[V&A] Notificatie bij nieuwe resultaten zoekopdracht

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 19:22
Om geen topic uit 2016 omhoog te schoppen...

1. Welk probleem ervaar je?
Er is veel leuks te vinden op vraag & aanbod, maar je loopt gauw een leuke advertentie mis.

2. Waarom is dat een probleem?
Ik wil als echte hollander de leukste hardware kopen voor zo weinig mogelijk geld :+

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Eigenlijk altijd als ik aan het speuren ben naar de ideale upgrade

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Bij marktplaats kunnen we al jaren zoekopdrachten "bewaren", waardoor je een keer per dag een lijst krijgt met nieuwe advertenties die aan de zoekopdracht voldoen. Dat vind ik een hele goede oplossing, maar zoals het tweakers betaamt kan het denk ik zelfs nog beter: direct een notificatie ontvangen, naar keuze via het interne berichtensysteem of via e-mail.
Dat, en/of bij bezoek aan de site een lijst inzien met nieuwe advertenties binnen bewaarde zoekopdrachten die geplaatst zijn sinds laatste bezoek.

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Bedankt voor je suggestie! Het opslaan van een zoekopdracht en/of notificaties ontvnagen op basis van bepaalde filters is een wens die we vaker hebben gehoord, zowel voor de Pricewatch als V&A. Vorig jaar hebben we dit ook al eens getest. Uit die test kwam echter naar voren dat de behoefte te beperkt was om dit verder te ontwikkelen. Dus voor nu staat dit in de ijskast, maar ik kan me voorstellen dat we dit in de toekomst nog eens opnieuw gaan onderzoeken.

Om het centraal te houden verwijs ik graag naar het bestaande topic hierover: Zoekopdracht opslaan / prijsalert op basis van filters.

Dit topic is gesloten.