.
[ Voor 107% gewijzigd door Routepr0bleem op 06-08-2024 12:53 ]
[ Voor 107% gewijzigd door Routepr0bleem op 06-08-2024 12:53 ]
[ Voor 4% gewijzigd door President op 03-08-2024 05:55 ]
Zo scherp als een voetbal!
Hey Dank voor je bericht!Reptile209 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:47:
Ik heb geen antwoorden voor je, maar wel wat relevante vragen:
- wat/wie is de doelgroep, qua taal (NL, EN, Grieks, Chinees?), niveau (eenvoudig taalgebruik werkt voor alle doelgroepen, maar kan verrassend moeilijk zijn om te schrijven).
- wat wil je allemaal uitleggen? Alleen hoe het product gebruikt moet/kan worden? Risico's? Onderhoud? Juridische disclaimers? Wettelijke eisen wat er in je handleiding moet staan?
- alleen tekst, alleen afbeeldingen, mix van beiden?
- hoeveel tijd heb je om dit te maken? Gisteren klaar, of mag het een aantal weken/maanden duren? En in samenhang daarmee: weet je wat het mag kosten?
Je hoeft het niet allemaal hier te beantwoorden, maar als je iemand gaat inhuren moet je die antwoorden wel hebben.
Je kan eens bij iets van een opleiding Industrieel Ontwerpen ofzo informeren, mogelijk kan je er een stel studenten op zetten. Kost weinig/niks, duurt lang en uitkomst is onzeker.
En ik weet niet wat je hebt ge-Google-d, maar met zoeken bij google naar 'product handleiding ontwerp' kom ik al veelbelovende dingen tegen.
Zo zitten wij nu ook in elkaar ons product komt volgende week wij missen product fotos waardoor het ook een beetje lastig maakt.President schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:38:
Een instructieboek? Ik zou bij een draagzak maximaal iets van een dubbelzijdig A3 blad willen hebben met foto's + korte omschrijving van hoe ik het niet dragen en wat de voordelen/nadelen van die houding zijn.
Daarnaast misschien een scanbare QR code naar een youtube filmpje met een persoon die de draagzak stap voor stap aan doet en dat mondeling uitlegt
Anoniem: 217290
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Dit dus daarom wil ik het uitbesteden als ik zo naar alle merken kijk waaruit 1 in Nederland hebben zij ook geen ce keuring ergens staan of vermeld. Ook op een draagzak die ik besteld heb.guido66 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:12:
CE markering is het sleutelwoord. Je zult op moeten zoeken waar je allemaal aan moet voldoen voor je dit op de markt mag brengen. In bepaalde produktcategorieen is het nodig er een gecertificeerde instantie bij in te schakelen.
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
7800X3D | B650E-F | DDR5-6000C30 64GB | RTX4070Ti | 990PRO 2TB
In aanvulling op alle bovenstaande reacties, weet wel dat je niet gewoon een zinnetje op je product kan plakken als "wij zijn niet aansprakelijk". Wat betreft veiligheid ben je dat als producent sowieso, en als je direct aan consumenten verkoopt ben je dat ook met betrekking tot conformiteit (in Jip-en-Janneketaal: garantie, en geld teruggeven als het product niet goed werkt).Routepr0bleem schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:56:
Juridisch kant weet ik dus zo niet 1 2 3 maar ik wil uiteindelijk de verantwoordelijkheid bij de ouders neerleggen.
[ Voor 9% gewijzigd door bwerg op 03-08-2024 09:25 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel
[ Voor 99% gewijzigd door Routepr0bleem op 06-08-2024 12:54 ]
Wauw, kortom, je doet maar wat. Als je de merknaam te zijner tijd wilt delen zorg ik dat ik die vermijd.Routepr0bleem schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:56:
[...]
Juridisch kant weet ik dus zo niet 1 2 3 maar ik wil uiteindelijk de verantwoordelijkheid bij de ouders neerleggen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
[ Voor 103% gewijzigd door Routepr0bleem op 06-08-2024 13:12 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Routepr0bleem op 06-08-2024 13:11 ]
Routepr0bleem schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:57:
[...]
Wie zegt dat ik de verantwoordelijkheid bij de ouders neer wil leggen? Jullie trekken allemaal conclusies waar over nagedacht is met de fabrikant. Wij zullen verantwoordelijk zijn voor ons product gezien dit op de markt komt. Ik heb zeker al research gedaan op de CE keurmerk en ik kan je vertellen concurrenten hebben dit niet eens terwijl ik ze hierover als klant gemaild hebt waar je zelf verstelt bij zal staan wat voor reacties je krijg. Ons vraag was hebben jullie enig idee of jullie een leverancier kennen die een instructieboekje maakt die hebben vaak dan ook juridisch achtergrond. Ik zou zeggen ga maar wilkeurig merken benaderen over de ce keurmerk op concurrent draagzakken en dan zul je zien dat al paar gelijk wegvallen terwijl zij al tijd actief zijn op het markt. Je kan niet zomaar alles over 1 kam scheren succes.
Dat zeg je zelf. Daarnaast negeer je een hoop vragen die je gesteld worden.Juridisch kant weet ik dus zo niet 1 2 3 maar ik wil uiteindelijk de verantwoordelijkheid bij de ouders neerleggen
[ Voor 99% gewijzigd door Routepr0bleem op 06-08-2024 13:12 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Puch-Maxi op 06-08-2024 13:24 ]
My favorite programming language is solder.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq