Hey, in die tijd heb ik ook Hemule gekocht. Zelfde grafiek, maar dan net even andersTaro schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:41:
Zulke charts zie ik graagHeb dus denk ik idd in maart/april 2024 ingeslagen:
[Afbeelding]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hey, in die tijd heb ik ook Hemule gekocht. Zelfde grafiek, maar dan net even andersTaro schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:41:
[Afbeelding]
Taro schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:41:
[Afbeelding]
Edit: Februari 2024 it is.
Zero.
Alstublieft ;-)
Hint:linksonder de volle maan zie je nu de rode planeet (Mars)Guere schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:45:
[...]
Volgens mij zijn er niet of nauwelijks astro(fotografie) topics op GoT, dus een kort OT uitstapje wordt wellicht gedoogd
Ik ben ook pas vorig jaar begonnen, dus nog genoeg te ontdekken & leren! Dat gezegd hebbende: een GoTo telescoop is zeker wat, al kan ik niet zoveel zeggen over de kwaliteit van zo'n (relatief goedkope) variant. Waarschijnlijk zeker leuk als je gewoon casual wat wil bekijken, maar een handmatige telescoop kan daar ook prima voor zijn als je gewoon sporadisch even naar de maan wil gluren. Handmatig de maan vinden is niet zo moeilijk, planeten is nog te doen maar al flink lastiger. Een GoTo telescoop kan dan zeker helpen, maar je moet 'm wel handmatig calibreren iedere keer dat je aan de slag gaat. Dan moet je dus in staat zijn om sterren te vinden en identificeren met behulp van een app. Wellicht vind je dat al teveel gedoe: in dat geval is een goedkope beginners telescoop om simpel naar de moon te gluren al voldoende.
Rood? Hebben we niet genoeg rood gehad vandaag?raceneus968 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:50:
[...]
Hint:linksonder de volle maan zie je nu de rode planeet (Mars)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Die is toch te herkennen aan het chocolade laagje?raceneus968 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:50:
[...]
Hint:linksonder de volle maan zie je nu de rode planeet (Mars)
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zo’n schoolbord waarop ik 1000 strafregels kan schrijven.
Maktub
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:58:
BTC is up and going strong!
Wat is jullie volgende aankoop?
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Met 74k stop ik ermee. Die gaan we niet zien.Coldcat schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:23:
Als je wat uitzoomt kan het gewoon terugvallen naar de $74k. Dat is een 30% drop dus op zich niets raars voor crypto. Met slechte cijfers wordt de BMSB zeker geraakt. Daarna wellicht een slow-bleed voor als de goden beter staan over een paar maanden.
Als de cijfers meevallen dan is de $96k niet ver weg, en daarmee de $100k ook niet. Geen idee of dat genoeg is om de sfeer weer bullish te laten omslaan.
Vergeleken met ander cyclis is deze bull flag of consilidatie fase erg lang. Ik had meer koopkracht verwacht na een dip.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nu. We gaan moon.Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:30:
wanneer begint DOT te runnen?
Sir. Wer moon
Guere schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:45:
[...]
naar de moon buurvrouw te gluren al voldoende.
Zul je net zien dat er mooiere getallen uitkomen *kuch* manipulatie *kuch*zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:26:
[...]
De bull moon is net geprint. Dus als de cijfers morgen goed zijn dan gaat we als de brandweer omhoog.
[Afbeelding]
Hoop snel man, wil van die zooi af.Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:30:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nothing stops this train
Kans is groot dat ze minimaal op dat oude niveau komen inderdaad. Zou bijna zeggen easy gainsKol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:57:
ik heb weer wat fluffjes shitcoins gekocht op Bitvavo die allemaal -25+% gedaan hebben afgelopen 7 dagen, ze gaan der weer uit op een +15% stijging.... soort traden maar dan yolo
Precies! Die wick van $102k soon! Nog een beetje en weer groen.sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:57:
Gaat wel een nasty wick achterblijven op deze manier, die over het algemeen toch vaak gevuld worden.
We gaan het zien, alles afhankelijk van de cijfers die uit komen deze week
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 13-01-2025 22:00 ]
[ Voor 22% gewijzigd door keanu_ op 13-01-2025 22:02 ]
Verwijderd
Alle markers staan op green, ook dot gaat snel weer runnen.Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:30:
Kansen zat gehad niet?
ScuL schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:40:
[De 90K barrière moet imo stand houden zodat het grote head & shoulders patroon ongeldig wordt. Kan een wick onder de 90K? Het is mogelijk als de whales hun best doen maar er zit zoals eerder gezegd zo veel volume dat dat van korte duur zou moeten zijn.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
De inverse graph ziet er vandaag zeer veelbelovend uit met een infinite inverse bullish run, mits we de fibonacci op 100K matchen.PHPResource schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:05:
Longlegged Doji candle op de daily in de maak? Potentieel nog voor een dragonfly doji. Beide kunnen wijzen op een trendreversal en kun je in dit geval bullish beschouwen. Any thoughts op deze donkerrode dag?
Nog een week tot Trump. Als die reserve er komt… koop nu het nog kan!keanu_ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:25:
X wordt alweer volgeknald met positief crypto nieuws. Wat een timing
Ik was hier in dit topic hele dag tussen drukke werkdag door. Niet echt bijzonder dagje verder. Ook 1 TA post gemaakt einde middag. Lijkt tot nu toe aardig te kloppen.D_Jeff schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:30:
Ik heb de hele dag al zo'n zuur bittertje smaak in m'n mond zitten, maar geen idee waar het vandaan kwam.
Tot ik om 18.00 uur de koersen van Crypto en de beurs bekeken. Beste correctie, iemand elppa al gezien?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Moodeng is -in tegenstelling tot andere cryptocoins- meer een stabiele investering voor de langere termijn.Peterre schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:26:
Wat mij verbaasd is dat Moodeng zo opkrabbelt ! iemand een verklaring ?
Dit laatste stuk ben ik helemaal mee eens. Zijn ook de levels die ik al wat langer benoem.zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:30:
Bob Loukas 🗽
From this point, above $99.9k is positive, and BTC should not trade back over $102.5k in this declining phase. Bears will be offside above there.
But as they say, this is a bull market, after-all. So yeah, ultimately I'm super bullish, the question is always just on what time-frame.
All this is mostly important for traders. Holders should be gaming or playing pickle ball.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:37:
[...]
Moodeng is -in tegenstelling tot andere cryptocoins- meer een stabiele investering voor de langere termijn.
De blockchain van de Moodeng in zo ingericht dat deze minder last heeft van bleeding, vandaar dat angthazen nu switchen van BTC naar Moodeng.
Aangezien de babyneilpaardjes memes van de Moodeng coin nu -en vooral in de toekomst- een zeer gewild item zullen zijn is het een verstandige keuze deze coin in uw PF te houden.
[Afbeelding]
Erg bedankt, had er wat over . een klein plukje , de opvering vertbaasde me, ik dacht een shitcoin miskoop te hebben, hou dit dus maar even vast der ath was $0.68 wat ik me herinner
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Here was Bitcoin the last presidential election. Panic into inauguration, then rally for months. You should be happy this is playing out the same. pic.twitter.com/eRjF0a8FZZ
— IncomeSharks (@IncomeSharks) 13 januari 2025
Nee vond 10.5 nog te laag. Had het wel verkocht overigens maar heb het terug gekocht. Hoop stiekem dat nog richting de 15 gaat.
Is die rode wick toch ergens goed voor… schuif maar door!
Denk je vannacht al de 86k? Tot aan de cijfers verwacht ik eerder meer groen.Taro schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:13:
Zullen morgenochtend wel in de buurt van de middelste groene box wakkerworden, maar de daily candle is in ieder geval weer groen![]()
[Afbeelding]
Nee, dit kan prima verder stijgen, maar de permabear in mij hoopt gewoon dat ie de winst van vandaag niet morgenochtend weer kwijt is + wat extra verlieszwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:22:
[...]
Denk je vannacht al de 86k? Tot aan de cijfers verwacht ik eerder meer groen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Morgen cijfers groen en >100k!zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:22:
[...]
Denk je vannacht al de 86k? Tot aan de cijfers verwacht ik eerder meer groen.
Dat zou mooi zijn. Sowieso dat die macro meuk niet meer is dan een afleiding.
[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 13-01-2025 23:26 ]
Ben je een botVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:37:
[...]
Moodeng is -in tegenstelling tot andere cryptocoins- meer een stabiele investering voor de langere termijn.
De blockchain van de Moodeng in zo ingericht dat deze minder last heeft van bleeding, vandaar dat angthazen nu switchen van BTC naar Moodeng.
Aangezien de babyneilpaardjes memes van de Moodeng coin nu -en vooral in de toekomst- een zeer gewild item zullen zijn is het een verstandige keuze deze coin in uw PF te houden.
[Afbeelding]
Wat een lulverhaal.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:37:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
De nasty wick hebben we nu gehad, je hebt gelijk dat deze gevuld zal worden. Niet gewoon gevuld, maar extra gevuld zoals al wij bitcoin believers nastreven!sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 21:57:
Gaat wel een nasty wick achterblijven op deze manier, die over het algemeen toch vaak gevuld worden.
We gaan het zien, alles afhankelijk van de cijfers die uit komen deze week
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 14-01-2025 21:20 ]
Fout!PHPResource schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:05:
Longlegged Doji candle op de daily in de maak? Potentieel nog voor een dragonfly doji. Beide kunnen wijzen op een trendreversal en kun je in dit geval bullish beschouwen. Any thoughts op deze donkerrode dag?
Verwijderd
Dit is geen bouncen maar een klein beetje ruis als je verstandig bent en net zoals ik je eigen onderzoek doet. We hebben net de 1e booster raket afgeworpen van de bitcoin raket en het opstarten van de 2e booster raket duurt even vandaar deze dip.gebruikershaes schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:30:
We bouncen al dagen tussen de 90-95. Eerst een break zien in up of down.
Verwijderd
Klopt! De elites zitten te mannipuleeren we gaan met BTC to the moon 1M firstknakworst schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 02:39:
Op 8 dollar na toch een rode candle op bybit. Manipulaasssie.
Toch een prima candle in mijn ogen. Laat duidelijk zien dat de dip opgekocht wordt. Al zal het mij niets verbazen dat deze wick nog gevuld gaat worden komende week.knakworst schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 02:39:
Op 8 dollar na toch een rode candle op bybit. Manipulaasssie.
Verwijderd
Het zal mij ook niet verbazen als de wick omslaat in een bull, de consolidaties zijn nu over. Morgen to the moon and don't forget to DCADeman23 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 03:51:
[...]
Toch een prima candle in mijn ogen. Laat duidelijk zien dat de dip opgekocht wordt. Al zal het mij niets verbazen dat deze wick nog gevuld gaat worden komende week.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
CHRlS schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 06:30:
Mooi altijd hoe snel het sentiment hier weer kan omslaan. Maar LFG!!!
Alles? Fake pump ivm de cijfers?tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 06:53:
Vandaag weer rekt
Even weer terug in bed en met je goede been eruit? 💰😀tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 06:53:
Vandaag weer rekt
Dol maar wat, nog geen charts bekeken sinds gisteren
Haha mooi hoe je mensen op stang kunt jagen hiertomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:00:
[...]
Dol maar wat, nog geen charts bekeken sinds gisteren
[ Voor 35% gewijzigd door sh4d0wman op 14-01-2025 07:09 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die arme ziel is weer aan het werk, ik heb nog wel ff, denk ik.sh4d0wman schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:03:
@Pinsa ze bannen voor minder dus dat wordt nog wat als @Taro straks wakker is.![]()
Je suis Tom...
Hij heeft nergens nog juist gereageerd. Gewoon random posts. En er is een baby hippo munt.. nl vertaald? Juist.Ray_ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 23:38:
[...]
Geen enkele zelfrespecterende bot schrijft 'babyneilpaardjes'.
BTC €94.837,08
Maar als je al wagmi bent? Wat is volgende stap?
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb geen paniek gezien.Stukfruit schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:44:
Over een jaar zitten we op 420k en vertellen we onder de kerstboom goede verhalen: "weet jij nog waar je was tijdens de paniek van 13 januari?"
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zijn wel de koop momentjesanti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:16:
[...]
prachtig he wat een paniek er overal was. Veel zullen gedacht hebben dat we een monster outflow hadden. Niet dus. Dit was puur een spelletje om ff vlug die liquiditeit te pakken.
Eens zien waar we heen gaan vandaag
[Afbeelding]
Dit was ook helemaal niets. Kijk als we nu een naald van 10k naar de 80 hadden gehad, dan had ie wel de geschiedenis boeken in gekund samen met 20x chjoina ban fud, korea fud, ftx fud, etc
[ Voor 0% gewijzigd door Danjel op 14-01-2025 08:42 . Reden: Typo ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Buy targets net niet gehaald. Te pessimistisch geweest waarschijnlijk.
Zo gaat dat altijd, evenals over een paar maandjes als iedereen zijn verkoop orders heeft ingesteld op 500k topt de koers op 420kWarsemaW schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:55:
[...]
Buy targets net niet gehaald. Te pessimistisch geweest waarschijnlijk.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq