Pics or didnt happen
Die 40% profit sharing was blijkbaar voor diegene die jij ging volgen ipv jezelf?gebruikershaes schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:16:
Heb bij XT.com een account geopend om voor de gein een van de traders te volgen. Dacht lekker makkelijk. Laat ik anderen traden en verdienen en ik leech gewoon mee. 500 dollar heen geknald. En gelijk rekt. Moraal van het verhaal, de trader was Henk of Ingrid.
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja, de hoofd trader krijgt 40 procent van z’n volgers. Mja valt weinig te halen als je de trades verprutst.Taro schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:18:
[...]
Die 40% profit sharing was blijkbaar voort diegene die jij ging volgen ipv jezelf?
Zal vast een euforische dag zijn voor de gekken die echt XRP jarenlang hebben geHODLed 
24h volume op XRP zit bijna op 50 miljard lol. Hebben mensen nu dan echt zo veel last van FOMO?
24h volume op XRP zit bijna op 50 miljard lol. Hebben mensen nu dan echt zo veel last van FOMO?
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ja, nu snap ik je uitspraken en pijn beter ...bsmpower schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:16:
[...]
Gekocht op 1,65. Toen verkocht op 2,52. Toen weer FOMO gekocht op 2,70.
(nog eerder gekocht op 0,75, maar die heb ik dus veel te vroeg verkocht om wat voor reden dan ook met geen noemenswaardige winst)
Maar wat ik dan niet helemaal snap is je vraag om de smaak van de week of nieuwe muntjes, want daar zou je dan dezelfde fout mee gaan maken. Kopen op de top en te snel verkopen en als ik kijk met welke bedragen je dit doet zou ik ook wat zenuwachtig en gefrustreerd worden.
Je neemt volgens mij veel meer een gok ipv dat je gecalculeerde risico’s neemt met een plan erachter.
Spijker.. kop..LadyS schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:24:
[...]
Ja, nu snap ik je uitspraken en pijn beter ...Je hebt ook je inleg er dus niet uit.
Maar wat ik dan niet helemaal snap is je vraag om de smaak van de week of nieuwe muntjes, want daar zou je dan dezelfde fout mee gaan maken. Kopen op de top en te snel verkopen en als ik kijk met welke bedragen je dit doet zou ik ook wat zenuwachtig en gefrustreerd worden.
Je neemt volgens mij veel meer een gok ipv dat je gecalculeerde risico’s neemt met een plan erachter.
Hmm, 40%.. interestinggebruikershaes schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:16:
Heb bij XT.com een account geopend om voor de gein een van de traders te volgen. Dacht lekker makkelijk. Laat ik anderen traden en verdienen en ik leech gewoon mee. 500 dollar heen geknald. En gelijk rekt. Moraal van het verhaal, de trader was Henk of Ingrid.
[Afbeelding]
Vraag en de gebruikers van kraken.
Ik zit nu net op dit platform en heb er wat vraagjes over. Ik handel in de pr omgeving met spot en markt. Nu het ik wat winst kunnen pakken en dit op spot gezet.
Wat mij opvalt is dat mijn spot tegoed ook fluctueert, wat is hier de rede van?
Ook heb ik toen ik starte tegoed overgemaakt naar futures (ben nog niet helemaal wat dit is) maar daar staat nu nog 0,009542 EUR op. (vind ik irritant maar maakt voor zover ik weet niets uit).
Ik zit nu net op dit platform en heb er wat vraagjes over. Ik handel in de pr omgeving met spot en markt. Nu het ik wat winst kunnen pakken en dit op spot gezet.
Ook heb ik toen ik starte tegoed overgemaakt naar futures (ben nog niet helemaal wat dit is) maar daar staat nu nog 0,009542 EUR op. (vind ik irritant maar maakt voor zover ik weet niets uit).
XRP Army.Gelukszoekr schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:10:
Wat is dit toch voor raar fenomeen. Er zijn regelmatig grote pumps, dan hebben we het er even over, en dat was het dan. Nu het XRP is komen ineens veel nieuwe mensen onder hun steen vandaan gekropen ofzo. Het is echt een aparte niche binnen onze bubble dat XRP.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In welke currency staat je tegoed? Er kan een verschil zitten in EUR / EURX / USD / USDT / USDC. Die zijn niet altijd 1:1.Bauke87 schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:33:
Dat is wel erg weinig om moeite voor te doen0,009542 EUR
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 02-12-2024 17:37 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je spot is inclusief crypto? Dan fluctureert dat toch ook.Bauke87 schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:33:
Futures is een ander contract dan spot, als je het niet begrijpt, blijf voor nu maar op spot.
@Bauke87 dat fluctuerende getal is de waarde van je spot-portfolio. Wordt bijgewerkt aan de hand van de waarde van de coins die er in zitten.
Goedbedoeld advies: verdiep je eerst in de werking en risico's van futures voordat je daarmee verder gaat.
Edit: ik zit op een telefoon te tikken, tomtom was sneller...
Goedbedoeld advies: verdiep je eerst in de werking en risico's van futures voordat je daarmee verder gaat.
Edit: ik zit op een telefoon te tikken, tomtom was sneller...
[ Voor 11% gewijzigd door Ray_ op 02-12-2024 17:39 ]
Krijg je dit van nu :
Goede Morgen XRP op op de 3e plek. 🇳🇱
— 🇳🇱 MackAttackXRP® 🇳🇱 (@MackAttackXRP) 2 december 2024
Good Morning XRP in 3rd place. 🇺🇸#XRP #3rd ❤️ pic.twitter.com/rqQm0WiIxl
Ga je lekker vandaag, op hoeveel kratjes azijn zit je nu al?anti elppa schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:15:
[...]
zonder weer een heel epistel te tikken. Hbar is nog een veel grotere scam dan xrp. Aan de andere kant doen ze het al jaren zonder rugpull. Dus dat is positief.
En kom nu niet aan dat ik alles een scam vind. Doge, LTC enz zijn iig "eerlijke" transparante coins

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Momenteel even geen crypto. Ik handel in EUR.tomtom901 schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:38:
[...]
Je spot is inclusief crypto? Dan fluctureert dat toch ook.
Futures is een ander contract dan spot, als je het niet begrijpt, blijf voor nu maar op spot.
Van Future wil ik wegblijven alleen krijg ik deze niet helemaal meer op 0.
Naar beneden?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik begrijp je reactie niet helemaal. Ik heb SUI niet op de top gekocht? Delta geeft aan dat ik, na de verschillende koop en verkoop momenten op ruim 2x sta. SUI heb ik nu ook nog gewoon. Te vroeg verkopen sloeg op mijn allereerste aankoop. Vechain heb ik bijna op de bodem weer bijgekocht.LadyS schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:24:
[...]
Ja, nu snap ik je uitspraken en pijn beter ...Je hebt ook je inleg er dus niet uit.
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 02-12-2024 17:51 ]
Ik keek naar mijn top 2 XRP en XVG en dan moet ik een stukje naar beneden voor PRIME.Pinsa schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:47:
[...]
Gestuiter op en neer uiteindelijk naar boven
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
PlanB:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
No comment LINK https://x.com/i/status/1863384648052613620 😛😋🤣
Zo'n XRP pump voelt toch een beetje als een zwerende steenpuist die jarenlang onderhuids heeft gezeten en toch weer begint te etteren.
Moge deze duivelse token snel weer terug gaan naar de krochten van de crypto hel waar het thuis hoort.
Moge deze duivelse token snel weer terug gaan naar de krochten van de crypto hel waar het thuis hoort.
Jazeker, ik maak ze wel naar je over!FrambozenTaart schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:44:
Is het nu een goed moment om XRP te kopen?
Bij beide coins krijg ik 2017 vibes… nooit verwacht dat die nog eens zouden opleven, XVG al helemaal niet. Buiten dat de gains zijn je gegumdJohn245 schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:56:
[...]
Ik keek naar mijn top 2 XRP en XVG en dan moet ik een stukje naar beneden voor PRIME.
Vind XRP nog wel meevallen.Mr Ronman schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:03:
Zo'n XRP pump voelt toch een beetje als een zwerende steenpuist die jarenlang onderhuids heeft gezeten en toch weer begint te etteren.
Vechain en SUI (vooral de combinatie dan) is een ander verhaal.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jS0JakX2hXPGTvALeEdyuPs8.gif?f=user_large)
Jij krijgt een ban voor het gebruiken van €Schuimpje schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:47:
€2,50 kapot geklapt, you go XRP
Mensen die 100k voorspellen voor XRP hebben crack gesnoven maar ik voorspel 8 dollar. Lol.
Oof!Silent Thunder schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:47:
[...]
All aboard the train?
Ik ben weer even voorzichtig ingestapt
Zeer zeker, ik zei 2 weken geleden tegen mijn vrouw, het voelt vreemd om nu al winst te nemen, vervolgens blijft hij maar gaan, maargoed nu dus verkocht op 250%, 480% en 690% winst.Steady schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:22:
Zal vast een euforische dag zijn voor de gekken die echt XRP jarenlang hebben geHODLed
Heb nog 50% van mijn XRP
Wat ik @bsmpower kan aanraden is om een jaar na de top van BTC in te slaan.LadyS schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:24:
[...]
Dan maak je gegarandeerd winst.
En natuurlijk niet vergeten om een flink deel daarvan aan BTC in te slaan.
Als ik in 2017 alleen BTC had gekocht dan had mijn pf het nu alsnog beter gedaan

Zo, @elektriekert is weer bij, gelukkig.
Heb driekwart over geslagen, dat doe ik wel vaker.
@Laurens1970 doet het wat dat betreft veel beter!
BTC ook
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tuurlijk, weer een FED mannetje dat 20 min een uitspraak doet en hoop de yanks krijgen het weer op hun heupen
Ah oke. Dan zou ik inderdaad lid worden van een random governance, daarna kan je vast alles, inclusief je rewards unstakenmetallicattim schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:24:
[...]
Beetje vaag... Ik gebruik Yoroi en bij Assets staat het aantal dat ik ooit mee ben begonnen, maar bij Staking staat wel bij "total delegated" het totaal incl. de rewards, dus alle ADA zijn het staken!?
Als ik de rewards will opnemen, krijg ik een melding dat ik eerst lid moet worden van ADA Governance. whatever that may be.
Na 3 jaar staken heb ik een aanzienlijk aantal ADA als rewards ontvangen, maar ik zie niet 1 2 3 een verhoging in het aantal ADA als reward, wat je wel zou verwachten als het aantal ADA dat je doet staken hoger wordt!?
Ik houd het bij in Delta en elke maand voeg ik de nieuwe ADA toe en dat aantal is nagenoeg elke maand gelijk.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
wahahhaha die mag op een tegeltje, heerlijkMr Ronman schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:03:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De FOMO is hier absoluut aan het pieken, krijg ik de indruk. Geen idee hoe lang dit nog goed blijft gaan. Grotendeels LTC en ADA buitengeknikkerd, nog wat orders uitstaan. Onze oranje kanjer blijf ik af.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
ja goeie, ik moet ltc eigenlijk ook dumpen deze week. Morgen maar eens van de trezor halen. WEg met die troep. Ook eth ergens aankomende tijd dumpenTh1x4nG schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:29:
De FOMO is hier absoluut aan het pieken, krijg ik de indruk. Geen idee hoe lang dit nog goed blijft gaan. Grotendeels LTC en ADA buitengeknikkerd, nog wat orders uitstaan. Onze oranje kanjer blijf ik af.
Ik heb ergens het idee dat deze bullmarkt korter wordt dan de vorige. Sowieso hebben steeds meer mensen het “spelletje” door en gaan sneller winst pakken.Th1x4nG schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:29:
Hebben jullie hier weleens van gehoord: debanking?
Je kan in Amerika geweigerd worden bij banken omdat je bijvoorbeeld extreem politieke uitlatingen doet. Geld zul je dus op een andere manier moeten beheren. Had er nog niet zo van gehoord, maar is volgens mij wel een thema wat in Amerika speelt. En dan komt crypto om de hoek kijken als tegenhanger tegen de overheid.
Musk citeert Joe Rogan ook op X (los of het klopt of niet! Rogan is Rogan) maar het onderwerp debanking staat in ieder geval op de agenda van de minister van D.O.G.E.
Je kan in Amerika geweigerd worden bij banken omdat je bijvoorbeeld extreem politieke uitlatingen doet. Geld zul je dus op een andere manier moeten beheren. Had er nog niet zo van gehoord, maar is volgens mij wel een thema wat in Amerika speelt. En dan komt crypto om de hoek kijken als tegenhanger tegen de overheid.
Musk citeert Joe Rogan ook op X (los of het klopt of niet! Rogan is Rogan) maar het onderwerp debanking staat in ieder geval op de agenda van de minister van D.O.G.E.
==
hoi
Dat geldt voor heel veel delen in de wereld.. en dan geldt voor veel landen ook nog is dat hun munt totaal kapotstuk is...Eusebius schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:37:
Hebben jullie hier weleens van gehoord: debanking?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wellicht dat die 10k btc van de U.S naar Coinbase er ook wat mee te maken heeft
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
20k btc zelfs. Gare democraten die nog vlug ff wat dumpen voor die aangebrande tomaat komtsjorremans schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:43:
Wellicht dat die 10k btc van de U.S naar Coinbase er ook wat mee te maken heeft
Doemp it. ik pak de popcorn vast
/f/image/sh4vRfYnwXzfv5pVrOelY5Fu.png?f=fotoalbum_large)
Coinglass vermeld een volume van 83 Miljard. Zelfs een hoger volume dan BTC. Ik heb de statistieken niet paraat, maar dat moet de vorige cycle geweest zijn dat een altcoin ( ik denk Doge) het volume van BTC heeft overtroffen.Steady schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:22:
Het verschil tussen de klimop en de Hedera (HBAR)?
We kunnen hier heel kort zijn, er is namelijk geen verschil tussen de Hedera haag en de klimop haag. Een Hedera is namelijk een klimop. Er zijn allerlei soorten Hedera-klimop soorten, waarvan de Hedera helix woerner en de Hedera hibernica de populairste klimopplanten zijn.
Kortom; klimop = MOON!!
We kunnen hier heel kort zijn, er is namelijk geen verschil tussen de Hedera haag en de klimop haag. Een Hedera is namelijk een klimop. Er zijn allerlei soorten Hedera-klimop soorten, waarvan de Hedera helix woerner en de Hedera hibernica de populairste klimopplanten zijn.
Kortom; klimop = MOON!!
Dat moet inderdaad jaren geleden geweest zijn.blabla1986 schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:48:
[...]
Coinglass vermeld een volume van 83 Miljard. Zelfs een hoger volume dan BTC. Ik heb de statistieken niet paraat, maar dat moet de vorige cycle geweest zijn dat een altcoin ( ik denk Doge) het volume van BTC heeft overtroffen.
anti elppa schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:15:
[...]
LTC enz zijn iig "eerlijke" transparante coins

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Die ouwe seniel moet het trump nog ff zo lastig mogelijk maken blijkbaaranti elppa schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:46:
[...]
20k btc zelfs. Gare democraten die nog vlug ff wat dumpen voor die aangebrande tomaat komt
Doemp it. ik pak de popcorn vast
[Afbeelding]
Dit klinkt wel als groene kaarsen najagen.Silent Thunder schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:47:
[...]
All aboard the train?
Ik ben weer even voorzichtig ingestapt
Als je dat teveel probeert is de kans op REKTheid groot.
Je moet 'm planten, niet roken en snuivenBeyondThunder schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:50:
Het verschil tussen de klimop en de Hedera (HBAR)?
Kortom; klimop = MOON!!
==
hoi
Klopt, zeker niet doen, zeer giftig.Eusebius schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:54:
[...]
Je moet 'm planten, niet roken en snuiven
Hij pakt hem gewoon terug, hij is blijkbaar niet vergeten wat Trump 4 jaar geleden heeft gedaansjorremans schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:53:
[...]
Die ouwe seniel moet het trump nog ff zo lastig mogelijk maken blijkbaar
Weer terug naar de start vandaag.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als je daar een account open dan volg ik je wel. Maar wel vriendjes prijs van 20% instellen hè 🫣🥳
Dat was 97k plus. Bipolair dagje van BTC. Al denk ik dat we de 90k wel weer gaan opzoeken deze week.Coldcat schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:58:
Weer terug naar de start vandaag.
Welnee ADA naar $2kbuntu schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:54:
XRP en Cardano moeten nu btw wel ff rekt gaan anders baal ik teveel van mijn sell deze ochtend….
Bear moon, start van de nieuwe maand, FOMC, 85k. Maar in de bull zijn pullbacks bullbacks. Dus buy the dip.
Hoeft helemaal niet; dit is puur een reactie op het verplaatsen van die 20k btc van de U.S.Deman23 schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:01:
[...]
Dat was 97k plus. Bipolair dagje van BTC. Al denk ik dat we de 90k wel weer gaan opzoeken deze week.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar anders is er nog niks aan de hand.sjorremans schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:04:
[...]
Hoeft helemaal niet; dit is puur een reactie op het verplaatsen van die 20k btc van de U.S.
de haakjes niet gezien? Is relatief allemaal.
Fear and greed index is ook wat aan het terug lopen
:strip_exif()/f/image/Tsl3OuzGE44IwpIO3ZiA0cd2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door Pinsa op 02-12-2024 19:15 ]
Doet me denken aan die German government dumps tijdje geleden. Maar goed, U.S. heeft ook nog een flink saldo. https://intel.arkm.com/explorer/entity/usgsjorremans schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:04:
[...]
Hoeft helemaal niet; dit is puur een reactie op het verplaatsen van die 20k btc van de U.S.
Off-Topic… maar dan moet hij niet zijn zoon gratie verlenen😊sjorremans schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:53:
[...]
Die ouwe seniel moet het trump nog ff zo lastig mogelijk maken blijkbaar
Mental note…Deman23 schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:01:
[...]
Dat was 97k plus. Bipolair dagje van BTC. Al denk ik dat we de 90k wel weer gaan opzoeken deze week.
Nieuwe long open 1k lager zetten dan je van plan bent
Kwam nog een paar mooie ouwe memes tegen, volgens mij 2018/2019, die ook vandaag de dag nog relevant zijn!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zyYCB6Nx9VKFioXeTXKvYdxD.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zyYCB6Nx9VKFioXeTXKvYdxD.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oihDfg2suLE22kAJbDKCt7hR.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Maart/april 2023 editie. Had je toen een lambo van 4 ton gekocht, had je achteraf beter die 4 ton in XRP BTC kunnen stoppen, had je nu 1,6 miljoen gehad en dus 4 van die dingen kunnen halen..Gipsy King schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:14:
[Afbeelding]
Zal het op de tafel zo maar niet over xrp hebben.
Let that sink in bij de leestafel…
Heb je toevallig nog de 50 K babe? Ik vraag dit voor een vriend.FrambozenTaart schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:32:
Ook mooi, uit de vorige bull![]()
[Afbeelding]
Dit is altijd zo’n boner killer. Ja had je kunnen doen, maar genieten van het leven moet nu. Niet morgen.Don Guacamole schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:32:
[...]
Maart/april 2023 editie. Had je toen een lambo van 4 ton gekocht, had je achteraf beter die 4 ton in XRP BTC kunnen stoppen, had je nu 1,6 miljoen gehad en dus 4 van die dingen kunnen halen..
Let that sink in bij de leestafel…
Link! 🚀
Eens! (Lang weekend)gebruikershaes schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:36:
[...]
Dit is altijd zo’n boner killer. Ja had je kunnen doen, maar genieten van het leven moet nu. Niet morgen.
:strip_exif()/f/image/iMw682BB1RYWYrqX5ON0Vylj.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar morgen n vette steak is beter dan n blikje knakworstjes nugebruikershaes schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:36:
[...]
Dit is altijd zo’n boner killer. Ja had je kunnen doen, maar genieten van het leven moet nu. Niet morgen.
Ik lul ook zomaar wat
Ah ja, het: “had ik maar syndroom”kbuntu schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:54:
XRP en Cardano moeten nu btw wel ff rekt gaan anders baal ik teveel van mijn sell deze ochtend….
Paar dagen terug mijn sell pas een paar uur later gedaan dan toen ik keek.
Scheelde serieus in 4 uur tijd, maar het had net zo goed ook hoger kunnen staan.
Idem dat wanneer ik vorige week nog niet had verkocht maar nu, dan was het al bijna 2x zoveel waard geweest als vorige week

Je doet een bsmpower. Niet doen.elektriekert schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:46:
[...]
Ah ja, het: “had ik maar syndroom”
Paar dagen terug mijn sell pas een paar uur later gedaan dan toen ik keek.
Scheelde serieus in 4 uur tijd, maar het had net zo goed ook hoger kunnen staan.
Idem dat wanneer ik vorige week nog niet had verkocht maar nu, dan was het al bijna 2x zoveel waard geweest als vorige week
Don Guacamole schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:34:
[...]
Heb je toevallig nog de 50 K babe? Ik vraag dit voor een vriend.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wGsz6vEpIenQXVfJKtn15jNc.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Je hoort mij absoluut niet klagen, mijn zakken waren/zijn goed gevuld.
Ik benoem alleen het syndroom
Die XRP palen zijn toch gewoon brandstof voor de BTC raket richting de 420k volgend jaar.. iemand moet voor die fiat zorgen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Livestream Satoshi nu bezig 
https://x.com/Bart_Mol/status/1859227761983848531
Op de Discord van Satoshi Radio dus
https://x.com/Bart_Mol/status/1859227761983848531
Op de Discord van Satoshi Radio dus
[ Voor 19% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-12-2024 19:57 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
HODL heeft een beste trip! Tering een K-hole is er niets bij. Je voelt je hersenen uit je hoofd groeien totdat de hele bank ermee bedekt is en dan veranderd een deel van je hersenen in een dame waar je vervolgens sex mee gaat hebben. Pfoeh!
Het Suidroom 🤣
[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 02-12-2024 20:04 ]
Don Guacamole schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:34:
[...]
Heb je toevallig nog de 50 K babe? Ik vraag dit voor een vriend.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/JwLgcMdkM8GNIsudRZNHNECt.gif?f=user_large)
anti elppa schreef op maandag 2 december 2024 @ 19:45:
xrp is iig nog steeds zwaar rekt tov van btc. Echte shitcoin. Maar moet wel zeggen dat die pump van laatste dagen iig te zien is op de chart. Das al heel wat voor pure stront
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/EWMogfhhvP2AyoQrBPqMALTq.jpg?f=fotoalbum_large)
Hahaha blijft mooi deze. Gelukkig mijn eten uur terug al op.
Goor man...

Zo zielig dat ze niks te eten heeft. Geeft haar wat van je assets.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!