Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
kan heel goed, moet er wel wat getekend worden, of gezegd worden. Had ook niet verwacht dat hij nu wat zou zeggen in zijn speech. Maargoed, je weet dat de markt erop hoopt.knakworst schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:41:
Allemaal ruis. Eind van de week 120k.
Nu, ook nog een Snoop coin en alle klerezooi is compleet.Specy schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:50:
Ok, nu eerst.. Snoop Dogg?! Die zag ik even niet aankomen!
Ponzi meuk.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Weet je ook gelijk wie een van de early investors was in TRUMP. Die man zwoor nooit voor hem te gaan optreden.Specy schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:50:
Ok, nu eerst.. Snoop Dogg?! Die zag ik even niet aankomen!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Damn. Kweenie wat je deed maar bounced meteen weer omhoog!gebruikershaes schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:54:
Mooi precies op tijd thuis en op de bodem de app geopend en een flufje gekocht.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Wen er maar aan. Over 4 jaar 30k candles.Coldcat schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:56:
3k candles zijn de nieuwe normaal op de 15 min.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 20-01-2025 18:59 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

maximale rektheid voor shorters en longers.....iedereen volledig naar de tyfus!!!!
[ Voor 33% gewijzigd door anti elppa op 20-01-2025 19:00 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Net op tijd mijn verlies kunnen beperken/liquidatie voorkomen en nog 1/3 van mijn margin over. Toen 50x gezet met dit restant en die loopt nu. Zien of die het overleefd; het bounced nog niet echt hard, so wish me luck
En holdersanti elppa schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:59:
wat een show man!!!! deze dag zullen veel mensen gok niet snel vergeten gok ik![]()
maximale rektheid voor shorters en longers.....iedereen volledig naar de tyfus!!!!
hoezo? nergens last van. Ja ik vreet teveel popcorn en drink teveel schulties met deze show, das niet best. Verder prima vermaak
en zolang je niet sold is er niets aan de hand. dus hodlers rekt? tuurlijk niet. panic sellers en fomo boys, die gaan rekt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een x30JPS schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:02:
Poeh dat was leuk. Ik had een 30x long op TAO gezet op 407 en die was zo ongeveer spot-on geweest als ik me er niet bij de eerste bounce na 18u in had laten fomo'en op 425![]()
Net op tijd mijn verlies kunnen beperken/liquidatie voorkomen en nog 1/3 van mijn margin over. Toen 50x gezet met dit restant en die loopt nu. Zien of die het overleefd; het bounced nog niet echt hard, so wish me luck

Al 8 jaar holder maar geen centje pijn hoor. Erg vermakelijk dagje zo moet ik zeggen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Stack Sats
Morgen maar op de Skoda site kijken…
Ja was een flufje van honderdmiljardmiljoen.NiGeLaToR schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:57:
[...]
Damn. Kweenie wat je deed maar bounced meteen weer omhoog!
met papier mache kun je alles maken!!
Jammer joh.Silversin schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:06:
Ik wil toch wel een beetje klagen. Hele dag op de Porsche website gezeten. Model, opties en kleuren uitgekozen. (Rood,wit en blauw, USA vlag uiteraard). Kan nu met een teleurstelling gaan slapen.
Morgen maar op de Skoda site kijken…
Ja en nu loopt de x50
Maar ik laat me dus echt veel te vaak erin fomo'n; dat ongeduld heeft me veel onnodige rektheid opgeleverd. Zelfs nu bijna en ik heel zorgvuldig vanmorgen die instappositie van 407 had bepaald, liet ik me er voor de laatste tik omlaag toch nog te hoog inrollen.
Liquidatie nu op 408. We gaan het zien, is speelgeld he, dit echt niet doen met serieus geld.
Als je maar die sl goed zet, verder gun ik je dit volledig naar de 750JPS schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:15:
[...]
Ja en nu loopt de x50![]()
Maar ik laat me dus echt veel te vaak erin fomo'n; dat ongeduld heeft me veel onnodige rektheid opgeleverd. Zelfs nu bijna en ik heel zorgvuldig vanmorgen die instappositie van 407 had bepaald, liet ik me er voor de laatste tik omlaag toch nog te hoog inrollen.
Liquidatie nu op 408. We gaan het zien, is speelgeld he, dit echt niet doen met serieus geld.
Is maar een vervoer middel.😛
Dit is tientjeswerk, dus geen SL want die was er gelijk uitgetikt op dit soort leverage. Mooie fun dit naast het saaie hodlen.Masstje schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:16:
[...]
Als je maar die sl goed zet, verder gun ik je dit volledig naar de 750
[ Voor 36% gewijzigd door zwembroek op 20-01-2025 19:23 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja ik ook dus, ben echt bang dat we vrijdag al op 420k staanzwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:27:
Call me paranoia maar ik vertrouw de markt niet.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Silversin schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:06:
Ik wil toch wel een beetje klagen. Hele dag op de Porsche website gezeten. Model, opties en kleuren uitgekozen. (Rood,wit en blauw, USA vlag uiteraard). Kan nu met een teleurstelling gaan slapen.

Ik deel je gevoel, maar is precies waarom het dadelijk denk ik omhoog vliegt.zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:27:
Ach, was al beetje 50/50 kans of hij er wel/niet iets over zou zeggen. Net als sommige anderen hier denk ik dat Trump er alleen voor Trump zit en niet om onze cryptobags te pumpen, dus als het hem beter uitkomt om niets te doen gebeurd er niets.zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:21:
Prachtige show. Maar geen SBR genoemd. Zou best eens een higher low kunnen worden later vandaag.. Excuses edit.
Desalniettemin: komende tijd vast nog genoeg kansen op positief cryptonieuws? Aankondiging over beleid, eventuele crypto decreten, eerste crypto opmerking van nieuwe SEC chair, etc. Zal vast wel iets gebeuren, toch? Vond die memeshit nou niet bepaald positieve ontwikkeling, maar goed, ze zijn in ieder geval bezig met (degen) crypto shit dus grote kans dat er nog wel wat komt om de boel op te pompen.
Het zou mij ook niet verbazen als hem is verteld dat hij een beetje moet dimmen.Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:37:
[...]
Ach, was al beetje 50/50 kans of hij er wel/niet iets over zou zeggen. Net als sommige anderen hier denk ik dat Trump er alleen voor Trump zit en niet om onze cryptobags te pumpen, dus als het hem beter uitkomt om niets te doen gebeurd er niets.
Desalniettemin: komende tijd vast nog genoeg kansen op positief cryptonieuws? Aankondiging over beleid, eventuele crypto decreten, eerste crypto opmerking van nieuwe SEC chair, etc. Zal vast wel iets gebeuren, toch? Vond die memeshit nou niet bepaald positieve ontwikkeling, maar goed, ze zijn in ieder geval bezig met (degen) crypto shit dus grote kans dat er nog wel wat komt om de boel op te pompen.
Dat dacht ik vanmorgen dus ook... Turend naar de koersen vroeg ik me af wat het ging doen. Een bakkie pleur met een peuk erbij. Geen idee wat de dag zou brengen. Die combinatie liet me zorgen dat ik me naar een kleiner hokje moest verplaatsen. Daarvoor wat orders ingeschoten rond de $104k / $105k voor het geval die gehit zouden worden.zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:27:
Oftewel lang verhaal, voor het schijten stonden we op $102.5k.. Na de boodschap ineens op $108k. En heb niets bijzonders gedaan op het toillet.
In 1 moment kun je dus het schip compleet missen. Of compleet REKT gaan natuurlijk.
Vrijdagavond 104k.
Nu 104k.
1/1/2024: 42k
Het leven is zwaar voor een hodler. Zware zakken...
Als dan nu zijn dikke buik komt....
met papier mache kun je alles maken!!
Tuurlijk.Guere schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:37:
[...]
Ach, was al beetje 50/50 kans of hij er wel/niet iets over zou zeggen. Net als sommige anderen hier denk ik dat Trump er alleen voor Trump zit en niet om onze cryptobags te pumpen, dus als het hem beter uitkomt om niets te doen gebeurd er niets.
Ai gaat nog vliegen. (Zelf klein gokje met trisig nu met sbr winst)
Stars and stripes gaan nog op Mars wapperen aldus Trump (reactie van Elon

Genoeg te beleven.
Dit.keanu_ schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:42:
wat er nu gebeurt is gewoon paniekvoetbal. Als het stof neerdaalt, en er vanavond, dan wel morgen wat positief nieuws komt. of het besef dat er gene biden met gensler meer is.. gaat het vanzelf weer omhoog
Strategic bitcoin reserve of niet. Saylor en ibit gaan gewoon weer door waar ze gebleven zijn.

Weet niet of hij dit mentaal had getrokken.Alpina schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:47:
Had Japie nu wel graag in ons midden gehad voor de memes
Komt dat vanuit jezelf of je vrouw?Alpina schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:47:
Had Japie nu wel graag in ons midden gehad voor de memes
Het zou dus veel logischer zijn om de markt volledig rekt te laten gaan (met een Trump coin bijv) zodat ie daarna in alle stilte die reserve kam aanleggen, met korting
mooi,.dan moeten we naar boven
nothing stops this train
doet hij toch al met ETHmetallicattim schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:49:
Waarom zou Trump iets over BTC zeggen tijdens zijn speech, wetende dat dat de prijs omhoog zou drijven, terwijl hij die zgn. BTC reserve nog moet aanleggen en dus nog BTC moet kopen, dat doet hij het liefst natuurlijk ook zo goedkoop mogelijk.
Het zou dus veel logischer zijn om de markt volledig rekt te laten gaan (met een Trump coin bijv) zodat ie daarna in alle stilte die reserve kam aanleggen, met korting
mprkooij schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:48:
Is Jaapio vrijwillig met pauze of is hij even naar mars gestuurd?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/MvQ674z94MD7bQu5qGs9b9q7.gif?f=user_large)
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:40 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
https://www.sec.gov/newsr.../departure-gensler-012025Statement on the Departure of Chair Gary Gensler
:strip_exif()/f/image/FId6LuWlKU0vaJmhJfR42CGb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 20-01-2025 20:00 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Onder zijn tijd ging BTC wel mooi omhoog. Iets heeft vijanden nodig om te winnen. Nu die er niet meer zijn is de vraag hoe zich de volgende cycle gaat ontwikkelen.
Trump, de man die BTC sloopte. Knip
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:40 ]
Team is working hard on scaling our Solana infra now - lots of Solana activity last few days, we were not anticipating this level of surge.
— Brian Armstrong (@brian_armstrong) 20 januari 2025
This is why leios and hydra were developed. Surges like these can be handled naturally and without disruption or added cost https://t.co/pHapJ8wYSz
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 20 januari 2025
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:40 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:39 ]
Wat nou is hij zijn shag vergeten? Mooi kloten eind terug.
mprkooij schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:48:
:strip_exif()/f/image/9vfVjOWmoHvhy4kzR0Goh78p.jpg?f=fotoalbum_large)
Vrijwillig, al werd hij wel enigszins gedwongen door al het politieke geneuzel.mprkooij schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:48:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:39 ]
[ Voor 107% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:39 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:38 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:38 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:38 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:38 ]
Shit happens yk
[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:37 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:36 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:36 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:36 ]
KNIP in het witTaro schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:34:
Moet ik nou echt weer al die berichten handmatig gaan zitten aanpassen, ik heb wel betere dingen te doen.
Daar ging weer 5 minuten verloren door memes die het daglicht amper gezien hebben... voor de archieven
[ Voor 49% gewijzigd door Coldcat op 20-01-2025 20:39 ]
Wat hij zelf maar al te graag aanzwengelde telkens. En toen er tegengeluid kwam volgde er een meltdown. Dus het zou fijn zijn als je niet suggereert dat anderen hem hebben weggejaagd.Taro schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:09:
[...]
Vrijwillig, al werd hij wel enigszins gedwongen door al het politieke geneuzel.
Ik bedoel : Wen moon

[ Voor 20% gewijzigd door Lentehoofdje op 20-01-2025 20:41 ]
Liquiditeit ligt er genoeg op 110k, wachten we nog op Trump om in te stappen ofzo?
Je kent zijn geschiedenis toch? Laat het dan rusten.Antifon schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:39:
[...]
Wat hij zelf maar al te graag aanzwengelde telkens. En toen er tegengeluid kwam volgde er een meltdown. Dus het zou fijn zijn als je niet suggereert dat anderen hem hebben weggejaagd.
[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 20-01-2025 20:44 ]
Shit happens yk
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ixg7yXQUMwtqgF0RONugHwfE.gif?f=user_large)
Met betrekking tot BTC, ik heb nog ff terug gescrolled in de chart naar de inauguratie van Biden vier jaar terug. Dat was gewoon een rode dag, nu staan we nog in het groen en hebben we een nieuwe ATH aangetikt ook. De dag na de inauguratie van Biden was helemaal dieprood. Dus wat dat betreft doen we het vandaag vooralsnog al stukken beter, niet te pessimistisch dus allen!
JUST IN: Strategic Bitcoin reserve not listed as an immediate priority in a document sent to Republican lawmakers by the Trump admin.
Shit happens yk
ze zeggen dit express zodat weak hands ff verkopen en dan koopt men gewoon stiekem wat in.zwembroek schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:55:
Zoals verwacht.
JUST IN: Strategic Bitcoin reserve not listed as an immediate priority in a document sent to Republican lawmakers by the Trump admin.
nothing stops this train
Door Melania ook echt. Dus niet doordat het een gure shitcoin is?t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:57:
Door melania is het naar de tering die trump munt. Altijd al een rare vrouw gevonden.
Ze kneep tijdens de inauguratie ook een oogje dicht door die enorme hoed van der. Een kus van trump lukte niet eens. Haha. 🤣t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:57:
Door melania is het naar de tering die trump munt. Altijd al een rare vrouw gevonden.
aparte meid, moet ook wel hoe wil je anders met Trump samenwonent.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:57:
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!