Een vergelijkbare reactie als ik schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 11:01 is door B'Wise van hun Linkedin post verwijdert. Ze houden denk ik niet zo op kritiek bij het weggeven van het geld van anderen
Dit is wel heel triestPiemol schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:00:
Een vergelijkbare reactie als ik schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 11:01 is door B'Wise van hun Linkedin post verwijdert. Ze houden denk ik niet zo op kritiek bij het weggeven van het geld van anderen
En veelzeggend.
Twee-onder-één-kap bj. 1937, 11x Radiator, Quatt hybrid Duo, houtkachel, Remeha Tzerra 39c, Fabrieksarbeider, Beunhaas, Platbodem It Houten Hynder, Amateur astronoom, Sky-Watcher 350P GoTo, Spectroscopie, Chasing Naked Singularities RS{4} < (2GM)/c2
Tja, als het echt zou kloppen is het een revolutie, ik vrees echter dat de revolutie vooral de teleurstelling gaat zijn dat het to good to be true is.
Ik heb gezien mijn technische achtergrond twee keer een serieuze sollicitatie verstuurd maar nooit meer iets vernomen..
Ik heb gezien mijn technische achtergrond twee keer een serieuze sollicitatie verstuurd maar nooit meer iets vernomen..
Zeilboten kunnen 2 tot 4 maal sneller gaan dan de wind, eerst dachten ze dat het onmogelijk was. Toch kon het.
Wat een verhaal is dit allemaal.
Ooit een boek gelezen over het verhaal van Palm Invest, moet daar een beetje aan denken
Wat een verhaal is dit allemaal.
Ooit een boek gelezen over het verhaal van Palm Invest, moet daar een beetje aan denken