Je moet goed naar je gebruik kijken. Luister je veel onderweg met ANC dan 100% de Airpods Pro 2, want de Airpods 4 zijn met ANC alleen goed voor binnenshuis. Buitenshuis laat die echt teveel lawaai door en werkt ANC niet best. Overigens raad ik wel aan om nooit met ANC in het verkeer te stappen, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.Broodro0ster schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:18:
Ik heb hier zowel de Airpods 4 met ANC als de Airpods 2 Pro liggen. Ik wist niet goed welke te kiezen na het bekijken van vele reviews, dus heb ze beide besteld om te kijken welke mijn nu beter liggen.
De geluidskwaliteit van de Airpods 2 Pro is iets beter. Ook het volume aanpassen via de oortjes is fijn.
Het comfort van de Airpods 4 daarintegen is vele malen hoger dan die van de Airpods 2 Pro. En ANC doet het eigenlijk verbazend goed vind ik. Als mijn vriendin TV kijkt en ik kijk ondertussen iets op de iPad, dan heb ik daar geen last van. Ook bij de test met de haardroger vind ik dat Airpods 2 Pro maar minimaal meer demping geven.
Ik ben er ondertussen nog steeds niet uit welke ik ga houden. Lastige keuze. Vooral omdat het prijs verschil maar 30euro is.
I don't have dreams, I have goals!!