[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 256 Laatste
Acties:
  • 861.327 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:32
AlterBridge schreef op maandag 2 december 2024 @ 22:16:
Ik ben met LINK begonnen op 18 april 2021, op Bitvavo tegen een koers van € 30,89. Sindsdien heeft het bijna altijd in het rood gestaan en heb ik op verkeerde momenten mijn GAK verlaagd. Nu kan ik het eindelijk dumpen met groene cijfers…. Maar de FOMO slaat toe.
Dus te lang aanhouden en over een jaar met verlies verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:46
tomtom901 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 06:26:
Lijkt wel of elke shitcoin onder zijn steen vandaan is gekropen zeg
Even vijf (5) sell ordertjes gehit. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:05
Dit is nou altseason jongens en meisjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:50
Zijn er hier ook mensen die in deze fase nieuwe aankopen doen van muntjes die stijgen? Zo ja hoe pak je dat nu het best aan?

Ter info ik zit voor een groot deel in bitcoin, maar ik wil best even wat gains meepakken door beetje risico te nemen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• keanu_
kbuntu schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 06:42:
Zijn er hier ook mensen die in deze fase nieuwe aankopen doen van muntjes die stijgen? Zo ja hoe pak je dat nu het best aan?

Ter info ik zit voor een groot deel in bitcoin, maar ik wil best even wat gains meepakken door beetje risico te nemen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:53

nee. Dat had je 2 maanden terug moeten doen. Als je nu bitcoin verkoopt voor een volle luier dan noemen we dat groene candles chasen. Recept voor ellende. Tenzij je graag van je sats af wil.

Als je al shitcoins wil kopen, wacht dan ff tot btc een weekje van -10 tot -15% doet, alts gaan dan -40 tot -50%. Of als btc ff een keer een 10k candle up print. Shitcoins gaan dan in btc pair rekt. Die situatie is minder gunstig dan de eerste.

Vind de setup wel mooi voor btc om een poging up te doen vandaag. ETF inflow waren prima gisteren (niet extreem maar gewoon mooi). Funding neutraal. Zitten nog in onderstaand patroon verder. Bij uitbraak kan het hard gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZJedGdl-u1W3Ti71cbMC64V-QM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ORVQTXVNyvkSYHOh9W49Lze.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 03-12-2024 06:48 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 06:47:
[...]

nee. Dat had je 2 maanden terug moeten doen. Als je nu bitcoin verkoopt voor een volle luier dan noemen we dat groene candles chasen. Recept voor ellende. Tenzij je graag van je sats af wil.

Als je al shitcoins wil kopen, wacht dan ff tot btc een weekje van -10 tot -15% doet, alts gaan dan -40 tot -50%. Of als btc ff een keer een 10k candle up print. Shitcoins gaan dan in btc pair rekt. Die situatie is minder gunstig dan de eerste.

Vind de setup wel mooi voor btc om een poging up te doen vandaag. ETF inflow waren prima gisteren (niet extreem maar gewoon mooi). Funding neutraal. Zitten nog in onderstaand patroon verder. Bij uitbraak kan het hard gaan.

[Afbeelding]
Thanks! Ik ga er geen btc voor verkopen. Zal dan met euro’s zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:58

tomtom901

Moderator General Chat
keanu_ schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 06:39:
Nee, dat is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
Laat nog maar effe consolideren.

[ Voor 26% gewijzigd door tomtom901 op 03-12-2024 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Charts bekijken, TA doen, of gewoon op reddit kijken en op de hype train springen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Okay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 06:55:
[...]

Laat nog maar effe consolideren.
ja btc loopt er op zondag uit, maar aangezien een uitbraak nooit aan het einde van het figuur zit en het dan weekend is, zou donderdag of vrijdag het meest voor de hand liggen.

Verder eens hoor, nog een dagje of 2 dagen extra zou positief zijn. Al zou vandaag ook geen ramp zijn TA technisch, dat had het bijvoorbeeld wel geweest als we afgelopen vrijdag al een poging hadden gewaagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 14:41
Snek on ADA pumping meme.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tmBs6XNN6Ql-6D7MsFsAC7iLeFs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PQBglx1y8BiuINdJviMk9urJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9xpk7KDz1zHG3mC_IcR9wfLC2wI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ntw8cgYpCe7xMDMcMwglfQ8Y.gif?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Gipsy King op 03-12-2024 07:09 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29

Vis

Of, de periode dat iedereen te vroeg verkoopt en met echte alt season volgend jaar weer met fomo terug koopt.

Zoals het altijd verliep.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 14:41
Voor jou explosion loading.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nEN6k_PmGfd8RTRDjN7mikqipUU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/F2MplZ8BczmDSoU3D3atNuqC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:18
Vis schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 07:11:
[...]

Of, de periode dat iedereen te vroeg verkoopt en met echte alt season volgend jaar weer met fomo terug koopt.

Zoals het altijd verliep.
Ik ben toch al bezig om delen van mijn vechain-bag te verkopen. Een deel voor euro en een deel voor sats. Vannacht weer een 25% pump, dan is het helemaal niet verkeerd om wat te cashen.

Wanneer zou het echte alt Season volgens jou dan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:34
Blik1984 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 07:24:
[...]

Ik ben toch al bezig om delen van mijn vechain-bag te verkopen. Een deel voor euro en een deel voor sats. Vannacht weer een 25% pump, dan is het helemaal niet verkeerd om wat te cashen.

Doe vooral wat je zelf goed lijkt en luister niet teveel naar anderen! Iedereen geeft hier goedbedoelde adviezen maar niemand kan de toekomst voorspellen. Kijk naar Vechain die ik ook bezit. Al heel wat jaren en deze zomer mooi op de bodem nog wat heb bijgekocht. Toch laten overhalen om (een deel van) mijn "dinocoin" te verkopen voor wat "beters" als SUI. Daardoor nu 16K misgelopen in een paar maand. Lees dit niet als een zielig slachtoffer verhaal (Calimero syndroom zoals het hier werd genoemd) want ik heb Vechain zelf verkocht. Maar vooral als tip dat je je eigen keuzes moet maken voordat je dezelfde fout maakt als ik. En weet niet of je eerder al eens winst hebt gepakt, maar dat voelt sowieso goed om eens te doen, dan is het niet meer virtueel. Succes!

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 03-12-2024 07:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Blik1984 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 07:24:
[...]

Deels verkopen is inderdaad nooit verkeerd en nog nooit iemand armer van geworden + heel slim.

Want je weet het nooit hoelang het feestje doorgaat.

Echter gebaseerd op voorgaande cycles is dit pas het startpunt van de echte bullrun. En zou het beter zijn als Bitcoin het stokje snel weer overneemt en voorbij die 100k gaat, daarna even pas op de plaats rond januari (de januari dip) en dan rond februari weer los.
Daarna een keer alt season waarin echt alles jecko gaat.

Maar dat is puur gekeken na vorige cycles. This time is different door ETF, en Trumps crypto vriendelijke beleid?

We gaan t meemaken. Op de weg omhoog verkopen als het voor jou life changing wordt imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:17
Kratje Dot en een kratje Ada verkocht. Heb nog wat kratjes staan mocht dit pas het begin zijn..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
Vandaag weer de XRP dag als de Amerikanen los kunnen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:39

Ja. Er doen zich vrijwel dagelijks nieuwe kansen voor om een leuk ritje te maken met alt’s. Zit mijn alt PF voor in AI en AI agents.

Als je dit met een klein gedeelte van je PF doet houd je de risico’s beperkt en is het een mooie manier om extra BTC te kopen van de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenu
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 20:39
GekkeRipper schreef op maandag 2 december 2024 @ 23:36:
Hebben meer mensen last van een half werkende Bitvavo API in de Delta app? Hij haalt alleen saldi op maar geen nieuwe transacties. Al enkele weken. Gezien ik het al enkele weken heb neig ik naar de boel opnieuw koppelen.

Ik gebruik het om mijn winst / verlies en GAK te zien. Tips voor andere apps die dit ook zeer eenvoudig maken zijn ook welkom. :)
De nieuwe transacties komen als "transfer" in de Delta app, ik pas deze handmatig aan naar "kopen" om inzicht te houden in winst/verlies/gak. Niet ideaal maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-05 08:37

Schuimpje

Couch Warrior

Jumpman schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 07:45:
$3,- incoming _/-\o_

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:17

Dit is alleen mogelijk voor mensen die:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7hYrYtd_ITyJQLBC5-uK0v0XxJE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dcTNgSFD4nJ28yY4JQaGgZXt.jpg?f=user_large

Je moet er namelijk kort op zitten.

Aangezien ik tegenwoordig van de 8 uur 6 uur in overleg zit is het voor mij geen optie deze ronde.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:05
Pelox schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:03:
[...]

Dit is alleen mogelijk voor mensen die:

[Afbeelding]

Je moet er namelijk kort op zitten.

Aangezien ik tegenwoordig van de 8 uur 6 uur in overleg zit is het voor mij geen optie deze ronde.
Met de nadruk op work. En als je dan een tip geeft krijg je de schuld als het naar beneden gaat of een rugpull blijkt. Nee zo werkt het niet. Dyor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Jumpman schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 07:45:
amerikanen konden gisteren gewoon los hoor. En cripple heeft al genoeg gepumpt. tijd voor een dump.

edit, dump is begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
En dan rond 13 / 14 u gewoon weer instappen 💰

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:05:
[...]

amerikanen konden gisteren gewoon los hoor. En cripple heeft al genoeg gepumpt. tijd voor een dump.

edit, dump is begonnen
40 cent soon.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• anti elppa
precies, terug in z'n hok.....riool

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:15:
[...]

_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:35
Europa weer deze geiten ponzi aan het dumpen?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Ben benieuwd. Dat dachten we gister ook, maar toen ging hij van 2,14 naar 2,60, dus geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 17:22
Is het hier tijdens de bullrun altijd zo'n grote geiten afzeikbende or is it different this time?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24
TakutoRadiance schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:20:
Is het hier tijdens de bullrun altijd zo'n grote geiten afzeikbende or is it different this time?
Dat noemen ze afgunst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-05 14:26
Insert: Always has been meme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:43

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]
Of als btc ff een keer een 10k candle up print. Shitcoins gaan dan in btc pair rekt.
Dat een altcoin rekt gaat op btc pair heb ik als opmerking nooit echt begrepen. Ik begrijp je punt wel maar dat is puur gekeken naar btc, terwijl hier genoeg mensen zitten die gewoon naar fiat pair kijken. Zou hetzelfde zijn als ik zeg dat btc vannacht behoorlijk rekt gegaan is op vechain pair.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Is vooral @anti elppa maar die gast zeikt zoveel dat het opvalt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:23
Sandyman538 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:38:
[...]

Dat een altcoin rekt gaat op btc pair heb ik als opmerking nooit echt begrepen. Ik begrijp je punt wel maar dat is puur gekeken naar btc, terwijl hier genoeg mensen zitten die gewoon naar fiat pair kijken. Zou hetzelfde zijn als ik zeg dat btc vannacht behoorlijk rekt gegaan is op vechain pair.
Bitcoin dominance (BTC.D) is een indicator voor een altseason. Bij een hoge BTC.D is die er nog niet. Meestal is BTC.D het hoogst na een flinke Pump of dump van BTC.

En als je missie is meer sats verdienen met alts zijn coinpairs gericht op BTC wel degelijk van belang.
Als je gewoon fiat op een bepaald muntje ingezet hebt voor meer fiat zou je dat inderdaad een worst wezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:08

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Bij uitbraak kan het hard gaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FcrRZuSF5XeKdd21eA0o6Hj7d_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bCPAwIAEpJZKUpMmf3juKnDX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-05 15:57
Goedemorgen, 100k vandaag dan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C99l6AQ-c_tiwvC4DbPLnNgBCcA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9l8uy6OVUbITkcXQFniUmV89.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:48
thenu schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 07:59:
[...]

De nieuwe transacties komen als "transfer" in de Delta app, ik pas deze handmatig aan naar "kopen" om inzicht te houden in winst/verlies/gak. Niet ideaal maar het werkt.
Zal eens kijken of dat voor mij ook zo werkt. Bedankt voor de tip. Voorheen werkte het automatisch goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

90k.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:40

Als je je dit af vraagt, dan kun je het beter gewoon niet doen.

Ik heb gisteren wat Yoeptoep videos zitten kijken over candles. Daarnaast heeft SUI heeft een flinke hypetrain waar ik niet op zit. Dus hey! Laat ik eens wat proberen.

Uiteindelijk heb ik de hele middag zenuwachtig naar charts zitten kijken om een "goed" koop moment te vinden en een target te zetten om te verkopen. Maar die tijd dat je wacht doet je hoofd rare dingen met je. Het kan stijgen, het kan dalen. Ook al gaat het maar om wat gruis, toch is het zo rete spannend.

Uiteindelijk heb ik een 2% winst trade gemaakt. Maar achteraf had ik net zo goed kunnen HODLen, dan had ik nu een hogere winst.

Zoals je ziet is traden niet voor mij. Gewoon DCA in tijdens een bear market. DCA out tijdens een bull market en verder er niet mee bezig zijn.

Zoals hierboven ook al vermeld werd, don't overcomplicate things, don't chase candles. Gewoon DCA in/out voor de simpele zielen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

tomtom901 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:41:
[...]

Is vooral @anti elppa maar die gast zeikt zoveel dat het opvalt. :+
En in de bear denken alle altisten en Michaël van der Poppe: had ik maar meer naar @anti elppa geluisterd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 00:38
Goedemorgen SC. Laatste week om BTC onder de 100k te kunnen kopen.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/474x/37/1e/18/371e1839afa98508b37eff0e41b9a87c.jpg

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

het punt is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swnctxkCNKEqznFiK5F1IOMPS_g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
[...]

Hetzelfde voor de inflatie gecorrigeerde ath.

Ik kocht geen btc op zijn top in '21. Ik ben alleen geintereseerd hoe btc/usd of btc/eur het doet vanaf het moment van aankoop. Hoewel ik, in algemene zin, wel snap dat een inflatie gecorrigeerde ath iets zegt over hoe btc zich houd ten opzichte van usd/eur over een langer tijdsframe.

Ergo, dat coin x moon of rekt gaat tov coin y is afhankelijk van je tijdsframe. Op het eind gaat echter (vrijwel) alles rekt tov BTC.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• anti elppa
nee ik ben al bijna klaar voor de rest van mijn leven door crypto winsten. Eh correctie, btc winsten, als ik geen shitcoins had gehad in afgelopen 4 cycles was ik al klaar geweest.

En disclaimer, ik gun iedereen dikke winsten uiteraard. Ik bash gewoon graag shitcoins, doe ik puur om jullie te beschermen. MAar riep het hier paar weken terug al, we komen nu aan in het punt van de bullrun dat dat onbegonnen werk is. Meeste komen er wel achter na 1 a 2 cycles.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
De shitcoins pompen, zelfs mijn Ravencoin doet een sprintje.

Het is altseizoen, ik voel me weer jong!

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:12:
[...]

nee ik ben al bijna klaar voor de rest van mijn leven door crypto winsten. Eh correctie, btc winsten, als ik geen shitcoins had gehad in afgelopen 4 cycles was ik al klaar geweest.

En disclaimer, ik gun iedereen dikke winsten uiteraard. Ik bash gewoon graag shitcoins, doe ik puur om jullie te beschermen. MAar riep het hier paar weken terug al, we komen nu aan in het punt van de bullrun dat dat onbegonnen werk is. Meeste komen er wel achter na 1 a 2 cycles.
Geen stress, zo is natuur. Bagholders moeten ook geboren worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:20

Coldcat

HODL

Op de daily weer onder de 7D MA. Deze heeft voor support gediend vanaf de run van $69k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7Xu6csbj8kfW5kB__hqGctnqeM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mx05fucMSDzW5n3jXkRvejes.png?f=fotoalbum_large

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:12:
De shitcoins pompen, zelfs mijn Ravencoin doet een sprintje.

Het is altseizoen, ik voel me weer jong!
joh jij en ik trekken een btc bullmarkt nog maar amper. Doe nou niet of je een shitcoin season nog trek.......ik niet iig ;(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:02
Zijn er hier meer mensen die de vorige bullrun helemaal verkloot hebben en groene kaarsen achterna hebben gezeten. Nu na een paar jaar in de bear goed geluisterd te hebben hier eigenlijk niet kunnen geloven dat het echt aan het gebeuren is?

Ik heb het idee dat iedereen die dikke gains hier heel normaal vindt maar ik ben er behoorlijk van onder de indruk.

[ Voor 19% gewijzigd door WarsemaW op 03-12-2024 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Domino schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:11:
[...]

Hetzelfde voor de inflatie gecorrigeerde ath.

Ik kocht geen btc op zijn top in '21. Ik ben alleen geinstereseerd hoe btc/usd of btc/eur het doet vanaf het moment van aankoop. Hoewel ik, in algemene zin, wel snap dat een inflatie gecorrigeerde ath iets zegt over hoe btc zich houd ten opzichte van usd/eur over een langer tijdsframe.

Ergo, dat coin x moon of rekt gaat tov coin y is afhankelijk van je tijdsframe. Op het eind gaat echter (vrijwel) alles rekt tov BTC.
Ik snap je punt over inflatie wel maar de vraag is wat je anders met het geld had gedaan? Stond dat gewoon 3 jaar op een spaarrekening? Dan hakt inflatie er nog harder in.
Volgens mij kwam de ATH van 2021 trouwens nu uit richting de 80k als je inflatie zou meerekenen. Iemand in dit topic riep een keer wat het nou precies was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
WarsemaW schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:14:
Zijn er hier meer mensen die de vorige bullrun helemaal verkloot hebben en groene kaarsen achterna hebben gezeten. Nu na een paar jaar in de bear goed geluisterd te hebben hier eigenlijk niet kunnen geloven dat het echt aan het gebeuren is?
zijn er extreem veel gok ik. Maar groot deel is na die klap nooit meer met crypto verder gegaan. En de rest waarschijnlijk veel meer dca hodl btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245

Ik heb het idee dat iedereen die dikke gains hier heel normaal vindt maar ik ben er behoorlijk van onder de indruk.
Wat is jou definitie van dikke gains?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23

Ik denk dat er genoeg mensen geleerd hebben en dat dat wel eens de reden kan zijn dat deze Bull naar mijn inzicht wel eens korter kan gaan duren..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Korte scalp op link meegepakt van 1$. Met 2k stuks toch lekker. Ik ga weer in bed liggen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
John245 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:17:
[...]

Wat is jou definitie van dikke gains?
Laten we het op percentages houden maar met vastgoedprojecten zit ik op 7,5% jaarlijks. Dan kan ik behoorlijk stil worden van magische internet muntjes die in een maand tijd 600% omhoog knallen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:14:
[...]

joh jij en ik trekken een btc bullmarkt nog maar amper. Doe nou niet of je een shitcoin season nog trek.......ik niet iig ;(
Jawel man is toch mooi, al die stierenkalfjes die rondhuppelen in de groene weide. Vol enthousiasme rollend in de drek, geen flauw idee welk lot ze boven het hoofd hangt.

Ik weet dat je een oude leeuw bent die alles al heeft gezien maar dit is nu eenmaal de cyclus van de groene kaarsen.

Je kunt ze er nu niet voor behoeden zonder als zure maxi vol afgunst bestempeld te worden.

Laat ze spelen en kijk hoe ze geslacht worden door de beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

XRP is november. LINK is december.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:21:
[...]

Jawel man is toch mooi, al die stierenkalfjes die rondhuppelen in de groene weide. Vol enthousiasme rollend in de drek, geen flauw idee welk lot ze boven het hoofd hangt.

Ik weet dat je een oude leeuw bent die alles al heeft gezien maar dit is nu eenmaal de cyclus van de groene kaarsen.

Je kunt ze er nu niet voor behoeden zonder als zure maxi vol afgunst bestempeld te worden.

Laat ze spelen en kijk hoe ze geslacht worden door de beer.
hahah is ook zo. ik ga weer ff achterover hangen met een schulti en een bak nootjes (ja dat kan er wel af met btc op 95k). Let the games begin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 09:54

mayhem

knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:22:
XRP is november. LINK is december.
BTC is always. :micdrop:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:22:
[...]

hahah is ook zo. ik ga weer ff achterover hangen met een schulti en een bak nootjes (ja dat kan er wel af met btc op 95k). Let the games begin
Proost amigo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Coldcat schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 01:18:
[...]

Wat heeft december 2021 met nu te maken?
Degene waar ik op reageerde had het over een dip van 3 januari dus dat zou 2025 ook wel eens kunnen gebeuren. Niet alles uit het verleden gebeurt op dezelfde tijdstippen. Wel zijn zo sommige maanden historisch gezien slechter dan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-05 15:21
WarsemaW schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:20:
[...]

Laten we het op percentages houden maar met vastgoedprojecten zit ik op 7,5% jaarlijks. Dan kan ik behoorlijk stil worden van magische internet muntjes die in een maand tijd 600% omhoog knallen.
600% kan in een paar uur :)
Maar goed, de andere kant op kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:17:
[...]

zijn er extreem veel gok ik. Maar groot deel is na die klap nooit meer met crypto verder gegaan. En de rest waarschijnlijk veel meer dca hodl btc
Ik ben benieuwd wie er tijdens de komende bearmarkt het hier nog over de SCbbq heeft. We gaan het meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
GekkeRipper schreef op maandag 2 december 2024 @ 23:36:
Hebben meer mensen last van een half werkende Bitvavo API in de Delta app? Hij haalt alleen saldi op maar geen nieuwe transacties. Al enkele weken. Gezien ik het al enkele weken heb neig ik naar de boel opnieuw koppelen.

Ik gebruik het om mijn winst / verlies en GAK te zien. Tips voor andere apps die dit ook zeer eenvoudig maken zijn ook welkom. :)
Ik heb niets wat handiger is, wel veiliger.

Een excel sheet met Api's naar coinmarketcap.

Losse Excel sheets per coin waar ik de gak zelf berekenen over de tijd.

De hoeveelheid kopieer ik naar mijn api Excel.

Ik heb op mijn telefoon de coinstats app waar ik handmatig per coin opgeef voor welk bedrag ik het heb gekocht.
Dan kan ik per coin mijn winst zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Er wordt hier best wel met zekerheid gesproken over hoelang een altseason ongeveer duurt, maar het kan toch ook gewoon maar een maandje duren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
kbuntu schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:28:
Er wordt hier best wel met zekerheid gesproken over hoelang een altseason ongeveer duurt, maar het kan toch ook gewoon maar een maandje duren?
Er is geen touw aan vast te knopen. Alles is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Deman23 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:16:
[...]

Ik snap je punt over inflatie wel maar de vraag is wat je anders met het geld had gedaan? Stond dat gewoon 3 jaar op een spaarrekening? Dan hakt inflatie er nog harder in.
Volgens mij kwam de ATH van 2021 trouwens nu uit richting de 80k als je inflatie zou meerekenen. Iemand in dit topic riep een keer wat het nou precies was.
Antwoord is in tweevoud:

Alleen als je precies op de top eind '21 had gekocht is een inflatie gecorrigeerde ath weer interessant. Kocht je ervoor of erna dan wordt het steeds minder interessant.

Vanaf de ath (of rondom de ath) was het geld op de rekening hebben uiteraard veel beter als een neergaande trend op btc. Jaartje belegen of in deposito's had destijds minder gekost als in btc blijven zitten. Sterker nog, gewoon laten verdampen tegen de inflatie was beter geweest dan in btc blijven zitten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Ja blijft iedere keer toch een bijzonder fenomeen. Na maanden of zelfs jaren bodemprijsjes te hebben gekocht dit zien gebeuren.

Wie koopt in godsnaam deze meuk voor huidige prijzen?

Het nadeel van rondhangen in de bear is dat je prijstechnisch te rationeel wordt en dat kan leiden tot premature bagdumperij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik weet niet hoe lang Kol al geband is maar ik wil wel door de 100k heen knallen voordat hij weer terug is :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:33:
Ik weet niet hoe lang Kol al geband is maar ik wil wel door de 100k heen knallen voordat hij weer terug is :)
Het mooiste zou zijn dat hij uit verveling is gaan traden en terugkomt als miljonair.

Memes maken en shitposten in de slowchat is het enige wat tussen een man en rijkdom in staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 17:59
15 december zou de dag moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
WarsemaW schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:20:
[...]

Begrijpelijk. Maar niet ieder muntje pakt 600%. En vanaf 75% begin ik persoonlijk al winst af te romen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Domino schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:31:
[...]

Antwoord is in tweevoud:

Alleen als je precies op de top eind '21 had gekocht is een inflatie gecorrigeerde ath weer interessant. Kocht je ervoor of erna dan wordt het steeds minder interessant.

Vanaf de ath (of rondom de ath) was het geld op de rekening hebben uiteraard veel beter als een neergaande trend op btc. Jaartje belegen of in deposito's had destijds minder gekost als in btc blijven zitten. Sterker nog, gewoon laten verdampen tegen de inflatie was beter geweest dan in btc blijven zitten.
Tot begin november klopt dat wel ja. Nu ondertussen niet meer. Aan de andere kant vind ik niet dat je dat moet vergeten die inflatie correctie. Op 69k instappen in 2021 betekent niet dat je dit jaar op 69k quitte stond weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WarsemaW
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:33:
[...]

Ja blijft iedere keer toch een bijzonder fenomeen. Na maanden of zelfs jaren bodemprijsjes te hebben gekocht dit zien gebeuren.

Wie koopt in godsnaam deze meuk voor huidige prijzen?

Het nadeel van rondhangen in de bear is dat je prijstechnisch te rationeel wordt en dat kan leiden tot premature bagdumperij.
Dat laatste begrijp ik intussen wel. Zelf heb ik mijn XRP inleg er wel uitgehaald om opnieuw sipheid te voorkomen.

En wie het spul van je koopt? Dat zijn de WarsemaW's van deze bullrun 😄 succes met de verkoop!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Niet te hard roepen dan want elke keer als je roept stata het een halve dag later toch weer hoger xD

Edit: ik bedoel roepen, nu!

[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 03-12-2024 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
John245 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:38:
[...]

Begrijpelijk. Maar niet ieder muntje pakt 600%. En vanaf 75% begin ik persoonlijk al winst af te romen.
Begrijpelijk. Ikzelf heb ook drempels gezet om in iedergeval de inleg er rap uit te hebben en niet met zakken te blijven zitten zoals de vorige ronde. Wat ik uit de alts haal steek ik in stabielere zaken zoals vastgoed, Edelmetalen, indexjes of natuurlijk goeie ouwe bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:04
Wie heeft ook-alweer nog steeds 43% van de XRP tokens in zijn bezit?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert

In 217/2018 toen ik dit subforum niet kende.
In 2021 heb ik alsnog te weinig winst gepakt.

Nu ben ik al bezig, en als ik kijk dat ik er redelijke bedragen uit trek om vervolgens een dag later mijn PF nog hoger te zien staan.
Bizar.

Maar deze run gaan er sowieso de alts voor 90% uit.
BTC voor 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Heb leuk verdiend aan XRP, maar ben bang dat ik de bag voor het grootste deel ga dumpen, nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
FUD heeft mij te grazen

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik zal me ff nuttig maken voordat ik weer eens mijn hele dag vertweaker en prematuur mijn muntjes op de markt ejaculeer.

Slowcooker gekocht en zo ff rendang maken voor vanavond.

Weer eens wat anders dan pasta rekteroni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
Moiety schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:45:
Heb leuk verdiend aan XRP, maar ben bang dat ik de bag voor het grootste deel ga dumpen, nu
Ik lees: ik kan straks meer BTC kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:47:
Ik zal me ff nuttig maken voordat ik weer eens mijn hele dag vertweaker en prematuur mijn muntjes op de markt ejaculeer.

Slowcooker gekocht en zo ff rendang maken voor vanavond.

Weer eens wat anders dan pasta rekteroni.
Rendang moet lang pruttelen toch? Heb je ondertussen weer tijd hier voor mooie anekdotes 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
12 December staat hier in de agenda, die dag breken we ook door de 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Steady schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:47:
[...]

Ik lees: ik kan straks meer BTC kopen
uiteraard
Al gedaan, moest van Taro

[ Voor 7% gewijzigd door Moiety op 03-12-2024 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Moiety schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:44:
Wie heeft ook-alweer nog steeds 43% van de XRP tokens in zijn bezit?
Wie geeft elke maand 1 miljard coins vrij om het ecosysteem te bouwen en het resterende wat niet gebruikt wordt gaat weer terug in het rijtje van Escrows?

Als je het er niet mee eens bent koop je de coin gewoon niet :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Deman23 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:38:
[...]

Tot begin november klopt dat wel ja. Nu ondertussen niet meer. Aan de andere kant vind ik niet dat je dat moet vergeten die inflatie correctie. Op 69k instappen in 2021 betekent niet dat je dit jaar op 69k quitte stond weer.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen maar elkaar niet snappen.

Een inflatie gecorrigeerde ath vanaf 69k was rond de 82k (huidig prijspeil), maar daar heb ik niks aan (lees: geen boodschap aan) als ik rond 20k ben ingestapt. Als je voor of na de 69k hebt gekocht gaat die inflatiecorrectie gewoon exponentieel rekt tov de koers. Hoe langer (qua tijd) je voor de ath kocht (of erna) hoe minder last je hebt van die inflatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Domino schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:52:
[...]

Ik denk dat we hetzelfde bedoelen maar elkaar niet snappen.

Een inflatie gecorrigeerde ath vanaf 69k was rond de 82k (huidig prijspeil), maar daar heb ik niks aan (lees: geen boodschap aan) als ik rond 20k ben ingestapt. Als je voor of na de 69k hebt gekocht gaat die inflatiecorrectie gewoon exponentieel rekt tov de koers. Hoe langer (qua tijd) je voor de ath kocht (of erna) hoe minder last je hebt van die inflatie.
Ik denk dat we inderdaad hetzelfde bedoelen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

XRP army is echt als hardnekkig onkruid. 17 cent hersteld alweer.

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 03-12-2024 10:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steady
knakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:00:
XRP army is echt als hardnekkig onkruid.
Ik heb nog 10L Roundup 360 Plus thuis liggen, zal ik die even inzetten voor het cripple onkruid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Steady schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:01:
[...]

Ik heb nog 10L Roundup 360 Plus thuis liggen, zal ik die even inzetten voor het cripple onkruid?
Laat maar. Daar wordt het kankergezwel alleen maar groter van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Wen er maar aan. _O- Same shit different day. Je leert er vanzelf mee omgaan en op de dagen dat ik even stoom moet afblazen dan geef ik iedereen de volle laag. En een paar dagen later denk ik stel je niet zo aan ouwe pik.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKGFiAA72OuAr3GnIyBOKzzZSak=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/qI6LPX3sMmqiMwOm2XiH6EWp.gif?f=fotoalbum_large

Dikke tech doet ook weer eens wat. NANO!!

Die weekly = omnomnom

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steady
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JR9-PtlhLdcjcixGAxhISkDTulw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9Eh4O372RbTHaeS5JcUYvXyq.jpg?f=user_large
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen

Toch weer wat extra satjes voor BTC erbij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 17:59
Speltip 666: alles gaat groen behalve je eigen zak. Jaag ze na
Pagina: 1 ... 21 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!