:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/B8scCMMtSaCzgDDkNkJvywwU.jpg?f=user_large)
Beetje pijnlijk wel hier.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het staat idd in USDC maar je kan het niet swappen. De uitbetaalopties, ook via Paypal werken nu nietGelukszoekr schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:30:
[...]
Hoezo? Ik ken Moonshot niet, maar je kan toch gewoon swappen voor SOL of USDC?
Dus je hebt helemaal niet coins op een eigen wallet, maar die van Moonshot? Ik zou net nooit direct laten uitbetalen door hun, dat zal een aardige fee kosten. Kan je het niet overmaken naar een andere wallet?kbuntu schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:34:
[...]
Het staat idd in USDC maar je kan het niet swappen. De uitbetaalopties, ook via Paypal werken nu niet
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja heb ik geprobeerd. Alleen als ik dat met 1 USDC doe, komt er 0,60 USDC aan in mijn phantom wallet.Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:37:
[...]
Dus je hebt helemaal niet coins op een eigen wallet, maar die van Moonshot? Ik zou net nooit direct laten uitbetalen door hun, dat zal een aardige fee kosten. Kan je het niet overmaken naar een andere wallet?
Wat is je exit planSpecy schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 12:11:
[...]
Ik zit er nu met 12K in... Effe gokje wagen...![]()
Op naar de all time highknakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:39:
Kijk eens aan, BTC krijgt ook weer eens zin.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nee hoor. Het narratief is dat je denkt dat je kan uitvogelen welke je moet hebben maar dat je uiteindelijk toch altijd in de verkeerde zit. It always has been. Niets nieuws onder de zon.r0bb schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:56:
Deze actie van Trump heeft het complete altcoin narrative weer verandert imo.
Hoezo kan hij geen rugpull plegen?r0bb schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:56:
Deze actie van Trump heeft het complete altcoin narrative weer verandert imo. Altseason krijgt een focus op XRP, SOL en met name dus op $TRUMP. Hij kan technisch geen rugpull plegen en áls hij dat al kan, zou hij dat willen? Lijkt me niet.
Ik denk dat het een geniale move is, en wat gaat er in godsnaam met de prijs gebeuren zodra Binance en Coinbase de munt gaan listen? Ik zie de $100 zomaar binnen enkele dagen gebeuren.
Als president mag ie zich niet inlaten met commodities.
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 18-01-2025 17:01 ]
Pas op he..knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:00:
Lol. Teruggekocht op 32. Yolo.
Lol Nice heb net ook 2500 gepakt in paar minuten. Vind het ff goed zo. Ff kijken of we door de 35 komen en dan weer er in.knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:00:
Ik heb die Trump meuk op 34 verkocht. Weekboodschappen van straks gratis. Bedankt Trump.
[ Voor 11% gewijzigd door gebruikershaes op 18-01-2025 17:04 ]
Omdat die 80% van het grootste account de eerste 3 maanden vast staat. Dus ja kan wel maar voorlopig nog niet. Daarnaast denk ik dat zelfs Trump wel beseft dat dat niet echt +EV is om zo'n move te maken -dat gaat hij echt niet doen als president.
21 Trump zijn er nu wel bijna 23 geworden. Dus ik ben sowieso een grotere bagholder als het fout afloopt
Haha nice. Ik call.
Die positie heb ik maar gesloten. Vanochtend geopend. Iets groter bedrag dan die Trump meuk.tomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:06:
ATH op SOL. Bizar.
Ja ik hier ook uitgeschaald incl spot. Kijk het wel ff aan allemaal.knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:08:
[...]
Die positie heb ik maar gesloten. Vanochtend geopend. Iets groter bedrag dan die Trump meuk.
Gaat bij mij doorgaans instant maar ik heb wel die verificatie op orde.mprkooij schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:07:
Weet iemand of een storting op ByBit daadwerkelijk 24-48 uur duurt? Heb er net een storting op gedaan, zou 1 min duren, nu is er een additionele check nodig..
[ Voor 47% gewijzigd door knakworst op 18-01-2025 17:12 ]
En niet gekocht? Mijn persoonlijke mening was toen dat SOL n.a.v. het FTX debacle véél te hard was afgestraft. Vond het een mooi moment toen.GioStyle schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 15:57:
[...]
Ik heb Solana nog voor een tientje gezien. Ik dacht echt dat Solana einde verhaal was, ook gezeur met haperende netwerk.
Nee, ik was oprecht van overtuigd dat het niets meer zou worden. Daarom zo'n beetje alles in BTC gestopt.toilet_paper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:11:
[...]
En niet gekocht? Mijn persoonlijke mening was toen dat SOL n.a.v. het FTX debacle véél te hard was afgestraft. Vond het een mooi moment toen.
[Afbeelding]
Moet je natuurlijk wel wat geluk bij hebben, maar soms moet je de kansjes ook pakken.
knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:04:
[...]
Vraag me alleen af hoe @Specy dit allemaal kan doorstaan met 12k.
Voorlopig is het Hank and Ingrid die hun voedselbonnen inwisselen voor TRUMPknakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:14:
Lijkt er toch op dat mensen andere alts verkopen, en dan Sol en Trump kopen. Andere alts gaan rekt terwijl die twee stijgen.
Wen vers kapitaal van Henk en Ingrid
tomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:10:
[...]
Gaat bij mij doorgaans instant maar ik heb wel die verificatie op orde.
Ik heb hem nogAlpina schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:59:
[...]
Kan wel maar dan zou hij zoals het hawk tuah meisje even moeten brommen.
Oh wacht
Wel lekkerknakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:20:
Wel wat volatiliteit zo dit weekend.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waar heb je voor gekocht? Ik ben helaas pas bij 22 ingestapt dus is nog maar een paar kratjes winst.knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:00:
Ik heb die Trump meuk op 34 verkocht. Weekboodschappen van straks gratis. Bedankt Trump.
Maar bedenk nu eens dat serieus 80% van de tokens bij de dev / founder wallet staat. In een contract dat niet gelocked is. Elk moment kunnen die op de markt gedumpt worden. Als je geluk hebt volgen de unlocks via een schema. Heb je dat schema gezien? Dat is een agressief unlock schema. Met andere woorden je had er meteen bij moeten zijn.Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 16:25:
Sol krijgt nu natuurlijk ook wel een extra boost door die Trump coin. Trump heeft best wel top10 potentie lijkt mij. Als je ziet wat Musk met Doge doet. Een beetje maga-mafklapper koopt deze coin. Zelfs als ze gisteren nog totaal anti crypto waren.
Had ik er misschien toch vanmorgen een paar moeten oprapen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Rustig aan joh. Hij loop t gewoon naar 100 hoor komende dagen met Coinbase listing erbij.Pexow schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:37:
[...]
Waar heb je voor gekocht? Ik ben helaas pas bij 22 ingestapt dus is nog maar een paar kratjes winst.
Ja ook 22. 21 stuks. Weet niet hoeveel weekboodschappen jij doet maar voor 240 red ik dat.Pexow schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:37:
[...]
Waar heb je voor gekocht? Ik ben helaas pas bij 22 ingestapt dus is nog maar een paar kratjes winst.
Weet je wel wat een blik Unox knakworsten kosten ?knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:41:
[...]
Ja ook 22. 21 stuks. Weet niet hoeveel weekboodschappen jij doet maar voor 240 red ik dat.
Ja, je had er altijd eerder bij moeten zijn, dat schema is vanaf 3-6 maanden vrij. Maar dan nog. De "fully diluted market cap" zit dan rond de 35b. Da's nog niet in de buurt van Doge.zwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:39:
[...]
Maar bedenk nu eens dat serieus 80% van de tokens bij de dev / founder wallet staat. In een contract dat niet gelocked is. Elk moment kunnen die op de markt gedumpt worden. Als je geluk hebt volgen de unlocks via een schema. Heb je dat schema gezien? Dat is een agressief unlock schema. Met andere woorden je had er meteen bij moeten zijn.
In het diepst van de bear heb ik iemand aangeraden om die meuk te verkopen. Want ja, hype voorbij, technisch inferieur.tomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:06:
ATH op SOL. Bizar.
Maktub
Geen bierseizoen? Die ken ik niet.ElEncore schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:41:
Dan maar aan het bier! Hoewel het eigenlijk geen bierseizoen is toch wel fijn om de slechte resultaten van mijn muntjes te verwerken. Goede resultaten zou het trouwens ook prima mee combineren zijn:)
[Afbeelding]
Ik drink in de winter doorgaans wijn en in de zomer bier maar zoals je ziet ben ik niet heel erg streng in de leer. oh ja en fuck dry january!
Ja precies! Was in t schuurtje aan t knooien. Vanochtend dacht ik nog, zal ik een limit-order klaarzetten voor SOL?zwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:45:
Kijk je een middag niet doet je Sol een moonshot. Had mooie sell kunnen worden. Maar $300 soon.
==
hoi
Trump 'draait' op SOL. Die nieuwe shitcoin.Eusebius schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:53:
[...]
Ja precies! Was in t schuurtje aan t knooien. Vanochtend dacht ik nog, zal ik een limit-order klaarzetten voor SOL?
Wat is er eigenlijk aan de hand met dat muntje? Heeft Trump weer wat geroepen?
Ja ik lees het. De idioot.knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:53:
[...]
Trump 'draait' op SOL. Die nieuwe shitcoin.
==
hoi
Aah oke op die manier. Ik drink over het algemeen wel meer donker bier in de winter.ElEncore schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:51:
[...]
Ik drink in de winter doorgaans wijn en in de zomer bier maar zoals je ziet ben ik niet heel erg streng in de leer. oh ja en fuck dry january!
[ Voor 42% gewijzigd door knakworst op 18-01-2025 18:03 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
[ Voor 3% gewijzigd door baba420 op 18-01-2025 18:12 ]
Traders paradise, niet voor de lange termijn idd.baba420 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:10:
Als dit de toon gaat worden voor de komende 4 jaar in cryptoland, dan hoeft het niet meer van mij. Wat een clownen wereld. Misschien was het altijd al zo geweest, maar nu is het in de vorm van zonder enig schaamte of discretie.
Lol omdat het Trump is? Je safemoon, pepe, en fartcoin waren natuurlijk wel lekker integer haha. Altcoins zijn toch altijd al zo geweest? Alleen de eerste ronde in 2017 met ICX, BQX etc hadden nog iets serieus met hun whitepapers. Bleek uiteindelijk ook niks waard.baba420 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:10:
Als dit de toon gaat worden voor de komende 4 jaar in cryptoland, dan hoeft het niet meer van mij. Wat een clownen wereld. Misschien was het altijd al zo geweest, maar nu is het in de vorm van zonder enig schaamte of discretie.
[ Voor 8% gewijzigd door r0bb op 18-01-2025 18:17 ]
Was leuk zolang het duurde... 😴Gipsy King schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:13:
Er was hier toch nog een VET hodler ? VET lekkere vrijdag dus.
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door bsmpower op 18-01-2025 18:17 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Trump (random nieuwe SOL-coin 813413436818191+1)JacktheRipper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:19:
Stel die $Trump coin, gaat de komende dagen ergens weer helemaal naar de 6 cent. Waar vloeit dit dan weer allemaal heen?
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 18-01-2025 18:19 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Want? 99% zit in crypto om er rijk mee te worden toch..baba420 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:10:
Ehh, naar de makers van de token? Lambo's C*ke en H**ren denkJacktheRipper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:19:
Stel die $Trump coin, gaat de komende dagen ergens weer helemaal naar de 6 cent. Waar vloeit dit dan weer allemaal heen?
Ah dus er valt niet ergens makkelijk op te verdienen?Coldcat schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Trump (random nieuwe SOL-coin 813413436818191+1)
Want? De machtigste man van de wereld lanceert een memecoin? Ben jij wel wakker?bsmpower schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Want? 99% zit in crypto om er rijk mee te worden toch..
2017 was het nog leuk zoveel verschillende altcoins waren er toen nog niet, nu word er elke seconde een nieuwe coin gelist omdat het zo makkelijk en snel kan, de markt is er niet perse volwassener op geworden. Pakt niet weg dat er natuurlijk wel geld mee valt te verdienen.r0bb schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:15:
[...]
Lol omdat het Trump is? Je safemoon, pepe, en fartcoin waren natuurlijk wel lekker integer haha. Altcoins zijn toch altijd al zo geweest? Alleen de eerste ronde in 2017 met ICX, BQX etc hadden nog iets serieus met hun whitepapers. Bleek uiteindelijk ook niks waard.
De enige serieuze altcoin is BNB gebleken -ooit nog een zak van gekocht op 0.25$ en natuurlijk veeeeel te vroeg verkocht.
Ach ik sta nog steeds hoger dan mijn GAK dus blijf er vertrouwen in houden. TA's heb ik de ballen verstand van maar volgens mij piekten alts de vorige cycles april/mei dus ergens eind maart begin april hoop ik te verkopen ook al is het dan niet de top, die kun je toch niet timen. Tot die tijd grappige memes en babes. Hit me!
Vanmorgen was er ook al een Putin coinbaba420 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:23:
[...]
Want? De machtigste man van de wereld lanceert een memecoin? Ben jij wel wakker?
Soms heb ik idee dat ik de mafketel ben en al dit raars het nieuwe normaal is. What is next: SBF krijgt free out of jail kaart en wordt minister van defensie?
Nogmaals: smerige wereld
Geen gathering of tweakers (GOT) token.....Pinsa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:24:
[...]
Vanmorgen was er ook al een Putin cointegenwoordig is er overal een coin van.
Jawel. Koop bitcoin.JacktheRipper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:21:
[...]
Ah dus er valt niet ergens makkelijk op te verdienen?
Prachtig toch. Clown world was het toch al. Je zit in crypto om winst te maken. Het was gister de laatste dag van Gary Gensler. Fucking hilarisch dat op die dag de aanstaande president van America een shitcoin lanceert.baba420 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:10:
Had je er dus beter van uit eten kunnen gaan. Kun je nagaan hoe lekker het was geweest als je nu nog steeds aan de goede wijn en biefstuk zou zittengebruikershaes schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:36:
Ik dacht ik yolo alle profits van Trump weer met 20x leverage er in. Ben gaan koken zonder SL. Keihard rekt gegaan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hoe kan zoiets goed zijn voor Bitcoin?zwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:33:
[...]
Prachtig toch. Clown world was het toch al. Je zit in crypto om winst te maken. Het was gister de laatste dag van Gary Gensler. Fucking hilarisch dat op die dag de aanstaande president van America een shitcoin lanceert.
Als wij hier winst uit kunnen halen prima toch. Ik heb veel ergere dingen in crypto meegemaakt. Principes en crypto gaan niet samen. Wat Gensler heeft veroorzaakt vind ik erger dan wat Trump nu doet. Maar ieder zijn mening uiteraard. Wat goed is voor crypto is goed voor de crypto community. En ik kan er wel om lachen.
Had wel meer kunnen doen met 3500, maar ik dacht fuck it let’s go. Was toch heel makkelijk verdiend.Coldcat schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:37:
[...]
Had je er dus beter van uit eten kunnen gaan. Kun je nagaan hoe lekker het was geweest als je nu nog steeds aan de goede wijn en biefstuk zou zitten
De afgelopen vier jaar waren precies zo.baba420 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:10:
Tuurlijk het is zo corrupt als de hel. En het zou echt niet moeten kunnen. Maar insider trading en crypto gaan hand in hand helaas. En per dag zijn er tienduizenden rugpulls etc etc. Crypto zit vol cowboys. En ik ben het er helemaal mee eens dat het behoorlijk gestoord is dat een aanstaande president zoiets doet. Maar het verbaasd me niet en ik maak me er ook totaal niet druk over. Het creëert kansen. Misschien wel de start van een echt mega altseason. En dan ben ik ook eerlijk dat het mij niet uitmaakt wie mijn bags pumpt. Want dat vind ik een beetje hypocriet.baba420 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:38:
[...]
Hoe kan zoiets goed zijn voor Bitcoin?
Stel je voor dat Dick Schoof aan insider trading doet en het aandeel ASML de hoogte in praat om zijn eigen zakken en die van zijn vrienden te vullen. Daar zou toch verontwaardiging over komen? Als insider trading het nieuwe normaal wordt.
Ik heb de inleg alweer verkocht. Winst van 3 trumps laten we staan en zien we wel wat het doet.r0bb schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:40:
[...]
Rustig aan joh. Hij loop t gewoon naar 100 hoor komende dagen met Coinbase listing erbij.
Jij geloofd ook in sprookjes of niet?ElEncore schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:50:
Ik ben bang dat we hier steeds dichter bij komen.
YouTube: IDIOCRACY Clip - State of the Union (2006) Terry Crews
Alt season is vanaf volgende cycle gewoon alleen maar meme season. Je ziet het nu al verschuiven.zwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:47:
[...]
Tuurlijk het is zo corrupt als de hel. En het zou echt niet moeten kunnen. Maar insider trading en crypto gaan hand in hand helaas. En per dag zijn er tienduizenden rugpulls etc etc. Crypto zit vol cowboys. En ik ben het er helemaal mee eens dat het behoorlijk gestoord is dat een aanstaande president zoiets doet. Maar het verbaasd me niet en ik maak me er ook totaal niet druk over. Het creëert kansen. Misschien wel de start van een echt mega altseason. En dan ben ik ook eerlijk dat het mij niet uitmaakt wie mijn bags pumpt. Want dat vind ik een beetje hypocriet.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Klopt helemaal.Vis schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:58:
[...]
Alt season is vanaf volgende cycle gewoon alleen maar meme season. Je ziet het nu al verschuiven.
Waar vorige cycle er hele keurige websites en blauwe muntjes gepresenteerd werden met "echte" usecase, is nu de meme de koning naast Bitcoin. Hoe simpeler en goedkoper hoe beter, Solana is alleen zo groot omdat het goedkoop shit kan minten.
De idioterie viert hoogtij dagen en dat is gewoon slecht voor de acceptatie van Bitcoin.
We gaan het meemaken komende weken of er überhaupt aandacht komt richting Bitcoin in het witte huis.
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-01-2025 19:07 ]
Sorry maar ik vind dit bullshit. Alsof Bitcoin domme retail nodig heeft. Nee die sukkels zijn straks allemaal te laat omdat smart money alle Bitcoin heeft gekocht. Staat los van de acceptatie van Bitcoin.Vis schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:58:
[...]
De idioterie viert hoogtij dagen en dat is gewoon slecht voor de acceptatie van Bitcoin.
Ik geloof dat goede communicatie (waaronder correcte spelling ook valt:)) belangrijk is in deze gepolariseerde wereld. Deze film is fictie, een grapje om mensen aan het denken te zetten. Gelukkig is onze tweede kamer, waar Caroline boos wordt om een televisieserie, een goede afspiegeling van het land....pffff meer bier dan komt het vast goed.
Wat is dan wel goed voor Bitcoin?baba420 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:38:
[...]
Hoe kan zoiets goed zijn voor Bitcoin?
Stel je voor dat Dick Schoof aan insider trading doet en het aandeel ASML de hoogte in praat om zijn eigen zakken en die van zijn vrienden te vullen. Daar zou toch verontwaardiging over komen? Als insider trading het nieuwe normaal wordt.
De dag is nog niet voorbij.Afca_020 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 19:10:
Official Trump binnen een dag op plek #27 qua marketcap.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq