“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oké.zwembroek schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 12:59:
[...]
Hou toch op man. Mijn zwager is net terug uit de afkickkliniek in Afrika. En zo ken ik er meer. Dus ga mij niet vertellen wat ik moet doen alsof ik onwetend ben.
Kerst is voorbij hè, 2025 wordt het jaar van WO3
WO3 is al begonnen in de SC. Jammer dit. 13 uur volgehouden in 2025Deman23 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:16:
[...]
Kerst is voorbij hè, 2025 wordt het jaar van WO3
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Nieuw record?Aeronaut schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:21:
[...]
WO3 is al begonnen in de SC. Jammer dit. 13 uur volgehouden in 2025
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Uiteindelijk kan alles leiden tot verslaving. Sommige mensen gebruiken drugs en/of drank, een ander rookt. Er zijn ook mensen die ziekelijk geld verzamelen najagen als levensdoel, eenmaal een doel behaald diep ongelukkig. Of mensen die niet meer gelukkig kunnen zijn zonder internet. Zelfs sporten kan een verslaving worden.
Gamen, sex, eten, gokken, internet, smartphone, hebzucht, materialisme, werk, noem maar op. Overal ligt verslaving en ongezonde afhankelijkheid op de loer.
Met als onderliggende reden het menselijk brein dat geprogrammeerd en gewend raakt om fijne en bevredigende stofjes uit de handelingen of middelen te halen. Sommige verslavingen kun je prima functioneel mee leven, andere verslavingen zijn zeer destructief voor je kwaliteit van leven en directe omgeving.
Uiteindelijk heeft iedereen in meer of mindere mate zijn guilty pleasures. Op het eerste gezicht zo verschillend maar uiteindelijk ook zo gelijk.
Oordeel dus vooral niet te snel over elkaar en besef dat het iedereen in meer of mindere mate kan overkomen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Laurens heeft een duimpjes-geven-verslaving.FrambozenTaart schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:29:
Ja jongens, zo is het leven. De 1 verliest zichzelf in de drank, de ander in gure internet munten. Of een combi van beide.
Uiteindelijk kan alles leiden tot verslaving. Sommige mensen gebruiken drugs en/of drank, een ander rookt. Er zijn ook mensen die ziekelijk geld verzamelen najagen als levensdoel, eenmaal een doel behaald diep ongelukkig. Of mensen die niet meer gelukkig kunnen zijn zonder internet. Zelfs sporten kan een verslaving worden.
Gamen, sex, eten, gokken, internet, smartphone, hebzucht, materialisme, werk, noem maar op. Overal ligt verslaving en ongezonde afhankelijkheid op de loer.
Met als onderliggende reden het menselijk brein dat geprogrammeerd en gewend raakt om fijne en bevredigende stofjes uit de handelingen of middelen te halen. Sommige verslavingen kun je prima functioneel mee leven, andere verslavingen zijn zeer destructief voor je kwaliteit van leven en directe omgeving.
Uiteindelijk heeft iedereen in meer of mindere mate zijn guilty pleasures. Op het eerste gezicht zo verschillend maar uiteindelijk ook zo gelijk.
Oordeel dus vooral niet te snel over elkaar en besef dat het iedereen in meer of mindere mate kan overkomen.
Je vergeet de ergste verslaving, GoT Crypto Slowchat.FrambozenTaart schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:29:
Ja jongens, zo is het leven. De 1 verliest zichzelf in de drank, de ander in gure internet munten. Of een combi van beide.
Softie.Oordeel dus vooral niet te snel over elkaar
JunkAlpina schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:35:
De screenshots zijn genomen.
Tijd voor een kaasplankje.
Moet zeggen dat ik van een plakje jong belegen nog niet zo getript heb als van (milde) truffels, ben benieuwd hoeveel kaas ik daarvoor moet nemen.gebruikershaes schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:42:
Kaas doet hetzelfde in je brein als drugs. Dus ja verslaafd.
Mijn ervaring is dat 69 kilo jong belegen je dingen laat ervaren die de grenzen van dit universum voorbij gaan.YES schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:43:
[...]
Moet zeggen dat ik van een plakje jong belegen nog niet zo getript heb als van (milde) truffels, ben benieuwd hoeveel kaas ik daarvoor moet nemen.
Niet alleen spiritueel maar ook lichamelijk.
Ik slechts 421 eur winst en ben er uit (verkocht op 0.394). Heb die 421 in BTC gestopt. Mooi begin van het jaar.gebruikershaes schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:15:
Toch snel nog ff 1k gepakt op KEKIUS. Mooie nieuwjaarsbonus. Proost!
Dus ook je belastingaangifte niet laten slingeren ;-)
Ook van toepassing voor degenen die niet zo bang voor boormachines zijn, maar wel digitale hygiëne waarderen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
USB stick? Nog suggesties?Wiley99 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:51:
Voor de boorvrezers: bedenk ook even waar je je screenshots en spreadsheets veilig opslaat, zeker als je ook een passphrase voor plausible deniability gebruikt. De belastingdienst mag het weten, maar je wil niet dat je boorgast makkelijk of toevallig ziet dat er nog andere wallets zijn met de serieuze getallen als je op je computertje je walletsoftware zoekt.
Ook van toepassing voor degenen die niet zo bang voor boormachines zijn, maar wel digitale hygiëne waarderen.
FrambozenTaart schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:29:
:strip_exif()/f/image/FRSHhA61UPbQM6xBPo7eYqn3.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik snap m hoor. Maar vertrouw jij de belastingdienst volledig? Ik niet, zitten ook serieus wat ratjes tussen me dunkt. Maar goed volg de gemiddelde Porsche en je weet ook dat er geld zit dus allemaal relatief.Wiley99 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:51:
Voor de boorvrezers: bedenk ook even waar je je screenshots en spreadsheets veilig opslaat, zeker als je ook een passphrase voor plausible deniability gebruikt. De belastingdienst mag het weten, maar je wil niet dat je boorgast makkelijk of toevallig ziet dat er nog andere wallets zijn met de serieuze getallen als je op je computertje je walletsoftware zoekt.
Mag weg
[ Voor 96% gewijzigd door YES op 01-01-2025 14:08 ]
ik heb het niet gelezen, kun je het herhalen wat er stond? misschien helpt het met het wegkalken in je geheugenWispe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:13:
[...]
Ik heb het gelezen en het kan niet uit mijn geheugen worden weggepoetst.
Ja was best heftig hè. Succes met de verwerking.Wispe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:13:
[...]
Nee, had je maar op tijd moeten zijn met lezen. Nu moet je op de blaren zitten.Aeronaut schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:13:
[...]
ik heb het niet gelezen, kun je het herhalen wat er stond? misschien helpt het met het wegkalken in je geheugen
Wispe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:13:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dRGUT1qjo9qSiGKuFnSeqn3e.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Je moet hem eerst goed laten rijpen dat er wat truffels op ontstaan.YES schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:43:
[...]
Moet zeggen dat ik van een plakje jong belegen nog niet zo getript heb als van (milde) truffels, ben benieuwd hoeveel kaas ik daarvoor moet nemen.

Ik had ook nog mijn account verwijderd, pas begonnen ergens in maart en dan wordt je ook nog degene met de meeste likes ondanks dat je gewoon maar wat shitpost...
The Tweakers system is broken, man.
Herken ik heel erg.. zelf drink ik (ook) 6 a 7dagen per week te veel, en wil daar ook dit jaar aan gaan werken.
Insert hopiumPinsa schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:26:
Wat gaan de Yanks zo doen
Ik stem voor kopen! Misschien even de bewustwording dat ondanks wat sell offs BTC overeind blijft en dat het besef dat hij eigenlijk nog heel laag staat, omdat we natuurlijk de parabolische stijging nog moeten krijgen
Verwacht nog wel een correctie maar of die nu al gaat plaats vinden is de vraag, morgen donderdagkbuntu schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:43:
[...]
Insert hopium
Ik stem voor kopen! Misschien even de bewustwording dat ondanks wat sell offs BTC overeind blijft en dat het besef dat hij eigenlijk nog heel laag staat, omdat we natuurlijk de parabolische stijging nog moeten krijgen
“Kaas is dus een soort zuivelcrack,” zegt Dr. Barnard. “Je hersenen reageren hetzelfde op caseïne als op andere drugs. Caseïne komt voor in alle zuivelproducten, maar vooral in kaas. Telkens als je een nieuw stukje kaas naar binnen werkt, moet je deze stof afbreken,” legt Dr. Barnard uit.YES schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 13:43:
[...]
Vanaf nu heet het bij ons thuis jong belegen zuivelcrack.
[ Voor 5% gewijzigd door gebruikershaes op 01-01-2025 14:47 ]
#Altcoins broke out and retested the major trendline while destroying all leverage in the process.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 30 december 2024
Funding completely reset, sentiment down the shitter -- and a chart that looks like this.
Very bullish for 2025. pic.twitter.com/muMoGb5HzS
#Altcoins Set to Explode 🚀
— Titan of Crypto (@Washigorira) 28 december 2024
Just a little more patience, folks.
The grand finale is just around the corner. pic.twitter.com/THUfopchSE
Zuivelcrack.gebruikershaes schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:46:
[...]
“Kaas is dus een soort zuivelcrack,” zegt Dr. Barnard. “Je hersenen reageren hetzelfde op caseïne als op andere drugs. Caseïne komt voor in alle zuivelproducten, maar vooral in kaas. Telkens als je een nieuw stukje kaas naar binnen werkt, moet je deze stof afbreken,” legt Dr. Barnard uit.
Gisteravond kwam bij een spelletje het woord "bedorven uiervocht" voorbij en telkens als mijn zintuigen aan gaan op kaas dan komt die benaming me weer lastigvallen🤣
Deed ik vroeger ook. En in weekend vaak ongekend veel. Sinds 5 a 6 jaar eigenlijk alleen nog naar als er wat bijzonders is. Oudjaar, motorweekend met vrienden, TT assen. Iig dus niet meer zomaar thuis. Dus ook aardig veel weekenden dat ik niets drink. Stuk beter zo.Lentehoofdje schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:40:
Wel bijzonder te lezen dat ook hier alcohol zo'n ding is.
Herken ik heel erg.. zelf drink ik (ook) 6 a 7dagen per week te veel, en wil daar ook dit jaar aan gaan werken.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zuivelcrack is nu al mijn woord van het jaar 2025. Wat een mooi woordgebruikershaes schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:46:
[...]
“Kaas is dus een soort zuivelcrack,” zegt Dr. Barnard. “Je hersenen reageren hetzelfde op caseïne als op andere drugs. Caseïne komt voor in alle zuivelproducten, maar vooral in kaas. Telkens als je een nieuw stukje kaas naar binnen werkt, moet je deze stof afbreken,” legt Dr. Barnard uit.
Heb 2 maand terug een vriend begraven van begin 30. Alcohol is vergif, je ziet iemand langzaam afglijden en er is bar weinig aan te doen als iemand zelf niet mee wil werken. Werk weg, vrouw weg en uiteindelijk leven weg.anti elppa schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:07:
[...]
Deed ik vroeger ook. En in weekend vaak ongekend veel. Sinds 5 a 6 jaar eigenlijk alleen nog naar als er wat bijzonders is. Oudjaar, motorweekend met vrienden, TT assen. Iig dus niet meer zomaar thuis. Dus ook aardig veel weekenden dat ik niets drink. Stuk beter zo.
Heeft voor mij ook het "gewoonte drinken" er uit gehaalt en het teruggebracht naar gelegenheden.
Balen man!! Heb ook iemand heel dichtbij die al lang met een verslaving worstelt.WarsemaW schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:15:
[...]
Heb 2 maand terug een vriend begraven van begin 30. Alcohol is vergif, je ziet iemand langzaam afglijden en er is bar weinig aan te doen als iemand zelf niet mee wil werken. Werk weg, vrouw weg en uiteindelijk leven weg.
Heeft voor mij ook het "gewoonte drinken" er uit gehaalt en het teruggebracht naar gelegenheden.
Voor mij is er nog een andere reden en dat is mijn autoimmuun ziekte. Sinds ik veel meer op mijn voeding ben gaan letten en dus ook gigantisch veel minder drink heb ik minder medicijnen nodig en minder terugvallen.
Dat is een erg fijne voor de motivatie zeg maar.
Ja, dat is wel een hele concrete stok achter de deur man. Heftige dingen... hopen dat jouw kennis er vanaf komt, dit traject gun ik niemand.anti elppa schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:21:
[...]
Balen man!! Heb ook iemand heel dichtbij die al lang met een verslaving worstelt.
Voor mij is er nog een andere reden en dat is mijn autoimmuun ziekte. Sinds ik veel meer op mijn voeding ben gaan letten en dus ook gigantisch veel minder drink heb ik minder medicijnen nodig en minder terugvallen.
@FrambozenTaart is het jaar alweer goed begonnen met het verzamelen van duimpjes. Volgend jaar weer bovenaan? Maar pas op voor @Guere
Zelf geen geweldige jeugd gehad en uiteindelijk heeft ze de harddrugs kunnen stopzetten.
Dit werd vervangen door alcohol en heeft ze ook jaren gedaan. Ze ging ook vaak weer op tijd als ze nog 'dingen' moest doen (drinken dus).
Nu heeft ze medicatie zodat ze niet kan drinken zonder ziek te worden. Maar af en toe slikt ze de medicatie ook ff niet (iets van 2 weken) zodat ze ff een avondje kan zuipen.
Best bizar
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt in relatie tot mijn post. Belastingontduiken is niet de (mijn) bedoeling dus hen zul je het moeten vertellen. Je hebt geen invloed op het personeelsbeleid van organisaties behalve als je zelf de tent leidt. Geldt ook, misschien nog wel meer, voor banken (Bunqverhalen bekend?).Alpina schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:01:
[...]
Ik snap m hoor. Maar vertrouw jij de belastingdienst volledig? Ik niet, zitten ook serieus wat ratjes tussen me dunkt.
Een deel van het plezier in het leven is je druk maken om dingen waar je wèl invloed op hebt en een stuk minder om dingen waar je geen invloed op hebt of waarvoor je de moed / zin niet voor kan opbrengen om invloed erop te gaan hebben.
Niet persé, tenzij versleuteld en je 'm net zo goed weet op te bergen als je hw wallets, op een andere plek een kopietje bewaart en ervoor zorgt dat die ook up-to-date-blijft...
Ik zou ze in elk geval niet in je Google/Apple photos maken of bewaren, maar op een versleutelde (lokale) ssd (in je computer / laptop) waar je ook goede (versleutelde) back-ups van maakt.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gelukkig nieuwjaar all
Wat gebruiken jullie dan voor platform om in Kekius te handelen? Want op Bitvavo is deze bijvoorbeeld niet te vinden.
Eens kijken wat deze geitenbende ons dit jaar gaat brengen. En vergeet vooral niet om je winst te pakken, want anders moeten we weer allemaal van die zenuwachtige, treurige posts lezen dat mensen al hun geld kwijt zijn geraakt omdat ze in een gure memecoin hebben geïnvesteerd die grote gains beloofde. Zoals de informatieve topic start van @Taro ook zegt: "Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!"
En als je het helemaal makkelijk voor jezelf wil maken, doe gewoon een DCA in Bitcoin. Dan hoef je alleen maar een beetje achterover te hangen en te hodlen.
Wat dat betreft had ene Jaapio ooit eens deze informatieve flowchart gemaakt:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUo6DPBJvnEASkFHJOX0Xxni.jpg?f=user_large)
Shikata ga nai.
Not me.... Ik keek van afstand deze rondeSilent Thunder schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:48:
[...]
Wat gebruiken jullie dan voor platform om in Kekius te handelen? Want op Bitvavo is deze bijvoorbeeld niet te vinden.
:strip_exif()/f/image/yjXaPsSXL5aTBoOuGSsNS0sX.jpg?f=fotoalbum_large)
https://dexscreener.com/s...c85sezh92zsg8arullw8bc4lh
https://www.mexc.com/exchange/KEKIUS_USDT
[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 01-01-2025 15:55 ]
Dat is een vrij overzichtelijke kaart jaShinobi-vs-Gast schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:48:
Wat dat betreft had ene Jaapio ooit eens deze informatie flowchart gemaakt:
[Afbeelding]
Mexc, hier kun je kekius ook met leverage traden, kun je lekker rekt gaan 💥Silent Thunder schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:48:
[...]
Hahah die wat ik op Sol had is weer down, ik baal er wel van maar er komen wel weer kansen voorbijGipsy King schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:44:
Wat een musk drek....
[Afbeelding]
@Pinsa
Dat wordt slecht slapen
In plaats van vuurwerk afsteken beter deze kunnen kopenGipsy King schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:44:
Wat een musk drek....
[Afbeelding]
@Pinsa
Dat wordt slecht slapen
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Phantomwallet be awareSilent Thunder schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:48:
[...]
Thnx voor je support!Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:48:
Nog de beste wensen allemaal. Samen met @24c en @Laurens1970 sta ik weer klaar om de nodige posts van duimpjes te voorzien.![]()
Eens kijken wat deze geitenbende ons dit jaar gaat brengen. En vergeet vooral niet om je winst te pakken, want anders moeten we weer allemaal van die zenuwachtige, treurige posts lezen dat mensen al hun geld kwijt zijn geraakt omdat ze in een gure memecoin hebben geïnvesteerd die grote gains beloofde. Zoals de informatieve topic start van @Taro ook zegt: "Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!"![]()
En als je het helemaal makkelijk voor jezelf wil maken, doe gewoon een DCA in Bitcoin. Dan hoef je alleen maar een beetje achterover te hangen en te hodlen.
Wat dat betreft had ene Jaapio ooit eens deze informatieve flowchart gemaakt:
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja bekend, GGD lek ook… belastingontduiking gaat wat ver maar ik vertrouw sommige instanties voor geen meter. Kan je thuis nog zo voorzichtig te werk gaan…Wiley99 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:35:
[...]
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt in relatie tot mijn post. Belastingontduiken is niet de (mijn) bedoeling dus hen zul je het moeten vertellen. Je hebt geen invloed op het personeelsbeleid van organisaties behalve als je zelf de tent leidt. Geldt ook, misschien nog wel meer, voor banken (Bunqverhalen bekend?).
Een deel van het plezier in het leven is je druk maken om dingen waar je wèl invloed op hebt en een stuk minder om dingen waar je geen invloed op hebt of waarvoor je de moed / zin niet voor kan opbrengen om invloed erop te gaan hebben.
[...]
Niet persé, tenzij versleuteld en je 'm net zo goed weet op te bergen als je hw wallets, op een andere plek een kopietje bewaart en ervoor zorgt dat die ook up-to-date-blijft...
Ik zou ze in elk geval niet in je Google/Apple photos maken of bewaren, maar op een versleutelde (lokale) ssd (in je computer / laptop) waar je ook goede (versleutelde) back-ups van maakt.
Maar inderdaad, heb je verder toch geen invloed op.
Wat mij betreft staat @Guere voor afgelopen jaar gewoon op 1, legendarische memesAlterBridge schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:29:
De beste wensen allemaal! Dat we in 2025 maar weer veel plezier mogen beleven aan de slowchat. En van ons crypto winsten natuurlijk!
@FrambozenTaart is het jaar alweer goed begonnen met het verzamelen van duimpjes. Volgend jaar weer bovenaan? Maar pas op voor @Guere!
1 van mijn goede voornemens is ook wat minder actief te zijn, niet persé de slowchat of Tweakers, maar in het algeheel wat minder bezig op de telefoon. Heb voor aankomend jaar wat renovatie plannen in huis, de bijkeuken gaat op de schop, ga de trappen opknappen en ik wil ook de TV gaan ophangen met een soort voorzetwand die uitkomt op een zwevend TV meubel. Dan misschien nog een nieuwe vloer in de woonkamer en alles verven.
Natuurlijk blijf ik wel gewoon aanwezig maar ga proberen alles iets gebalanceerder in te delen.
Een MEXC accountje aanmaken is slim als je fee's op ERC20/ETH wil besparen, voor SOL tokens vallen de fee's wel mee, maar dan is MEXC vaak ook nog wel snel met de listings (delistings doen ze overigens ook heb ik ervarenSilent Thunder schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:48:
[...]

Ik vertrouwde ze een tijd lang nog niet voldoende, maar ben eigenlijk wel tevreden en durf er steeds meer te stallen, totdat ze natuurlijk de eerste fuck-up maken... Dus blijf wel voorzichtig.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Er is al een dikke stijging geweest. Zorgen dat je voor het einde van deze bullrun verkocht hebt(en al helemaal als je pas hebt gekocht).Silent Thunder schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 16:11:
Voor mij persoonlijk is het gewoon komende maanden / jaar vasthouden aan Ripple totdat deze een significante stijging laat zien, mocht dat gebeuren dan
Off-topicanti elppa schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 15:21:
[...]
Balen man!! Heb ook iemand heel dichtbij die al lang met een verslaving worstelt.
Onderzoek low carb en zeker carnivore leefstijl veel voorbeelden van totaal medicijn vrij in context auto immuun. Ik doe carnivoor de voordelen zijn enorm.
Oke, en je kunt ook gemakkelijk via ideal storten en opnemen?Taro schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 16:23:
[...]
Een MEXC accountje aanmaken is slim als je fee's op ERC20/ETH wil besparen, voor SOL tokens vallen de fee's wel mee, maar dan is MEXC vaak ook nog wel snel met de listings (delistings doen ze overigens ook heb ik ervaren).
Ik vertrouwde ze een tijd lang nog niet voldoende, maar ben eigenlijk wel tevreden en durf er steeds meer te stallen, totdat ze natuurlijk de eerste fuck-up maken... Dus blijf wel voorzichtig.
iDeal niet, SEPA wel. Ik stap tegenwoordig altijd via ByBit in, dat werkt het makkelijkst aangezien ik toch meerdere keren per week de ByBit Card al aanvul en daarna versturen.Silent Thunder schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 16:42:
[...]
Oke, en je kunt ook gemakkelijk via ideal storten en opnemen?
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 01-01-2025 16:45 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Grappig. Ik eet juist amper dierlijke producten. Op soms ei en kaas na. Jou dieet ook geprobeerd 7 jaar terug. Was een shitshow (letterlijk en figuurlijk). Sinds 2019 geen vlees, yoghurt, kwark etc meer gegeten en meestal maar 1 opvlamming per 1,5 jaar en alleen lichte medicijnen. Bloedbeeld is ook 100x beter.EnderQ schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 16:29:
[...]
Off-topic
Onderzoek low carb en zeker carnivore leefstijl veel voorbeelden van totaal medicijn vrij in context auto immuun. Ik doe carnivoor de voordelen zijn enorm.
Wat bedoel je precies?knakworst schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:16:
Smerige XRP. Gelukkig alle screenprints al gemaakt.
Hoezo smerig? 💰knakworst schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:16:
Smerige XRP. Gelukkig alle screenprints al gemaakt.
[ Voor 49% gewijzigd door Cougar op 01-01-2025 17:25 ]
XRP is scam.
En screenprints: voor de belastingen box 3. Scheelt weer, iedere duizend euro vermogen is zomaar 20 euro netto belasting in 2025 aangifte.
Heb zelf een fluf btc omgewisseld en gaat op een goed moment weer terug naar btc.
:strip_exif()/f/image/AJs6nbBEphQzfafZwyvLVoBz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door knakworst op 01-01-2025 17:36 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption

misschien vanaf nu beetje meer up omdat ByBit rewards nu drastisch omlaag gegaan is? (2% nu voor een x bedrag max per maand)
nothing stops this train
gewoon standaard shitcoin. gaat ook gewoon -99% binnen een uur
Investeer geen geld meer in die scam. Die CEO moet opgenomen worden in een gesticht.Kol Nedra schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:45:
ff niet naar PLU gekeken![]()
misschien vanaf nu beetje meer up omdat ByBit rewards nu drastisch omlaag gegaan is? (2% nu voor een x bedrag max per maand)
Ja, eens. Plutus niks meer mee doen. Claimen wat je kan en daarna wegwezen. De vraag is inderdaad, welke kaart gaan "we" vanaf vandaag dan gebruiken...?knakworst schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:52:
[...]
Investeer geen geld meer in die scam. Die CEO moet opgenomen worden in een gesticht.
Pump en dump van ongkeende proporties straks, nu nog even de retail lokken.anti elppa schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:49:
[...]
gewoon standaard shitcoin. gaat ook gewoon -99% binnen een uur
In NL naar 0 sinds 30/12Kol Nedra schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:45:
ff niet naar PLU gekeken![]()
Als de grote Exchanges het listen kan de fun beginnen. Ik heb alvast een klein graantje meegepikt. Too easy zo.tomtom901 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:56:
[...]
Pump en dump van ongkeende proporties straks, nu nog even de retail lokken.
Ik hoop niet teveel, want die zooi moet naar ZERO en dat gun ik iedereen die erin zit.gebruikershaes schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:57:
[...]
Als de grote Exchanges het listen kan de fun beginnen. Ik heb alvast een klein graantje meegepikt. Too easy zo.
@anti elppa heb je je eerste sticker/ stempel al uitgedeeld dit jaar? Anders is bovenstaande post m.i. uitstekend geschikt daarvoor!tomtom901 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:59:
[...]
Ik hoop niet teveel, want die zooi moet naar ZERO en dat gun ik iedereen die erin zit.
Stack Sats
Wat hebben ze je misdaan?tomtom901 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:59:
[...]
Ik hoop niet teveel, want die zooi moet naar ZERO en dat gun ik iedereen die erin zit.
tomtom901 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:59:
[...]
:strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large)
Dit soort ordinaire pump en dumps en zeker als die effing Elon erin zit vind ik het grote probleem van de crypto space en waardoor het hele ecosysteem gewoon verziekt is. Je kan toch niet je naam op X veranderen en dan zo'n run triggeren, hou op met me.
Amen. Ik kan die fracking Elon ook niet meer verdragen. Wat een lul. Hij en/of z'n buddies hadden zeker (nog meer) geld nodig ofzo, dus dan meer weer even een of andere coin shillen. What an absolute unit of an arsehole.tomtom901 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 18:04:
[...]
Dit soort ordinaire pump en dumps en zeker als die effing Elon erin zit vind ik het grote probleem van de crypto space en waardoor het hele ecosysteem gewoon verziekt is. Je kan toch niet je naam op X veranderen en dan zo'n run triggeren, hou op met me.
Oh ja, iedereen nog een gelukkige rotatie rondom de zon!
[ Voor 13% gewijzigd door Gelukszoekr op 01-01-2025 18:11 ]
grote kans ook dat er wel weer een onderzoek naar hem komt na deze actietomtom901 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 18:04:
[...]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!