@Tassadar32 Welke oplossing wil je zelf graag zien? Nadeel is denk ik dat de auto al 'geaccepteerd' is. Heb je zwart op wit dat je geaccepteerd hebt op voorwaarde dat de optie wordt nageleverd?
Wat ik lees:
De Highland is destijds in pre order besteld.
De Highland heeft de Accleration Boost optie niet.
Het lease bedrag is naar beneden aangepast omdat de Accleration Boost niet beschikbaar is.
Het klinkt een beetje als een pre order van een game waar later toch later de beloofde gratis add on of optie niet in zit. Maar in dit geval is het wel gecorrigeerd in de prijs.
De auto is niet opeens een heel ander model, alleen de Accleration Boost (software optie) is er niet. Hoe vaak ga je dit 'nodig' hebben? Het scheelt ook nogal geld.
Wat ik lees:
De Highland is destijds in pre order besteld.
De Highland heeft de Accleration Boost optie niet.
Het lease bedrag is naar beneden aangepast omdat de Accleration Boost niet beschikbaar is.
Het klinkt een beetje als een pre order van een game waar later toch later de beloofde gratis add on of optie niet in zit. Maar in dit geval is het wel gecorrigeerd in de prijs.
De auto is niet opeens een heel ander model, alleen de Accleration Boost (software optie) is er niet. Hoe vaak ga je dit 'nodig' hebben? Het scheelt ook nogal geld.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 28-10-2024 10:44 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.