[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.318 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:04

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op zondag 5 januari 2025 @ 17:42:
De vakantie zit er voor mij morgen weer op. Op de valreep heb ik als afsluiter nog een laatste video voor jullie gemaakt over het aanstaande altseason.

In de slowchat bunker!

[YouTube: In de slowchat bunker]
Kudo's! :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 23:45
Pinsa schreef op zondag 5 januari 2025 @ 18:53:
[...]

Wintersokken? Help me ff op weg :P
Sorry! Verkeerde vrouw. Zijn er ook zoveel hier.
Dat had t potentieel voor n frontpage artikel maar dat komt wel als @LadyS haar bijdrage post

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
shovelhead1340 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 19:28:
[...]

Sorry! Verkeerde vrouw. Zijn er ook zoveel hier.
Dat had t potentieel voor n frontpage artikel maar dat komt wel als @LadyS haar bijdrage post
Hahah dacht je dat ik een vrouw was _O- Hoop dat @LadyS wel een echte vrouw is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofmeister
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20:41
De vakantie zit er voor mij morgen weer op. Op de valreep heb ik als afsluiter nog een laatste video voor jullie gemaakt over het aanstaande altseason.

In de slowchat bunker!

Briljant! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:42

In de slowchat bunker!

_O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hoyc93aCwKaD-a4Cym3VTg2MmRE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/gVX1I9AeXinQzu7ecLQS7Hq9.webp?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

In de slowchat bunker!

Leuk gemaakt, complimenten 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:47

In de slowchat bunker!

Supernice! Die Duitse babes die nietsvermoedend op het bankje zitten te wachten doen veel beloven voor de komende tijd _/-\o_ *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:32

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
Pinsa schreef op zondag 5 januari 2025 @ 19:31:
[...]

Hahah dacht je dat ik een vrouw was _O- Hoop dat @LadyS wel een echte vrouw is ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Gipsy King op 05-01-2025 20:01 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:46
Fantastisch @Guere. Extra mooi dat je op iedere andere plek in het Tweakersforum nu een permban had van een of andere zure mod, terwijl @tomtom901 en @Taro hier zo coulant zijn en er mogelijk zelf de humor ook van in kunnen zien 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:45
Wat jammer dat BTC geen 100K heeft gehaald dit weekend, had er wel op gerekend. #maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:20
Guere schreef op zondag 5 januari 2025 @ 15:05:
Even een double check voor de video: wie hebben er naast anti elppa nog meer een reputatie als maxi? :)
Ik nomineer Gelukszoekr. Was zelfs wholecoiner voor een korte periode

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
kbuntu schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:01:
Fantastisch @Guere. Extra mooi dat je op iedere andere plek in het Tweakersforum nu een permban had van een of andere zure mod, terwijl @tomtom901 en @Taro hier zo coulant zijn en er mogelijk zelf de humor ook van in kunnen zien 😂
Laat dat mogelijk maar weg hoor :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:15
kbuntu schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:01:
Zijn geen zure mods hier, enkel zure maxi's ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

knakworst

Get more sats!

Butthole moon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vmjjZEIVmDL4gXDsKExkGGhSbvE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tS7R2pLARxZEIM4EJa45idoG.jpg?f=fotoalbum_large

De cryptomarkt is een stuk volwassener geworden de afgelopen jaren. Toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

In de slowchat bunker!

:D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:16

In de slowchat bunker!

*O* oOo oOo oOo :9B oOo oOo oOo *O*

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online

In de slowchat bunker!

Hahahaha prachtig _O- _O- _O-

Heb hier heerlijk lachend zitten kijken :D

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:47

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://www.sajr.co.za/wp-content/uploads/2020/07/hitler-shorts.jpg

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:21:
Butthole moon.

[Afbeelding]

Dikke tech!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stond gisteren op het punt om PAAL in te wisselen voor een andere coin, maar zoals eerder gezegd: Altcoins moet je niet wisselen, maar alleen bijkopen, dus niets gedaan. PAAL staat op +14% vandaag (door @Guere's video misschien? ;) ) en dus: HODL.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:00
Taro schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:05:
Stond gisteren op het punt om PAAL in te wisselen voor een andere coin, maar zoals eerder gezegd: Altcoins moet je niet wisselen, maar alleen bijkopen, dus niets gedaan. PAAL staat op +14% vandaag (door @Guere's video misschien? ;) ) en dus: HODL.
Diamond hands hiero, heb ze sinds eind 2023.. 1$ soon..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:41
knakworst schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:21:
Butthole moon.

[Afbeelding]

En ik maar moeilijk doen met TA en BTC terwijl ik al m’n geld in een butthole had moeten stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
Pinsa schreef op zondag 5 januari 2025 @ 19:31:
[...]

-O- -O- -O- Oeps _O-

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

gebruikershaes schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:18:
[...]

En ik maar moeilijk doen met TA en BTC terwijl ik al m’n geld in een butthole had moeten stoppen.
Je had het kunnen weten. Begint met een B en die van Trump is vast oranje-kleurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
No hard feelings! Kan er wel mee lachen :D

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Zei iemand moon?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/18TfoR1JB6Qc5H_Q_IdTBFKiM5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6hwU0qkz4F8yCM7pbxa7zLKW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Zei iemand babes?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
knakworst schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:25:
[...]

Je had het kunnen weten. Begint met een B en die van Trump is vast oranje-kleurig.
Over trump gesproken. Dit ziet er wel aardig uit. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QmnDt7vsKK3LmJVGbD0XID_sZYA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oUjk1AYX5CT6f3TTnj2XLzrk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Weekly close komt eraan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ILtFZEqrF6UxUVAODsT7OF7Iqwc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WTQgSjkviJAx9RH7mAnD6XhD.png?f=user_large

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Don Guacamole
Vroeg er iemand babes? Zei er iemand Moon? Hadden we het over ratecuts?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K5cgbMY5091Dp0uBWGY3pgcDh7Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RxlX6sYFtJfdPNFuLJEf48Qe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-02HwmluwKqJlXfgO0n15OIUDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UCkYVs8jwr3l17EHh8YVcOS1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nHkTqTI7GPgayu4gZOvDxC1FOc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/grwRO3eh72nZheiY5n0iN8Ro.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MZmy1w2Rg6nA-uvKDLCMvmmfaaU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VJbm6QV4Iq9TSK9Cj6W6BQ4m.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nz3_IpF05KFcYRz9hbzU8SR0q8g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wPuunjCkpYCSJFLvS1dP6IiS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:14:
[...]

Diamond hands hiero, heb ze sinds eind 2023.. 1$ soon..
Ik weet niet meer wanneer ik ben ingestapt, maar heb gaandeweg wel afscheid genomen van 80% van de stack, o.a. toen FET om de hoek kwam kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Ik vind dat er wel een hoop vragen worden gesteld vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Haha met die eerste zou ik graag een biertje willen drinken, met die 2e, ik weet t niet, het is dat we zoveel verdienen met AI coins maar als dit t resultaat is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Veel alts op de rand van, of aan het uitbreken uit bodem. Veel zelfde charts setups. Inj, fet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Man oh man wordt dit een uitbraak morgen of wat? 🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

kbuntu schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:15:
Man oh man wordt dit een uitbraak morgen of wat? 🤩
Ik ben nog niet bullish eigenlijk.

Ik zie iedere keer van die prikjes omhoog, maar niets breekt door. Ben gewoon bang voor een dump van een paar k morgen. Hopelijk gebeurt het omgekeerde.

Ik mis gewoon denk ik een echt lekkere 30% dip die er in de vorige bull een paar keer was.

[ Voor 39% gewijzigd door knakworst op 05-01-2025 22:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:12:
[...]

Haha met die eerste zou ik graag een biertje willen drinken, met die 2e, ik weet t niet, het is dat we zoveel verdienen met AI coins maar als dit t resultaat is..
Dan hebben we dezelfde smaak Don. Maar ik zou toch oppassen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fw5jo7DvptUiP0YAxH83x7Cxizk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E5qxSMrTkkk98Y2M0F4btjRN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
knakworst schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:16:
[...]

Ik zie iedere keer van die prikjes omhoog, maar niets breekt door. Ben gewoon bang voor een dump van een paar k morgen. Hopelijk gebeurt het omgekeerde.

Ik mis gewoon denk ik een echt lekkere 30% dip die er in de vorige bull een paar keer was.
Succes met wachten. Wat heeft btc in de afgelopen maand gedaan waardoor je niet bullish werd van de dip van 15%. Niet nog dieper?
Het verleden biedt geen garanties dat het weer zo uitspeelt

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 05-01-2025 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
knakworst schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:16:
[...]

Theorie is toch dat zo’n dip nu minder diep gaat, omdat men niet zo snel ETF posities verkoopt?
Zelfde geldt dan soort van bij enorme pumps, maar goed deze info heb ik ook van wat YT influencers die ik volg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:24:
[...]

Succes met wachten. Wat heeft btc in de afgelopen maand gedaan waardoor je niet bullish werd van de dip van 15%. Niet nog dieper?
Het verleden biedt geen garanties dat het weer zo uitspeelt
Nou ik heb al mijn vermogen in sats hoor, ben niet goed in verkopen op de piek en kopen in het dal. Houd gewoon rekening met een grotere dip. Iedereen en zijn moeder verwacht een stijging in januari. Dan komt die misschien pas in februari :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wie weet gaan we niet eens meer door de 100k. Je hoort tops van 150-500k, maar nog steeds niks door de 100 meer gehaald _O-

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 05-01-2025 22:32 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieternie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 15:54
JoebarRC schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 08:25:
[...]

Ik nu ook helaas, eerst een proef btc van 0.015btc dus rond de 1100 euro. Knop van verificatie en direct gereleased.
Helaas….. daarna een flink groter stuk btc en blijft nu al twee dagen op pending / confirming staan.
Team reageert niet een redit staat vol met dit soort meldingen.
Shit.. lekker in bull run dat je fund gegijzeld worden zonder enige melding of vraag of feedback.

Zijn er anderen die sinds 30 dec grote delen naar exchanges overgezet hebben zonder problemen?
Daarnet na 6 dagen wachten reply gehad van support, het was een technisch probleem, probeer nu nog eens. Opnieuw gecheckt, geen verschil te zien. Hopelijk niet nog eens 6 dagen wachten.

Edit: het was mijn eigen fout, gpg mails decoding probleem met = teken -_-

[ Voor 4% gewijzigd door nieternie op 06-01-2025 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:49

Muzzy

Aan het dieken

Taro schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:05:
Ik heb daarnet toch 50% maar verkocht. Wachten op de volgende dip.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ByteMe_ schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:32:
Wie weet gaan we niet eens meer door de 100k. Je hoort tops van 150-500k, maar nog steeds niks door de 100 meer gehaald _O-
Mjah, de vorige run ging Bitcoin tussendoor ook nog even van +-66k naar 28k en daarna weer naar 69k. Zelf zie ik een >200k deze run niet gebeuren aangezien de tijd opraakt. De run is eerder dan anders gestart door de ETF's, dus zou de top mogelijk ook iets eerder dan anders bereikt kunnen worden. Heb zelf 148k voorspeld, dat zie ik richting mei evt. nog wel gebeuren, maar heel veel meer verwacht ik niet als ik ETH en de alts nu al dergelijke sprongen zie maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Muzzy schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:36:
[...]

Ik heb daarnet toch 50% maar verkocht. Wachten op de volgende dip.
De hoeveelheid PAAL is hier 1/40e van de hoeveelheid Bitcoin, dat ga ik tussendoor niet proberen te timen. HODL, of winst nemen en uitstappen, maar ermee traden in een bullrun is erg lastig. Als je de dip mist...

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Bedankt voor alle positieve reacties O+

On a funny note: we liggen nu in bed en vrouwlief klaagt dat ze "You got to pump it up!" niet meer uit haar hoofd krijgt _O-

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Guere schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:42:

On a funny note: we liggen nu in bed en vrouwlief klaagt dat ze "You got to pump it up!" niet meer uit haar hoofd krijgt _O-
Take the hint Guere :7

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Aan het werk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:23

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28

laatste keer voor vandaag, pak het op!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gwIgwkPuBPy5E_XqP8OLeSNNHdM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/b81DkuSUhDkypci8iy24YMEX.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:49

Muzzy

Aan het dieken

Taro schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:41:
[...]

De hoeveelheid PAAL is hier 1/40e van de hoeveelheid Bitcoin, dat ga ik tussendoor niet proberen te timen. HODL, of winst nemen en uitstappen, maar ermee traden in een bullrun is erg lastig. Als je de dip mist...
.

[ Voor 13% gewijzigd door Muzzy op 06-01-2025 07:15 ]

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:54:
[...]

laatste keer voor vandaag, pak het op!
[Afbeelding]
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde voordat het filmpje verscheen.

@Guere was de hele middag druk bezig met editen en pumpen.... z'n vrouw heeft er ook genoeg van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
98.5k.. maandag over een uur. 100k incoming

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Aeronaut schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:56:
98.5k.. maandag over een uur. 100k incoming
Als we door de $100k schieten dan kan het wel eens rap gaan tot de nieuwe ATH.

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• Don Guacamole

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8TC826NvDYIOD_A6V7tnTMpIOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iQnhQJRg0jtwj3IdPkDD6mYe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

98 en een beetje voor deze week. Ik ben benieud naar volgende week.

+$10k is niet heel raar
+$20k is een beetje overdreven
-$10k kan ook zomaar
-$5k zou ook goed passen

Mooi die volletietentijd bij BTC!

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 05-01-2025 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Hang je al met de vinger boven de sell knop @YES?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
morgen boven de $100k!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Ik verwacht 110K al voor 0500 vannacht, BTC 100% forever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Die TRUMP coin gaat wel lekker 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 19:02
gebruikershaes schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:30:
Die TRUMP coin gaat wel lekker 🥳
Hopelijk heb je de juiste 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QttHcJ2i_ev0A9GREZTlI-zbkLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ysxFyBMHm7HbcGSjnlFDyWPq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Geen idee, deze vaagcoin op MEXC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WO6XNxwiVGU4Xn0jxRO9-9Zwg6Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pUin2Bye55brFCabjgi8gK4H.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Damn, morgen toch maar even een accountje aanmaken op Mecx. Ik heb heel Butthole gemist! Was puur vanwege dat je kunt zeggen "ik heb X verdiend met Butthole" het al waard geweest!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
Specy schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:38:
Damn, morgen toch maar even een accountje aanmaken op Mecx. Ik heb heel Butthole gemist! Was puur vanwege dat je kunt zeggen "ik heb X verdiend met Butthole" het al waard geweest!
Je kan ook voor inflatable buttplug gaan.
Ook op mexc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
Je hebt ook buttplug. Kan die meteen in je hole

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
gebruikershaes schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:39:
Je hebt ook buttplug. Kan die meteen in je hole
_O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PAAL inmiddels ook op +23% vandaag, nice.

Morgen weer aan het werk, dat wordt ff wennen.... Trusten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
Prime gaat ook lekker, heb hem zelf niet meer. Maar holders gefeliciteerd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Specy
Owieeee. Net bijna een hartaanval gekregen. Fuck die Electrum-interface. Per ongeluk een hele bitcoin naar Mexc gestuurd zonder eerst te testen. Maar ik zie dat 'ie binnen is. Poeh!!!!!!!!

Note to self: Niet 's avonds als je moe bent even snel wat crypto versturen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gebruikershaes
Nou hup. Gelijk die hele coin in de butthole

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Mr Ronman schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:53:
Prime gaat ook lekker, heb hem zelf niet meer. Maar holders gefeliciteerd
Prime is een beest idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
gebruikershaes schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:57:
Dus de buttplug eruit voor je iets verstuurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
gebruikershaes schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:57:
Hij staat nog op "Depositing", geen idee hoe lang dat duurt. Zo even instappen, wel met ietsje minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Specy schreef op maandag 6 januari 2025 @ 00:00:
[...]

Hij staat nog op "Depositing", geen idee hoe lang dat duurt. Zo even instappen, wel met ietsje minder :)
Als ik withdraw van obscure exchanges als MEXC doe ik dat vaak wel in kleine stukjes. Maar ik moet zeggen dat ze me nog nooit genaaid hebben, werkt altijd

Ik zou wel effe zorgen dat je netjes verified bent, qua kyc, just in case

[ Voor 9% gewijzigd door Mr Ronman op 06-01-2025 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Mr Ronman schreef op maandag 6 januari 2025 @ 00:03:
[...]

Als ik withdraw van obscure exchanges als MEXC doe ik dat vaak wel in kleine stukjes. Maar ik moet zeggen dat ze me nog nooit genaaid hebben, werkt altijd

Ik zou wel effe zorgen dat je netjes verified bent, qua kyc, just in case
Ja ik werk normaal gesproken altijd in kleine stapjes. Alleen de interface die ik gebruikte om te storten werkt in milli-bitcoins en in het verleden (jaren terug) was dat altijd weinig, dus niet goed nagedacht bij het aantal nullen. 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:49

tomtom901

Moderator General Chat
Nice, we movin’

PS. Baby’s met doorkomende tandjes bzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Yup net even rond de 99.5 USD, nu weer wat lager. Weer > 100K vannacht?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
tomtom901 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 03:13:
Nice, we movin’

Dreumes met nu verlatingsangst hier :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:56
tomtom901 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 03:13:
Nice, we movin’

Osanit. Van 1btc kun je heeel veel kopen 😆

Wen 100k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
keanu_ schreef op maandag 6 januari 2025 @ 03:46:
[...]

Been there… nu beiden boven de 3.5 jaar, scheelt al een hoop, maar nog steeds coffee is your best friend 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
keanu_ schreef op maandag 6 januari 2025 @ 03:46:
[...]

herkenbaar, maar pas op, voordat je het weet slaapt je partner bij je kinderen, waak daarvoor want dat wil je eigenlijk voorkomen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
Goedemorgen deze morgen,
LFG!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:37
die 100k gaat wel gebeuren straks. Nu is vooral de vraag, gaan we in 1x door de 101-102k zone. Zou lekker zijn

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
100k vandaag 🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Taro schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:41:
PAAL inmiddels ook op +23% vandaag, nice.

Morgen weer aan het werk, dat wordt ff wennen.... Trusten!
Succes , ook weer on za way zu office na twee weken lamballen. #valttegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:52

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:13:
Hang je al met de vinger boven de sell knop @YES?
Waarom zou ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Pff wat loopt die Injective al te vlammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Kol Nedra schreef op maandag 6 januari 2025 @ 06:24:
[...]

herkenbaar, maar pas op, voordat je het weet slaapt je partner bij je kinderen, waak daarvoor want dat wil je eigenlijk voorkomen
Ja dat gaat niet gebeuren. Zowel ons dochtertje niet in ons bed en wij niet (te) lang bij haar ;).
Waarschijnlijk veel indrukken gehad van Dikkie Dik 2 :P

Anyway, on topic: wen alt season?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Bijna bij 100k, go BTC. 🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04

Oh no here we go again. Was ook zo'n succes bij Luna en Celsius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b19_oKgoDHcplCJPUWU5MGR4e7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F5D8WUnxRnl2wup3VfmzHuRT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Mooi moment om een fluff SEI te pakken , ook oversold atm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQoo1U9thw0CiJ45UKS_39sy7KE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7H0FbcPN5QcquwpudwUyV8gm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
kbuntu schreef op maandag 6 januari 2025 @ 06:40:
Pff wat loopt die Injective al te vlammen
Vergeet ook het ecosysteem van INJ niet. Staan nog wat lowcaps memes en DEX die m.i. nog wel wat easy upside hebben (bijv. Dojo, KIRA, NINJA) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:56
Prime ook op weg naar boven. ADA wil maar niet door de 1,10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Boinkie schreef op maandag 6 januari 2025 @ 07:43:
Prime ook op weg naar boven. ADA wil maar niet door de 1,10
Zijn de verwachtingen voor ADA niet al geruime tijd veels te hoog?
Pagina: 1 ... 153 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!