GabberPiet schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:42:
Ik beleg niet voor onderliggende waarde, ik beleg voor rendament.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PbWnNZk8paoWhyQqThfCNPys.gif?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
GabberPiet schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:42:
Verwijderd
KnipGabberPiet schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:42:
[ Voor 30% gewijzigd door tomtom901 op 24-01-2025 07:33 ]
Ik ga even tegen de mod-orders in dat we je niet mogen voeden hoor.
[ Voor 55% gewijzigd door tomtom901 op 24-01-2025 07:32 ]
Maar voor beleggen zijn andere topics, wist je dat?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:51:
[...]
Kijk hier eens naar. https://www.ishares.com/n...-world-ucits-etf-inc-fund
Dit is beleggen, niet speculeren.
Van Dale schreef
Betekenis 'trol'
iem. die zich op internet stelselmatig misdraagt door te schelden, te pesten, te dreigen enz.
Van Dale schreef
Betekenis 'beleggen'
(geld) aan iets besteden waarvan je hoopt dat het in waarde zal stijgen
.comYES schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:53:
[...]
En als de VS van BTC een reserve maakt? Dan heeft het *poef* ineens wel waarde omdat het aan fiat gekoppeld wordt?
Beetje net als met het internet, an sich is het gewoon lucht, niets, data die heen en weer gepompt wordt. Tot het ergens nuttig voor kan worden ingezet.
Internet en een aangesloten printer, hoppa 1 biljoen dollar erbij vanavond, wat betekent dat voor waarde ?YES schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:53:
[...]
En als de VS van BTC een reserve maakt? Dan heeft het *poef* ineens wel waarde omdat het aan fiat gekoppeld wordt?
Beetje net als met het internet, an sich is het gewoon lucht, niets, data die heen en weer gepompt wordt. Tot het ergens nuttig voor kan worden ingezet.
Verwijderd
KnipYES schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 23:53:
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door tomtom901 op 24-01-2025 07:33 ]
Dat geld gebakken boom is. En als je het verbrand veranderd het in as en lucht. Gebakken lucht welteverstaan.Peterre schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 00:05:
[...]
Internet en een aangesloten printer, hoppa 1 biljoen dollar erbij vanavond, wat betekent dat voor waarde ?
Net als de mensheid. Ik ga slapenYES schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 00:06:
[...]
Dat geld gebakken boom is. En als je het verbrand veranderd het in as en lucht. Gebakken lucht welteverstaan.
Je zit alleen maar over beleggen te praten, daar zijn andere topics voor.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 00:05:
[...]
Tja, nu deze video werkelijkheid lijkt te worden weet ik het ook niet meer: YouTube: IDIOCRACY Clip - State of the Union (2006) Terry Crews
Overigens weet ik niets van mod-orders, vind het bericht dat iets afwijkende meningen of zienswijzen hier zo in de gaten worden gehouden door PCM zeer zorgwekkend!
Juist .Diefstal dus, van ons allen. geld minder waard door de hogere inflatie ontstaan door geld zonder dekking , dus alleen Bitcoin blijkt echt te zijn :_)YES schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 00:06:
[...]
Dat geld gebakken boom is. En als je het verbrand veranderd het in as en lucht. Gebakken lucht welteverstaan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Klopt, doeiYES schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 00:08:
[...]
Dit bericht wordt vast gearchiveerd, ik zal jullie verder niet lastig vallen. Veel succes met speculeren en probeer te bedenken waar je 'winst' vandaan komt.
[ Voor 63% gewijzigd door tomtom901 op 24-01-2025 07:33 ]
Ja bedankt. Daag.
[ Voor 66% gewijzigd door tomtom901 op 24-01-2025 07:31 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 24-01-2025 04:20 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ten eerste, we attribueren in fiat uitgedrukte waarde aan producten, diensten en zelfs concepten. Een idee is geld waard (patent). Een schilderij is geld waard ("kunst"). Er zijn genoeg elementen die waardevol zijn, maar geen echte usecase hebben. Ze zijn "schaars" (punt).
[ Voor 187% gewijzigd door tomtom901 op 25-01-2025 07:13 ]
Dat ergens veel tijd en moeite in wordt gestopt geeft het nog niet automatisch veel intrinsieke waarde. Een bedrijf dat decennia bestaat kan ook ineens failliet gaan en weinig tot geen intrinsieke waarde meer hebben, ook al zitten er veel manuren en geld in. En hoop of speculatie doet ook niks met de intrinsieke waarde.majic schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 03:50:
[...]
Arbeidsintensieve cryptos kan je denken aan BTC. Er moet enorm veel geld worden gestoken in het 'vinden' van BTC. Al is BTC volledig waardeloos in zijn gebruik (wat het niet is, blockchain tech maakt het interessant voor veel mensen én overheden) dan nog is het niet waardeloos. Als je namelijk 90,000 dollar aan stroom en apparatuur en manuren moet maken om één BTC Van 105,000 dollar te verkrijgen, dan is het denk ik zelfs voor jou wel duidelijk dat BTC niet 'niks' is. De speculatie op BTC drijft de prijs ook omhoog, en ergens tussen schaarste, speculatie (men denkt dat het geadopteerd gaat worden door overheden, en al aardig lang) en productiekosten heb je toch best wel veel intrinsieke waarde in BTC zitten.
Heb ik die rommel net op tijd gedumpt.According to Odaily, Pierre Rochard, VP of Research at Riot Platforms, recently stated on X that the main obstacle to Bitcoin strategic reserves is not the Federal Reserve, the Treasury, banks, or Warren, but Ripple (XRP). Ripple is reportedly lobbying against Bitcoin strategic reserves and has reportedly invested millions of dollars to hinder this project.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mr Ronman schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 07:02:
Ik zie dat ETH begonnen is aan the most hated rally of all time
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
https://www.whitehouse.go...tal-financial-technology/STRENGTHENING AMERICAN LEADERSHIP
IN DIGITAL FINANCIAL TECHNOLOGY
sh4d0wman schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 01:12:
Goh gezellig hier maar wel geduldige mods. Doe zoiets in het FIRE topic en je mag gelijk een maand rust nemen.
*wakes up, missed generational wealth again because of the time zone*
— cousin (@cousincrypt0) 23 januari 2025
*checks rest of bags, all heading into the shadow realm*
This is the gayest cycle ever
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
En in de toekomst zal het deur verder openen voor andere shitcoinszwembroek schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 00:13:
💥BREAKING: The SEC officially rescinds SAB 121, which stopped banks from offering Bitcoin custody services. [
@EleanorTerrett
]
Banks can now offer Bitcoin services to hundreds of millions of customers.
PB is een parasiet
BTC €94.837,08
[ Voor 15% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-01-2025 08:37 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Pro tip: *knip, want gezien door Gelukszoekr*Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:37:
Jammer al die *knip* posts. Maakt mij dan weer extra nieuwsgierig wat er gestaan heeft
[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 24-01-2025 08:44 ]
Maktub
Ehm wat zie jij wat ik niet zie?Mr Ronman schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 07:02:
Nah was ook meteen de shortest rally
BTC €94.837,08
Goeike wel:kbuntu schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 06:39:
https://www.theguardian.c...nd-downs-of-a-supertrader
Zou hij ook in crypto traden?
Never ever financial advice...
5.5% nog en BTC op hetzelfde niveau en dan ruil ik ze 1 op 1 omBTC100K2021 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:48:
ETH holders hebben in ieder geval een mooi verhaal voor hun kleinkinderen.
Stug de destijds nummer 2 crypto aangehouden totdat het dust was op het BTC paar. Opa was erbij!
BTC €94.837,08
Kleine samenvatting:Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:37:
Jammer al die *knip* posts. Maakt mij dan weer extra nieuwsgierig wat er gestaan heeft
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
was een nu.nl reageerder die aan het trollen was. standaard shit kwam voorbij.Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:37:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Moet je maar niet zo vroeg gaan slapen, typisch GenX gedrag weer.Gelukszoekr schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:37:
Vannacht om 3 uur kon ik nog best wat reacties lezenDomino schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:03:
[...]
Moet je maar niet zo vroeg gaan slapen, typisch GenX gedrag weer.
BTC €94.837,08
Oeii.. jij weet dus meerkoelebobes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:07:
[...]
Vannacht om 3 uur kon ik nog best wat reacties lezen
==
hoi
Guere schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:10:
Haha guys volgens mij is het hele idee van die *knipjes* dat het wordt verwijderd en er vervolgens geen raadwedstrijd ontstaat over wat er mogelijk heeft gestaan
Omdat hij net in een mooie triangle zit… laat em rustig sidehustlen voor de grid bots en scalpersEusebius schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:12:
Maar ontopic, waarom stijgt BTC niet verder als de SBR dichterbij komt?![]()
of moeten we wachten totdat ze in de VS vanmiddag wakker worden?
Jezus. Wat moet ik dan doen op mijn ouwe-lullen dag? Ben sowieso de helft van de tijd aan het puzzelen omdat ik geen idee heb wat er hier allemaal voorbij komt met vwaps, cme’s en tp’s.Guere schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:10:
Haha guys volgens mij is het hele idee van die *knipjes* dat het wordt verwijderd en er vervolgens geen raadwedstrijd ontstaat over wat er mogelijk heeft gestaan
Ik denk dat als men beseft dat gisteren eigenlijk super goed nieuws was de boel wel weer omhoog gaat, maar niet zo crazy als bij een echte SBR natuurlijk.Eusebius schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:12:
Kek man, die blauwe kleurtjes. Moet je zeker weer mod voor zijn om dat te kunnen doen![]()
Hoef je geen mod voor te zijn hoor?Eusebius schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:12:
Kek man, die blauwe kleurtjes. Moet je zeker weer mod voor zijn om dat te kunnen doen![]()
Kijk dan, ik ben een mod!YES schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:22:
*knip*
Voor 76% gewijzigd door YES op 24-01-2025 07:32 ]
Vind het ook bullish, niet dat extreme sbr gedoe met meteen een niet te houden stijging.kbuntu schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:18:
[...]
Ik denk dat als men beseft dat gisteren eigenlijk super goed nieuws was de boel wel weer omhoog gaat, maar niet zo crazy als bij een echte SBR natuurlijk.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat WLFI in deze markt blijft kopen als ze geen stijging verwachten? Als ze voor long term kopen, kunnen ze beter wachten tot einde bull, maar dan is ook pappie geen president meer, dus weer grotere kans op cryptobeleid dat negatief is voor de waarde van deze assets. Short term slaat ook nergens op als de boel aan het einde van de bull omlaag stort
Dank. Mooie korting op dit muntje. Gelijk een flufje ingeslagen.blabla1986 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:20:
Doet RUNE een Luna'tje?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hehe, dat viel me ook al op. Wel jammer, kan je best leuk mee gaan zitten ouwehoeren, diep in de nacht een keer of zes zoiets posten, ziet het er meteen uit alsof het een enorme digitale vechtpartij geweest is
Gewoon je pagina niet refeshen en dat javascript reactie script laten doorwerken, dan zie je de backend wijzigingen/modbreaks nietGuere schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:10:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Precies! Ik krijg regelmatig te horen, nadat ik 3 minuten ergens heel veel moeite en energie in heb gestopt, dat het niet de moeite waard was.Het Fantoom schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 06:14:
[...]
Dat ergens veel tijd en moeite in wordt gestopt geeft het nog niet automatisch veel intrinsieke waarde. Een bedrijf dat decennia bestaat kan ook ineens failliet gaan en weinig tot geen intrinsieke waarde meer hebben, ook al zitten er veel manuren en geld in. En hoop of speculatie doet ook niks met de intrinsieke waarde.
Dat verklaart die lege boekenkastLegeBoekenkast schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:37:
[...]
Precies! Ik krijg regelmatig te horen, nadat ik 3 minuten ergens heel veel moeite en energie in heb gestopt, dat het niet de moeite waard was.
Lichtpuntje...
Nog steeds in een decending channel en knal op de VWAP..
[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 24-01-2025 09:49 ]
Drie minuten? Opschepper.LegeBoekenkast schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:37:
[...]
Precies! Ik krijg regelmatig te horen, nadat ik 3 minuten ergens heel veel moeite en energie in heb gestopt, dat het niet de moeite waard was.
We gaan goed op vieze candles. Afgelopen weken is er wel vaker gesproken over vieze candles en dan gingen we vervolgens gewoon door met rangen, dus kom maar opgebruikershaes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:50:
Saai nachtje. Maar we gaan weer gewoon door zo te zien. Daily close groen. Wel een hele vieze candle, maar ruimte voor optimisme.
Vooruit dan maar.
Johan Derksen ook.
BTC €94.837,08
Het blijft een Mini.koelebobes schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:56:
Iemand heeft net in Spanje mijn droomspec Mini te koop gezet, nu hopen op een goede ETH/BTC rally![]()
Guere schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:25:
Arme @Kol Nedra zit inmiddels huilend in een hoekje vanwege PTSS na het zien van al die blauwe knipjes...
Leg even uit? Normaal is het verhogen van rente ongunstig voor risk assets? Zit niet zo diep in dat Yen Carry Trade verhaal, heeft het daarmee te maken?zwembroek schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:35:
The BOJ raises interest rates by 25 bps.
Bullish.
Wat ik tot nu toe geleerd heb, is dat de markt super-emotioneel is.kbuntu schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 09:18:
[...]
Ik denk dat als men beseft dat gisteren eigenlijk super goed nieuws was de boel wel weer omhoog gaat, maar niet zo crazy als bij een echte SBR natuurlijk.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat WLFI in deze markt blijft kopen als ze geen stijging verwachten? Als ze voor long term kopen, kunnen ze beter wachten tot einde bull, maar dan is ook pappie geen president meer, dus weer grotere kans op cryptobeleid dat negatief is voor de waarde van deze assets. Short term slaat ook nergens op als de boel aan het einde van de bull omlaag stort
[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 24-01-2025 10:05 ]
==
hoi
Al eens geroken? je zou voor minder emotioneel naar de downside worden..Eusebius schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:02:
[...]
Als er één anonieme Palestijn een scheet laat
nothing stops this train
En welke shitcoin is dat, ik heb werkelijk geen idee
Ja die snap ik ook niet. Gaf afgelopen zomer bijna black swan correctie.BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:01:
[...]
Leg even uit? Normaal is het verhogen van rente ongunstig voor risk assets? Zit niet zo diep in dat Yen Carry Trade verhaal, heeft het daarmee te maken?
Er werd volop gespeculeert op een half procentje, het is een kwart geworden.DarkShadow schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:14:
[...]
Ja die snap ik ook niet. Gaf afgelopen zomer bijna black swan correctie.
AEROknakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:13:
[...]
En welke shitcoin is dat, ik heb werkelijk geen idee
[ Voor 16% gewijzigd door Aeronaut op 24-01-2025 10:24 ]
The Bank of Japan recently hiked interest rates, which has made the yen stronger. This shift led to a sharp sell-off in global markets, as those who had borrowed yen suddenly faced a currency that was more expensive to pay back. In other words, the so-called “carry trade” started to unwind – and it happened fast.BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:01:
[...]
Leg even uit? Normaal is het verhogen van rente ongunstig voor risk assets? Zit niet zo diep in dat Yen Carry Trade verhaal, heeft het daarmee te maken?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq