Over een paar maandjes is het zo ver en komt er een EV via de werkgever full operational lease.
Nu kan ik door de werkgever een laadpaal laten installeren maar ik heb liever een in eigen beheer/eigendom.
Als ik namelijk binnen 5 jaar weg ga wordt ie weggehaald en moet ik daarvoor betalen.
Heb ik geen zin in.
Paar 'eisen' aan de laadpaal thuis:
1. moet werken met laadpas RFID
2. moet ondersteuning bieden voor backoffice om te verrekenen met lease maatschappij
3. zou mooi zijn als ik ook kan laden van de zonnepanelen op een zonnige zomerse dag
(maar dan moet voordeel wel voor mij zijn en niet voor de leasemaatschappij)...
4. dynamic load balancing is must
Ik zie dus door de bomen het bos niet meer.
Zat te kijken naar de Wallbox Pulsar Plus. Ondersteund alleen geen RFID. Zou dat echt moeten?
Interessant daarvan lijkt me het 'eigen' backoffice systeem, maar wordt dat door de lease maatschappij geaccepteerd?
Nu kan ik door de werkgever een laadpaal laten installeren maar ik heb liever een in eigen beheer/eigendom.
Als ik namelijk binnen 5 jaar weg ga wordt ie weggehaald en moet ik daarvoor betalen.
Heb ik geen zin in.
Paar 'eisen' aan de laadpaal thuis:
1. moet werken met laadpas RFID
2. moet ondersteuning bieden voor backoffice om te verrekenen met lease maatschappij
3. zou mooi zijn als ik ook kan laden van de zonnepanelen op een zonnige zomerse dag
(maar dan moet voordeel wel voor mij zijn en niet voor de leasemaatschappij)...
4. dynamic load balancing is must
Ik zie dus door de bomen het bos niet meer.
Zat te kijken naar de Wallbox Pulsar Plus. Ondersteund alleen geen RFID. Zou dat echt moeten?
Interessant daarvan lijkt me het 'eigen' backoffice systeem, maar wordt dat door de lease maatschappij geaccepteerd?