Automatisch en ik zag net dat ie dan ook op isolatie stond. Dit was wel weer binnen dus ga nu ook testen op de fiets. Alleen ik wist niet dat het alleen instelbaar was tijdens een gesprek.
Met de Airpods 3 nooit last van gehad.
EDIT:
Zojuist getest met gewoon bellen vanaf kantoor. Zet ik hem op geluidsisolatie dan ben ik goed verstaanbaar en zet ik hem op standaard dan gaat het stotteren beginnen. Zou niet moeten mogen denk ik.
EDIT2: ook op modus standaard op de fiets stotteren, ook als die automatisch daarvoor kiest. Pak ik geluidsisolatie dan is alles in orde. Ook ging mijn linkeroortje hele gekke geluiden maken tijdens het telefoongesprek, alsof ik naar Mars aan het communiceren was
Ik denk dat ik Apple maar eens ga benaderen.
EDIT3: Vanmorgen doe ik ze in en ik denk: huh, hoor echt helemaal geen buitengeluid meer. Geen windgeruis, niks. Na de update lijkt de ANC flink verbeterd. Meer mensen opgevallen?
EDIT4: Duidelijk verbeterd, zat nu op de fiets en veel minder windgeruis waarneembaar op ANC.
EDIT5: Zowel op de fiets en binnen nu geen stotteren meer. Nieuwe update of opnieuw de reset heeft de problemen verholpen tot dusver.
[
Voor 54% gewijzigd door
Redondo1982 op 31-10-2024 09:51
]