Wat een snoozefest deze eh, upgrade.
Gamen wordt altijd beter, behalve de games zelf.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En als ze nu zeggen: met ProMotion, dan ben ik om
Daarom lig ik ook altijdTHE_BASE schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:05:
Ik wil er niet in mee gaan, maar doe het toch: wat een onwijs lange zit is dit deze keer.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Wat is er eigenlijk met Kaiann aan de hand? Het valt me op dat ze niet dichtbij in beeld komt, terwijl dat bij de andere presenters wel zo is. Maar ze is ook niet nieuw.
Edit: Ah, nu eindelijk wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Dennisweb op 09-09-2024 20:06 ]
Wel tof dat je met AI ook objecten uit je foto kan halen. Jammer dat we nog even moeten wachten.
©2004
Dat weet je toch nog helemaal niet!?!Sinan10 schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:04:
Ligt het aan mij of heeft de normale 16 wel een dikke update gekregen vergeleken met de pro dadelijk.
Nee hoor.4acesNL schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:05:
Wat een snoozefest deze eh, upgrade.
Verzonden vanaf mijn iPhone SE 2020.
Gamen op een telefoon.. ik snap dat dus echt niet. Lijkt me toch klein zon schermpje.
Best performance everrrrrrrr
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
World class gaming, GTA6?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
is er iemand hier die "gamed" op zijn iphone?
Ik zou het doen!
Anders kijk je niet? Is een optie.THE_BASE schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:05:
Ik wil er niet in mee gaan, maar doe het toch: wat een onwijs lange zit is dit deze keer.
Laat die pro eens snel zien zeg, ik moet enorm pissen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Eerder ook al hoorDennisweb schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:05:
Wat is er eigenlijk met Kaiann aan de hand? Het valt me op dat ze niet dichtbij in beeld komt, terwijl dat bij de andere presenters wel zo is. Maar ze is ook niet nieuw.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Werkt xbox gamepass app op iphone...nog niet toch?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Doen ze nu ook al, zoek maar op auto bijvoorbeeld.hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:05:
Wel tof dat je met AI ook objecten uit je foto kan halen. Jammer dat we nog even moeten wachten.
Ik gebruik dit zeer vaak als ik bij klanten ben.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Uiteraard. Maar Apple doet nog steeds alsof de foto’s van buitenaards niveau zijn. Snap dat geouwehoer over de camerafuncties nooit. Dat wordt altijd zo belangrijk gemaakt. Ook door andere fabrikanten. Ik heb liever een hele zuinige telefoon met een aardige camera.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De kinderen roepen, kom op zeg, laat die pro zien. Wat een onzin allemaal dit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit is precies waarvoor Continuity is uitgevondenDonstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
gewoon gaan wij passen wel opDonstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Ik heb ongeveer 300 uur in BoomBeach, telt dat?rammes schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Via Safari browser werkt het al jaren.Amaze86 schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nej, zou niet weten wie wel ookrammes schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Gaat nooit werken, hele andere architectuurAmaze86 schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Net geweest toen ze weer eens iPhone 16 lieten vallen..Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Ik geef alleen een mening dat ik weinig vooruitgang zie deze keer. En volgens mij ben ik niet de enige die dit zo ervaart.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Coin dozer classic tijdens het sjijten.rammes schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Meer niet.
Er is geen app. Maar wel via de browser.Amaze86 schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Kom je hier voor het eerst? Je weet toch dat je een fles mee moet nemen!Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
©2004
Had op niet langer dan een uur gehoopt. Man man, schiet eens op
Browser ja.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zou hilarisch zijn als ze de pro gewoon niet eens aankondigen haha
Ja echt Rookie Mistake van mijhk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:07:
[...]
Kom je hier voor het eerst? Je weet toch dat je een fles mee moet nemen!
iPadOS wel, maar iOS ook?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
is dat een soort Snake?SuBBaSS schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:07:
[...]
Coin dozer classic tijdens het sjijten.![]()
Meer niet.
Elect a clown, expect a circus.
Weer ios18!
Dat Tencent spel ziet er brak uit of ben ik dat nu? Weer zo'n generiek hack and slash spelletje
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Who needs a RTX 4090
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Jip, werkt zeker!
Is het ooit flink korter dan ‘ongeveer anderhalf uur’ geweest?Steven030 schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:07:
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Zwart kleurtje erbij en klaarDennusB schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:07:
Zou hilarisch zijn als ze de pro gewoon niet eens aankondigen haha
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je dit event op jouw Vision Pro zou kijken, of is door de beperkte FOV de kans op natte schoenen te groot?Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Je telefoon zal net zo zuinig zijn met een high end camera als met een matige camera, of all else is equal.Lekker Ventje schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
[...]
Uiteraard. Maar Apple doet nog steeds alsof de foto’s van buitenaards niveau zijn. Snap dat geouwehoer over de camerafuncties nooit. Dat wordt altijd zo belangrijk gemaakt. Ook door andere fabrikanten. Ik heb liever een hele zuinige telefoon met een aardige camera.
Dan moet je een langzamere processor hebben, en een minder scherm. Dan kan het een stuk zuiniger.... Maar dat wil niemand.
1+3 = 5
Machine learning
Machine learning
Video delen van hoe je ligt te sterven, top
Alleen tft mobilerammes schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
Is streaming.DennusB schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:07:
[...]
Gaat nooit werken, hele andere architectuur
Zou whatsapp ook via sattelite werken?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
iPhone en satelliet. Iedereen met starlink op z’n rug
Ging al fout met na >20 minuten nog bij de Watch 10 te zijn…Steven030 schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:07:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Het is nog nooit zo mager geweest in mijn ogen.THE_BASE schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:07:
[...]
Ik geef alleen een mening dat ik weinig vooruitgang zie deze keer. En volgens mij ben ik niet de enige die dit zo ervaart.
De Pro moet toch wel iets héél bijzonders meekrijgen om dit allemaal te overtreffen. Waarom nog een Pro kopen? Voor de telelens en iets betere camera?
Dat is Xbox Cloud Gaming, niet Gamepass
We hebben net 5G.
Ze willen blijkbaar met gewone 16 en 16 plus verkopen?!
Zozo, WiFi 7 op de non-pro.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
En 120 Hz schermDon Corleone schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:09:
De Pro moet toch wel iets héél bijzonders meekrijgen om dit allemaal te overtreffen. Waarom nog een Pro kopen? Voor de telelens en iets betere camera?
Volgens de geruchten zou de 16 plus een minder grote batterij krijgen, maar in dit promo praatje komt alleen de 15 aan bod.
Lekker muziekje, iemand een link?
Net?
Dat is ook overdreven
Satelliet alleen niet nodig in ons landje
240Hz !
Voor mij is de telelens de enige reden om de pro te kopen. Dus dat kan prima.Don Corleone schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:09:
En de video is de enige reden om een iPhone te kopen....
Shazam?Toppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:09:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vraag het ff aan Apple AI… oh wachtToppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:09:
Als je maar niet zijn Gender assumed..hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:10:
Best aardig toestelletje die 16...
Je kan toch op je iPhone kijken 😛Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:06:
TAKA van Ahadadream, Priya Ragu, Skrillex & contra
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
TAKA heet het nummer zo te zien
Dat werkt al sinds de iPhone 15 Pro van vorige jaar in NL.
Moet eerlijk zeggen dat ik die twee camera’s wel mooier vind dan de drie die op de pro’s zitten. Heeft toch een iPhone X vibe.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Iemand een idee wanneer de RC uitkomt van iOS 18? Meestal na de keynote toch?
Eerst Fred again, nu Skrillex. Mooie muzikale omlijsting.
Enige nieuwe is die knop?hk12nl schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:10:
Best aardig toestelletje die 16...
TAKAToppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:09:
Ahadadream & Skrillex
iets met Takka-takka-takToppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:09:
Elect a clown, expect a circus.
Hoelang zou de batterij meegaan met dergelijke games? Twee keer per dag een lege accu?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Aah perfect, ik kon precies in de iPhone 16 promo video ff
Dat gebeurt bij mijn 15 Pro ook. De accu gaat percentage minder zodra ik er al naar kijk.
TAKA van Ahadadream https://www.shazam.com/track/694009023?referrer=shareToppe schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:09:
Volgend jaar hardstyle in de Keynote!Davidas schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:11:
Deze track had ik wel even nodig, lag bijna te pitten.
Dit topic is gesloten.