Goedemiddag Allen,
Voor een klant heb ik een app gebouwd.
De app is zo goed als klaar.
Met de app kunnen de klanten van mijn klant inloggen.
En vervolgens orders plaatsten.
Je kunt geplaatste orders bekijken etc.
Er zit een QR-Barcode scanner op om sneller te bestellen of een artikel te identificeren.
Je kunt speciale artikelen zelf toevoegen.
De app werkt op IOS en Android.
De app heeft ook een API koppeling die de orders bij de klant op server zet.
Verder heeft de app een web app, om de orders te bekijken, klanten toe te voegen en gebruikers aan te maken.
De app heeft ook 3 talen.
Ik heb mijn klant ook 1 jaar gratis onderhoud aangeboden.
Voor dit alles heb ik 7000 euro gevraagd. En als ik zo om mij heen kijk, doen andere bedrijven het niet voor minder dan 10k.
Nu zit het zo, ik heb mijn klant meerdere malen gevraagd voor een complete uitbetaling.
Omdat de app zo goed als af is. En ik de app 1 jaar lang zal onderhouden mocht er iets niet werken.
De klant heeft mij nu een mailtje gestuurd met dat hij niet blij was met mijn laatste mail en dat hij op het punt staat om onze zakelijke relatie te beëindigen.
Mag hij dat zo maar doen? En wat kan ik nu het beste gaan doen?
Ik ben niet zo lang geleden voor me zelf begonnen, dus voor mij is het ook allemaal nieuw.
Ook is mijn prijs niet hoog als ik zo mij heen kijk.
Graag jullie advies.
Mvg,
Jaym
...
Voor een klant heb ik een app gebouwd.
De app is zo goed als klaar.
Met de app kunnen de klanten van mijn klant inloggen.
En vervolgens orders plaatsten.
Je kunt geplaatste orders bekijken etc.
Er zit een QR-Barcode scanner op om sneller te bestellen of een artikel te identificeren.
Je kunt speciale artikelen zelf toevoegen.
De app werkt op IOS en Android.
De app heeft ook een API koppeling die de orders bij de klant op server zet.
Verder heeft de app een web app, om de orders te bekijken, klanten toe te voegen en gebruikers aan te maken.
De app heeft ook 3 talen.
Ik heb mijn klant ook 1 jaar gratis onderhoud aangeboden.
Voor dit alles heb ik 7000 euro gevraagd. En als ik zo om mij heen kijk, doen andere bedrijven het niet voor minder dan 10k.
Nu zit het zo, ik heb mijn klant meerdere malen gevraagd voor een complete uitbetaling.
Omdat de app zo goed als af is. En ik de app 1 jaar lang zal onderhouden mocht er iets niet werken.
De klant heeft mij nu een mailtje gestuurd met dat hij niet blij was met mijn laatste mail en dat hij op het punt staat om onze zakelijke relatie te beëindigen.
Mag hij dat zo maar doen? En wat kan ik nu het beste gaan doen?
Ik ben niet zo lang geleden voor me zelf begonnen, dus voor mij is het ook allemaal nieuw.
Ook is mijn prijs niet hoog als ik zo mij heen kijk.
Graag jullie advies.
Mvg,
Jaym
...