tomtom901 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:41:
Voordat heel de SC z'n baan opzegt.. er is nog niks van echt waarde gereclaimed qua levels..

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
tomtom901 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:41:
Voordat heel de SC z'n baan opzegt.. er is nog niks van echt waarde gereclaimed qua levels..
TACO speelt met mn Privé
Mooi, de politie leest hier mee. Dader gevonden.Aeronaut schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:08:
Heb mn porsche geparkeerd op de A9. Ik ben pleitte. Sleutels zitten in de bekerhouder. Veel plezier!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Belangrijker, kijkt de AFM ook mee? Anders zijn we onze finfluencers kwijt hier wanneer ze de mooiste kansen promoten zoals hemuleColdcat schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:36:
[...]
Mooi, de politie leest hier mee. Dader gevonden.
TACO speelt met mn Privé
Hoezo? Staat bij mij pas op -82,46%Aeronaut schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:44:
[...]
Belangrijker, kijkt de AFM ook mee? Anders zijn we onze finfluencers kwijt hier wanneer ze de mooiste kansen promoten zoals hemule
Morning folks, no change to the ideas shared earlier. We are now almost at the line in the sand for the first bearish scenario to play out- that is the "triple tap" top that I discussed in my last Youtube vid.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 19 september 2024
If we clear the highs to our left, then we still most likely reject… pic.twitter.com/F2gggdRrvl
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hoe kan iemand met zo’n naam dit eigen verzinnen…
Komt allemaal wel goed, volgens de CEO moeten we gewoon nog even geduld hebben.tomtom901 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:41:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Analyse is ook van niveau madelon. Dus niet zo raar.Masstje schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:03:
[...]
Hoe kan iemand met zo’n naam dit eigen verzinnen…
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 19-09-2024 22:36 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
zwembroek schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:31:
Check net even mijn Phantom wallet.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wen $1?
Geen bericht. Je had 1 taak.Alpina schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:36:
Ik begin om 22u maar zal de eervolle taak op mij nemen om ergens halverwege moon of rekt te posten. Geen dank.
TACO speelt met mn Privé
Halverwege is 2u, als jij in je mandje ligt @AeronautAeronaut schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:51:
[...]
Geen bericht. Je had 1 taak.
Je bent ontslagen
Ja wat dat betreft zijn @Gelukszoekr en @zwembroek wel hetzelfde.
Het wel en wee van de SC.Darrell schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:09:
[...]
De een komt de boel een beetje oppijpen met een face-ripping godcandle soon om zn bags voor de best mogelijke prijs te kunnen slijten en de ander praat iedereen een depressie aan om ondertussen de meest gure shitcoins voor weinig te kunnen hamsteren.
Darrell schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:09:
[...]
De een komt de boel een beetje oppijpen met een face-ripping godcandle soon om zn bags voor de best mogelijke prijs te kunnen slijten en de ander praat iedereen een depressie aan om ondertussen de meest gure shitcoins voor weinig te kunnen hamsteren.
FTFYtomtom901 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:41:
Voordat heel de SC z'n baan opzegt.. er is nog niks van echt waardezijn nog geen significante waardes gereclaimed qua levels..
Moet jij gewoon 8 uur achter elkaar werken?Alpina schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:52:
[...]
Halverwege is 2u, als jij in je mandje ligt @Aeronaut
Ik lul ook zomaar wat
8u achter elkaar met vliegende pauze ivm machines die moeten blijven draaien.shovelhead1340 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 00:47:
[...]
Moet jij gewoon 8 uur achter elkaar werken?
Gebruik je nou m’n eigen tegen me?
New listing: Bittensor on Bitvavo ✅
— Bitvavo (@bitvavocom) 19 september 2024
You can now find $TAO on our platform.
Start trading it ➡️ https://t.co/S5osUFPr5C pic.twitter.com/WYYPhAnYdl
Same hier, ook wakker van de alertsTakutoRadiance schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 06:12:
Ik dacht: waarom wordt ik zo vroeg wakker? Blijkt door deze breakout te komen… op naar de 65!
ComfirmedAlpina schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 06:13:
@Don Guacamole
[Embed]
Henk en Ingrid aan boord.
Hier mogen we onszelf voor op de schouders kloppen. We did good.Alpina schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 06:13:
@Don Guacamole
[Embed]
Henk en Ingrid aan boord.
Tao? Alles is troep, behalve Bitcoin.Don Guacamole schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:22:
[...]
Hier mogen we onszelf voor op de schouders kloppen. We did good.
Ben nu wel van mening dat ik weer te weinig TAO heb.
En het is niet dat we niet de kans hebben gekregen goedkoop in te kopen.
Tenzij zwembroek alsnog gelijk krijgt maar momenteel is t een beetje inverse zwembroek 🤡
Hier door een baby met een natte slaapzak. Wel alles groen in Coingecko. Die limit buy op $ 56.100 staat nu wel prima op de ledger. Deze regionen koop ik niet zo vaak meer voor de hodl.
TACO speelt met mn Privé
Zolang de slaapzak niet groen isDJ-Promo schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:27:
[...]
Hier door een baby met een natte slaapzak. Wel alles groen in Coingecko. Die limit buy op $ 56.100 staat nu wel prima op de ledger. Deze regionen koop ik niet zo vaak meer voor de hodl.
Momenteel is hier alles groen. Lang leve de snotneusjes op de kinderopvang. Gelukkig slaapt onze kleine meid er wel goed omtomtom901 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:53:
[...]
Zolang de slaapzak niet groen is. Die van ons slaapt al door, lucky
Die snotneusjes ja, en papa hier met zijn matig immuun systeem elke keer mee snotterenAmens schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:03:
[...]
Momenteel is hier alles groen. Lang leve de snotneusjes op de kinderopvang. Gelukkig slaapt onze kleine meid er wel goed om
Maar goed, groen is positief weten we allemaal. Fijn om weer een beetje een weg omhoog te zien. Hoewel ik nog op winst sta, heb ik wel wat zien verdampen de afgelopen tijd. Ik had meer verwacht van de afgelopen maanden, ik hoop dat het de komende maanden alsnog wordt waargemaakt.
Zuiden des lands, sorryelektriekert schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:25:
[...]
Ahem!
"M'n eigen" !!!!
![]()
En:
Zeer zeker!
LOL, hij heeft echt geen enkel idee wat er allemaal gebeurd. Hij snapt geen drol van wat al die mensen om hem heen zeggen, weet niet wat een QR-code is of wat je daarmee doet. Ze rukken daarom al snel de telefoon uit z'n hand en doen het voor hem, en vertellen daarna trots dat een president voor het eerst met the "Bitcoin protocol" heeft betaaldRuudox schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:08:
https://www.reddit.com/r/..._bar_first_public_use_of/
betalen met BTC wordt al mainstream
De kracht van bitcoin.Guere schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:12:
[...]
....
Zo kan ik in de dierentuin een aap ook met Bitcoin laten betalen.
Mooie samenvatting van zijn presidentschap. En ja ik herken dit van lightning betalingen in de kroeg. Scherm te helder, camera stelt niet scherp. QR is echt een stuk onhandiger dan NFC.Guere schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:12:
[...]
LOL, hij heeft echt geen enkel idee wat er allemaal gebeurd. Hij snapt geen drol van wat al die mensen om hem heen zeggen, weet niet wat een QR-code is of wat je daarmee doet. Ze rukken daarom al snel de telefoon uit z'n hand en doen het voor hem, en vertellen daarna trots dat een president voor het eerst met the "Bitcoin protocol" heeft betaaldVolgens mij wist hij niet eens wat er ging gebeuren.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 20-09-2024 09:28 ]
Als presidentskandidaat ben je toch ook niet meer dan een aap? Handjes schudden wat onzin uitkramen en als het ware in een onzichtbare kooi.Guere schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:12:
[...]
LOL, hij heeft echt geen enkel idee wat er allemaal gebeurd. Hij snapt geen drol van wat al die mensen om hem heen zeggen, weet niet wat een QR-code is of wat je daarmee doet. Ze rukken daarom al snel de telefoon uit z'n hand en doen het voor hem, en vertellen daarna trots dat een president voor het eerst met the "Bitcoin protocol" heeft betaaldVolgens mij wist hij niet eens wat er ging gebeuren.
Nice haha!Ruudox schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:08:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verhoogdzwembroek schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:28:
Japan verhoogd de rente niet. BTC.D ook een rode candle.
Die -0.08% op de futures bedoel je?knakworst schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:29:
[...]
Verhoogd![]()
Ik denk dat BTC eerder de rode stocks volgt.
Hahaha meest ongemakkelijke filmpje van dit jaar imo. De traagheid van het Bitcoin netwerk, met een presidentskandidaat die geen fuck geeft om Bitcoin maar waarschijnlijk weer tonnen heeft gekregen om een transactie uit te voeren, en hij doet niet eens moeite om er enthousiast over te zijn.Ruudox schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:08:
Volgens mij stopten toen wereldwijd alle vluchten vanwege covid....BTC100K2021 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:09:
Weer een teken dat het niet zo heel goed gaat:
https://finance.yahoo.com...y-earnings-201019958.html
FED EX nabeurs -11%
Als we verwachten dat BTC gewoon het patroon volgt, dan moeten we dat ook verwachten van macro-indicatoren zoals de de Sahm rule (https://fred.stlouisfed.org/series/SAHMREALTIME), yield curve uninversion (bull steepener), rate cuts.
Dan gaan we zien hoeveel volwassener BTC is t.o.v. 2020. Toen liep het BTC dun door de broek en gingen in een week van 8100 naar 3750
Dit klopt natuurlijk. Maar ik durf te wedden dat een ruime meerderheid van de Bitcoin hodlers ook technisch geen idee heeft hoe het werkt. De vervolgvraag is dan, is dat belangrijk? Waarschijnlijk niet. Zolang het doet wat het moet doen is iedereen blijGuere schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:12:
[...]
Klopt helemaal. Je ziet het hier ook in dit topic dat veel mensen de basis van hoe BTC werkt niet kennen. En dan zitten hier nog de beter geïnformeerde mensenGelukszoekr schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:46:
[...]
Dit klopt natuurlijk. Maar ik durf te wedden dat een ruime meerderheid van de Bitcoin hodlers ook technisch geen idee heeft hoe het werkt. De vervolgvraag is dan, is dat belangrijk? Waarschijnlijk niet. Zolang het doet wat het moet doen is iedereen blij
Wat bedoel je hiermee? Dat het niet had uitgemaakt dat Japan de rente ging verhogen? Verdiep je maar eens in de yen carry trade. We hebben 5 augustus al een voorproefje gehad. Dit is bullish zolang de rente niet wordt verhoogd.knakworst schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:29:
[...]
Verhoogd![]()
Ik denk dat BTC eerder de rode stocks volgt.
En dus, voor iedereen die wat wilt leren, ga er vanavond maar rustig voor zitten en luister hier eens naar. Je gaat dingen horen die je nog niet eerder wist, en je zal alleen maar enthousiaster worden van je keuze om Bitcoin te bezittenanti elppa schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:48:
[...]
Klopt helemaal. Je ziet het hier ook in dit topic dat veel mensen de basis van hoe BTC werkt niet kennen. En dan zitten hier nog de beter geïnformeerde mensen
Dat zal vast kloppen hoor, maar daar doelde ik niet opGelukszoekr schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:46:
Dit klopt natuurlijk. Maar ik durf te wedden dat een ruime meerderheid van de Bitcoin hodlers ook technisch geen idee heeft hoe het werkt. De vervolgvraag is dan, is dat belangrijk? Waarschijnlijk niet. Zolang het doet wat het moet doen is iedereen blij
mij boeit het niet wie de president wordt, hoe je het ook kijkt BTC en aandelen gaan stijgen:Vis schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:35:
[...]
Hahaha meest ongemakkelijke filmpje van dit jaar imo. De traagheid van het Bitcoin netwerk, met een presidentskandidaat die geen fuck geeft om Bitcoin maar waarschijnlijk weer tonnen heeft gekregen om een transactie uit te voeren, en hij doet niet eens moeite om er enthousiast over te zijn.
Wat een blonde mafketel... Zo jammer dat de hele Bitcoin scène zo pro Trump is..
Maar als het onze bags pumpt, heujj LFG toch?
Yep, hier ook. Ik pak ook alles op wat de kleine meebrengtelektriekert schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:27:
[...]
Die snotneusjes ja, en papa hier met zijn matig immuun systeem elke keer mee snotteren
Dat weet ik zo net nog niet.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:57:
[...]
Gaat Kamala winnen dan zal het iets langer duren maar dan zal het wel harder moonen erna.
🚨🇺🇸 HEDGE FUND BILLIONAIRE JOHN PAULSON PLANS TO PULL MONEY IF KAMALA WINS ELECTION
— Mario Nawfal (@MarioNawfal) 18 september 2024
Billionaire hedge fund manager John Paulson announced that he would withdraw his investments from the market and move into cash and gold if Kamala wins the presidential election.
Paulson,… pic.twitter.com/DRagf1YAUK
heb het over longterm, Kamala is pro Green Deal en pro oorlog, geldprinter moet aan en kans op double digits inflatie in 2026+zwembroek schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:09:
[...]
Dat weet ik zo net nog niet.
[Twitter]
ETH weer op de 0.04.zwembroek schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:55:
Ben benieuwd of de BTC.D is getopt op 58.71%.
Oke idd. Ik hou het binnen de 4 jarige Bitcoin cycle.Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:15:
[...]
heb het over longterm, Kamala is pro Green Deal en pro oorlog, geldprinter moet aan en kans op double digits inflatie in 2026+
Als we een weekly closing candle boven de 65k maken dan is de bull wel los denk ik. Zeker meerdere. Dan zie ik ook niet in om langs de zijlijn te blijven.Coldcat schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:17:
[...]
ETH weer op de 0.04.
Komende dagen en weken wordt interessant. Mocht de 65k succesvol worden doorbroken dan kan het een explosie in de koersen brengen. Als daarna de 70k volgt kan alles losgaan. Dan zal de dominance nog een laatste keer stijgen.
We zijn daar nog lang niet overigens.
Los van de perikelen van de carrytrade neem maar eens een kijkje naar debt to GDP ratio van Japan.zwembroek schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:18:
De Japanse CPI cijfers zijn ook uitgekomen. De inflatie is op het hoogste punt sinds 10 maanden. En toch hebben ze de rente niet verhoogd. Zal wel een iemand een offer they can't refuse gedaan hebben..
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Het blijft bijzonder om te zien dat de bubbel zo lang kan worden opgeblazen. Je zal maar volledig in cash zitten wanneer die bubbel ooit barst. Dan kan je leuk aandelen shoppen.MrFX schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:24:
[...]
Los van de perikelen van de carrytrade neem maar eens een kijkje naar debt to GDP ratio van Japan.
Dit is deels te verklaren door de lage inflatie van de afgelopen jaren.zwembroek schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:28:
[...]
Het blijft bijzonder om te zien dat de bubbel zo lang kan worden opgeblazen. Je zal maar volledig in cash zitten wanneer die bubbel ooit barst. Dan kan je leuk aandelen shoppen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
sowieso.
[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 20-09-2024 10:37 ]
TACO speelt met mn Privé
Vind het niet zo vreemd dat ze de Republikeinse kandidaat steunen, er zit namelijk veel overlap tussen de ideologie van Bitcoiners en Republikeinen o.a. anti centralisatie (overheid), pro (financiele) vrijheid, anti establishment.Vis schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:35:
[...]
Wat een blonde mafketel... Zo jammer dat de hele Bitcoin scène zo pro Trump is..
Maar als het onze bags pumpt, heujj LFG toch?
precies, ik ben anti trump en anti Harris. Beide zijn gewoon drama. Alleen gaat Harris veel zaken nog een stuk slechter maken in de wereld. Trump heb ik op dat vlak iets meer "vertrouwen" in. En hij is pro BTC, dus goed voor mij. Maar again, het blijft een mafklapper 1e klas. Eigenlijk is het bizar dat er in een land van 350 tot 400miljoen inwoners geen fatsoenlijke intelligente niet bejaarde kandidaat te vinden is. Sowieso moet je je afvragen of het land wel een democratie is waar ze 2 partijen hebben, en waar het verkiezing budget eigenlijk gewoon de winnaar bepaalt. Maar das weer een andere discussie.jvel92 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:02:
[...]
Vind het niet zo vreemd dat ze de Republikeinse kandidaat steunen, er zit namelijk veel overlap tussen de ideologie van Bitcoiners en Republikeinen o.a. anti centralisatie (overheid), pro (financiele) vrijheid, anti establishment.
True.. echter hadden ze dan beter op RFKJ kunnen stemmen, die man heeft kennis van Bitcoin en ook al heeft ie een raar stemmetje, er komt altijd iets zinnigs uit zijn mond zonder mensen en bevolkingsgroepen te kwetsen.jvel92 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:02:
[...]
Vind het niet zo vreemd dat ze de Republikeinse kandidaat steunen, er zit namelijk veel overlap tussen de ideologie van Bitcoiners en Republikeinen o.a. anti centralisatie (overheid), pro (financiele) vrijheid, anti establishment.
helemaal eens. Ik had 100% voor hem gestemd. Beste kandidaat in een heel erg lange periode. Maar daar ga je weer, niet genoeg geld.....en gewoon 2 partijen systeem = 0 kans, dus dan maar als troostprijs trump aansluiten, wat ik erg jammer vindVis schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:14:
[...]
True.. echter hadden ze dan beter op JFKJ kunnen stemmen, die man heeft kennis van Bitcoin en ook al heeft ie een raar stemmetje, er komt altijd iets zinnigs uit zijn mond zonder mensen en bevolkingsgroepen te kwetsen.
zwembroek schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:22:
[...]
Als we een weekly closing candle boven de 65k maken dan is de bull wel los denk ik. Zeker meerdere. Dan zie ik ook niet in om langs de zijlijn te blijven.
Trust me when I say this is only the beginning.
En waar je niet eens een meerderheid van de stemmen nodig hebt om te winnenanti elppa schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:12:
[...]
precies, ik ben anti trump en anti Harris. Beide zijn gewoon drama. Alleen gaat Harris veel zaken nog een stuk slechter maken in de wereld. Trump heb ik op dat vlak iets meer "vertrouwen" in. En hij is pro BTC, dus goed voor mij. Maar again, het blijft een mafklapper 1e klas. Eigenlijk is het bizar dat er in een land van 350 tot 400miljoen inwoners geen fatsoenlijke intelligente niet bejaarde kandidaat te vinden is. Sowieso moet je je afvragen of het land wel een democratie is waar ze 2 partijen hebben, en waar het verkiezing budget eigenlijk gewoon de winnaar bepaalt. Maar das weer een andere discussie.
Trust me when I say this is only the beginning.
zoals menig historisch/toekomstig ge-rekt persoon:
[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 20-09-2024 11:32 ]
TACO speelt met mn Privé
True. Maar dit wisselgeld laat ik staan. Moet toch iets hebben om te lachen nietwaar.Aeronaut schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:27:
[...]
good enough to screenshot, good enough to sell
Yup.Aeronaut schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:27:
[...]
good enough to screenshot, good enough to sell
edit: je hebt die 10cent op het vizier he..
https://coinmarketcap.com/currencies/tooker-kurlson/
Toch heeft die kleine positie wel nut, je hebt nu toch het gevoel dat je een beetje meedoet.
hier ook YOLO op MUMU (nog steeds)
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2024 11:58 ]
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:55:
[...]
hier ook YOLO op MUMU (nog steeds)
alleen is de bag wat kleiner.
3 muntjes go big or go home:
MUMU (eigen inleg eruit, dus eigenlijk winst)
TRUMP (Rekt)
ASTR (sta nog op winst, eigen inleg zit er nog in)
de rest vooral BTC en ETH
Loljvel92 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:02:
[...]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kun je nagaan als je alle drek hier combineert. Wat een ongekende kapitaalvernietiging is dat! Het casino is er niets bij.Amens schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:04:
Ik ben nog steeds Safemoon holder, haha.. het schijnt dat daar ook weer leven ingeblazen wordt. We’ll see.
Het wachten is nu op degene die zich hier komt melden met $Verge.Coldcat schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:09:
[...]
Kun je nagaan als je alle drek hier combineert. Wat een ongekende kapitaalvernietiging is dat! Het casino is er niets bij.
Ik verwacht veel van het Wraith protocol, my body is ready.zwembroek schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:15:
[...]
Het wachten is nu op degene die zich hier komt melden met $Verge.
zwembroek schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:15:
[...]
Het wachten is nu op degene die zich hier komt melden met $Verge.
JUST IN: Michael Saylor's MicroStrategy raises $1 billion to purchase more #Bitcoin.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 20 september 2024
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
JUST IN: Global M2 hit an all-time high.
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 20 september 2024
Historically, #Bitcoin price follows 🚀 pic.twitter.com/6uHDDW2sir
Met de echte, echte, echte Bull gaat elke mogelijke drol weer compleet moon!Amens schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:04:
Ik ben nog steeds Safemoon holder, haha.. het schijnt dat daar ook weer leven ingeblazen wordt. We’ll see.
PS5
Er is 5 x zoveel troep als in 2021. 2.5 miljoen stuks stront.kernie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:38:
[...]
Met de echte, echte, echte Bull gaat elke mogelijke drol weer compleet moon!
Stack Sats
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq