Hallo iedereen
Recent heb ik tapijt laten leggen op de slaapkamers, nadat de lijm droog was de vloer gestofzuigd en zie ik dat er op meerdere plaatsen ruimte zit tussen de plint en het tapijt.
De plinten zitten in alle kamers tot op de betonvloer, onder de plintjes is dus geen ruimte voor tapijt.
Op de betonvloer zijn eerst groene platen gelegd, vervolgens is daar het tapijt op gelegd en aan de randen gelijmd.
Is dit onacceptabel gelegd door de tapijtlegger/leverancier, wat is jullie mening?
Is er iemand die er verstand van heeft wat hier is mis gegaan, en hoe dit kan worden opgelost?
:strip_exif()/f/image/mCtVrmlpwVmFXonDUhJe2jjq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9dr5Kz9oOTqIRgfiqapiGWxj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nz51jBDteSdmcO5MecLR1C34.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3ypCpniP1GajzDKxyQ2cDFAh.jpg?f=fotoalbum_large)
Recent heb ik tapijt laten leggen op de slaapkamers, nadat de lijm droog was de vloer gestofzuigd en zie ik dat er op meerdere plaatsen ruimte zit tussen de plint en het tapijt.
De plinten zitten in alle kamers tot op de betonvloer, onder de plintjes is dus geen ruimte voor tapijt.
Op de betonvloer zijn eerst groene platen gelegd, vervolgens is daar het tapijt op gelegd en aan de randen gelijmd.
Is dit onacceptabel gelegd door de tapijtlegger/leverancier, wat is jullie mening?
Is er iemand die er verstand van heeft wat hier is mis gegaan, en hoe dit kan worden opgelost?
:strip_exif()/f/image/mCtVrmlpwVmFXonDUhJe2jjq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9dr5Kz9oOTqIRgfiqapiGWxj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nz51jBDteSdmcO5MecLR1C34.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3ypCpniP1GajzDKxyQ2cDFAh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IzsHbOAVeCIYiTIMm6B8M2zW.jpg?f=fotoalbum_large)