[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.689 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:13
Toch wel knap dat XRP anno nu toch op #3 staat op de coinmarketcap lijstjes. XRP gaat al enorm lang mee en was altijd al een enorme shitcoin maar blijkbaar toch ook een enorme overlever, waarschijnlijk omdat het altijd al tegen het bankwezen heeft aangeschurkt en toch een soort van los staat van andere altcoins qua perceptie en qua werking. Naar mijn weten blijft het een coin zonder nut waarvan men maar blijft proberen om 'm het reguliere bankwezen in te fietsen. Fascinerend wel maar ik blijf er van weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
anti elppa schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:58:
[...]

Die kopers zijn gewoon dom. En verkopen vanmiddag als er nog eens 30% af is weer. En kopen bij +50% weer terug. Zie je het patroon al?
Zo te zien zijn ze alweer aan het kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
Taro schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:28:
Als alle XRP en andere altcoin holders nou ook wat in Bitcoin hadden gestoken dan had je bijgedragen aan een verdere stijging van zowel je eigen muntje als dé munt waarvan je afhankelijk bent.

Ik had vroeger een bijbaan bij een appelboer en was het hele jaar bezig om voor 3 gulden per uur de bomen te onderhouden zodat er veel en goede vruchten aan zouden komen. In het plukseizoen werden er honderden mensen ingevlogen die de rijpe vruchten mochten plukken en die kregen per kist ipv per uur betaald zoals ik. Zij gingen soms wel met 100-150 gulden per persoon per dag naar huis en ik, diegene die dat mede mogelijk had gemaakt, ging die dag met 24 gulden naar huis. Deed ik het slecht, dan was de oogst slecht. Deed ik het goed, dan plukten anderen er de vruchten van, zonder ook maar iets bij te hebben gedragen aan het resultaat, ze gingen alleen voor eigen gewin en hadden niet helpen zaaien voor die mooie oogst.

Zo voelt dit voor mij ook een beetje als je blij bent met winst op je altcoin en je je daarna afvraagt waarom je altcoin ineens rekt gaat omdat Bitcoin daalt. Dan had je ook wat geld in Bitcoin moeten steken om daarmee een mooie basis te zaaien waarop je altcoin verder kan floreren.

Dus hup, knal als altcoin houder ook even wat in Bitcoin, want geloof het of niet, je bent ervan afhankelijk voor het succes van je eigen altcoin. Of laat je het succes aan anderen over en pluk je liever alleen de vruchten? Dat begrijp ik wel, maar klaag dan niet als de oogst tegenvalt.
Deze is toch wel echt goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
dj_ryow schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:26:
Toch wel knap dat XRP anno nu toch op #3 staat op de coinmarketcap lijstjes. XRP gaat al enorm lang mee en was altijd al een enorme shitcoin maar blijkbaar toch ook een enorme overlever, waarschijnlijk omdat het altijd al tegen het bankwezen heeft aangeschurkt en toch een soort van los staat van andere altcoins qua perceptie en qua werking. Naar mijn weten blijft het een coin zonder nut waarvan men maar blijft proberen om 'm het reguliere bankwezen in te fietsen. Fascinerend wel maar ik blijf er van weg :P
Haha, dat gevoel heb ik ook altijd gehad. Maar nummer drie is toch wel iets om serieus naar te kijken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wQKfE2F94FO_yIKUC14gL_ImLYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RabzYjeabtBoQFMyRy2FcmA2.jpg?f=fotoalbum_large

Weer actief als bureaublad! }:O

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Die yanks hebben zowaar nog wat geld over na Black Friday en Cyber Monday (al moet die nog beginnen daar natuurlijk..)

[ Voor 22% gewijzigd door NeoflexNL op 02-12-2024 15:33 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:36
Pagina 69 moon!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:25
XRP jekkooo

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:24

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:30

tomtom901

Moderator General Chat
Een beetje hoger nog graag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqTfZRFIosUNpCeQ9RYrsDjTkKg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ngn8oVwYEGM4T74z99rRY5XT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Dat financieel advies van @YES heeft goed uitgepakt zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Wispe schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:40:
Dat financieel advies van @YES heeft goed uitgepakt zo te zien.
Zeker, Goed dat we ons huis even verpand hebben :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ejs_H6VjPgXkmyav4Ayhn6Dd2jU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kuBDEYM56p2hN9ywlFpqKw4H.png?f=fotoalbum_large

Ik zei toch BTFD boys :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53
ik moest toch even paar keer knipperen... 91? wat.. oh :+

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

€2,50 kapot geklapt, you go XRP

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:57
All aboard the train?
Ik ben weer even voorzichtig ingestapt

[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 02-12-2024 15:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Om 11:10 de DCA gedaan. Goede timing al zeg ik het zelf 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
Eerst post die @tomtom901 een meme die tenminste nog getuigt van goede smaak.
Vervolgens een Euro-grafiek. Gadverdamme. Wat een smeerlap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Silent Thunder schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:47:
[...]

All aboard the train?
Ik ben weer even voorzichtig ingestapt
@Silent Thunder volgens mij pakt dat instappen niet verkeerd uit. :)
Ik was met 5% uitgestapt, vanochtend heel vroeg :)

[ Voor 13% gewijzigd door John245 op 02-12-2024 15:50 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:08
Haha, wat heb jij vandaag op? Babes posten, afkortingen zoals BTFD gebruiken. Komt mooi uit want je krijgt een persiflage in de volgende video... :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-g7FL_jpuvtMtSbBHw6X-4k64DE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bt3o4kav1C1E8dF03VT0YUem.png?f=fotoalbum_large

Laatste spoiler! Inmiddels is 'ie gereed - nu nog wachten tot de unban :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
Guere schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:51:
[...]

Haha, wat heb jij vandaag op? Babes posten, afkortingen zoals BTFD gebruiken en koersen in EUR posten. Komt mooi uit want je krijgt een persiflage in de volgende video... :D

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 19:57
John245 schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:49:
[...]

@Silent Thunder volgens mij pakt dat instappen niet verkeerd uit. :)
Ik was met 5% uitgestapt, vanochtend heel vroeg :)
Ja ik was vanmorgen ook uitgestapt en een winstje gepakt. Vervolgens vandaag met XLM Stellar een kleine winst gepakt tussendoor, maar nu deze Ripple raket weer aan het opstijgen is even kijken of ie naar een bepaald niet nader te noemen hemellichaam vliegt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Moet toch ergens mijn EUR inruilen tegen BTC :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Silent Thunder schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:53:
[...]

Ja ik was vanmorgen ook uitgestapt en een winstje gepakt. Vervolgens vandaag met XLM Stellar een kleine winst gepakt tussendoor, maar nu deze Ripple raket weer aan het opstijgen is even kijken of ie naar een bepaald niet nader te noemen hemellichaam vliegt.
Oudjaarsdag ca. $5 zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 16:17
Wispe schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:11:
[...]

Jij vroeg om de smaak van de week en nu is het weer niet goed. Morgen is zeker weer te laat om te zeggen.
Haha, top dat je meedenkt. Moet eigenlijk zijn "muntje van de komende week" zodat ik die kan kopen en daarna pas gaat stijgen. Maarja zo makkelijk werkt het niet he 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 21:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3zMxzuk39CpbH4JCu_BNvOyIKg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KWOE15DUZf9HBSe7OQ5cY7v6.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
bsmpower schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:01:
[...]

Haha, top dat je meedenkt. Moet eigenlijk zijn "muntje van de komende week" zodat ik die kan kopen en daarna pas gaat stijgen. Maarja zo makkelijk werkt het niet he 8)7
Bij deze: XRP is blijkbaar het muntje van de komende week. Hij is inmiddels verder gestegen.

NFA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
tomtom901 schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:54:
Moet toch ergens mijn EUR inruilen tegen BTC :(
Ik heb vanochtend ook al mijn staking rewards weer BTC ingeslingerd, gaan met die banaan ! maakt niet uit welke koers, just pump it !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 22:32
Bij mij op het werk gaat het alleen maar over XRP. Allemaal dikke winsten maar ze denken dus dat XRP 100 USD per stuk gaat aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

[...]

Vroeger hadden we daar John McAfee voor. Wat een tijden waren dat..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
Een gokje wagen of nog even snel ergens instappen kan altijd, maar dat moet een uitzondering zijn. Want even zonder gekkigheid: hopelijk begrijp je ook wel wat sommigen hier proberen duidelijk te maken? :) Dat je nooit kan voorspellen welk muntje welke week gaat pumpen, en dat vrijwel alles in een bull mooie stijgingen kan krijgen. Ze wisselen elkaar constant af.

Daarom is het verstandig om tijdens de bear een portfolio met verschillende coins op te bouwen zodat je overal een goede entry hebt, en niet iedere week groene candles hoeft te chasen. Want van groene candles chasen is nog nooit iemand rijk geworden...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

thierry1982 schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:04:
Bij mij op het werk gaat het alleen maar over XRP. Allemaal dikke winsten maar ze denken dus dat XRP 100 USD per stuk gaat aantikken.
Toch raar.

Geen haar op m'n hoofd die er ook maar aan denkt naar die munt te kijken. Grappig hoe je ergens in kan vastroesten. Ongetwijfeld zullen er ergens weer veel bagholders geboren worden. Of de trein passeert me op volle vaart.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 21:23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Als jij dat nou gewoon niet gaat ontkennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:06:
[...]

Toch raar.

Geen haar op m'n hoofd die er ook maar aan denkt naar die munt te kijken. Grappig hoe je ergens in kan vastroesten. Ongetwijfeld zullen er ergens weer veel bagholders geboren worden. Of de trein passeert me op volle vaart.
Een kratje dan? Net zoals PEPE, why not? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
De hoop gevestigd op dit bericht voor mijn SUI bag. Heeft een flinke inhaalslag te gaan tov mijn dino coin.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gdyd3mhWIAA5Q1D?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik zou de hele bull run opgeven om te zien dat die coin naar effing 0 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Schuimpje schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:21:
15.30 XRP richting de $3, inkopen nu het nog kan 8)7

Dit is overigens geen financieel advies, doe ermee wat je wilt :+
Told ya. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
bsmpower schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:08:
De hoop gevestigd op dit bericht voor mijn SUI bag. Heeft een flinke inhaalslag te gaan tov mijn dino coin.

[Afbeelding]
Als grootaandeelhouder werkt zo'n berichtje natuurlijk beter dan:
"Nou jongens. Nieuwe maand, nieuwe kansen. Of niet. We zien wel effe."

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
Wat is dit toch voor raar fenomeen. Er zijn regelmatig grote pumps, dan hebben we het er even over, en dat was het dan. Nu het XRP is komen ineens veel nieuwe mensen onder hun steen vandaan gekropen ofzo. Het is echt een aparte niche binnen onze bubble dat XRP.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Coldcat schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:06:
[...]

Toch raar.

Klopt helemaal, ik blijf ze ook wijzen om winsten te pakken. Maar ze hebben allemaal het doel om de hele rit uit te zitten zonder ook maar iets te doen qua winsten. Die gaan bagholder worden.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gipsy King
Straks worden we allemaal vernederd door de RippleArmy... Man man man.

Ik had al ruzie met mijn fysio therapeute, diet had in 2017 zon 10.000 XRP gekocht , en vorig jaar op 0.50 heb ik haar geadviseerd die bagg te lozen, Kom ik daar Zaterdag kreeg bijna een bitchslap , moet je nagaan als ik er de volgende keer kom :| Tarieven gaan vet omhoog denk ik, HYPER Inflatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thierry1982
Gipsy King schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:11:
[...]

Ik had al ruzie met mijn fysio therapeute, diet had in 2017 zon 10.000 XRP gekocht , en vorig jaar op 0.50 heb ik haar geadviseerd die bagg te lozen, Kom ik daar Zaterdag kreeg bijna een bitchslap , moet je nagaan als ik er de volgende keer kom :| Tarieven gaan vet omhoog denk ik, HYPER Inflatie.
Een corrigerend tikje heb je wel verdiend met dat advies, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Laatst online: 24-07 08:44
Stomme vraag misschien, maar de ADA rewards die je krijgt van het staken, moet je die zelf opnemen/toevoegen o.i.d. zodat die ook mee doen met staken, of gaat dat vanzelf?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere

_O- Wat ben je ook een karakter, haha! Beetje in het dagelijks leven random advies geven aan mensen om crypto te (ver)kopen. Waaghals dat je bent :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

[...]

_/-\o_

Enorme ruzies om BTC of nieuwe shitcoins. Gaat XRP er inderdaad met de eer vandoor.

En @bsmpower boos omdat we hem er niet op gewezen hebben :D Daar gaat een nieuwe tuin, nieuwe auto en vakantie _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 02-12-2024 16:13 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Daarom praat ik niet over crypto IRL, behalve als ik van een muntje af moet. Iets met exit liquidity

[ Voor 5% gewijzigd door tomtom901 op 02-12-2024 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
metallicattim schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:13:
Stomme vraag misschien, maar de ADA rewards die je krijgt van het staken, moet je die zelf opnemen/toevoegen o.i.d. zodat die ook mee doen met staken, of gaat dat vanzelf?
Kan je dan niet zien in je geschiedenis? Over het algemeen zal dit automatisch bijgeschreven worden, maar misschien dat het per platform nog verscheelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
tomtom901 schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:14:
[...]

Daarom praat ik niet over crypto IRL
Denk dat ik die les ook maar ga nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWZqeqxqBfqWfvqBlVoGfRDZvQA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WeuPbegjSJfDABDRNwySWe0Z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Gipsy King schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:15:
[...]

Denk dat ik die les ook maar ga nemen.

[Afbeelding]
Je mist alleen de toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Coldcat schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:13:
[...]

_/-\o_

Enorme ruzies om BTC of nieuwe shitcoins. Gaat XRP er inderdaad met de eer vandoor.

En @bsmpower boos omdat we hem er niet op gewezen hebben :D Daar gaat een nieuwe tuin, nieuwe auto en vakantie _O-
Neuh, ben niet boos. Ben wel vaak teleurgesteld. Maar nooit boos of teleurgesteld in jullie hoor. Niet altijd, maar over het algemeen wordt er geprobeerd goed advies te geven hier. Muntje van de week is natuurlijk met een knipoog. Vroeger ging het wel zo. Als CryptoEd weer wat poste en je was er snel bij had je gegarandeerd winst te pakken. Tegenwoordig heb je geen Twitter accounts meer die dit snel teweeg brengen.

[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 02-12-2024 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

[Afbeelding]
Lekker bij Adeniyi.sui @EmanAbio aan de hopium pijp. Deze twitteraar weet van wanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:18
Gelukszoekr schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:10:
Wat is dit toch voor raar fenomeen. Er zijn regelmatig grote pumps, dan hebben we het er even over, en dat was het dan. Nu het XRP is komen ineens veel nieuwe mensen onder hun steen vandaan gekropen ofzo. Het is echt een aparte niche binnen onze bubble dat XRP.
Ik zou ook blij zijn als m'n shitcoin na zoveel jaar eindelijk wat doet.

Maar leuk voor de holders uiteraard, vergeet niet je winst te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 16:02
Boomers be like: toen een Ripple muntje nog maar een paar dubbeltjes waard was wou ik wat kopen!!!

XRP monthly chart is wel interessant. Dikste paal ooit in november voor XRP haha. Wel jammer dat het geld nu hier naartoe stroomt i.p.v. BTC.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Litecoin strong

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKgKn-onRE-F2uUf6WIROH66W-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UPKwbXch4qSqgNehdoti2avc.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Laatst online: 24-07 08:44
Gelukszoekr schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:14:
[...]

Kan je dan niet zien in je geschiedenis? Over het algemeen zal dit automatisch bijgeschreven worden, maar misschien dat het per platform nog verscheelt
Beetje vaag... Ik gebruik Yoroi en bij Assets staat het aantal dat ik ooit mee ben begonnen, maar bij Staking staat wel bij "total delegated" het totaal incl. de rewards, dus alle ADA zijn het staken!?
Als ik de rewards will opnemen, krijg ik een melding dat ik eerst lid moet worden van ADA Governance. whatever that may be.

Na 3 jaar staken heb ik een aanzienlijk aantal ADA als rewards ontvangen, maar ik zie niet 1 2 3 een verhoging in het aantal ADA als reward, wat je wel zou verwachten als het aantal ADA dat je doet staken hoger wordt!?
Ik houd het bij in Delta en elke maand voeg ik de nieuwe ADA toe en dat aantal is nagenoeg elke maand gelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56

RvV

Steady schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:18:
Boomers be like: toen een Ripple muntje nog maar een paar dubbeltjes waard was wou ik wat kopen!!!

XRP monthly chart is wel interessant. Dikste paal ooit in november voor XRP haha. Wel jammer dat het geld nu hier naartoe stroomt i.p.v. BTC.
Alles gedumpt op 17ct. Ik schaamde me dood en kon anders niet verder leven met XRP in bezit. Je voelt je toch erg vies als je eens XRP hebt aangeraakt. :F :+

Y'24

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 11:18
Vanzelf, tenminste, hier doe ik het via Yoroi en daar gaat het vanzelf...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:40
Als je dat via een ADA wallet doet gaat dat vanzelf. Doe je het via een exchange zul je ze moeten opnemen en zelf weer in staking moeten zetten denk ik. Sowieso gewoon via een ADA wallet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

RvV schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:27:
[...]

Alles gedumpt op 17ct. Ik schaamde me dood en kon anders niet verder leven met XRP in bezit. Je voelt je toch erg vies als je eens XRP hebt aangeraakt. :F :+
Vies geld is ook geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
RvV schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:27:
[...]

Principes zijn belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mag ik vragen waarom mensen hier zo neerkijken op xrp? Ia een serieuze vraag. Ik heb namelijk zelf iets van 723 xrp wat vanaf 2.80 ergens per xrp 2k waard is en gekocht voor 250 destijds in 2021 ergens. Samen met broertje moeder en zus hebben we 2892 xrp. Maar heb me er verder weinig in verdiept toen gekocht op aanraden van een kennis. Heb verder geen andere crytpo of aandelen. Las ineens wel dat nu idd weer hard gestegen is. Maar mensen noemen het hier zelfs een scam. Dus vraag me wel af eigenlijk hoezo?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Wat is moo deng trouwens voor gekke boner op de graph?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:40
Als ADA nu door die 1.2 - 1.25 grens weet te breken, gaan we m00n

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Straks ga ik eerder met pensioen door XRP in plaats van BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:34:
Straks ga ik eerder met pensioen door XRP in plaats van BTC.
Schandalig dat je die punten niet kan omwisselen voor XRP bij Bybit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 11:18
v8power67 schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:33:
Mag ik vragen waarom mensen hier zo neerkijken op xrp? Ia een serieuze vraag. Ik heb namelijk zelf iets van 723 xrp wat vanaf 2.80 ergens per xrp 2k waard is en gekocht voor 250 destijds in 2021 ergens. Samen met broertje moeder en zus hebben we 2892 xrp. Maar heb me er verder weinig in verdiept toen gekocht op aanraden van een kennis. Heb verder geen andere crytpo of aandelen. Las ineens wel dat nu idd weer hard gestegen is. Maar mensen noemen het hier zelfs een scam. Dus vraag me wel af eigenlijk hoezo?
Zijn gewoon flink wat zure BTC maxi's die dat lopen te verkondigen, niet te zwaar aan tillen hoor 8) Maar wel op tijd wat winst pakken voor het geval ze gelijk hebben 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-09 04:30

[Afbeelding]
Wees toch eens blij met je SUI-zakje.
Is toch wel één van de altcoins die dit jaar een indrukwekkende/stabiele koers heeft laten zien.

Wat je zegt mbt tot inhaalslag is statistisch gezien gewoon niet waar (ofwel jij hebt je SUI wel op de top gekocht en niet goedkoop zoals je zegt ;) ).

SUI is namelijk tussen augustus en half november met 500% gestegen. Dinocoin VET heeft 2 jaar op nagenoeg hetzelfde prijsniveau gestaan en is de laatste weken gestegen met 'maar' zo'n 160%. Sterker nog, volgens mij heeft VET nog nooit een stijging van 500% laten zien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Ik heb XRP aangekocht in 2014 en hold nog steeds. Diamond hands baby. Oh ja, heb de keys niet meer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kiek m goan oOo Moneyyyyyyyyyyyyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
XRP?

O-)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

LTO MAINnet naar ERC-20 omzetting en storting naar bitvavo in progress.
* mayhem knikt met knieën

Update: Binnen!

* mayhem knikt niet meer met knieën
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/syy3ubwYnu4mGYoV2ohS5lW1EiM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gqCcDF4UWulxp2Ky4imUVliJ.png?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door mayhem op 02-12-2024 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Na jaren XRP hodlen, tranen tranen nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
LadyS schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:39:
[...]

Wees toch eens blij met je SUI-zakje.
Is toch wel één van de altcoins die dit jaar een indrukwekkende/stabiele koers heeft laten zien.

Wat je zegt mbt tot inhaalslag is statistisch gezien gewoon niet waar (ofwel jij hebt je SUI wel op de top gekocht en niet goedkoop zoals je zegt ;) ).

SUI is namelijk tussen augustus en half november met 500% gestegen. Dinocoin VET heeft 2 jaar op nagenoeg hetzelfde prijsniveau gestaan en is de laatste weken gestegen met 'maar' zo'n 160%. Sterker nog, volgens mij heeft VET nog nooit een stijging van 500% laten zien.
Het is een beetje lastig rekenen want ik heb SUI op meerdere momenten gekocht/verkocht. Ik had hem op de bodem gekocht, maar te snel verkocht. Nog altijd spijt van. Sinds de split waarbij ik de helft van mijn Vechain heb verkocht en SUI van heb gekocht, is Vechain nu ruim 8000,- meer waard. Dus tja, dat is achteraf wel een beetje jammer. Ik weet het, hoeft ook niemand op te reageren, achteraf is altijd makkelijk praten.

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 02-12-2024 16:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
als je euforie voelt is het tijd om het te verkopen. Ook als je begint je portofolio te screenshotten..

Financiel advies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Aeronaut schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:48:
als je euforie voelt is het tijd om het te verkopen. Ook als je begint je portofolio te screenshotten..

Financiel advies
Ik screenshot mijn portfolio elk jaar, en deze wordt elk jaar alleen maar meer waard, zelfs na nemen van alt winsten.

NFA 8)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:56
v8power67 schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:33:
heb me er al 6 jaar niet meer in verdiept, want zonde van de tijd. Maar als ik ff terug ga in mijn maxi brein dan waren al die jaren terug dit de zaken die ik tegen cripple had. En volgens mij is er verder niets veranderd

- niet decentraal, zitten gewoon wat gure figuren aan de knoppen met enorme bags die ze op je kunnen dumpen. 60% is in hun bezit.......let that sink in.
- die max supply is hilarisch, eigenlijk gewoon geen
- zit een ripple army achter die allemaal fomo rond gooit waar 0 waarde aanzit.
- is gewoon een security. Imo ook gewoon bizar dat sec het nu laat varen. Zelfs met de wildste fantasie kan ik xrp niet niet als een security zien van ripple
- weinig toegevoegde waarde, zeker anno 2024, gewoon een dino coin. 99,9% zeker dat die very soon volledig kapot gedumpt word.

zo kan ik nog wel paar pagina's vol schrijven. Nee dan kan je nog beter in "projecten" zitten die gewoon open en eerlijk pure shit zijn, maar dat niet proberen te verbloemen met gladde marketing.

Oja mbt die 60%, het kan prima zijn dat die lui nu met pensioen willen, nu nog ff leuk wat onzin de markt in slingeren en hun marketing team nu ff overuren laten draaien, om daarna hun enorme zakken te dumpen, rugpullen op henk en ingrid.

Maargoed, 90% van de henk en ingrids (lees er hier in dit topic in de afgelopen 48h al genoeg) hebben geen idee wat ripple of xrp is, wat de kenmerken zijn en waarom ze er eigenlijk inzitten. Anders dan groene palen najagen, of 1 of andere kennis/ collega bij de koffie automaat die er over begonnen is.

oh en ff disclaimer, ook ik was henk en ingrid, ook ik heb xrp gehad in 2017. Niet meer dan paar dagen, paar groene candles mee gepakt. Dat kan je prima doen met scam coin cripple

[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 02-12-2024 17:11 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 21:23
@John245 Prime gaat weer lekker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Ik ben op +22% vandaag uitgestapt. Als die zakt dan weten jullie waardoor het komt. 💰

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:47:
[...]

Het is een beetje lastig rekenen want ik heb SUI op meerdere momenten gekocht/verkocht. Sinds de split waarbij ik de helft van mijn Vechain heb verkocht en SUI van heb gekocht, is Vechain nu ruim 8000,- meer waard. Dus tja, dat is achteraf wel een beetje jammer. Ik weet het, hoeft ook niemand op te reageren, achteraf is altijd makkelijk praten.
Kweek een baar ballen. Hoe kan het zijn dat je niet weet wat je GAK van SUI is terwijl je wel precies weet hoeveel je met VET had gehad?

Wat hier vaak gemeld is, trouw niet met alts. Als je ze verkoopt niet meer naar om kijken en doorgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
[...]

nu ruim 8000,- meer waard.
ik heb 2 eth in een sub 2 mil mcap muntje geflikkerd. Als die verdampt boeit het me niet zoveel. upside is wel een 20x

Je wint soms.. je verliest meestal. Klappers maak je op hype. hype moet je ervoor zijn en voor dat moet je bijna een baan ernaast hebben om iedereen en zn moeder te volgen via de transacties of twitter mentions of kol van obscure muntjes.

jij en ik zijn niet hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyS
[...]

Het is een beetje lastig rekenen want ik heb SUI op meerdere momenten gekocht/verkocht. Ik had hem op de bodem gekocht, maar te snel verkocht. Nog altijd spijt van. Sinds de split waarbij ik de helft van mijn Vechain heb verkocht en SUI van heb gekocht, is Vechain nu ruim 8000,- meer waard. Dus tja, dat is achteraf wel een beetje jammer. Ik weet het, hoeft ook niemand op te reageren, achteraf is altijd makkelijk praten.
Zo lastig is het niet om uit te rekenen ;)
https://coinmarketcap.com/currencies/sui/

Dit scenario kan eigenlijk alleen als je SUI rond de top hebt gekocht ergens tussen februari en mei dit jaar. Is verder geen probleem, maar jij zei zelf dat je goedkoop had ingekocht en bent zelf teleurgesteld in een coin die het prima doet terwijl je mogelijk zelf op de top hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyS
.

[ Voor 99% gewijzigd door LadyS op 02-12-2024 17:01 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Aeronaut schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:54:
[...]

ik heb 2 eth in een sub 2 mil mcap muntje geflikkerd. Als die verdampt boeit het me niet zoveel. upside is wel een 20x

Je wint soms.. je verliest meestal. Klappers maak je op hype. hype moet je ervoor zijn en voor dat moet je bijna een baan ernaast hebben om iedereen en zn moeder te volgen via de transacties of twitter mentions of kol van obscure muntjes.

jij en ik zijn niet hetzelfde :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86YK3ha0toSw1if6dnLiJ55ir5A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/n54XvBAna2p1B9l8cQwh9DZz.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Schuimpje schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:33:
Wat is moo deng trouwens voor gekke boner op de graph?
Wow, +71%, heeft Prime ingehaald in mijn Bitvavo shitcoin wallet, nice :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Coldcat schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:51:
[...]

Kweek een baar ballen. Hoe kan het zijn dat je niet weet wat je GAK van SUI is terwijl je wel precies weet hoeveel je met VET had gehad?

Wat hier vaak gemeld is, trouw niet met alts. Als je ze verkoopt niet meer naar om kijken en doorgaan.
Omdat ik Vechain al heb toen het nog VEN heette.
Ok, het hele verhaal, mss dat men dan wat beter begrijpt waar ik tegenaan loop. En anders niet :)
- Ik had xxx Vechain. Daar heb ik 30% van verkocht een aantal jaar geleden. Fijn om wat winst te pakken en mijn inleg er uit te hebben (die was overigens maar 1000,- toendertijd).
- Na jaren holden stond Vechain deze zomer zo laag dat ik er toch weer wat eigen geld heb ingelegd. Voor 5K heb ik mijn eerder verkochte aantal xxx Vechain kunnen kopen waardoor ik weer op mijn originele aantal Vechain stond. Een koopje tov wat ik er aan winst heb uitgehaald een paar jaar terug.
- Ipv rustig te holden werd ik getriggerd door SUI. Besloten om te splitten. Op een gegeven moment was SUI zoveel meer waard dat ik EN mijn 5K inleg had kunnen cashen EN die xxx Vechain kon kopen.
- Te lang gewacht waardoor Vechain nu veel hoger staat. En is mijn magische aantal Vechain weer uit zicht.

Het is denk ik een beetje als Bitcoin holders die niet achteruit willen gaan in Bitcoin aantal. Alleen heb ik dat dus met Vechain. Mijn portfolio stijgt, maar ben meer bezig met mijn Vechain verlies in aantallen. Kan iedereen wat van vinden maar zo werkt het helaas in mijn hoofd. En daarom ben ik op dit moment minder blij met mijn SUI keuze, ondanks dat ie voor mij ook 2x is gegaan. Moet geduld hebben, SUI gaat vast ook nog een sprongetje maken, die is de afgelopen tijd al hard gegaan.

En gelijk hoor dat je niet moet trouwen met een coin. Maar Vechain heeft me tot nu toe het meeste gebracht dus kan er moeilijk afsheid van nemen. Was makkelijker geweest als ie het niet zo goed deed als de afgelopen tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door bsmpower op 02-12-2024 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

anti elppa schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:49:
[...]

heb me er al 6 jaar niet meer in verdiept, want zonde van de tijd. Maar als ik ff terug ga in mijn maxi brein dan waren al die jaren terug dit de zaken de ik tegen cripple had. En volgens mij is er verder niets veranderd

- niet decentraal, zitten gewoon wat gure figuren aan de knoppen met enorme bags die ze op je kunnen dumpen. 60% is in hun bezit.......let that sink in.
- die max supply is hilarisch, eigenlijk gewoon geen
- zit een ripple army achter die allemaal fomo rond gooit waar 0 waarde aanzit.
- is gewoon een security. Imo ook gewoon bizar dat sec het nu laat varen. Zelfs met de wildste fantasie kan ik xrp niet niet als een security zien van ripple
- weinig toegevoegde waarde, zeker anno 2024, gewoon een dino coin. 99,9% zeker dat die very soon volledig kapot gedumpt word.

zo kan ik nog wel paar pagina's vol schrijven. Nee dan kan je nog beter in "projecten" zitten die gewoon open en eerlijk pure shit zijn, maar dat niet proberen te verbloemen met gladde marketing.

Oja mbt die 60%, het kan prima zijn dat die lui nu met pensioen willen, nu nog ff leuk wat onzin de markt in slingeren en hun marketing team nu ff overuren laten draaien, om daarna hun enorme zakken te dumpen, rugpullen op henk en ingrid.

Maargoed, 90% van de henk en ingrids (lees er hier in dit topic in de afgelopen 48h al genoeg) hebben geen idee wat ripple of xrp is, wat de kenmerken zijn en waarom ze er eigenlijk inzitten. Anders dan groene palen najagen, of 1 of andere kennis/ collega bij de koffie automaat die er over begonnen is.
Hmm okee dat wist ik allemaal niet haha. Dat klinkt ook niet heel vertrouwen opwekkend... Dan maar even goed in de gaten houden en uitstappen met mooie winst!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:26
Op naar de lambo dealer *O*

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:05:
[...]
En daarom ben ik op dit moment minder blij met mijn SUI keuze, ondanks dat ie voor mij ook 2x is gegaan.
_O-

Ik zou je VET verkopen en er een andere shitcoin voor terug kopen. Wat maakt VET zo uniek dat het beter zou zijn dan Bitcoin? Als je van die link in je gedachte af bent dan gaat het gewoon stukken beter. Dan zul je zien dat je ook makkelijker winst pakt op een SUI en het in iets anders kiept.

Hier heb vanmorgen oude coins verkocht (STRD, ETHW, DYM, SCRT, FET, INJ, GPU, GLMR, ARB, OP, VANRY). Die stonden allemaal veel te lang in de portfolio. Het was lastig om ze te verkopen, maar het zit nu in minder groot aantal troep waardoor schakelen makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En degene die hier een hoop nog zullen kennen uit het verleden, IOTA, schiet omhoog in market cap: https://coinmarketcap.com/currencies/iota/. Hebben ze eindelijk Coordicide gedaan? Dat ze daadwerkelijk gedecentraliseerd zijn? Zeg maar: Soort van. Ja ze hebben nu een duidelijk plan naar decentralisatie, en zou in een paar maanden gedaan moeten zijn.

Door Sui te forken. Van wallets, consensus, L1 SCs, etc. Alles wordt een Sui fork. Feeless is weg. En de markt reageert dus heel positief erop dat ze eindelijk hun 'tech' weg doen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 19:56
Ja al die als verhalen, ik zit hier al 1 week tegen HBAR aan te kijken maar heb geen funds beschikbaar. Mijn groenteman riep 3 maanden geleden al tegen me dat ik Algorand in de gaten moest houden. Gelukkig daar wel funds voor. Maar nu zit ik in ADA, ALGO en BTC. Maar gewoon weer last gehad van chasing green candles. Dus nu door hodlen tot er iets substantieel is gegaan.

Ik zit er met een bescheiden bedrag in, maar uiteindelijk is het in de bullmarkt niet ongewoon om 10x10x10 te gaan en dan ben ik waar ik zijn moet:

spoiler:
Nog nergens

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 22:25
Als XRP ff z’n oude ath haalt sowieso :+ Lekker aan het mee liften op de fomo rondom XRP

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Ik ga toch ook maar weer die xrp naar bybit terugsturen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:56
loewie1984 schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:12:
Ja al die als verhalen, ik zit hier al 1 week tegen HBAR aan te kijken maar heb geen funds beschikbaar. Mijn groenteman riep 3 maanden geleden al tegen me dat ik Algorand in de gaten moest houden. Gelukkig daar wel funds voor. Maar nu zit ik in ADA, ALGO en BTC. Maar gewoon weer last gehad van chasing green candles. Dus nu door hodlen tot er iets substantieel is gegaan.

Ik zit er met een bescheiden bedrag in, maar uiteindelijk is het in de bullmarkt niet ongewoon om 10x10x10 te gaan en dan ben ik waar ik zijn moet:

spoiler:
Nog nergens
zonder weer een heel epistel te tikken. Hbar is nog een veel grotere scam dan xrp. Aan de andere kant doen ze het al jaren zonder rugpull. Dus dat is positief.
En kom nu niet aan dat ik alles een scam vind. Doge, LTC enz zijn iig "eerlijke" transparante coins

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
LadyS schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:59:
[...]

Zo lastig is het niet om uit te rekenen ;)
https://coinmarketcap.com/currencies/sui/

Dit scenario kan eigenlijk alleen als je SUI rond de top hebt gekocht ergens tussen februari en mei dit jaar. Is verder geen probleem, maar jij zei zelf dat je goedkoop had ingekocht en bent zelf teleurgesteld in een coin die het prima doet terwijl je mogelijk zelf op de top hebt gekocht.
Gekocht op 1,65. Toen verkocht op 2,52. Toen weer FOMO gekocht op 2,70.
(nog eerder gekocht op 0,75, maar die heb ik dus veel te vroeg verkocht om wat voor reden dan ook met geen noemenswaardige winst :|)
Weet niet hoe ik het anders moet uitrekenen. Ik kijk gewoon in Delta en zie wat beide bags waard zijn. En ik weet dat ik de helft van mijn Vechain heb verkocht, dus bij de split was het 50/50.

[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 02-12-2024 17:18 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
Heb bij XT.com een account geopend om voor de gein een van de traders te volgen. Dacht lekker makkelijk. Laat ik anderen traden en verdienen en ik leech gewoon mee. 500 dollar heen geknald. En gelijk rekt. Moraal van het verhaal, de trader was Henk of Ingrid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_rxbm8SIksXqHhK5chNNy3wz_U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eky8GbGplklS8Q2dy4vkheSQ.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 18 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!