[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.045 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:27
Taro schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:41:
Zulke charts zie ik graag :) Heb dus denk ik idd in maart/april 2024 ingeslagen:
[Afbeelding]
Hey, in die tijd heb ik ook Hemule gekocht. Zelfde grafiek, maar dan net even anders ;w

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Taro schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:41:
Zulke charts zie ik graag :) Heb dus denk ik idd in maart/april 2024 ingeslagen:
[Afbeelding]

Edit: Februari 2024 it is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCpoIgJGcWwo8WLbFJ7R56M0s2I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/h2Flm6Z5AaIbmdYM5NpX6E9H.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:09

BeyondThunder

Lost Lightning

Alstublieft ;-)
Ik wist ook niet wat ik zag, dank je voor de tip, ik kijk zelden meer in Phantom.
Gelijk de helft van die meuk eruit getrapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Guere schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:45:
[...]

Volgens mij zijn er niet of nauwelijks astro(fotografie) topics op GoT, dus een kort OT uitstapje wordt wellicht gedoogd :)

Ik ben ook pas vorig jaar begonnen, dus nog genoeg te ontdekken & leren! Dat gezegd hebbende: een GoTo telescoop is zeker wat, al kan ik niet zoveel zeggen over de kwaliteit van zo'n (relatief goedkope) variant. Waarschijnlijk zeker leuk als je gewoon casual wat wil bekijken, maar een handmatige telescoop kan daar ook prima voor zijn als je gewoon sporadisch even naar de maan wil gluren. Handmatig de maan vinden is niet zo moeilijk, planeten is nog te doen maar al flink lastiger. Een GoTo telescoop kan dan zeker helpen, maar je moet 'm wel handmatig calibreren iedere keer dat je aan de slag gaat. Dan moet je dus in staat zijn om sterren te vinden en identificeren met behulp van een app. Wellicht vind je dat al teveel gedoe: in dat geval is een goedkope beginners telescoop om simpel naar de moon te gluren al voldoende.
Hint:linksonder de volle maan zie je nu de rode planeet (Mars) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07:30
raceneus968 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:50:
[...]

Rood? Hebben we niet genoeg rood gehad vandaag?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:36
raceneus968 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:50:
[...]

Die is toch te herkennen aan het chocolade laagje?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BTC is up and going strong!

Wat is jullie volgende aankoop?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WC2H9RYgbC9M36fG-s0gl1xswOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XTOaq0fFs7HhQMU9S48JLwnr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:51
Zo’n schoolbord waarop ik 1000 strafregels kan schrijven.

Ik zal tijdig winst nemen.

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:38
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:58:
BTC is up and going strong!

Wat is jullie volgende aankoop?
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wgDoAGXImmtYEalSrQ_K18onQjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lspWlNTrx9CJk5OgGsY2Iqn8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:04

Coldcat

HODL

Als je wat uitzoomt kan het gewoon terugvallen naar de $74k. Dat is een 30% drop dus op zich niets raars voor crypto. Met slechte cijfers wordt de BMSB zeker geraakt. Daarna wellicht een slow-bleed voor als de goden beter staan over een paar maanden.

Als de cijfers meevallen dan is de $96k niet ver weg, en daarmee de $100k ook niet. Geen idee of dat genoeg is om de sfeer weer bullish te laten omslaan.

Vergeleken met ander cyclis is deze bull flag of consilidatie fase erg lang. Ik had meer koopkracht verwacht na een dip.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
wanneer begint DOT te runnen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:23:
Als je wat uitzoomt kan het gewoon terugvallen naar de $74k. Dat is een 30% drop dus op zich niets raars voor crypto. Met slechte cijfers wordt de BMSB zeker geraakt. Daarna wellicht een slow-bleed voor als de goden beter staan over een paar maanden.

Als de cijfers meevallen dan is de $96k niet ver weg, en daarmee de $100k ook niet. Geen idee of dat genoeg is om de sfeer weer bullish te laten omslaan.

Vergeleken met ander cyclis is deze bull flag of consilidatie fase erg lang. Ik had meer koopkracht verwacht na een dip.
Met 74k stop ik ermee. Die gaan we niet zien.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:16

knakworst

Get more sats!

Nu. We gaan moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Sir. Wer moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

420.069 s00n

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Guere schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:45:
[...]

naar de moon buurvrouw te gluren al voldoende.
Afbeeldingslocatie: https://s4.ezgif.com/tmp/ezgif-4-0103137401.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:19
zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:26:
[...]

De bull moon is net geprint. Dus als de cijfers morgen goed zijn dan gaat we als de brandweer omhoog.

[Afbeelding]
Zul je net zien dat er mooiere getallen uitkomen *kuch* manipulatie *kuch* ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Voor degenen zonder verbeelding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvzDtONmamSFNPF4iNz4Tq4cj9E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tU8K9sk2P2asV6io8WMwVn8R.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 13-01-2025 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Hoop snel man, wil van die zooi af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:32
Gaat wel een nasty wick achterblijven op deze manier, die over het algemeen toch vaak gevuld worden.

We gaan het zien, alles afhankelijk van de cijfers die uit komen deze week

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik heb weer wat fluffjes shitcoins gekocht op Bitvavo die allemaal -25+% gedaan hebben afgelopen 7 dagen, ze gaan der weer uit op een +15% stijging.... soort traden maar dan yolo

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:57:
ik heb weer wat fluffjes shitcoins gekocht op Bitvavo die allemaal -25+% gedaan hebben afgelopen 7 dagen, ze gaan der weer uit op een +15% stijging.... soort traden maar dan yolo
Kans is groot dat ze minimaal op dat oude niveau komen inderdaad. Zou bijna zeggen easy gains

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:57:
Gaat wel een nasty wick achterblijven op deze manier, die over het algemeen toch vaak gevuld worden.

Precies! Die wick van $102k soon! Nog een beetje en weer groen.

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 13-01-2025 22:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Wordt gewoon een groene wick, bullish.
XRP ook bizar sterk

[ Voor 22% gewijzigd door keanu_ op 13-01-2025 22:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Longlegged Doji candle op de daily in de maak? Potentieel nog voor een dragonfly doji. Beide kunnen wijzen op een trendreversal en kun je in dit geval bullish beschouwen. Any thoughts op deze donkerrode dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle markers staan op green, ook dot gaat snel weer runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23

tomtom901

Moderator General Chat
bones schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:57:
[...]

Hoop snel man, wil van die zooi af.
Kansen zat gehad niet?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:28
ScuL schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:40:
[De 90K barrière moet imo stand houden zodat het grote head & shoulders patroon ongeldig wordt. Kan een wick onder de 90K? Het is mogelijk als de whales hun best doen maar er zit zoals eerder gezegd zo veel volume dat dat van korte duur zou moeten zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u1lDspeNCt8dKt6ZlCNhqR0Hb9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UpiDv2uEx9AmSq3jIbjRukAy.png?f=fotoalbum_large

Love it.

NB: Deze lijnen stonden al maandenlang in mijn chart. Echt bizar hoe bepaalde niveaus telkens een rol spelen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:05:
Longlegged Doji candle op de daily in de maak? Potentieel nog voor een dragonfly doji. Beide kunnen wijzen op een trendreversal en kun je in dit geval bullish beschouwen. Any thoughts op deze donkerrode dag?
De inverse graph ziet er vandaag zeer veelbelovend uit met een infinite inverse bullish run, mits we de fibonacci op 100K matchen.

Eveyone to the moon!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0JvdgaUP5TEEb5KYiGSOvP6Ia8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MDpkun852iV7FawakpWzORL5.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
X wordt alweer volgeknald met positief crypto nieuws. Wat een timing ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

keanu_ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:25:
X wordt alweer volgeknald met positief crypto nieuws. Wat een timing ;)
Nog een week tot Trump. Als die reserve er komt… koop nu het nog kan!

$420k soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Wat mij verbaasd is dat Moodeng zo opkrabbelt ! iemand een verklaring ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:06
D_Jeff schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:30:
Ik heb de hele dag al zo'n zuur bittertje smaak in m'n mond zitten, maar geen idee waar het vandaan kwam.

Tot ik om 18.00 uur de koersen van Crypto en de beurs bekeken. Beste correctie, iemand elppa al gezien?
Ik was hier in dit topic hele dag tussen drukke werkdag door. Niet echt bijzonder dagje verder. Ook 1 TA post gemaakt einde middag. Lijkt tot nu toe aardig te kloppen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Bob Loukas 🗽

Is the Bitcoin low in?

I don't know, nobody does, but i'd say no. Sentiment is getting bearish, but permabull accounts are still saying "buy now" vocally.

By my study, Bitcoin formed a Failed Daily Cycle today, on day 14. That's early, meaning bears are firmly in control here. The weekly has broken some support, is not that oversold, and entered an area that was covered by just two weekly candles on the way up. So it's thin air.

As pointed out weeks ago (which was met with bull backlash. lets see what this gets), my view is that we had a monster 105% Weekly Cycle move over 15 weeks and it just takes time to back-fill and reset sentiment. A downside move to $80.5k, a 50% fib retracement (25% drawdown) would be normal. Extreme side would be $74k, but even then historically within range (30%).

From this point, above $99.9k is positive, and BTC should not trade back over $102.5k in this declining phase. Bears will be offside above there.

But as they say, this is a bull market, after-all. So yeah, ultimately I'm super bullish, the question is always just on what time-frame.

All this is mostly important for traders. Holders should be gaming or playing pickle ball.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Peterre schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:26:
Wat mij verbaasd is dat Moodeng zo opkrabbelt ! iemand een verklaring ?
Moodeng is -in tegenstelling tot andere cryptocoins- meer een stabiele investering voor de langere termijn.

De blockchain van de Moodeng in zo ingericht dat deze minder last heeft van bleeding, vandaar dat angthazen nu switchen van BTC naar Moodeng.

Aangezien de babyneilpaardjes memes van de Moodeng coin nu -en vooral in de toekomst- een zeer gewild item zullen zijn is het een verstandige keuze deze coin in uw PF te houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuIBnFx7Xky_HBp0ES_l7tpj65U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mq97aaxUXLLLhgqqrtwwO9k8.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:30:
Bob Loukas 🗽

From this point, above $99.9k is positive, and BTC should not trade back over $102.5k in this declining phase. Bears will be offside above there.

But as they say, this is a bull market, after-all. So yeah, ultimately I'm super bullish, the question is always just on what time-frame.

All this is mostly important for traders. Holders should be gaming or playing pickle ball.
Dit laatste stuk ben ik helemaal mee eens. Zijn ook de levels die ik al wat langer benoem.

Die lagere regionen geloof ik pas in als we overtuigend de 88 - 89 zone breken en sluiten. Voorlopig zie ik het niet gebeuren. Bounce is ook helemaal prima nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
wat een markt, heerlijk!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Zou ie nog groen worden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ayvIXXTJ9cfsZlbnfwZni_GiXjo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ealopln8aV02wgwKDt7viduX.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21-09 23:35
Veel orders zijn vanmiddag weer gevuld tijdens die mooie dip :)
when moon

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:37:
[...]

Moodeng is -in tegenstelling tot andere cryptocoins- meer een stabiele investering voor de langere termijn.

De blockchain van de Moodeng in zo ingericht dat deze minder last heeft van bleeding, vandaar dat angthazen nu switchen van BTC naar Moodeng.

Aangezien de babyneilpaardjes memes van de Moodeng coin nu -en vooral in de toekomst- een zeer gewild item zullen zijn is het een verstandige keuze deze coin in uw PF te houden.

[Afbeelding]

Erg bedankt, had er wat over . een klein plukje , de opvering vertbaasde me, ik dacht een shitcoin miskoop te hebben, hou dit dus maar even vast der ath was $0.68 wat ik me herinner

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Laatst online: 20-09 21:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sBkqP2GhIJXnhJ8junP-H3_6JXo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/D9aDiXEZilY9Uuo2inrNovmD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21-09 23:35

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Nee vond 10.5 nog te laag. Had het wel verkocht overigens maar heb het terug gekocht. Hoop stiekem dat nog richting de 15 gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:57

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zullen morgenochtend wel in de buurt van de middelste groene box wakkerworden, maar de daily candle is in ieder geval weer groen *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyDRrPLFWjKhP0Ne8yteo0kdGhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OgzZg8r7SjXXZDQ8ZkhHXO3U.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hij is groen! Morgen naar de dokter :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7h7t_97m8LEn1r-avVjNfMi1kvo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/McwY0KhHZmnbWPbvkA3QnuLh.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Is die rode wick toch ergens goed voor… schuif maar door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Taro schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:13:
Zullen morgenochtend wel in de buurt van de middelste groene box wakkerworden, maar de daily candle is in ieder geval weer groen *O*
[Afbeelding]
Denk je vannacht al de 86k? Tot aan de cijfers verwacht ik eerder meer groen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:22:
[...]

Nee, dit kan prima verder stijgen, maar de permabear in mij hoopt gewoon dat ie de winst van vandaag niet morgenochtend weer kwijt is + wat extra verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:22:
[...]

Morgen cijfers groen en >100k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:25:
[...]

Morgen cijfers groen en >100k!
Dat zou mooi zijn. Sowieso dat die macro meuk niet meer is dan een afleiding.

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 13-01-2025 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 20:10
We bouncen al dagen tussen de 90-95. Eerst een break zien in up of down.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
[...]

[Afbeelding]
Ben je een bot

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:19
Geen enkele zelfrespecterende bot schrijft 'babyneilpaardjes'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Wat een lulverhaal.
Dat kan @FrambozenTaart toch echt beter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:57:

De nasty wick hebben we nu gehad, je hebt gelijk dat deze gevuld zal worden. Niet gewoon gevuld, maar extra gevuld zoals al wij bitcoin believers nastreven!

Knip, offtopic

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 14-01-2025 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
PHPResource schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:05:
Fout!

Dit is hem:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9WnHDW1nvoWvqf2KTs_IGlQkks=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KXZzqoylqIhDMDwdiaJHJNmT.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:30:
We bouncen al dagen tussen de 90-95. Eerst een break zien in up of down.
Dit is geen bouncen maar een klein beetje ruis als je verstandig bent en net zoals ik je eigen onderzoek doet. We hebben net de 1e booster raket afgeworpen van de bitcoin raket en het opstarten van de 2e booster raket duurt even vandaar deze dip.

Bitcoin is de toekomst van al ons geld en onze bezittingen, het is belangrijk dat we nu alles overhevelen in veilige BTC beleggingen weg van fiat geld waar je niets aan hebt.

Iedereen die maar een klein beetje economie onderwijs heeft gestudeerd ziet meteen dat BTC niet in waarde kan dalen maar alleen stijgen, onder meer door de unlimited upwards potential zonder enig waarde verlies van 1 BTC in welke (huidige) valuta dan ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e0IolSOM2LwVGWxG2zUeiV6w7oA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jTvo4WdERfbpgz4IGZoVnqWg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Op 8 dollar na toch een rode candle op bybit. Manipulaasssie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 02:39:
Klopt! De elites zitten te mannipuleeren we gaan met BTC to the moon 1M first

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:33
knakworst schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 02:39:
Toch een prima candle in mijn ogen. Laat duidelijk zien dat de dip opgekocht wordt. Al zal het mij niets verbazen dat deze wick nog gevuld gaat worden komende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deman23 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 03:51:
[...]

Toch een prima candle in mijn ogen. Laat duidelijk zien dat de dip opgekocht wordt. Al zal het mij niets verbazen dat deze wick nog gevuld gaat worden komende week.
Het zal mij ook niet verbazen als de wick omslaat in een bull, de consolidaties zijn nu over. Morgen to the moon and don't forget to DCA _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rw4m7Kd1f4qxlnx6eczaKxwUtjM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZU0464TARZtmxgsuOKcaWdW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 12:59
Goedemorgen iedereen alvast een nieuwe afspraak gemaakt bij zijn of haar favoriete dealer?
En nee we gaan geen wicks vullen, geen gezeik iedereen rijk *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ondertussen in de slowchat...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQbdo2CQVEf3hstZh6ZV7FbtgjCjkrvjHqZ5A&s

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/41/de/1d/41de1d814e69670166f4b8fc7ed51f73.gif

Nog iemand de trein gemist? No worries, Chinees nieuw jaar heeft soms ook korting.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Goedemorgen, vandaag 100K!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/uCp62jbo-OEAAAAM/good-morning.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T3j_7BtFao2H9jzZLranLOGkYLo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ccqEsOAY40G01Xs05VpZ0XBl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:45
Goedemorgen! Op naar 100k. Eens kijken wat straks het inflatiecijfer gaat worden in ons landje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Nu online
Mooi altijd hoe snel het sentiment hier weer kan omslaan. Maar LFG!!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:23
CHRlS schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 06:30:
Mooi altijd hoe snel het sentiment hier weer kan omslaan. Maar LFG!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9pBYSNMRAniLT0TW-t9HApwQSQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ikKkaBvVveAqRXcfdtz8tUm4.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:18
Aixbt gister nog rekt nu ineens moon lets go! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Vandaag weer rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Alles? Fake pump ivm de cijfers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Even weer terug in bed en met je goede been eruit? 💰😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bones
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BPOJmH6ZpR9Tu2FgqTXAIJZNujk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6r649ncRVB8GHhxevG4gRRIV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 06:55:
[...]

Alles? Fake pump ivm de cijfers?
Dol maar wat, nog geen charts bekeken sinds gisteren _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:00:
[...]

Dol maar wat, nog geen charts bekeken sinds gisteren _O-
Haha mooi hoe je mensen op stang kunt jagen hier :+ maar er is zeker kans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pinsa ze bannen voor minder dus dat wordt nog wat als @Taro straks wakker is. :P

Je suis Tom... :+

Edit: @tomtom901 je hebt zelf ook een ban button.... Weten we gelijk hoe goed men de code test bij Tweakers. :*)

[ Voor 35% gewijzigd door sh4d0wman op 14-01-2025 07:09 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:03:
@Pinsa ze bannen voor minder dus dat wordt nog wat als @Taro straks wakker is. :P

Je suis Tom... :+
Die arme ziel is weer aan het werk, ik heb nog wel ff, denk ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
prachtig he wat een paniek er overal was. Veel zullen gedacht hebben dat we een monster outflow hadden. Niet dus. Dit was puur een spelletje om ff vlug die liquiditeit te pakken.

Eens zien waar we heen gaan vandaag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TilueUyoiiNJdXwULIm5FHDCk8w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tNqSV6McNf0xRc3enuXuXvRy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Volle maan buiten dus moon!

Disclaimer als de cijfers vanmiddag tenminste meevallen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6xYcboacpAa60jGPOIhnkl95Yo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/S3moPBX9RMltFH2tRW8gfHD8.gif?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6n-Fl3yn-DuuEiiTVULxa7O6Epg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ctQhgmLbDx71vvyoqjXZ8O4w.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Ray_ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:38:
[...]

Geen enkele zelfrespecterende bot schrijft 'babyneilpaardjes'.
Hij heeft nergens nog juist gereageerd. Gewoon random posts. En er is een baby hippo munt.. nl vertaald? Juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Goedemorgen People

WAGMI

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Maar als je al wagmi bent? Wat is volgende stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ik ben echt benieuwd of dit het was en de cijfers gewoon meevallen. Dan blijft al die liquiditeit onder de 90k liggen en missen die mensen de boot. Zou heel goed kunnen. Aan de andere kant als de cijfers tegenvallen dan gaan we alsnog rekt. En met een pump voor de cijfers zie je vaak een dump erna. 50/50.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Over een jaar zitten we op 420k en vertellen we onder de kerstboom goede verhalen: "weet jij nog waar je was tijdens de paniek van 13 januari?"

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:36
Stukfruit schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:44:
Over een jaar zitten we op 420k en vertellen we onder de kerstboom goede verhalen: "weet jij nog waar je was tijdens de paniek van 13 januari?"
Ik heb geen paniek gezien.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
John245 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:46:
[...]

Ook geen sarcasme, vermoed ik zomaar ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p5oN-QC6l7a0WxCl0BiZ_Z9ubUo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G4Z6CctV73HRIaAFBWLOZhnZ.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09:22
Goedemorgen!

Weer in pole position om volledig REKT te gaan vandaag. De verwachting is een stijging op de CPI, maar we gaan het zien.

https://www.forbes.com/si...ed-rate-cut-expectations/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Een stijging van de inflatie zou juist tot koopdrang van Bitcoin moeten zorgen, zodra retail dat door heeft komt er fomo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BiY5EL6CcKBJX3aj9y6Twx8Was=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qRQJqnNcS9UHkysnO9Gq7oj0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:16:
[...]

prachtig he wat een paniek er overal was. Veel zullen gedacht hebben dat we een monster outflow hadden. Niet dus. Dit was puur een spelletje om ff vlug die liquiditeit te pakken.

Eens zien waar we heen gaan vandaag

[Afbeelding]
Zijn wel de koop momentjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
John245 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:46:
[...]

Dit was ook helemaal niets. Kijk als we nu een naald van 10k naar de 80 hadden gehad, dan had ie wel de geschiedenis boeken in gekund samen met 20x chjoina ban fud, korea fud, ftx fud, etc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:45
Het inflatie doel van 2% kan wellicht ook achterhaald zijn, mikken op 3 a 4% kan ook een standpunt zijn. Die 2% is misschien leuk ten tijde van grote stabiliteit maar we weten inmiddels dat dat gezien het (geo)politieke klimaat, de klimaatverandering en allerlei andere zaken niet meer zo is.

In dat geval zijn assets als aandelen, bitcoin, goud en verzamelobjecten goede plekken om je geld te parkeren.
Het zal sowieso wat volatiel worden, maar daar is het te verdienen.

Buy the dips!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 09:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcfjxnIF3DCv5sVpAr7JnWU6ytE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/i8WmSBeKzd6qiaraCCGcdBG3.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWP1S41-tyMnr4utnSD1vLQSvuE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XVlKkn5uMs1qAwahM61s0Miz.png?f=fotoalbum_large

Ja! Alt season is hier!! BTC omhoog, alts omhoog en BTC.D omlaag!

Ik bel de Lambo dealer!

[ Voor 0% gewijzigd door Danjel op 14-01-2025 08:42 . Reden: Typo ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-09 19:40
tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:04:
[...]

Zijn wel de koop momentjes :)
Buy targets net niet gehaald. Te pessimistisch geweest waarschijnlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

WarsemaW schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:55:
[...]

Buy targets net niet gehaald. Te pessimistisch geweest waarschijnlijk.
Zo gaat dat altijd, evenals over een paar maandjes als iedereen zijn verkoop orders heeft ingesteld op 500k topt de koers op 420k

Wees dus slim en zet je verkoop order in die zone ;)

Pagina: 1 ... 182 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!