Radiator debietregeling combineren met slimme knop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saltysalt
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-10 02:31
Ik wil in mijn nieuwe huis de Heimeier Eclipse thermostatische radiatorkraan recht met debietregeling installeren om het huis mechanisch waterzijdig te inregelen.

Hebben jullie hier ervaring mee om het in te regelen met een slimme radiator knop zoals een tado of een dergelijk product. Op deze manier ben ik van het gekloot af van gezinsleden die aan knoppen gaan draaien en heb ik de flow van verwarmingswater goed geregeld en kan ik eventueel nog zonne regeling doen.

...
Ik kan hier weinig over vinden. Ik vraag me alleen af medetweakers dit ook hebben gedaan en of dit een slimme gedachtegang is ja of nee.
...

Beste antwoord (via Saltysalt op 25-08-2024 10:57)

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:16

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Een slimme radiatorknop doet mechanische exact hetzelfde als een domme - namelijk het pinnetje indrukken.
Geen probleem dus.
Zie ook Relatie Honeywell EVO home (via OT) en Heimeier Eclipse voor een vergelijkbare vraag.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:16

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Een slimme radiatorknop doet mechanische exact hetzelfde als een domme - namelijk het pinnetje indrukken.
Geen probleem dus.
Zie ook Relatie Honeywell EVO home (via OT) en Heimeier Eclipse voor een vergelijkbare vraag.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saltysalt
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-10 02:31
Proton_ schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 10:30:
Geen probleem dus.
Thanks. Die kwam niet in mijn zoekvraag terug 8)7 . Dan is mijn vraag beantwoord.