Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Hnnng ik weet dat op het moment dat ik verkoop en instap in 2 andere coins die zakken en mijn eigen stijgt...Aeronaut schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:07:
Speltip 666: alles gaat groen behalve je eigen zak. Jaag ze na
BTC €94.837,08
Van 600% in een maand naar 600% in een uur. Ik doe wat fout zeker.ElMathijs schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:26:
[...]
600% kan in een paar uur
Maar goed, de andere kant op kan ook
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zero.
Wat een manipulatie zijn die alts toch, om misselijk van te worden.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
neuh, geen liquiditeit. leuk dat je tientje ingooit.. maar doe dit hetzelfde met 1k en jij bent de reden van de 600% stijgingzwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:10:
[...]
Van 600% in een maand naar 600% in een uur. Ik doe wat fout zeker.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Als je in een microcap zit, kan dat zeker, zeker vlak na launch. Als je wacht tot iets ergens op een exchange komt, wordt de kans al een stuk kleiner.zwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:10:
[...]
Van 600% in een maand naar 600% in een uur. Ik doe wat fout zeker.
Gaat ICP dikke pamperino doen zo?
Reddit zegt naar 1000$.knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:00:
XRP army is echt als hardnekkig onkruid. 17 cent hersteld alweer.
Nog erger dan de ADAboys die bij de Bruna staan te juinen.
Ze komen stuk voor stuk bij de dagbesteding vandaan!
heerlijk 1000. Dat riepen ze 2 cycles terug al.........blijkbaar is het zelflerend vermogen echt volledig zoek bij die degenselektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:34:
[...]
Reddit zegt naar 1000$.
Nog erger dan de ADAboys die bij de Bruna staan te juinen.
Ze komen stuk voor stuk bij de dagbesteding vandaan!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oja!!!Vis schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:03:
[Afbeelding]
Dikke tech doet ook weer eens wat. NANO!!
Die weekly = omnomnom
NANO nooit gehad maar werd altijd goed geshilled hier!
En dit is dus waarom je tijdens de bull niet iedere dag ROI vergelijkingen van je coins moet maken
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 03-12-2024 10:38 ]
Om te traden is het wel grappig (3.80 target) maar als gewone HODL'er gewoon achterover leunen.Guere schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:37:
[...]
En dit is dus waarom je tijdens de bull niet iedere dag ROI vergelijkingen van je coins moet makenIs gewoon zinloos omdat de verhouding een dag later alweer helemaal anders kan zijn.
Zo werkt het niet natuurlijk.Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:46:
Als ik naar die heatmap kijk, gaat btc dus nog meer omlaag vandaag?
Misschien wel misschien niet.Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:46:
weet niet wat je ziet hoorWispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:46:
/f/image/RZj0tQZifaWtP0niHjDv1Joc.png?f=fotoalbum_large)
Wanneer ga je met die shitcoins mee
Het duurt nu wel heel lang
En shitcoinshillers krijgen te veel noten op hun zang
Ga eens gauw to the moon
Anders wordt het rekteroni soon
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Je schrijft het als een zekerheid. Heatmaps zijn maar 1 van de tools om een gebied aan prijs te identificeren waar prijs naar toe zou kunnen bewegen. Als het richting dat gebied gaat is een reactie te verwachten, maar als er liquiditeit onder ons ligt op de heatmaps, maar er komen ineens een stel grote buyers binnen met volume, dan gaat de prijs gewoon omhoog.
Heb je mijn Vechain gezienGuere schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:37:
[...]
En dit is dus waarom je tijdens de bull niet iedere dag ROI vergelijkingen van je coins moet makenIs gewoon zinloos omdat de verhouding een dag later alweer helemaal anders kan zijn.
12H heatmap.anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:48:
[...]
weet niet wat je ziet hoor
[Afbeelding]
Als je nu een coin in porto hebt die niet bewogen heeft, deel het dan hier. Dikke kans dat die vandaag of morgen to the moon gaat.
ETHknakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:56:
[...]
Als je nu een coin in porto hebt die niet bewogen heeft, deel het dan hier. Dikke kans dat die vandaag of morgen to the moon gaat.
BTC €94.837,08
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zie et, maar die laat verder ook geen dump level zien. IS namelijk al super close die volume pluk
Calimero is nooit tevreden.
Richting de top van November '21 met een leuke winst kunnen uitstappen en blij dat ik alles "terug" had, daarna mijzelf gezworen dat dit niks voor mij is en heb ik Crypto maar gelaten voor wat het is!
Toen in Juni '22 de koers terugviel van 22k naar 16k werd bij mij de verleiding te groot en weer wat aankopen gedaan, daarna stevig blijven kopen tot 23K met het idee om alleen in BTC te gaan zitten. Maar dan zie je dat die ALTS van 2021 (Neem DOT) van $50 naar $4 is gegaan en jawel, ook hier de verleiding weer te groot en tassen gevuld met zooi als; DOT/ADA/FTM/Link & Matic)
Ondanks ik toch al meer dan 3,5 jaar bezig ben, beleef ik nu pas de euforie die de meeste hier ook kennen van een eerdere Bull market.

Wat je met dit verhaal moet, geen idee, maar wilde gewoon even mijn ervaring met Crypto posten!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Mooi man! De dappere strijder wint!BTFD schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:04:
Maart 2021 was mijn eerste kennismaking met Crypto, in korte tijd (ondanks de waarschuwing van Taro) veel geld (+/- 20k) verloren aan deze Ponzi, toch het geloof blijven houden en richting Juli 2021 flink bijgekocht om de GAK zo laag mogelijk te krijgen..
Richting de top van November '21 met een leuke winst kunnen uitstappen en blij dat ik alles "terug" had, daarna mijzelf gezworen dat dit niks voor mij is en heb ik Crypto maar gelaten voor wat het is!
Toen in Juni '22 de koers terugviel van 22k naar 16k werd bij mij de verleiding te groot en weer wat aankopen gedaan, daarna stevig blijven kopen tot 23K met het idee om alleen in BTC te gaan zitten. Maar dan zie je dat die ALTS van 2021 (Neem DOT) van $50 naar $4 is gegaan en jawel, ook hier de verleiding weer te groot en tassen gevuld met zooi als; DOT/ADA/FTM/Link & Matic)
Ondanks ik toch al meer dan 3,5 jaar bezig ben, beleef ik nu pas de euforie die de meeste hier ook kennen van een eerdere Bull market.![]()
Wat je met dit verhaal moet, geen idee, maar wilde gewoon even mijn ervaring met Crypto posten!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Denk dat dit een interessant gebeuren kan zijn tov de automated bots die er natuurlijk al bestaan.

Ik kwam net nog een kratje RSR in de schuur tegen, die is inmiddels al x6 gegaan.
Ja, die heb ik gezien jabsmpower schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:55:
Heb je mijn Vechain gezien
Maar wat vervolgens geen hout snijdt - en waar mensen je telkens op corrigeren - is dat je de algehele performance van VET continu blijft afmeten aan jouw instapmoment en de PA van slechts een paar dagen. Je bent de laatste dagen VET aan het ophemelen en b.v. SUI aan het afvallen 'omdat die achter blijft'. Dat mag uiteraard, als je het nu een pleurismuntje vind
VET:
:strip_exif()/f/image/OkmIO61147xw4GeCZv9CJgFN.png?f=user_large)
SUI:
:strip_exif()/f/image/0XkjpEKege1roi9vaZ1GSpdK.png?f=user_large)
Ik snap heus wel dat het zuur voelt als coin X pumpt die je net voor 50% hebt verkocht voor coin Y, maar we blijven maar het punt maken dat je de balans pas aan het einde van de run kunt opmaken.
Wat iemand die nu nog wil instappen nog zou moeten kopen is natuurlijk iets heel anders, want daarvan is vandaag al gezegd dat je dan eigenlijk een beetje te laat bent. Point being: alles gaat omhoog, is inmiddels eigenlijk een beetje om het even.
Lekker bezigTrichoglossus schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:14:
[...]
Ik kwam net nog een kratje RSR in de schuur tegen, die is inmiddels al x6 gegaan.
Herkenbaar. Zit beetje in hetzelfde scenarioBTFD schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:04:
Maart 2021 was mijn eerste kennismaking met Crypto, in korte tijd (ondanks de waarschuwing van Taro) veel geld (+/- 20k) verloren aan deze Ponzi, toch het geloof blijven houden en richting Juli 2021 flink bijgekocht om de GAK zo laag mogelijk te krijgen..
Ondanks ik toch al meer dan 3,5 jaar bezig ben, beleef ik nu pas de euforie die de meeste hier ook kennen van een eerdere Bull market.![]()
Halverwege 2021 ingestapt, weinig winst gepakt. Afgelopen bear market (2,5-3 jaar!) blijven volhouden, verdiepen en lezen over TA, projecten, trends etc.
En vooral.. blijven DCA en investeren, zeker in de accumulatie periode.
Nu breed portfolio, inclusief dino coins, AI, nieuwe projecten waar ik de euforie ook van begin te voelen
BTC zo'n 20% van mijn portfolio. Verwacht en hoop meer gains te pakken met alts om daar over 6-9 maanden volledig uit te stappen in BTC of stables
[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 03-12-2024 11:17 ]
Die euforie is volgende week wel weer weg als BTC naar de <90k gaat. Of het verandert in complete FOMO als de BTC naar de 120k doorstijgt. Zit zelf een beetje in dubio welke kant we opgaan. Mijn gevoel zegt nog steeds omhoog maar al die shitcoinstijgingen maken me wel zenuwachtig.keanu_ schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:16:
[...]
Nu breed portfolio, inclusief dino coins, AI, nieuwe projecten waar ik de euforie ook van begin te voelen
BTC zo'n 20% van mijn portfolio. Verwacht en hoop meer gains te pakken met alts om daar over 6-9 maanden volledig uit te stappen in BTC of stables
Zit jij nou TA te doen?Guere schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:16:
[...]
Ja, die heb ik gezien jaOprecht fijn voor je dat die VET alsnog is gaan stijgen! Het kan prima zo zijn dat je de laatste twee weken toevallig meer rendament haalt uit VET.
Maar wat vervolgens geen hout snijdt - en waar mensen je telkens op corrigeren - is dat je de algehele performance van VET continu blijft afmeten aan jouw instapmoment en de PA van slechts een paar dagen. Je bent de laatste dagen VET aan het ophemelen en b.v. SUI aan het afvallen 'omdat die achter blijft'. Dat mag uiteraard, als je het nu een pleurismuntje vindMaar belangrijk om te beseffen: in de huidige run blijft 'ie helemaal niet achter. Ze zijn gewoon op verschillende momenten vertrokken. Kijk, beide coins vanuit hun breakout:
VET:
[Afbeelding]
SUI:
[Afbeelding]
Ik snap heus wel dat het zuur voelt als coin X pumpt die je net voor 50% hebt verkocht voor coin Y, maar we blijven maar het punt maken dat je de balans pas aan het einde van de run kunt opmaken.
Wat iemand die nu nog wil instappen nog zou moeten kopen is natuurlijk iets heel anders, want daarvan is vandaag al gezegd dat je dan eigenlijk een beetje te laat bent. Point being: alles gaat omhoog, is inmiddels eigenlijk een beetje om het even.
Nergens voor nodig. Deze maand staan we op 110k.knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:21:
[...]
Die euforie is volgende week wel weer weg als BTC naar de <90k gaat. Of het verandert in complete FOMO als de BTC naar de 120k doorstijgt. Zit zelf een beetje in dubio welke kant we opgaan. Mijn gevoel zegt nog steeds omhoog maar al die shitcoinstijgingen maken me wel zenuwachtig.
Ik ken de term zoom out heus wel hoorknakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:21:
[...]
Die euforie is volgende week wel weer weg als BTC naar de <90k gaat. Of het verandert in complete FOMO als de BTC naar de 120k doorstijgt. Zit zelf een beetje in dubio welke kant we opgaan. Mijn gevoel zegt nog steeds omhoog maar al die shitcoinstijgingen maken me wel zenuwachtig.
De euforie m.b.t. (reeds deels opgestarte..) altseason.
Het is geen bullrun zonder dips.
Juistem, BTC be likezwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:27:
[...]
Nergens voor nodig. Deze maand staan we op 110k.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZUjaizGPh1XyzhSBXwW2l34T.gif?f=user_large)
Ho Lee Fuk.Aeronaut schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:42:
weten jullie welke dino nog harder pumpt? IOTA.
/f/image/BNVOc15acsd39aDUhGUHzQP7.png?f=fotoalbum_large)
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
My $XRP price target for this cycle $5-$8. It could go a bit higher but I'm gonna play it safe and be conservative. People who are calling for $589, $1,000, and $10K are smoking crack. pic.twitter.com/joXwhGcxMq
— Tony Edward (Thinking Crypto Podcast) (@ThinkingCrypto1) 2 december 2024
I'm gonna play it safe and be conservative.
Whaha verrekte koekwous jongeuh
https://www.reddit.com/r/...gainst_my_house_and_went/
Literally cannot go tits up.
Als iedereen stopt met geld in ALTS te pompen.Woohooo schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:55:
Ehmmm wanneer komen btc en eth weer aan de beurt?

Nu zijn we eranti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:00:
[...]
Zie et, maar die laat verder ook geen dump level zien. IS namelijk al super close die volume pluk

Deman23 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:48:
[...]
Rendang moet lang pruttelen toch? Heb je ondertussen weer tijd hier voor mooie anekdotes 😉
:strip_exif()/f/image/wV24CRByHfxxDohiF7t474O3.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AiUBCZ8yL5PX3x8nmBxCTa6P.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rUdWlH45rjWueM2fGPPVnPyC.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
jep idd. Eens zien wat ie nu doet
Die moet ik nog verpatsen, moest een nieuwe wallet hebben maar die nieuwe software wallet werkte nog niet oidAeronaut schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:42:
weten jullie welke dino nog harder pumpt? IOTA.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gewoon een dildo uit de vaatwasser, gemak dient de mens.
Is om het vlees mooi mals en sappig te maken
Dat mocht ook wel eens.elektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:32:
Quant is ook uit een meerjarige trend naar boven uitgebroken.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
daar heb ik in maart bijna alles van verkocht. Opnieuw instappen? of, te laat. Laat maar.elektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:32:
Quant is ook uit een meerjarige trend naar boven uitgebroken.
Te laat, tenzij je potentieel rekt wil gaanMoiety schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:41:
[...]
daar heb ik in maart bijna alles van verkocht. Opnieuw instappen? of, te laat. Laat maar.
Te laat. Nu is het tijd overal winst te nemen.Moiety schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:41:
[...]
daar heb ik in maart bijna alles van verkocht. Opnieuw instappen? of, te laat. Laat maar.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Toen ik in 2021 voor het eerst in DGB stapte, was het een keuze gebaseerd op zijn snelheid, veiligheid en decentralisatie – kernwaarden die nog steeds sterk staan. Ik geloofde (en geloof nog steeds) in de potentie van blockchain-technologie, en DGB heeft me veel geleerd over het belang van community en technologie.
Maar zoals in elke relatie, komt er een moment om opnieuw te evalueren. Mijn limit order was geen impulsieve beslissing, maar een strategisch punt waar ik lang naartoe heb gewerkt. En eerlijk? Het voelt vreemd om afscheid te nemen. DGB was meer dan een investering; het was een avontuur.
Voor nu kijk ik verder en ga ik mijn portfolio herstructureren met nieuwe doelen in gedachten.
HODL BTC en succes iedereen! 🚀
Don’t marry shit!mayhem schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:47:
Vandaag deel ik een bittersweet moment met jullie. Na 3,5 jaar trouw hodlen, researchen en geloven in DigiByte (DGB), is het moment gekomen om afscheid te nemen. Bijna een uur geleden werd mijn limit order geraakt, en daarmee kwam er een einde aan mijn reis met deze coin.
Toen ik in 2021 voor het eerst in DGB stapte, was het een keuze gebaseerd op zijn snelheid, veiligheid en decentralisatie – kernwaarden die nog steeds sterk staan. Ik geloofde (en geloof nog steeds) in de potentie van blockchain-technologie, en DGB heeft me veel geleerd over het belang van community en technologie.
Maar zoals in elke relatie, komt er een moment om opnieuw te evalueren. Mijn limit order was geen impulsieve beslissing, maar een strategisch punt waar ik lang naartoe heb gewerkt. En eerlijk? Het voelt vreemd om afscheid te nemen. DGB was meer dan een investering; het was een avontuur.
Voor nu kijk ik verder en ga ik mijn portfolio herstructureren met nieuwe doelen in gedachten.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Daarom. Er is nog veel meer shit op deze aardbol.
Haha Digibyte, dat roept wel herrineringen op. Begin 2018 nog een mooie klapper mee gemaakt toen ie naar 10 cent ging, daarna nog lang een kleine bag gehad maar vorige run gedumpt, heb ze al heel lang niet meer.mayhem schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:47:
Vandaag deel ik een bittersweet moment met jullie. Na 3,5 jaar trouw hodlen, researchen en geloven in DigiByte (DGB), is het moment gekomen om afscheid te nemen. Bijna een uur geleden werd mijn limit order geraakt, en daarmee kwam er een einde aan mijn reis met deze coin.
Was zelfs 1 van mijn eerste altcoins samen met Bitshares.
Vraag jij je niet af waarom ze überhaupt er een nodig heeft?FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:41:
[...]
Voordat iedereen denkt dat de dildo's hier overal rondslingeren: het is een koelelement voor in een glas.
[Afbeelding]
De dildo's liggen hier gewoon netjes op onze slaapkamer.
[Afbeelding]
Net wat winst genomen. Dan nog maar even vasthouden.Gipsy King schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:58:
Voor de remaining ADA Hodlers.
[YouTube: Cardano ADA price TARGET will SHOCK Everyone!]
XRP ook winst genomen had order op hoogste punt van gisteren. Maar weer een nieuwe order inleggen.
Nee hoor, na 15 jaar samen is het ook wel eens leuk voor erbij.Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 12:57:
[...]
Vraag jij je niet af waarom ze überhaupt er een nodig heeft?
Ik ben niet zo onzeker dat ik daar jaloers van wordt ofzo.
Ja, die laat gewoon mijn TP order afgaan. Had ik ook niet helemaal op gerekend. Maar ik hou gewoon vast aan mijn Excel sheet.
[ Voor 9% gewijzigd door John245 op 03-12-2024 13:04 ]
Nog een paar uur geduld.Schuimpje schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:03:
Komt die $3
@elektriekert $$$$$$, zal t nooit meer doen!
Indisch koken doe je niet uit een potje
Maar met verse laos, salem, sereh, santen etc.
Een maand geleden stond die op 8 cent.Silent Thunder schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:01:
XLM Stellar in de dip gekocht
Er gaan mensen zwaar rekt. De vraag is wanneer.
:strip_exif()/f/image/MWtiIqQqvWIBqnqJkK5vV6x4.png?f=user_large)
Misschien kun je het voordoen terwijl je een lingerie draagt. Weer eens wat anders dan een dildo.LadyS schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:11:
[...]
Indisch koken doe je niet uit een potje![]()
Eigenlijk 100% eensch, maar dat is altijd super veel gedoe en ook niet lang houdbaar.LadyS schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:11:
[...]
Dusja. Voor een doordeweekse hap is het wel lekker makkelijk en ook goed genoeg. Het is tenslotte wel een vrije dag.
Een mooie compromis tussen lekker en makkelijk, half uurtje bezig en dan gewoon wachten.
2026knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:14:
[...]
Een maand geleden stond die op 8 cent.
Er gaan mensen zwaar rekt. De vraag is wanneer.
[Afbeelding]
Gewoon Koningsvogel en gaan...LadyS schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:11:
[...]
Hoe was het ook al weer: Eerst ETH, dan de grote alts, midsize en als laatste small.
en daarna gegarandeerd rekt.
De tijd leert of het tij keert
Dan doe je al veel meer in de keuken dan de gemiddelde man op tweakersFrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:15:
[...]
Eigenlijk 100% eensch, maar dat is altijd super veel gedoe en ook niet lang houdbaar.
Dusja. Voor een doordeweekse hap is het wel lekker makkelijk en ook goed genoeg. Het is tenslotte wel een vrije dag.
Een mooie compromis tussen lekker en makkelijk, half uurtje bezig en dan gewoon wachten.
Blijkbaar niet zoveel.
Okay dus wanneer ETHraq schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:17:
Alles pumpt zich de tyfus: XRP bijna 3 dollar, ADA/LINK/Dash knallen mee, ouwe shit eerst. Dat belooft nog wat als de rest aan de beurt is.
Hoe was het ook al weer: Eerst ETH, dan de grote alts, midsize en als laatste small.
en daarna gegarandeerd rekt.
BTC €94.837,08
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!