[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 250 Laatste
Acties:
  • 944.553 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:04
MrMrq schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:53:
[...]

Volgens mij was die volatiliteit wel lager :p

Bovendien was de verontwaardiging toen al groot - en dat ging nog over speculaties die het grote publiek snapt (zoals op een koersstijging Philips of ASML).
Kun je nagaan hoe gepensioneerden op de barricaden staan als PGGM moet korten met de volgende brief:

‘Resultaten op het magische internet geld zijn tegengevallen.
Gelukkig zaten we redelijk zwaar in BTC, dankzij de posts Anti Elppa, waardoor het verlies beperkt bleef tot -70%. Helaas hebben we hier en daar wel grotere verliezen geleden op CumRocket, Dot en Bifi. We zijn echter nog in gesprek met Glen over een schadeloosstelling, omdat ‘ie geen ‘NFA’ in zijn sig had staan.’

Kijk, ik snap het wel, geen pensioenfonds zal meteen een grote bulk BTC op de balans zetten. Dat begint met een miniem plukje.
De verontwaardiging bij pensioenkortingen zal altijd groot zijn. In 2020 en 2021 werd ook waarschuwt voor pensioenkortingen. Niet omdat het slecht ging met aandelen of Bitcoin (gingen door het dak), maar omdat de rente vrijwel nul was en hierdoor meer vermogen aangehouden moest worden om aan de toekomstige verplichtingen te kunnen voldoen.

Het mooie is dat je door het zogeheten "lifecycle" beleggen risico afbouwt naarmate je dichterbij je pensioenleeftijd komt. Fijn als het niet goed gaat met de aandelen. Minder prettig als de aandelen plus Bitcoin door het dak gaan en jij zit verplicht in obligaties die niets opleveren.
Vooralsnog zie ik het nog niet gebeuren. Wie gaat starten in deze fase van de cyclus? Nu een recessie dreigt?
Dat is volledig afhankelijk van je tijdshorizon. Als je volgend jaar wilt (of moet) uit cashen, dan is nu instappen wel risicovol. Als je gelooft in BTC voor de langere termijn, dan had je de afgelopen weken prima instapmomenten gehad en nu nog. Zitten immers nog steeds on de oude ATH. Een pensioenfonds zal overwegend naar de langere termijn kijken.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yZeDqn4e_Hu1TxRNq9-eag0EzY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zWdC4fP85Bi9mA8rRcWDxgvA.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
jvel92 schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:52:
[...]

Zitten immers nog steeds op de oude ATH.
Ik heb deze magische woorden even uitgelicht.

Misschien is het handig om dat nog eens 6 extra maanden te doen zodat mensen vergeten hoe het was om jarenlang rond (eigenlijk veelal nog lager) de 10k te zitten, wat 50% van de toenmalige ATH was.

We zitten nu al dik 6 maanden op 90% van de huidige ATH.

Als dat niet bullish is dan ben ik een stuk fruit.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Stukfruit schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:22:
Ik heb deze magische woorden even uitgelicht.

Misschien is het handig om dat nog eens 6 extra maanden te doen zodat mensen vergeten hoe het was om jarenlang rond (eigenlijk veelal nog lager) de 10k te zitten, wat 50% van de toenmalige ATH was.

We zitten nu al dik 6 maanden op 90% van de huidige ATH.

Als dat niet bullish is dan ben ik een stuk fruit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yG1WOIK8D7A9EE_KzddwOB4jUE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9LTmXt2XDNJUocHt6HxcxwgM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:16
jvel92 schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:52:
[...]

Het mooie is dat je door het zogeheten "lifecycle" beleggen risico afbouwt naarmate je dichterbij je pensioenleeftijd komt. Fijn als het niet goed gaat met de aandelen. Minder prettig als de aandelen plus Bitcoin door het dak gaan en jij zit verplicht in obligaties die niets opleveren.

[...]

Als je gelooft in BTC voor de langere termijn

[...]

Een pensioenfonds zal overwegend naar de langere termijn kijken.
Helemaal eens en juist dat vind ik spannend. Op zo’n horizon lijkt Bitcoin me nog veel te kwetsbaar, vanuit de optiek van een pensioenfonds. Onbeproefd, misschien is dat het woord dat ik zoek.

En ja, er was wat corona tegenwind en een Rusland/energie oorlog, en ja, daar kwam BTC al mooi doorheen. Voor mijn eigen pensioen durf ik dat ook met een deel van het PF. Maar een fonds…? Op een verguisde asset class die nog niet eerder een recessie doorstond? Dat speeltje van de WSBs waar X mee vol staat en waar ‘zelfs’ Tesla haar vingers aan brandde?

Ik betwijfel het - al hoop ik natuurlijk het tegenovergesteld.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 15-09-2024 14:19 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Dikke vingers

[ Voor 97% gewijzigd door MrMrq op 15-09-2024 14:18 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Heb zin in de nieuwe week. :) Wat gaan de markten doen na de rate cuts en kiest de FED voor 25 of 50 basis points. Ik denk dat we met een rate cut van 50 basis punten vuurwerk gaan krijgen. (Naar beneden) Die 25 basis punten zitten nu toch wel ingeprijsd zou je zeggen. Token2049 is op 18 en 19 september waar veel projecten met nieuwe aankondigingen komen. De verwachtingen van de socials en influencers zijn torenhoog dus zal er wel flink gedumpt worden rond dit event. En dan hebben we vandaag de weekly close nog.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
MrMrq schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:17:
[...]

Helemaal eens en juist dat vind ik spannend. Op zo’n horizon lijkt Bitcoin me nog veel te kwetsbaar, vanuit de optiek van een pensioenfonds. Onbeproefd, misschien is dat het woord dat ik zoek.

En ja, er was wat corona tegenwind en een Rusland/energie oorlog, en ja, daar kwam BTC al mooi doorheen. Voor mijn eigen pensioen durf ik dat ook met een deel van het PF. Maar een fonds…? Op een verguisde asset class die nog niet eerder een recessie doorstond? Dat speeltje van de WSBs waar X mee vol staat en waar ‘zelfs’ Tesla haar vingers aan brandde?

Ik betwijfel het - al hoop ik natuurlijk het tegenovergesteld.
Een pensioenfonds gaat natuurlijk niet all-in op Bitcoin of crypto. Laat ze eens 2% van hun vermogen alloceren aan BTC. Dan zijn zelfs de gevolgen te overzien in een scenario dat het naar 0 gaat. De meeste mensen in crypto gaan rekt, niet omdat ze in Bitcoin zitten. Maar vuistdiep in alts.

Wat betreft X, WSB en Tesla/Elon Musk. Tenzij je crypto dagelijks volgt, heb je echt geen idee wat zich allemaal afspeelt op dergelijke platformen. Vermogensbeheerders gaan ook niet naar WSB or Bit boy kijken om te zien of ze BTC moeten kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 15-09-2024 15:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:49
Pensioenfondsen zitten vuistdiep in het staatspapier en enkele big tech bedrijven:
https://www.abp.nl/conten...s/top-100-beleggingen.pdf

Pensioenfondsen kiezen vanwege de aard van de business veelal voor cashflow genererende beleggingen.

Pensioenfondsen beleggen ook conservatief omdat:
1. B-keus vermogensbeheerders, de echte toppers gaan niet bij het ABP zitten
2. De achterban heeft liever weinig rendement op beleggingen die zou kennen of snappen dan een beter rendement.

Ik denk best dat er momenteel vermogensbeheerders zitten bij pensioenfondsen die graag een 0,5% allocatie aan BTC willen toekennen, maar dat vanwege imago nog niet doen. Als BTC dan 30% zakt (of het daarvoor dan 50% is gestegen maakt niet uit) krijg je direct boze mails van boomers die dat zien als de reden dat ze geen indexatie krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:08:
Heb zin in de nieuwe week. :) Wat gaan de markten doen na de rate cuts en kiest de FED voor 25 of 50 basis points. Ik denk dat we met een rate cut van 50 basis punten vuurwerk gaan krijgen. (Naar beneden) Die 25 basis punten zitten nu toch wel ingeprijsd zou je zeggen. Token2049 is op 18 en 19 september waar veel projecten met nieuwe aankondigingen komen. De verwachtingen van de socials en influencers zijn torenhoog dus zal er wel flink gedumpt worden rond dit event. En dan hebben we vandaag de weekly close nog.
Volgende week is wel een belangrijke week. Ik verwacht eigenlijk ook een behoorlijke dump, maar hopelijk wel een goeie weekly close.

Ik verwacht ongeveer dit in de komende 8 weken (op basis van onderbuikgevoel, voorgaande cycles en een aantal TA-technische levels die ik hier veel voorbij heb zien komen, met name die higher low van 65K als doorbraak van het patroon):

1. Wick naar 53-55K rondom de rate cuts, weekly close 59K
2. Weekly close 58K
3. Weekly close 63K
4. Weekly close 66K (higher low)
5. Weekly close 65-68K (higher low getest, steun)
6. Weekly close 66-68K
7. Weekly close 68-70K
8. Weekly close 70-72K

Dan zitten we halverwege november en dan kan het beginnen, nieuwe ATH en daarna is het los.

Dan volgen we grofweg het patroon van voorgaande cycles.

[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-09-2024 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:08:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7_scTIkc4T5mkwv3B3oNw_Wamc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5fJP03inxdgwThGCLwZ9T8LW.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:10
BTC100K2021 schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:19:
[...]

Volgende week is wel een belangrijke week. Ik verwacht eigenlijk ook een behoorlijke dump, maar hopelijk wel een goeie weekly close.

Ik verwacht ongeveer dit in de komende 8 weken (op basis van onderbuikgevoel, voorgaande cycles en een aantal TA-technische levels die ik hier veel voorbij heb zien komen, met name die higher low van 65K als doorbraak van het patroon):

1. Wick naar 53-55K rondom de rate cuts, weekly close 59K
2. Weekly close 58K
3. Weekly close 63K
4. Weekly close 66K (higher low)
5. Weekly close 65-68K (higher low getest, steun)
6. Weekly close 66-68K
7. Weekly close 68-70K
8. Weekly close 70-72K

Dan zitten we halverwege november en dan kan het beginnen, nieuwe ATH en daarna is het los.

Dan volgen we grofweg het patroon van voorgaande cycles.
ik verwacht helemaal geen dump meer. ja als er nu ineens 75bps gekut gaan worden. Wat niet gebeurd, staat gewoon op 0% op dit moment. Die 50bps zit al in de prijs want is afgelopen 2 maanden vrijwel altijd hoge kans geweest. Alleen vorige week viel die ff naar 17% voor paar dagen. Daarna direct weer up naar 50% kans of hoger.
bij 25 krijg je wellicht dump omdat het te langzaam gaat voor veel mensen. bij 50 gebeurd er niets of pump, bij 75 dump want harde landing.
Kans op 50 is het grootst op dit moment, dus niets aan de hand

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Die heeft idd teveel Wispes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6t0oXa7TTTmi43VYSGmwq5nS5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bBNqOylDz1Gcc5vyuHs1TBrs.png?f=fotoalbum_large

ETHBTC zit tegen 0.03* aan te hikken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Bitcoin dominance omhoog, ETH rekt… het enige dat een normale bull run nog nodig heeft is een parabolische stijging en altseason!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:24
Als mijn pensioenfonds nu ook gewoon een beetje goud en Bitcoin zou alloceren…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pUpNqyW963IoFs9qW4VR8vElKeI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FoNGUA1TVLpGna2G5ilc3Qco.jpg?f=fotoalbum_large

Maar we doen het zelf wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:14

knakworst

Get more sats!

Zet voor de grap eens op de maandgrafiek.

Als ethereum bijvoorbeeld de 0.06 gehouden zou hebben, stond ether nu op 3.600. Rekt.

[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 15-09-2024 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:39

RvV

knakworst schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:01:
[...]

Zet voor de grap eens op de maandgrafiek.

Als ethereum bijvoorbeeld de 0.06 gehouden zou hebben, stond ether nu op 3.600. Rekt.
En op 1Y ziet het er ook niet veel beter uit. :F

Y'24

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:57
Wat een gebash van ETH zeg, die staat binnen nu en 6 maanden gewoon op 10K.
Net zo hoog als TAO want die wordt ook 10K.
Dit altseason wordt zo moddervet als de gemiddelde Amerikaanse Karen in de KFC.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:19
Don Guacamole schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:17:
Wat een gebash van ETH zeg, die staat binnen nu en 6 maanden gewoon op 10K.
Net zo hoog als TAO want die wordt ook 10K.
Dit altseason wordt zo moddervet als de gemiddelde Amerikaanse Karen in de KFC.
Eth komt nog wel uit zijn winterslaap. Die is wel vaker wat laat op het feestje, maar blijft hangen tot de politie aan de deur staat.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq

Maktub

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Had ik jullie al verteld dat ik na een paar weken nog steeds geen reactie van ByBit heb ondanks dat ik een video van het probleem heb gemaakt en heb opgestuurd? Pass maar op met passkeys toevoegen/verwijderen daar, want testen en reageren doen ze daar niet.

Eikels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xg5gFEttqmsHAEcn0AsbtNHVJM0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6NdIb7JS42YeigK7s51wA1Jy.png?f=user_large

Actual image

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Onvoldoende fees meegestuurd? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jij inderdaad om een begrijpelijke post te plaatsen op tweakers :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:32:
[...]

ik verwacht helemaal geen dump meer. ja als er nu ineens 75bps gekut gaan worden. Wat niet gebeurd, staat gewoon op 0% op dit moment. Die 50bps zit al in de prijs want is afgelopen 2 maanden vrijwel altijd hoge kans geweest. Alleen vorige week viel die ff naar 17% voor paar dagen. Daarna direct weer up naar 50% kans of hoger.
bij 25 krijg je wellicht dump omdat het te langzaam gaat voor veel mensen. bij 50 gebeurd er niets of pump, bij 75 dump want harde landing.
Met een rate cut van 50 basis punten gaan we een nieuwe low neerzetten. We gaan het zien. :) Iedereen is short term veel te bullish. Ook met 25 basis punten gaan we minimaal naar de 53k/54k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRPfsf7y5igoWRGcTGNEk38EypM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IX0PTlsNiGz2rJXL9A0esVVo.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Kijk die BTC.D eens gaan!'
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87U677yjxiAqyeBebU9PUWKUbq8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tlNKUzwTSMTxNyuUo1tcGMoF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

Taro schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:53:
Had ik jullie al verteld dat ik na een paar weken nog steeds geen reactie van ByBit heb ondanks dat ik een video van het probleem heb gemaakt en heb opgestuurd? Pass maar op met passkeys toevoegen/verwijderen daar, want testen en reageren doen ze daar niet.

Eikels.

[Afbeelding]

Actual image
Misschien zou je deze gasten eens kunnen benaderen. Zij deden toen voor mij het goedkeuringsproces voor ByBit. Mogelijk hebben zij een ingang voor je.

https://www.satos.eu/nl/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
_AN schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:14:
[...]

Misschien zou je deze gasten eens kunnen benaderen. Zij deden toen voor mij het goedkeuringsproces voor ByBit. Mogelijk hebben zij een ingang voor je.

https://www.satos.eu/nl/
Ik heb via LinkedIn al iemand bij ByBit benaderd die hoog in de boom zit. Benieuwd of hij bereid is meer te doen dan publiekelijk feestjes vieren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GXh_njFXsAEA4q0?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://cilisos.my/wp-content/uploads/2016/08/impossibru-meme.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:03:
[...]

Met een rate cut van 50 basis punten gaan we een nieuwe low neerzetten. We gaan het zien. :) Iedereen is short term veel te bullish. Ook met 25 basis punten gaan we minimaal naar de 53k/54k.
[Afbeelding]
We zitten alweer een tijdje in een langzame range omlaag. Als de bull verder gaat moeten we daaruit komen. Je zou zeggen dat een rate cut een perfect narratief is voor verdere stijging.

Echt hard rekt gaan zal een hoop zorgen opwakkeren of dit geen left translated cycle was.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op maandag 16 september 2024 @ 00:03:
[...]

We zitten alweer een tijdje in een langzame range omlaag. Als de bull verder gaat moeten we daaruit komen. Je zou zeggen dat een rate cut een perfect narratief is voor verdere stijging.

Echt hard rekt gaan zal een hoop zorgen opwakkeren of dit geen left translated cycle was.
Hard rekt als in de 100 week SMA met een wick is geen probleem. De markten corrigeren altijd na een eerste rate cut. Waarom deze keer niet? Ik word pas bullish bij het goed doorbreken van de 65k (higher high) en deze als support houden. Heel twitter denkt dat we na een rate cut meteen omhoog gaan. Uiteindelijk zijn de rate cuts uiteraard bullish. Maar het zou de eerste keer zijn dat we na een eerste rate cut geen correctie krijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZaZkhnfs0z6PvYk6CwSN7m1KnfU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ETU7nXGkwghVLgd5utmH8lxx.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/im-just-here-1i4ltd.jpg

Hij leeft nog.... we zouden ook gewoon eens de 60k kunnen houden :>
#geitenbende

edit:
@Stukfruit dichter bij 50 dan 420 k 8)

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 16-09-2024 04:50 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zitten we al richting de 50k dan? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Doet me denken aan dit soort artikelen: de moeder van alle bubbels...
"Bitcoin’s parabolic price surge near $42,000 may be the ‘mother of all bubbles’"
...van de champagne die openplopt :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 17:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1xrADTEZCuYFiYMqh1YW5lWFEk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/foVNz3mg8eITTH73WwjLMrRb.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:03:
[...]

[Afbeelding]
ik zie juist extreem veel mensen veel te bearish. Met die droef toeter van een cowen voorrop. Nieuwe low lijkt me praktisch onmogelijk. Maar we gaan het zien.

mocht het 75bps worden dan ik het trouwens wel met je ideeen eens. Bij 50 echt niet. Zit al lang in de prijs, en daar kwam die dump begin september door.

kans 50bps is nu trouwens 59% tov 41% voor 25bps.

Oh en dumps op markten kwamen niet door rate cuts in het verleden. Die komen door het de laat doorvoeren van rate cuts. Als ze nu dus 25 doen kan je zo'n senario krijgen

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 16-09-2024 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 17:54
Wat een langzame reactie op het nieuws

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aeronaut schreef op maandag 16 september 2024 @ 07:43:
Wat een langzame reactie op het nieuws
"het nieuws"?

Help me eens? Ik begin oud te worden en lig onder een steen.

Gaat het om de nieuwe Trump-aanslag? De overstromingen in Oost-Europa? De grenscontroles in Duitsland die vandaag beginnen? Oranje die strafschoppen moest nemen? Het opnieuw starten van coronavaccinaties? De Marokkaanse jongeren die in Spanje proberen over te steken? Orkaan Bebinca? Het duo dat de Johan Cruijff-arena probeerde te beklimmen op weg naar de moon?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wat is dit toch een saaie periode :z

Gelukkig in it for the tech :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2kDXtKcSBZT5eSG-mEw5kliSuAY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/81bvhKEsD286fb2nBbiQTBSq.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:25
Kijk een aan! Lekker hoor, op naar de 60%. Welke shitcoiner had dat nog verwacht :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Stukfruit schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:02:
[...]

"het nieuws"?

Gaat het om de nieuwe Trump-aanslag? De overstromingen in Oost-Europa? De grenscontroles in Duitsland die vandaag beginnen? Oranje die strafschoppen moest nemen? Het opnieuw starten van coronavaccinaties? De Marokkaanse jongeren die in Spanje proberen over te steken? Orkaan Bebinca? Het duo dat de Johan Cruijff-arena probeerde te beklimmen op weg naar de moon?
Wacht…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PYr0ktxmIzw9GQMr6rJnpJWnsTU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r3QSbOfNomACsqLoxSHE7re1.jpg?f=fotoalbum_large

Jij wist dit niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Numbers wholecoiner? (met al die dips moet dat gelukt zijn)

Afbeeldingslocatie: https://image.cdn2.seaart.ai/static/12876e88c4310a56221d1eb2422c3561/1711887369949/6b7e2fdee7e84650d0a67a60d3ae8bda_low.webp

Come hodl me in space baby....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
anti elppa schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:32:
[...]

Ik dus wel, omdat Wallstreet keer op keer bewezen heeft een soort tegendraadse kleuter te zijn.

Die luisteren pas als het ze letter voor letter wordt verteld, oftewel Powell die zegt dat ze cutten omdat de economie aan het afkoelen is.

Dan schieten alle algoritmes ineens in de verkoopstand.

Is ook een manier om geld te verdienen, komende dagen weer lekker omhoog zodat alles en iedereen "het is ingeprijsd" denkt en dan boem, keihard rekt.

Over ETH, die is gewoon het standaard shitcoin patroon aan het volgen. Steeds een lower high, omdat ETH meer volgers heeft speelt dit patroon trager over meerdere cycles uit.

De waardering van ETH in BTC die we zagen ten tijde van de ICO hype in 2017/2018 gaan we nooit meer zien.

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-09-2024 08:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:18:
[...]

Ik dus wel, omdat Wallstreet keer op keer bewezen heeft een soort tegendraadse kleuter te zijn.

Die luisteren pas als het ze letter voor letter wordt verteld, oftewel Powell die zegt dat ze cutten omdat de economie aan het afkoelen is.

Dan schieten alle algoritmes ineens in de verkoopstand.

Is ook een manier om geld te verdienen, komende dagen weer lekker omhoog zodat alles en iedereen "het is ingeprijsd" denkt en dan boem, keihard rekt.

Over ETH, die is gewoon het standaard shitcoin patroon aan het volgen. Steeds een lower high, omdat ETH meer volgers heeft speelt dit patroon trader uit dan bij andere muntjes.

De waardering van ETH in BTC die we zagen ten tijde van de ICO hype in 2017/2018 gaan we nooit meer zien.
en dan is het deze keer echt anders......dan echt gezellig met z'n alle rekt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
anti elppa schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:22:
[...]

en dan is het deze keer echt anders......dan echt gezellig met z'n alle rekt :P
We zien het wel, mijn draaiboek is simpel. Onder de 95K doe ik niks, hooguit nog bijkopen als we per ongeluk nog onder de 50K duiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:27:
[...]

We zien het wel, mijn draaiboek is simpel. Onder de 95K doe ik niks, hooguit nog bijkopen als we per ongeluk nog onder de 50K duiken.
hier hetzelfde uiteraard. Ik doe niets met short term geneuzel. Mocht ie toch naar de 40- 42k regio donderen dan koop ik spot wat bij.
Maar mensen die nu langs de kant staan en wachten op die dump hebben extreem grote kans dat zo over 5 jaar nog aan het wachten zijn als we op 69.000.000 staan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
Over enkele kwartalen komt Microstrategy in de S&P500, dan heeft de halve wereld er wel een klein beetje BTC exposure bij (naast Tesla, maar die gaan nog wel verkopen in de komende jaren uit geldnood).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
was 2e week april 2021 voor het laatst op die waarde. Echt heel erg mooi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
anti elppa schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:36:
[...]

hier hetzelfde uiteraard. Ik doe niets met short term geneuzel. Mocht ie toch naar de 40- 42k regio donderen dan koop ik spot wat bij.
Maar mensen die nu langs de kant staan en wachten op die dump hebben extreem grote kans dat zo over 5 jaar nog aan het wachten zijn als we op 69.000.000 staan
DCA hier ook rustig verder in BTC. Als we dumpen onder de 50k koop ik extra bij. Verder is het allemaal ruis als je bullish op de langere termijn bent. Begin 2023 zat iedereen ook vuistdiep in de macro bear porn van onder andere Cowen om vervolgens de bodem te missen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 17:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3Th5voNzXQOdE2_PHfOk6y36GM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dJK4DpQBIqWnDCGxz0mJhKdd.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Fake nieuws! Ruud is gemaakt om te knuffelen. Als dat ophoudt dan betekent het dat Bitcoin ook eindig kan zijn :o

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Stukfruit schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:02:
[...]

"het nieuws"?

ah een samenvatting van NOS. nee nee.

Houthi's weer bezig in israel en Bergwijn heeft zn eerste competitie wedstrijn in Al-Ittihad gespeeld.
wat een competitie. spannend. werd 7-1. even een braziltje AXAXAXAXAXAX

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aeronaut schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:03:
[...]

ah een samenvatting van NOS. nee nee.
Ja ik wilde eerste de samenvatting van Twitter halen, maar dat begon met in grote letters "WHAT IS HAPPENING?!" en eindigde met domme mensen.
Houthi's weer bezig in israel en Bergwijn heeft zn eerste competitie wedstrijn in Al-Ittihad gespeeld.
wat een competitie. spannend. werd 7-1. even een braziltje AXAXAXAXAXAX
Voetbal heeft gelukkig geen invloed op mijn leven :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:36
😩😩 ETH is gewoon een shitcoin geworden. Daar gaat m’n portfolio. Ik ga slapen, maak me maar wakker over 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Stukfruit schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:17:
[...]

Ja ik wilde eerste de samenvatting van Twitter halen, maar dat begon met in grote letters "WHAT IS HAPPENING?!" en eindigde met domme mensen.

[...]

Voetbal heeft gelukkig geen invloed op mijn leven :P
Of de spaans/mexicaanse tango in Bakoe?

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De store of value laat van zich horen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BcjprMFoJXniz1qkpoildT11sI8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uS3jYfOSSmm48dXI30E3HTCI.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BcjprMFoJXniz1qkpoildT11sI8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uS3jYfOSSmm48dXI30E3HTCI.gif?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://btcpeers.com/content/images/2021/05/vitalik-buterin.jpeg

[ Voor 26% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-09-2024 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jLsR6I9-I_1nXVEDix6mPkNrAnM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9M5KlKYLh5a6Rc9CKpTSV10e.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@BTC100K2021
购买比特币 :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
knakworst schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:22:
[...]

De store of value laat van zich horen.

[Afbeelding]
Protest , there is always a second best.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8A-V4Ca99Xr5hYM_9rQOxCyz50I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AOhsnbsjupF3Hi8R3mB9KJJw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke ether.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
gebruikershaes schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:20:
[...]

😩😩 ETH is gewoon een shitcoin geworden. Daar gaat m’n portfolio. Ik ga slapen, maak me maar wakker over 2 jaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_8iV3yh7p8SIf6Ttkg0S09aWDPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1CsLymdajei5EQH7yrE7CV81.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aeronaut schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:21:
[...]

Of de spaans/mexicaanse tango in Bakoe?
Klinkt heel Imca Marina, maar ik heb het idee dat het ergens naar verwijst waar ik geen weet van heb :p

Ik ben maar een domme Hodler. Ik zie Bitcoin, ik hodl.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GXkAZMGXwAIqLt1?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Dat zou nog een -35% voor de altcoins betekenen als dit scenario uitspeelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
sh4d0wman schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:16:
@Numbers wholecoiner? (met al die dips moet dat gelukt zijn)
Zeker, elke dip koop ik er 100 bij. Ze noemen me ook wel Mr.100 :P
[Afbeelding]

Come hodl me in space baby....
Wel makkelijk hodlen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d3QrHG2vA3Olf9eDQcPe9193Ctk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YdXvaGYFk8MJ9W9UvcZXav9X.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021

Hij heeft hele rode ogen in de video, heeft net zijn traantjes gedroogd na een kijkje in zijn PF.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 19:57

Vis

"remember to come back in september"

Maar wanneer dan? Zitten al op de helft... Wen moon?

Anyway, DCA plicht is weer gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCj6VyVIkRkXGt2MZBURFxFftqk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qwnXqQJz2Bh7afzCbLzOEncn.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
zwembroek schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:38:
Dat zou nog een -35% voor de altcoins betekenen als dit scenario uitspeelt.
Instappuhhhhh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Limit orders staan op scherp. Al probeer ik niet de bodem te timen. Dus ik ga niet uit van die -35%.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:11:
[...]

Limit orders staan op scherp. Al probeer ik niet de bodem te timen. Dus ik ga niet uit van die -35%.
Inderdaad vlak boven de bodem oppikken, dat is de kunst. Maar daar is een apparaatje voor tegenwoordig.

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61nYarKlAgL.jpg

Google Search stelt nooit teleur, "shit catcher" en direct bingo. :D

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-09-2024 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

Same, ik denk dat alts max -15% gaan nog vanaf hier en dan weer met BTC in de lift meegaan to get rekt again later on.

Alt Season is nog wel ver weg vrees ik, maar geeft mooi de kans om nog wat zakken vol te scheppen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KrDcniOguxg1jeNYW4V6xl2PdRY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uVL6kd2qjSwmitPpd5f2Rsy5.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:14:
[...]

Inderdaad vlak boven de bodem oppikken, dat is de kunst. Maar daar is een apparaatje voor tegenwoordig.

[Afbeelding]

Google Search stelt nooit teleur, "shit catcher" en direct bingo. :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqvTuAKIlfe9hdJgK6Q1LLH70dI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pWjabAghRCbUCN6l0Cj93Ghd.gif?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

De maxi's hebben het er weer druk mee vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZIKxbgEzKLukNE0TvrksHEogYk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/onSFCFP8halfBipt28jMBl3G.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:31:
De maxi's hebben het er weer druk mee vandaag.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b55dOgzvoIUTc1CJF7tUyicat-w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jIruUBy4mOVE1a0wilVPcGpK.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 19:53

tomtom901

Moderator General Chat
ETH op 80$ is wel echt cherry picken rondom de covid dip, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
tomtom901 schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:57:
[...]

ETH op 80$ is wel echt cherry picken rondom de covid dip, maar goed.
Je had er bij moeten zijn :') . Nee was iets hoger 150-250 toen dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 19:53

tomtom901

Moderator General Chat
Alpina schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:00:
[...]

Je had er bij moeten zijn :') . Nee was iets hoger 150-250 toen dacht ik
Ik heb toen wel gekocht, maar voornamelijk stocks. Achja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

tomtom901 schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:14:
[...]

Ben in 2020 gestart met indexfunds en co, 19% in de plus dat jaar, was wel epic :o
Mijn crypto-avontuur is iets minder heftig, maar goed ook niet zo heftig naar beneden dus dat scheelt :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
tomtom901 schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:14:
[...]

NVDA was ook prima volgens mij oOo
Nee het bericht ging niet echt over vroeg ethereum kopen. Wel dat TAO een leuk alternatief KAN zijn voor deze run.
Maar we gaan het zien.

Altcoins blijft sowieso een risk/reward en uiteindelijk rekt verhaal. Bitcoin is dan rustgevender om te holden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:20:
[...]

NVDA was ook prima volgens mij oOo
Nee het bericht ging niet echt over vroeg ethereum kopen. Wel dat TAO een leuk alternatief KAN zijn voor deze run.
Maar we gaan het zien.

Altcoins blijft sowieso een risk/reward en uiteindelijk rekt verhaal. Bitcoin is dan rustgevender om te holden.
Tao zit ook alweer 60% onder zijn ath. Een ath die we waarschijnlijk nooit meer gaan zien. Next!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
knakworst schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:44:
[...]

Tao zit ook alweer 60% onder zijn ath. Een ath die we waarschijnlijk nooit meer gaan zien. Next!
Niet mee eens. Too soon. Nergens op gebaseerd. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Zo ik ben klaar om de dip te kopen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Ik heb nog even naar die doom and gloom macro video's van Ben gekeken en de historische crash na de rate cuts komt pas twee weken na de eerste cut. Kan iedereen er nog mooi even in fomo-en als we de dag en dagen na de rate cut eerst up gaan.

In 2019 na de eerste rate cut knalde de BTC.D door het dak. Altcoins gingen rekt.

Twee weken na de rate cut ging ook Bitcoin naar een nieuwe low. Dit betekende de totale capitulatie van de altcoins. (Dat komt overeen met plus minus een -35% vanaf hier.)
ALT/BTC paren zaten net voor de rate cut in 2019 op 0,38. Nu in september zitten de ALT/BTC paren op exact hetzelfde niveau 0,38. Na de rate cut in 2019 zakte dit tot 0,29. Daarna volgde de capitulatie. (0,25)
De overeenkomst met de goud chart is ook spot on. Als dit zo uitspeelt en je hebt nog geld langs de zijlijn voor shitcoins dan zou dit een mega kans zijn voor 2025.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:34:
Ik heb nog even naar die doom and gloom macro video's van Ben gekeken en de historische crash na de rate cuts komt pas twee weken na de eerste cut. Kan iedereen er nog mooi even in fomo-en als we de dag en dagen na de rate cut eerst up gaan.

In 2019 na de eerste rate cut knalde de BTC.D door het dak. Altcoins gingen rekt.

Twee weken na de rate cut ging ook Bitcoin naar een nieuwe low. Dit betekende de totale capitulatie van de altcoins. (Dat komt overeen met plus minus een -35% vanaf hier.)
ALT/BTC paren zaten net voor de rate cut in 2019 op 0,38. Nu in september zitten de ALT/BTC paren op exact hetzelfde niveau 0,38. Na de rate cut in 2019 zakte dit tot 0,29. Daarna volgde de capitulatie. (0,25)
De overeenkomst met de goud chart is ook spot on. Als dit zo uitspeelt en je hebt nog geld langs de zijlijn voor shitcoins dan zou dit een mega kans zijn voor 2025.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gK1zVStUxEKBsbXwvacVR8V0W7w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NzwfTwdo2exQhKkOy48YrGRI.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ETH onder de 0.04 BTC!
2nd best gaat ook gewoon naar zero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
knakworst schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:44:
[...]

Voor dat geval ben ik toen ook vooral naar BTC gaan. Maar nog wel een mooie bag voor als het niet zo is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik ben wel van plan om wat altjes te kopen wanneer BTC een nieuwe ATH neergezet heeft, maar voor nu is het BTC DCA only! maar krijg zeer grote kriebels om ook ETH mee te nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3XothNvYs13XRAnH59pcBUqkg70=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vw31iqyLr0xpUEhbJvqX6578.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 16-09-2024 14:51 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

*knip doom scenario's*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbXCfmScUlAkJKU6J3ZhdArn8mI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kGwnFMeWSiK85rhtcqeG6nU2.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:44
Ik heb nog even naar die doom and gloom macro video's van Ben gekeken en de historische crash na de rate cuts komt pas twee weken na de eerste cut. Kan iedereen er nog mooi even in fomo-en als we de dag en dagen na de rate cut eerst up gaan. te cut in 2019 op 0,38. Nu in september zitten de ALT/BTC paren op exact hetzelfde niveau 0,38. Na de rate cut in 2019 zakte dit tot 0,29. Daarna volgde de capitulatie. (0,25)
Wordt tijd dat je tijdje bij Ben vandaan blijft. Die is al bearish sinds 2021 en is de nieuwe dr Doom. Wordt je niet beter van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
JoebarRC schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:37:
[...]

Wordt tijd dat je tijdje bij Ben vandaan blijft. Die is al bearish sinds 2021 en is de nieuwe dr Doom. Wordt je niet beter van
Ik mis op dit moment liever de leg up naar de 65k (higher high) dan de mogelijke kans die het scenario van Ben biedt. Puur kijkende naar de risk / reward wacht ik liever af. Als we na de rate cut alleen maar moon gaan zijn er nog een legio aan kansen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fGKCA9ItLT8iil99Nmo-qNxM4UM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XHMhj8x4CW3xUDNsG9CjaXMG.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BlvMrRHg0urzX1-csT58yDfE-9M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0DTaDhiJDvK5RCFFoln5TqaS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
surprise hahahahhaahha wat een mafklapper. 50 bps zit al 2 maanden in de pijplijn.

Pagina: 1 ... 54 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!