Notificaties van nieuwe zoekresultaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borkdude
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:00
Ik wil graag een e-mail ontvangen als er nieuwe resultaten komen op deze zoekopdracht:

https://tweakers.net/cate...mR8iCY6s1_35sUiL6rvxm7_0D

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Simpel: niet. Een dergelijke V&A notificatiemailer zou wel een mooie feature zijn. Mij lijkt dat je deze vraag dus het beste kunt plaatsen in:

Mooie Features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of je moet een browser add-on of aparte tool inzetten die elke X tijd jouw URL opvraagt en dan vergelijkt met de vorige opvraag. Indien er verschil wordt gedetecteerd, krijg je een notificatie.

Neemt niet weg dat "verschil" van alles kan zijn; een wijziging in de onderliggende code, een wijziging in het aantal reviews of zelfs een mooie banner van Bol.com als advertentie.

Eventueel kan je je URL in een RSS-aggregator kunnen mikken; geen idee wat hier het achterliggende beleid voor is want je gaat hierdoor "extra" load op de webservers leggen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12

InFamous

excommunicado

Dit lijkt mij een mooie toevoeging aan de V&A. Marktplaats heeft deze mogelijkheid ook al een tijdje.
Daarom ook VA -> MF

[ Voor 30% gewijzigd door InFamous op 18-06-2016 10:02 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 11:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We hebben (lange termijn) plannen om het volgen van content beter te maken. Hiermee zou het bijvoorbeeld mogelijk moeten zijn om nieuwsberichten, forumtopics of advertenties over Apple MacBook's (of een willekeurig ander onderwerp) te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borkdude
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:00
Ik heb zelf maar een scriptje in elkaar gedraaid. Hoe zorg ik ervoor dat ik niet door Tweakers geblokkeerd wordt? Is een keer in de 5 minuten een request ok? Inmiddels heb ik het script al niet meer nodig, omdat ik heb gevonden wat ik zocht, maar lijkt me handig om voor in de toekomst te weten.
Pagina: 1