Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een pump van 6 maanden lijkt me wel wat.anti elppa schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:29:
mooie bull pennant op de 1h. Rond de lunch weten we of die waarde had. Weekend pump lijkt me ook wel weer een keer wat
Zero.
T schijnt dat een pump na 9 maanden voor slapeloze nachten zorgt…
Voor wie geen zin heeft om te kijken, korte samenvatting:
- ROI gemeten vanaf de bodem zitten we nu net iets onder de twee voorgaande cycles.
- ROI gemeten vanaf de piek zitten we nu nog steeds boven de vorige cycles: dit komt uiteraard nog steeds vanwege de ETF rally waarvoor we een nieuwe ATH hadden voor de halving.
- Kortom: het was de afgelopen 7 maanden vrij saai, maar zoals bekend liepen we zo ver voor op schema dat het wel sideways moest gaan.
- Vanaf nu ziet hij twee opties:
1) Het kanaal aan de bovenzijde breken rond 67/68k, terugtesten, en dan de gebruikelijke Q4 rally.
2) Rejected worden door de neergaande trend op 67/68k en toch nog één keer een low opzoeken, bijvoorbeeld de 42k van het neergaande kanaal. Eigenlijk het scenario dat @zwembroek steeds schetst.
- Scenario 2 gaat volgens hem misschien pijnlijk aanvoelen, maar omdat we - gemeten vanaf de piek - er dus nog steeds goed voorstaan zou dit niet zo erg zijn. In 2016 stonden we op dit moment in de cycle nog 37% lager dan de prior cycle high, terwijl we nu slechts 7% onder de prior cycle high staan. 37% down vanaf 69k geeft 43k. Klinkt heel laag, maar een laatste shakeout is mogelijk.
Welk scenario het wordt zal komende weken moeten blijken
Leuk verhaal maar vaar er niet blind op. Veel goede analisten hebben het vorige run ook echt niet altijd goed gehad.Guere schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:00:
Aardige samenvatting van Ben over waar we nu in de cycle staan. Weet dat niet iedereen fan is - ik kijk ook niet alles - maar de market cycle videos zijn meestal wel interessant. Deze keer ook vrij duidelijke conclusies over waar we nu staan en welke twee opties hij ziet voor Bitcoin vanaf hier.
Voor wie geen zin heeft om te kijken, korte samenvatting:
- ROI gemeten vanaf de bodem zitten we nu net iets onder de twee voorgaande cycles.
- ROI gemeten vanaf de piek zitten we nu nog steeds boven de vorige cycles: dit komt uiteraard nog steeds vanwege de ETF rally waarvoor we een nieuwe ATH hadden voor de halving.
- Kortom: het was de afgelopen 7 maanden vrij saai, maar zoals bekend liepen we zo ver voor op schema dat het wel sideways moest gaan.
- Vanaf nu ziet hij twee opties:
1) Het kanaal aan de bovenzijde breken rond 67/68k, terugtesten, en dan de gebruikelijke Q4 rally.
2) Rejected worden door de neergaande trend op 67/68k en toch nog één keer een low opzoeken, bijvoorbeeld de 42k van het neergaande kanaal. Eigenlijk het scenario dat @zwembroek steeds schetst.
- Scenario 2 gaat volgens hem misschien pijnlijk aanvoelen, maar omdat we - gemeten vanaf de piek - er dus nog steeds goed voorstaan zou dit niet zo erg zijn. In 2016 stonden we op dit moment in de cycle nog 37% lager dan de prior cycle high, terwijl we nu slechts 7% onder de prior cycle high staan. 37% down vanaf 69k geeft 43k. Klinkt heel laag, maar een laatste shakeout is mogelijk.
Welk scenario het wordt zal komende weken moeten blijken
[YouTube: Bitcoin: Market Cycles]
Ik ga niet uitstappen en wachten op een dip, met het risico de gains mis te lopen.
Het enige voordeel wat het je geeft is dat je met meer sats de blowoff top in gaat, maar dat zit dus ook het tegenovergestelde risico aan vast.
En uiteindelijk stap je dan nooit helemaal terug in. Want het kan nog lager?Don Guacamole schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:51:
[...]
Leuk verhaal maar vaar er niet blind op. Veel goede analisten hebben het vorige run ook echt niet altijd goed gehad.
Ik ga niet uitstappen en wachten op een dip, met het risico de gains mis te lopen.
Het enige voordeel wat het je geeft is dat je met meer sats de blowoff top in gaat, maar dat zit dus ook het tegenovergestelde risico aan vast.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4Qp1fAznrmZuYGAaDg2uZmx7.gif?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Alpina op 12-10-2024 09:58 ]
Zou leuk zijn maar we zullen wel weer flatlinen tot de wiekly kloos.anti elppa schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:29:
mooie bull pennant op de 1h. Rond de lunch weten we of die waarde had. Weekend pump lijkt me ook wel weer een keer wat
Oh, persoonlijk ga ik ook absoluut niet uitstappen nu in de hoop een dipje mee te pakken. Dat was ik sowieso niet van plan, maar in de video geeft 'ie duidelijk aan dat hij ook niet weet welke richting het wordt. Dat is inderdaad een complete gok.Don Guacamole schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:51:
Leuk verhaal maar vaar er niet blind op. Veel goede analisten hebben het vorige run ook echt niet altijd goed gehad.
Voor de rest vind ik 'm over het algemeen vrij bullish in deze video, is wel eens anders geweest het afgelopen jaar

Smaak van afgelopen weken:Darrell schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:06:
[...]
Zou leuk zijn maar we zullen wel weer flatlinen tot de wiekly kloos.
Wachten op CME close..
Knetterhard dumpen
Zondag ochtend weer kopen
Optijd om rond cme close te openen.
Huidige cme close is op 63.3k.. rarara waar we staan zondag rond 23 uur
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
@24c = satoshiAlpina schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:26:
Ook de duimpjes van @24c zijn zekerheden in het leven.
Aantal reacties: 0Alpina schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:26:
Forumreacties: 0
Iemand met zo'n sterke vorm van zelfbeheersing zou inderdaad wel eens Satoshi kunnen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 12-10-2024 11:23 ]
Dat zit wel Schnorr.
Mooi he! Misschien dat we toch ergens een reactie weten te krijgen?Stukfruit schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:19:
[...]
Aantal reacties: 0
Iemand met zo'n sterke zelfbeheersing zou inderdaad wel eens Satoshi kunnen zijn
Zag vanochtend een Reddit post voorbijkomen over Bitcoin voor pensioenbeleggen. Daar werd het aandeel MSTR ook aangehaald als alternatief voor een Bitcoin ETF, omdat laatst genoemde nog niet beschikbaar is voor pensioenbeleggen.Coldcat schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 00:02:
[...]
We hadden beter in zijn toko kunnen investeren. Not your keys, not your coins. Wel een beheerd BTC portfolio.
[Afbeelding]
[...]
Nog maar 10 jaar te gaan om Bitcion te kopen.
Saylor lijkt wel de oneindige geldmachine uitgevonden te hebben. Blijft maar meer aandelen uitgeven om meer BTC te kopen, waardoor je als aandeel als houder steeds meer verwaterd wordt. Maar de prijs van het aandeel blijft maar stijgen.
Heh, nee. Dat kan je pas zeggen als de higher high er daadwerkelijk uit getikt wordt op 66571.03.anti elppa schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 18:01:
Als we deze weekly groen kunnen sluiten is de higher high structure op de weekly intact. Zaak is wel dat we dan rap een higher high zetten. WAt btc prima kan doen in nog een weekje
Zonder gekheid is dit natuurlijk wel het tijdframe waar ik zelf naar kijk.
Dips kopen, hodlen. Eventueel na een parabolische stijging een deel verkopen, en dat er weer in stoppen wanneer iedereen roept dat het nooit meer goed komt en wacht op nóg lager. En zo langzaam mijn positie uitbreiden.
Niet teveel aantrekken van de ruis, en vrij risico avers met bedragen die ik kan missen. Het mag naar 0 zonder dat het leven even stilstaat, ondanks dat het inmiddels toch een bedrag is waar ik een flinke periode voor zou moeten werken. Ik hoef niet het onderste uit de kan, geen lambo of financiële onafhankelijkheid binnen nu en 5 jaar.
Gewoon rustig doorgaan en over 15 jaar eens kijken.
Deze periode is ergens heerlijk. Ik hoef helemaal niet bij te kopen of te verkopen. Pas wanneer we een echte snoekduik of moonshot maken komen er weer keuzes.
Lekker relaxt beetje omkutten, mooi werk.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
JaapioStrategy.FrambozenTaart schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:15:
[...]
Zonder gekheid is dit natuurlijk wel het tijdframe waar ik zelf naar kijk.
Dips kopen, hodlen. Eventueel na een parabolische stijging een deel verkopen, en dat er weer in stoppen wanneer iedereen roept dat het nooit meer goed komt en wacht op nóg lager. En zo langzaam mijn positie uitbreiden.
Niet teveel aantrekken van de ruis, en vrij risico avers met bedragen die ik kan missen. Het mag naar 0 zonder dat het leven even stilstaat, ondanks dat het inmiddels toch een bedrag is waar ik een flinke periode voor zou moeten werken. Ik hoef niet het onderste uit de kan, geen lambo of financiële onafhankelijkheid binnen nu en 5 jaar.
Gewoon rustig doorgaan en over 15 jaar eens kijken.
Deze periode is ergens heerlijk. Ik hoef helemaal niet bij te kopen of te verkopen. Pas wanneer we een echte snoekduik of moonshot maken komen er weer keuzes.
Lekker relaxt beetje omkutten, mooi werk.
Long time lurker en hodler.Alpina schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:26:

I wish.
In oktober 2019 begonnen.
Ik weet nog dat ik met zweterige handjes 10 minuten boven de enter knop heb gehangen of ik het wel zou doen. 😅
Alle fouten gemaakt die elke noob maakt.
Nu alleen nog in BTC en elke maand wat bijstorten.
Voorlopig is de inleg verdubbeld, eindelijk een hobby die uitbetaald. (Nog even een jaartje wachten met uitbetalen 😄)
Bedankt voor al jullie bijdragen, al het wel en wee, de analyses en de memes.
En ook al ken ik jullie niet, cyberfriends for life. ❤️
[ Voor 5% gewijzigd door 24c op 12-10-2024 12:57 ]
Heb je me toch een reactie ontlokt. 😂Alpina schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:21:
[...]
Mooi he! Misschien dat we toch ergens een reactie weten te krijgen?
En nu weer terug m'n grot in.
24c schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:03:
[...]
Heb je me toch een reactie ontlokt. 😂
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/G3WXhcXWCrIV8BtomLSMGmpc.gif?f=user_large)
Ik zat om precies deze reden te twijfelen tussen COIN en MSTR als pensioenbelegging bij uitblijven van ETF beschikbaarheid. Ben toen voor COIN gegaan paar maanden terug. Tot nu toe een mooie buy high geweest...jvel92 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:55:
[...]
Zag vanochtend een Reddit post voorbijkomen over Bitcoin voor pensioenbeleggen. Daar werd het aandeel MSTR ook aangehaald als alternatief voor een Bitcoin ETF, omdat laatst genoemde nog niet beschikbaar is voor pensioenbeleggen.
Saylor lijkt wel de oneindige geldmachine uitgevonden te hebben. Blijft maar meer aandelen uitgeven om meer BTC te kopen, waardoor je als aandeel als houder steeds meer verwaterd wordt. Maar de prijs van het aandeel blijft maar stijgen.
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/U9JRsDw8yMKX7rSVylwGKSmL.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hcVn0uPFw7JN87gVj6Lyamnk.gif?f=user_large)
Bij MSTR moet je kijken naar bitcoin per aandeel én de verhouding tussen eigen vermogen en schulden. Want het is niks anders dan leveraged btc strategie met een steeds kleiner wordend aandeel van de oorspronkelijke business. Als BTC keldert en of de rentelast is te hoog of aflopende schulden kunnen niet meer worden geherfinancierd (daling onderpand) is het game over en een fire sale van de voorraad bitcoin. Mij te risicovol, ik houd het bij bitcoin in pure vorm.E-Hoog schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:06:
[...]
Ik zat om precies deze reden te twijfelen tussen COIN en MSTR als pensioenbelegging bij uitblijven van ETF beschikbaarheid. Ben toen voor COIN gegaan paar maanden terug. Tot nu toe een mooie buy high geweest...
Bitcoin in eigen beheer op een Ledger of Trezor is ‘goud’ waard.Magpie schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:15:
[...]
Bij MSTR moet je kijken naar bitcoin per aandeel én de verhouding tussen eigen vermogen en schulden. Want het is niks anders dan leveraged btc strategie met een steeds kleiner wordend aandeel van de oorspronkelijke business. Als BTC keldert en of de rentelast is te hoog of aflopende schulden kunnen niet meer worden geherfinancierd (daling onderpand) is het game over en een fire sale van de voorraad bitcoin. Mij te risicovol, ik houd het bij bitcoin in pure vorm.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/49XElZBZ3k3RLBDLyTpNSGeb.gif?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Alpina op 12-10-2024 13:20 ]
Magpie schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:15:
[...]
Bij MSTR moet je kijken naar bitcoin per aandeel én de verhouding tussen eigen vermogen en schulden. Want het is niks anders dan leveraged btc strategie met een steeds kleiner wordend aandeel van de oorspronkelijke business. Als BTC keldert en of de rentelast is te hoog of aflopende schulden kunnen niet meer worden geherfinancierd (daling onderpand) is het game over en een fire sale van de voorraad bitcoin. Mij te risicovol, ik houd het bij bitcoin in pure vorm.

De reden idd dat ik toch maar voor COIN was gegaan. Bitcoinen passen nog niet in de DeGiro pensioenrekening helaas :-)Magpie schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:15:
[...]
Heb ook overwogen om voor COIN te gaan, maar heb voldoende crypto exposure dus voor mijn pensioenbeleggingen en reguliere beleggingen koop ik ETF's. Gruwelijk saai, maar set-and-forget en zie over 10 of 20 jaar wel.E-Hoog schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:06:
[...]
Ik zat om precies deze reden te twijfelen tussen COIN en MSTR als pensioenbelegging bij uitblijven van ETF beschikbaarheid. Ben toen voor COIN gegaan paar maanden terug. Tot nu toe een mooie buy high geweest...
Hier wil ik volgend jaar ook mee starten, ben nog een beetje aan het oriënteren. Denk aan een wereldindex en nog een techmandje ETF ofzo.jvel92 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:24:
[...]
Heb ook overwogen om voor COIN te gaan, maar heb voldoende crypto exposure dus voor mijn pensioenbeleggingen en reguliere beleggingen koop ik ETF's. Gruwelijk saai, maar set-and-forget en zie over 10 of 20 jaar wel.
Lumpsum start, of opdelen over 5 a 6 maanden. Nog ff zien. En dan maandelijks een vast bedrag erin DCA'en, liefst automagische afschrijving.
Ook 15-20 jaar termijn voor ogen.
Gewoon voor erbij, beetje diversificatie. Zit met mijn hypotheeklasten al op minder dan 10% van netto inkomen dus om daar alles in te gaan prakken heeft ook weinig zin meer...
Eerst maar eens rustig de Amerikaanse verkiezingen afwachten, wie weet komt er nog een mooie instap.
Ik heb een tijdje Meesman gehad, werkte prima en zorgeloos maar de crypto en edelmetalen bleven roepen als een duiveltje en engeltje op mijn schouder.FrambozenTaart schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Hier wil ik volgend jaar ook mee starten, ben nog een beetje aan het oriënteren. Denk aan een wereldindex en nog een techmandje ETF ofzo.
Lumpsum start, of opdelen over 5 a 6 maanden. Nog ff zien. En dan maandelijks een vast bedrag erin DCA'en, liefst automagische afschrijving.
Gewoon voor erbij, beetje diversificatie. Zit met mijn hypotheeklasten al op minder dan 10% van netto inkomen dus om daar alles in te gaan prakken heeft ook weinig zin meer...
Eerst maar eens rustig de Amerikaanse verkiezingen afwachten, wie weet komt er nog een mooie instap.
Denk dat ik daar nu toch al een mooie (virtuele) winst mee had gehad. Was net na Corona ongeveer.
Misschien pak ik dit wel terug op onder het mom van risicospreiding.
Ergens zit het 10-15 jaar dood geld (crash/bubbel) ook nog in mijn achterhoofd maar als de economie gewoon door blijft lopen volgt een wereldindex dit netjes lijkt mij.
Of ik ben iets teveel verpest door crypto dat kan natuurlijk ook.

Ik verwacht dat AI ons dit ruim van te voren weet te vertellen.exelletor schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:10:
Mij te risicovol om voor 35-40 jaar individuele aandelen vast te zetten. Coinbase mag nu nummer 1 zijn, maar voor hetzelfde geld is het straks iemand anders. Ik geloof dat S&P500 over 30 jaar gezien een hoger rendement heeft behaald dan bijvoorbeeld aandelen in IBM.
Vandaag weer een mindfuck op Youtube. Ik zie Scarface 2 en Godfather 4 trailers voorbij komen.
Zijn ze al zo ver?
[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 12-10-2024 15:22 ]
Het zit je niet mee, die Tooker blijkt ook zeer dunne tech.
Verder wordt het wel eens tijd voor die 10K god candle. En dan lekker in het weekend als alle TA-tijgers vrij hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-10-2024 15:36 ]
Glitch in the matrix.Stukfruit schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:19:
[...]
Aantal reacties: 0
Iemand met zo'n sterke vorm van zelfbeheersing zou inderdaad wel eens Satoshi kunnen zijn
Mooi dit, geen fuck posten, af en toe een duimpje en gewoon een BT’er worden
TAO gaat zeer goed inderdaad. Heb er alleen niets van
Nou idd
En in diezelfde wallet heb ik een stapel PONKE en NOS staan, die gaan ook lekker.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dunne tech? Inmiddels 300%.BTC100K2021 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:33:
[...]
Het zit je niet mee, die Tooker blijkt ook zeer dunne tech.
Verder wordt het wel eens tijd voor die 10K god candle. En dan lekker in het weekend als alle TA-tijgers vrij hebben.
Normaal is het sideways in licht dalende lijn en af en toe een mini pumpje om weer op breakeven te komen.
Die omega candle is aanstaande, ik voel het aan alles
We willen niet weten waar jij aan voelt.BTC100K2021 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:12:
Sinds lange tijd wel wat opwaarts momentum in het weekend.
Normaal is het sideways in licht dalende lijn en af en toe een mini pumpje om weer op breakeven te komen.
Die omega candle is aanstaande, ik voel het aan alles
TAO. Ja was een mooie geweest... Net als wederom SUI (CryptoEd gaf zelfs nog het perfecte inkoop moment een paar dagen geleden) en vele andere. Maar ik heb mijn Vechain nog niet verkocht 😑. Om te huilen dus weer. Wil sowieso zelf nog even onderzoek doen wat ik het beste kan kopen binnenkort. Alleen waar haal ik de tijd vandaan naast een baan, gezin en andere verplichtingen 😅
Verkoop limiet zetten op een prijs wat je afscheid wilt nemen. Wachten op de mail dat het is verkochtbsmpower schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:53:
[...]
TAO. Ja was een mooie geweest... Net als wederom SUI (CryptoEd gaf zelfs nog het perfecte inkoop moment een paar dagen geleden) en vele andere. Maar ik heb mijn Vechain nog niet verkocht 😑. Om te huilen dus weer. Wil sowieso zelf nog even onderzoek doen wat ik het beste kan kopen binnenkort. Alleen waar haal ik de tijd vandaan naast een baan, gezin en andere verplichtingen 😅
Veel exchanges hebben de optie Swap to BTC.bsmpower schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:53:
[...]
That will do the trick.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eA4miWukQy9UnB50Ye4Fkok3.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gewoon een market sell en koop BTC/ETH/SOL als je geen tijd hebt voor onderzoek.bsmpower schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:53:
[...]
In de tijd dat je die post getypt had had je ook je VET naar USDT kunnen omzetten, en daar TAO en SUI van kunnen kopenbsmpower schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:53:
[...]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 12-10-2024 19:05 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als je nou eens gaat nadenken over wat je wil kopen nadat je VET hebt verkocht en daar maximaal een etmaal mee wacht, dan heb je al een enorme drempel overwonnen....bsmpower schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:53:
[...]
Je moet echt niet met een altcoin trouwen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
$ETH price action over its first five years vs. $AVAX price action over its first four years.
— K A L E O (@CryptoKaleo) 9 oktober 2024
If similar PA continues to play out, an upside target of $400 AVAX isn't as crazy as it sounds. pic.twitter.com/EZUUfxcmFA
Dit wordt een toprun. $400 avax, $20 per XRP, wagmi
bsmpower schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:53:
Ok, AVAX kopen dus ter vervanging van mijn Vechain 🙂
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qgfmojDkNfPnnfzH1yQEqdkV.gif?f=user_large)
Ja, of gewoon alles in Tatsu of Popcat. Dan had je vandaag wel +15-20% erbij gehad ipv +0.16%.bsmpower schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:53:
Ok, AVAX kopen dus ter vervanging van mijn Vechain 🙂
Nee hoor, @FrambozenTaart komt binnenkort met een nieuwe release van de BTC Flowchart, daar staan beide als eerste ooit naast Bitcoin als solide projecten.bsmpower schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:24:
Haha, denk dat ik moet verhuizen naar het meme coin topic inderdaad.
Dit is wel een lang lul verhaal BroodjeJaap verhaal, je kan ook gewoon eerlijk zeggen dat je de MSTR boot gemist heb hoor. Snappen we hier wel.FrambozenTaart schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Hier wil ik volgend jaar ook mee starten, ben nog een beetje aan het oriënteren. Denk aan een wereldindex en nog een techmandje ETF ofzo.
AVAX, wel een higher risk dan bijv. Solana
ETH is ook high risk, lastig te zeggen of Solana of Eth meer risico is
nothing stops this train
[ Voor 16% gewijzigd door keanu_ op 12-10-2024 22:51 ]
Niet iedere gemiste boot is een verlies. Ik had ook coinbase kunnen kopen in de bear, die ging toen ook flink rekt. Ook niet gedaan, wel Bitcoin, sub 20k toch wat leuke aankopen gemaakt.Vis schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:27:
[...]
Dit is wel een lang lul verhaal BroodjeJaap verhaal, je kan ook gewoon eerlijk zeggen dat je de MSTR boot gemist heb hoor. Snappen we hier wel.
Kansen blijven toch altijd wel komen. Ik heb niet zo snel fomo, als er toch een black swan komt kijk ik wel weer eens. Zal ik ook wel weer een boel missen.
Ik durf te wedden dat er een heleboel mensen zijn die pas jaren later als mij begonnen zijn maar wel honderden of zelfs duizenden procenten meer winst hebben gemaakt.
Maar dat maakt toch ook niet uit, tis geen wedstrijd.
Gewoon lekker wat omprutsen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zo is dat.FrambozenTaart schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 23:01:
[...]
Niet iedere gemiste boot is een verlies. Ik had ook coinbase kunnen kopen in de bear, die ging toen ook flink rekt. Ook niet gedaan, wel Bitcoin, sub 20k toch wat leuke aankopen gemaakt.
Kansen blijven toch altijd wel komen. Ik heb niet zo snel fomo, als er toch een black swan komt kijk ik wel weer eens. Zal ik ook wel weer een boel missen.
Ik durf te wedden dat er een heleboel mensen zijn die pas jaren later als mij begonnen zijn maar wel honderden of zelfs duizenden procenten meer winst hebben gemaakt.
Maar dat maakt toch ook niet uit, tis geen wedstrijd.
Gewoon lekker wat omprutsen.
Hier ook een dikke DCA gedaan op de top in 2021, want "het kan nog veel hoger" dacht ik.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zqG9nwdjpEWtXqJCbJTPSHNC.png?f=user_large)
nothing stops this train
Wut? Gaan we straks nóg hoger?
Moooooooon!
Ik lul ook zomaar wat
En ook dikke SUI! & APT! Helaas heb ik er geenColdcat schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 23:06:
dikke CELR!
De layer 1 chains gaan top de laatste tijd, maybe toch wat gaan switchen op korte termijn, al jaag ik niet graag groene palen na…
[ Voor 29% gewijzigd door Pinsa op 13-10-2024 06:40 ]
Pinsa schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 06:28:
[...]
En ook dikke SUI! & APT! Helaas heb ik er geen
De layer 1 chains gaan top de laatste tijd, maybe toch wat gaan switchen op korte termijn, al jaag ik niet graag groene palen na…
/f/image/JtivyTplXceXFrCXbMpehxRX.png?f=fotoalbum_large)
Zet dat even in perspectief. 1month chart ruimte zat om stijging mee te nemen
Pfff dit muntje van Mo Dong is mijn alt horror gebleken vorige run.Masstje schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 07:19:
[...]
[Afbeelding]
Zet dat even in perspectief. 1month chart ruimte zat om stijging mee te nemen
Te lang gehodelt, hele run van 3 cent naar 19 cent meegemaakt en ondertussen bij gekocht, niets verkocht op de weg omhoog natuurlijk, hele val naar beneden weer tot ongeveer 5 cent meegepakt en toen maar verkocht met verlies ivm de GAK.
Alles in Bitcoin gedrukt toen en dat was mijn besef dat ik eigenlijk geen alts moet kopen, tenzij top10/20 ofzo.
Nja.. Mo Dong zag er van alle crypto ontwerpers nog het meest betrouwbare uit. Ook dat zegt niets dus. Ook weer het besef dat je al die ontwerpers gewoon niet moet vertrouwen, wat de meeste met Ada en Hoskinson destijds ook gedaan hebben en die kerel van Polkadot, Gavin Wood. Gewoon niet in hun mooie praatjes trappen of optijd uitstappen. Dit probeer ik de volgende run (mocht er nog een alt season komen) en ik neem wat alts mee, toch echt uitstappen voor de mania losbarst.
Trust no one, just verify, Bitcoin.
Versta wat je wil zeggen mbt mooie praatjes en klinkende namen. Eigenlijk wel je enerzijds kijken waar ze naartoe willen met bepaalde dingen (iets als: in for the tech). Anderzijds kijk je ook best wel naar wat die founders eigenlijk al betekend hebben.Vis schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 08:34:
[...]
Pfff dit muntje van Mo Dong is mijn alt horror gebleken vorige run.
Te lang gehodelt, hele run van 3 cent naar 19 cent meegemaakt en ondertussen bij gekocht, niets verkocht op de weg omhoog natuurlijk, hele val naar beneden weer tot ongeveer 5 cent meegepakt en toen maar verkocht met verlies ivm de GAK.
Alles in Bitcoin gedrukt toen en dat was mijn besef dat ik eigenlijk geen alts moet kopen, tenzij top10/20 ofzo.
Nja.. Mo Dong zag er van alle crypto ontwerpers nog het meest betrouwbare uit. Ook dat zegt niets dus. Ook weer het besef dat je al die ontwerpers gewoon niet moet vertrouwen, wat de meeste met Ada en Hoskinson destijds ook gedaan hebben en die kerel van Polkadot, Gavin Wood. Gewoon niet in hun mooie praatjes trappen of optijd uitstappen. Dit probeer ik de volgende run (mocht er nog een alt season komen) en ik neem wat alts mee, toch echt uitstappen voor de mania losbarst.
Trust no one, just verify, Bitcoin.
Heb dat nu ook met Qubic.
Die Ivancheglo heeft wel al n bewezen track record. maar als je ziet waar die IOTA staat ($0.13 nu tov $5 top) weet je eigenlijk dat je gewoon moet uitstappen bij die shitcoins na een x10 - x20.
Holden, hopen op meer (ja ik had ook wel die run van 6cent naar 19cent meegemaakt bij Celr en zit ook nog met een bag(je) - ik heb het echt al bij tientallen shitcoins tegen gekomen.
Daarom nu toch maar beperkt tot enkele verschillende.
Uiteraard zitten er geen toppertjes bij, maar haal dat wel op door lage leverage toe te passen.
De knallers die uit het MC topic komen laat ik ook aan me voorbij gaan, hoewel het hier enkelen lukt om er een flufje aan over te houden - ik slaag er in om gewoon telkens eentje uit te pikken die naar 0 gaat
Ik kom niet vaak in het MC topic, maar daar enige tijd geleden wel SOUTH opgepakt en winst mee gemaakt, de rest van al die shit kost je doorgaans alleen maar geld en die ene topper heb je nodig om 10 shitcoins te compenseren. Dan speel je met heel veel tijd, moeite en fee's nog steeds quitte. Wat ik tegenwoordig wel doe is als ik iets nieuws bij een bepaalde groep Twitteraars langs zien komen is er bijv. voor 250 USD van oppikken en als het >1500 wordt afromen naar ETH of de volgende alt. Zo lang je geen rugpull meepakt werkt dat mooi. Hopelijk kan ik die pf weer een beetje opbouwen en die trend van begin dit jaar weer doorzettenMasstje schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 08:56:
[...]
Versta wat je wil zeggen mbt mooie praatjes en klinkende namen. Eigenlijk wel je enerzijds kijken waar ze naartoe willen met bepaalde dingen (iets als: in for the tech). Anderzijds kijk je ook best wel naar wat die founders eigenlijk al betekend hebben.
Heb dat nu ook met Qubic.
Die Ivancheglo heeft wel al n bewezen track record. maar als je ziet waar die IOTA staat ($0.13 nu tov $5 top) weet je eigenlijk dat je gewoon moet uitstappen bij die shitcoins na een x10 - x20.
Holden, hopen op meer (ja ik had ook wel die run van 6cent naar 19cent meegemaakt bij Celr en zit ook nog met een bag(je) - ik heb het echt al bij tientallen shitcoins tegen gekomen.
Daarom nu toch maar beperkt tot enkele verschillende.
Uiteraard zitten er geen toppertjes bij, maar haal dat wel op door lage leverage toe te passen.
De knallers die uit het MC topic komen laat ik ook aan me voorbij gaan, hoewel het hier enkelen lukt om er een flufje aan over te houden - ik slaag er in om gewoon telkens eentje uit te pikken die naar 0 gaat.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AerY4NQRpFDdy4VxoAiXFeBl.gif?f=user_large)
Afgelopen bear alles door gehodl, het zou toch wel meevallenGipsy King schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:05:
We hebben het altijd wel over instappen, maar zijn er nog mensen die ergens uit willen stappen ? Soort van hier heb ik spijt van ? Be carefull.
[Afbeelding]

Nou, daar leer je wel van moet ik zeggen. Deze run moet dat anders. Eerste stap was schoon schip maken tijdens de winter.
[ Voor 4% gewijzigd door Numbers op 13-10-2024 10:11 ]
Trust me when I say this is only the beginning.
zeker. heb wat sell orders staan die starten op 70k tot 98k. Alles bij elkaar nog 8% van mijn pf.Gipsy King schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:05:
We hebben het altijd wel over instappen, maar zijn er nog mensen die ergens uit willen stappen ? Soort van hier heb ik spijt van ? Be carefull.
[Afbeelding]
Daarboven moet ik nog zetten maar gaat getrapt tot aan 260k en nooit meer dan 45% tot 50% van totale pf
Einde weet ik nog niet. Daily DCA out of sell limits, lump sum heb ik nog open afhankelijk verloop komende weken.
Best geen market sell van je ganse stack, of je vangt 0,06€Aeronaut schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:36:
Bij 3.50 ga ik beginnen met verkopen.
Einde weet ik nog niet. Daily DCA out of sell limits, lump sum heb ik nog open afhankelijk verloop komende weken.
AlterBridge schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:34:
@Taro is helemaal los aan het gaan met het chillen van shitcoins op Twitter
Wat je op dit moment bij de meeste alts ziet is dat ze al vanaf maart eigenlijk sideways gaan, wel aan de onderkant van de range na een daling, maar ze zijn nog niet helemaal teruggezakt. Er zit waarschijnlijk nog wel meer in het vat.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 13-10-2024 11:03 ]
Ja, dit rijtje:Gipsy King schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:05:
[Afbeelding]
OpSec -> Hacked, maar verkopen niet meer de moeite waard
Detensor -> Gegokt en verloren
De anderen zijn airdrops denk ik, of heb ik gekocht op een zaterdagavond met een slok teveel op, kan het mij echt niet meer herinneren dat ik die heb gekocht:
:fill(white):strip_exif()/f/image/tF7IHfLs5mbWP3PnTRq1vCtK.png?f=user_large)
BMAC is makelijk te doxxen. Na betaling zie je je gegevens van beide personen (als ze het niet hebben gewijzigd)Taro schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:44:
[...]
, op basis van het verleden weet ik inmiddels welke wel en welke geen publiek hebben. Inmiddels ook maar eens een Buy me a coffee linkje toegevoegd, hopelijk kan ik er de volgende keer het TradingView abonnement mee betalen, doe ik het in ieder geval niet allemaal voor niets.
Wat je op dit moment bij de meeste alts ziet is dat ze al vanaf maart eigenlijk sideways gaan, wel aan de onderkant van de range na een daling, maar ze zijn nog niet helemaal teruggezakt. Er zit waarschijnlijk nog wel meer in het vat.
Doe maar een proefbetaling
Thx, haal ik hem wel wegAeronaut schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:48:
[...]
BMAC is makelijk te doxxen. Na betaling zie je je gegevens van beide personen (als ze het niet hebben gewijzigd)
Doe maar een proefbetaling
Betere alternatieven?
Dat je te laat bent ingeDCA'ed, mag ik hopen?Numbers schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:09:
[...]
Afgelopen bear alles door gehodl, het zou toch wel meevallen
Nou, daar leer je wel van moet ik zeggen.
Dat zit wel Schnorr.
Bedrijfsaccount maken. Dat fixxed het echte naam issue, maar iets met btw nrTaro schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:49:
[...]
Thx, haal ik hem wel weg
Betere alternatieven?
En anders een btc/eth adres
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 13-10-2024 11:31 ]
Dat is nog wel een optie, maar goed, ook weer te achterhalen. Iemand zou iets uit moeten vinden waarmee je gewoon anoniem geld naar iedereen over kunt maken....Aeronaut schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:31:
[...]
Bedrijfsaccount maken. Dat fixxed het echte naam issue, maar iets met btw nr
Er zijn een paar (vagere) twitter accounts maar die zaten tot nu toe altijd vrij goed. Ruim voor de standaard chillers. Ik zie dat die wizz bv nu een uber tao bull is geworden na INJ. Weet niet of dat positief is.Taro schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:44:
[...]
, op basis van het verleden weet ik inmiddels welke wel en welke geen publiek hebben.
Boomercoin voor nieuwere shit, dus.
Ook wat cash en verus naar btc omgezet.
Ondertussen:
45% cash
25% btc
12% vrsc
4% eth
3.5% sui
1.5% sei
1.5% tao
1% sol
Rest vooral memes en andere zooi
Die cash positie is dat van je totale vermogen of onderdeel van je crypto PF om de dip mee te kopen?Nubtrix schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:07:
Afgelopen week mijn ETH stack lichtjes aan het afromen naar TAO/SUI/SEI.
Boomercoin voor nieuwere shit, dus.
Ook wat cash en verus naar btc omgezet.
Ondertussen:
45% cash
25% btc
12% vrsc
4% eth
3.5% sui
1.5% sei
1.5% tao
1% sol
Rest vooral memes en andere zooi
das waarschijnlijk om nieuwe shitcoins te kopen als de rest -99% staatjvel92 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:11:
[...]
Die cash positie is dat van je totale vermogen of onderdeel van je crypto PF om de dip mee te kopen?
Onderdeel van totaal cryptovermogen. Niet de bedoeling om dat ergens in te steken (althans voorlopig 😋). Alt bags zijn meer dan filled, when moon?jvel92 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:11:
[...]
Die cash positie is dat van je totale vermogen of onderdeel van je crypto PF om de dip mee te kopen?
De gekende 'make it all back in one trade'anti elppa schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:14:
[...]
das waarschijnlijk om nieuwe shitcoins te kopen als de rest -99% staat
[ Voor 24% gewijzigd door Nubtrix op 13-10-2024 12:20 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!