After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
De serie is dan ook gewoon afgelopen, hoeft geen 2de seizoen van te komenNullVoid schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:53:
[...]
En deze serie is gecanceld, zoals we gewend zijn van Netflix ondertussen. https://www.nytimes.com/2...fer-brothers-netflix.html
Vond de serie zelf persoonlijk een beetje tegenvallen. Heb nu 3 afleveringen gezien en voel geen grote drang om door te kijken.
Even een opkikker voor de mensen onder ons die de hitte van het seizoen beginnen te voelen omdat veel films en series traditiegetrouw wegvallen binnen deze periode: aanstaande donderdag komt seizoen vijf van The Bear en vanaf vrijdag 3 juli het derde seizoen van Silo!
Dat zit wel Schnorr.
Seizoen 2 van The Agency is gisteren ook uitgekomen op Paramount+.
En wie daar niet op kan wachten, totdat het op SkyShowtime staat, op basis van dit topic blijkt dat het een remake van het Franse Le Bureau is (die beter zou zijn). Daarvan heb ik gisteren de eerste twee afleveringen gezien, en..., die zijn nogal voorspelbaar
(want exact hetzelfde, agent die jarenlang undercover is geweest in het buitenland en plots wordt teruggeroepen en zijn "scharrel" achter moet laten; Een undercover collega die "in ander buitenland" wordt opgepakt voor rijden onder invloed en vervolgens van de aardbodem verdwijnt; En een nieuw persoon die als seismologisch "poppetje" naar Iran op missie moet zien te gaan).
En vanmorgen zag ik dat Le Bureau ook op SkyShowtime zou moeten staan, volgens JustWatch.
En wie daar niet op kan wachten, totdat het op SkyShowtime staat, op basis van dit topic blijkt dat het een remake van het Franse Le Bureau is (die beter zou zijn). Daarvan heb ik gisteren de eerste twee afleveringen gezien, en..., die zijn nogal voorspelbaar
En vanmorgen zag ik dat Le Bureau ook op SkyShowtime zou moeten staan, volgens JustWatch.
Op een of andere manier heb ik het eerste seizoen gezien en hier nooit enige vorm van registratie op losgelaten.
Dus nu weet ik niet of The Agency kijkbaar was
Dus nu weet ik niet of The Agency kijkbaar was
Dat zit wel Schnorr.
Dit had ik dus ook. Zeer waarschijnlijk ben ik gestopt met kijken.Stukfruit schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:45:
Op een of andere manier heb ik het eerste seizoen gezien en hier nooit enige vorm van registratie op losgelaten.
Dus nu weet ik niet of The Agency kijkbaar was
Blijkbaar heb ik seizoen 2 gemist...Raven schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:42:
IMDB geeft het nog niet aan, maar op IG geeft de hoofdrolspeelster het al wel aan:
https://www.instagram.com/ellamaisypurvis/p/DUaTPxkinG3/
[Afbeelding]
[...]
NPO heeft niet de moeite genomen die uit te zenden na eerder dit jaar S1 te hebben uitgezonden, terwijl S2 in de UK toen al een tijdje voorbij was.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ergens later dit jaar: nieuwe serie Carrie. Leuk!
@Elvhenk De hoeveelste versie is dat? 
Origineel in 1976, Filipijnse remake Anak ng dilim in 1997, The Rage: Carrie 2 in 1999, tv film in 2002, nog een versie in 2013..... vergeet ik er nog wat?
Origineel in 1976, Filipijnse remake Anak ng dilim in 1997, The Rage: Carrie 2 in 1999, tv film in 2002, nog een versie in 2013..... vergeet ik er nog wat?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Oh, geen idee. Als jij het niet weet, dan weet niemand het!Raven schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 14:31:
@Elvhenk De hoeveelste versie is dat?
Origineel in 1976, Filipijnse remake Anak ng dilim in 1997, The Rage: Carrie 2 in 1999, tv film in 2002, nog een versie in 2013..... vergeet ik er nog wat?
Ik ken zelf alleen de oorspronkelijke film, dat is ook wel de legendarische, vind ik.
