An explosive charge ready to go high order. #XRP ⚒️ pic.twitter.com/93zeWYKgSh
— Bobby A (@Bobby_1111888) 24 augustus 2024
Deze tourbillon van Jacob & Co, de Astronomia Solar Bitcoin, is daar wel geschikt voor:Stukfruit schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:29:
[...]
Is er ook een horloge voor mensen die onbeperkt tijd besteden aan een Bitcoin-koers die al een half jaar aan het flatlinen is?
Ik heb het gevoel dat er een tijdgat zit tussen rich en wealthy
Kost je wel een kleine 350k, maar dan heb je ook echt iets; een ronddraaiende micro kermis om je pols waar je amper de tijd op kan zien.
Zou mooi zijn als iemand uit de Slowchat het financieel écht maakt, en bij Jacob & Co een custom tourbillion van een miljoen laat maken met een miniatuur van de Turbo Poliep erin.
Hokey, let's go.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En dan meteen even deze erbij kopenFrambozenTaart schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:06:
[...]
Deze tourbillon van Jacob & Co, de Astronomia Solar Bitcoin, is daar wel geschikt voor:
[YouTube: The Jacob & Co. Astronomia Solar Bitcoin]
Kost je wel een kleine 350k, maar dan heb je ook echt iets; een ronddraaiende micro kermis om je pols waar je amper de tijd op kan zien.
Zou mooi zijn als iemand uit de Slowchat het financieel écht maakt, en bij Jacob & Co een custom tourbillion van een miljoen laat maken met een miniatuur van de Turbo Poliep erin.
Hokey, let's go.
https://news.dupontregist...gatti-chiron-super-sport/
Dikke techFrambozenTaart schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:06:
[...]
Deze tourbillon van Jacob & Co, de Astronomia Solar Bitcoin, is daar wel geschikt voor:
[YouTube: The Jacob & Co. Astronomia Solar Bitcoin]
Hokey, let's go.
Nee Nee Nee!!!!FrambozenTaart schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:06:
[...]
Hokey, let's go.
Als iemand dat ding om z'n pols heeft hangen is de kans groot dat het een verkeerde is...
/f/image/KvbwzcyxTswOJV3fQnzCdShQ.png?f=fotoalbum_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zijn anti elppa en zwembroek nr 6?Kol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:40:
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
vertel waarom het je crypto held is
Mijn cryptoheld is toch wel Satoshi Nakamoto:Kol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:40:
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NjOVQnRDunc0806YzuqeUZh7.jpg?f=user_large)
Waarom hij mijn cryptoheld is? Zijn naam klinkt als een soort sushi en sushi vind ik best lekker.
@FrambozenTaart haha die foto .... is toch wel een permaban waard.... 
Tommie boy! Waar zit die NSB reportage knop ook al weer?
Tommie boy! Waar zit die NSB reportage knop ook al weer?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
VluggejapieB zodra hij uitgecashed is:FrambozenTaart schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:11:
Waarom hij mijn cryptoheld is? Zijn naam klinkt als een soort sushi en sushi vind ik best lekker.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kqMd0DpHs4bruz7dVqlWayAG.jpg?f=user_large)
Vervelend voor hem._Gast_ schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:37:
https://www.nu.nl/economi...ro-zonder-vergunning.html
OM eist 26 maanden cel voor beleggen van 25 miljoen euro zonder vergunning
R. wist naar eigen zeggen niet dat hij een vergunning nodig had om tussen 2018 en 2023 het geld van 164 mensen te mogen beleggen. Hij stond terecht voor betrokkenheid bij het witwassen en vervalsen van onder meer beleggingsoverzichten en een jaaroverzicht.
Een van de gedupeerden is medeoprichter en topman van cryptoplatform Bitvavo, Mark Nuvelstijn. Hij heeft via R. zo'n 7 miljoen euro belegd.
het zal maar geld van zn klanten zijn..
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Zo werkt het spelletje.Aeronaut schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:42:
het zal maar geld van zn klanten zijn..
“Those who can, do; those who can't, teach.”
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
De N in "NK topic" staat voor "nieuws", relevant crypto nieuws hoort daar dus thuis, dus plaats het daar zelf aub ook direct en niet hier. Daarmee voorkomen we ook dat grappig bedoelde quotes hier los blijven staan zonder dat het originele bericht zichtbaar is.
Vandaag zijn er wederom een aantal berichten verplaatst, maar helaas staat de Bitcoin koers nog zo laag dat er wel gewoon gewerkt moet worden, dus we kunnen niet de hele dag pro-actief berichten gaan verhuizen. Let er daarom zelf ook even goed op aub.
Vandaag zijn er wederom een aantal berichten verplaatst, maar helaas staat de Bitcoin koers nog zo laag dat er wel gewoon gewerkt moet worden, dus we kunnen niet de hele dag pro-actief berichten gaan verhuizen. Let er daarom zelf ook even goed op aub.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dus; je harkt eerst flink wat vermogen bijelkaar in een ponzi constructie, dat doe je bewust. Dan nog eens kijken naar een onmogelijke vergunning om de boel wat te rekken. Ondertussen spendeer je, bewust, een groot percentage aan jezelf. Wel lastig rekenen natuurlijk al die bedragen met veel cijfers.In april vorig jaar werd R. opgepakt door de Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst. Inmiddels is hij persoonlijk failliet verklaard.
Het was volgens R. eigenlijk niet de bedoeling dat het beleggen op zo'n grote schaal zou gebeuren. "Later heb ik advies van een bedrijf gevraagd en zij vertelden wat daarvoor nodig was. Het bleek toen niet meer mogelijk te zijn om die vergunning te krijgen", verklaarde hij in de rechtszaal.
Daarnaast ging R. in op het verwijt dat hij miljoenen euro's van gedupeerden zou hebben gebruikt voor de aanschaf van een huis en luxespullen. "Dat was heel fout", gaf hij toe. "Ik was totaal het overzicht kwijt van wat er op mijn rekening binnenkwam en wat ik uitgaf."
R. heeft zijn excuses aangeboden aan de gedupeerden. "Het was niet mijn intentie om u een oor aan te naaien en als God in Frankrijk te leven. Het was onkunde, geen onwil", zei hij.
En als de boel klapt zeg je: 'Ja kijk, is allemaal heel kut dat weet ik ook best. Had nooit zo gemoeten, heb er ook wel wat spijt van enzo.'
Die flikt dit over een jaar of 5 weer maar dan ergens in Dubai ofzo.
Ik snap werkelijk niet hoe mensen hier in blijven trappen, al zal een paar millies in een ponzi pompen voor sommigen wel het equivalent zijn van een kratje in een memecoin pompen.
'Ach die Max is een prima pikkepijper. Doet me aan mezelf denken toen ik die leeftijd had, grote bek en gouden handjes hahaha. Stuur hem maar 500k om te laten zien wat ie kan.'
Je verliest een paar millies hier, wint er een paar daar, en ondertussen pompt het geld constant rond zoals het hoort.
Ik kies @anti elppa. De grootste Bitcoin maxi die ik ken. Ook de grootse shitcoin hater all time.Kol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:40:
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En ook dat is maar een poser met zn poes van Vitalik. Wie hem dat aan heeft kunnen smeren...zwembroek schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:46:
[...]
Ik kies @anti elppa. De grootste Bitcoin maxi die ik ken. Ook de grootse shitcoin hater all time.
Darrell schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:03:
[...]
En ook dat is maar een poser met zn poes van Vitalik. Wie hem dat aan heeft kunnen smeren...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ULGk2Jp7e472at8HOz99BJgU.gif?f=user_large)
Welke unlock bedoel je dan? Komen dan die opgekochte met flinke korting Solana munten vrij afkomstig van FTX?jvel92 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:23:
Solana blijft het ook verdomd goed doen. Zeker ten opzichte van ETH. Heb vorig jaar flink wat SOL ingeslagen, maar mijn SOL bags vallen in het niet bij ETH. Achteraf had ik beter vol op BTC en SOL in moeten zetten.
Volgend jaar maart wel grote SOL unlock, dus verwacht in aanloop daarvan wel een hoop positieve marketing om de prijs flink op te pompen
Ja, uit FTX. Zie: https://www.coingecko.com...tions/ftx-crypto-holdingsNumbers schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:23:
[...]
Welke unlock bedoel je dan? Komen dan die opgekochte met flinke korting Solana munten vrij afkomstig van FTX?
Saylor voor mij iddAlpina schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:48:
Wat een stel lutsers Kol![]()
Heb er wel een paar
[Afbeelding]
OG
En ook al is hij een soort meme heb er toch ook wel respect voor:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik mis eigenlijk de bogdanoff twins en die dikzak die heel hard BITCOIN roept.Kol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:40:
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
Maar uit deze lijst kies ik toch MMCRYPTO, ondanks z’n vreselijke thumbnails en content heb ik door hem mijn eerste sats gekocht..
Had ik veel eerder moeten doen.
Dat is een beste unlock in 1x ook zegjvel92 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:33:
[...]
Ja, uit FTX. Zie: https://www.coingecko.com...tions/ftx-crypto-holdings

Als ik alleen hier uit kan kiezen dan zeker Tyler. In 7 jaar nog niet kunnen betrappen op dat hij zichzelf serieus neemt, de enige juiste houding als youtuber.Kol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:40:
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Kol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:40:
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/TSBvPArbycpbtrQ4mDcRfuJL.jpg?f=fotoalbum_large)
0.03 incoming s00n.Aeronaut schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 07:53:
[...]
Jazeker, hoe gaan we anders op 0.03 wachtende mensen laten fomo’en. Moet nog wel even doorstoten voordat gebeurd
If I get rich from crypto, I’m not telling anyone, but there will be signspic.twitter.com/Wsp0SCVupE
— naiive (@naiivememe) 26 augustus 2024
nothing stops this train
Ah weer die slow motion bloedbad in-the-making
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/yppsS2LAtW7nqQFl4ssiqOAv.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze behoeft geen uitleg
Ondertussen kon ie wel de CEO van Bitvavo 7 miljoen euro laten investeren. Hoe danFrambozenTaart schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:24:
[...]
Dus; je harkt eerst flink wat vermogen bijelkaar in een ponzi constructie, dat doe je bewust. Dan nog eens kijken naar een onmogelijke vergunning om de boel wat te rekken. Ondertussen spendeer je, bewust, een groot percentage aan jezelf. Wel lastig rekenen natuurlijk al die bedragen met veel cijfers.
En als de boel klapt zeg je: 'Ja kijk, is allemaal heel kut dat weet ik ook best. Had nooit zo gemoeten, heb er ook wel wat spijt van enzo.'
Die flikt dit over een jaar of 5 weer maar dan ergens in Dubai ofzo.
Ik snap werkelijk niet hoe mensen hier in blijven trappen, al zal een paar millies in een ponzi pompen voor sommigen wel het equivalent zijn van een kratje in een memecoin pompen.
'Ach die Max is een prima pikkepijper. Doet me aan mezelf denken toen ik die leeftijd had, grote bek en gouden handjes hahaha. Stuur hem maar 500k om te laten zien wat ie kan.'
Je verliest een paar millies hier, wint er een paar daar, en ondertussen pompt het geld constant rond zoals het hoort.
Misschien moet ik die rekening ook maar eens sluiten...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mogge allen!
Man man man, FET is niet te stoppen joh. Prima wakker worden zo
Man man man, FET is niet te stoppen joh. Prima wakker worden zo
Wat wel opvalt laatste tijd is dat de euro makkers bij wakker worden de koersen stijgen. Zij kopen de dip
etf's kopen ook veel. gisteren weer een hele dikke dagAeronaut schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 07:45:
Wat wel opvalt laatste tijd is dat de euro makkers bij wakker worden de koersen stijgen. Zij kopen de dip
Toch is er meer verkocht op de markt aan de koers te zien.anti elppa schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:02:
[...]
etf's kopen ook veel. gisteren weer een hele dikke dag
Wen supply shock?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
klopt, etf's gaan otc. En OTC voorraad was aardig gegroeid weer afgelopen tijd.Vis schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:05:
[...]
Toch is er meer verkocht op de markt aan de koers te zien.
Wen supply shock?
daling van gisteren zal wel wat shorttimetraders zijn die vooral keken naar de stonks
FET strong (mijn inziens een leading indicator voor de rest van de markt)
[ Voor 75% gewijzigd door keanu_ op 27-08-2024 08:22 ]
Mooi dat een shitcoin leading is voor de marktkeanu_ schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:21:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!Coldcat schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:23:
[...]
Mooi dat een shitcoin leading is voor de markt
Me: Bitcoin is obvious, we just have to wait for the world to understand this
— Arsen @ Relai (@satoshibaggins) 26 augustus 2024
The rest of the world: pic.twitter.com/EW2vgWx7RW
verbaas me altijd weer dat dit soort mensen bestaan, en ergens hoop ik ook altijd dat dit fake is
Je kunt beter stoppen met jezelf te verbazen. Het is allemaal hetzelfde in deze wereld. Of het nou crypto is, of thee. Er zit een gedeelde noemer in.anti elppa schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:28:
[...]
verbaas me altijd weer dat dit soort mensen bestaan, en ergens hoop ik ook altijd dat dit fake is
Vroeger was er 1 soort thee. Moeder de vrouw zette een grote pot en iedereen dronk een kopje van dit donkere goud. Je kon kiezen uit 2 soorten. Met of zonder suiker.
:fill(white):strip_exif()/f/image/lcDAnrsLFuNSog2RyeiQqjHT.png?f=user_large)
Toen werd het hip en dook iedereen op dit simpele drankje Tegenwoordig heb je een miljoen miljard smaken. Allemaal verschillende zakjes en manieren om te bereiden. Ga maar eens kijken in de supermarkt. Alle zakjes moeten net anders behandeld worden, andere temperaturen en hangtijden.

Waarom heb je zoveel ruimte nodig voor deze keuze? Het is niet alsof de wereld daar beter van wordt.
Vroeger had je Bitcoin. Je kon kiezen om het op je eigen wallet te zetten of op een exchange. Zie de dag van vandaag, we hebben dezelfde ontwikkeling gezien. Bijna iedereen heeft een mooie verzameling magische internetmunten die allemaal net wat sneller en veiliger zijn. Het is allemaal niet nodig, maar wel wat de consument graag heeft.
Twee goede dingen komen altijd samen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/VRBEU0dk4gDuZLRtDx4ybfre.png?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 27-08-2024 08:45 ]
Je kan zo bij Bitonic werken.Coldcat schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:41:
[...]
Je kunt beter stoppen met jezelf te verbazen. Het is allemaal hetzelfde in deze wereld. Of het nou crypto is, of thee. Er zit een gedeelde noemer in.
Vroeger was er 1 soort thee. Moeder de vrouw zette een grote pot en iedereen dronk een kopje van dit donkere goud. Je kon kiezen uit 2 soorten. Met of zonder suiker.
[Afbeelding]
Toen werd het hip en dook iedereen op dit simpele drankje Tegenwoordig heb je een miljoen miljard smaken. Allemaal verschillende zakjes en manieren om te bereiden. Ga maar eens kijken in de supermarkt. Alle zakjes moeten net anders behandeld worden, andere temperaturen en hangtijden.
[Afbeelding]
Waarom heb je zoveel ruimte nodig voor deze keuze? Het is niet alsof de wereld daar beter van wordt.
Vroeger had je Bitcoin. Je kon kiezen om het op je eigen wallet te zetten of op een exchange. Zie de dag van vandaag, we hebben dezelfde ontwikkeling gezien. Bijna iedereen heeft een mooie verzameling magische internetmunten die allemaal net wat sneller en veiliger zijn. Het is allemaal niet nodig, maar wel wat de consument graag heeft.
Twee goede dingen komen altijd samen:
[Afbeelding]
"Alleen Bitcoin, en geen ingewikkelde hypecoins"
Mijn helden?Kol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:40:
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
Hier:
:fill(white):strip_exif()/f/image/a39UAZhylM4SR3xl2CzQmLmS.png?f=user_large)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ik zet graag potten thee... maar zo n zakje is echt gemak, maar qua smaak is een goed pot onverslagen.
dit past volgens mij niet meer in dit topic. veelste serieus.anti elppa schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:08:
[...]
klopt, etf's gaan otc. En OTC voorraad was aardig gegroeid weer afgelopen tijd.
daling van gisteren zal wel wat shorttimetraders zijn die vooral keken naar de stonks
ik mis het oude sc.
Coffee is King meisjes.... #TeamCoffee

Pfft thee.... als de Bitcoin devs dat ook namen was de tech al lang omgevallen. IT kan niet functioneren zonder koffie, Red Bull, Mountain Dew en drank.

Pfft thee.... als de Bitcoin devs dat ook namen was de tech al lang omgevallen. IT kan niet functioneren zonder koffie, Red Bull, Mountain Dew en drank.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Tijd dat de raket dan eens gaat vertrekken.sh4d0wman schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:10:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/pBPYFQridod4EyhQV0xUloLv.jpg?f=fotoalbum_large)
Komt gewoon door de NVIDIA earnings morgen. Morgen sell the news. Op x zijn ze al weken bezig met deze trade.keanu_ schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:21:
oke kies je crypto held:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
4.
[Afbeelding]
5.
[Afbeelding]
6.
[Afbeelding]
7.
[Afbeelding]
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AgHceOxNYabckuF7M5TfPBVl.webp?f=user_large)
The year is 2032.
#Bitcoin is $2,300,000 per coin.
It fell 5% in the last week.
60% of Americans cannot afford a $800 expense and are paycheck to paycheck.
The average home costs $750,000.
The cost of the average home has fallen from 5.5 #BTC to 0.3 #BTC.
Your friend finally is interested in learning about #BTC. They ask if they are too late.
You explain they could try to stack 10 million sats... Which is currently $230,000.
The only way for them to do that is to take a mortgage on the house equity to do so, which they don't want to do because they are scared that #Bitcoin just fell 5%.
They say instead they'll DCA $500 a month into #Bitcoin... Which is "all they can do" since their income is a now-modest $60,000 a year for a 10% savings rate.
You shed a tear because they finally are "getting off zero"... However deep in your heart you know realistically they won't make it to 10 million sats.
Probably not even 5 million... (Assuming UTXOs are even affordable in a few years.)
They ask you why you didn't warn them years ago.
They ask if you could give them a couple million sats.
You consider, but you have dozens of other friends who are asking the same... Plus hundreds of other people that through "friends of friends" hear about your whole-coiner status.
Some even rumor you're a multi-wholecoiner...
A couple guess you're even a sat-billionaire...
Crazy thing is there is still a long way to go... National debt is still under $100 trillion. #Bitcoin is still single-digit percentage of global wealth. Adoption sub 10%.
In the eyes of others you were right and think you must be happy... perhaps even greedy for not giving sats away to them for free. In their eyes you "won."
In your own eyes you look around knowing deep down that they still have no idea for what is to come, how much printing is ahead, or how precious those sats are.
You see so beginning to escape the deterioration of their currency because they finally understand they need to, yet without the urgency you know is necessary.
What do you tell them?
Your friend finally is interested in learning about #BTC. They ask if they are too late.
You explain they could try to stack 10 million sats... Which is currently $230,000.
The only way for them to do that is to take a mortgage on the house equity to do so, which they don't want to do because they are scared that #Bitcoin just fell 5%.
They say instead they'll DCA $500 a month into #Bitcoin... Which is "all they can do" since their income is a now-modest $60,000 a year for a 10% savings rate.
You shed a tear because they finally are "getting off zero"... However deep in your heart you know realistically they won't make it to 10 million sats.
Probably not even 5 million... (Assuming UTXOs are even affordable in a few years.)
You consider, but you have dozens of other friends who are asking the same... Plus hundreds of other people that through "friends of friends" hear about your whole-coiner status.
Crazy thing is there is still a long way to go... National debt is still under $100 trillion. #Bitcoin is still single-digit percentage of global wealth. Adoption sub 10%.
In the eyes of others you were right and think you must be happy... perhaps even greedy for not giving sats away to them for free. In their eyes you "won."
In your own eyes you look around knowing deep down that they still have no idea for what is to come, how much printing is ahead, or how precious those sats are.
You see so beginning to escape the deterioration of their currency because they finally understand they need to, yet without the urgency you know is necessary.
What do you tell them?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaXB9WcX8lhUrfuQGp3mbB85.gif?f=user_large)
Dat is twee bull-cycli verder. Eerst de 420k deze cycle. Dan naar de miljoen. Dan ga ik ook geloven in die $2.3m!Vis schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:50:
The year is 2032.
What do you tell them?
[Afbeelding]
hier ook team koffie, van mijn SHIB winsten vorige bullrun een vol automatische espresso machine gehaald,sh4d0wman schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:10:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Wat is dit nou? https://cointelegraph.com...active-hobby-women-survey
Vrouwen vinden crypto dudes minder aantrekkelijk?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Geen last van stress hier. Volg sinds een tijdje deze flowchart om stress te voorkomen.TakutoRadiance schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:52:
Yes, ook koffie hier! (wel decaf, want crypto verhoogt het stressniveau al genoeg)
[Afbeelding]
Crypto goes up => prima
Crypto goes down => prima, bijkopen
Ik heb gehoord in een potkast dat dit je meer helpt in balance te zijn met je sole purpose en je true meaning, dus dat doe ik dan maar.
boeiend, ik vind 90+% vd vrouwen ook niet interessant....Richh schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:58:
oke wel aantrekkelijk en sexy etc (voor fun), maar niet voor serieuze.
ze moet minimaal een soortgelijke mindset hebben met vermogen opbouwen, hoeft niet perse BTC te zijn anders vind ik 0.1% vd vrouwen maar interessant
nothing stops this train
Niet?Richh schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:58:

@TakutoRadiance das geen koffie, das bruin water.
Crypto als hobby is ook vreemd. Dat is zwaar werk....
Vermogen opbouwen is dan ook niet fun. Je moet een tijdje als schrale aster door het leven als je geen klappers maakt.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:01:
[...]
boeiend, ik vind 90+% vd vrouwen ook niet interessant....
oke wel aantrekkelijk en sexy etc (voor fun), maar niet voor serieuze.
ze moet minimaal een soortgelijke mindset hebben met vermogen opbouwen, hoeft niet perse BTC te zijn anders vind ik 0.1% vd vrouwen maar interessant
Iedereen gaat liever een weekend met je lover naar Venetië. Dat is veel fun, maar ook staying poor.
Nog steeds geen probleem als je van lezen houdt. Iedere dag op cryptofora zitten telt als lezen toch?Richh schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:58:
Jammer dat ze niet naar de bron linken (slechte site dus) zodat je snel kan opzoeken om welke leeftijdsrange, etc. het gaat. Dit zegt verder niet zo heel erg veel. Voor hetzelfde geld dezelfde satoshi was dit het resultaat van een poll die alleen vrouwen in lagere leeftijden heeft gevraagd of ze een voorkeur hebben voor mannen die hun spieren oppompen of zij die hun bankrekening oppompen. En waarom, en via welke middelen, en of het ze ene zier boeit welke middelen er gebruikt worden zolang er uiteindelijk een Lambo voor de deur staat.
Dat zit wel Schnorr.
Volgens dezelfde site gaat de koers van Bitcoin ook voor eind 2024 de Banana Zone in om Batshit Season te starten omdat één of andere no-no van een cryptobedrijfje dat zichzelf wil promoten dat zegt.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Van die bananen dus hé?
Cointelegraph is net zo nuttig om te volgen als Filmtotaal om op de hoogte te blijven van je filmnieuws. Soms staat er wellicht wat interessants op en het meeste is nutteloze clickbait waar je niet naar kan handelen.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Van die bananen dus hé?
Cointelegraph is net zo nuttig om te volgen als Filmtotaal om op de hoogte te blijven van je filmnieuws. Soms staat er wellicht wat interessants op en het meeste is nutteloze clickbait waar je niet naar kan handelen.
Dat zit wel Schnorr.
@Stukfruit Lambo zei u?
Mocht je te weinig geDCAed hebben of een mailtje van Bybit ontvangen dan kun je ze altijd hier nog mee paaien....
Mocht je te weinig geDCAed hebben of een mailtje van Bybit ontvangen dan kun je ze altijd hier nog mee paaien....

Dat zou waarschijnlijk betekenen dat ik na vele, vele, veeeele maanden wachten eindelijk misschien nieuws krijg over of ik mag tradensh4d0wman schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:12:
of een mailtje van Bybit ontvangen
Die hoop heb ik al lang opgegeven.
Dat zit wel Schnorr.
Het is toch geniaal om te weten dat een paar mensen betaald worden om onze ellende door te spitten.Alpina schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:14:
[Afbeelding]
Ik blijf wel ontopic voortaan…
[Afbeelding]
Die lachen zich de ballen uit hun broek. Bitcoin moon! Drukte op het forum. Dikke overuren!

Coldcat schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:24:
[...]
Het is toch geniaal om te weten dat een paar mensen betaald worden om onze ellende door te spitten.
Die lachen zich de ballen uit hun broek. Bitcoin moon! Drukte op het forum. Dikke overuren!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/eX9pldfVPw5Mbn3xaZXNVYYt.jpg?f=fotoalbum_large)
Coldcat schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:24:
[...]
Het is toch geniaal om te weten dat een paar mensen betaald worden om onze ellende door te spitten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MuUPEmXtlDOMA8PMwRLIy6Il.jpg?f=user_large)
Team 1 memmen: op de telefoon leken ze kleiner....
Team 2 memes: hey, omg. Kijk dat zijn wij!
Ongeblurde schermen is wel 1999. Wie soept er wat leuks in?
* sh4d0wman poetst snel zijn signature weg...
Team 2 memes: hey, omg. Kijk dat zijn wij!
Ongeblurde schermen is wel 1999. Wie soept er wat leuks in?
* sh4d0wman poetst snel zijn signature weg...
als schrale atser hoor je natuurlijk niet op de stoep van de Sagrada een biertje te pakken. In de hoek jij!zwembroek schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:39:
[Afbeelding]
Proost maar weer vanuit Barcelona.
Zo, da's netjes gedaan!
Kon je geen grafiek vinden die kaarsrecht omhoog gaat?
Ik ben dit aan kabbelen n beetje beu
Ik lul ook zomaar wat
Haha mooi idd! Zou wat zijnColdcat schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:24:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Zero.
dinsdag dipdag en slowbleed dag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
AH Madelon is er ook bij zie ik ? Super !zwembroek schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:39:
[Afbeelding]
DIkke slowbleed idd.sjorremans schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:16:
dinsdag dipdag en slowbleed dag
Heb mezelf vast maar aangemeld net.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KcrD6iVlwQl4k4gaNaY4Vd42.jpg?f=user_large)
zwembroek schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:39:
[Afbeelding]
/f/image/1tx1kxulQTWZDxnMkwyMOR5D.png?f=fotoalbum_large)
Haha, was even weg maar geweldige politie memes allemaal! Ik draag graag ook nog even een handje bij:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AGASRGYBFADdx1DIiLOXDAAF.gif?f=user_large)
Kijk die percentages, die gaan lekker! Als het nou ook eens de goede richting was...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Klopt, 70k s00n. Rip 60k.PHPResource schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:24:
R.I.P. 60K, wedden?
Ben halverwege nu en vind em stuk beter dan bitcoin standard eigenlijk. Alleen begin met die schelpen en andere troep boeit me niet. Zat ook veel te veel in bitcoin standard imo.Numbers schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:08:
[...]
Ik vermoed dat dit in jouw geval opnieuw zo gaat zijn. Het is geen pro crypto boek, het gaat een stuk over de geschiedenis van geld en waarde behoud bijvoorbeeld. Bitcoin wordt aan het einde wel besproken als een alternatief.
Veel wist ik wel, maar zet je toch nogmaals aan het denken hoe door en door rot het fractioneel reserved banking, de dollar en de usa wel niet zijn. Bitcoin tikt eigenlijk alle boxen wel aan. Maar geloof nooit dat de usa (of bric's) landen dat gaat laten gebeuren.
Ik denk dat we voor de rate cuts nog wel een Bitcoin ATH aantikken. Na de rate cuts krijgen we traditioneel een flinke dump. BTC.D tikt dan de 60 procent wel aan.
Jij dacht toch ook dat we binnenkort naar 29k gingen?zwembroek schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:56:
Ik denk dat we voor de rate cuts nog wel een Bitcoin ATH aantikken. Na de rate cuts krijgen we traditioneel een flinke dump. BTC.D tikt dan de 60 procent wel aan.
Dat is het een beetje inderdaad. Misschien kan er nog wel 50 jaar bij weten wij veel. Ach een paar sats voor het nageslacht is nooit verkeerd.anti elppa schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:53:
[...]
Ben halverwege nu en vind em stuk beter dan bitcoin standard eigenlijk. Alleen begin met die schelpen en andere troep boeit me niet. Zat ook veel te veel in bitcoin standard imo.
Veel wist ik wel, maar zet je toch nogmaals aan het denken hoe door en door rot het fractioneel reserved banking, de dollar en de usa wel niet zijn. Bitcoin tikt eigenlijk alle boxen wel aan. Maar geloof nooit dat de usa (of bric's) landen dat gaat laten gebeuren.
50 jaar erbij is bijna ruisAlpina schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:01:
[...]
Dat is het een beetje inderdaad. Misschien kan er nog wel 50 jaar bij weten wij veel. Ach een paar sats voor het nageslacht is nooit verkeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 27-08-2024 14:15 ]
Dat heb jij gedroomd zeker? Ik heb geen glazen bol. Maar als de geschiedenis zich herhaald dan Krijgen we een dump na de rate cuts. Misschien luister ik weer teveel naar Benjamin Cowen. Maar waarom is het deze keer anders? BTC.D topt ergens tussen september en eind december.Wispe schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:59:
[...]
Jij dacht toch ook dat we binnenkort naar 29k gingen?
Die dump na cuts is in stonk markets goed te zien. Bij btc weten we dat niet omdat er sinds btc bestaat geen cuts geweest zijn. Dus cowen trekt maar weer wat uit zijn reet zoals wel vaker de laatste 3 jaar.zwembroek schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:19:
[...]
Dat heb jij gedroomd zeker? Ik heb geen glazen bol. Maar als de geschiedenis zich herhaald dan Krijgen we een dump na de rate cuts. Misschien luister ik weer teveel naar Benjamin Cowen. Maar waarom is het deze keer anders? BTC.D topt ergens tussen september en eind december.
Altseason is coming. We krijgen een reversal deluxe, waarbij alle alts x25 gaan en BTC langzaam doodbloedt.FrambozenTaart schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:39:
In ander nieuws: Ethereum is al 24 maanden aan het dalen ten opzichte van Bitcoin:
[Afbeelding]
Ben wel benieuwd of deze trend doorzet of uiteindelijk toch weer een reversal krijgt.
verkeerde topicFrambozenTaart schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:39:
In ander nieuws
[ Voor 55% gewijzigd door Aeronaut op 27-08-2024 15:00 ]
Niet helemaal toch? Elke debiel kan deze chart bekijken en concluderen dat het eem grote depressieve treurnis is. Verder ook totaal geen onderbouwing of nieuwswaarde, meer een observatie die vanuit een Bitcoin maxi perspectief ook nog eens gewoon grappig is. De zoveelste shitcoin die in sat waarde verdampt als een lauwe plas urine in de felle oranje zon.
Daarnaast is de slowchat is eigenlijk het enige topic waar ik over crypto gerelateerde zaken wil posten, het andere topic zitten mij teveel serieuze traders die constant naar fiat gaan of leveraged posities innemen om fiat te harken.
Niet echt mijn slag volk, hang liever met de hodlers, degens en shitposters

Nodigt in elk geval nog een beetje uit tot een discussie over de koers of een reversal, dus ik denk wel dat het in NK hoort, maar het is nogal een grijze lijn.FrambozenTaart schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:09:
[...]
Niet helemaal toch? Elke debiel kan deze chart bekijken en concluderen dat het eem grote depressieve treurnis is. Verder ook totaal geen onderbouwing of nieuwswaarde, meer een observatie die vanuit een Bitcoin maxi perspectief ook nog eens gewoon grappig is. De zoveelste shitcoin die in sat waarde verdampt als een lauwe plas urine in de felle oranje zon.
Daarnaast is de slowchat is eigenlijk het enige topic waar ik over crypto gerelateerde zaken wil posten, het andere topic zitten mij teveel serieuze traders die constant naar fiat gaan of leveraged posities innemen om fiat te harken.
Niet echt mijn slag volk, hang liever met de hodlers, degens en shitposters
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!