en sommige jaren dik verlies is er voor mij nog maar 1 strategie over:
Slow and steady wins the race.
En vandaag ook weer een leuke winst gepakt op onyxcoin
Zo doe ik het wel inderdaad. Maar ik ga zeker niet vol in BTC.Kol Nedra schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:17:
ik snap het spelletje een beetje, kopen in de bear, verkopen in de bull en de winsten in BTC en dividend kings aandelen drukken.
Die nuanceert de boel keihardMr Ronman schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:52:
Voor wie wacht op een alt season:
[Afbeelding]
Maw als je wacht op je lowcap, dat ie x100 gaat, kun je lang wachtenMr Ronman schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:52:
[Afbeelding]
dit is wat ik al heel lang roep. En vooral 2013-14 overdrijft ie hier nog. Tot de top van btc eind nov 2013 waren het er echt een handje vol, max 20 a 30. Jan-april kwamen er idd nog hele lading bij, maar vanaf feb 2014 rolde ook de shitcoins de bear in.Mr Ronman schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:52:
[Afbeelding]
Ik schrijf het al erg lang, de supply bestaande coins, bagholder bestaande coins, en supply new projecten hebben het hele shitcoin paradijs to shits geholpen. De sprinkhanen plaag in een graanveld.....
Maar we gaan het meemaken
[ Voor 21% gewijzigd door 038Zwolle op 25-01-2025 14:03 ]
Oke leuke statistieken maar een beetje geflatteerd. De dilution is een feit. En is voor een groot deel verantwoordelijk voor de staat waarin de altcoin markt zich nu bevindt. Maar die cijfers moet je wel echt met een korrel zout nemen. Door platformen als pump.fun kan iedereen binnen 5 minuten een token creëren. Die tokens tellen mee in deze statistieken. Dus eens dat het niet meer te vergelijken is met 2017 en 2021. Maar deze cijfers zijn niet reëel.Mr Ronman schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:52:
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mr Ronman schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:52:
[Afbeelding]

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-01-2025 14:17 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!