nee dan was het terroristme...
mensen hebben een sterk gevoel voor goed en kwaad.
en ik denk dat je Israël in dit geval onder goed kan zetten en Hamas onder kwaad.
zou je praten over 4000 willekeurige piepers in handen van de Palestijnse bevolking, dan kan je isreal al snel als kwaad bestempelen en de bevolking als goed.
idem voor ukraine en rusland. ukraine is goed, en ruslang het kwaad.
Technisch is het niet zo spanned, denk dat ongeveer het lastigste zal zijn geweest een manier gebruiken waarbij er een garantie is dat alleen hun het ding geluid kunnen laten maken.
Mischien een kleinere accu ivm ruimte in een pieper?
8 jaar geleden was er plotseling een probleem met electronica op usa bound vluchten.
Alles wat niet werkte/ aan ging mocht niet meer mee boord. alles wat wel werkte kreeg een extra inspectie door xray en handmatige controle. zou 20gram naast/om een accu gezien worden?
Dat is geheel afhankelijk hoe en wat (ziet het er fabrieksmatig uit op een xray? of lijkt het op een homp klei op een niet logische plek)
Persoonlijk denk ik niet dat ze hulp hebben gehad van het bedrijf dat de pieper maakt.
Geen enkel bedrijf wil deze blowback op zijn naam hebben.
En ik denk dat kiezen tussen 100jdam op verschillende locaties droppen, of 4000 pieper op te blazen. Dan denk ik dat met deze actie de gevolgen voor burgerbevolking stukken minder zullen zijn
[
Voor 14% gewijzigd door
jack zomer op 18-09-2024 11:07
]
The problem with communication is the illusion it has taken place.