Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:41
Mede-auteur:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 21:39

Linksquest

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/VEsQ1uyHNmAj5a3SADtNmFd8.png

Ontwikkelaars: Team Asobi
Uitgever: Sony Interactive Entertainment
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large PlayStation 5
Release-datum: 06-09-2024

Astro Bot is het nieuwste avontuur voor de schattige robot. De eerste was een minigame die was opgenomen in The Playroom VR. Dat werd opgevolgd door de PSVR-exclusieve game Astro Bot Rescue Mission. En dan krijgt iedereen die een PS5 koopt een gratis digitale kopie van Astro's Playroom, een korte game die tussen de drie en vijf uur duurt , afhankelijk van hoeveel verzamelobjecten je wilt krijgen.

Over het spel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/V38UwdqEFqzyynulzfoILzus.png

Wanneer het moederschip van de PS5® in Astro Bot wordt aangevallen door ASTRO's al lang bestaande galactische aartsvijand, worden de draden door elkaar gegooid en de bemanning over de ruimte verspreid. Alleen ASTRO kan alles weer in orde maken! Hij gaat op zijn grootste missie tot nu toe en heeft jouw hulp nodig om de gestrande bemanning te redden en het moederschip weer op te bouwen.!

Stijg op voor een supergroot avontuur
Ga op zoek naar de vermiste bemanning van ASTRO door memorabele planeten met zandstranden, weelderige jungles en verzengende vulkanen te verkennen!

Til het platformen naar een hoger niveau
Neem het met je kakelverse krachten op tegen een nieuwe verzameling maffe vijanden en reusachtige bazen. Voel elke sprong, stoot en barst met de DualSense draadloze controller.

Spelkenmerken
  • Ga op een galactische zoektocht en verken meer dan 50 planeten op zoek naar ASTRO’s verloren bemanning.
  • Dash, zwaai en raket-punch je een weg door deze reis, met geheel nieuwe power-ups.
  • Voel de wereld tot leven komen via je DualSense® draadloze controller.
  • Werk samen met iconische PlayStation® helden om het heelal te redden!
Playstation 5 Functies:
  • Voel levensechte in-game acties door middel van Adaptieve Triggers; van power-ups, tot het besturen van de Dual Speeder, tot het repareren van het PS5® moederschip.
  • Intense Haptische Feedback functies door het hele spel, in elke wereld die je verkent.
  • De luidsprekerfunctionaliteit van de DualSense® draadloze controller verbetert de zintuiglijke input van haptische feedback.
  • Help ASTRO een handje en geef hem een zetje via de microfoon van de DualSense draadloze controller.
  • Bukken, rollen en duiken met ASTRO terwijl je in-game acties worden versterkt door je bewegingen in de echte wereld, via de gyrofunctionaliteit van de DualSense draadloze controller.
  • Een consistente 60 FPS.
  • Tempest 3D Audio technologie*.
  • Snelle laadtijden met Pre-Load, gecombineerd met geoptimaliseerd gebruik van de SSD van de PS5-console.
Edities

Standard Edition
  • ASTRO BOT
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqMWj6W6qHyp7dK56xi6OmYNTN4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4VcNwdg2sfcG3GBnYzisu6L9.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOwGpxxEivCD_yC-8rTh1RHJYXo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/A8M0JE5U5hxKQz6yXs8xIRVj.png?f=fotoalbum_tile

Digital Deluxe Edition
  • ASTRO BOT
  • ASTRO's Yharnamse-jagersoutfit*
  • ASTRO's gouden outfit*
  • Kleur: Dual Speeder - Neondroom*
  • Kleur: Dual Speeder - Kampioensgoud*
  • 10 PSN-avatars
  • Digitale soundtrack en illustraties
  • *Voortgang vereist om te ontgrendelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tSy6j6pAviwg3N3aI9ILA5gLuo4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LxUiSUb5vOFy3Zwhkat5TFi2.png?f=user_large

Speciale Controller
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5N9AeUEohoL1Q0_GiKVMtp6bgpk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xQruwwuvhdSDEOELLtI3WZ4f.png?f=user_large

Handson:

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEuXLK7QbmpkXIUyA7Gah0aP4mk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Crd7tjslPQEb433ub2OMn0X.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZgA-GLYZs_ru1a8LmDQqYbSG8qY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fp4q59EpX2JUyOWAQu20FMnW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MUwi038TqZy0i2wm137s8vLw75I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bu8pcgYiQZvTl3k0Fcy4Tifm.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QHU4mDz6w0yPU8gIx_Od3RWZCuY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uF26VfW3mbK9ZAgGGEQ648JR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LL2JF_QkVzPGu8cpvvSSdTTuIZY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QDNdfLxA4kpassunALw8Ad7z.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YNv0-CUBYc2yzC3cGcu9Mtwmr_A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2BB1rkgXpa7rlBJtbcFs2rkd.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/1KhYZ9RhKcTONV0j2sZxUoe6.png

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM.
^ Naar boven ^

[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 09-09-2024 08:02 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:51
Hier word ik wel erg blij van:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rArMqMQpAnZ0DZsS7bYPreQIY9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rbqAaE8AmGxWp2PgrToZXfcl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:02
Heb er ook al een paar uur in zitten.Doet best wel aan Mario Galaxy denken.
Dat ik dit naast Mario leg is denk een groot compliment naar de studio toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50
Vanavond ook maar eens (even) beginnen, hij is zojuist op de mat gevallen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
jori040 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:34:
Heb er ook al een paar uur in zitten.Doet best wel aan Mario Galaxy denken.
Dat ik dit naast Mario leg is denk een groot compliment naar de studio toe.
Doet me inderdaad denken aan de goede tijd van Mario 64, dit haalt toch het kind in me weer naar boven.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:54
Ik heb nu de levels in de 1ste wereld gedaan, maar nu staat bij vanilla ijs level een soort rondje naast de puzzel stukjes.
Wat is dat want het wordt ook niet uitgelegd volgens mij ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05 12:46
Carlos0_0 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:01:
Ik heb nu de levels in de 1ste wereld gedaan, maar nu staat bij vanilla ijs level een soort rondje naast de puzzel stukjes.
spoiler:
Dit zijn een soort geheime levels die in dat level verstopt zijn. Moet je even je best voor doen om te vinden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Royy90 op 06-09-2024 16:49 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-05 14:57
Veel plezier dames en heren :). Ik kijk uit naar het zelf ontdekken - ooit - maar hou jullie vooral niet in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Moeten we hier spoiler tags gebruiken?

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Royy90 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:48:
[...]

spoiler:
Dit zijn een soort geheime levels die in dat level verstopt zijn. Moet je even je best voor doen om te vinden :)
Even Youtube gecheckt en gevonden thnx, dan snap ik nu wat het is :).
Ik snap nu ook waarom dat vogeltje daar nog zo te keer ging.

[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 06-09-2024 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Royy90 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:04:
Moeten we hier spoiler tags gebruiken?
Ja, alstublieft. Mijne komt morgen pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Eerste wereldje voltooid, boss down!!! :P

Wat een chill, leuk, vermakelijk dingetje is dit zeg. Bovendien nog een easy platinum :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Carlos0_0 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:01:
Gewoon iets dat je ook moet vinden :-) Geen nood, als je een level voor het eerst voltooid hebt, kan je het natuurlijk nog opnieuw spelen, maar krijg je daarbij ook nog eens een hulpje om dingetjes te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
SideShow schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:44:
[...]

Gewoon iets dat je ook moet vinden :-) Geen nood, als je een level voor het eerst voltooid hebt, kan je het natuurlijk nog opnieuw spelen, maar krijg je daarbij ook nog eens een hulpje om dingetjes te zoeken ;)
Klopt dan kan je een vogeltje kopen voor 200 munten, kwam ik later pas achter dat het geld koste :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:34

Even een schaamteloze copy paste van neogaf:
One of the best platformers and one of the few that can stand toe-to-toe with the best Nintendo has to offer
- Flawless technical execution
- 1440p to 2160p using dynamic resolution scaling
- The great AA makes the IQ clean and polished. No artifacts or ghosting
- Locked 60fps without any dips
- Super fast load times between levels, with seamless transitions
- Impressive physics and fluid dynamics
- Beautiful physically-based materials make for gorgeous visuals
- High-quality depth of field
- Art design and creativity take center stage. No super advanced techniques like ray tracing, but the game looks wonderful
- HDR implementation is fine, not allowing the player to fine tune the brightness and darkness
- Best use of the DualSense so far, even better than Astro's Playroom
- Every footstep, rain droplet, and other interactions have haptic feedback. It's possible to guess what kind of surface you're walking on even if you close your eyes
- Gyro controls have entire mechanics built specifically around them (doesn't want to spoil)
- Microphone is also used in certain sections
- Controls feel good and rhythmic
- Every level feels distinct and special due to the sheer variety of power-ups
- Lots of references to PlayStation's history such as levels, mechanics, and transformations
- 80+ tracks soundtrack with very catchy tunes
- Fantastic game that fully leverages the feature set of the PS5 and its controller
- One of John's favorite games this gen
Ze zijn er erg positief over!
Dit icm met de hele hoge scores die de game krijgt doet zelfs mij twijfelen of ik de game ga halen.. vond die astro ps5 demo leuk maar niet voor lang. Twijfel dus of ik dit leuk genoeg vind voor die prijs.

[ Voor 88% gewijzigd door v8power67 op 06-09-2024 19:59 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Live action trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 18:55
De demo kon me wel bekoren, dus ik denk dat ik er gelijk mee ga starten seffens!😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:46
Fantastische game zeg!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-05 13:41
Ontzettend veel plezier gehad met deze in het uurtje dat ik hem gespeeld. Dikke grijns op mijn gezicht bij alles wat er elke keer gebeurt. Zo mooi ook hoe ze levels extra aankleden door bijv. allemaal gekleurde ballen met je mee te laten rollen een zwembad in. Het voegt functioneel niks toe, maar komt de sfeer zoveel meer ten goede!

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:11
Tot nu toe is dit mijn game of the year.
  • Het ziet er fantastisch uit, erg kleurrijk en het draait soepel.
  • De gameplay zit erg goed in elkaar dat je maar wilt blijven verkennen en dit ook beloond wordt.
  • Er zitten ontelbaar grapjes in, dat je continue met een glimlach aan het spelen bent. En het ook nog leuk is om mee te kijken (aldus mijn metgezel).
  • De controller wordt maximaal gebruikt (zoals deze bedoeld is?), inclusief leuke geluiden.
Eén kleine bug ontdekt. Ik bleef vastzitten met de kikkerhanden. Gelukkig blijven de verzamelde items bewaard, wanneer je het level opnieuw start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

GotY roepen na een dag gaat mij te ver maar wat een fantastische game is het geworden. Ieder moment voelt gelikt aan en niet als een game die te vroeg is uitgebracht zoals tegenwoordig de ‘norm’ aan het worden is. Hele dikke aanrader voor iedereen die iets heeft met een platform game zoals bijvoorbeeld een 3D Mario.

Een eindoordeel heb ik pas op (tromgeroffel) het eind maar tot nu toe ben ik zeer onder de indruk. Wil ook nog even zien hoe lang de speelduur nou echt gaat worden.
Vermaak me enorm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ene WAUW! moment naar het ander bij deze game.Laat deze studio in de toekomst alstublieft een nieuwe Jak and Daxter maken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sG3pb54EGLbpkqW6_CrcPm1KoUI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0YrzOvbcpcnijIjySJFdtwNP.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste wereld zit erop! En wat was het prachtig! Hopelijk zijn de volgende werelden net zo leuk, grappig en mooi. Al mag het van mij nog wel een tikkeltje moeilijker.

De hub(crashlocatie) begint ook steeds leuker en levendiger te worden, dat hebben ze ook erg leuk gedaan. Eigenlijk nog helemaal geen minpunten gevonden in deze game.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Royy90 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 10:07:
[Afbeelding]

Eerste wereld zit erop! En wat was het prachtig! Hopelijk zijn de volgende werelden net zo leuk, grappig en mooi. Al mag het van mij nog wel een tikkeltje moeilijker.

De hub(crashlocatie) begint ook steeds leuker en levendiger te worden, dat hebben ze ook erg leuk gedaan. Eigenlijk nog helemaal geen minpunten gevonden in deze game.
Voor mij ook 1ste wereld zit erop sinds gisteren, zowat alles in 1 keer gevonden(Behalve de geheime uitgang).
Je moet gewoon echt niet te snel er door heen lopen, overal kijken naast elke reling van de afgrond, op elke boom, door elk bosje lopen etc etc.
Maar inderdaad deze wereld was niet zo moeilijk, dus ik ben benieuwd wat de andere werelden gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Carlos0_0 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 10:20:
[...]

Voor mij ook 1ste wereld zit erop sinds gisteren, zowat alles in 1 keer gevonden(Behalve de geheime uitgang).
Je moet gewoon echt niet te snel er door heen lopen, overal kijken naast elke reling van de afgrond, op elke boom, door elk bosje lopen etc etc.
Maar inderdaad deze wereld was niet zo moeilijk, dus ik ben benieuwd wat de andere werelden gaan doen.
Helemaal mee eens. Hier ook alles in 1x behalve 1 galaxy. Geen hulp online gebruikt en dat ga ik ook niet doen. Dat vogeltje wil ik ook niet gaan gebruiken.

Kan iemand zonder spoilers mij vertellen of ik mijn gold allemaal prima kan spenden in gacha lab of dat ik beter nog even kan wachten met uitgeven?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Vraag me toch af hoe Nintendo naar Astrobot kijkt, Ik kan me voorstellen dat dit voor hun een doorn in het oog is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Geraedus schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 11:05:
Vraag me toch af hoe Nintendo naar Astrobot kijkt, Ik kan me voorstellen dat dit voor hun een doorn in het oog is.
Waarom? Het bijt elkaar totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Royy90 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 11:02:
[...]

Helemaal mee eens. Hier ook alles in 1x behalve 1 galaxy. Geen hulp online gebruikt en dat ga ik ook niet doen. Dat vogeltje wil ik ook niet gaan gebruiken.

Kan iemand zonder spoilers mij vertellen of ik mijn gold allemaal prima kan spenden in gacha lab of dat ik beter nog even kan wachten met uitgeven?
Volgens mij is dat Lab er juist om te besteden(Dat was in de gratis versie op de ps5 ook), zodat die wereld gevuld gaat worden.
Ik heb ieder geval alles al uitgegeven zover het kon, ook in die wereld alle poppetjes vrij gespeeld zover het kon(En puzzel stukjes gepakt).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:44
Ik was negatief, in eerste instantie geïrriteerd door de overload aan posts en daarna geïntrigeerd door het enthousiasme. Ik ben daarom begonnen met Astro’s Playroom en vind het eigenlijk wel leuk. Excuses voor mijn negativiteit, was nergens voor nodig. Wie weet ga ik Astrobot ook spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bot of War _/-\o_

spoiler:
Zo gaaf dat ze Bear Mcreary's OST erin hebben gemixed.
Hoogtepuntje tot nu toe.

Net klaar met de tweede wereld en alles op 100% inclusief de triangle levels. Leuk dat er ook wat pittige tussen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Zapato schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:34:
Ik was negatief, in eerste instantie geïrriteerd door de overload aan posts en daarna geïntrigeerd door het enthousiasme. Ik ben daarom begonnen met Astro’s Playroom en vind het eigenlijk wel leuk. Excuses voor mijn negativiteit, was nergens voor nodig. Wie weet ga ik Astrobot ook spelen.
Het is je vergeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Oké, waar ik gister zei dat het erg makkelijk was(wereld 1)… vandaag de triangle levels ontdekt! Verdorie die waren ff potje lastig zeg! Leuke challenges en weer 4 bots rijker. Volgens mij zit ik nu rond de 86.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:44
Ik neem even de vrijheid een vraag te stellen over Astro's Playground. Klopt het dat als je stopt en daarna klikt op hervatten dat je dan een stuk terug gaat in de game? En is dat bij Astrobot ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Zapato schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:09:
Ik neem even de vrijheid een vraag te stellen over Astro's Playground. Klopt het dat als je stopt en daarna klikt op hervatten dat je dan een stuk terug gaat in de game? En is dat bij Astrobot ook?
Ik weet dit niet meer uit mijn hoofd, maar volgens mij heeft die game(net als Astro Bot) autosave. Dus dat kan goed kloppen dat je dat ervaart.

In Astro Bot zijn de levels dusdanig klein dat je vaak wel even het level af kan maken.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Royy90 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:08:
Oké, waar ik gister zei dat het erg makkelijk was(wereld 1)… vandaag de triangle levels ontdekt! Verdorie die waren ff potje lastig zeg! Leuke challenges en weer 4 bots rijker. Volgens mij zit ik nu rond de 86.
Oke die kende ik nog niet ik nu bezig met wereld2, klimmen enzo nou ook best wel simpel.
Even gekeken triangel levels zijn, die heb ik nog niet gehad. die zien er wel uitdagend uit ja :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Carlos0_0 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:26:
[...]

Oke die kende ik nog niet ik nu bezig met wereld2, klimmen enzo nou ook best wel simpel.
Even gekeken triangel levels zijn, die heb ik nog niet gehad. die zien er wel uitdagend uit ja :P.
Yes hier net zo in wereld 2. Ik zou in theorie veel sneller door de game kunnen gaan, maar ik wil echt mijn tijd nemen. De game is te leuk om te rushen. Eerste level van wereld 2 gehaald, leuk gedaan... heb mij een ongeluk gezocht naar die secret level en baalde dat ik al bij het einde was en tegen een boss moest... iykyk

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Royy90 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:36:
[...]

Yes hier net zo in wereld 2. Ik zou in theorie veel sneller door de game kunnen gaan, maar ik wil echt mijn tijd nemen. De game is te leuk om te rushen. Eerste level van wereld 2 gehaald, leuk gedaan... heb mij een ongeluk gezocht naar die secret level en baalde dat ik al bij het einde was en tegen een boss moest... iykyk
Die boss was ook echt enorm simpel(van wereld 2 1ste level), daarna gewoon nog even rondje gelopen he een paar muntjes.
Dus er heen gelopen zag je wat op de grond schijnen, en hop daar was de geheime uitgang.

Ik deed secret exit eerder dan de gewone uitgang uiteindelijk :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Carlos0_0 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:50:
[...]

Die boss was ook echt enorm simpel(van wereld 2 1ste level), daarna gewoon nog even rondje gelopen he een paar muntjes.
Dus er heen gelopen zag je wat op de grond schijnen, en hop daar was de geheime uitgang.

Ik deed secret exit eerder dan de gewone uitgang uiteindelijk :+ .
Haha precies! Viel mij op dat ik wel een gouden vlaggetje had toen bij dat level. Dus ben er niet meer heen gegaan... ga er vanuit dat ie gewoon voltooid is. Volgens mij spelen wij aardig op hetzelfde tempo :P

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Royy90 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:54:
[...]

Haha precies! Viel mij op dat ik wel een gouden vlaggetje had toen bij dat level. Dus ben er niet meer heen gegaan... ga er vanuit dat ie gewoon voltooid is. Volgens mij spelen wij aardig op hetzelfde tempo :P
Ik denk het niet je zal nu naast de puzzel stukjes een leeg rond logo zien, die is voor de geheime uitgang.
Maar ja lekker rustig er door heen inderdaad, niet te snel door spel jagen. lekker op gemakje doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50
Royy90 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:08:
Triangle levels waren inderdaad best pittig, zorgde voor behoorlijk wat frustratie, maar des te mooier wanneer je ze haalde

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Carlos0_0 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 22:18:
[...]

Ik denk het niet je zal nu naast de puzzel stukjes een leeg rond logo zien, die is voor de geheime uitgang.
Maar ja lekker rustig er door heen inderdaad, niet te snel door spel jagen. lekker op gemakje doen :).
Nee nee ik heb wel dat rondje! Die had ik zeker gevonden en gehaald, leuk level ook! Bedoelde dat ik daarna een gouden vlag had (wat betekend dat je 100% bent op dat level zo ver ik weet, blauw als je nog wat mist).
Gynnad schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 22:20:
[...]

Triangle levels waren inderdaad best pittig, zorgde voor behoorlijk wat frustratie, maar des te mooier wanneer je ze haalde
Helemaal mee eens! Al voelden de levels niet onmogelijk of oneerlijk, maar wel zeker frustratie. En ik moest en zou ze halen voor ik zou stoppen lol

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/liBvMW9CHighSPmHVduFUE0tq1Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S6t53xdL65B6k2KyzQR3FdsJ.jpg?f=fotoalbum_large
Wat wordt juist bedoeld met dat rondje naast de puzzels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Dat zijn geheime levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Jovinho99 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 23:24:
[Afbeelding]
Wat wordt juist bedoeld met dat rondje naast de puzzels?
Dit zijn Lost Galaxy levels. De toegang hiertoe zit verstopt in dat level. Even goed zoeken dus!

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Blijkbaar zit er geen enkele Square Enix bot in deze keer, wat wel vreemd is. Je zou toch een aantal Final Fantasy cameos verwachten en ze zaten gek genoeg wel in Playroom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Ik heb die 4 triangle levels inmiddels ook gedaan. Heel leuk en niet te moeilijk of makkelijk. Straks weer lekker de normale kevels in duiken, ontdekken en verzamelen.
Wat een game. :)

Zit nu in dat muizen veld in wereld 2. Geweldig gedaan!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 08-09-2024 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
Tot nu toe echt een leuke game , niet te veel na denken 😁, meestal doe ik de levels een paar keer omdat ik meestal een bot ofzo over het hoofd zie maar prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Net dat Boom level gedaan, ik werd gewoon vrolijk van dat muziekje haha :).

edit:

Och jee dat muizen level geweldig hoe dit bedacht is.

Ik baal tevens wel als ik aan einde weg schiet, en dan eens die kist mis jullie ook ? :P

[ Voor 51% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-09-2024 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CICX6JJ7GamEkGFiyPF1ULbB26s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v7F5T0WGdFt2jPTSPlDHDpFP.jpg?f=fotoalbum_large
Er staat 39/42 bots , terwijl ik ze wel allemaal heb gevonden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Dan heb je wat geheime werelden gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Timothy3000 schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:39:
Dan heb je wat geheime werelden gemist.
Nee allemaal gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:48
Je hebt ook geheime werelden die je kan unlocken door tegen meteorieten aan te vliegen. Daar zijn ook bots te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
AppleFan2007 schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:44:
[...]

Je hebt ook geheime werelden die je kan unlocken door tegen meteorieten aan te vliegen. Daar zijn ook bots te vinden
Oh oke , maar vindt het raar dat ik alle vlaggetjes goud heb en toch bots mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Jovinho99 schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:53:
[...]

Oh oke , maar vindt het raar dat ik alle vlaggetjes goud heb en toch bots mis.
Ja zo is het wel wat verwarrend, maar als je die werelden door meteorieten kapot te vliegen unlockt krijgen die ook een vlagje erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
AppleFan2007 schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:56:
[...]

Ja zo is het wel wat verwarrend, maar als je die werelden door meteorieten kapot te vliegen unlockt krijgen die ook een vlagje erbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxQBsLeLeHx_5ZtIGqUA8ClhgG0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hogrmJm09uamfU0DgChMPuC.jpg?f=fotoalbum_large
Oh ik snap hem in het menu zelf, nu is er idd een level bij! Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Jovinho99 schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:35:
[Afbeelding]
Er staat 39/42 bots , terwijl ik ze wel allemaal heb gevonden ?
Even teruggaan, er zijn ook hele kleine werelden. bots maar eens tegen een kleine commeet aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Carlos0_0 schreef op zondag 8 september 2024 @ 17:04:
[...]

Even teruggaan, er zijn ook hele kleine werelden. bots maar eens tegen een kleine commeet aan ofzo.
Ja heb ik net ontdekt , bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Ja heel simpel gezegd bestaat een wereld niet alleen uit de oorspronkelijke levels, maar zijn er ook extra bonus/mini levels te ontdekken of vrij te spelen.

Dus vlieg vooral eens rond wat je allemaal kan tegenkomen! Het is inmiddels al gelukt zie ik...

Ik vind dit zelf een leuke toevoeging!

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:02

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Ik moet zeggen, de platform challenges (die PS-logo werelden, driehoek/rondje etc) zijn soms toch wel pittig! Verder niet heel moeilijk maar wel zeer leuk. Alles ontdekken om te vinden. 2x even een guide geraadpleegd, want ik vond het laatste botje echt niet. Achteraf wel daar geweest maar niet goed genoeg gekeken.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
DikkeBMW schreef op zondag 8 september 2024 @ 17:37:
Ik moet zeggen, de platform challenges (die PS-logo werelden, driehoek/rondje etc) zijn soms toch wel pittig! Verder niet heel moeilijk maar wel zeer leuk. Alles ontdekken om te vinden. 2x even een guide geraadpleegd, want ik vond het laatste botje echt niet. Achteraf wel daar geweest maar niet goed genoeg gekeken.
Klopt die levels zijn nog steeds niet heel moeilijk, maar wel net even iets uitdagender.
Van wereld2 vond ik er eigenlijk 1 zelfs heel simpel, in 1 keer gehaald inclusief de muntjes.

Maar de andere paar keer overnieuw moeten doen, net verkeerd sprong of iets.
Wel uiteindelijk gehaald, niet perse met alle muntjes. maar ja daar zijn die levels ook niet perse voor.

Maar het is wel even leuk na de andere missies, even iets met wat meer uitdaging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9H6b5tVzyKLFTD6fHssw28FEQo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lasjPL7zD8AIIKExvoZhtmYR.jpg?f=fotoalbum_large

Another world done!

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Carlos0_0 schreef op zondag 8 september 2024 @ 18:59:
[...]

Klopt die levels zijn nog steeds niet heel moeilijk, maar wel net even iets uitdagender.
Van wereld2 vond ik er eigenlijk 1 zelfs heel simpel, in 1 keer gehaald inclusief de muntjes.

Maar de andere paar keer overnieuw moeten doen, net verkeerd sprong of iets.
Wel uiteindelijk gehaald, niet perse met alle muntjes. maar ja daar zijn die levels ook niet perse voor.

Maar het is wel even leuk na de andere missies, even iets met wat meer uitdaging.
Ik vond die "vierkantje" levels alsnog aardig pittig!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48

MazeWing

The plot thickens...

Deze avond het spel ook aangeschaft en wow! Het geeft mij echt een soort van Mario Galaxy gevoel. Heel goed gedaan en qua uitdaging, zeker om alles te vinden, precies goed. Ook de sfeer door de muziek, thema's en art style is echt top.

Het laat mij maar weer eens zien dat de Japanners toch wel heer en meester blijven qua gameplay en echt "leuke" spellen maken.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:41

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-05 09:12
Astro Bot is toch gewoon Nintendo / Mario kwaliteit ? Of overdrijf ik een klein beetje. Vind echt dat ze zichzelf hebben overtroffen met deze titel.

Enige klein minpuntje misschien: Het is voor mijn gevoel (tot nu toe in ieder gevall) wel echt heel makkelijk. De uitdaging is ver te zoeken.

Voor de rest genieten hoor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sefaex schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:39:
Astro Bot is toch gewoon Nintendo / Mario kwaliteit ? Of overdrijf ik een klein beetje. Vind echt dat ze zichzelf hebben overtroffen met deze titel.

Enige klein minpuntje misschien: Het is voor mijn gevoel (tot nu toe in ieder gevall) wel echt heel makkelijk. De uitdaging is ver te zoeken.

Ik zie regelmatig de opmerking voorbij komen dat dit een spirituele Mario Galaxy 3 is, dat lijkt me een compliment.

De moeilijkheidsgraad voor de hoofd planeten zal denk ik een bewuste keuze zijn om zo toegankelijk mogelijk te zijn, zie ook veel posts dat vaders met hun kids samen spelen. De challenge levels zijn er voor diegene die het wat pittiger willen, de aankomende DLC zal ook wel een stuk uitdagender zijn verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:14
Moet alleen de gacha dingen nog, en dan is de platinum binnen. Wat een heerlijke game is het toch. Ik ga deze veel vaker opnieuw spelen <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
corset schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:22:
Moet alleen de gacha dingen nog, en dan is de platinum binnen. Wat een heerlijke game is het toch. Ik ga deze veel vaker opnieuw spelen <3
He heb je hem nu al zowat uitgespeeld, ik snap dat je het wellicht enorm leuk spel vind.
Maar toch ook zonde zo snel iets uit te spelen ?.

Kijk je hoeft er ook geen 3 maanden per se over te doen, maar 3 dagen is ook wel een beetje snel vind ik dan :+ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Carlos0_0 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:35:
[...]

He heb je hem nu al zowat uitgespeeld, ik snap dat je het wellicht enorm leuk spel vind.

Kijk je hoeft er ook geen 3 maanden per se over te doen, maar 3 dagen is ook wel een beetje snel vind ik dan :+ .
Nou ja, het is nu vooral veel spelen zodat ik later m'n neefje kan helpen. En ik ga hem toch wel blijven spelen, ik wil langzaam beginnen met speedruns te leren van de game :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
corset schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:47:
[...]

Nou ja, het is nu vooral veel spelen zodat ik later m'n neefje kan helpen. En ik ga hem toch wel blijven spelen, ik wil langzaam beginnen met speedruns te leren van de game :D
Haha ja goed ieder zo ze ding ik vind het zonde, om zo snel een spel uit te spelen.
Ook al wil je iemand erna er mee helpen, de levels zijn nu ook geen rocket sience om uit te vogelen.
Het lijkt mij dan ook juist leuker om het samen met je neefje uit te vogelen, zo speelde ik vroeger ook Super Mario Alstars met mijn op op de Snes(In plaats van 1 iemand die alles al weet).

Maar goed ieder mag zo op ze eigen manier er plezier mee beleven :+

[ Voor 14% gewijzigd door Carlos0_0 op 09-09-2024 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sefaex schreef op maandag 9 september 2024 @ 11:39:

Ik zit nu in wereld 3 en vind de moeilijkheidsgraad prima nu. Zeker niet moeilijk maar ook niet dat je er met ogen dicht door heen gaat. Voor wat afwisseling en uitdaging zijn er nog die kleine leveltjes. (Triangle etc.)
Ik speel sowieso dit soort games niet voor een grote uitdaging. Gewoon lekker op eigen tempo een wereld ontdekken en alles verzamelen in combinatie een goede besturing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Momenteel zit ik midden in wereld 3 met een uur of 9 speeltijd als het klopt. Ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk gaat worden. Moet er bij zeggen dat ik niet snel door levels heen race, probeer alles meteen te vinden zonder hulplijnen.
Nog steeds zwaar aan het genieten van deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Anoniem: 1925548 schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:47:
[...]

Momenteel zit ik midden in wereld 3 met een uur of 9 speeltijd als het klopt. Ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk gaat worden. Moet er bij zeggen dat ik niet snel door levels heen race, probeer alles meteen te vinden zonder hulplijnen.
Nog steeds zwaar aan het genieten van deze game.
Ik ga vandaag ook nog wel even aan Wereld 3 beginnen, eerst even paar levels Uncharted 3 op hard modes.
Daarna wellicht even ontspannen met Astro :).

[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 09-09-2024 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Net de Platinum binnen. In totaal ongeveer vijftien uur over gedaan. Heerlijke game, perfecte speelduur ook.

Op naar het vervolg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Timothy3000 schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:40:
Net de Platinum binnen. In totaal ongeveer vijftien uur over gedaan. Heerlijke game, perfecte speelduur ook.

Op naar het vervolg!
hoelang ben je bezig geweest met die laatste challenge? Die blijf ik toch lastig vinden en geraak er maar niet voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Een half uurtje denk ik. Al het geluid uitgezet, eigen muziekje op en toen had ik hem uiteindelijk te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]

Uiteindelijk is 15u speeltijd 15u speeltijd. Of je het nou in drie dagen doet of drie weken. Daar zit geen verschil in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
AppleFan2007 schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:41:
[...]

hoelang ben je bezig geweest met die laatste challenge? Die blijf ik toch lastig vinden en geraak er maar niet voorbij.
Hier heeft het me 20 minuten gekost. Het meest lastige stuk was die spinning hufter :+ daarna was het goed te doen. Maar je komt daar net met een rot timing vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
corset schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:49:
[...]

Hier heeft het me 20 minuten gekost. Het meest lastige stuk was die spinning hufter :+ daarna was het goed te doen. Maar je komt daar net met een rot timing vaak
Ik vond die vogels daarna nog lastiger haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na jaren wachten op een volledig Astro Bot game zal ik na 15 uur toch een beetje balen. Ik speel niet te lang achter elkaar zodat ik optimaal geniet van de momenten.
Gelukkig is de game gewoon heel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Dit is de eerste level... waarbij ik echt rond de 10x dood ben gegaan (eind 2e wereld).

Mogen wel meer levels met deze moeilijkheidsgraad. Was best pittig, maar nergens frusterend ofzo. Gewoon een kwestie van goed timen enzo.

Speel het ook op mijn gemak. Net bij de 3e wereld aangekomen. En kijk in elke hoekje en gaatje zodat ik meteen alle bots kan meepikken.

[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 10-09-2024 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sefaex schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:48:
Dit is de eerste level... waarbij ik echt rond de 10x dood ben gegaan (eind 2e wereld).

Mogen wel meer levels met deze moeilijkheidsgraad. Was best pittig, maar nergens frusterend ofzo. Gewoon een kwestie van goed timen enzo.

Speel het ook op mijn gemak. Net bij de 3e wereld aangekomen. En kijk in elke hoekje en gaatje zodat ik meteen alle bots kan meepikken.
Ja deze had ook wel een beetje een uitdaging inderdaad, maar ook die gene waarbij je op die bal ging lopen van werekd 2(Ook driehoek level).
Hij ging redelijk goed alleen ergens richting einde paar keer fout, deze was wel iets pittiger nog ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ja die had mij ook vaak te pakken. Zoals je zegt, best pittig maar niet frustrerend. Ik vind dat de makers dit heel goed getuned hebben allemaal. De game begint heel makkelijk maar klimt langzaam in moeilijkheid. De afwisseling is ook goed gedaan. De normale levels is gewoon genieten en als je meer uitdaging wilt pak je een triangle,cirkel etc. tussendoor. Moet wel zeggen nu in wereld 4 zitten er ook af en toe stevige stukjes in de normale wereld maar nooit te moeilijk. Precies goed.

Iemand die continu tot het uiterste wil gaan en het prachtig vindt om een level 100 keer opnieuw te moeten doen in een platformer die slaat deze beter over. Maar voor spelers zoals ik is Astro Bot de sweet spot. Deze platformer is helemaal naar mijn smaak. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 10-09-2024 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 00:38
Hoopte dat deze game een 8+ zou halen en zou daar al blij mee zijn en de game uiteindelijk kopen.

Maar hier had ik niet op gerekend. Heb nog niet echt tijd om te spelen maar de game maar gelijk gedownload.
Uurtje ofzo gespeeld. Wat een leuke game tot nu toe, al die secrets ontdekken is echt awesome. Krijg zelf een beetje Super Mario World gevoelens erbij.

Ja dit gaat sowieso een platinum worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Timothy3000 schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:40:
gz met de platinum! Zou je voor mij even kunnen bevestigen of gacha daadwerkelijk het enige is wat je kan doen met je coins(hulpvogel niet meegerekend)?

Zojuist met wereld drie wat verder gegaan... de Circle levels vond ik makkelijker dan de triangle levels. Die brosse bodem levels vind ik ook heel leuk gedaan hehe

Ik zit nu beetje vast in geketende titaan... ik mis daar 1 bot en kan deze dus echt niet vinden... Ik heb wel een idee waar hij zit, maar geen idee hoe ik er moet komen lol.

edit; en tuurlijk pak je hem enkele minuten later zonder problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Royy90 op 10-09-2024 14:35 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Royy90 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:30:
[...]

gz met de platinum! Zou je voor mij even kunnen bevestigen of gacha daadwerkelijk het enige is wat je kan doen met je coins(hulpvogel niet meegerekend)?

Zojuist met wereld drie wat verder gegaan... de Circle levels vond ik makkelijker dan de triangle levels. Die brosse bodem levels vind ik ook heel leuk gedaan hehe

Ik zit nu beetje vast in geketende titaan... ik mis daar 1 bot en kan deze dus echt niet vinden... Ik heb wel een idee waar hij zit, maar geen idee hoe ik er moet komen lol.

edit; en tuurlijk pak je hem enkele minuten later zonder problemen.
Tip:
Als je een bot niet kunt vinden kun je ook gamehulp (in het PS5 menu) inschakelen.
Dan zie je zeg maar korte filmpjes van de bots die jij nog mist. Werkt echt verrassend goed.

Probeer het altijd eerst zelf natuurlijk. Maar als ik bij de finish ben, en ik mis nog een bot. Dan speel ik het level opnieuw met gamehulp. En vaak ben je dan binnen een minuutje of 2 klaar.

Hoef je ook niet coins uit te geven aan hulpvogeltje :p

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 10-09-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Weet iemand welke bot ik hier mis? In de werelden heb ik alles op 100% en ook de master challenge heb ik gehaald.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jwFbnzfYa8b9LrLIQ9jt5Sm3eo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kXa5441OYwdqPTmFXpnfcfRP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Carlos0_0
Net Uncharted level gedaan och jee wat was dat leuk, zeker nu met Uncharted weer bezig ben :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Royy90 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:30:
[...]
Yes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-05 11:28

Ik vind die face button levels juist echt compleet afbreuk doen aan de game :P heb er volgens mij op 2 van de kruisjes na wel alles gedaan, maar het is absoluut niet waarom ik Astrobot speel!

De andere levels zijn allemaal lekker relaxed met vrolijke muziekjes en leuke dingen. En dan ga je zo'n face button level in en word je gebombardeerd met een gruwelijk irritant hyperactief liedje waar je super gehaast moet gaan spelen, bah...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:02

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Carlos0_0 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:12:
Net Uncharted level gedaan och jee wat was dat leuk, zeker nu met Uncharted weer bezig ben :D.
Nu halverwege wereld 4, en inderdaad; dat Uncharted level was dusver by far mijn favoriet!! Betrapte mezelf erop dat ik echt met een big smile voor de tv zat 🥰

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
DikkeBMW schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 23:03:
[...]

Nu halverwege wereld 4, en inderdaad; dat Uncharted level was dusver by far mijn favoriet!! Betrapte mezelf erop dat ik echt met een big smile voor de tv zat 🥰
Haha ja zowel bij God of War level als bij Uncharted ook, Astro is een goeie Kratos en Nathan vervanger :+ .
De levels waren op zich ook nog best lang ook, dat ik soms twijfelde moet ik nu niet een bot of puzzel stuk voorbij zijn gelopen haha.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:55
Geweldig mooi en leuk spel dit, merk wel aan bijvoorbeeld de X en O levels dat ik dit soort spellen nooit speel, vind die best lastig.. Ik zag dat mensen in 15 uur platinum hebben gehaald, gaat mij niet lukken in die tijd 🤣 zit nu op 10 uur en ben in de 3e wereld.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-05 10:50

s0kkie

Cowabunga

AppleFan2007 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:46:
Weet iemand welke bot ik hier mis? In de werelden heb ik alles op 100% en ook de master challenge heb ik gehaald.
spoiler:
Ook in de Crash Site alles gedaan? Je kan op de map daar zien of je nog ergens bots naar een plek kan roepen waar je bijv 20, 100 of 200 bots voor nodig hebt.

• corset

Wel grappig dat het filmpje totaal het leermoment mist :+ eerste boxes leren je dat je erop kan staan zonder dat het breekt. Dus dat kan je op bepaalde punten gebruiken om een "rust" moment, of een veilige plek te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wat is dat Vierkant level vervelend zeg met die badeend en lava. Moet er nog eens goed voor zitten maar dit was het eerste geval van, nee dank je niet leuk. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 11-09-2024 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Oke, gisteren voor het slapen gaan ging ik nog even een uurtje Astro Bot spelen.
Net voor ik ging afsluiten nog even dit leveltje meegepikt:

Zelden met zo'n kut gevoel gaan slapen. Maar na 30x proberen is het me uiteindelijk gelukt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

schaapiej schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:22:
[...]

Ik vind die face button levels juist echt compleet afbreuk doen aan de game :P heb er volgens mij op 2 van de kruisjes na wel alles gedaan, maar het is absoluut niet waarom ik Astrobot speel!

De andere levels zijn allemaal lekker relaxed met vrolijke muziekjes en leuke dingen. En dan ga je zo'n face button level in en word je gebombardeerd met een gruwelijk irritant hyperactief liedje waar je super gehaast moet gaan spelen, bah...
Ik denk dat ik het hier uiteindelijk steeds meer eens mee ga zijn. Leuke afwisseling maar had niet gehoeven, niet de charme van Astro Bot voor mij. Overslaan wil je eigenlijk ook niet als je voor de rest de boel wel verzamelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 11-09-2024 13:08 ]

• Carlos0_0
Sefaex schreef op woensdag 11 september 2024 @ 13:06:
Oke, gisteren voor het slapen gaan ging ik nog even een uurtje Astro Bot spelen.
Net voor ik ging afsluiten nog even dit leveltje meegepikt:

[YouTube: Astro Bot - Crumble Rumble 3 - 100% Walkthrough (All Bots)]

Zelden met zo'n kut gevoel gaan slapen. Maar na 30x proberen is het me uiteindelijk gelukt. :P
Haha ja daar heb ik ook een paar keer over gedaan, was vrij duidelijk wat je moest doen.
Maar toch net dat ik mis sprong en die straal van hun raakte, of net verkeerd sprong en zelf naar beneden sprong :+ .

Maar heb er nou ook weer geen 30 keer over gedaan :+
Pagina: 1 2 3 4 Laatste