Win 11 update geeft flinke kuren...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 21:51
Na update van Win11 start PC wél op, geeft géén bluescreen, alleen PC is niet bruikbaar doordat bijvoorbeeld Bing Browser al niet opgestart kan worden. PC heropstarten is niet mogelijk. Zegt dat herstart vereist is, alleen ik kan dat niet uitvoeren. Er gebeurt gewoon domweg helemaal niets. Na een paar dagen/week werkt PC 'opeens' weer. alleen dan begint ellende opnieuw na uitvoeren van een (bepaalde?) update

Ik krijg geen errorcodes dus of het hier mee te maken heeft, geen idee! Windows update error 0x80070643

Zoals gezegd, na een paar dagen, week doet PC het 'opeens' weer. Ik heb hiervoor de boel geforceerd moeten afsluiten. Dus door lange tijd de powerbutton ingedruikt te houden. Heropstarten daarna is eigenlijk terug naar hetzelfde probleem.

systeemhersel, veilige modus, het biedt geen soelaas. Ik denk er sterk aan om gewoon de boel geheel opnieuw te installeren, maar voordat ik dat ga doen, toch een laastste poging.
Iemand ook maar enig idee wat er aan de hand kan zijn? Probleem speelt al een tijdje en word er onderhand wel zat van.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:30
Lednov schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:35:
systeemhersel, veilige modus, het biedt geen soelaas. Ik denk er sterk aan om gewoon de boel geheel opnieuw te installeren, maar voordat ik dat ga doen, toch een laastste poging.
Voor een "laatste poging" probeer ik altijd een upgrade/repair install.
Vaak lost dat de meeste problemen wel op.

ElevenForum: Repair Install Windows 11 with an In-place Upgrade

Windows update error 0x80070643
0x80248007 fout bij windows update KB5031354
The_Doman schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:44:
Een In-place Upgrade/Repair doe ik ook liever offline zonder updates te downloaden.
Voordat je de repair/update poging start kan je ook nog even sfc /scannow en disk cleanup uitvoeren om zoveel mogelijk (update) restbestanden te verwijderen.

[ Voor 4% gewijzigd door The_Doman op 27-08-2024 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 21:51
Ik had het misschien wat duidelijker moeten verwoorden, alleen dat heb ik dus al gedaan. Ik heb al een repair install gedaan. Misschien al twee keer zelfs, alleen probleem blijft.

Dus ja rest weinig over als er geen oplossing komt dan alles verherinstalleren...