• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Elvhenk Jup, in sept/okt gezien :) , helaas geen seizoen 2, gecanceld :/
_O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

O sneu voor ze! :+ Was het dan tenminste wel een afgerond verhaal? * Elvhenk haat cliffhangers. :P

  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Elvhenk Dan vooral geen Las Vegas kijken :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er komt een prequel-serie voor de Legally Blonde films:

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 20:07:
[...]

Dutton Ranch is dan weer wel gemaakt door Sheridan, voor Paramount+. Dus zal vast weer veel meer weg hebben van het daadwerkelijke Sheridan werk.
Huh, hoe kom je daarbij? Ik zie namelijk Chad Feehan staan als Creator.

https://www.imdb.com/title/tt34991493/fullcredits/?ref_=tt_cst_sm

Na het fiasco van Y Marshals blijf ik dus sceptisch maar hoop uiteraard op het beste.

[ Voor 10% gewijzigd door Greatsword op 08-05-2026 10:14 ]


  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Greatsword schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:03:
[...]

Huh, hoe kom je daarbij? Ik zie namelijk Chad Feehan staan als Creator.

https://www.imdb.com/title/tt34991493/fullcredits/?ref_=tt_cst_sm

Na het fiasco van Y Marshals blijf ik dus sceptisch maar hoop uiteraard op het beste.

[YouTube: Dutton Ranch | Official Trailer | Paramount+]
Whoops, inderdaad. In het vervolg maar YouTube comments factchecken voordat ik ze over neem :X

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat is een leuke verrassing.

Na de twee (stand alone) seizoenen in 2018 en 2019 nu ineens een derde seizoen van The Terror.

Wel maar 6 afleveringen.

  • zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:31

zeroday

There is no alternative!

Greatsword schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:03:


Na het fiasco van Y Marshals blijf ik dus sceptisch maar hoop uiteraard op het beste.
Welke zojuist wel een 2e seizoen heeft gekregen, maar goed.. ik vind het ook een slap aftreksel ..

There are no secrets, only information you do not yet have


  • Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
zeroday schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:15:
[...]

Welke zojuist wel een 2e seizoen heeft gekregen, maar goed.. ik vind het ook een slap aftreksel ..
Ik ben er na een paar afleveringen mee gestopt, kon het echt niet meer aanzien.

  • zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:31

zeroday

There is no alternative!

Greatsword schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:41:
[...]

Ik ben er na een paar afleveringen mee gestopt, kon het echt niet meer aanzien.
Gelukkig hebben we Citadel op dit moment .. en/of Your Friends & Neighbours in hun 2e seizoen ;)

There are no secrets, only information you do not yet have


  • Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
zeroday schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:42:
[...]

Gelukkig hebben we Citadel op dit moment .. en/of Your Friends & Neighbours in hun 2e seizoen ;)
Die Neighbours kijken we hier ook, niet echt top maar prima te doen.

De film Man on Fire staat in mijn top 10 favorieten films en daardoor moest ik de nieuwe serie met dezelfde naam uiteraard ook een kans geven. Helaas bleek dat ook een flinke teleurstelling te zijn

Zijn er überhaupt series gebaseerd op films die niet tegenvallen?

[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 11-05-2026 13:27 ]


  • Ruitenwisser
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 22-06 10:52
Momenteel zijn wij Rooster aan het bekijken. Een komedie met Steve Carell. Het eerste seizoen is net helemaal uit maar we moeten nog de finale bekijken.

Het is een luchtige serie met grappige momenten. Je moet er even inkomen maar na een aantal episodes zit je er wel in. Ideaal om met de partner te bekijken (was ook op aanraden van haar, na 2 series die ik gekozen had)

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ruitenwisser schreef op maandag 11 mei 2026 @ 13:50:
Momenteel zijn wij Rooster aan het bekijken. Een komedie met Steve Carell. Het eerste seizoen is net helemaal uit maar we moeten nog de finale bekijken.

Het is een luchtige serie met grappige momenten. Je moet er even inkomen maar na een aantal episodes zit je er wel in. Ideaal om met de partner te bekijken (was ook op aanraden van haar, na 2 series die ik gekozen had)
Wij zijn na een paar minuten gestopt. De kleurenfilter en hoe alles was gefilmd leek wel AI. Kreeg er gewoon hoofdpijn van.

Zo jammer, want leek ons wel leuk.

https://www.reddit.com/r/isthisAI/comments/1rsubig/the_new_hbo_series_rooster_has_really_fuzzy/

  • Ruitenwisser
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 22-06 10:52
Arjantje72 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 17:18:
[...]

Wij zijn na een paar minuten gestopt. De kleurenfilter en hoe alles was gefilmd leek wel AI. Kreeg er gewoon hoofdpijn van.

Zo jammer, want leek ons wel leuk.

https://www.reddit.com/r/isthisAI/comments/1rsubig/the_new_hbo_series_rooster_has_really_fuzzy/
Huh, ik moet nu eerlijk toegeven dat me dat niet echt is opgevallen. Geen last van gehad dus.

  • karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:55
Niet heel ver weg, maar net ver genoeg om in dit topic te mogen (voor de meeste lezers althans).

Na seizoen 1 vorig jaar gezien te hebben, zijn we deze week maar eens begonnen aan seizoen 2 van Nonkels.

Een heerlijk flauwe Vlaamse comedyserie over 3 broers die in de ene na de andere ongemakkelijke situatie belanden. Deze serie wordt overspoeld met geniale (woord)grappen. Vrouwlief en ikzelf zitten met regelmaat hardop te lachen.

Naar mijn maakt het Vlaamse accent het geheel nog veel leuker.

Dikke aanrader!

[ Voor 11% gewijzigd door karazz op 12-05-2026 13:14 ]


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tucci In Italy S02 is begonnen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 12-05-2026 18:48 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:00
Veelbelovende serie. Hoge ratings en goede reviews:

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet


  • jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-06 18:12

jmk

11 november begint Rings of Power S3. zininin

Yippie kayak, other buckets!


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jmk schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 17:44:
11 november begint Rings of Power S3. zininin
En later deze maand beginnen Rick and Morty en A Good Girl's Guide to Murder weer :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:30
Wel benieuwd spin off (Big Bang Theory) nu eindelijk met een trailer.

Stuart saves the universe.

[ Voor 3% gewijzigd door Dagarkin op 14-05-2026 20:12 ]


  • Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:30
Raven schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 19:40:
[...]

En later deze maand beginnen Rick and Morty en A Good Girl's Guide to Murder weer :)
Is Rick and Morty niet stukken slechter zonder Justin Roiland?. Door zijn vertrek zelf gestopt met kijken.

  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dagarkin schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:
[...]


Is Rick and Morty niet stukken slechter zonder Justin Roiland?. Door zijn vertrek zelf gestopt met kijken.
Euh, niks van gemerkt :?
Kôkaku Kidôtai (The Ghost in The Shell)
The original Ghost in the Shell film was animated in a much harsher, more grounded style than the source material. This is the first Ghost in the Shell adaptation to deliberately adopt the animation style of the manga.
7 juli :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:41
Ruitenwisser schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:22:
[...]

Huh, ik moet nu eerlijk toegeven dat me dat niet echt is opgevallen. Geen last van gehad dus.
Ik heb me er ook niet aan gestoord. Heb Rooster in 2 dagen uitgekeken. Het keek erg lekker weg.

  • Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:30
Raven schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 08:27:
[...]

Euh, niks van gemerkt :?
Sinds seizoen 7 is hij eruit en hij deed ook de stemmen van Rick, Morty en nog een paar anderen. Ga het misschien toch nog eens een kans geven, maar kon het bij de trailer van seizoen 7 direct horen.

  • The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Dagarkin schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:
Wel benieuwd spin off (Big Bang Theory) nu eindelijk met een trailer.

Stuart saves the universe.

[YouTube: STUART FAILS TO SAVE THE UNIVERSE Official Trailer (2026) The Big Bang Theory]
Totaal niet verwacht en vanwege de absurditeit ben ik zeer geïnteresseerd!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL


  • Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Vandaag eerste aflevering van Dutton Ranch gekeken, ik moet zeggen bevalt goed, Beth en Rip blijven geniale karrakters. Weer een lekker Yellowstone gevoel. Een mooi vervolg op Yellowstone.

  • Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Coenen schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 22:24:
Vandaag eerste aflevering van Dutton Ranch gekeken, ik moet zeggen bevalt goed, Beth en Rip blijven geniale karrakters. Weer een lekker Yellowstone gevoel. Een mooi vervolg op Yellowstone.
Hier ook de eerste twee er op zitten en na Marshals is dit echt een verademing. Beth en Rip voelen nog steeds hetzelfde aan, Ed Harris sowieso een goede toevoeging en de rest van de nieuwe cast is ook wel oké.

De creator Chad Feehan heeft sowieso een goed CV en hij heeft ook wat afleveringen geschreven van andere series die ook prima te doen waren.

https://www.imdb.com/name/nm1739039/?ref_=tt_ov_1_1

Voor nu dus een goede start en hopelijk een blijvertje.

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nieuw seizoen van de Casa de Papel spinoff
En de Kastanjemanden zijn ook weer terug; koekoeksjong.

  • upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:36
En de Kastanjemanden zijn ook weer terug; koekoeksjong.
Geen idee wat je hiermee bedoelt.

  • Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

Lurkin in the shadows

upje schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 08:59:
[...]

Geen idee wat je hiermee bedoelt.
Kastanjemanden is de originele titel van de serie The Chestnut man.

  • upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:36
En koekoeksjong?

  • Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

Lurkin in the shadows

Dat snapte ik eerlijk gezegd ook niet goed.
Volgens google:
Koekoeksjong is het tweede boek in de Kastanjemanden-boekenreeks van de Deense auteur Søren Sveistrup. Het verhaal dient als de officiële basis voor het tweede seizoen van de gelijknamige hitserie (The Chestnut Man) op Netflix.
Het tweede seizoen heet dan wel Hide and seek en niet het koekoeksjong.

  • nrt
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19-05 13:03

nrt

karazz schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:13:
Niet heel ver weg, maar net ver genoeg om in dit topic te mogen (voor de meeste lezers althans).

Na seizoen 1 vorig jaar gezien te hebben, zijn we deze week maar eens begonnen aan seizoen 2 van Nonkels.

Een heerlijk flauwe Vlaamse comedyserie over 3 broers die in de ene na de andere ongemakkelijke situatie belanden. Deze serie wordt overspoeld met geniale (woord)grappen. Vrouwlief en ikzelf zitten met regelmaat hardop te lachen.

Naar mijn maakt het Vlaamse accent het geheel nog veel leuker.

Dikke aanrader!
Zalige serie waar ik ook goed mee heb gelachen.

  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Elvhenk schreef op maandag 18 mei 2026 @ 17:18:
[...]


Hele mooie highlights! :*)
Je mag vast niet zeggen of je het hele seizoen al gezien hebt? :Y)

  • Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

RobertMe schreef op maandag 18 mei 2026 @ 17:58:
[...]

Je mag vast niet zeggen of je het hele seizoen al gezien hebt? :Y)
Wel DAT ik hem gezien heb, denk ik, maar verder niet. :P

  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Elvhenk schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:13:
[...]


Wel DAT ik hem gezien heb, denk ik, maar verder niet. :P
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
The Agency gaat op 21 juni weer verder (op Paramount+, dus op SkyShowtime kan het tussen paar dagen later en paar weken later zijn. S01 was denk ik binnen 1 of 2 weken).

  • Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:30
Tot nu toe erge leuke serie.

Horror is niet echt mijn ding, maar zet deze wel door de humor maakt veel goed, wel bijzondere combinatie. Sommige momenten lekker luchtig en andere momenten ook beste spanning.

  • Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:52:
The Agency gaat op 21 juni weer verder (op Paramount+, dus op SkyShowtime kan het tussen paar dagen later en paar weken later zijn. S01 was denk ik binnen 1 of 2 weken).

[YouTube: The Agency | Season 2 Trailer | Paramount+]
Ik was volgens mij na 1 of 2 afleveringen al afgehaakt, vond de Franse serie echt veel beter.
Echt jammer want de cast leek echt top.

https://www.imdb.com/title/tt4063800/

  • Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Dagarkin schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:58:
[...]


Tot nu toe erge leuke serie.

Horror is niet echt mijn ding, maar zet deze wel door de humor maakt veel goed, wel bijzondere combinatie. Sommige momenten lekker luchtig en andere momenten ook beste spanning.
Hoe horror is de horror? Ik hoor er veel goede verhalen over, maar dingen zoals jumpscares en dergelijke kan ik echt niet hebben...

  • Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:30
Evil Cowman schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:56:
[...]

Hoe horror is de horror? Ik hoor er veel goede verhalen over, maar dingen zoals jumpscares en dergelijke kan ik echt niet hebben...
Er zitten een paar jumpscares in, maar kijk soms zelf ook een andere kant op, ben hier zelf ook geen held in, maar het verhaal en de humor zet ik wel door en de spannende stukjes dat is qua muziek direct wel te herleiden.

Zelf had ik dit topic op reddit gekeken.
https://www.reddit.com/r/.../how_scary_is_widows_bay/

  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dagarkin schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:58:
[...]


Tot nu toe erge leuke serie.

Horror is niet echt mijn ding, maar zet deze wel door de humor maakt veel goed, wel bijzondere combinatie. Sommige momenten lekker luchtig en andere momenten ook beste spanning.
Hmm, die trailer had ik gemist, ziet er interessant uit :)
offtopic:
Dan moet je de nieuwe The Mummy (niet te verwarren met de nog te komen nieuwe met Brendan Fraser en Rachel Weisz) niet gaan kijken :+ Zit trouwens die actrice van mini-serie Moon Knight in.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Mogelijk interessante horror/scifi serie, van de makers van Stranger Things. Het lijkt er ook wel op, maar dan met bejaarden in plaats van kinderen. :+

  • Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Elvhenk schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:35:
Mogelijk interessante horror/scifi serie, van de makers van Stranger Things. Het lijkt er ook wel op, maar dan met bejaarden in plaats van kinderen. :+

[YouTube: The Boroughs | Official Trailer | Netflix]
Zojuist de eerste aflevering gekeken. Eerste aflevering is nog echt een kennismaking met de hoofdpersonen, maar voelt tot nu toe goed aan. Zometeen met de tweede aflevering verwacht ik dat er meer gaat gebeuren, het begin van de eerste aflevering geeft al een idee welke kant het op zal gaan.

-- Edit: zojuist aan aflevering 4 begonnen. Het is een doorkijkertje, in ieder geval voor mij. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 22-05-2026 00:41 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe


  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Na The Boys krijgen we dus een terugkeer van Supernatural met een terugkeer van de boys :+

Dat zit wel Schnorr.


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rick & Morty is weer begonnen :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ik dacht dat Line of Duty na S06 in 2021 voorbij was, er komt blijkbaar volgend jaar een S07 :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Voor wie zit te wachten op Spider-Noir, welke op verschillende locaties wordt gepromoot als serie die op 25 mei online komt: je moet wachten tot morgen. Of met wat pech overmorgen ivm de tijden hier vs in de VS.

Reden: ze willen MGM+ promoten omdat niemand het gebruikt. De serie komt pas 27 mei op Amazon Prime.

Bron: https://www.ign.com/artic...-linear-broadcast-channel

Dat zit wel Schnorr.


  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Spider-Noir is nu vrijgegeven op Prime Video ipv MGM+-dinges.

https://www.primevideo.co...TPA7F48GEJVGD8KKM1NC6QQ9Q

In kleur en in zwart/wit!

Dat zit wel Schnorr.


  • absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:24
Stukfruit schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:58:
Spider-Noir is nu vrijgegeven op Prime Video ipv MGM+-dinges.

https://www.primevideo.co...TPA7F48GEJVGD8KKM1NC6QQ9Q

In kleur en in zwart/wit!
PrimeVideo => reclame

Ik licht het anker en hijs de zeilen, arrrghhh

  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik weet niet of "arrrghhh" nou wel de juiste uitspraak is die je wil doen tijdens het bezeilen van de zeven zeeën. Dat klinkt een beetje alsof je tegen een Kraken aanvaart ;)

Dat zit wel Schnorr.


  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
absrnd schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:14:
[...]

PrimeVideo => reclame

Ik licht het anker en hijs de zeilen, arrrghhh
Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.

  • absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:24
RobertMe schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:27:
[...]

Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.
Er is a langer discussie hier over geweest, ik heb DE Prime video, en ik kan/mag niet upgraden |:(

  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Als je veel reist is het ook bijzonder problematisch. Dan zit je in het vliegtuig, probeer je een streamingdienst op te starten terwijl je deze volledig hebt voorbereid met offline downloads (ja HBO Max, ik heb het over jullie) voor onderweg en dan blijk je niets te mogen kijken omdat er geen verbinding is.

Meestal betekent "offline" hetzelfde, maar bij HBO (Max) niet. Ja, dat moet je als consument ook maar weten. Volgende keer dus op reis met een woordenboek erbij!

Dat zit wel Schnorr.


  • absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:24
Stukfruit schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:58:
Spider-Noir is nu vrijgegeven op Prime Video ipv MGM+-dinges.

https://www.primevideo.co...TPA7F48GEJVGD8KKM1NC6QQ9Q

In kleur en in zwart/wit!
Eerste aflevering gekeken, natuurlijk in z/w, en het is wel erg goed :)

Prachtige sfeer.

  • Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-06 20:34

Robtimus

me Robtimus no like you

RobertMe schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:27:
[...]

Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.
offtopic:
€2,99 en €7,98

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs


  • sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:38
The testaments is er ook.

Roomba E5 te koop


  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Laatste aflevering van dit seizoen.

Hoewel het jammer is dat ze soms te veel blijven hangen in het tienermeisjesdrama zitten er momenten tussen die net zo of zelfs ernstiger zijn dan in de originele serie, dus wat mij betreft mag seizoen twee ook wel komen.

Dat zit wel Schnorr.


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

A Good Girl's Guide to Murder S02 is er :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:06
absrnd schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 19:55:
[...]

Eerste aflevering gekeken, natuurlijk in z/w, en het is wel erg goed :)

Prachtige sfeer.
Ik wil hem juist in kleur kijken, maar ik mag niet switchen. Hoop mensen online met hetzelfde probleem trouwens.

  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Criminal Minds S19 is begonnen :) , 2 ep's.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sinds vandaag is op Apple TV+ Star City begonnen:

https://www.rottentomatoes.com/tv/star_city

Speciaal voor de Kдmeядdski's onder ons die bij For All Mankind zijn afgehaakt omdat het geen FAM meer is. Blijkbaar is hetzelfde team aan de slag gegaan met een nieuwe serie in hetzelfde universum.

Dat zit wel Schnorr.


  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
WAARSCHUWING: deze trailer voor Silo S3 is héél spoilergevoelig:

Dat zit wel Schnorr.


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Clarkson's Farm is weer verder gegaan :D
S05 dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 03-06-2026 05:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Ruitenwisser
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 22-06 10:52
Stukfruit schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 21:34:
Sinds vandaag is op Apple TV+ Star City begonnen:

https://www.rottentomatoes.com/tv/star_city

Speciaal voor de Kдmeядdski's onder ons die bij For All Mankind zijn afgehaakt omdat het geen FAM meer is. Blijkbaar is hetzelfde team aan de slag gegaan met een nieuwe serie in hetzelfde universum.
Dank, dit zou ik gemist hebben.

Moet juist nog de seizoensfinale zien van For All Mankind maar vond het laatste seizoen wel nog meevallen. Focus verlegde zich van VS vs Rusland naar Aarde vs Mars. Toegegeven, soms wat simpel met momenten en misschien hadden ze wat meer Helios vs Kuragin moeten uitspelen.

  • Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

De nieuwe Stargate serie kunnen we alweer vergeten :( :'(

.geek: Variety: Amazon annuleert Stargate-serie van oorspronkelijke makers

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Wildfire Er zijn inmiddels petities gestart, zie de retweets van Michael Shanks (hier posten wordt als werving gezien gok ik).

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 04-06-2026 09:39 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:31

zeroday

There is no alternative!

inmiddels aanbeland bij S2, maar dit vind ik wel een toppertje

Rivals

[ Voor 25% gewijzigd door zeroday op 04-06-2026 16:20 ]

There are no secrets, only information you do not yet have


  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De Britse Succession? :P

Dat zit wel Schnorr.


  • Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Raven schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 05:54:
Clarkson's Farm is weer verder gegaan :D
S05 dus.
Eerste 4 afleveringen alweer gekeken. Aardig Nederlands tintje.
En weer zowel een lach (voornamelijk) en een traan.

  • zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:31

zeroday

There is no alternative!

ze hebben een bepaalde overlap ;)

There are no secrets, only information you do not yet have


  • algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:54
Star City moet nog wat groeien bij mij, de personages grijpen me niet meteen aan. Je ziet een reeks gebeurtenissen maar niet meteen een echt spannend moment of cliffhangers.Het is OK met mooie visuals maar iets te veel spionage en een paar minuutjes over het ruimtegebeuren.

  • Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Raven schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 05:54:
Clarkson's Farm is weer verder gegaan :D
S05 dus.
En de eerste 4 afleveringen weer met plezier gekeken. Op naar de rest.

  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
algalid schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:47:
Star City moet nog wat groeien bij mij, de personages grijpen me niet meteen aan. Je ziet een reeks gebeurtenissen maar niet meteen een echt spannend moment of cliffhangers.Het is OK met mooie visuals maar iets te veel spionage en een paar minuutjes over het ruimtegebeuren.
Hier ook. Maar het is wel leerzaam.
spoiler:
Zo wist ik dat van Yuri Gagarin nog niet.
Wat alleen wel opvallend is is dat de Russen in FAM gewoon Russisch of met aanwezig accent spreken, terwijl ze hier in de Sovjet Unie zelfs prima Britse accenten hebben :p

Voor de spionageliefhebbers is het wel een goede serie inderdaad, maar zeg dit tegen niemand :+

Dat zit wel Schnorr.


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Seizoen 3 van Interview with the Vampire is begonnen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Greatsword schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 00:28:
[...]


Hier ook de eerste twee er op zitten en na Marshals is dit echt een verademing. Beth en Rip voelen nog steeds hetzelfde aan, Ed Harris sowieso een goede toevoeging en de rest van de nieuwe cast is ook wel oké.

De creator Chad Feehan heeft sowieso een goed CV en hij heeft ook wat afleveringen geschreven van andere series die ook prima te doen waren.

https://www.imdb.com/name/nm1739039/?ref_=tt_ov_1_1

Voor nu dus een goede start en hopelijk een blijvertje.
Eerste 4 afleveringen gezien van Dutton Ranch.
Ik vind het een goede serie en het heeft zeker de Yellowstone feel.
Behoorlijk aantal goede en/of goed passende acteurs. Enkele wat minder. (En ook af en toe vind ik de leeftijden lastig in te schatten, dat komt dan meer doordat die acteur dan toch niet perfect voor die rol is, imo.)

Wat ik niet goed vond was die
spoiler:
moord
in de eerste aflevering.
Ik vermoed dat er een soort katalysator of iets slepends moet spelen, wat in de achterhoofden moet meespelen, maar het kwam uit het niks, en was stom. Het had, vooralsnog, ook niet gehoeven, alles wat er toe nu toe uit voort kwam, was ook op een andere, meer natuurlijke manier bereikt.
En die vent mag de rest van zijn leven
spoiler:
in rehab blijven, of had van mij niet eens voor hoeven komen/hoeven te bestaan, vooralsnog een nutteloos karakter
.
Maar ja, alles zal op een later tijdstip vast van grote betekenis worden, maar of ik dat dan leuk vind...

Verder lopen de verbanden al leuk in mekaar over met groeiende intriges gecombineerd met de ruwheid van Yellowstone.

Goede serie!
(En ja, stukken beter dan Marshals)

  • Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
zeroday schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 07:11:
[...]

ze hebben een bepaalde overlap ;)
* Stukfruit nu bij aflevering zes van het eerste seizoen zit en zich stilaan begint af te vragen of zijn testosterongehalte nog wel hoog genoeg is voor deze serie :+

Yeshua nog aan toe zeg :P

Dat zit wel Schnorr.


  • zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:31

zeroday

There is no alternative!

Stukfruit schreef op maandag 8 juni 2026 @ 00:47:
[...]


* Stukfruit nu bij aflevering zes van het eerste seizoen zit en zich stilaan begint af te vragen of zijn testosterongehalte nog wel hoog genoeg is voor deze serie :+

Yeshua nog aan toe zeg :P
Seizoen 2 valt ook niet tegen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door zeroday op 08-06-2026 10:49 ]

There are no secrets, only information you do not yet have


  • absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:24
The Boroughs


Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PEU-LfHwLQ4cirTVEEaIrO6sCA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/515JjBeD10jxYK73910pgwXn.jpg?f=user_large


Netflix dacht gemakkelijk in te spelen op hun Stranger Things succes, maar dan de jong volwassene die kinder spelen te vervangen door "bejaarde" gespeeld door oudere acteurs, die niet bejaard lijken. Deze serie is wel leuk om naar te kijken, maar is een schoolvoorbeeld van "beter goed gejat dan slecht verzonnen" :) Ik had, na het kijken, echt verwacht dat Spielberg een executive producer zou zijn.

De intro lijkt een mix van Twillight zone en The outer limits, ook de muziek in de serie is een mix van ET en alle andere Spielberg films, met ook de achtergrond geluiden, waar, als je je ogen dicht doet, je denkt dat je naar ET zit te kijken

het verhaal is redelijk voorspelbaar, maar is met popcorn goed te doen.


Ik geef het een 6,5

  • zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:31

zeroday

There is no alternative!

absrnd schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:40:
The Boroughs


[Afbeelding]


Netflix dacht gemakkelijk in te spelen op hun Stranger Things succes, maar dan de jong volwassene die kinder spelen te vervangen door "bejaarde" gespeeld door oudere acteurs, die niet bejaard lijken. Deze serie is wel leuk om naar te kijken, maar is een schoolvoorbeeld van "beter goed gejat dan slecht verzonnen" :) Ik had, na het kijken, echt verwacht dat Spielberg een executive producer zou zijn.

De intro lijkt een mix van Twillight zone en The outer limits, ook de muziek in de serie is een mix van ET en alle andere Spielberg films, met ook de achtergrond geluiden, waar, als je je ogen dicht doet, je denkt dat je naar ET zit te kijken

het verhaal is redelijk voorspelbaar, maar is met popcorn goed te doen.


Ik geef het een 6,5
Ik geef het een 6je, want pas na aflevering 4 of zo begon ik er wat meer zin in te krijgen, ik heb 3x tegen een colleg gezegd, ik weet nog niet wat ik ga doen, door blijven kijken of niet ..
maar elke aflevering (van die 4 werd ie iets beter) ;)

There are no secrets, only information you do not yet have


  • bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:19
Gisteren de laatste aflevering van Half Man gekeken waar gaat het over


Het drama volgt de turbulente relatie tussen twee mannen gedurende dertig jaar . Half Man ontving over het algemeen positieve recensies, met lof voor de manier waarop het giftige mannelijkheid en onderdrukking onderzoekt.

Het verhaal gaat over twee stiefbroers de ene is een crimineel en heel dominant de andere een zachtaardige jongen die bang is voor zijn stiefbroer maar ook tegen hem op kijkt

Waarbij hij zijn homoseksualiteit probeert te verbergen tegen over zijn gewelddadige dominante stiefbroer

Ik geef het een 7 het is een donkere drama beetje verwarrend om te kijken maar je blijft toch kijken om te zien hoe loopt het af

Daarbij vond ik Richard Gadd uitstekend acteren als de slechte stiefbroer wat toch een andere rol is wat die speelde in Baby Reindeer

  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Naast de petities om de serie te behouden ook dit: Stargate is sinds de cancel een veel besproken onderwerp :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Ik ben de serie Maximum Pleasure Garanteed aan het volgen. Het heeft wel iets. Ik blijf het in ieder geval nog even volgen.

  • Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Raven schreef op zondag 7 juni 2026 @ 08:51:
Seizoen 3 van Interview with the Vampire is begonnen :)
Gisteren de eerste aflevering gezien en het was niet echt dat ik dacht 'jeej'. Vandaag toch maar de tweede aflevering gekeken en ik stop.

Echt, waar gaat dit over?! Wat een raar bijelkaar geraapt verhaal.
Sowieso vond ik in de eerdere seizoenen Du Lac (en zijn interactie met Molloy) veel interessanter dan Lestat.
En eigenlijk vond ik de serie al veel minder dan de film.
Maar nu gaat het echt nergens meer over. Zanger in een band?! Ach, ergens klopt het misschien wel, hij vond het eerder ook wel leuk op het podium. Maar dat gedoe met die moeder...
Nee, ik vind het gewoon niet meer leuk of interessant en allemaal te ver gezocht.
Dus helaas, maar ik stop er mee.

  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Queen of the Damned :) (leuke soundtrack bij die film trouwens). Nieuwe seizoen is wel anders dan de vorige ja, ep2 nog niet gezien.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-06 16:08
Dit is gebaseerd op een ander boek van ann rice, 'Vampire Lestat'.
Dit seizoen is gemaakt vanuit het oogpunt van Lestat.
In de vorige seizoenen is duidelijk dat deze iets impulsiever en creatiever is dan Louis en dat zie je ook duidelijk terug in de filmstijl van dit nieuwe seizoen.

Ik vind het een geweldige serie.

  • Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

Waar kijken jullie dat eigenlijk? Ik heb S1 en S2 op netflix gekeken maar S3 staat daar nog niet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Player1S Volgens Google's AI AMC+, zie https://www.techradar.com...with-the-vampire-season-3

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 15-06-2026 17:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Player1S schreef op maandag 15 juni 2026 @ 16:42:
Waar kijken jullie dat eigenlijk? Ik heb S1 en S2 op netflix gekeken maar S3 staat daar nog niet.
Daar is : https://www.justwatch.com/ Een mooie aanrader voor.
Op JustWatch kan je een serie/film invoeren en zie je in 1 oogopslag waar het te zien of te huur is.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Donstil Net een paar titels ingevuld, meeste nergens beschikbaar :/ , eentje wel in 2 Duitstalige landen maar Duitstalige landen doen aan nasynchronisatie :/ (Althans, op tv, streaming geen idee eigenlijk)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:43:
@Donstil Net een paar titels ingevuld, meeste nergens beschikbaar :/ , eentje wel in 2 Duitstalige landen maar Duitstalige landen doen aan nasynchronisatie :/ (Althans, op tv, streaming geen idee eigenlijk)
Ja, balen hè. Het blijft irritant dat die markt zo versplinterd is qua aanbieders en rechten.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 18:12:
[...]


Ja, balen hè. Het blijft irritant dat die markt zo versplinterd is qua aanbieders en rechten.
Buiten dat, ik had er een paar gezocht die helemaal nérgens beschikbaar zijn, geen idee of dat een rechten issue is of wat anders, maar wel balen :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven ziet The Simpsons S37E16 Extreme Makeover: Homer Edition langskomen
Deze staat op IMDB als S37E16 maar waar ik 'm weg heb staat ie als S37E00, oftewel special. Volgens IMDB komen er ook nog een ep 17 en 18 terwijl ik dacht dat dit seizoen in feb al voorbij was :S

edit: 46 minuten, toch een special :)
Voor de liefhebbers: Spuiten en Slikken krijgt Belgische versie die focust op seks, relaties en intimiteit

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 19-06-2026 21:29 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde


  • Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Truus01 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 16:55:
[...]

Eerste 4 afleveringen gezien van Dutton Ranch.
Ik vind het een goede serie en het heeft zeker de Yellowstone feel.
Behoorlijk aantal goede en/of goed passende acteurs. Enkele wat minder. (En ook af en toe vind ik de leeftijden lastig in te schatten, dat komt dan meer doordat die acteur dan toch niet perfect voor die rol is, imo.)

Wat ik niet goed vond was die
spoiler:
moord
in de eerste aflevering.
Ik vermoed dat er een soort katalysator of iets slepends moet spelen, wat in de achterhoofden moet meespelen, maar het kwam uit het niks, en was stom. Het had, vooralsnog, ook niet gehoeven, alles wat er toe nu toe uit voort kwam, was ook op een andere, meer natuurlijke manier bereikt.
En die vent mag de rest van zijn leven
spoiler:
in rehab blijven, of had van mij niet eens voor hoeven komen/hoeven te bestaan, vooralsnog een nutteloos karakter
.
Maar ja, alles zal op een later tijdstip vast van grote betekenis worden, maar of ik dat dan leuk vind...

Verder lopen de verbanden al leuk in mekaar over met groeiende intriges gecombineerd met de ruwheid van Yellowstone.

Goede serie!
(En ja, stukken beter dan Marshals)
Ik heb Dutton Ranch nu gezien t/m aflevering 7.
En net als ik denk dat het echt wel goed begint te worden (aflevering 6), wordt dat in een aflevering totaal teniet gedaan (imo, aflevering 7).

Ik zal mijn relaas in spoiler tags zetten, al weet ik niet of dat echt nodig is...
spoiler:
Vorige aflevering, met hoe Rip omging met Joaquin vond ik erg goed. En ook hoe Beth en Beulah de samenwerking aan gingen. Beulah lijkt/leek minstens zo sterk als Beth. Hebben wel iets van mekaar weg, zogezegd.

Maar in de laatste aflevering, vooral die terugblikken, maakte het in mijn ogen kapot. Om te beginnen weer een moord die niks toevoegde. De moord van Beulah op die verkrachter. OK, het zal vast moeten zijn om de kracht van Beulah weer te geven en dat ze iets te verbergen heeft, maar het was niet nodig geweest. Dat straalde Beulah uit zichzelf al uit. Heel die terugblik had van mij niet gehoeven.
Maar vooral dat moorden, dat stoort me. Het lijkt wel alsof er gedacht wordt dat er in iedere aflevering een moord moet plaatsvinden, alsof dat de kracht van Yellowstone was, dat er naar hartelust gemoord kon worden. Maar juist in Yellowstone had iedere moord een diepere reden. Hier lijkt het alleen maar om lijken (en daarmee de gepaarde geheimen) te gaan. Ook de moord in aflevering 6, vond ik niet direct nodig, maar dat maakte die band tussen Rip en Joaquin juist beter. En het was toch maar een irritant ventje waar de show vanaf moest. En aangezien ze die niet gewoon hebben laten vertrekken, maar laten blijven voor het contact met die Rob-Will, tja, dan moet het (blijkbaar) maar zo.

En dan die Rob-Will en Beulah. No way dat een vrouw als Beulah zich zo laat inpakken door hem en hem de sleutel van het (falende) koninkrijk geeft. Beth zou dat bv echt niet doen. Spreekt ook totaal die (onzinnige) terugblik tegen. Ze vermoord iemand, maar geeft dan geheel tegen haar zin in wel haar legacy aan die stomme Rob-Will. Als ze iemand dood had mogen schieten...
Nee, dus juist alles wat, naar mijn idee geprobeerd werd duidelijk te maken met die terugblik, namelijk de kracht van Beulah, werd totaal kapot gemaakt door haar veel te eenvoudige overdacht van alles aan Rob-Will.

Oh en wat was dat met Carter en die stierenkop? (En waar was dat goed voor?)
Het zal vast wel weer beter worden. En daar hoop ik dan maar op, want aflevering 7 viel me dus zwaar tegen.

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raven schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 17:50:
* Raven ziet The Simpsons S37E16 Extreme Makeover: Homer Edition langskomen
Deze staat op IMDB als S37E16 maar waar ik 'm weg heb staat ie als S37E00, oftewel special. Volgens IMDB komen er ook nog een ep 17 en 18 terwijl ik dacht dat dit seizoen in feb al voorbij was :S

edit: 46 minuten, toch een special :)
Voor de liefhebbers: Spuiten en Slikken krijgt Belgische versie die focust op seks, relaties en intimiteit
Dat zijn de twee exclusieve Disney+ afleveringen die er sinds dit seizoen in zitten. De rest is Fox. Daarom ook onduidelijkheid over wat de 800ste aflevering is.

Even kijken hoe dit algemeen in de nummering gaat doorlopen als afleveringen of special.

South Park heeft dit ook met die Paramount specials.

  • NullVoid
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:11
absrnd schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:40:
The Boroughs


[Afbeelding]


Netflix dacht gemakkelijk in te spelen op hun Stranger Things succes, maar dan de jong volwassene die kinder spelen te vervangen door "bejaarde" gespeeld door oudere acteurs, die niet bejaard lijken. Deze serie is wel leuk om naar te kijken, maar is een schoolvoorbeeld van "beter goed gejat dan slecht verzonnen" :) Ik had, na het kijken, echt verwacht dat Spielberg een executive producer zou zijn.

De intro lijkt een mix van Twillight zone en The outer limits, ook de muziek in de serie is een mix van ET en alle andere Spielberg films, met ook de achtergrond geluiden, waar, als je je ogen dicht doet, je denkt dat je naar ET zit te kijken

het verhaal is redelijk voorspelbaar, maar is met popcorn goed te doen.


Ik geef het een 6,5
En deze serie is gecanceld, zoals we gewend zijn van Netflix ondertussen. https://www.nytimes.com/2...fer-brothers-netflix.html

Vond de serie zelf persoonlijk een beetje tegenvallen. Heb nu 3 afleveringen gezien en voel geen grote drang om door te kijken.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste