problemen met opwarming van vloerverwarming

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BWSBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-01 23:04
Hoi

Ik heb hier een vloerverwarming aangesloten op stadsverwarming en een Nest thermostaat, maar het wilt me niet lukken om warm water rond gepompt te krijgen. De aanvoerleidingen in de meterkast staan (naar mijn weten) helemaal open. maar de aanvoerleidingen net voor de verdeler worden niet warm, ondanks een prikkel van mn thermostaat tot opwarmen.

Wat gaat hier mis?

alvast bedankt voor jullie hulp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lfgmPEHZTmaEBTtfkEy5MW6idPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LquBFgoZYOEigDRCmPYIHJ9W.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOki0QX78hAkjkZKEpDl8G5lock=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mYiGQIpZxS7Bt9haCZzjng5k.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-08 15:30

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Ik zie een thermostaatkraan op 20 graden staan. Die temp in je verdeler is misschien al snel bereikt en mogelijk is dat de oorzaak dat je nauwelijks warmte voelt?

[ Voor 12% gewijzigd door remco_k op 17-11-2024 13:11 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BWSBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-01 23:04
Hi dank voor je reactie, de afvoer temperatuur staat in de foto hierboven op 20 zie ik inderdaad. Ik heb met veel temperaturen geëxperimenteerd: allen zonder enig effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Een tweede topic lijkt me niet heel handig, dan krijg je dubbele adviezen. Kan volgens mij gewoon verder in Vloerverwarming verdeler geblokkeerd/ gaat niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-07 19:21

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

dubbel

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Dit topic is gesloten.