[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Kan nog een lower high worden op de daily ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:42

St@m

@ Your Service

Ja.. nu weer langzaam leegbloeden naar 59k.. en dán gaan we ekt los.. of niet.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:03
St@m schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 22:18:
Ja.. nu weer langzaam leegbloeden naar 59k.. en dán gaan we ekt los.. of niet.
Of nog lager.
Chart copyright belongs to Taro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnUXLyuaYhdCJ8kU3ZEPHU3syoQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QKVWaz44E7t3kmFA15YZrBNF.png?f=user_large

Of nog hoger...:P Who the fuck het ook maar weet haha.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 24-09-2024 22:30 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:18
Darrell schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:23:
Weet iemand hoe laat de ratecut bekendgemaakt wordt?

Oh wacht dat was vorige week.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EHAVDkkbWwuJ_cyD4JLTN1wiC6o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NIeaGqHTKPWKJHC61VzOk1DE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
twit schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:57:
@tomtom901 heeft me geleerd dat alles tot aan 65k ruis is en nog niet als significant level gainen mag worden gezien meen ik.. Doe er nog maar even 1k bij voor de daily close dus
d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:10

Coldcat

HODL

Er staan weer een aantal parabolische groene candles in beeld bij diverse alts!

Perfect om weer gigantisch REKT te gaan. Maar ooit komt dat moment dat die terugtest niet meer komt. En dan schieten we door van 65 naar 68 en dan naar de 70. Daar eenmaal voorbij gaat het vuur werk echt los. De vorige keer was de echte sprong in 1.5 maand klaar. Daarna mochten de alts nog even spelen.

Het moment op de boot te missen komt wel dichterbij.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 23:21:

Het moment op de boot te missen komt wel dichterbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2N4D6IDtjiXemP_kFGt3r_Gv-Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BS3q3VPUyuhUuU9NNSPdHWkG.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Als er nu een dikke paal door de 65k in ene keer door de 70 schiet, dan sta jij volgende week ook weer mee te juinen.

We gaa het zien de komende dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 23:41:
[...]

Als er nu een dikke paal door de 65k in ene keer door de 70 schiet, dan sta jij volgende week ook weer mee te juinen.

We gaa het zien de komende dagen.
Er komt altijd een terugtest. Ik koop geen groene candles. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-09 02:05
zwembroek schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 23:49:
[...]

This time it's different :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Leuke BTC TA en voorspelling voor de liefhebber.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:09

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 23:49:
[...]

De terugtest van 1m naar 0.2m is een goed koopmomentje.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:21
BTC is nu toch al wel ff lekker aan het knabbelen aan al die sellorders die net onder de 65k staan geparkeerd. Die zijn geplaatst op basis van die lower high van eind augustus.
Hopen dat er genoeg koopbereidheid is om die orders allemaal op te vreten, want eens daar voorbij, dan staan we binnen no time op 70k verwacht ik.
Dan is de echte trendkanteling daar en kunnen we door.
Zo niet, dan moet BTC waarschijnlijk eerst weer sub 60k om vervolgens opnieuw momentum op te bouwen.

• Urbanus
toilet_paper schreef op woensdag 25 september 2024 @ 00:53:
BTC is nu toch al wel ff lekker aan het knabbelen aan al die sellorders die net onder de 65k staan geparkeerd. Die zijn geplaatst op basis van die lower high van eind augustus.
Hopen dat er genoeg koopbereidheid is om die orders allemaal op te vreten, want eens daar voorbij, dan staan we binnen no time op 70k verwacht ik.
Dan is de echte trendkanteling daar en kunnen we door.
Zo niet, dan moet BTC waarschijnlijk eerst weer sub 60k om vervolgens opnieuw momentum op te bouwen.
Ja, helemaal gelijk volgens de "semi"oude principes. Maar tijden veranderen. Instroom is anders. Uiteindelijk komt het natuurlijk op hetzelfde uit. Alleen is de timing van wel of niet, bepalend.....
:+

• Urbanus
Als ik naar die ogen kijk, denk ik.................Fuck. China is al verder met hun menselijke robotica als hun geroemde auto's van BYD. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Deze kerel voorspelde, op basis van zijn TA, al ruim van te voren een ATH vóór de halving. Dat heeft mij destijds wel wat winst opgeleverd. (Wel jammer dat ik die winst als sneeuw voor de zon heb zien verdampen door allerlei shitcoins).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Denied on 20W MA.. for now.

[ Voor 28% gewijzigd door Gipsy King op 25-09-2024 06:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:01
Woensdag knallen, donderdag dipdag hertesten, vrijdag vliegen

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:00
Aeronaut schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:10:
Woensdag knallen, donderdag dipdag hertesten, vrijdag vliegen
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/6ttrwTVxgJMAAAAC/doen-ik-zeg-doen.gif

• Gipsy King
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 08:35:
[...]

HAVE FUN STAYING POOR ;w

En dan denk je over 6 maanden: hij sei het nog
Klopt ja , hij Sei het nog.

Fijne dag Makker d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Lekkere nacht hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjr2UQQ-RynezAwSdb-2Z3vg8Kk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HPTD3LdFjwKGzjxDOKzJ4tK9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
Viel tegen (de nacht) , 2 zieke kids , puking all over.

Maar hey gewoon lekker on the way Zu Office.

En doooor.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:44
Haha, iedere keer dat ik de kwaliteitstraders in dit topic zie soebatten met de meme degens dan moet ik denken aan de ongelofelijke eenvoud van deze krachtige theme song.

They're Pinky and The Brain

Yes, Pinky and The Brain

One is a genius

The other's insane.

They're laboratory mice

Their genes have been spliced

They're dinky

They're Pinky and The Brain, Brain, Brain, Brain

Maktub

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1I401iDktzh_O8Aoji38XdsnrOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p9GcQqk7jmovlNTxtlGWYPmV.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
MrMrq schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:42:
Haha, iedere keer dat ik de kwaliteitstraders in dit topic zie soebatten met de meme degens dan moet ik denken aan de ongelofelijke eenvoud van deze krachtige theme song.

They're Pinky and The Brain

Yes, Pinky and The Brain

One is a genius

The other's insane.

They're laboratory mice

Their genes have been spliced

They're dinky

They're Pinky and The Brain, Brain, Brain, Brain
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ipAX0cLKyipUCtgfD5dkCbEv_Ao=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cWjs2aWODQcMcJGMjqaScgZG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:40

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op woensdag 25 september 2024 @ 05:28:
[...]

Deze kerel voorspelde, op basis van zijn TA, al ruim van te voren een ATH vóór de halving. Dat heeft mij destijds wel wat winst opgeleverd. (Wel jammer dat ik die winst als sneeuw voor de zon heb zien verdampen door allerlei shitcoins).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C7A7bdxgDLFOrwcQBXdrP7-brPQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eFGlEgaj6OuTdcjfJLelV9Eg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:07
ETF's gisteren ook weer een erg goede dag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BakguNBo4YkbGfvtkt3OGsoDNOI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5BSOUJhtU7d6clRjpf81wpvG.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 25 september 2024 @ 08:08:
ETF's gisteren ook weer een erg goede dag

[Afbeelding]
Didi is alvast plek aan het maken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FV_3KZprLxzMPrO6s0ZNYKt0EBw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bhj5raJKXRDwP3EDwshIhx2Q.gif?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Dat traden klinkt allemaal super spannend, als ik het doe ben ik bang dat ik na een aantal weken onder een brug woon en Burgers zit te flippen; dus voor nu is het alleen saai HODL in Bitcoin.

Lijkt me wel uiteraard een keer leuk om mee te doen met deze avontuurlijke personen en te zeggen dat ik:

"Een long positie heb geopend op de Bitcoin in de verwachting van een breakout boven de weerstandslijn. Ik wacht tot de RSI overbought raakt voordat ik eventueel bijkoop, want dan kan er een correctie komen. Intussen doe ik wat snelle scalps, maar ik moet wel oppassen voor slippage vanwege de lage liquiditeit in een aantal altcoins. Voor de zekerheid heb ik mijn stop-loss strak gezet, mocht de prijs onder de support duiken."

Maar bovenstaande heb ik dus nog nooit niet feitelijk gedaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:57
Doe eens niet zo gek. Op lange termijn BTC kopen, hodlen en verkopen is ook een trade. :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pseudoniem schreef op woensdag 25 september 2024 @ 09:01:
Dat traden klinkt allemaal super spannend, als ik het doe ben ik bang dat ik na een aantal weken onder een brug woon en Burgers zit te flippen; dus voor nu is het alleen saai HODL in Bitcoin.

Lijkt me wel uiteraard een keer leuk om mee te doen met deze avontuurlijke personen en te zeggen dat ik:

"Een long positie heb geopend op de Bitcoin in de verwachting van een breakout boven de weerstandslijn. Ik wacht tot de RSI overbought raakt voordat ik eventueel bijkoop, want dan kan er een correctie komen. Intussen doe ik wat snelle scalps, maar ik moet wel oppassen voor slippage vanwege de lage liquiditeit in een aantal altcoins. Voor de zekerheid heb ik mijn stop-loss strak gezet, mocht de prijs onder de support duiken."

Maar bovenstaande heb ik dus nog nooit niet feitelijk gedaan.
Het is wel leuk om te doen maar ook link. Onderaan de streep heb ik dankzij leverage traden wel wat sats verloren. Ik ben er dan ook mee gekapt, op één positie met een lage leverage na. Die staat al maanden open en houd ik gewoon open tot minstens 100k. Maar daar doe ik geen TA meer voor of zo.

En al die mooie termen die je in het cursieve stukje heb staan, daar heb je pas iets aan als je de basis een beetje kent en zelfs dan is het nog een risicovolle handel :)

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online

raq

Ik gebruik al jaren de betaalde versie van CoinStats, nu ze niet meer konden afschrijven van m'n binance-card is het abo ten einde.
Dit geeft op zich wel rust, want nu weet niet hoeveel sats ik verlies per dag met m'n shitcoin-collectie.

Een nieuwe abo CoinStats kost me €175 p/j, die durven wel. Is het de moeite waard om naar Delta over te stappen, die is de helft goedkoper minder duur?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 03-10 18:30
Gipsy King schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:18:
[...]

Klopt ja , hij Sei het nog.

Fijne dag Makker d:)b
Nu BTC nog met een paar dat soort candles. My body is ready

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:51
Zou dit het moment van support zijn op 63.750? Dit is in ieder geval het derde uur dat we support houden daar ;)

[ Voor 41% gewijzigd door TakutoRadiance op 25-09-2024 10:36 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
TakutoRadiance schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:35:
Zou dit het moment van support zijn op 63.750? Dit is in ieder geval het derde uur dat we support houden daar ;)
dat gele lijntje moet nog ff gepakt worden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WHJB6lihuqICQXKu8kIABKBkXM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HftYMDAZkvct8Dk2q8aOsViP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:13

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:22:
[...]

[Afbeelding]
Eens als dat die long van @YES is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ilRTWV_Jzk254WpM67EBBRwZrA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d8tdLdMnvQ5OUNHAvo3elEyp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:24:
[...]

Eens als dat die long van @YES is.
Haha, nee als die long kapot is kan je het topic ook wel sluiten hoor, praten we gewoon met zijn allen verder bij de McD

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:36
Gaat lekker laatste week.

Ondertussen heeft Verus (coin van 2018) afgelopen weekend een nieuwe all time high geprint.
Volgens mij is er geen enkele coin van voor 2019 (behalve uiteraard BTC) dat zoiets kan voorleggen.

Dikke tech :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:18
Nubtrix schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:40:

Ondertussen heeft Verus (coin van 2018) afgelopen weekend een nieuwe all time high geprint.
Volgens mij is er geen enkele coin van voor 2019 (behalve uiteraard BTC) dat zoiets kan voorleggen.

Verus?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eUkvXmmE-5-cVUQgTQGncKmIC30=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rXzNE6GNXHpMQdxzcBYdkR7V.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

Pumpje van een paar dagen met een volume van lik me vestje...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a9Gc8_ykQgorg7dSif1vJ0UVNGA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sXLqnJ5cpiWhdouXfwMIuHS7.png?f=fotoalbum_large

• Nubtrix
paul-s83 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:03:
[...]

Pumpje van een paar dagen met een volume van lik me vestje...

[Afbeelding]
Coinpaprika komt het dichtste bij het echte volume (incl. on-chain economie dus)
https://coinpaprika.com/coin/vrsc-verus-coin

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02:15

Leuk van die obscure coins die op geen enkele normale exchange te vinden zijn https://www.coingecko.com/nl/coins/verus-coin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Mr Ronman schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:07:
[...]

Leuk van die obscure coins die op geen enkele normale exchange te vinden zijn https://www.coingecko.com/nl/coins/verus-coin
Leuk van die obscure coins die meeliften op het succes van BTC, oftewel alle shitcoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

[Afbeelding]
Op $0,06 ligt ook nog veel liquiditeit, zullen we die gelijk ook maar even ophalen?

• Nubtrix
Mr Ronman schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:07:
[...]

Grappig. Is exact dezelfde comment als toen ik het hier enkele jaren geleden ook postte ;)

Verus is de exchange. Je kan sinds oktober vorig jaar gewoon bridgen vanaf Ethereum en on-chain kopen. Exchanges overbodig.
Binance, Coinbase etc. zullen vanzelf wel listen als ze nog eens 10 keer hoger staan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:23:
[...]

Op $0,06 ligt ook nog veel liquiditeit, zullen we die gelijk ook maar even ophalen?
nee doe maar niet. Maar we hebben wel die andere net gepakt. Nu weer up bitte

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Nubtrix schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:28:
[...]

Grappig. Is exact dezelfde comment als toen ik het hier enkele jaren geleden ook postte ;)

Verus is de exchange. Je kan sinds oktober vorig jaar gewoon bridgen vanaf Ethereum en on-chain kopen. Exchanges overbodig.
Binance, Coinbase etc. zullen vanzelf wel listen als ze nog eens 10 keer hoger staan :+
*Maar dyor en have fun staying arm verder :')

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:03
Goed nieuws voor de schrale atsers onder ons, blik Schultenbräu extra strong 10% met korting volgende week.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SJoamwP.png

• anti elppa
markisoke schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:03:
Goed nieuws voor de schrale atsers onder ons, blik Schultenbräu extra strong 10% met korting volgende week.
[Afbeelding]
ah lekker, thanks voor de tip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Alpina schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:40:
[...]

*Maar dyor en have fun staying arm verder :')
Nah, stay humble.

Ideaal scenario volgens mij zou zijn als Kamela nu publiekelijk achter crypto gaat staan. Beide kandidaten supporten crypto dan. Dan pumpt BTC tot 80k nog vóór de verkiezingen imo. Nog idealer zou zijn dat Trump dan uiteindelijk de verkiezingen wint. Stonks & crypto moon. /hopium

Eerst maar eens 64k hodlen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Nubtrix schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:09:
[...]

Nah, stay humble.

Ideaal scenario volgens mij zou zijn als Kamela nu publiekelijk achter crypto gaat staan. Beide kandidaten supporten crypto dan. Dan pumpt BTC tot 80k nog vóór de verkiezingen imo. Nog idealer zou zijn dat Trump dan uiteindelijk de verkiezingen wint. Stonks & crypto moon. /hopium

Eerst maar eens 64k hodlen.
https://coinmarketcap.com...-stance-on-digital-assets

Haar stance is al wat aangepast...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
anti elppa schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:38:
[...]

nee doe maar niet. Maar we hebben wel die andere net gepakt. Nu weer up bitte
Prima, wel graag op een manier dat die alts rekt gaan.

https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:21
Dat is al een aardige u-turn. Corrupte zooi voor stemmen allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

markisoke schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:03:
[Afbeelding]
Mag ook wel na een prijsverhoging en 2% minder alcohol.

Hoe bedoel je graaiflatie.

• TakutoRadiance
thierry1982 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:28:
[...]

Correct, waarschijnlijk uit angst dat alle crypto heads op Trump gaan stemmen. Aan de andere kant heeft Trump deze stance ook grootendeels om diezelfde reden gok ik :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:14
thierry1982 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:28:
[...]

Het is Amerika he :)
uiteindelijk gaan ze toch overstag en zullen ze zelfs proberen op nr.1 te staan mbt crypto/bitcoin.

dikke regulatie en ook zo je winsten afpakken met taxes, groot verdienmodel ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 25-09-2024 14:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Geweldige rating zeg.

Trump krijgt een A omdat hij vol overtuiging Bitcoin misbruikt om zijn eigen shitmuntje bekendheid te geven, terwijl Harris voorzichtig wel voor vooruitgang met de maatschappij in gedachten zegt te zijn en krijgt dus een B van Bitcoin.

Het zou een mooi voorbeeld voor begrijpend lezen op school kunnen zijn: "als Trump A zegt, maar Harris B, wie is er dan meer voor Bitcoin?"

[ Voor 0% gewijzigd door Stukfruit op 25-09-2024 14:49 . Reden: Autocorrect :r ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:06
Volgens BTCGPT moeten we vanaf nu flink omhoog gaan. Laat maar komen! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:21
Boinkie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:00:
Volgens BTCGPT moeten we vanaf nu flink omhoog gaan. Laat maar komen! :+
Koop dan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:24
Kol Nedra schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:32:
[...]

Het is Amerika he :)
uiteindelijk gaan ze toch overstag en zullen ze zelfs proberen op nr.1 te staan mbt crypto/bitcoin.

dikke regulatie en ook zo je winsten afpakken met taxes, groot verdienmodel ;)
Nee nog erger virtuele winst belasten. Jammer van die bitcoin pump naar 100k dokken gap... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Kan alleen als Bitcoin een correctie maakt of een hele dikke 10k candle print. BTC.D valt me erg tegen op dit moment. Cowen had mij 60% beloofd. :+ Als de dominance nu uit de rising wedge valt is het altseason max.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTC100K2021
GioStyle schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:11:
Ik ben nog steeds op zoek naar de 100k in 2021.
Ik ook

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:12:
[...]

Kan alleen als Bitcoin een correctie maakt of een hele dikke 10k candle print. BTC.D valt me erg tegen op dit moment. Cowen had mij 60% beloofd. :+ Als de dominance nu uit de rising wedge valt is het altseason max.
ik had eigenlijk zelfs niet verwacht dat ie ooit nog boven de 50 zou komen met al die praatjes van al die shitcoiners. Geen idee of ie de 60 nog gaat halen, maar dat zou echt top zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:23:
[...]

ik had eigenlijk zelfs niet verwacht dat ie ooit nog boven de 50 zou komen met al die praatjes van al die shitcoiners. Geen idee of ie de 60 nog gaat halen, maar dat zou echt top zijn
Ik zie eigenlijk maar twee mogelijkheden. Of we krijgen nog een flinke dump of Bitcoin start met een blowoff top richting de 150k waarbij de alts het niet kunnen bijbenen. Alleen in het eerste geval is het slecht voor de altcoins in USDT waarde. De kansen voor een Bitcoin naar de 53k/54k nemen wel snel af denk ik. Laat staan de 47k/49k regio. Bij de $57.500 zit ergens een dubbele VWAP dus dat zou nog wel kunnen. Ik moet zeggen dat ik dagelijks zoveel bullish nieuws en TA te zien krijg dat mijn bearish bias langzaam aan het verdwijnen is. Maar ik heb vaker gedacht dat we bepaalde levels deze bull niet meer terug zouden zien. En ondertussen zijn ze al 3 keer langs geweest. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Ik heb wel erg het gevoel dat het BTC maxi vs Shitcoiner narratief de overhand begint te krijgen hier, moet dat zo extreem tot het niveau dat men hoopt dat de shitcoiners rekt gaan? Komt niet heel vriendelijk/gezellig over imho maar dat zijn mijn 2 cents (nee, geen 6 cent...) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:49
TakutoRadiance schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:49:
Ik heb wel erg het gevoel dat het BTC maxi vs Shitcoiner narratief de overhand begint te krijgen hier, moet dat zo extreem tot het niveau dat men hoopt dat de shitcoiners rekt gaan? Komt niet heel vriendelijk/gezellig over imho maar dat zijn mijn 2 cents (nee, geen 6 cent...) O-)
Alles mag kapot, behalve bitcoin.

• MightyFool
  • Laatst online: 01-10 13:56
Wat vinden jullie van Monero? Zit er toekomst in privacycoins?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:56
zwembroek schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:46:
Ik zie eigenlijk maar twee mogelijkheden. Of we krijgen nog een flinke dump of Bitcoin start met een blowoff top richting de 150k waarbij de alts het niet kunnen bijbenen. Alleen in het eerste geval is het slecht voor de altcoins in USDT waarde. De kansen voor een Bitcoin naar de 53k/54k nemen wel snel af denk ik. Laat staan de 47k/49k regio. Bij de $57.500 zit ergens een dubbele VWAP dus dat zou nog wel kunnen. Ik moet zeggen dat ik dagelijks zoveel bullish nieuws en TA te zien krijg dat mijn bearish bias langzaam aan het verdwijnen is. Maar ik heb vaker gedacht dat we bepaalde levels deze bull niet meer terug zouden zien. En ondertussen zijn ze al 3 keer langs geweest. :)
Wel grappig hoe snel het sentiment in jouw timeline is omgedraaid. Tot vorige week leek het vooral alsof je bijna exclusief bearish kanalen volgde. Zijn het dezelfde kanalen die nu ineens bullish zijn, of zijn het hele andere figuren dan de afgelopen weken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:52:
[...]

Wel grappig hoe snel het sentiment in jouw timeline is omgedraaid. Tot vorige week leek het vooral alsof je bijna exclusief bearish kanalen volgde. Zijn het dezelfde kanalen die nu ineens bullish zijn, of zijn het hele andere figuren dan de afgelopen weken?
Nee zijn dezelfde kanalen. Eigenlijk zijn de meeste al tijden bullish. Sommige die bearish waren geven nu aan dat het momentum aan het veranderen is. Zelfs Benjamin begint wat te draaien. De trend is your friend till the end of the trend nietwaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Stocks zien er wel bulish uit, dus kan BTC wel mee omhoog trekken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
Ik ben ook voor geen gezeik iedereen rijk. :)

• zwembroek
MightyFool schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:51:
Die worden helemaal kapot gereguleerd.

• zwembroek
tomtom901 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:57:
Stocks zien er wel bulish uit, dus kan BTC wel mee omhoog trekken.
Waar zit die dubbele VWAP @tomtom901 ? 57k/58k?

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:56:
[...]

Nee zijn dezelfde kanalen. Eigenlijk zijn de meeste al tijden bullish. Sommige die bearish waren geven nu aan dat het momentum aan het veranderen is. Zelfs Benjamin begint wat te draaien. De trend is your friend till the end of the trend nietwaar.
We zitten op een kritisch punt in tijd. Een week na de rate-cut pump.

Als die cut echt zo goed zou zijn dan zouden we toch al makkelijk door de 65k gebeukt zijn :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:58:
[...]

Ik ben ook voor geen gezeik iedereen rijk. :)
Deze Quote is tegeltjes waardig ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:09:
[...]

We zitten op een kritisch punt in tijd. Een week na de rate-cut pump.

Als die cut echt zo goed zou zijn dan zouden we toch al makkelijk door de 65k gebeukt zijn :+
Vorige correctie in 2019 kwam precies twee weken na de eerste rate cut. De eerste twee weken na de rate cut waren extreem bullish. Maar qua timing in de cycle zitten we nu wel op een punt begin oktober dat alles moon zou moeten gaan. Dus zeg maar wat zwaarder weegt. 2019 was een pre halving jaar. Dit is een post halving jaar. Ik verwacht dat we sowieso in november max moon gaan na de volgende FED meeting. Ik reken op een pivot en 50 basispunten rate cut. Daarnaast de verkiezingen en die willen natuurlijk ook cadeautjes uitdelen dus printer aan max pivot. (edit: Op elke 5e/6e van de afgelopen 3 maanden een flinke correctie gehad.)

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 25-09-2024 16:21 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
Feit is gewoon dat zonder btc pump shitcoins naar zero gaan. Dus zonder btc, überhaupt geen shitcoins. En des te meer geld naar shitcoins, is minder voor btc, is na paar weken alles rekt.

Shitcoins zouden zelfs prima de ondergang kunnen worden van de hele crypto space.

Maar met dit alles zeg ik uiteraard niet dat ik wil dat shitcoiners rekt gaan. Meestal tussen alle grappen en meme's door probeer ik vooral mensen te waarschuwen. Feit blijft gewoon dat 99% van de mensen in shitcoins stevig verliezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:19:
[...]

Feit is gewoon dat zonder btc pump shitcoins naar zero gaan. Dus zonder btc, überhaupt geen shitcoins. En des te meer geld naar shitcoins, is minder voor btc, is na paar weken alles rekt.

Shitcoins zouden zelfs prima de ondergang kunnen worden van de hele crypto space.

Maar met dit alles zeg ik uiteraard niet dat ik wil dat shitcoiners rekt gaan. Meestal tussen alle grappen en meme's door probeer ik vooral mensen te waarschuwen. Feit blijft gewoon dat 99% van de mensen in shitcoins stevig verliezen.
Mensen die optijd weten uit te stappen zijn de winnaar. Vaak crypto influencers die hun volgers helemaal gek maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakutoRadiance
anti elppa schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:19:
[...]

Snap ik, de vraag is natuurlijk of al dat geld wat nu in shitcoins zit dan wel in BTC had gezeten. Ik denk dat er zat mensen zijn die een deel in shitcoins hebben zitten omdat daar soms veel dikkere gains te halen zijn, de "get rich quick" pegels. En wat mij betreft zijn er goede alternatieven voor BTC, maar uiteraard met minder naamsbekendheid. What if? :)

Maar ik denk dat het gros ook zeker niet wil dat anderen hier dikke cash verliezen, gelukkig O+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Over 6 maanden staan we in deze range al 4 jaar stil. En zijn we 30% inflatie verder.

Goed verhaal wel verder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Alpina schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:26:
[...]

Mensen die optijd weten uit te stappen zijn de winnaar. Vaak crypto influencers die hun volgers helemaal gek maken.
Yes dit idd. En zeker laatste 3 maanden vd bull is iedereen winnaar. Alleen blijft gros zitten in de blowoff top. Bagholders zijn dan geboren. Gebeurd bij btc ook. Alleen bij btc is tot nu toe gebleken dat de volgende top 4 jaar stuk hoger is. Meeste shitcoins halen na die 1e cycle geen ath meer. Soms in $ wel (correctie inflatie wel ff mee nemen) maar in btc echt vrijwel nooit.

• anti elppa
TakutoRadiance schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:28:
[...]

Snap ik, de vraag is natuurlijk of al dat geld wat nu in shitcoins zit dan wel in BTC had gezeten. Ik denk dat er zat mensen zijn die een deel in shitcoins hebben zitten omdat daar soms veel dikkere gains te halen zijn, de "get rich quick" pegels. En wat mij betreft zijn er goede alternatieven voor BTC, maar uiteraard met minder naamsbekendheid. What if? :)

Maar ik denk dat het gros ook zeker niet wil dat anderen hier dikke cash verliezen, gelukkig O+
Ja en die what if, leer je vaak na 1 en anders zeker 2 cycles wel af. Op enkele degen gok verslaafden na dan. En dat handje vol mensen die het spel goed weten uit te spelen.

En fyi, in 2013 had ik ongeveer elke coin (waren er maar stuk of 20), en in 2017 ook nog veel te veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 13:09

Vis

Darrell schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:29:
Over 6 maanden staan we in deze range al 4 jaar stil. En zijn we 30% inflatie verder.

Goed verhaal wel verder.
*Remind me in 6 maanden*

Only way is up bro.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:26:
[...]

Toch blijft dat verrekte moeilijk. In maart was ik het mannetje. Maar niemand had verwacht dat de alts daarna door een complete bear markt zouden gegaan. (Paar alts uitgezonderd.) Had ik toen goed getimed en nu pas weer ingestapt dan had ik nu aan een x10 genoeg om te kunnen stoppen met werken. Maar het feit is dat ik alles tot aan mijn inleg heb laten verdampen. Maar ik heb er wel weer van geleerd. Zo vroeg in de cycle moet je sowieso je winsten regelmatig afromen naar Bitcoin. Ik durf wel full degen te gaan omdat dit mij altijd veel viruele winsten oplevert doordat ik goed kan inschatten welke tokens het goed gaan doen. Maar met zo'n agressieve aanpak zou je juist nog vaker winsten moeten afromen. In de vorige bull meer dan een ton zien verdampen omdat ik net iets te lang bleef zitten en ik nog 1 laatste weekend wilde meepakken en toen boem een -65%. Nu weer meer dan een ton zien verdampen nog voor de halving. Ik bleef zitten want ik had een left translated cycle verwacht. Had een goed exit plan. Wilde er voor november dit jaar uit zijn. Mislukt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12
Het is nog geen november. Als btc nu 6 weken pompt en daarna tanked, is het gewoon left translated.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 16:27
MightyFool schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:51:
Gewoon doen man! All-in mét n extra lening!

Serieus: privacy coins zijn sinds 2017 alleen nog maar verder aan het afsterven

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:45
Darrell schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:29:

Goed verhaal wel verder.
1 bTc is 1BtC _O-

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:44:
[...]

Gewoon doen man! All-in mét n extra lening!

Serieus: privacy coins zijn sinds 2017 alleen nog maar verder aan het afsterven
Extra lening? Nee joh, gewoon je dak boven je hoofd verkopen en all-in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
DarkShadow schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:43:
Het is nog geen november. Als btc nu 6 weken pompt en daarna tanked, is het gewoon left translated.
Zeker. Maar ik bedoelde meer dat alts niet zoveel meer zouden moeten inleveren op dat moment. Omdat alles zo vroeg in de cycle aan het pumpen was. Hield ik rekening met een verkorte cycle. Maar het is gebleken dat de shitcoins alles weer hebben weggegeven terwijl Bitcoin zich enorm goed staande heeft gehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:39:
[...]

*Remind me in 6 maanden*

Only way is up bro.
Was geen voorspelling overigens maar als een matter of speech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-10 18:49
Zien jullie op agg.trade ook allemaal pieken naar 60K sinds 13:30 of is er weer eens iets mis in m'n browser? Ziet er wel interessant uit

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:04:
Zien jullie op agg.trade ook allemaal pieken naar 60K sinds 13:30 of is er weer eens iets mis in m'n browser? Ziet er wel interessant uit
Bedoel je dit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ID8ZXbZnl3aFtj_0tpBRjtDdKNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EqJ0DQAbhC41pw2ATRtKnGX8.jpg?f=fotoalbum_large

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-10 18:49
Yup, wat is het?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:14
Dikke MUMU!
:)

nothing stops this train

• sNielz123
  • Laatst online: 02-10 23:10
Als je de echte gains wilt maken en rijk wilt worden moet je wel een beetje shitcoins hebben.
Maar ook daar stap ik eigenlijk te snel uit.
Zal er niet rijk van worden maar een extra zakcentje is nooit weg.

Stel je hebt nu 30k in crypto, met btc doe je misschien x2 of x2,5. Dan heb je 45k winst. Als je 30k in crypto hebt zou dat niet lifechanging mogen zijn.
Met een shitcoin x10 doen is dat dan toch iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:10:
Als je de echte gains wilt maken en rijk wilt worden moet je wel een beetje shitcoins hebben.

Stel je hebt nu 30k in crypto, met btc doe je misschien x2 of x2,5. Dan heb je 45k winst. Als je 30k in crypto hebt zou dat niet lifechanging mogen zijn.
Met een shitcoin -x10 doen is ook iets anders. Heb je bij bitcoin veel kleiner kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
sNielz123 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:10:

Maar meeste mensen gooien geen 30k in een shitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Geen idee :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:40:
[...]

Toch blijft dat verrekte moeilijk. In maart was ik het mannetje. Maar niemand had verwacht dat de alts daarna door een complete bear markt zouden gegaan. (Paar alts uitgezonderd.) Had ik toen goed getimed en nu pas weer ingestapt dan had ik nu aan een x10 genoeg om te kunnen stoppen met werken. Maar het feit is dat ik alles tot aan mijn inleg heb laten verdampen. Maar ik heb er wel weer van geleerd. Zo vroeg in de cycle moet je sowieso je winsten regelmatig afromen naar Bitcoin. Ik durf wel full degen te gaan omdat dit mij altijd veel viruele winsten oplevert doordat ik goed kan inschatten welke tokens het goed gaan doen. Maar met zo'n agressieve aanpak zou je juist nog vaker winsten moeten afromen. In de vorige bull meer dan een ton zien verdampen omdat ik net iets te lang bleef zitten en ik nog 1 laatste weekend wilde meepakken en toen boem een -65%. Nu weer meer dan een ton zien verdampen nog voor de halving. Ik bleef zitten want ik had een left translated cycle verwacht. Had een goed exit plan. Wilde er voor november dit jaar uit zijn. Mislukt. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLiuaAFf53FNhzXV9Y3ICdjsAQo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yPIZ6wMeE0FjSbMiOPhrREEt.gif?f=user_large
Pagina: 1 ... 65 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!