[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.736 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

Steady schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:01:
[...]

Ik heb nog 10L Roundup 360 Plus thuis liggen, zal ik die even inzetten voor het cripple onkruid?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NE8i3qjnMZW3x-lP56qrY0kQWZY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bQsn100G1DLzIB0UtQyWKBO3.png?f=user_large

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Aeronaut schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:07:
Speltip 666: alles gaat groen behalve je eigen zak. Jaag ze na
Hnnng ik weet dat op het moment dat ik verkoop en instap in 2 andere coins die zakken en mijn eigen stijgt...

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:02
ElMathijs schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:26:
[...]

600% kan in een paar uur :)
Maar goed, de andere kant op kan ook
Van 600% in een maand naar 600% in een uur. Ik doe wat fout zeker.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Ik laat al een paar jaar de xrp koers op een schermpje aan het onkruid zien. Binnen 1 uur is alles kapot en trek je het zo uit de grond.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:52

Vis

Blijft toch een bizar fenomeen hè.. heb niks op Link gezocht of geliked, en toch zie ik in mijn X time line ineens allemaal hype announcements over Link.

Wat een manipulatie zijn die alts toch, om misselijk van te worden.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53
zwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:10:
[...]

neuh, geen liquiditeit. leuk dat je tientje ingooit.. maar doe dit hetzelfde met 1k en jij bent de reden van de 600% stijging :+

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-05 15:21
zwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:10:
[...]

Als je in een microcap zit, kan dat zeker, zeker vlak na launch. Als je wacht tot iets ergens op een exchange komt, wordt de kans al een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
ETH, doe is wat, wtf

Gaat ICP dikke pamperino doen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:01
Ligt bitvavo eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:54
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

DGB.
Feb 2021 een fluflje gekocht.
+/- 80% in waarde gedaald.
Nov 2024 een flufje x5 gekocht
Dec 2024 uitzicht op 35% winst (sell order bijna gehit)

Weg ermee, maar dan wel met winst.

NFA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Puwdiqek5aE5FjiTP9JEczSy2U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vIMys0KWojGoKEtmNCqGjUmJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47
knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:00:
XRP army is echt als hardnekkig onkruid. 17 cent hersteld alweer.
Reddit zegt naar 1000$.

Nog erger dan de ADAboys die bij de Bruna staan te juinen.
Ze komen stuk voor stuk bij de dagbesteding vandaan!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:58

tomtom901

Moderator General Chat
@bsmpower Kijk je SUI eens gaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
elektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:34:
[...]

Reddit zegt naar 1000$.

Nog erger dan de ADAboys die bij de Bruna staan te juinen.
Ze komen stuk voor stuk bij de dagbesteding vandaan!
heerlijk 1000. Dat riepen ze 2 cycles terug al.........blijkbaar is het zelflerend vermogen echt volledig zoek bij die degens

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Vis schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:03:
[Afbeelding]

Dikke tech doet ook weer eens wat. NANO!!

Die weekly = omnomnom
Oja!!!

NANO nooit gehad maar werd altijd goed geshilled hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
En dit is dus waarom je tijdens de bull niet iedere dag ROI vergelijkingen van je coins moet maken :) Is gewoon zinloos omdat de verhouding een dag later alweer helemaal anders kan zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 03-12-2024 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:37:
[...]

En dit is dus waarom je tijdens de bull niet iedere dag ROI vergelijkingen van je coins moet maken :) Is gewoon zinloos omdat de verhouding een dag later alweer helemaal anders kan zijn.
Om te traden is het wel grappig (3.80 target) maar als gewone HODL'er gewoon achterover leunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Als ik naar die heatmap kijk, gaat btc dus nog meer omlaag vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:46:
Zo werkt het niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Misschien wel misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:47:
[...]

Zo werkt het niet natuurlijk.
Hoe dan wel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
weet niet wat je ziet hoor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5cfAbd29ZcZAaLOeDQRx5bDDbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RZj0tQZifaWtP0niHjDv1Joc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Oh grote bee
Wanneer ga je met die shitcoins mee

Het duurt nu wel heel lang
En shitcoinshillers krijgen te veel noten op hun zang

Ga eens gauw to the moon
Anders wordt het rekteroni soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:22
Welp, POL wordt ook wakker.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Je schrijft het als een zekerheid. Heatmaps zijn maar 1 van de tools om een gebied aan prijs te identificeren waar prijs naar toe zou kunnen bewegen. Als het richting dat gebied gaat is een reactie te verwachten, maar als er liquiditeit onder ons ligt op de heatmaps, maar er komen ineens een stel grote buyers binnen met volume, dan gaat de prijs gewoon omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 21:30
Guere schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:37:
[...]
Heb je mijn Vechain gezien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
12H heatmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bsmpower schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:55:
[...]

[...]

Als je nu een coin in porto hebt die niet bewogen heeft, deel het dan hier. Dikke kans dat die vandaag of morgen to the moon gaat.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:56:
[...]

Als je nu een coin in porto hebt die niet bewogen heeft, deel het dan hier. Dikke kans dat die vandaag of morgen to the moon gaat.
ETH

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
USDC

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Zie et, maar die laat verder ook geen dump level zien. IS namelijk al super close die volume pluk

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6sHudT6Wv8gT4FzbRXanhRFlvDo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OSGOOklCeiYeOvsPieeF9pPU.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

[...]

Calimero is nooit tevreden.

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Maart 2021 was mijn eerste kennismaking met Crypto, in korte tijd (ondanks de waarschuwing van Taro) veel geld (+/- 20k) verloren aan deze Ponzi, toch het geloof blijven houden en richting Juli 2021 flink bijgekocht om de GAK zo laag mogelijk te krijgen..

Richting de top van November '21 met een leuke winst kunnen uitstappen en blij dat ik alles "terug" had, daarna mijzelf gezworen dat dit niks voor mij is en heb ik Crypto maar gelaten voor wat het is!

Toen in Juni '22 de koers terugviel van 22k naar 16k werd bij mij de verleiding te groot en weer wat aankopen gedaan, daarna stevig blijven kopen tot 23K met het idee om alleen in BTC te gaan zitten. Maar dan zie je dat die ALTS van 2021 (Neem DOT) van $50 naar $4 is gegaan en jawel, ook hier de verleiding weer te groot en tassen gevuld met zooi als; DOT/ADA/FTM/Link & Matic)

Ondanks ik toch al meer dan 3,5 jaar bezig ben, beleef ik nu pas de euforie die de meeste hier ook kennen van een eerdere Bull market. *O*

Wat je met dit verhaal moet, geen idee, maar wilde gewoon even mijn ervaring met Crypto posten! :9B

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

BTFD schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:04:
Maart 2021 was mijn eerste kennismaking met Crypto, in korte tijd (ondanks de waarschuwing van Taro) veel geld (+/- 20k) verloren aan deze Ponzi, toch het geloof blijven houden en richting Juli 2021 flink bijgekocht om de GAK zo laag mogelijk te krijgen..

Richting de top van November '21 met een leuke winst kunnen uitstappen en blij dat ik alles "terug" had, daarna mijzelf gezworen dat dit niks voor mij is en heb ik Crypto maar gelaten voor wat het is!

Toen in Juni '22 de koers terugviel van 22k naar 16k werd bij mij de verleiding te groot en weer wat aankopen gedaan, daarna stevig blijven kopen tot 23K met het idee om alleen in BTC te gaan zitten. Maar dan zie je dat die ALTS van 2021 (Neem DOT) van $50 naar $4 is gegaan en jawel, ook hier de verleiding weer te groot en tassen gevuld met zooi als; DOT/ADA/FTM/Link & Matic)

Ondanks ik toch al meer dan 3,5 jaar bezig ben, beleef ik nu pas de euforie die de meeste hier ook kennen van een eerdere Bull market. *O*

Wat je met dit verhaal moet, geen idee, maar wilde gewoon even mijn ervaring met Crypto posten! :9B
Mooi man! De dappere strijder wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:11
Zijn er hier al mensen die met AI aan het traden zijn, zoals bv deze man met een simulated account:

Denk dat dit een interessant gebeuren kan zijn tov de automated bots die er natuurlijk al bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
Wacht wat, staat ripple boven de 2,50 dollar? _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:54
[...]

[...]

Ik kwam net nog een kratje RSR in de schuur tegen, die is inmiddels al x6 gegaan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
Ja, die heb ik gezien ja :) Oprecht fijn voor je dat die VET alsnog is gaan stijgen! Het kan prima zo zijn dat je de laatste twee weken toevallig meer rendament haalt uit VET.

Maar wat vervolgens geen hout snijdt - en waar mensen je telkens op corrigeren - is dat je de algehele performance van VET continu blijft afmeten aan jouw instapmoment en de PA van slechts een paar dagen. Je bent de laatste dagen VET aan het ophemelen en b.v. SUI aan het afvallen 'omdat die achter blijft'. Dat mag uiteraard, als je het nu een pleurismuntje vind :P Maar belangrijk om te beseffen: in de huidige run blijft 'ie helemaal niet achter. Ze zijn gewoon op verschillende momenten vertrokken. Kijk, beide coins vanuit hun breakout:

VET:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RmUxyubZw1_rPAOY2JD8b5D8FWk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OkmIO61147xw4GeCZv9CJgFN.png?f=user_large

SUI:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2TuJi_ACk02ZOeZVR13vRNC8FUk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0XkjpEKege1roi9vaZ1GSpdK.png?f=user_large

Ik snap heus wel dat het zuur voelt als coin X pumpt die je net voor 50% hebt verkocht voor coin Y, maar we blijven maar het punt maken dat je de balans pas aan het einde van de run kunt opmaken.

Wat iemand die nu nog wil instappen nog zou moeten kopen is natuurlijk iets heel anders, want daarvan is vandaag al gezegd dat je dan eigenlijk een beetje te laat bent. Point being: alles gaat omhoog, is inmiddels eigenlijk een beetje om het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 21:30
Trichoglossus schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:14:
[...]

Ik kwam net nog een kratje RSR in de schuur tegen, die is inmiddels al x6 gegaan.
Lekker bezig d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
BTFD schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:04:

Herkenbaar. Zit beetje in hetzelfde scenario
Halverwege 2021 ingestapt, weinig winst gepakt. Afgelopen bear market (2,5-3 jaar!) blijven volhouden, verdiepen en lezen over TA, projecten, trends etc.
En vooral.. blijven DCA en investeren, zeker in de accumulatie periode.
Nu breed portfolio, inclusief dino coins, AI, nieuwe projecten waar ik de euforie ook van begin te voelen ;)
BTC zo'n 20% van mijn portfolio. Verwacht en hoop meer gains te pakken met alts om daar over 6-9 maanden volledig uit te stappen in BTC of stables

[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 03-12-2024 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:16:
[...]

Nu breed portfolio, inclusief dino coins, AI, nieuwe projecten waar ik de euforie ook van begin te voelen ;)
BTC zo'n 20% van mijn portfolio. Verwacht en hoop meer gains te pakken met alts om daar over 6-9 maanden volledig uit te stappen in BTC of stables
Die euforie is volgende week wel weer weg als BTC naar de <90k gaat. Of het verandert in complete FOMO als de BTC naar de 120k doorstijgt. Zit zelf een beetje in dubio welke kant we opgaan. Mijn gevoel zegt nog steeds omhoog maar al die shitcoinstijgingen maken me wel zenuwachtig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:16:
[...]

Ja, die heb ik gezien ja :) Oprecht fijn voor je dat die VET alsnog is gaan stijgen! Het kan prima zo zijn dat je de laatste twee weken toevallig meer rendament haalt uit VET.

Maar wat vervolgens geen hout snijdt - en waar mensen je telkens op corrigeren - is dat je de algehele performance van VET continu blijft afmeten aan jouw instapmoment en de PA van slechts een paar dagen. Je bent de laatste dagen VET aan het ophemelen en b.v. SUI aan het afvallen 'omdat die achter blijft'. Dat mag uiteraard, als je het nu een pleurismuntje vind :P Maar belangrijk om te beseffen: in de huidige run blijft 'ie helemaal niet achter. Ze zijn gewoon op verschillende momenten vertrokken. Kijk, beide coins vanuit hun breakout:

VET:

[Afbeelding]

SUI:

[Afbeelding]

Ik snap heus wel dat het zuur voelt als coin X pumpt die je net voor 50% hebt verkocht voor coin Y, maar we blijven maar het punt maken dat je de balans pas aan het einde van de run kunt opmaken.

Wat iemand die nu nog wil instappen nog zou moeten kopen is natuurlijk iets heel anders, want daarvan is vandaag al gezegd dat je dan eigenlijk een beetje te laat bent. Point being: alles gaat omhoog, is inmiddels eigenlijk een beetje om het even.
Zit jij nou TA te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:21:
[...]

Die euforie is volgende week wel weer weg als BTC naar de <90k gaat. Of het verandert in complete FOMO als de BTC naar de 120k doorstijgt. Zit zelf een beetje in dubio welke kant we opgaan. Mijn gevoel zegt nog steeds omhoog maar al die shitcoinstijgingen maken me wel zenuwachtig.
Nergens voor nodig. Deze maand staan we op 110k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:21:
[...]

Ik ken de term zoom out heus wel hoor :)
De euforie m.b.t. (reeds deels opgestarte..) altseason.
Het is geen bullrun zonder dips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
weten jullie welke dino nog harder pumpt? IOTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:59

way too soon, sorry :o

[ Voor 4% gewijzigd door Moiety op 03-12-2024 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

zwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:27:
[...]

Nergens voor nodig. Deze maand staan we op 110k.
Juistem, BTC be like
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krqSOML8okP-hB0rAJIw9DCQw98=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZUjaizGPh1XyzhSBXwW2l34T.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
Aeronaut schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:42:
Ho Lee Fuk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f9qw8YLAO6UFPTTvZSqebse8n-E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BNVOc15acsd39aDUhGUHzQP7.png?f=fotoalbum_large

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
@elektriekert Hodl !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s53F1m_eG5z7YX9yPDYI7rWsOK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MLwJOWWw3hzzoYu898lh2fAd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ehmmm wanneer komen btc en eth weer aan de beurt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
I'm gonna play it safe and be conservative.
Whaha verrekte koekwous jongeuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Moest gisteren lachen om deze:

https://www.reddit.com/r/...gainst_my_house_and_went/

Literally cannot go tits up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
Woohooo schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:55:
Ehmmm wanneer komen btc en eth weer aan de beurt?
Als iedereen stopt met geld in ALTS te pompen. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
even onder 94k wicken en dan de opmars naar 100k beginnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:00:
[...]

Zie et, maar die laat verder ook geen dump level zien. IS namelijk al super close die volume pluk
Nu zijn we er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
volgen jullie de trends? ARB is aan het borrelen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NlX09r3.png

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Deman23 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:48:
[...]

Rendang moet lang pruttelen toch? Heb je ondertussen weer tijd hier voor mooie anekdotes 😉
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VcX1fLwLjizKYsmjM_K-3r3baJM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wV24CRByHfxxDohiF7t474O3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_aD8bCGmswj6zZ-LPrTDqNyOK40=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AiUBCZ8yL5PX3x8nmBxCTa6P.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPUSOgyPw8wlmjdY0MEzrNA9Xko=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rUdWlH45rjWueM2fGPPVnPyC.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
jep idd. Eens zien wat ie nu doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Duidelijk waar het voor is toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:26:
[...]

Duidelijk waar het voor is toch?
In de keuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Aeronaut schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:42:
Die moet ik nog verpatsen, moest een nieuwe wallet hebben maar die nieuwe software wallet werkte nog niet oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Nee hoor, gedurende de rit mooi afschalen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Moiety zo naast de Ketjap Anus vertrouw ik het ook niet. Wel fijn om de suiker te zien...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gewoon een dildo uit de vaatwasser, gemak dient de mens.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• elektriekert
Is om het vlees mooi mals en sappig te maken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Quant is ook uit een meerjarige trend naar boven uitgebroken.

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
elektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:32:

Dat mocht ook wel eens.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
elektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:32:

daar heb ik in maart bijna alles van verkocht. Opnieuw instappen? of, te laat. Laat maar.

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Voordat iedereen denkt dat de dildo's hier overal rondslingeren: het is een koelelement voor in een glas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ESYzLt_SaIEhTLQITgixpmzBb8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/v673gR588EubJivWy8j8bgEU.jpg?f=user_large

De dildo's liggen hier gewoon netjes op onze slaapkamer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8n6E1UhLYdvRCTLjALT6_9kK464=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/absJMCqKPbxIZ4I5gjOcOock.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Moiety schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:41:
[...]

daar heb ik in maart bijna alles van verkocht. Opnieuw instappen? of, te laat. Laat maar.
Te laat, tenzij je potentieel rekt wil gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Moiety schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:41:
[...]

Te laat. Nu is het tijd overal winst te nemen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Vandaag deel ik een bittersweet moment met jullie. Na 3,5 jaar trouw hodlen, researchen en geloven in DigiByte (DGB), is het moment gekomen om afscheid te nemen. Bijna een uur geleden werd mijn limit order geraakt, en daarmee kwam er een einde aan mijn reis met deze coin.

Toen ik in 2021 voor het eerst in DGB stapte, was het een keuze gebaseerd op zijn snelheid, veiligheid en decentralisatie – kernwaarden die nog steeds sterk staan. Ik geloofde (en geloof nog steeds) in de potentie van blockchain-technologie, en DGB heeft me veel geleerd over het belang van community en technologie.

Maar zoals in elke relatie, komt er een moment om opnieuw te evalueren. Mijn limit order was geen impulsieve beslissing, maar een strategisch punt waar ik lang naartoe heb gewerkt. En eerlijk? Het voelt vreemd om afscheid te nemen. DGB was meer dan een investering; het was een avontuur.

Voor nu kijk ik verder en ga ik mijn portfolio herstructureren met nieuwe doelen in gedachten.

HODL BTC en succes iedereen! 🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

mayhem schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:47:
Vandaag deel ik een bittersweet moment met jullie. Na 3,5 jaar trouw hodlen, researchen en geloven in DigiByte (DGB), is het moment gekomen om afscheid te nemen. Bijna een uur geleden werd mijn limit order geraakt, en daarmee kwam er een einde aan mijn reis met deze coin.

Toen ik in 2021 voor het eerst in DGB stapte, was het een keuze gebaseerd op zijn snelheid, veiligheid en decentralisatie – kernwaarden die nog steeds sterk staan. Ik geloofde (en geloof nog steeds) in de potentie van blockchain-technologie, en DGB heeft me veel geleerd over het belang van community en technologie.

Maar zoals in elke relatie, komt er een moment om opnieuw te evalueren. Mijn limit order was geen impulsieve beslissing, maar een strategisch punt waar ik lang naartoe heb gewerkt. En eerlijk? Het voelt vreemd om afscheid te nemen. DGB was meer dan een investering; het was een avontuur.

Voor nu kijk ik verder en ga ik mijn portfolio herstructureren met nieuwe doelen in gedachten.

Don’t marry shit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Daarom. Er is nog veel meer shit op deze aardbol. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
XRP krijgt ook weer een zetje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
mayhem schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:47:

Haha Digibyte, dat roept wel herrineringen op. Begin 2018 nog een mooie klapper mee gemaakt toen ie naar 10 cent ging, daarna nog lang een kleine bag gehad maar vorige run gedumpt, heb ze al heel lang niet meer.

Was zelfs 1 van mijn eerste altcoins samen met Bitshares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:41:
[...]

Voordat iedereen denkt dat de dildo's hier overal rondslingeren: het is een koelelement voor in een glas.

[Afbeelding]

De dildo's liggen hier gewoon netjes op onze slaapkamer.

[Afbeelding]
Vraag jij je niet af waarom ze überhaupt er een nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Voor de remaining ADA Hodlers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Net wat winst genomen. Dan nog maar even vasthouden.

XRP ook winst genomen had order op hoogste punt van gisteren. Maar weer een nieuwe order inleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gewoon een smerige duw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
XLM Stellar in de dip gekocht en nu aan het wachten tot ie misschien de 55 cent aantikt, dat zou mooi zijn als dat vandaag nog kon worden verwezelijkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:57:
[...]

Vraag jij je niet af waarom ze überhaupt er een nodig heeft?
Nee hoor, na 15 jaar samen is het ook wel eens leuk voor erbij.

Ik ben niet zo onzeker dat ik daar jaloers van wordt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Komt die $3

@elektriekert $$$$$$, zal t nooit meer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Ja, die laat gewoon mijn TP order afgaan. Had ik ook niet helemaal op gerekend. Maar ik hou gewoon vast aan mijn Excel sheet.

[ Voor 9% gewijzigd door John245 op 03-12-2024 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Schuimpje schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:03:
Komt die $3

@elektriekert $$$$$$, zal t nooit meer doen!
Nog een paar uur geduld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-09 04:30
Indisch koken doe je niet uit een potje :(
Maar met verse laos, salem, sereh, santen etc. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:45

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Een maand geleden stond die op 8 cent.

Er gaan mensen zwaar rekt. De vraag is wanneer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ak_r54HmbHXhTkFdO0kHpqOGrHU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MWtiIqQqvWIBqnqJkK5vV6x4.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
LadyS schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:11:
[...]

Misschien kun je het voordoen terwijl je een lingerie draagt. Weer eens wat anders dan een dildo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Eigenlijk 100% eensch, maar dat is altijd super veel gedoe en ook niet lang houdbaar.

Dusja. Voor een doordeweekse hap is het wel lekker makkelijk en ook goed genoeg. Het is tenslotte wel een vrije dag.

Een mooie compromis tussen lekker en makkelijk, half uurtje bezig en dan gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:14:
[...]

Een maand geleden stond die op 8 cent.

Er gaan mensen zwaar rekt. De vraag is wanneer.

[Afbeelding]
2026 :) toch ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:34
[...]

Gewoon Koningsvogel en gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:21

raq

Alles pumpt zich de tyfus: XRP bijna 3 dollar, ADA/LINK/Dash knallen mee, ouwe shit eerst. Dat belooft nog wat als de rest aan de beurt is.
Hoe was het ook al weer: Eerst ETH, dan de grote alts, midsize en als laatste small.

en daarna gegarandeerd rekt.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:09
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:15:
[...]

Eigenlijk 100% eensch, maar dat is altijd super veel gedoe en ook niet lang houdbaar.

Dusja. Voor een doordeweekse hap is het wel lekker makkelijk en ook goed genoeg. Het is tenslotte wel een vrije dag.

Een mooie compromis tussen lekker en makkelijk, half uurtje bezig en dan gewoon wachten.
Dan doe je al veel meer in de keuken dan de gemiddelde man op tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:09:
[...]

jep idd. Eens zien wat ie nu doet
Blijkbaar niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

raq schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:17:
Alles pumpt zich de tyfus: XRP bijna 3 dollar, ADA/LINK/Dash knallen mee, ouwe shit eerst. Dat belooft nog wat als de rest aan de beurt is.
Hoe was het ook al weer: Eerst ETH, dan de grote alts, midsize en als laatste small.

en daarna gegarandeerd rekt.
Okay dus wanneer ETH

BTC €94.837,08

Pagina: 1 ... 22 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!