*knip* Zie modbreak hierboven.
[ Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 05-12-2024 14:17 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 05-12-2024 14:17 ]
Klopt. Maar op zich heeft TS dit zorgvuldig gedaan en waarschijnlijk (aanname) juist bewust gekozen voor betaling met creditcard i.v.m. zaken als aankoopverzekering en/of meer mogelijkheden tot stornering bij niet leveren dan wanneer gekozen wordt voor bijvoorbeeld Ideal. Het is daarom (in mijn optiek) uiterst zuur dat juist de cc-maatschappij hem in deze zo onprofessioneel heeft behandeld.Raoul.TLS schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:31:
Vergeet soms dat als je iets online besteld dat je ene Risico analyse moet doen.
En jezelf goed moet indekken dat mocht er iets mis gaan met verzending dat het risico niet bij jouw licht
Bedankt voor de samenvattingMallePietje schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:56:
Pfff... Wat een verhaal. Webshop die niet levert, maar dat ontkent... Boze buurman... Bank met schijnservice... Kifid als club van slagers die hun eigen vlees keuren...
Gelijk hebben en gelijk krijgen liggen weer eens mijlenver uit elkaar. Hoe frustrerend. Ik had toch rechten moeten gaan studeren... Heel veel succes!
Die risicoanalyse heb ik inmiddels gemaakt:Raoul.TLS schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:31:
Vergeet soms dat als je iets online besteld dat je ene Risico analyse moet doen.
En jezelf goed moet indekken dat mocht er iets mis gaan met verzending dat het risico niet bij jouw licht
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq