After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
O sneu voor ze!Raven schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 14:48:
@Elvhenk Jup, in sept/okt gezien, helaas geen seizoen 2, gecanceld
[YouTube: NCIS: Tony & Ziva 01x10 - Tali's okay with her parents dating again]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Huh, hoe kom je daarbij? Ik zie namelijk Chad Feehan staan als Creator.RobertMe schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 20:07:
[...]
Dutton Ranch is dan weer wel gemaakt door Sheridan, voor Paramount+. Dus zal vast weer veel meer weg hebben van het daadwerkelijke Sheridan werk.
https://www.imdb.com/title/tt34991493/fullcredits/?ref_=tt_cst_sm
Na het fiasco van Y Marshals blijf ik dus sceptisch maar hoop uiteraard op het beste.
[ Voor 10% gewijzigd door Greatsword op 08-05-2026 10:14 ]
Whoops, inderdaad. In het vervolg maar YouTube comments factchecken voordat ik ze over neemGreatsword schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:03:
[...]
Huh, hoe kom je daarbij? Ik zie namelijk Chad Feehan staan als Creator.
https://www.imdb.com/title/tt34991493/fullcredits/?ref_=tt_cst_sm
Na het fiasco van Y Marshals blijf ik dus sceptisch maar hoop uiteraard op het beste.
[YouTube: Dutton Ranch | Official Trailer | Paramount+]
Na de twee (stand alone) seizoenen in 2018 en 2019 nu ineens een derde seizoen van The Terror.
Wel maar 6 afleveringen.
Welke zojuist wel een 2e seizoen heeft gekregen, maar goed.. ik vind het ook een slap aftreksel ..Greatsword schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:03:
There are no secrets, only information you do not yet have
Ik ben er na een paar afleveringen mee gestopt, kon het echt niet meer aanzien.zeroday schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:15:
[...]
Welke zojuist wel een 2e seizoen heeft gekregen, maar goed.. ik vind het ook een slap aftreksel ..
Gelukkig hebben we Citadel op dit moment .. en/of Your Friends & Neighbours in hun 2e seizoenGreatsword schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:41:
[...]
Ik ben er na een paar afleveringen mee gestopt, kon het echt niet meer aanzien.
There are no secrets, only information you do not yet have
Die Neighbours kijken we hier ook, niet echt top maar prima te doen.zeroday schreef op maandag 11 mei 2026 @ 08:42:
[...]
Gelukkig hebben we Citadel op dit moment .. en/of Your Friends & Neighbours in hun 2e seizoen
De film Man on Fire staat in mijn top 10 favorieten films en daardoor moest ik de nieuwe serie met dezelfde naam uiteraard ook een kans geven. Helaas bleek dat ook een flinke teleurstelling te zijn
Zijn er überhaupt series gebaseerd op films die niet tegenvallen?
[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 11-05-2026 13:27 ]
Het is een luchtige serie met grappige momenten. Je moet er even inkomen maar na een aantal episodes zit je er wel in. Ideaal om met de partner te bekijken (was ook op aanraden van haar, na 2 series die ik gekozen had)
Wij zijn na een paar minuten gestopt. De kleurenfilter en hoe alles was gefilmd leek wel AI. Kreeg er gewoon hoofdpijn van.Ruitenwisser schreef op maandag 11 mei 2026 @ 13:50:
Momenteel zijn wij Rooster aan het bekijken. Een komedie met Steve Carell. Het eerste seizoen is net helemaal uit maar we moeten nog de finale bekijken.
Het is een luchtige serie met grappige momenten. Je moet er even inkomen maar na een aantal episodes zit je er wel in. Ideaal om met de partner te bekijken (was ook op aanraden van haar, na 2 series die ik gekozen had)
Zo jammer, want leek ons wel leuk.
https://www.reddit.com/r/isthisAI/comments/1rsubig/the_new_hbo_series_rooster_has_really_fuzzy/
Huh, ik moet nu eerlijk toegeven dat me dat niet echt is opgevallen. Geen last van gehad dus.Arjantje72 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 17:18:
[...]
Wij zijn na een paar minuten gestopt. De kleurenfilter en hoe alles was gefilmd leek wel AI. Kreeg er gewoon hoofdpijn van.
Zo jammer, want leek ons wel leuk.
https://www.reddit.com/r/isthisAI/comments/1rsubig/the_new_hbo_series_rooster_has_really_fuzzy/
Na seizoen 1 vorig jaar gezien te hebben, zijn we deze week maar eens begonnen aan seizoen 2 van Nonkels.
Een heerlijk flauwe Vlaamse comedyserie over 3 broers die in de ene na de andere ongemakkelijke situatie belanden. Deze serie wordt overspoeld met geniale (woord)grappen. Vrouwlief en ikzelf zitten met regelmaat hardop te lachen.
Naar mijn maakt het Vlaamse accent het geheel nog veel leuker.
Dikke aanrader!
[ Voor 11% gewijzigd door karazz op 12-05-2026 13:14 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 12-05-2026 18:48 ]
Oscar Wilde
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
En later deze maand beginnen Rick and Morty en A Good Girl's Guide to Murder weerjmk schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 17:44:
11 november begint Rings of Power S3. zininin
Oscar Wilde
Stuart saves the universe.
[ Voor 3% gewijzigd door Dagarkin op 14-05-2026 20:12 ]
Is Rick and Morty niet stukken slechter zonder Justin Roiland?. Door zijn vertrek zelf gestopt met kijken.Raven schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 19:40:
[...]
En later deze maand beginnen Rick and Morty en A Good Girl's Guide to Murder weer
Euh, niks van gemerktDagarkin schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:
[...]
Is Rick and Morty niet stukken slechter zonder Justin Roiland?. Door zijn vertrek zelf gestopt met kijken.
Kôkaku Kidôtai (The Ghost in The Shell)
7 juliThe original Ghost in the Shell film was animated in a much harsher, more grounded style than the source material. This is the first Ghost in the Shell adaptation to deliberately adopt the animation style of the manga.
Oscar Wilde
Ik heb me er ook niet aan gestoord. Heb Rooster in 2 dagen uitgekeken. Het keek erg lekker weg.Ruitenwisser schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:22:
[...]
Huh, ik moet nu eerlijk toegeven dat me dat niet echt is opgevallen. Geen last van gehad dus.
Sinds seizoen 7 is hij eruit en hij deed ook de stemmen van Rick, Morty en nog een paar anderen. Ga het misschien toch nog eens een kans geven, maar kon het bij de trailer van seizoen 7 direct horen.
Totaal niet verwacht en vanwege de absurditeit ben ik zeer geïnteresseerd!Dagarkin schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:
Wel benieuwd spin off (Big Bang Theory) nu eindelijk met een trailer.
Stuart saves the universe.
[YouTube: STUART FAILS TO SAVE THE UNIVERSE Official Trailer (2026) The Big Bang Theory]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Hier ook de eerste twee er op zitten en na Marshals is dit echt een verademing. Beth en Rip voelen nog steeds hetzelfde aan, Ed Harris sowieso een goede toevoeging en de rest van de nieuwe cast is ook wel oké.Coenen schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 22:24:
Vandaag eerste aflevering van Dutton Ranch gekeken, ik moet zeggen bevalt goed, Beth en Rip blijven geniale karrakters. Weer een lekker Yellowstone gevoel. Een mooi vervolg op Yellowstone.
De creator Chad Feehan heeft sowieso een goed CV en hij heeft ook wat afleveringen geschreven van andere series die ook prima te doen waren.
https://www.imdb.com/name/nm1739039/?ref_=tt_ov_1_1
Voor nu dus een goede start en hopelijk een blijvertje.
Kastanjemanden is de originele titel van de serie The Chestnut man.
Dat snapte ik eerlijk gezegd ook niet goed.upje schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 13:14:
En koekoeksjong?
Volgens google:
Koekoeksjong is het tweede boek in de Kastanjemanden-boekenreeks van de Deense auteur Søren Sveistrup. Het verhaal dient als de officiële basis voor het tweede seizoen van de gelijknamige hitserie (The Chestnut Man) op Netflix.
Het tweede seizoen heet dan wel Hide and seek en niet het koekoeksjong.
Zalige serie waar ik ook goed mee heb gelachen.karazz schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:13:
Niet heel ver weg, maar net ver genoeg om in dit topic te mogen (voor de meeste lezers althans).
Na seizoen 1 vorig jaar gezien te hebben, zijn we deze week maar eens begonnen aan seizoen 2 van Nonkels.
Een heerlijk flauwe Vlaamse comedyserie over 3 broers die in de ene na de andere ongemakkelijke situatie belanden. Deze serie wordt overspoeld met geniale (woord)grappen. Vrouwlief en ikzelf zitten met regelmaat hardop te lachen.
Naar mijn maakt het Vlaamse accent het geheel nog veel leuker.
Dikke aanrader!
Oscar Wilde
Wel DAT ik hem gezien heb, denk ik, maar verder niet.RobertMe schreef op maandag 18 mei 2026 @ 17:58:
[...]
Je mag vast niet zeggen of je het hele seizoen al gezien hebt?
Elvhenk schreef op maandag 18 mei 2026 @ 18:13:
[...]
Wel DAT ik hem gezien heb, denk ik, maar verder niet.
Oscar Wilde
Tot nu toe erge leuke serie.Mr_Blobby schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:53:
Veelbelovende serie. Hoge ratings en goede reviews:
[YouTube: Widow's Bay — Official Teaser Trailer | Apple TV]
Horror is niet echt mijn ding, maar zet deze wel door de humor maakt veel goed, wel bijzondere combinatie. Sommige momenten lekker luchtig en andere momenten ook beste spanning.
Ik was volgens mij na 1 of 2 afleveringen al afgehaakt, vond de Franse serie echt veel beter.RobertMe schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:52:
The Agency gaat op 21 juni weer verder (op Paramount+, dus op SkyShowtime kan het tussen paar dagen later en paar weken later zijn. S01 was denk ik binnen 1 of 2 weken).
[YouTube: The Agency | Season 2 Trailer | Paramount+]
Echt jammer want de cast leek echt top.
https://www.imdb.com/title/tt4063800/
Hoe horror is de horror? Ik hoor er veel goede verhalen over, maar dingen zoals jumpscares en dergelijke kan ik echt niet hebben...Dagarkin schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Tot nu toe erge leuke serie.
Horror is niet echt mijn ding, maar zet deze wel door de humor maakt veel goed, wel bijzondere combinatie. Sommige momenten lekker luchtig en andere momenten ook beste spanning.
Er zitten een paar jumpscares in, maar kijk soms zelf ook een andere kant op, ben hier zelf ook geen held in, maar het verhaal en de humor zet ik wel door en de spannende stukjes dat is qua muziek direct wel te herleiden.Evil Cowman schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:56:
[...]
Hoe horror is de horror? Ik hoor er veel goede verhalen over, maar dingen zoals jumpscares en dergelijke kan ik echt niet hebben...
Zelf had ik dit topic op reddit gekeken.
https://www.reddit.com/r/.../how_scary_is_widows_bay/
Hmm, die trailer had ik gemist, ziet er interessant uitDagarkin schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Tot nu toe erge leuke serie.
Dan moet je de nieuwe The Mummy (niet te verwarren met de nog te komen nieuwe met Brendan Fraser en Rachel Weisz) niet gaan kijken
Oscar Wilde
Zojuist de eerste aflevering gekeken. Eerste aflevering is nog echt een kennismaking met de hoofdpersonen, maar voelt tot nu toe goed aan. Zometeen met de tweede aflevering verwacht ik dat er meer gaat gebeuren, het begin van de eerste aflevering geeft al een idee welke kant het op zal gaan.Elvhenk schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 22:35:
Mogelijk interessante horror/scifi serie, van de makers van Stranger Things. Het lijkt er ook wel op, maar dan met bejaarden in plaats van kinderen.
[YouTube: The Boroughs | Official Trailer | Netflix]
-- Edit: zojuist aan aflevering 4 begonnen. Het is een doorkijkertje, in ieder geval voor mij.
[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 22-05-2026 00:41 ]
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Reden: ze willen MGM+ promoten omdat niemand het gebruikt. De serie komt pas 27 mei op Amazon Prime.
Bron: https://www.ign.com/artic...-linear-broadcast-channel
Dat zit wel Schnorr.
https://www.primevideo.co...TPA7F48GEJVGD8KKM1NC6QQ9Q
In kleur en in zwart/wit!
Dat zit wel Schnorr.
PrimeVideo => reclameStukfruit schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:58:
Spider-Noir is nu vrijgegeven op Prime Video ipv MGM+-dinges.
Ik licht het anker en hijs de zeilen, arrrghhh
Dat zit wel Schnorr.
Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.absrnd schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:14:
[...]
PrimeVideo => reclame
Ik licht het anker en hijs de zeilen, arrrghhh
Er is a langer discussie hier over geweest, ik heb DE Prime video, en ik kan/mag niet upgradenRobertMe schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:27:
[...]
Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.
Meestal betekent "offline" hetzelfde, maar bij HBO (Max) niet. Ja, dat moet je als consument ook maar weten. Volgende keer dus op reis met een woordenboek erbij!
Dat zit wel Schnorr.
Eerste aflevering gekeken, natuurlijk in z/w, en het is wel erg goedStukfruit schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:58:
Spider-Noir is nu vrijgegeven op Prime Video ipv MGM+-dinges.
Prachtige sfeer.
RobertMe schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:27:
[...]
Reclame op Prime Video kun je afkopen. Kost iets van €2,50 meen ik. En Prime zelf iets van €5? Dan valt €7,50 best mee als je het vergeljkt met bv Netflix (€20+ voor 4K zonder reclame), Disney, etc, etc.
€2,99 en €7,98
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Hoewel het jammer is dat ze soms te veel blijven hangen in het tienermeisjesdrama zitten er momenten tussen die net zo of zelfs ernstiger zijn dan in de originele serie, dus wat mij betreft mag seizoen twee ook wel komen.
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
Ik wil hem juist in kleur kijken, maar ik mag niet switchen. Hoop mensen online met hetzelfde probleem trouwens.absrnd schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 19:55:
[...]
Eerste aflevering gekeken, natuurlijk in z/w, en het is wel erg goed![]()
Prachtige sfeer.
Oscar Wilde