De mic bij de Airpods 3 was ook al heel goed hoor. Het is een beetje overdreven wat alle influencers nu aan het doen zijn. Met de allereerste Airpods was ik al supergoed verstaanbaar.Niellie41 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:39:
[...]
Ik wilde niet meer zo lang wachten en heb afgelopen weekend de AirPods 4 (met ANC) besteld. Vooral vanwege de betere microfoon en draagcomfort voor langere tijd. Ik had nog EarPods liggen en die zaten goed. Dus ik verwachtte dat de 4's ook prima zullen zitten.
Heb ze nu iets meer dan twee dagen in gebruik en ben er erg van onder de indruk! Ze zitten erg lekker en klinken goed. Ik ben vooral onder de indruk van de Transparency Mode. Het klinkt heel erg natuurlijk. De muziek klinkt normaal maar je hoort toch de omgeving goed. Als niemand tegen je praat vergeet je na een tijdje dat het aanstaat.
De ANC is prima. Uiteraard niet zo goed als in-ear of over-ear koptelefoons, maar gewoon goed genoeg. Ik heb er zondag mee naar de supermarkt gefietst en kon de podcast toch goed horen. De ANC blokkeerde toch flink wat windruis.
Mijn collegas zeiden dat de kwaliteit van mijn microfoon goed is bij een video call. Ik ben helemaal tevreden.
I don't have dreams, I have goals!!
/f/image/poLWn3S8KUomzsZerMAD4CXh.png?f=fotoalbum_large)