Het grote Leapmotor T03 topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

  • db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-06 12:26
pacod schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 10:45:
[...]


Heel erg bedankt! Ik had die Homeknop helemaal over het hoofd gezien, maar dat werkt perfect! :) Overigens, hoe laat je de onderste balk staan? Is dat ergens in het HomeKit menu te vinden?
Klopt, moet je even je carlinkit connecten zonder een actieve telefoon, dan kom je in dat menu

  • pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:17
db I Delirium schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:23:
[...]

Klopt, moet je even je carlinkit connecten zonder een actieve telefoon, dan kom je in dat menu
Die had ik al gevonden en zie nu ook dat de onderste balk blijft staan. Had trouwens nog niks aangepast in het Carlinkit menu hiervoor, maar zal wel goed zijn :)

  • stayfocussed
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:13
pacod schreef op maandag 13 april 2026 @ 14:42:
[...]


Je moet via wifi verbinding zien te krijgen met Carlinkit. Het ip dat ik hiervoor moest gebruiken was 192.168.43.1 maar dat kan verschillen. Hier heb je een menu. Ik heb zelf de software hier gedowngrade. En even later verscheen alsnog de autokit installatie popup. Deze heb ik geinstalleerd en daarna heb ik alsnog de carlinkit firmware geupgrade. Je kan ook een zogenaamde floating ball kiezen in het menu om heen en weer te switchen.
Het probleem is dat ik geen draadloze dongle heb maar een bekabelde. Dus de dongle maakt verbinding doormiddel van een kabel en heeft dus geen WiFi. Enig idee hoe ik via de bekabelde aansluiting in het menu kom?

  • pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:17
stayfocussed schreef op woensdag 15 april 2026 @ 20:10:
[...]


Het probleem is dat ik geen draadloze dongle heb maar een bekabelde. Dus de dongle maakt verbinding doormiddel van een kabel en heeft dus geen WiFi. Enig idee hoe ik via de bekabelde aansluiting in het menu kom?
Mijn dongle werkt draadloos niet maar heeft wel een wifi signaal. Welk type heb jij dan?

  • stayfocussed
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:13
pacod schreef op donderdag 16 april 2026 @ 08:45:
[...]


Mijn dongle werkt draadloos niet maar heeft wel een wifi signaal. Welk type heb jij dan?
Ik heb een CPC200-CCPM bij de auto geleverd gekregen.

Jij hebt de dongle aangesloten in de auto en dan zie je dus een extra Wifi netwerk tussen je lijst staan als ik het goed begrijp? Mag ik vragen hoe deze is genoemd?

[ Voor 24% gewijzigd door stayfocussed op 16-04-2026 14:32 ]


  • pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:17
stayfocussed schreef op donderdag 16 april 2026 @ 14:29:
[...]

Ik heb een CPC200-CCPM bij de auto geleverd gekregen.

Jij hebt de dongle aangesloten in de auto en dan zie je dus een extra Wifi netwerk tussen je lijst staan als ik het goed begrijp? Mag ik vragen hoe deze is genoemd?
Ik heb zelf deze en het wifi kanaal waar ik verbinding mee heb gemaakt begint met autokit en vervolgens een nummer. Via de wifi verbinding kwam ik achter het ip adres waar ik naar toe moest in de browser. Hier heb je het menu
https://a.aliexpress.com/_Ex1eoCq


Ik heb de niet draadloze variant blijkbaar :)

Maar om in het menu te komen werkt hetzelfde:

Bij de CCPM werkt dit precies hetzelfde:
1. Zorg dat de dongle in de USB-poort van de auto zit en dat de Autokit-app op het scherm open staat.
2. Pak je telefoon en zoek naar het Wi-Fi-netwerk van de dongle (vaak iets als Auto-xxxx of Carlinkit-xxxx).
3. Wachtwoord is meestal 12345678.
4. Open de browser op je telefoon (Safari of Chrome) en typ het volgende IP-adres in: 192.168.43.1.
5. Nu kom je in de "back-end" waar je de firmware kunt updaten of downgraden. Dit laatste heb ik gedaan, waardoor de autokit op het scherm verscheen om te installeren. Je kan eventueel het apparaat daar ook nog resetten.

[ Voor 37% gewijzigd door pacod op 16-04-2026 19:56 ]


  • Uhmazing
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13:22
stayfocussed schreef op donderdag 16 april 2026 @ 14:29:
[...]

Ik heb een CPC200-CCPM bij de auto geleverd gekregen.

Jij hebt de dongle aangesloten in de auto en dan zie je dus een extra Wifi netwerk tussen je lijst staan als ik het goed begrijp? Mag ik vragen hoe deze is genoemd?
Heb je dit inmiddels aan de praat gekregen?
Ik heb dezelfde bij de auto ontvangen maar het is me nog niet gelukt.

  • carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-06 10:39
Wij willen een T03 aanschaffen.
Nou viel het mij op dat bij het starten van de auto de radio stil staat en de ventilator uit staan.
Elke keer als de auto uit geweest is dan moet dit weer worden aangezet.
Klopt dit of is daar een instelling voor?

  • LezzaM
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06 19:09
carcept2009 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 19:35:
Wij willen een T03 aanschaffen.
Nou viel het mij op dat bij het starten van de auto de radio stil staat en de ventilator uit staan.
Elke keer als de auto uit geweest is dan moet dit weer worden aangezet.
Klopt dit of is daar een instelling voor?
Ja, dat klopt en er is bij mij weten geen instelling in de auto om dit standaard te starten.

Shit happens...


  • carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-06 10:39
LezzaM schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 21:40:
[...]


Ja, dat klopt en er is bij mij weten geen instelling in de auto om dit standaard te starten.
Hmm bedankt voor je antwoord. Stomme instelling.

  • double-g
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-06 10:04
Gisteren de auto opgehaald, wat een leuk wagentje is het toch. Ook gelijk de carlinkit geïnstalleerd, ik moest ook downgraden om de app erop te krijgen, en werkt nu perfect. Ik krijg alleen de leapmotor app niet gekoppeld, zijn er meer met dit probleem? Schijnt vaker voor te komen.

  • pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:17
double-g schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:51:
Gisteren de auto opgehaald, wat een leuk wagentje is het toch. Ook gelijk de carlinkit geïnstalleerd, ik moest ook downgraden om de app erop te krijgen, en werkt nu perfect. Ik krijg alleen de leapmotor app niet gekoppeld, zijn er meer met dit probleem? Schijnt vaker voor te komen.
De dealer moet deze activeren, zodra ze dit hebben gedaan kost dit vaak een paar dagen voordat het werkt.

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 15:54

Internet Janny

He does it for free

double-g schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:51:
Gisteren de auto opgehaald, wat een leuk wagentje is het toch. Ook gelijk de carlinkit geïnstalleerd, ik moest ook downgraden om de app erop te krijgen, en werkt nu perfect. Ik krijg alleen de leapmotor app niet gekoppeld, zijn er meer met dit probleem? Schijnt vaker voor te komen.
Waar heb je hem opgehaald? Hielp de dealer mee met de carkit en ook het downgraden?

Zero compensation


  • db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-06 12:26
pacod schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 20:04:
[...]

De dealer moet deze activeren, zodra ze dit hebben gedaan kost dit vaak een paar dagen voordat het werkt.
Let wel op dat ze het goede emailadres hebben, ik kreeg hem niet gelinkt, uiteindelijk bleek dat ze hem aan het emailadres van mijn vrouw hadden gekoppeld, toen werkte het meteen

  • double-g
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-06 10:04
Internet Janny schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:15:
[...]

Waar heb je hem opgehaald? Hielp de dealer mee met de carkit en ook het downgraden?
Bij de dealer opgehaald, carlinkit heb ik zelf geïnstalleerd met de instructies eerder in dit topic

  • Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-06 09:05
Vorige week vrijdag ook mijn nieuwe T03 opgehaald.
Vlot, zuinig en rijdt top. Binnendoor is veel leuker dan over de snelweg.
One pedal driving werkt ook prettig.

Wel een aantal puntjes die ik ben tegen gekomen.
- bij een 11kW laadpaal laadt hij met maximaal 3.3kWh. Opletten dus met aanbieders die kleeftarief hanteren.
- FM is matig, DAB+ is helemaal ruk. Maar zag op Duitse Leapmotor forum dat een dealer een test FW testte waarbij de DAB+ beduidend beter werkt. Er is dus hoop.
- De afstandsbediening: Standaard staat het diamandje op "lokaliseren van de auto". Bij indrukken toetert de auto 2x en gaan de knipperlichten aan. Ook wanneer je er per ongeluk op drukt wanneer de afstandsbediening in je broekzak zit. Ook op het schoolplein om 08:15 uur 's ochtends...
Ik heb daarom de functie veranderd naar ramen open. Heb net 5-6- uur geladen en kom terug bij mijn auto, staan alle ramen open. Misschien dus per ongeluk de knop ingedrukt. Geen idee hoe lang de ramen al open stonden. Liefst sloop ik heel dat knopje van de AB af. Of hebben jullie een andere oplossing?
Pagina: 1 2 Laatste