I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Deze regel geldt voor alle forumberichten, ongeacht wanneer ze zijn geplaatst. Een uitzondering op de wijziging zijn de topicstarts; de auteurs daarvan kunnen hun openingspost blijven bewerken om hem actueel te houden en relevante informatie toe te voegen."gambieter schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:15:
Instructieboek product
Ik ben een groot fan van de recente feature dat posts na 2 dagen niet meer geedit kunnen worden. Maar bij bovenstaande topic hebben we een egoistische TS, die zijn startpost leeg heeft gehaald.
Wat me verbaast zijn de time stamps:
Gepost: vrijdag 2 augustus 2024 22:21
Leegehaald: dinsdag 06-08-2024 12:53
Das's ruim 3.5 dagen en het vandalisme dat dit zou moeten voorkomen? Is er meer tijd voor de OP of zo? Zou ik niet doen, geef die extra rechten alleen aan locale crew en admins?
Bron: .plan: Forumposts wijzigen krijgt tijdslimiet
Niet dat ik het eens ben met je voorstel overigens, ik was er juist fel op tegen dat er uberhaupt een tijdsbeperking kwam
[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 06-08-2024 13:22 ]
Team anti-scalp - wauw..
Ah, dankpagani schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:21:
"Deze regel geldt voor alle forumberichten, ongeacht wanneer ze zijn geplaatst. Een uitzondering op de wijziging zijn de topicstarts; de auteurs daarvan kunnen hun openingspost blijven bewerken om hem actueel te houden en relevante informatie toe te voegen."
Bron: .plan: Forumposts wijzigen krijgt tijdslimiet
Niet dat ik het eens ben met je voorstel overigens, ik was er juist fel op tegen dat er uberhaupt een tijdsbeperking kwam
Ik denk dat het verstandig is als de eerste reageerders de OP dan quoten om dergelijk vandalisme zinloos te maken.
De meeste vandalen zitten hier niet voor karma, die komen met een boodschappenlijstje.5pë©ïàál_Tèkén' schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:39:
Kan er een (dikke) karma penalty komen als mensen hun bericht 100% aanpassen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
die kan dan beter gesloten worden na het terughalen van de 1st post (bijv. in een quote met reden van sluiting) zodat de leesbaarheid goed blijft.
[ Voor 11% gewijzigd door JJ Le Funk op 06-08-2024 13:44 ]
~
O Nee help mijn virtuele internet punten!5pë©ïàál_Tèkén' schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:39:
Kan er een (dikke) karma penalty komen als mensen hun bericht 100% aanpassen?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Toen ik nog crew was heb ik dat ook wel eens gesuggereerd. Mijn visie was ook dat dergelijk wangedrag bestraft mag worden, en zeker niet beloond.snmght schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:53:
Je zou nog kunnen opteren dat mods bij dit soort acties de vorige normale versie van de OP terugzetten en locken. Voor de leesbaarheid en archiefwaarde is dat wel te prefereren. Dit soort spooktopics heeft ook niemand iets aan.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Soms ben ik bijna gelukkig
Denk dat TS vooral bang was over het feit dat hij/zij werd aangesproken over het zonder keuring of kwalificaties laten maken van een draagzak voor babies, maar de verantwoordelijkheid voor het gebruik 100% bij de ouders wilde leggen. Meerdere Tweakers gaven aan dat je als fabrikant / ondernemer wel degelijk plichten en verantwoordelijkheden hebt hierover.JukeboxBill schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:06:
Hoe vaak komt het voor? Volgens mij vrij weinig en in het aangegeven topic is TS misschien bang geworden voor kapers van zijn idee, dus wel begrijpelijk.
Nog even @Moonsugar omdat er geen FB topic hierover is geloof ik. Kan alleen maar het .plan vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door MuddyMagical op 06-08-2024 14:11 ]
Lijkt mij niet, is niet zijn eerste topic waarbij hij hulp vraagt voor het product waar hij mee bezig is.JukeboxBill schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:06:
misschien bang geworden voor kapers van zijn idee
Daarnaast is een 'draagzak voor baby's nou niet echt iets heel unieks. Er waren geen unieke details vermeld.
Voor uitleg over de bestaande functionaliteit omtrent edit locks verwijs ik graag naar .plan: Forumposts wijzigen krijgt tijdslimiet
Voor dat specifieke topic kan je in Instructieboek product een TR aanmaken, misschien kan een moderator nog wat betekenen.
DankXWB schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:25:
Omdat dit geen bug is, verplaats ik het topic naar Mooie features
Heb ik gedaan. Het viel me gewoon opVoor dat specifieke topic kan je in Instructieboek product een TR aanmaken, misschien kan een moderator nog wat betekenen.
Eventuele verdere discussie over dit beleid kan desgewenst in een nieuw topic in Lieve adjes. In de veelgestelde vragen en reacties onder de aankondiging vind je nog meer informatie over deze aanpassing
Dit topic is gesloten.