Toon posts:

Audio kabel kopen.. welke?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 718 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12 16:29
Ik heb nog zo mijn twijfels over de Ultra Curve tussen de de huiskamer installatie behalve als limiter voor kinderen die dol op grote draaiknoppen zijn :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-12 20:49

Jag

Op vrijdag 14 september 2001 21:36 schreef mweert het volgende:
Ik heb nog zo mijn twijfels over de Ultra Curve tussen de de huiskamer installatie behalve als limiter voor kinderen die dol op grote draaiknoppen zijn :)
Shit zeg, dat brengt me op een idee. Ergens vorig jaar hebben een paar nichtjes mijn geluidsinstallatie verneukt. Over een paar weken krijgen ze een nieuwe kans. Doe ik mooi een limiter erop, met een password op de Ultracurve :).

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12 16:29
Dat werkt heel goed. Lekker strak afstellen en geen gedonder meer met kleine levende wezens die het nodig achten dingen te beschadigen

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn oude Sonydraden (0,75mm2) vervangen door 4mm2 draden, goudkleurig, zal dus koper zijn. Transparante kabel, ik las eerder dat dit goed spul was. Gekocht voor Fl.5/M. Het maakt wel degelijk verschil uit: de boxen vervormen niet meer op hogere volumes (ongeveer de helft van max. volume op versterker). Hoog is ook helderder, bas is strakker en dieper. Ik kan dus met zekerheid zeggen dat dikkere kabels beter zijn.
Pagina: 1 2 Laatste