[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 243 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.130 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Eusebius schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:25:
[...]

Met 1 BTC koop ik geen huis in Nederland :P Nu nog niet tenminste ..
Als Bitcoin de cycles blijft volgen wel.

Snap verder de angst voor een crisis niet zo. Ook de beurzen herstellen zich altijd, zijn genoeg charts van. Oorlog, pandemie, financiële crisis…

Of het moet echt het einde der tijden zijn maar dan heb je nergens iets aan.

Pak ik een koud pilsje en een tuinstoel en ga ik buiten zitten op de eerste rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:00
Alpina schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:29:
[...]

Als Bitcoin de cycles blijft volgen wel.

Snap verder de angst voor een crisis niet zo. Ook de beurzen herstellen zich altijd, zijn genoeg charts van. Oorlog, pandemie, financiële crisis…

Of het moet echt het einde der tijden zijn maar dan heb je nergens iets aan.

Pak ik een koud pilsje en een tuinstoel en ga ik buiten zitten op de eerste rij.
Een goede crisis op z'n tijd is juist perfect. Mooi laag instappen met de euro's die nu nog niets staan te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:33
Eusebius schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:25:
Met 1 BTC koop ik geen huis in Nederland :P Nu nog niet tenminste ..
Zeer binnenkort wel: https://www.funda.nl/deta...uis-jodengang-2/43733201/

117m2! Je moet alleen een 'beetje' klussen nog... :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:38

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:22:
[...]

Hij pusht nu een beetje tegen de bovenkant hè. Wie weet knalt ie er vanmiddag al doorheen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfKLAeJ1_-f6TAQQRLrtqXFZLpQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YFEKBNvv5c1XvAdoKBrP8t3G.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Nopheros schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:31:
[...]

Een goede crisis op z'n tijd is juist perfect. Mooi laag instappen met de euro's die nu nog niets staan te doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qtNdJ3MmZh3eDoZC0LffperGWa0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bAPPBkztZs82TMZ54yK49oOn.jpg?f=user_large

Nostalgische covid dip buys

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik zit ook bij de Rabobank want kan niks nieuws openen. Gelukkig gaan vuurwapens via Signal dus dat zien ze niet. Zul je zien dat ze over mijn veelvuldige verblijf bij van der Valk gaan zeiken.... }:|

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/mU9BO--iSfM/maxresdefault.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:04

Vis

Eusebius schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:26:
[...]

De meme ken ik. Kun je zien hoe serieus ik je neem dat ik niet eens doorheb dat je naar zoiets luchtigs verwijst :P
Haha tja wat zitten we hier dan allemaal te doen!
Cypherpunks my ass.. dit is frontpage toch niet? 😋

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 17:54
Pelox schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 12:06:
[...]

Ik heb de afgelopen weken eth bijgekocht.

[Afbeelding]
Zelfde hier, alsnog in de min, zodra dat positief wordt gaat ie eruit en wordt het SOL of XRP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:05

koelebobes

Wen BTC €100K

Lucky0wn schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:43:
[...]

Zelfde hier, alsnog in de min, zodra dat positief wordt gaat ie eruit en wordt het SOL of XRP.
Echt? die van mij staat wel positief maar heb wel vertrouwen dat ie binnenkort iets omhoog gaat

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:57
souljah1h schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:15:
[...]

Dat zal het inderdaad wel zijn. Fijn dat ze zo goed op ons letten :>

Vroeg me later af, iemand met beurswinsten (AEX ofzo), zouden ze die ook lastig vallen?
Ja. Als ze zelf niet kunnen achterhalen waar het geld vandaan komt doen ze dat.

Paar maanden geleden nog mijn belegingsrekening opgeheven, geld via de huisbank naar revolut gestuurd, die transactie werd dus mooi bevroren. Na het aanleveren van een screenshot van de beligingsrekening was het heel snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:55
Lucky0wn schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:43:
[...]

Waarom eerst ETH bijkopen om vervolgens SOL of XRP te kopen? Verwacht je echt dat ETH het tegen die twee op korte termijn beter doet?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 10:19

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

koelebobes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:54:
[...]

Echt? die van mij staat wel positief maar heb wel vertrouwen dat ie binnenkort iets omhoog gaat
en als dat gebeurt staat Lucky0wn dus ietsje in de plus... Jullie zeggen beide hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Firestorm schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:00:
[...]

en als dat gebeurt staat Lucky0wn dus ietsje in de plus... Jullie zeggen beide hetzelfde
Eigenlijk wel, maar als hij dit weekend heeft gekocht en nu in de min staat en het wegdoet als hij weer positief staat dan is dat een lichte stijging...

Ik verwacht wel iets meer dan die 2-5%

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 19:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJU93peECrjcy2EXdLPQru1URJw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S62lu1ycKOWlK6sBDXMXYMA8.png?f=fotoalbum_large

Op de hourly, is de short term trend resistance aan het vormen. Kijken of we dit keer door de 106k kunnen of dat het weer een drop naar beneden wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
voelt iig of straks enorm hard omhoog rammen. Sluit zelfs een nieuwe (echte) ATH niet uit

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik verwacht niet veel vuurwerk voor de FOMC.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:08:
voelt iig of straks enorm hard omhoog rammen. Sluit zelfs een nieuwe (echte) ATH niet uit
Yep, blijft de bovenkant testen zonder een echt dikke pushback (vooralsnog). Voelt inderdaad alsof 'ie zin heeft om uit te breken...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• gebruikershaes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-5kC1Gm3FD-kyeep0_z_GxtwEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hkajUIi0w4zm9XuED36gJrE5.png?f=fotoalbum_large

Dit vat het perfect samen. We gaan hard omhoog of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Al zien we ook vaak een pump naar de FOMC toe. Dat loopt meestal dan wel bearish af. Andersom hetzelfde. Dump naar de FOMC toe en moon erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Persoonlijk, denk ik nog een dipje naar 104 en dan MOOON. (hopium)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:08:
Ik verwacht niet veel vuurwerk voor de FOMC.
ik verwacht juist eigenlijk 0 vuurwerk (naar boven of onder) van FOMC. Pas 2 meetings verder als duidelijk word dat ze toch meer cuts moeten doen geeft dat een extra duw omhoog. Nog ff 1 sprint voor de zomer.

Komende 2 x is gewoon 100% zeker geen cut, en dat weet iedereen al. Dus nothing will happen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
gebruikershaes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:12:
Persoonlijk, denk ik nog een dipje naar 104 en dan MOOON. (hopium)
Ik ben er zo klaar mee. Ik zie liever gewoon nu 3 maanden moon met mini pullbacks tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:12:
[...]

ik verwacht juist eigenlijk 0 vuurwerk (naar boven of onder) van FOMC. Pas 2 meetings verder als duidelijk word dat ze toch meer cuts moeten doen geeft dat een extra duw omhoog. Nog ff 1 sprint voor de zomer.

Komende 2 x is gewoon 100% zeker geen cut, en dat weet iedereen al. Dus nothing will happen
HOOOO HOOOO we gaan pas stemmen als de FBI background checks zijn gedaan :( :( :(

Meeting van gisteren :+

[ Voor 3% gewijzigd door koelebobes op 24-01-2025 14:16 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
Om er ook maar even een van @anti elppa's favo metrieken erbij te pakken: de funding is nu zelfs negatief. Zie op de heatmap mooi hoopje shorts vlak boven ons, kan best zijn dat die mensen even rekt moeten gaan...

[ Voor 52% gewijzigd door Guere op 24-01-2025 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:12:
[...]

Het gaat niet om een cut. Dat is onbelangrijk omdat de markt geen verhoging of verlaging verwacht. Het gaat om het stoppen met QT en overgaan op QE. Dat is zo belangrijk voor een altseason. Bitcoin staat hierbuiten.
En een surprise cut zou ook extreem bullish zijn. Trump gaat er wel op aansturen. Dus wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Guere schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:16:
Om er ook maar even een van @anti elppa's favo metrieken erbij te pakken: de funding is nu zelfs negatief. Zie op de heatmap mooi hoopje shorts vlak boven ons, kan best zijn dat die mensen even rekt moeten gaan...
mwa eerder neutrale funding. Maar das op dit punt wel positief. Liquiditeit is er amper, iedereen is afgelopen 3 weken rekt gegaan met leverage

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
zwembroek schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:18:
[...]

Het gaat niet om een cut. Dat is onbelangrijk omdat de markt geen verhoging of verlaging verwacht. Het gaat om het stoppen met QT en overgaan op QE. Dat is zo belangrijk voor een altseason. Bitcoin staat hierbuiten.
En een surprise cut zou ook extreem bullish zijn. Trump gaat er wel op aansturen. Dus wie weet.
Hopen dat Trump wat extra rente verlagingen als verrassing er door heen gaat rammen inderdaad, dat is namelijk wel iets wat hij stellig roept.

Ik ben er ook voor in, gewoon 3-4 maanden parabolische beweging omhoog.. daar hebben we allemaal wel lang genoeg op gewacht vind ik :9

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05:13
anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:20:
[...]

mwa eerder neutrale funding. Maar das op dit punt wel positief. Liquiditeit is er amper, iedereen is afgelopen 3 weken rekt gegaan met leverage
True ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:18:
[...]

nee eens, maar ook die verwacht ik beide niet deze meeting. Meesten geloof ik niet. Wellicht dat powel bij de meeting van 19 maart al iets meer op die 2 gaat hinten. Ook heeft trump tegen die tijd wellicht al wat druk uitgeoefend. Maar gok eerder pas bij die van 7 mei.

Aankomende meeting is gewoon te snel al, daarom verwacht ik echt totaal geen nieuws, beweging of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 17:54
Danjel schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:58:
[...]

Waarom eerst ETH bijkopen om vervolgens SOL of XRP te kopen? Verwacht je echt dat ETH het tegen die twee op korte termijn beter doet?
Dat dacht ik, heb afgelopen 3 maanden elke week 0.1 ETH gekocht. Tegenover eenzelfde bedrag in SOL en XRP. Deze staan dik in de plus in tegenstelling tot ETH. Wil gewoon maximaal rendement eruit halen :P

Heb nog wat ETH in mining bags zitten vanuit 2019 tot en met 2021. Daar heb ik enkel de investeringen uit omgezet naar fiat. Die blijf ik wel lekker staken totdat het omhoog gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Lucky0wn op 24-01-2025 14:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:23:
[...]

nee eens, maar ook die verwacht ik beide niet deze meeting. Meesten geloof ik niet. Wellicht dat powel bij de meeting van 19 maart al iets meer op die 2 gaat hinten. Ook heeft trump tegen die tijd wellicht al wat druk uitgeoefend. Maar gok eerder pas bij die van 7 mei.

Aankomende meeting is gewoon te snel al, daarom verwacht ik echt totaal geen nieuws, beweging of wat dan ook
Veel zal ook van de toon van zijn speech afhangen. Als hij dovish is zonder meteen veranderingen door te voeren dan is dat ook bullish. Als hij maar niet zwaar hawkish is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gisteren waren er trouwens weer cijfers met betrekking tot de labour market. Helemaal ondergesneeuwd door de SBR hopium. Die cijfers lieten weer een lichte afkoeling van de labour markt zien. Dus dat is prima.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 25-09 11:49
On-chain exchange flow staat momenteel net zo laag als in half februari 2024.

Toen volgde een pomp van 40 naar 70K.

Vraag niet hoe het kan, profiteer er van.

https://intel.arkm.com/explorer/token/bitcoin (rechtsboven, on-chain exchange flow en dan op 1Y zetten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 07:55
Vis schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:04:
Nogmaals, waarom hier de meeste nog bij de Rabobank zitten blijft me fascineren...
Je kunt toch overstappen?
Wellicht is de Rabobank de enige bank die de zaken omtrent witwassen wel serieus neemt? ING heeft schijnbaar nog niets geleerd van de financiële crisis?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H26i6fVmVEj3WbfZXskooJo2teA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mmxLlu1YSt7ZUrbbtqwPikLQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Crawl NL op 24-01-2025 15:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Crawl NL schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:02:
[...]

Wellicht is de Rabobank de enige bank die de zaken omtrent witwassen wel serieus neemt? ING heeft schijnbaar nog niets geleerd van de financiële crisis?

[Afbeelding]
nee, heeft geen drol met welke crisis dan ook te maken.

De reden is puur het feit dat banken door controlerende organen/ toezichthouders op de vingers getikt zijn omdat ze gigantische hoeveelheden witgewassen hadden. En dan heb ik het niet over henk en ingrid of welke brave burger dan ook. Maar echt gure praktijken, drugs, verkeerde handel enz enz

En laat nu net de rabobank daar koploper geweest zijn, hebben daar boetes voor gehad, willen leven beteren, en zitten nu dus ook wat cypto plankton op de hielen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:34
De Rabobank, schitterende bank, lekker coöperatief meewerken aan alles zonder het stellen van vragen, lekker de boeren volstoppen met onhoudbare schulden en mooie "adviezen" over schaalvergroting na overname van het bedrijf. Alles voor de eigen balans, heerlijk. Een gemiddelde rugpull is er niets bij.

Maar nu wel mensen achterna zitten om wat overboekingen naar en van exchanges.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Vis schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:04:
Nogmaals, waarom hier de meeste nog bij de Rabobank zitten blijft me fascineren...
Je kunt toch overstappen?
Dit inderdaad. Sowiezo, waarom betalen voor een bankrekening :?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
CornermanNL schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:20:
De Rabobank, schitterende bank, lekker coöperatief meewerken aan alles zonder het stellen van vragen, lekker de boeren volstoppen met onhoudbare schulden en mooie "adviezen" over schaalvergroting na overname van het bedrijf. Alles voor de eigen balans, heerlijk. Een gemiddelde rugpull is er niets bij.

hahahha ja precies dit ja. Banken zijn per definitie gewoon een verzameling van hypocriete, criminele, bloedzuigers, maar de Rabobank staat op eenzame hoogte.
Ik blijf het ook bijzonder vinden dat veel mensen dit niet weten. Het komt zelfs af en toe in de media en C media zoals nu en telefaag. Blijkbaar lezen mensen dat niet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:22:
[...]

Dit inderdaad. Sowiezo, waarom betalen voor een bankrekening :?
* ByteMe_ wordt ook schijtziek van ING die steeds maar de tarieven verhoogt :r

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:25:
[...]

hahahha ja precies dit ja. Banken zijn per definitie gewoon een verzameling van hypocriete, criminele, bloedzuigers, maar de Rabobank staat op eenzame hoogte.
Ik blijf het ook bijzonder vinden dat veel mensen dit niet weten. Het komt zelfs af en toe in de media en C media zoals nu en telefaag. Blijkbaar lezen mensen dat niet ofzo.
Mensen hebben een hekel aan overstappen. En al helemaal als het gaat om bankzaken.
"Ik zit er al zo lang, dan moet ik zoveel aanpassen!.."
"Ik vertrouw deze bank, ik weet niet wat ik van die andere wel betrouwbaar is"

Ik ben een tijdje geleden overgestapt naar Revolut. Geen moment spijt van gehad. Een gratis bankrekening en veel meer mogelijkheden dan bij je eigen bank. Het enige waar je incententeel tegenaan loopt is dat Revolut niet aangesloten zit bij iDin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:34
anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:25:
[...]

Mensen lezen selectief, steeds meer in de eigen bubbel. Dus dat komen ze niet meer tegen. De krant valt amper op de mat meer. De tijd dat mensen de krant van voor tot achter lazen en ook meerdere kranten is ver achter ons. En zo komt men niet tot een brede ontwikkeling. Men komt niet meer in aanraking met een alternatief gezichtspunt. En zoeken er ook niet naar.

Ik moet altijd lachen als mensen klagen over bijvoorbeeld wapenfabrikanten steunen door de overheid maar wel bij de Rabobank zitten. De lijst is bijna eindeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:53

knakworst

Get more sats!

Rode candles incoming. In 5 minuten weer groen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:31:
[...]

Mensen hebben een hekel aan overstappen. En al helemaal als het gaat om bankzaken.
"Ik zit er al zo lang, dan moet ik zoveel aanpassen!.."
"Ik vertrouw deze bank, ik weet niet wat ik van die andere wel betrouwbaar is"

Ik ben een tijdje geleden overgestapt naar Revolut. Geen moment spijt van gehad. Een gratis bankrekening en veel meer mogelijkheden dan bij je eigen bank. Het enige waar je incententeel tegenaan loopt is dat Revolut niet aangesloten zit bij iDin.
Ik zit pas sinds Juli bij de ING dus ben vrij makkelijk in overstappen, hoeveel spaarpotjes kan je aanmaken in Revolut?

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
CornermanNL schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:32:
[...]

Mensen lezen selectief, steeds meer in de eigen bubbel. Dus dat komen ze niet meer tegen. De krant valt amper op de mat meer. De tijd dat mensen de krant van voor tot achter lazen en ook meerdere kranten is ver achter ons. En zo komt men niet tot een brede ontwikkeling. Men komt niet meer in aanraking met een alternatief gezichtspunt. En zoeken er ook niet naar.

Ik moet altijd lachen als mensen klagen over bijvoorbeeld wapenfabrikanten steunen door de overheid maar wel bij de Rabobank zitten. De lijst is bijna eindeloos.
ja daarom zeg ik altijd sponsor lekker de wapen handel op een verjaardag. Mensen kijken je dan raar aan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

CornermanNL schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:20:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrdwMr9WsMvYXzhRJse6V0COsCA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bmDLVUlIfhRE3kc1qIulzmGV.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:33:
Rode candles incoming. In 5 minuten weer groen :?
Kleine pump weer. Weinig spektakel vandaag.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:35:
ja daarom zeg ik altijd sponsor lekker de wapen handel op een verjaardag. Mensen kijken je dan raar aan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4eNeZAR0O1enc9CkmObWUdXyVMo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2ujczmvuyJzYLysgUfdTqguy.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
koelebobes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:34:
[...]

Ik zit pas sinds Juli bij de ING dus ben vrij makkelijk in overstappen, hoeveel spaarpotjes kan je aanmaken in Revolut?
Ik gebruik het zelf niet, maar dat heet "pockets". Je kan hier automatisch sparen vanuit je eigen rekening of ook vanuit externe rekeningen, of incasso's automatisch vanuit laten afschrijven. Maximaal 100 per account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:01
Kom op DOJI dragonfly, breek die 106k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Oepsje schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:43:
Kom op DOJI dragonfly, breek die 106k!
Done.

And gone.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 24-01-2025 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Kleine drop naar 104,6 is geweest nu VUURWERK bitte!

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
KNAL DIE BTC GODNONDEJU DOOR DE 106K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Grote vriend Trump gaat een van deze dagen een scheet laten over Bitcoin en dan staan we met een hele grote groene paal op 120k. Mark my words bruh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Pff. Het wil ook maar niet doorzetten he...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Zou toch wel heel apart zijn als die 106,400 niet gehaald wordt.

Ben wel benieuwd wat de prijs van bitcoin zou zijn als iedereen die leverage trade er mee kapt en gewoon koopt en vasthoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Trump wil ondanks voorliefde voor cryptomunten absoluut geen digitale dollar
https://www.nu.nl/economi...geen-digitale-dollar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Medeoprichter van Frans cryptobedrijf David Balland ontvoerd voor losgeld: om eis kracht bij te zetten werd vinger van gegijzelde afgehakt en opgestuurd.

Wat een nare mensen lopen er toch rond.

https://www.telegraaf.nl/...de-afgehakt-en-opgestuurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Pffff vermoeiend dit, we gaan weer terug het patroon in. Zou normaal zeggen scamwickje, maar die liquidation op $106.4k is idd net niet gehaald.

Een grote ponzi dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Die yanks zijn ons gewoon aan het naaien. Gezamenlijk sell orders op 106.4 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06:30
Afca_020 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:16:
Medeoprichter van Frans cryptobedrijf David Balland ontvoerd voor losgeld: om eis kracht bij te zetten werd vinger van gegijzelde afgehakt en opgestuurd.

Wat een nare mensen lopen er toch rond.

https://www.telegraaf.nl/...de-afgehakt-en-opgestuurd
pff, daarom houd hoogte van je stack geheim.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:34

YES

Moderator General Chat
Ik denk niet dat dit de laatste poging voor de 106.4k was hoor, niet meteen te pessimistisch mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
dudescool schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:19:
[...]

pff, daarom houd hoogte van je stack geheim.
Ik heb met 200 euro denk ik niet zoveel te vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Laatst online: 25-09 10:19

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

gebruikershaes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:20:
[...]

Er zijn mensen voor minder op straat in elkaar gemept...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:19
* Aeronaut mompelt over het lage bedrag dat @ByteMe_ met koeienletters heeft geschreven

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
YES schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:20:
Ik denk niet dat dit de laatste poging voor de 106.4k was hoor, niet meteen te pessimistisch mensen!
Sssht, ik probeer het weer stiekem omhoog te pushen door negatief te zijn. Werkte eerder ook met die sub $100k opmerking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@dudescool nah ze wisten zijn stack niet. Hij was simpelweg een CEO in de cryptowereld. Dan heb je wel de aandacht van foute figuren naarmate de prijzen hoger en hoger worden.

Juweliers hebben allemaal halve bunkers tegenwoordig en soms zelfs vuurwapens. Dan is nieuw geld overvallen nu nog minder risicovol. (En wie wil er nou goud of diamanten? :P )

Met een grote stack moet je ook meer in fysieke beveiliging investeren. #teamglock

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
ik heb gewoon weer wat fiat ertegenaan gegooit, het was een AirDrop, stond op de bank

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
gebruikershaes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:20:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUC67ew_laZr1DWQjS3b0sH_qQA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/x9RsrD2ZysSt4fMmB3k6X7on.png?f=user_large
Kan makkelijk uit O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Waah op 24-01-2025 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:34

YES

Moderator General Chat
Hey die container ben ik al ff kwijt, waar is ie gebleven?
Met vriendelijke groet,

De tandarts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Dat is duurder dan 200 euro. Nee die luxe krijg je dan niet. Gewoon met een bot roestig boortje en een scheef draaiende boorkop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Waah schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:40:
[...]

Dat is duurder dan 200 euro. Nee die luxe krijg je dan niet. Gewoon met een bot roestig boortje en een scheef draaiende boorkop :+
Nee, nee was meer jij neemt de boormachine mee, ik regel de container

Gaan wij die 200 euro is even fixen

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
koelebobes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:41:
[...]

Nee, nee was meer jij neemt de boormachine mee, ik regel de container

Gaan wij die 200 euro is even fixen
deal

Maar on a serious note: laatst nog een docu gezien over illegale vuurwerkhandel, en daar werd handelaren een mes op de keel gezet voor 500 euro. Vergis je niet in voor hoe weinig geld sommige mensen het risico wel nemen om je te bedreigen. O-) dus houd je stack lekker geheim, post geen foto's van je gekochte Porsche :+ etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 20:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQpGI8j9AJKlf2DdQ4P58OWY4a8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZrIWEFJD9PRe45SBMs48WmPI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
een prima rendament van €173.05

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:40
Zijn er mensen hier die dit soort fases van vorige cycles herkennen? Ik heb de vorige niet meegemaakt, dus heb eerlijk gezegd geen idee. Ik lees wel dat een pump soort van onverwachts kan komen, maar ik vind het ook best bijzonder dat btc relatief gemakkelijk gewoon op dit prijsniveau blijft hangen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
kbuntu schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:50:
Zijn er mensen hier die dit soort fases van vorige cycles herkennen? Ik heb de vorige niet meegemaakt, dus heb eerlijk gezegd geen idee. Ik lees wel dat een pump soort van onverwachts kan komen, maar ik vind het ook best bijzonder dat btc relatief gemakkelijk gewoon op dit prijsniveau blijft hangen?
@anti elppa tijd voor een nieuwe aflevering van Opa Vertelt!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ja hoor. Volledig normaal.

En ja dat het hier nu stabiel hangt 3k onder de top is gruwelijk bullish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
rond deze periode was BNB nog rond de $50 in vorige cycle, welk muntje wordt het deze run?

helaas had ik BNB bij $300 helemaal verkocht ( 1 BNB overgehouden voor de cashback)

weak hands.....helaas

maar er waren hier ook mensen met een BNB van $3 ofzo, kan de plaatjes niet vinden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 24-01-2025 16:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
voelt beetje als sept-okt 2017.. hoewel dat het laatste wave van de bullrun is.. was eth ook gefaald, alts deden niks, btc king.

het voelt nu ook veel anders dan toen, maar sfeer is echt wel same-ish tbh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:57
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:25:
ik heb gewoon weer wat fiat ertegenaan gegooit, het was een AirDrop, stond op de bank
Beter had je dat in een spelchecker geinvesteert /s
Maar als het btc is geweest ben je vergeven. 👌🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:01:
[...]

geen verkeerd filmpje voor tokkie televaag media
Toch wel een bullish signaal als de mainstream media markt zulke items gaat maken die niet per se negatief zijn.

==
hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
Vanmiddag toch weer even een moment van bewustwording gehad. Zit XCN de laatste dagen al te volgen en besloot met een flink bedrag in te stappen rond het 0% moment, gaat die ineens 16% binnen 2 uur naar beneden, bedrag van 5 cijfers weg. Met tegenzin en bijna zwetend aangehouden. Nu weer +26% gelukkig. Dacht even snel te cashen en dat ga ik ook doen, maar je moet er wel bovenop zitten met zo’n beweegbare coin 😮‍💨.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Cougar schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:01:
Vanmiddag toch weer even een moment van bewustwording gehad. Zit XCN de laatste dagen al te volgen en besloot met een flink bedrag in te stappen rond het 0% moment, gaat die ineens 16% binnen 2 uur naar beneden, bedrag van 5 cijfers weg. Met tegenzin en bijna zwetend aangehouden. Nu weer +26% gelukkig. Dacht even snel te cashen en dat ga ik ook doen, maar je moet er wel bovenop zitten met zo’n beweegbare coin 😮‍💨.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpmnZ67biCWzfEKQppjTMgC4TZw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jvRM1wabjnU8hTSBdpU4b0MI.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
When dikke moon? Duurt lang

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cougar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 20:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FF_bDy9TbGGlWSquKdJYduqQI-w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MkGDjxAlTT0mfNPbyTpfjR97.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Deze candle op de hourly gaat het doen boys

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 25-09 11:49
Die natte wind van Ripple probeert zich er weer tussen te wrikken met zijn dikke drek. Wat een glibber.

Probleem is dat ze budget hebben door die trieste premined stront.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-01-2025 18:27 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:41
BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:27:
[...]

Die natte wind van Ripple probeert zich er weer tussen te wrikken met zijn dikke drek. Wat een glibber.

Probleem is dat ze budget hebben door die trieste premined stront.
Gerapporteerd omdat je niet twee accounts mag hebben, @anti elppa

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:38

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlwI14Q59JqsMoWNwXYvnRSa5WY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zKwpIxLVWGcTqCizkKaHXMJR.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Klinkt als mij alleen ik ben echt naar zero gegaan :) zijn van die fijne trades, gelukkig is het bij jou wel goed afgelopen, ga je ermee door of nu van geleerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Zal me niks verbazen dat dit waar is. Smerige shitcoiners. Altijd al geweest. Helaas zijn de meeste dit vergeten of later ingestapt waardoor velen zijn gehersenspoeld.

En lobbyen moet ook bij wet strafbaar worden gemaakt. Het is niets anders dan omkoping, voor rijke lui.

[ Voor 10% gewijzigd door gebruikershaes op 24-01-2025 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:31:
[...]

Klinkt als mij alleen ik ben echt naar zero gegaan :) zijn van die fijne trades, gelukkig is het bij jou wel goed afgelopen, ga je ermee door of nu van geleerd?
Alweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:56

tomtom901

Moderator General Chat
Dan heb je eigenlijk je risico niet op orde toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
Pinsa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:31:
[...]

Ik wacht nog even tot vanavond 0.00u. Dan is meestal de max. En m’n telefoon blijft aan. Soms als je in keer met je ogen knippert is het + of _ eur 500,-. Echt bizar.

Daarna vind ik het wel goed. Idd. Slecht voor je hart dit soort coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
tomtom901 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 18:35:
[...]

Dan heb je eigenlijk je risico niet op orde toch?
Ben niet all in gegaan, maar wel genoeg geld.
Pagina: 1 ... 243 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!