Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

corset schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:56:
[...]

tbf, de algemene reviews zeggen genoeg. 94% volgens metacritic. Dus wel echt een van de beste platformers van deze tijd.
Maar goed, is toch allemaal gejatte content :+ want mario heeft dit allemaal uitgevonden uiteraard
Zo zuur om een video van een streamer die al dan niet goede content maakt.
Serieuze channels zoals Digital Foundry zeiden ook vanaf dag 1 dat dit "de mario van sony" is.
Je gaat hier in de thread wel erg in de verdediging; dat het spel een topper is, stond toch nooit en nergens in vraag als je 't mij vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SideShow schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:03:
[...]

Zo zuur om een video van een streamer die al dan niet goede content maakt.
Serieuze channels zoals Digital Foundry zeiden ook vanaf dag 1 dat dit "de mario van sony" is.
Je gaat hier in de thread wel erg in de verdediging; dat het spel een topper is, stond toch nooit en nergens in vraag als je 't mij vraagt?
Ach, niet zo zuur als asmonkneus die ook boos is op Silent hill omdat karakters minder sexy zijn :+

En ik heb nergens gezegd dat het geen mario stijl spel is. Echter moeten we niet gaan doen alsof Mario alles heeft uitgevonden, en dat wordt nu wel heel erg gedaan.

De ball running? Monkeyball stijl principe. Zeker in de eerste Astro game
verticale movement? Bio Menace, Duke Nukem 1 en 2 (ja, de 2d platformers)
etc
etc

Astro pakt inspiratie van verschillende stijlen platformers. Maar om dan gelijk te roepen dat Nintendo een rechtzaak moet beginnen? Laat me niet lachen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:55
Vindt het net juist tof dat het een beetje Mario-achtig is. Vermaak me er prima mee, ook al moet ik zeggen dat Astrobot niet de moeilijkste game is.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 14:23
Net de platinum binnen. Daar heb ik al jaren de moeite niet meer voor genomen. Maar man wat was dit een fantastisch leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:12
Zo uitgespeeld alle bots binnen, ik moet zeggen dat ik de grand master challange niet eens zo heel lastig vond.
Uiteraard ben wel enkele keren af gegaan, maar een paar andere button levels vond ik toch een stuk irritanter. lastiger.

Nou op de Thick As Thieves Trophy Guide (Two Legendary Explorers) ook alle trophys binnen, die lukt mij gewoon niet.
Ben gelukkig geen trophy hunter dus dat scheelt ook weer :)

[ Voor 27% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-10-2024 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Carlos0_0 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:41:
Zo uitgespeeld alle bots binnen, ik moet zeggen dat ik de grand master challange niet eens zo heel lastig vond.
Uiteraard ben wel enkele keren af gegaan, maar een paar andere button levels vond ik toch een stuk irritanter. lastiger.

Nou op de Thick As Thieves Trophy Guide (Two Legendary Explorers) ook alle trophys binnen, die lukt mij gewoon niet.
Ben gelukkig geen trophy hunter dus dat scheelt ook weer :)
Bij mij werkte het om de foto vanaf Lara en de dino richting Drake te maken.

Andersom werkte het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Tricto schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 06:46:
[...]

Bij mij werkte het om de foto vanaf Lara en de dino richting Drake te maken.

Andersom werkte het niet.
Maar jij roept niet de hele boel bots bij elkaar ?, want dan erna zie ik al niet meer wie wie is zowat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
Carlos0_0 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 07:04:
[...]

Maar jij roept niet de hele boel bots bij elkaar ?, want dan erna zie ik al niet meer wie wie is zowat.
Ik deed het vanaf Drake en dan wachten totdat Lara en de dino voorbij komen rennen. Kostte een paar pogingen. Inderdaad niet iedereen bij elkaar geroepen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 07:41:
[...]

Ik deed het vanaf Drake en dan wachten totdat Lara en de dino voorbij komen rennen. Kostte een paar pogingen. Inderdaad niet iedereen bij elkaar geroepen.
Ah oke zal ik dat eens proberen nog, want in de filmpjes die ik zag. werden alle bots steeds bij elkaar geroepen.
Nou dan zie ik door de bots de bomen niet meer haha, dan staan er zoveel dat is amper te doen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
Nee ook niet bij elkaar geroepen. Met 300
Bots is dat erg onoverzichtelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Lijkt me best een leuke game echter ben ik al 41 (bijna 42) :D
Daarnaast moet ik Elden Ring nog uitspelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Echt een game dat leuk is voor alle leeftijden hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:22
Starscreamer schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:09:
Lijkt me best een leuke game echter ben ik al 41 (bijna 42) :D
Daarnaast moet ik Elden Ring nog uitspelen O-)
60 hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 07:41:
[...]

Ook dat lukt niet ik sta naast Drake, dino en Lara komen aanrennen.
Druk op de foto knop Lara en dino ver achteraan in beeld, en Drake dichtbij daar sta je naast geen trophy.

edit:

Heb hem toch door deze uitleg

YouTube: Astro Bot - Thick as Thieves Trophy | Take a Photo of Nathan Drake A...

Wel door de bots bij elkaar te roepen, maar vanaf een bepaald punt pas.

[ Voor 28% gewijzigd door Carlos0_0 op 10-10-2024 20:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Ik vind het toch knap hoe ik mijn 80% + savegame heb kunnen verwijderen 8)7 8)7 8)7
Ik weet niet eens hoe ik het voor elkaar kreeg (ja, wel.... controller valt ondersteboven neer, ik pak hem op, de prompt "wil je je savegame verwijderen?" staat op het scherm en ik houd gewoon volautomatisch de X vast -O- )

Oh, en natuurlijk in plaats van naar de console-instellingen te gaan om de savegame van de cloud te plukken, kies ik voor " check save-game sync" bij de game zelf... :Y

welke award heb ik nu gewonnen? 8)

---
Carlos0_0 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:13:
[...]

Ook dat lukt niet ik sta naast Drake, dino en Lara komen aanrennen.
Druk op de foto knop Lara en dino ver achteraan in beeld, en Drake dichtbij daar sta je naast geen trophy.

edit:

Heb hem toch door deze uitleg

YouTube: Astro Bot - Thick as Thieves Trophy | Take a Photo of Nathan Drake A...

Wel door de bots bij elkaar te roepen, maar vanaf een bepaald punt pas.
Ik heb dat gedaan door Lara wat dichter naar Nathan te duwen... ging prima :)

[ Voor 66% gewijzigd door Geronimous op 13-10-2024 15:11 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raem
Vanaf morgen is het eerste nieuwe level (van de 5) beschikbaar. Wekelijks worden er nieuwe levels uitgebracht:
  • Oct 17: Building Speed
  • Oct 24: Let it Slide
  • Oct 31: Spring-loaded Run
  • Nov 7: Helium Heights
  • Nov 14: Rising Heat
https://blog.playstation....pecial-bots-out-tomorrow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Oh gaat dat per week, ben benieuwd :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
Zo, mijn snelste tijd na 5 pogingen is 37,916 seconde. Echt geen idee hoe hier nog 9 seconde vanaf te halen is.

Edit: inmiddels 36,099

[ Voor 11% gewijzigd door Tricto op 17-10-2024 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Tricto schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:36:
Zo, mijn snelste tijd na 5 pogingen is 37,916 seconde. Echt geen idee hoe hier nog 9 seconde vanaf te halen is.

Edit: inmiddels 36,099
Ik zit nu op 35.782. Snelste op dit moment zit op 28sec zag ik. :o

Edit: 33.832. Denk niet dat ik het nog veel sneller redt.

[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 17-10-2024 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Ja 34 zie ik mezelf ook nog wel doen. Maar die laatste 6 seconde echt geen idee.

Ik heb t vermoeden dat die rode draaiende kruizen op een snellere manier mogelijk moet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Tricto schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 23:28:
Ja 34 zie ik mezelf ook nog wel doen. Maar die laatste 6 seconde echt geen idee.

Ik heb t vermoeden dat die rode draaiende kruizen op een snellere manier mogelijk moet zijn.

Mijn record zit nu op 31:933. Volgens mij zit de meeste winst op het eind inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
Raem schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 00:31:
[...]

[YouTube: Astro Bot - Building Speed 00:31:933]

Mijn record zit nu op 31:933. Volgens mij zit de meeste winst op het eind inderdaad.
Haha tof om te zien dat we andere routes pakket. Jij steekt een stuk schuin over. Dat deed ik in het begin door op de achterkant van de kraan te springen.

Ga het vanavond nog maar een keertje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Had hem in 2 keer spelen gelijk gehaald, 1ste keer speelde ik gewoon door effe verkennen.
2de keer goed paar keer dood, maar 2de keer gehaald had gelijk 2de botje gewonnen.

Op nou maar op het volgende level wachten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Tricto schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:46:
[...]

Haha tof om te zien dat we andere routes pakket. Jij steekt een stuk schuin over. Dat deed ik in het begin door op de achterkant van de kraan te springen.

Ga het vanavond nog maar een keertje proberen.
De video van het huidige world record liet alleen zien dat die stukjes afsnijden niet zo veel zin heeft. :P Ook rechts via de bots niet.
Het is vooral heel snel en vaak die boost gebruiken.

YouTube: Astro Bot: Building Speed In 0:28.423 (Former World Record)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
De volgende speedrun is er al weer, ik heb hem al weer in de pocket.
Zo heel moeilijk zijn ze nou volgens mij ook niet, ik heb deze in 47 seconde nog wat gedaan(En nog steeds beide poppetjes gekregen ?).

Ik zeg niet dat ik hem in 1 keer haal verder, maar beide poppetjes halen was bij de 1ste en deze nou niet echt een uitdaging(Niet dat ik het erg vind ben niet zo van de speedruns perse :P).

[ Voor 32% gewijzigd door Carlos0_0 op 24-10-2024 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 09:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Carlos0_0 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:55:
De volgende speedrun is er al weer, ik heb hem al weer in de pocket.
Zo heel moeilijk zijn ze nou volgens mij ook niet, ik heb deze in 47 seconde nog wat gedaan(En nog steeds beide poppetjes gekregen ?).

Ik zeg niet dat ik hem in 1 keer haal verder, maar beide poppetjes halen was bij de 1ste en deze nou niet echt een uitdaging(Niet dat ik het erg vind ben niet zo van de speedruns perse :P).
Dochterlief deed hier net een poging. 45.9 en nummer 1 zit daar zo'n 10 seconden onder... Da's wel een groot verschil.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
39:632 tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik doe hem toch echt niet constant opnieuw, ik heb hem gehaald beide bots gekregen. jullie dus wel ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Carlos0_0 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:15:
Ik doe hem toch echt niet constant opnieuw, ik heb hem gehaald beide bots gekregen. jullie dus wel ?
Ja, ik probeer nog wel snellere tijden neer te zetten. 38:949 nu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
37.725 nu. Vind het wel mooi geweest. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Laatst online: 00:04

Major_ton

Shoot!

Na even zwoegen en zweten heb ik er op building Speed een tijd van 31.166 uit weten te persen.

Voor Let it Slide moet ik nog even oefenen, daar staat mijn tijd nu op 39.431. Ik heb moeite met zo ver mogelijk springen en dat is hier echt nodig.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Let it Slide is maar een irritante speedrun. Ik krijg de sprong vanaf die zeehond-walrus-geval-dinges maar niet voor erlkaar. Ik word wel gelanceerd, maar kijhard omhoog in plaats van naar voren en red dus nooit dat platform met de draaiende spikes. Mijn beste tijd is nu 38.166 en ik heb weinig behoefte om het nog te verbeteren. Op naar de volgende!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Major_ton schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:16:
Let it Slide is maar een irritante speedrun. Ik krijg de sprong vanaf die zeehond-walrus-geval-dinges maar niet voor erlkaar. Ik word wel gelanceerd, maar kijhard omhoog in plaats van naar voren en red dus nooit dat platform met de draaiende spikes. Mijn beste tijd is nu 38.166 en ik heb weinig behoefte om het nog te verbeteren. Op naar de volgende!
Oké oké, ik kon het niet laten... Let it Slide toch nog een paar keer geprobeerd met een nieuwe tijd als resultaat; 36.532 en het kan nog een beetje sneller met wat extra fine tuning. Dat record gat ik nooit bij in de buurt komen, maar ik ben hier al heel tevreden mee.

P.s. wat een rust hier in dit topic!! Geen fanatisme voor de speedruns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Major_ton schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:19:
[...]

Oké oké, ik kon het niet laten... Let it Slide toch nog een paar keer geprobeerd met een nieuwe tijd als resultaat; 36.532 en het kan nog een beetje sneller met wat extra fine tuning. Dat record gat ik nooit bij in de buurt komen, maar ik ben hier al heel tevreden mee.

Nope waarom zou ik sneller moeten proberen te zijn, je krijgt er verder niks voor toch ?.
Ik heb hem gehaald en beide bots gekregen, dus gewoon wachten op het volgende level. en in de tussentijd wat anders spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
[...]

Weinig speedrunners hier inderdaad. Moet zeggen dat ik zelf ook alleen de avond dat er een level uitkomt probeer zo snel mogelijk te zijn en daarna weer wat anders ga spelen.

Vanavond weer een nieuw level! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Carlos0_0 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:42:
[...]
Nope waarom zou ik sneller moeten proberen te zijn, je krijgt er verder niks voor toch ?.
Nouja, dat is natuurlijk wel het hele idee achter speedrun levels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:36
[...]

Ik moet de levels uberhaupt nog proberen maar ik wacht wel even tot ze allemaal uit zijn. Ik denk als dit er direct vanaf het begin had ingezeten ik er zeker naar had gekeken en er veel plezier uit had gehaald. Ik speel vaak 1 game tegelijk en AstroBot al tijdje geleden platinum gehaald. Als ze dan nu opeens levels uitbrengen heb ik niet diezelfde hype/zin als wanneer ik de game daadwerkelijk speel.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:41:
[...]

Nouja, dat is natuurlijk wel het hele idee achter speedrun levels. ;)
Nou ja het lijkt me ieder geval het idee je beide bots haalt(Bots in geval van Astro), en je dus in ieder geval het binnen een bepaalde tijd het moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Royy90 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:46:
[...]

Ik moet de levels uberhaupt nog proberen maar ik wacht wel even tot ze allemaal uit zijn. Ik denk als dit er direct vanaf het begin had ingezeten ik er zeker naar had gekeken en er veel plezier uit had gehaald. Ik speel vaak 1 game tegelijk en AstroBot al tijdje geleden platinum gehaald. Als ze dan nu opeens levels uitbrengen heb ik niet diezelfde hype/zin als wanneer ik de game daadwerkelijk speel.
Snap het wel, maar ergens wel zonde. Je mist dan een beetje die wekelijkse vernieuwing waarbij iedereen tegelijk hetzelfde level speelt en probeert voor een snelste tijd te gaan.
Ik heb normaal gesproken niks met speedruns, maar vind het op deze manier toch wel leuk gedaan om iedere week een nieuw level te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nieuwe level is er weer 54 seconden prachtig gehaald, beide bots binnen spel kan weer uit :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
40.541 heb ik nu. Beter gaat hem niet meer worden denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 31-10-2024 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De 3e was wel heel makkelijk, eerste keer dat ik niet overnieuw hoefde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

De eerste speedrun (Building Speed) vind ik nog steeds de leukste. Mijn record is nu 30.575 en ik hoop toch nog wel een keertje onder de 30 sec uit te kunnen komen. Zo af en toe probeer ik het nog eens, het is toch best verslavend haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik dacht al dat Sony bijna de volgende level voor Astro was vergeten, maar hij is er. en hij is binnen na 3 keer beide bots gehaald haha.
Tijd verbeteren doen we niet aan, op naar volgende week dan maar weer :P .

[ Voor 21% gewijzigd door Carlos0_0 op 07-11-2024 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nou dat laatste level mogen ze lekker houden hoor, Jezus wat een k*t level niet normaal.
Ik kom niet eens hier omhoog nu

YouTube: Astro Bot Stellar Speedway DLC - Rising Heat Speedrun | Flaming Resc...

Snap echt niet beweeg mijn controller en alles, maar mooi niet dat die dat ding er boven pakt.

edit:

Nou ik heb het gered 01:19 vraag mij niet hoe, schijnbaar moet je voor bot 2 nog sneller zijn 1:10 ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Carlos0_0 op 15-11-2024 10:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Carlos0_0 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:17:
Nou dat laatste level mogen ze lekker houden hoor, Jezus wat een k*t level niet normaal.
Ik kom niet eens hier omhoog nu

YouTube: Astro Bot Stellar Speedway DLC - Rising Heat Speedrun | Flaming Resc...

Snap echt niet beweeg mijn controller en alles, maar mooi niet dat die dat ding er boven pakt.

edit:

Nou ik heb het gered 01:19 vraag mij niet hoe, schijnbaar moet je voor bot 2 nog sneller zijn 1:10 ofzo.
Je hoeft je controller niet te bewegen. L2 en R2 gebruiken om je vast te grijpen aan die bananen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:35:
[...]

Je hoeft je controller niet te bewegen. L2 en R2 gebruiken om je vast te grijpen aan die bananen.
Nee bewegen moet ook een beetje zeker met klimmen schuin omhoog, heb hem ondertussen 1:11 door de kantelhulp aan te zetten in de opties.
Misschien een beetje vals spelen, maar anders is dit level echt niet te doen(In de tijd die nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Carlos0_0 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:40:
[...]

Nee bewegen moet ook een beetje zeker met klimmen schuin omhoog, heb hem ondertussen 1:11 door de kantelhulp aan te zetten in de opties.
Misschien een beetje vals spelen, maar anders is dit level echt niet te doen(In de tijd die nodig is).
Dan moet je motion controls uitzetten. Dan gebruik je de linkerstick ipv dat je de controller hoeft te bewegen. Is het eerste wat ik gedaan heb toen ik begon met de game, ik haat motion controls. :P

Of is dat de setting die je nu hebt aangezet? Geen idee wat kantelhulp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:04:
[...]

Dan moet je motion controls uitzetten. Dan gebruik je de linkerstick ipv dat je de controller hoeft te bewegen. Is het eerste wat ik gedaan heb toen ik begon met de game, ik haat motion controls. :P

Als je op menu drukt voor je aan een level of wereld begint, kan je naar opties gaan en dingen aanpassen.
Ik had dit ook nog nooit gezien eigenlijk in dit spel haha, merkte wel verschil het ging wel iets makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:36
Zo dan, dat waren de speedrun levels! Allemaal erg leuk gedaan behalve de helium... wat een stomme power vind ik dat zeg haha.

Ik zit op een tijd van: 04:13.793. Dit allemaal na 1x spelen.

Ik vind het mooi geweest nu. Wat een prachtige game was dit, alle trophies gehaald en veel plezier beleefd aan deze game. Benieuwd of er nog een dlc komt, betaald of gratis. En anders op naar een volgend avontuur met Astro Bot.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:30

Graveheart

Say what?

Raem schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:04:
[...]

Thanks! Wist totaal niet dat dit een optie was.
Vanmorgen al vaak de level gedaan en kwam totaal niet in de buurt van een fatsoenlijke tijd.
Met deze instelling / aanpassing ben ik 2 pogingen later in bezit van alle trophies / Bots. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Van de week eindelijk de disc drive binnen voor de PS5 Pro en sinds gisteren Astro Bot. Ik vond playroom al goed, maar dit is echt een schep er bovenop. Zo'n simpel concept, maar zo goed uitgewerkt. Leuke levels, verzameldingetjes, geweldige physics en natuurlijk het gebruik van de Dual Sense controller. Echt genieten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Speel de game sinds afgelopen weekend. Speelt inderdaad lekker weg, niet al te moeilijk, maar soms is het toch goed zoeken naar die ene bot, dat puzzelstuk of het extra level. Ook een fijne titel om op de Portal te spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Royy90 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:01:
Zo dan, dat waren de speedrun levels! Allemaal erg leuk gedaan behalve de helium... wat een stomme power vind ik dat zeg haha.

Ik zit op een tijd van: 04:13.793. Dit allemaal na 1x spelen.

Ik vind het mooi geweest nu. Wat een prachtige game was dit, alle trophies gehaald en veel plezier beleefd aan deze game. Benieuwd of er nog een dlc komt, betaald of gratis. En anders op naar een volgend avontuur met Astro Bot.
Zojuist de 5 levels gespeeld en kom hier op 4:06:137. Zit zeker her en der ruimte voor verbetering maar het is wel prima zo - leuke DLC, trofeeën zijn weer binnen - hopelijk komt er nog een gratis DLC.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Uitgespeeld en de Platinum binnen! Dit is voor mij de beste game van 2024.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DLC ook uit.

spoiler:
315/315 Bots

Wat nu? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 29-11-2024 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Jumpman schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:09:
DLC ook uit.

spoiler:
315/315 Bots

Wat nu? :)
Save file 2 en 3 ook op 100% zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:43:
[...]

Welke savefile 2 & 3 ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mdx9AcX5T9bkDj8jfuGVyVg2-JA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5kj7ceJEEqjPBKRFq7MysOdc.jpg?f=fotoalbum_large
Memory card 2 en 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Haha die is niet goed het is een leuk spel, maar ga ik het echt niet 3 keer spelen.
Ieder geval niet zo kort en snel achter elkaar, dan speel ik liever wat anders. misschien volgend jaar ofzo een keertje :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een hele grote goty kanshebber voor mij. In de toekomst zal ik ‘m nog wel een keer spelen denk ik. Een Pro update met bijvoorbeeld ray tracing zou een mooie reden zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Raem schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:43:
[...]

Haha, ik heb heel weinig tijd om te gamen, die besteed ik dan liever aan een andere game. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raem
Morgen komt er een update met een nieuw level

https://blog.playstation....nder-update-out-tomorrow/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96R3ntJpgLIyMEma-5svqJN4MuM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ILaJQtO29Rdrrwqqh2VDrzp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ohh ziet er super gaaf uit, en ook eindelijk eens geen speedrun.
Dit ziet eruit gewoon lekker alles wil verkennen, en niet doorheen wil racen :P.

• Hulleman
Las het, tof! Je moet de game wel eerst uitgespeeld hebben. Zo ver ben ik nog niet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Carlos0_0
update lijkt er nog niet te zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:22
Astro Bot game of the year 🤖

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Game of the Year. Dat geloof ik best!
Ik ben nu vaak Astro's Lab aan het spelen met mijn zoontje van 4 en die vindt het ook geweldig.
Van de week dan maar Astro Bot aanschaffen, dan kan hij in de kerstvakantie ook een beetje spelen daarmee.

Bij Astro's Lab zoveel herkenbare dingen, gezien ik toch ook al 30 jaar met Playstation speel.
Heel benieuwd wat Astro Bot mij/ons gaat brengen.

[ Voor 23% gewijzigd door JK op 17-12-2024 14:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Uitgespeeld en platina is binnen, was een leuke trip :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Jumpman
Zo sta weer op 322/322 Bots. Winter Wonderland was ook weer tot gedaan!

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 26-12-2024 00:27 ]

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

322? 318 is toch max op dit moment met de 7 van het kerst level erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Stormtrooper schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:25:
322? 318 is toch max op dit moment met de 7 van het kerst level erbij?
322 totaal. Heb je de 4 uit Astro's Playroom wel?

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Raem schreef op donderdag 26 december 2024 @ 22:40:
[...]

322 totaal. Heb je de 4 uit Astro's Playroom wel?
Oh, da's een goeie, denk zo maar van niet... Morgen weer wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
De vrouw heeft hem uitgespeelt O-)
Aangezien ik het 1 en ander meekreeg (of moeilijk eindbazen voor haar moest verslaan inclusief speedrun levels) voor mij geen reden meer om te spelen :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JK

JK

Heb hier ook het verhaal uitgespeeld samen met m'n zoontje van 4 jaar. Veel is te lastig voor hem en dan krijg ik de controller in handen gedrukt 'Papa, jij moet het doen!'. Wel een waanzinnig leuk spel en goed gebruik gemaakt van de Dual Sense controller. Het maakt de beleving van een spel zoveel intenser. De levels zijn ook geweldig incl. verborgen discobollen. Bepaalde uitschieters als bijv. Downsize Surprise en Slo-Mo Casino zijn geweldig. Jammer dat er maar één muislevel is. Hoewel die met de spons ook een soort groot/klein is. Astro Bot is minstens zo goed als een 3D Mario. Eigenlijk nog ietsje beter, geen gedoe met levens die je kwijtraakt.

Ook de grote onderwaterwereld; heel gaaf en flashbacks naar Mario 64. We zijn nu met die Winter Wonders DLC bezig. Ben benieuwd hoeveel DLC's er nog voor Astro Bot komen. Op de map is genoeg ruimte en hoewel ik niet echt van de DLC's kopen ben (ben nog van de oude garde toen DLC niet bestond en een spel gewoon uitgebreider was), zal ik dat voor Astro Bot wel doen.

Overigens niet voor 100% uitgespeeld (alle bots/puzzelstukken), ik heb 2 savegames, eentje voor hem en voor mijzelf, maar daar zit nu al wel 25 uur in ofzo, omdat ik alles eigenlijk dubbel doe. Maar de levels met de figuurtjes zijn frustrerend lastig als je niet een hardcore gamer bent zoals ik. Ik heb vroeger wel veel games gespeeld, maar de PS5 staat hier niet vaak aan per jaar. Meestal alleen in de winter.

Anyway, voor mijn zoontje een mooie introductie tot 3D platform gaming en nu kunnen we rustig de rest van de robots en puzzelstukken pakken, die we gemist hebben. De meeste waren wel gepakt, maar hier en daar eentje niet gevonden (en ik wil niet meteen het vogeltje gebruiken) omdat hij nog wel eens door een level wil gaan zonder goed rond te kijken. :)

Wat ik trouwens wel mis, zijn de space-levels van Astro's Lab, met dat kleine ruimteschip/UFO. Wie weet in een nieuwe DLC.

[ Voor 4% gewijzigd door JK op 30-12-2024 14:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JK

JK

Winter Wonder _/-\o_
Ook catchy muziek. En nu met de kerstperiode zit ik er helemaal in. :o

spoiler:
En nog een stukje met de muis! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Geplatinumd! Het allerlaatste level was nog wel even taai. Leuk spel, prachtig gemaakt en loopt als een trein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Krijgen we weer een nieuw level ?

https://gamer.nl/nieuws/p...l-voor-astro-bot-onthuld/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Het level To The Beat 8)7 |:(
Gister na denk +/- 100x proberen gehaald, wat een frustrerende was dat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Vanaf vandaag komt er wekelijks weer een nieuwe time trial level bij, met vanmiddag al de eerste, elk level heeft ook weer een nieuwe botje :) vijf levels in totaal.

En ook eindelijk PS5 Pro support!

[ Voor 3% gewijzigd door s0kkie op 13-02-2025 15:33 ]

• Carlos0_0
s0kkie schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:33:
Vanaf vandaag komt er wekelijks weer een nieuwe time trial level bij, met vanmiddag al de eerste, elk level heeft ook weer een nieuwe botje :) vijf levels in totaal.

[YouTube: Astro Bot Add-On - Tick-Tock Shock | PS5 Games]

En ook eindelijk PS5 Pro support!
Jammer dat het weer time trials alleen weer zijn, maar wel weer leuk nieuwe levels :).
Ik zag net toevallig een update, dus heb gelijk even gecheckt of er een nieuw level was haha.

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Er was vandaag ook een update voor Astro Playground, nog niet gekeken wat daar dan veranderd of toegevoegd is.

Edit: lastig nieuw level. En wordt bloednerveus van dat liedje.

[ Voor 23% gewijzigd door Stormtrooper op 13-02-2025 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Stormtrooper schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:10:
Er was vandaag ook een update voor Astro Playground, nog niet gekeken wat daar dan veranderd of toegevoegd is.

Edit: lastig nieuw level. En wordt bloednerveus van dat liedje.
Daarom heet het level in het Nederlands, Tik Tak Trauma, hahaha.

Ik heb hem gehaald op zich niet heel moeilijk, wel paar keer over gedaan uiteraard.
Krijg je bij deze maar 1 bot, de vorige time trials kreeg je er 2(Als je hem binnen bepaalde tijd haalde ?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Volgens mij inderdaad maar max 1 bot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 07:05
Ik ben onlangs ook gestart met Astro Bot. Ik heb volgens mij in het verleden Astro Playroom verwijderd van de PS5. Of is dat niet de "demo" die geïnstalleerd stond op de PS5? :)

Anyways, ik wil lekker m'n ding blijven doen - uiteindelijk ga ik voor Platinum. Hoop dat te bereiken door gewoon door te blijven spelen. :) Als ik nog bijzondere dingen moet doen voor Platinum, merk ik dat vanzelf wel!

Maar, eerlijk is eerlijk: enorm leuke game om te spelen! Ik, mijn zoon van 6 en zelfs mijn vriendin genieten er van... En dat m'n vriendin er ook van geniet... is een heus wonder, daar ze geen gamer is... O_O

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
RustStorm schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:16:
Ik ben onlangs ook gestart met Astro Bot. Ik heb volgens mij in het verleden Astro Playroom verwijderd van de PS5. Of is dat niet de "demo" die geïnstalleerd stond op de PS5? :)

Anyways, ik wil lekker m'n ding blijven doen - uiteindelijk ga ik voor Platinum. Hoop dat te bereiken door gewoon door te blijven spelen. :) Als ik nog bijzondere dingen moet doen voor Platinum, merk ik dat vanzelf wel!

Maar, eerlijk is eerlijk: enorm leuke game om te spelen! Ik, mijn zoon van 6 en zelfs mijn vriendin genieten er van... En dat m'n vriendin er ook van geniet... is een heus wonder, daar ze geen gamer is... O_O
Het is niet echt een demo playroom, het is een volledig spel gewoon.
Je kan hem altijd weer downloaden(Gratis), het is alleen wel iets korter dan Astro Bot zelf.

Veel speel plezier :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

En om alle bots te verzamelen in Astro Bot, zul je ook Playroom weer moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Stormtrooper schreef op zondag 16 februari 2025 @ 11:14:
En om alle bots te verzamelen in Astro Bot, zul je ook Playroom weer moeten spelen.
Is dat zo nou heb ik hem verder gespeeld, maar staat mij niks van bij dat je planroom moet spelen ?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Wij moesten hier Playroom verder spelen om een aantal missende Bots te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
EL-Nino-1980 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:29:
Het level To The Beat 8)7 |:(
Gister na denk +/- 100x proberen gehaald, wat een frustrerende was dat.
Haha ja, het enige echt lastige level in de game. Mooie afsluiter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Carlos0_0 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 18:06:
[...]

Is dat zo nou heb ik hem verder gespeeld, maar staat mij niks van bij dat je planroom moet spelen ?.
Er zijn vier bots die van Astro's Playroom mee gaan naar Astro Bot. Zijn die 4 uit de DLC nadat Astro Bot was aangekondigd en er een timer was naar de releasedate in Playroom.
Uiteraard allemaal optioneel, dus het 'moet' niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:15:
[...]

Er zijn vier bots die van Astro's Playroom mee gaan naar Astro Bot. Zijn die 4 uit de DLC nadat Astro Bot was aangekondigd en er een timer was naar de releasedate in Playroom.
Uiteraard allemaal optioneel, dus het 'moet' niet.
Ah ja dat heb ik toen gespeeld inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Pfff, nog geen update, duurt lang 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Stormtrooper schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 14:02:
Pfff, nog geen update, duurt lang 🤪
Ga is gewoon effe werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Best weer pittig leveltje. Maar voegt wel weer wat leuke elementen toe.

En de update voor Playroom is voor de PS5 Pro die je nu kan krijgen uit de gacha machine kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Stormtrooper schreef op zondag 23 februari 2025 @ 12:00:
Best weer pittig leveltje. Maar voegt wel weer wat leuke elementen toe.

En de update voor Playroom is voor de PS5 Pro die je nu kan krijgen uit de gacha machine kan krijgen.
Oh die zal ik nog eens even downloaden dan :), maar inderdaad laatste leventje was wel effe pittig.
Gelukkig dat je ze nu niet in een bepaalde tijd af hoeft te hebben, zodat je nog een 2de bot krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Ik had helemaal gemist dat de weer een nieuwe DLC is, vanavond maar eens beginnen aan de eerste twee levels.
These five levels will appear on a weekly basis as follows:

Feb 13: Tick-Tock Shock
Feb 20: Thrust or Bust
Feb 27: Cock-A-Doodle-Doom
Mar 6: Hard to Bear
Mar 13: Armored Hardcore
https://blog.playstation....-begin-rolling-out-today/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Cock-a-Doodle is weer lastig! Dat gaat nog wel een aantal pogingen duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:26
Hoop dat er na deze wereld weer een nieuwe wereld komt met "normale" levels.
Voor mij wel even leuk maar voor mijn dochter is het te lastig. En die wilt ook weer wat nieuws hebben waar ze zelf mee kan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Stormtrooper schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:55:
Cock-a-Doodle is weer lastig! Dat gaat nog wel een aantal pogingen duren.
Och jeetje wat vliegt de tijd, we zijn al weer een week verder natuurlijk haha.
Ziet er leuk maar weer lastig uit haha, van de week maar eens spelen :P .
Pagina: 1 2 3 4 Laatste