Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat een slecht advies dit.kbuntu schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:07:
[...]
Als ik een holder van ETH was en dus op winst zou zitten, is het geen slecht moment. Er is best een kans dat de fomo op xrp door het dak gaat
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
But why tho?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Everyone and their dog thinks we are entering the final BIG leg of the cycle towards a $150kish Bitcoin.
— Alex Becker 🍊🏆🥇 (@ZssBecker) 16 januari 2025
Call me crazy, but I think we are calling this way to low and way to short.
$150k is only 1/6th the market cap of gold.
We have the biggest funds, nations and corporations…
2x too foutschrijven, dan kan je beter nog een lesje engels nemen ipv dingen over crypto roepen.
Serieus?
Groene candles najagen (XRP) met een munt die nog geen run heeft gehad (ETH) is vragen om rektheid. Wat mij betreft een volstrekt belachelijk moment.
Wil je weten hoe je blijft zitten met je winsten en de volgende bear induikt?
Nou zo dus: hopen dat jij op de top kunt verkopen. YANBE, maar denk dat met grotere partijen in het spel en een steeds vlakkere bull-top je meer power in de volume gaat zien dan in de hoogte van de koers.
==
hoi
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dit is wat becker naar ons doet . Daar zou ik ook typfouten voor over hebben.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:41:
[...]
2x too foutschrijven, dan kan je beter nog een lesje engels nemen ipv dingen over crypto roepen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7pmMsRaGMbZIIyYQaB5p36Sy.jpg?f=user_large)
Volgens mij had diegene alles verkocht, vet zonde..Gipsy King schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:13:
Er was hier toch nog een VET hodler ? VET lekkere vrijdag dus.
[Afbeelding]
Ja ik 😎Gipsy King schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:13:
[Afbeelding]
Een gele 488? Not impressed. Waarschijnlijk nog op krediet ook want USGipsy King schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:44:
[...]
Dit is wat becker naar ons doet . Daar zou ik ook typfouten voor over hebben.
[Afbeelding]
Geen idee wat eth wel/niet zou beïnvloeden qua koers. Zie alleen dat het nu niet (meer) meebeweegt.Vis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:42:
[...]
Serieus?
Groene candles najagen (XRP) met een munt die nog geen run heeft gehad (ETH) is vragen om rektheid. Wat mij betreft een volstrekt belachelijk moment.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Deaud.NiGeLaToR schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 06:45:
Whatskeburt met eth?
458, afdankertjetomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:48:
[...]
Een gele 488? Not impressed. Waarschijnlijk nog op krediet ook want US
Als je denkt dat deze keer anders is, verkoop je ETH, maar niet komen huilen als die het op zijn heupen krijgt.NiGeLaToR schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:00:
[...]
Geen idee wat eth wel/niet zou beïnvloeden qua koers. Zie alleen dat het nu niet (meer) meebeweegt.
Coin hoppen is überhaupt een mega dom idee...
Waarop is die oranje support lijn op gebaseerd?gebruikershaes schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:16:
Hmhmhm iets te vroeg uitgestapt gisteren. Eens zien of we door de 102+ kunnen beuken en door naar moon.
Zo niet, is dit wat mij betreft nog steeds een mogelijk scenario.
[Afbeelding]
They who buy the dip, deserves the rip.
Ether etf ook dikke inflows. Je zou het niet zeggen...PHPResource schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 06:58:
[Afbeelding]
Dikke inflowsss #YANBE
Hoezo staan we met al dit bullish nieuws nog niet op een nieuwe ATH? Die SBR gaat er sowieso komen
[ Voor 6% gewijzigd door Eusebius op 17-01-2025 08:39 ]
==
hoi
Is de long term trend support line op de monthly. Is allemaal niet heel precies getekend want op mobiel.Danjel schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:32:
[...]
Waarop is die oranje support lijn op gebaseerd?
Ik denk veel teleurgestelde fanboys. Maar gezien we zo negatief zijn, is dat eigenlijk wel een goed koopsignaal tochEusebius schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:38:
Maar serieus, over ETH. Die munt doet helemaal niks meer. XRP integreert tenminste bij verschillende bedrijven en banken. Ik vind ETH geen interessante munt meer, als in: dat de koers nog wat leven in de brouwerij brengt. Zitten hier nog ETH-fanboys?
Meestal gaat de koers omhoog als ik verkoop. Maar ik heb deze keer geen zin om me op te offerenknakworst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:41:
[...]
Ik denk veel teleurgestelde fanboys. Maar gezien we zo negatief zijn, is dat eigenlijk wel een goed koopsignaal toch
VET had ik ook voor 0,02 gekocht en had ik kunnen houden. Maar die heb ik na lang bagholden ook de deur uitgedaan. Je weet gewoon niet wat wel en niet gaat stijgen, maar dat is part of the game toch?
==
hoi
Zou toch prachtig zijn als we die traditie in ere houden.
Hahaha 🤡Eusebius schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:38:
Maar serieus, XRP integreert tenminste bij verschillende bedrijven en banken.
Wij doen alles met XRP hoor.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zeker weten, ik ben ook bagholder. Maar ik ga deze bullrun wel wat afschalen naar btc toe. Eerst die 8 cent maar weer eens bereiken.Gipsy King schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:13:
[Afbeelding]
Dat zou dubbelleuk zijnBTC100K2021 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:45:
Voorheen was een pomp van LTC garantie voor een BTC pomp.
Zou toch prachtig zijn als we die traditie in ere houden.
Zag idd VET weer wat oplopen.
(hier iets van 6% van mn pf, deze vet zijn nog van 2cycles geleden volgens mij)
Heb nu meer belang bij goede run van SOL
Ik heb lange tijd 100% in ETH gezeten. Want ik dacht die gaat knallen. Is niet helemaal uitgekomen, maar toch mega veel winst op gemaakt. Niet zoveel als ik in BTC was gebleven. Als ik nu recentelijk in ETH was gestapt was ik teleurgesteld, maar op deze manier vind ik het wel prima. Heb nog 20% in m’n bag.knakworst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:41:
[...]
Ik denk veel teleurgestelde fanboys. Maar gezien we zo negatief zijn, is dat eigenlijk wel een goed koopsignaal toch
Tsja, het is gevaarlijk om nu uitspraken te gaan doen over de precieze performance van ETH komende maanden, maar ik denk wel dat we inderdaad kunnen stellen dat ETH (sterk) is achtergebleven deze run. Als het je ging om winsten met altcoins (of nou ja, andere big caps) had je tot nu toe beter in iets anders kunnen zitten.Eusebius schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:38:
Maar serieus, over ETH. Die munt doet helemaal niks meer. XRP integreert tenminste bij verschillende bedrijven en banken. Ik vind ETH geen interessante munt meer, als in: dat de koers nog wat leven in de brouwerij brengt. Zitten hier nog ETH-fanboys?
Dat gezegd hebbende: green candles najagen eindigt vaker met tranen dan lamb... porsches (sorry @tomtom901), dus als je nu nog ETH holder bent is het lastig om te zeggen wat wijsheid is.
Afgelopen jaar is hier wel eens geopperd dat je in zo'n geval misschien kunt overwegen om de helft te verkopen: mocht ETH toch nog pumpen heb je 50% van je stack nog, maar de andere 50% kun je voor dit laatste gedeelte van de cycle nog even in iets anders stoppen.
Hier ook. We betalen weer een groot aantal maanden de hypotheek met XRP
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
XRP, VET, dit zijn wel oude projecten. Zo zie je maar weer dat de goede nieuwe altcoins niet perse de beste deal zijn voor de bull..
When Mode-island..
Noem eens 1 (EEN) succesvolle integratie van XRP met een bedrijf of bank welke verder gaat dan een verkennings gesprek of een Proof of Concept.Eusebius schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:38:
XRP integreert tenminste bij verschillende bedrijven en banken.
Dat gaat niet lukken, zelfs als het verder gaat, is het integratie van ledger en heeft het niets met de XRP coin te maken.ViNOK16Bit schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:52:
[...]
Noem eens 1 (EEN) succesvolle integratie van XRP met een bedrijf of bank welke verder gaat dan een verkennings gesprek of een Proof of Concept.
@Eusebius schrijft XRP, vandaar de vraag. Maar nu dezelfde vraag met de ledger XRPL.knakworst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:57:
[...]
Dat gaat niet lukken, zelfs als het verder gaat, is het integratie van ledger en heeft het niets met de XRP coin te maken.
xripple is al sinds 2018 dik aan het integreren.......elke cycle hetzelfde praatje, fomo, zwaveldamp gier. Hoeveel is er in die 7 jaar nu van uitgekomen?Eusebius schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:38:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HVDHLR5po7t57iIxy6LLJqxl.jpg?f=user_large)
In de wallet heb ik er altijd te weinig om te swappen en VET is al verkocht dus er komen ook niet meer bij. Er zijn diverse swap websites maar geen idee welke te kiezen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Boeit me allemaal niks, het enige wat mij boeit is winst maken met die muntjes en dat gaat bovengemiddeld goed met XRP.anti elppa schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:07:
[...]
xripple is al sinds 2018 dik aan het integreren.......elke cycle hetzelfde praatje, fomo, zwaveldamp gier. Hoeveel is er in die 7 jaar nu van uitgekomen?
[Afbeelding]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Dat kan een fantastisch succes worden, maar doet niets voor XRP.ViNOK16Bit schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:59:
[...]
@Eusebius schrijft XRP, vandaar de vraag. Maar nu dezelfde vraag met de ledger XRPL.
uiteraard, dat hebben de meeste hier. En dat is prima, gun iedereen zijn winsten. Maar, en dat is gewoon terug te vinden, meestal loopt het niet zo heel lekker af met xrp na een goede pump.Het Fantoom schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:13:
[...]
Boeit me allemaal niks, het enige wat mij boeit is winst maken met die muntjes en dat gaat bovengemiddeld goed met XRP.
Neem echt tijdig je winsten, en verwacht niet dat dit nog 6 maanden zo doorgaat en dat die drek straks op 20$ staat ofzo. Kans is echt gewoon 0. Kans dat btc 420k haalt is zelfs nog groter....
BTC staat aan de vooravond van een volgende leg up, en weet gewoon dat shitcoins het dan een heel stuk minder doen.
Daar ga ik niet over, ik zit hier alleen om tijdens de rumor in te kopen en bij het nieuws te verkopenViNOK16Bit schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:52:
[...]
Noem eens 1 (EEN) succesvolle integratie van XRP met een bedrijf of bank welke verder gaat dan een verkennings gesprek of een Proof of Concept.
Er was hier laatst een filmpje gepost wat over XRP ging. En Nasdaq - ook niet de eerste de beste - kwam bijvoorbeeld met https://www.nasdaq.com/ar...-xrp-global-payments-2025
Nog niet veel maar wel meer dan ETH doet
==
hoi
oP yOuTuBe ZeGgEn Ze DaT XrP NaAr De 10o0,- GaAt!!!!!!anti elppa schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:18:
[...]
uiteraard, dat hebben de meeste hier. En dat is prima, gun iedereen zijn winsten. Maar, en dat is gewoon terug te vinden, meestal loopt het niet zo heel lekker af met xrp na een goede pump.
Neem echt tijdig je winsten, en verwacht niet dat dit nog 6 maanden zo doorgaat en dat die drek straks op 20$ staat ofzo. Kans is echt gewoon 0. Kans dat btc 420k haalt is zelfs nog groter....
BTC staat aan de vooravond van een volgende leg up, en weet gewoon dat shitcoins het dan een heel stuk minder doen.
jE bEnT NiEt bUlLisH gEnOeg.
==
hoi
En toen zei hij btc 420k KANSanti elppa schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:18:
[...]
Kans dat btc 420k haalt is zelfs nog groter....
:gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
ehh iddknakworst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:20:
[...]
En toen zei hij btc 420k KANS
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vm4rNwiWFTLF7jSHfZwNN0yv.gif?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Steady op 17-01-2025 09:21 ]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Zoiets als Neo of Ant daarvoor. I still remember 14-10-2017 toen ik twee btc aan Neo had maar helaas weak hands en de ballen verstand ervan.Don Guacamole schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:51:
Poh er zitten hier dus ook echt wel veel bagholders zeg!
XRP, VET, dit zijn wel oude projecten. Zo zie je maar weer dat de goede nieuwe altcoins niet perse de beste deal zijn voor de bull..
When Mode-island..
Ik kwam ook niet met dat idee. Ik vroeg alleen watskeburt met eth.Vis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:02:
[...]
Als je denkt dat deze keer anders is, verkoop je ETH, maar niet komen huilen als die het op zijn heupen krijgt.
Coin hoppen is überhaupt een mega dom idee...
Ik moest meteen aan dit epic draadje denken: https://bitcointalk.org/index.php?topic=12156dylan_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:22:
Blijf het toch bijzonder vinden om bij een select gezelschap van toekomstige crypto miljonairs te zitten. Het is jullie allen gegund!
Ben alle topic urls aan het submitten in wayback machine. Dit mag niet verloren gaan.
"I am pretty confident we are the new wealthy elite, gentlemen."
Wat een goudmijn trouwens, die oude threads op bitcointalk.
Goed dingetje wat je aanhaalt het is gewoon een zekerheidje.Steady schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:21:
Je moet kansen en feiten niet met elkaar door elkaar halen.
LolNubtrix schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:25:
[...]
Ik moest meteen aan dit epic draadje denken: https://bitcointalk.org/index.php?topic=12156
"I am pretty confident we are the new wealthy elite, gentlemen."
Wat een goudmijn trouwens, die oude threads op bitcointalk.
When I told my wife I was going to buy bit coins she was highly skeptical. Then the next morning I sat down to look how bitcoins had done and my wife asked me what I was doing. I said I was checking how my investment went and she started to say she was still skeptical. I interrupted her with "it made us $700 dollars overnight" Her skepticism disappeared completely. Grin Grin Grin Shocked Shocked Shocked Tongue Tongue Tongue
==
hoi
Nog redelijk wat oude bags waarvan ik deze cycle afscheid wil nemen. VET, LINK en Litcoin zit blijkbaar nog wat leven inDon Guacamole schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:51:
Poh er zitten hier dus ook echt wel veel bagholders zeg!
When Mode-island..
Ps. ik laat ETH maar voor wat het is in mijn portofolio, spannend is het voorlopig nog niet maar je weet maar nooit wanneer er een opleving kan komen.
[ Voor 14% gewijzigd door Pseudoniem op 17-01-2025 09:34 ]
Maar integreren ze ook bij de Rabobank? Rabobank noemde crypto toch digitale flippo's?Eusebius schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 08:38:
Ik heb ook helemaal geen probleem met winsten, maar wel met leugens over dat XRP in banken is geïntegreerd etc.kbuntu schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:31:
Gun iedereen zijn winst, met welke munt dat dan ook is. @Vis als mensen hier nu mooie winsten halen met XRP wat is dan het probleem? Volgens mij weet iedereen hier ook dat je niet tot mei-juni moet wachten met uitstappen en uiteindelijk weet niemand precies waar je nu in moet zitten om de grootste winsten te pakken.
Komop zeg, doe even normaal.
En @kbuntu je hoeft ook niet constant te roeptoeteren dat men maar beter in XRP kan stappen nu, want er zijn hier vast lurkers die dit klakkeloos overnemen en daarmee rekt gaan op basis van jou "advies".
[ Voor 15% gewijzigd door Vis op 17-01-2025 09:36 ]
Je maakt het me wel erg makkelijk om te reagerenDanjel schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:33:
[...]
Maar integreren ze ook bij de Rabobank? Rabobank noemde crypto toch digitale flippo's?
==
hoi
Die thread staat vol met epic posts. Sommige posters zijn echt orakels. Benieuwd of er bij zitten die effectief hebben kunnen holden. Leuk leesvoer als je je verveelt.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.msg1195#msg1195
10000 BTC = 1 pizza
https://bitcointalk.org/i...ic=2734.msg46226#msg46226
1 BTC = 1$
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Just saying.. Over solide projecten gesproken..
Vis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:34:
[...]
Ik heb ook helemaal geen probleem met winsten, maar wel met leugens over dat XRP in banken is geïntegreerd etc.
En @kbuntu je hoeft ook niet constant te roeptoeteren dat men maar beter in XRP kan stappen nu, want er zijn hier vast lurkers die dit klakkeloos overnemen en daarmee rekt gaan op basis van jou "advies".
If banks won't use XRP, then why are banks using XRP?https://t.co/FS6jftQxRu
— mickle (@xrpmickle) 1 november 2024
Toch ook even in perspectief plaatsen.Don Guacamole schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:36:
Butthole coin is de grootste stijger uit de top 1000 afgelopen 24h.
Just saying.. Over solide projecten gesproken..
Heb deze 10 dagen geleden gekocht en sta nu juist breakeven.
Wen 1 billion?
Is dat niet dat klote koninkje uit games of thrones. Daar was het ook al de grootste smeerlap. Beetje zijn rol dus
Aan de andere kant, ben ik bullish genoeg voor de komende periode

[ Voor 16% gewijzigd door koelebobes op 17-01-2025 09:45 ]
BTC €94.837,08
https://www.telegraaf.nl/...formatie-over-bezittingen
Leuke quote, ik wil ook zo'n advocaat:
* sh4d0wman pakt de gereedschapkist alvast in....... waren er in 2021 nog 173 BTC – met een waarde van ruim €4 miljoen, maar in 2023 nog maar 93 – met een waarde van €1,4 miljoen. De altcoins - andere cryptovaluta - in zijn bezit worden buiten beschouwing gelaten. Die zijn volgens de advocaat flink in waarde gedaald en daarom niet de moeite van het noemen waard.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Constant? Ik heb 1 x gezegd dat als ik nu in ETH zou zitten met een positie dat het geen gek idee zou kunnen zijn deze om te zetten naar XRP. Verder heb ik zelf niks met XRP, omdat ik alleen in BTC zit, wat je dan waarschijnlijk ook wel hebt gelezen ergens. Verder vind ik het wel prettig om het een beetje positief te houden met elkaar en mensen die wel enthousiast zijn over XRP ook even hun moment te gunnen. Net zoals we dat met BTC en andere ALTS ook doen.Vis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:34:
[...]
Ik heb ook helemaal geen probleem met winsten, maar wel met leugens over dat XRP in banken is geïntegreerd etc.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/EFoxoxTOZ0ZFskybHrGMy1DG.gif?f=user_large)
Als ex XRP holder heb ik wel dyor gedaan. Blijkt die beste man zijn eigen bags omhoog te praten.Eusebius schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:18:
[...]
Daar ga ik niet over, ik zit hier alleen om tijdens de rumor in te kopen en bij het nieuws te verkopen![]()
Er was hier laatst een filmpje gepost wat over XRP ging. En Nasdaq - ook niet de eerste de beste - kwam bijvoorbeeld met https://www.nasdaq.com/ar...-xrp-global-payments-2025
Nog niet veel maar wel meer dan ETH doet
https://www.crypto-inside...inanciele-dienstverlener/
Is dus hetzelfde als Satoshi die zegt dat je btc moet kopen.
Ride the wave 🌊knakworst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:00:
[...]
Als ex XRP holder heb ik wel dyor gedaan. Blijkt die beste man zijn eigen bags omhoog te praten.
https://www.crypto-inside...inanciele-dienstverlener/
Is dus hetzelfde als Satoshi die zegt dat je btc moet kopen.
Is een teken van een hechte sociale groep toch?YES schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:52:
Er wordt alweer bijna openlijk op elkaar gescholden, gezellig!
[Afbeelding]

Haal 'hechte' en 'sociale' maar weg en dan wordt het 'Is een teken van een groep"BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:04:
[...]
Is een teken van een hechte sociale groep toch?
[Afbeelding]
Frustration much?Vis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:34:
[...]
Wel is duidelijk dat XRP een steeds belangrijkere speler lijkt te worden. Van alle 'grote' coins waar ik het afgelopen jaar in wilde investeren was XRP wel de laatste. Maar na een langere periode heeft het het tegendeel bewezen door overeind te blijven. Ik ben in december ingestapt en XRP staat nu op nummer 2 van mn lijst qua investering. Het is ook de altcoin waarop ik de meeste winst tot nu toe heb. En ik verwacht nog meer, maar zoals altijd kan het ook weer in elkaar storten zoals crypto befaamd.
Ik hou XRP niet op lange termijn, gewoon 'snelle' winst, als ie 5-6 euro staat gooi ik hem er weer uit.
Net zoals Doge, ik zag gisteren een chart waarop er mogelijk binnen enkele dagen flinke winst zou zijn. Ik ben benieuwd of dat echt zo is. Maar wellicht vliegt alles gewoon up door Trump.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
JoebarRC schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:42:
[...]
Is dat niet dat klote koninkje uit games of thrones. Daar was het ook al de grootste smeerlap. Beetje zijn rol dus
:strip_exif()/f/image/CgeUX8LTmwDiRrtXNl6VWCxm.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk geen game of thrones, maar is het deze toevallig?
Eigenlijk moet @Guere hier weer iets moois van makenBTC100K2021 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:04:
[...]
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En ETH niet te vergeten... zo te zien komt er eindelijk wat beweging in.Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:11:
ipv elkaar opjutten kunnen jullie beter btc opjutten... heeft dat laatste push nodig
Toevallig moest ik net drukken. Gelukt!Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:11:
ipv elkaar opjutten kunnen jullie beter btc opjutten... heeft dat laatste push nodig
De mensen het dichtst bij mij kan ik inderdaad ongegeneerd de huid vol schelden zonder dat het tot langdurige ruzie leidt, dus het klopt wel denk ik.BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:04:
[...]
[Afbeelding]
Verder over het plaatje wat je erbij post:

Heb jij die thuis niet hangen?YES schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:14:
[...]
De mensen het dichtst bij mij kan ik inderdaad ongegeneerd de huid vol schelden zonder dat het tot langdurige ruzie leidt, dus het klopt wel denk ik.
Verder over het plaatje wat je erbij post:
![]()
![]()
![]()
![]()
https://mempool.space/nl/block/879613
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja dit had ik goed in de smiezen.zwembroek schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 23:25:
Haha CALLED it!
Dan liep ik wel echt de hele dag alles en iedereen uit te schelden
We zijn een beetje aan het discussieren of XRP nou een goede of briljante munt is en het wordt gelijk weggezet als schelden? Je zit zeker vol in PEPEYES schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:52:
Er wordt alweer bijna openlijk op elkaar gescholden, gezellig!
[Afbeelding]
==
hoi
Maar gefeliciteerd aan de mensen die er dikke winst op hebben. Niet vergeten te cashen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mensen die zoiets thuis hebben hangen sporen sowieso niet.
Om te kotsen zo'n bord.
Sowieso is zo'n bord aan de wand al een teken dat de harmonie voor geen meter klopt in dat huis, vader drinkt te veel, kinderen stelen en pesten op school, en moeder is een sl*t, die staat te ruzien bij de action als net iemand anders de hongaarse shampoo heeft weggepakt voor haar neus.
Zo, dat ben ik ook weer kwijt.
En jij negeert op jouw beurt dan weer het woordje "bijna", voor het gemak. Volgend mij werd de toon subtiel maar duidelijk een stuk minder vriendelijk hoor, en daar maak ik dan een gebbetje overEusebius schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:18:
[...]
We zijn een beetje aan het discussieren of XRP nou een goede of briljante munt is en het wordt gelijk weggezet als schelden? Je zit zeker vol in PEPE
Maar om je vraag te beantwoorden: nee, ik heb 0 PEPE
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 17-01-2025 10:21 ]
Haha, ja, ook echt wel ooit eens overwogen maar dacht dat het te slap aftreksel zou zijn, denk dat iedereen in z'n hoofd zo'n bord wel voor de SC kan invullenByteMe_ schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:11:
Eigenlijk moet @Guere hier weer iets moois van maken
Maar de sfeer gaat hier idd wel hard achteruit soms. Gun iedereen z'n winsten, ook de XRP holders. Maar ik ben het wel eens met @Vis dat wanneer er gewoon integratie/banken BS wordt verkocht als waarheid, daar best tegenin mag worden gegaan. Probeerde dat gisteren ook door vrij netjes uit te leggen waar die rumors vandaan kwamen en dat het waarschijnlijk onzin is, maar vervolgens krijg je dan als enige reactie "haha whatever" en een opschep plaatje van hoeveel winst iemand met XRP heeft gemaakt.
Ja hallo, eerst wordt er gedaan alsof je wel in XRP moet zitten nu en worden er van die standaard bullrun hype praatjes verkocht, maar als je daar dan serieus op ingaat is het weer sfeertje HFSP. Tsja, snap wel dat Vis daar klaar mee is.
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 17-01-2025 10:23 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!